Vergeet voor de aankoop dan niet om het grote dakkapel topic in Bouwen en Klussen te checken, he!FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:05:
Ik probeer gewoon het vertrouwen hoog te houden zodat ik wat eerder kan dumpen als de rest, zodat ik mijn nieuwe Rolex, Grand Seiko, schuifpui en dakkapel kan posten als mensen hier vragen of het ooit nog goed komt.
Als de subnets dan ook even x10 gaan vind ik het helemaal mooi.Alpina schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:02:
[...]
[Embed]
Dankzij deze knakker op $30 ingestapt.
Ik belief.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik dacht dat jij niet van de Rolex was. Of je heb je een specifiek model op het oog?FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:05:
[...]
Ik lul ook maar wat, kan net zo goed -80% vanaf hier![]()
Ik probeer gewoon het vertrouwen hoog te houden zodat ik wat eerder kan dumpen als de rest, zodat ik mijn nieuwe Rolex, Grand Seiko, schuifpui en dakkapel kan posten als mensen hier vragen of het ooit nog goed komt.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Bitcoin hits 80K
— naiive (@naiivememe) 10 november 2024
Me with 0.01 BTC going to work : pic.twitter.com/KKE41Yt4vk
nothing stops this train
Nee joh dom gelul. Zal niet snel zo'n duur klokje halen, vooral om het feit dat ik mezelf ken en er echt niet meer van geniet dan een klokje van 10% van die waarde. Na een paar maanden is het nieuwe eraf en dan is het gewoon weer een horloge wat je hebt. Die verzameldrift is toch onverzadigbaar.MrFX schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:20:
[...]
Ik dacht dat jij niet van de Rolex was. Of je heb je een specifiek model op het oog?
Mechanische horloges zijn ook gewoon een dikke ponzi en de prijzen ervan ook direct het gevolg van bredere welvaart.
Niets rechtvaardigd de huidige prijzen van een stukje (edel) metaal dat zo in elkaar geknutseld is dat het de tijd weer kan geven.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Als je wilt zien hoe ik ze bewerk met een stukgeslagen bierfles zou ik ze zeker ff uitnodigen.Moiety schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:17:
Zijn deze gasten ook welkom op onze SC BBQ?
[Afbeelding]
Jah gaan we zakken into prime slingeren ?zwembroek schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:21:
Mooie chart @jvel92.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 78% gewijzigd door Gipsy King op 10-11-2024 16:35 ]
Gipsy King schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:29:
[...]
Jah gaan we zakken into prime slingeren ?
Solana moon!
Nu Solama nog. Op de top gekocht
Gipsy King schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:29:
[...]
Jah gaan we zakken into prime slingeren ?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7CgzhCSbmtdYUoD0iw0Ea6GJ.gif?f=user_large)
Doe je mee? Een van de weinige coins die nog cheap is op te pakken
Heb je het wel eens van een andere invalshoek bekeken? Los van de liefde voor horloges zijn bepaalde stalen sports modellen van bijvoorbeeld Rolex bijzonder waardevast en kunnen als investeringsobject gezien worden.FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:27:
[...]
Nee joh dom gelul. Zal niet snel zo'n duur klokje halen, vooral om het feit dat ik mezelf ken en er echt niet meer van geniet dan een klokje van 10% van die waarde. Na een paar maanden is het nieuwe eraf en dan is het gewoon weer een horloge wat je hebt. Die verzameldrift is toch onverzadigbaar.
Mechanische horloges zijn ook gewoon een dikke ponzi en de prijzen ervan ook direct het gevolg van bredere welvaart.
Niets rechtvaardigd de huidige prijzen van een stukje (edel) metaal dat zo in elkaar geknutseld is dat het de tijd weer kan geven.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wat moeten we verwachten van morgen?
ETF boomers die paniekerig winst nemen? Een CME Gap die gevuld moet worden?
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 10-11-2024 16:49 ]
Maktub
Besef ff he, SOL uit zijn range gebroken.technoaddict schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:43:
Solana moon!
iets met btc en shorten. tsja, die komt een keer terug
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Heb de afgelopen weken toen het tussen de 6 en 7 zat nog wat extra ingeslagen. Heb het wel vastgezet voor hun AI coin die in Q1 2025 wordt gelanceerd. Ben benieuwd of het me wat gaat opleverenzwembroek schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:21:
Mooie chart @jvel92.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je dit kan met een kut netwerk... Zegt genoeg.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:51:
[...]
Besef ff he, SOL uit zijn range gebroken.
[Afbeelding]
elke alt en zijn moeder gaat straks omhoog, dus of het nou prime, hemule, moodeng is, kwestie van tijd
‘Huge Things Coming’—Bitcoin Suddenly Explodes As Secret ‘Nation-State’ Adoption Mystery Rumors Fuel A Crypto Price Boom".MrMrq schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:46:
Wat moeten we verwachten van morgen?
Nation states panic buying.
Haha….. nounouFrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:27:
[...]
Als je wilt zien hoe ik ze bewerk met een stukgeslagen bierfles zou ik ze zeker ff uitnodigen.
Ik heb ook ingeschaald. Maar geen locked staking voor mij.jvel92 schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:52:
[...]
Heb de afgelopen weken toen het tussen de 6 en 7 zat nog wat extra ingeslagen. Heb het wel vastgezet voor hun AI coin die in Q1 2025 wordt gelanceerd. Ben benieuwd of het me wat gaat opleveren
Zelfde als de honden van shiba vandaag ook 30%+ gewoon nr 10 nu, tron en ton geflipt...keanu_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:54:
elke alt en zijn moeder gaat straks omhoog, dus of het nou prime, hemule, moodeng is, kwestie van tijd
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qGUgbK6vO6IKJ6GfHYY9cv5e.gif?f=user_large)
Snap ik! Locked staking altijd een extra risico. Maar gok durf ik wel te maken, omdat de rest van mijn PF vooral in BTC, ETH en SOL zit.zwembroek schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:56:
[...]
Ik heb ook ingeschaald. Maar geen locked staking voor mij.
To Mars and beyond . . . ✨🚀
— Dogelon Mars (@DogelonMars) 9 november 2024
Door een simpele tweet
Dat is waar, maar als ik een horloge koop is het toch voornamelijk om te dragen en niet zozeer om deze grotendeels van de tijd in mint conditie in een kluis te bewaren.MrFX schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:45:
[...]
Heb je het wel eens van een andere invalshoek bekeken? Los van de liefde voor horloges zijn bepaalde stalen sports modellen van bijvoorbeeld Rolex bijzonder waardevast en kunnen als investeringsobject gezien worden.
Daarnaast zou het mij als onzichtbare Jan Modaal ook een boel koppijn bezorgen een dergelijk horloge te verkopen met maximale marge. Omdat die markt nu eenmaal niet erg liquide is, er veel met dergelijke klokjes gerotzooit wordt en mensen die een dergelijk horloge willen kopen dit toch vaak doen bij een respectabele handelaar met een goede trackrecord, die ook zijn marge moet maken.
Dus als investeringsobject zijn er in mijn optiek veel betere producten te krijgen.
Maar dat is ook wel het mooie van horloges; vrijheid blijheid
Heb ook gewoon een simpele GS quartz shitter maar verbaas me nog elke dag over de kwaliteit en afwerking. Ja, heb ook Rolexen vastgehad.FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:05:
[...]
Dat is waar, maar als ik een horloge koop is het toch voornamelijk om te dragen en niet zozeer om deze grotendeels van de tijd in mint conditie in een kluis te bewaren.
Daarnaast zou het mij als onzichtbare Jan Modaal ook een boel koppijn bezorgen een dergelijk horloge te verkopen met maximale marge. Omdat die markt nu eenmaal niet erg liquide is, er veel met dergelijke klokjes gerotzooit wordt en mensen die een dergelijk horloge willen kopen dit toch vaak doen bij een respectabele handelaar met een goede trackrecord, die ook zijn marge moet maken.
Dus als investeringsobject zijn er in mijn optiek veel betere producten te krijgen.
Maar dat is ook wel het mooie van horloges; vrijheid blijheid
funding was 8h terug best hoog. Prachtig om te zien dat de funding nu al weer bijna neutraal is. Zou me niets verbazen als we zelfs voor we de nieuwe week beginnen nog trap hoger gaan
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
JAAA Prime is door de weerstand eindelijk kan ik MOOOOONNN roepen.
Lekker man!!! Optimus Primezwembroek schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:28:
Lets go!!
Iemand heeft vast en zeker het Zwembroek Trading Inc gifje klaar staan
[ Voor 14% gewijzigd door Pinsa op 10-11-2024 17:34 ]
Mooi man! He is back!zwembroek schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:28:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Doet ook +23% op de daily, en al 200% in de afgelopen 30 dagen, die komt er wel weer.technoaddict schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:43:
Solana moon!
Ik wacht geduldig totdat enkele hun winsten doorsluizen naar mijn alts
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 10-11-2024 17:39 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wel op tijd verkopen hé ..
Heb nog GLMR en SCRT uit de vorige run en die had ik net op het verkeerde moment gekocht .. toen pletterde de bende weer in elkaar en er lijkt tot nu toe geen beweging in te komen. Gelukkig staan andere wel in de plus.
Heb nog GLMR en SCRT uit de vorige run en die had ik net op het verkeerde moment gekocht .. toen pletterde de bende weer in elkaar en er lijkt tot nu toe geen beweging in te komen. Gelukkig staan andere wel in de plus.
[ Voor 11% gewijzigd door Eusebius op 10-11-2024 17:41 ]
==
hoi
zwembroek schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:28:
People who bought Bitcoin at 15K in 2022pic.twitter.com/ASZ28LEF3C
— naiive (@naiivememe) 9 november 2024
RUMOR: Charles Hoskinson to appear on The Joe Rogan Podcast. pic.twitter.com/R3zcL2uMYj
— TapTools (@TapTools) 10 november 2024
nothing stops this train
Pinsa schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:30:
[...]
Lekker man!!! Optimus Prime![]()
Lets go!!
Iemand heeft vast en zeker het Zwembroek Trading Inc gifje klaar staan
Cardano $ADA holders in 2025. pic.twitter.com/ucFpSvmm3J
— TapTools (@TapTools) 10 november 2024
nothing stops this train
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Met pijn in m’n hart heb ik vanmiddag 0,05 btc verkocht omdat ik een (onverwachtse) rekening moest betalen.
Maar alsnog winst en is mijn inleg niet minder geworden.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Die gebruikt hij dus niet als het om de onderburen gaat.
Winst = winst!
/f/image/HwMzwp3vEygqzyFkjCxlW6f9.png?f=fotoalbum_large)
https://www.ikea.com/nl/nl/cat/vloerkleden-10653/
[ Voor 58% gewijzigd door Coldcat op 10-11-2024 18:07 ]
Typisch Amsterdam.Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:03:
Met pijn in m’n hart heb ik vanmiddag 0,05 btc verkocht omdat ik een (onverwachtse) rekening moest betalen.
***members only***
Jammer. Maar als het dan toch moet, dan maar op 80k.Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:03:
***members only***
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
hahahahahah lekker. telt 16,1k ook?
Zo simpel ligt het niet. Ik heb de maximale dikste genomen zodat later niet gezegd kan worden dat ik voor goedkope meuk ben gegaan. Ik moet mezelf indekken om problemen te voorkomen.Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:05:
[...]
Die gebruikt hij dus niet als het om de onderburen gaat.
Winst = winst!
[Afbeelding]
https://www.ikea.com/nl/nl/cat/vloerkleden-10653/
[Afbeelding]
Is toch niet jou schuld, damn moet jij notabene gaan investeren omdat zij er last van heeftWispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:09:
[...]
Zo simpel ligt het niet. Ik heb de maximale dikste genomen zodat later niet gezegd kan worden dat ik voor goedkope meuk ben gegaan. Ik moet mezelf indekken om problemen te voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 10-11-2024 18:13 ]
Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:03:
***members only***
:strip_exif()/f/image/9rkwGEFRZdTeu9fg9w124TeT.jpg?f=fotoalbum_large)
Aanschaffen en de rest in BTC.
Doe even een rijdende rechter please.Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:09:
[...]
Zo simpel ligt het niet. Ik heb de maximale dikste genomen zodat later niet gezegd kan worden dat ik voor goedkope meuk ben gegaan. Ik moet mezelf indekken om problemen te voorkomen.
Tja, ik weet het ook niet. Ze is al begonnen met dossieropbouw. Ze hoort me zelfs de wc doortrekken. Kan ik ook niks aan doen, dat ligt toch echt aan haar.Pinsa schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:10:
[...]
Is toch niet jou schuld, damn moet jij notabene gaan investeren omdat zij er last van heeftMisschien werkt een paar sloffen ook is wat goedkoper… Ook dat ze gelijk gaat dreigen man man
Dus als ze hierna alsnog last heeft, kan ik aantonen dat ik er alles aan heb gedaan en dit de maximale is. Dat is het belangrijkste.
Nu terug crypto?
Joh you don't know the half of it. Ik moest me net al inhouden toen @anti elppa begon over "nog een trap hoger"D_Jeff schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:04:
Trap nou nog niet gefixt?
begint zowat een meme te worden (hint: @Guere )
Altijd leuk dit.Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:16:
[...]
Tja, ik weet het ook niet. Ze is al begonnen met dossieropbouw. Ze hoort me zelfs de wc doortrekken. Kan ik ook niks aan doen, dat ligt toch echt aan haar.
Dus als ze hierna alsnog last heeft, kan ik aantonen dat ik er alles aan heb gedaan en dit de maximale is. Dat is het belangrijkste.
Nu terug crypto?
Ja, natuurlijk hoort ze de WC doortrekken. En als jouw deurbel gaat hoort ze het ook.
Of je er dan last van heb is wat anders... Vreselijk dit soort volk. Succes!
Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:16:
[...]
Tja, ik weet het ook niet. Ze is al begonnen met dossieropbouw. Ze hoort me zelfs de wc doortrekken. Kan ik ook niks aan doen, dat ligt toch echt aan haar.
Nu terug crypto?
Oke dat is echt niet oke… triest volk veel sterkte in ieder gevalWispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:16:
[...]
Nu terug crypto?
Klinkt als een ongelofelijke Karen. Vast met zo’n kort pittig kapsel.Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:16:
[...]
Nu terug crypto?
Dat wordt nog wat als je volgende maand je nieuwe auto met Akrapovic uitlaten snoeihard start.
De havermelklatte zal uit d’r neus spuiten.
Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:24:
[...]
Klinkt als een ongelofelijke Karen. Vast met zo’n kort pittig kapsel.
Dat wordt nog wat als je volgende maand je nieuwe auto met Akrapovic uitlaten snoeihard start.
Ze is niet de leukste nee, maar ja, buren kies je helaas niet uit.
Prachtig dat iedereen meteen een beeld van die onderburen kan schetsen. Waarschijnlijk klopt het ook nog vrij aardig.Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:24:
[...]
Klinkt als een ongelofelijke Karen. Vast met zo’n kort pittig kapsel.
*giet havermelklatte door de gootsteen met boze blikken, schenkt een schultenbrau in en ontsteekt de Weber om ritueel een dier te verbranden *
Plukje BTC verkopen en daar hun pand van kopen. Think big!Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:27:
[...]
Ze is niet de leukste nee, maar ja, buren kies je helaas niet uit.
Stack Sats
wat dacht je van ergens wonen zonder buren? dikke tip heerlijk rustig en geen gezeurStovirpi schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:33:
[...]
Plukje BTC verkopen en daar hun pand van kopen. Think big!
ik heb 1 buur, maar zit een garage aan geschakeld
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2024 18:38 ]
nothing stops this train
Graag, maar ik zit niet zoals jullie al jaren in BTC dat een plukje 6 ton waard is, helaas.Stovirpi schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:33:
[...]
Plukje BTC verkopen en daar hun pand van kopen. Think big!
MOON!
Oke, ik moet zeggen, die zag ik niet direct gebeuren maar het gebeurde wel. Mooi gecalled.anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:24:
funding was 8h terug best hoog. Prachtig om te zien dat de funding nu al weer bijna neutraal is. Zou me niets verbazen als we zelfs voor we de nieuwe week beginnen nog trap hoger gaan
Arme onderbuur....
[ Voor 8% gewijzigd door Darrell op 10-11-2024 18:42 ]
Ik dacht dat dit het inhalertje was voor eerder vandaag. Check chart en surprise surprise
Nexo of Nexo pro?zenith schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:45:
De spread op nexo is echt schandalig, verkoop je spullenboel daar niet!
Allebei, ik had een limit sell ingesteld, ging gewoon niet af terwijl die 700$ boven de prijs zat, kijk maar is op reddit: https://www.reddit.com/r/...price_swap_not_triggered/
Ik had al eerder verkocht maar mis hierdoor aardig wat dollars omdat ik het niet zag
81k incoming
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat een volume ineens 😀sjorremans schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:52:
81k incoming
Wat is dit dan nu weer? Ongekend op een zondag.
30 maart stond deze nog op 60 cent, kan hem nog net goedkoper terugkopenknakworst schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:41:
ADA +40%. Ik zeg niets.
Wel flinke comeback zo de laatste dagen!
Lichtpuntje...
Das niet raar hoor. Tijdens laatste stuk bull zie je juist vaak weekend pumps. Vorige cycles ook zoColdcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:53:
Wat is dit dan nu weer? Ongekend op een zondag.
Is de bull al bijna afgelopen dan? 😀anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:57:
[...]
Das niet raar hoor. Tijdens laatste stuk bull zie je juist vaak weekend pumps. Vorige cycles ook zo
Laatste stukje? Vaak wel veel actie in november/december, maar volgens de cycle hebben we nog wel een paar maanden te gaananti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:57:
[...]
Das niet raar hoor. Tijdens laatste stuk bull zie je juist vaak weekend pumps. Vorige cycles ook zo
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb t idee dat er straks echt een flinke dip komt. Het voelt onderhand te makkelijk.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
En dan geef je die gasten in het FO een gouden tip en dan word je weggemod en de mond gesnoerd.
Ja, dan zijn de mooie. Pak je de dip op 92k straksByteMe_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:58:
Ik heb t idee dat er straks echt een flinke dip komt. Het voelt onderhand te makkelijk.
This time is different.ByteMe_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:58:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/FuWPF6J0TV5z9pHK8Xgxd4lq.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/EFoJzZZ3bv1akqHlrkCjsRnf.gif?f=user_large)
/f/image/5paa5dbeCCPZ7txBcB0srrdi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/svAT6VWF0yi9dYOS9yBHtvR8.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hXmySUkVTlYPyYSPtScF8qNH.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/caTtikYgExKUGpKRwBO1wkaf.jpg?f=user_large)