Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee je huis verkopen en in BTC. Da's pas Think Big!Stovirpi schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:33:
[...]
Plukje BTC verkopen en daar hun pand van kopen. Think big!
anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:00:
[...]
Laatste stukje bedoel ik 9 tot 12 maanden mee
We gaan in het parabolische deel absoluut rode naalden van 10 tot 20% zien. Gok nu nog niet.ByteMe_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:58:
Ik heb t idee dat er straks echt een flinke dip komt. Het voelt onderhand te makkelijk.
Zie nu iig al een mooie muur net onder de 100k verschijnen.
Ik ga, zoals al redelijk vaak gemeld, daar mijn 2e sell doen.
Ik heb geen idee. Eerst bull voor mij. Maar als ik al die charts moet geloven zou de top ergens tussen april-juni moeten komen. Maar als ik bedragen zie die me bevallen voor die tijd neem ik alvast winst. Want t kan ook in maart of eerder omlaag gaan...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Kom gewoon naar Friesland, daar maken we vloerkleden van dit soort mensen nadat we ze achter de trekker door het dorp hebben gesleept.Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:03:
Met pijn in m’n hart heb ik vanmiddag 0,05 btc verkocht omdat ik een (onverwachtse) rekening moest betalen.
Maar alsnog winst en is mijn inleg niet minder geworden.
***members only***
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Gek, bij mij heeft 'ie alle naaldjes gewoon gepakt precies op de goede prijs (SOL, DOGE, USDT). Als je maar af en toe koopt of verkoopt maakt eventuele spread natuurlijk niet zo heel veel uit tenzij je principieel bent. Je kan je limit order ook net ietsje hoger instellen om te compenserenzenith schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:49:
[...]
Allebei, ik had een limit sell ingesteld, ging gewoon niet af terwijl die 700$ boven de prijs zat, kijk maar is op reddit: https://www.reddit.com/r/...price_swap_not_triggered/
Ik had al eerder verkocht maar mis hierdoor aardig wat dollars omdat ik het niet zag
Als je continu handelt zou ik zeker ook niet gebruiken. Maar daar is het ook niet voor bedoeld, het is een marketplace, geen exchange. De UI van PRO is ook niet optimaal, er missen een paar essentiële zaken. De meest verbazingwekkende: de execution date.
Mgoe, ik DCA er alleen uit of in zodra het dicht in de buurt van het doel zit, dus dan zit ik er toch wel bovenop.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb ook maar 1 buur en dat gaat ook niet van harte.Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:37:
[...]
wat dacht je van ergens wonen zonder buren? dikke tip heerlijk rustig en geen gezeur
ik heb 1 buur, maar zit een garage aan geschakeld
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oh geloof maar, die komtByteMe_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:58:
Ik heb t idee dat er straks echt een flinke dip komt. Het voelt onderhand te makkelijk.

Na het doorbreken van de vorige ATH in april de gains van een aantal alts zien verdwijnen. Wat longs naar de gedver zien gaan. Aan het eind van de 9 maandelijkse periode een sell low gedaan omdat ik niet nog een keer de $50k wilde zien. De belastingdienst hield hun hand nog op in de tussentijd. Een hoop wijze lessen geleerd in de afgelopen maanden.
Net wat winst gepakt op alts die uit het dak gegaan zijn.
Ik verwacht met de weekly close nog wel een domper. Een -5% morgenvroeg zou me niets verbazen. Een plus 5% overigens ook niet.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Even gas eraf bitcoin anders vliegen we uit de pas
Hoezo? De boel gaat niet vanzelf naar 420k.PHPResource schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:12:
Dit gaat te hard man. Lijkt nu al parabolisch te worden. Liever per dag een steady 1k erbij zoals in maart i believe

Ja juist, moet nu wel even consolideren, anders wordt het makkelijk liquidity pakket voor de market makersPHPResource schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:12:
Dit gaat te hard man. Lijkt nu al parabolisch te worden. Liever per dag een steady 1k erbij zoals in maart i believe
Met de weekly close voor de boeg en onderstaande plaat lijkt me dat we straks wel naar beneden vliegen.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:13:
[...]
Ja juist, moet nu wel even consolideren, anders wordt het makkelijk liquidity pakket voor de market makers
/f/image/EtDF9yg7M8oGGESOFAC99ygS.png?f=fotoalbum_large)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Bitcoin - A weapon of mass disruption
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vind et niet echt dik hoor. Vrij weinig te pakken. Gok dat we ergens halverwege aankomende week een peper naar beneden krijgenColdcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:16:
[...]
Met de weekly close voor de boeg en onderstaande plaat lijkt me dat we straks wel naar beneden vliegen.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FHAS2YCA5rEnQfH0xymESPe0.jpg?f=user_large)
ADA: al gedaan bij het mini P&DGelukszoekr schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:18:
Wanneer gaan de traders winst pakken? Dan stap ik ook ff uit
Mooi daar de top gepakt
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ga die long pas ook net onder de 100k afschalen. Gok niet closen.Gelukszoekr schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:18:
Wanneer gaan de traders winst pakken? Dan stap ik ook ff uit
Respect, ik had hem al 30x geslotenanti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:20:
[...]
Ga die long pas ook net onder de 100k afschalen. Gok niet closen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit is allemaal niet zo bijzonder. Is mijn 4e bullrun. Kan nog 10x gekker.
Dit is het makkelijke deel. Enjoy the ride.
En vooral niet schrikken van her en der een keer een -10k dagje tussendoor. Is gezond. Kan je ook weer long openen mocht je nog niet in zitten.
Edit: Omgedraaid, let's go!
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 10-11-2024 19:27 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Opa spreekt! Mooi om jou ervaring zo te horen. Dat zorgt toch wel voor rust als de ene groene vuurpijl na de andere de lucht in vliegt. Ik snap de enkel BTC strategie.anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:25:
[...]
En vooral niet schrikken van her en der een keer een -10k dagje tussendoor. Is gezond. Kan je ook weer long openen mocht je nog niet in zitten.
Nee idd, niet heel imposant nog, maar er komt wel iets. Als het te makkelijk voelt..anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:19:
[...]
Vind et niet echt dik hoor. Vrij weinig te pakken. Gok dat we ergens halverwege aankomende week een peper naar beneden krijgen
Mee eensColdcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:27:
[...]
Opa spreekt! Mooi om jou ervaring zo te horen. Dat zorgt toch wel voor rust als de ene groene vuurpijl na de andere de lucht in vliegt. Ik snap de enkel BTC strategie.
Ga een dagje geen koersen loeren: 80k is tweemaal aangetikt in 12 uur tijd.anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:25:
[...]
Me:
:strip_exif()/f/image/tmBMHuGMUYuc0TDJVIxQ3gXS.jpg?f=fotoalbum_large)
De beer heeft me afgestompt dat ik morgen niet ga zitten juinen bij de Bruna. Op naar de 100k! Dan komen mijn orders ook in zicht.
Houd ook vooral het nk topic in de gaten met het overzicht van @Numbers met de top indicatoren. Hij update elk week. Als daar meer rood op komt moeten we gaan oppassen. Veel ervan volgde ik vorige cycle ook al.Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:27:
[...]
Opa spreekt! Mooi om jou ervaring zo te horen. Dat zorgt toch wel voor rust als de ene groene vuurpijl na de andere de lucht in vliegt. Ik snap de enkel BTC strategie.
1 oktober was het nog 60k, dus begin december 100k?
Dan in januari 125k. Had @knakworst toch gelijk.
En ik ben bezig om mijn kids te leren om (mijn) btc nooit te verkopen, enkel als de pleuris echt uitbreekt.
Spam. Hodl.
Overigens verdient de eerste reactie een medaille. Binnen een uur, en de fundamentele elementen van bitcoin benoemd. Chapeau!
[ Voor 39% gewijzigd door knakworst op 10-11-2024 19:37 ]
Wat gaan je kids er aan hebben als ze nooit mogen verkopen?BeyondThunder schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:32:
Eigenlijk wel een rustgevend gevoel. Aantal jaar geleden besloten om btc nooit te verkopen. Enkel bijkopen, dca. Met de alts speel ik een beetje.
En ik ben bezig om mijn kids te leren om (mijn) btc nooit te verkopen, enkel als de pleuris echt uitbreekt.
Dat zijn de echte triple maxi’sWaah schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:00:
[...]
Nee je huis verkopen en in BTC. Da's pas Think Big!
Stack Sats
Hopelijk stijgen we door en zo niet koop ik terug.
Zero.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Scheelt wel als je erin zit omdat je BTC vertrouwd maar juist de rest van de wereld niet.WhySoSerious schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:20:
Krijgen we nu al hoogtevrees mensen?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CyCJVQbhyYsG5JDK5k5EA8dU.jpg?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door FrambozenTaart op 10-11-2024 19:39 ]
Ik kwam deze website tegen: https://colintalkscrypto.com/cbbi/anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:31:
[...]
Houd ook vooral het nk topic in de gaten met het overzicht van @Numbers met de top indicatoren. Hij update elk week. Als daar meer rood op komt moeten we gaan oppassen. Veel ervan volgde ik vorige cycle ook al.
Die heeft me in ieder geval op de bodem geholpen om te kopen
:strip_exif()/f/image/tNsuzF9xPFFuVUqCFtyPhzC1.png?f=user_large)
/f/image/MDnNBM0CEt809ZCMr7OJXdZd.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Coldcat op 10-11-2024 19:39 ]
Ongeveer net zoveel al ik ;-)Gelukszoekr schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:34:
[...]
Wat gaan je kids er aan hebben als ze nooit mogen verkopen?
Leren werken voor je geld, slim ondernemen.
En okay, klein plukje dan als btc de 1M aantikt.
Die stond eerder dit jaar nog boven de 1,30, zie hem nog wel ff doortrekken vanaf hier.Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:27:
FTM order gehit, 60% eruit, weer een beetje minder shitcoins in pf👍
Of neem aan dat de vorige ATH de nieuwe bodem wordt en blijf voorlopig lekker DCA'en.anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:31:
[...]
Houd ook vooral het nk topic in de gaten met het overzicht van @Numbers met de top indicatoren. Hij update elk week. Als daar meer rood op komt moeten we gaan oppassen. Veel ervan volgde ik vorige cycle ook al.
Uiteindelijk is dat beter voor alle hodlers en het staat je gelijk toe om eens na te denken over het gebruik van die coins op basis van wat je op een moment nodig hebt ipv op basis van hoe goed je denkt te kunnen voorspellen.
Maar dan zit je er natuurlijk wel in voor de tech en dat moet je aanstaan.
Dat zit wel Schnorr.
Die kerel voert al jaren een strijd tegen crypto en Bitcoin. Helaas heb ik en ban en kan m dus niet meer uitlachen.
Hier bijvoorbeeld:
https://www.reddit.com/r/...6oe8/notice_numb3r_g0_up/
Ja heb ik 3 cycles gedaan. Dca ook 1 cycle. Word ook zo saai. Wil wel eens wat andersStukfruit schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:41:
[...]
Of neem aan dat de vorige ATH de nieuwe bodem wordt en blijf voorlopig lekker DCA'en.
Uiteindelijk is dat beter voor alle hodlers en het staat je gelijk toe om eens na te denken over het gebruik van die coins op basis van wat je op een moment nodig hebt ipv op basis van hoe goed je denkt te kunnen voorspellen.
Maar dan zit je er natuurlijk wel in voor de tech en dat moet je aanstaan.
Up only territorium
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als je veel tijd verspilt aan koersen maar je verdient er nog iets mee, is dat nog iets.Gelukszoekr schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:42:
Dit soort momenten is het ook altijd genieten van AmericanScream op de Buttcoin reddit.
Die kerel voert al jaren een strijd tegen crypto en Bitcoin. Helaas heb ik en ban en kan m dus niet meer uitlachen.
Hier bijvoorbeeld:
https://www.reddit.com/r/...6oe8/notice_numb3r_g0_up/
Maar veel tijd verspillen aan iets waar je je aan ergert, en er ook nog eens niets voor terugkrijgen behalve negatieve discussies is echt next level zonde van je tijd.
Deze man zou wat meer moeten lachen en memes moeten posten.
wat ik ermee doe? nou wachten op een dip van 10% of meer
nothing stops this train
ALS dat gebeurt, net voor, of na, de weekly close vermoed ik.Taro schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:50:
Je zou toch verwachten dat er ergens vanavond nog een terugtestje volgt omdat er winst wordt genomen, grote kans dat die daarna snoeihard wordt opgekocht, maar nu bijv. nog 82k eruit tikken zou misschien iets teveel van het goede zijn.
Je meme klopt nietDon Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:50:
Doge gaat ook een partij hard zeg..
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dikke understatement ditPelox schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:11:
Letten jullie ook nog een beetje op Dot? Komt nu toch ook weer echt tot leven.
+20%

Dat stukje naar boven wel. Straks klopt de rest ook.
Nog dank voor de 80K babeFrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:38:
[...]
Scheelt wel als je erin zit omdat je BTC vertrouwd maar juist de rest van de wereld niet.
[Afbeelding]
In prijsontdekking is alles mogelijk en mag al het rationele overboord.Taro schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:50:
Je zou toch verwachten dat er ergens vanavond nog een terugtestje volgt omdat er winst wordt genomen, grote kans dat die daarna snoeihard wordt opgekocht, maar nu bijv. nog 82k eruit tikken zou misschien iets teveel van het goede zijn.
De wereld verwacht nu 4 ultiem gouden jaren voor het investeringsklimaat met Trump en consorten aan het roer.
In samenval met diepgezakte boomers en instituten die nu voor het eerst heule spannende, legale en laagdrempelige Bitcoin ETF's mogen kopen, de supply shock van de halving en het feit dat globale geopolitieke onrust inflatie aanjaagt, zitten we nu eigenlijk in een perfect storm.
Alles is mogelijk vanaf nu en gezonde rationaliteit kan je nu wel eens lelijk in de kont bijten.
If the world memes, meme the fuck back.
Eerder dan je dachtgebruikershaes schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:52:
[...]
Dat stukje naar boven wel. Straks klopt de rest ook.
8 miljard DogelonMars gekocht. When moon?FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:56:
[...]
In prijsontdekking is alles mogelijk en mag al het rationele overboord.
De wereld verwacht nu 4 ultiem gouden jaren voor het investeringsklimaat met Trump en consorten aan het roer.
In samenval met diepgezakte boomers en instituten die nu voor het eerst heule spannende, legale en laagdrempelige Bitcoin ETF's mogen kopen, de supply shock van de halving en het feit dat globale geopolitieke onrust inflatie aanjaagt, zitten we nu eigenlijk in een perfect storm.
Alles is mogelijk vanaf nu en gezonde rationaliteit kan je nu wel eens lelijk in de kont bijten.
Die moeten nog een aantal €10 coupons uitbetalen bij mij.knakworst schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:57:
Bij Bybit is staking percentage usdt 34,71%. Signs.

Wie heeft er nu nog USDT over?knakworst schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:57:
Bij Bybit is staking percentage usdt 34,71%. Signs.
Dit is wel heelmaal waar. Volgens mij noemde Alpina dat eerder. Bitcoin gaat naar $0.06 of naar oneindig (natuurlijk met z'n limiet aan de hoeveelheid FIAT in omloop).FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:56:
[...]
In prijsontdekking is alles mogelijk en mag al het rationele overboord.
Die stond in maart nog boven de $10, dus die heeft nog wel ff te gaan..

Geen idee trouwens waarom er kerstelven bij zitten
/f/image/El6Lmxz8gphUn4CRCkLo1Mrn.png?f=fotoalbum_large)
Edit2!
/f/image/KxrorN9AXjurYOUwwAd09DAR.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Pinsa op 10-11-2024 20:04 ]
Hier ook, maar dat werkt niet? Als ik ze wil gebruiken verspringt de pagina naar de "Card" pagina en is de coupon niet gebruikt. Bugs everywhere....GioStyle schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:58:
[...]
Die moeten nog een aantal €10 coupons uitbetalen bij mij.
Ze worden automagisch verbruikt op je kaartTaro schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:04:
[...]
Hier ook, maar dat werkt niet? Als ik ze wil gebruiken verspringt de pagina naar de "Card" pagina en is de coupon niet gebruikt. Bugs everywhere....
Funds are SAFUTaro schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:04:
[...]
Hier ook, maar dat werkt niet? Als ik ze wil gebruiken verspringt de pagina naar de "Card" pagina en is de coupon niet gebruikt. Bugs everywhere....
Sinterklaasje rektGuere schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:13:
[...]
En dan dit zodra de koers weer een duikvlucht maakt?
[Afbeelding]

En met Kerst weer up dikke Santa rally!
De pool is leeg. Wie het eerst komt, die het eerst maalt: Coldcat in "Het Grote Cryptobetaalkaartentopic"Taro schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:04:
[...]
Overigens bedacht ik me net onder douche. Dit keer komt er zo'n gigantische blow-off top in het weekend. Al die boomers in FOMO in die ETF duiken. Panic-sellen is niet mogelijk
[ Voor 53% gewijzigd door Coldcat op 10-11-2024 20:22 ]
Ik mis de torpedo en wat roet vegen.Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:13:
[...]
En dan dit zodra de koers weer een duikvlucht maakt?
[Afbeelding]
Hoor wie klopt daar kinderen , hoor wie klopt daar kinderen , 100k staat voor de deur.
Deels niet. Ik heb begin november een Bybit card genomen en het werkte prima. Bij elke €100 uitgave een €10 coupon. Eerstvolgende aankoop en de €10 coupon werd automatisch verrekend.Taro schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:04:
[...]
Echter gaan ze geen €10 coupons meer uitdelen, maar punten die je kan inwisselen voor USDT. Dit gaat per 15 november in.
Alleen heb ik nu dus een aantal €10 coupons in de wacht staan... Geen idee hoe zij dit gaan verrekenen/compenseren.
Haha ja had nog wel ideeën, maar het was een beetje haastklus. Vrouwlief wil ook wat aandacht, dus ik kap ermee voor vanaafGipsy King schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:25:
Ik mis de torpedo en wat roet vegen.
Hoor wie klopt daar kinderen , hoor wie klopt daar kinderen , 100k staat voor de deur.
Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:03:
Met pijn in m’n hart heb ik vanmiddag 0,05 btc verkocht omdat ik een (onverwachtse) rekening moest betalen.
Maar alsnog winst en is mijn inleg niet minder geworden.
***members only***
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Collega 1; Ja gvd btc weer kneiter veel omhoog, niet normaal....
Collega 2; Heb je toch nog gekocht dan?
Collega 1; Nee
Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:32:
[...]
Haha ja had nog wel ideeën, maar het was een beetje haastklus. Vrouwlief wil ook wat aandacht, dus ik kap ermee voor vanaaf
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zGCku5GcEs8gCmkdlFEnFuCR.jpg?f=user_large)
Wat jammer, ik had dat zelf niet door dat die rewards van 10 euro op zijn, wat gebeurd er in het gat van nu tot 15 november?GioStyle schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:28:
[...]
Deels niet. Ik heb begin november een Bybit card genomen en het werkte prima. Bij elke €100 uitgave een €10 coupon. Eerstvolgende aankoop en de €10 coupon werd automatisch verrekend.
Echter gaan ze geen €10 coupons meer uitdelen, maar punten die je kan inwisselen voor USDT. Dit gaat per 15 november in.
Alleen heb ik nu dus een aantal €10 coupons in de wacht staan... Geen idee hoe zij dit gaan verrekenen/compenseren.
Is voor mij ook een raadsel, maar ik ga gewoon stug door met uitgeven via de kaart.zenith schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:38:
[...]
Wat jammer, ik had dat zelf niet door dat die rewards van 10 euro op zijn, wat gebeurd er in het gat van nu tot 15 november?
Bij mij zitten alleen maar van die risicomijdende figuren. Hypotheek 30j rentevast, geld 100% op de RABO of ABN, ING spaarrekening tegen 1% of whatever. Nee, ik ga er geen moeite meer in steken om collega's iets wijzer te maken.Woohooo schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:36:
Lekker dagje zo. Heb weer al zin in morgen om de teams berichten te lezen van mn collegas.
Collega 1; Nee
Y'24
Ik kreeg al 2 berichtjes.. "jij zit toch in de crypto". en van een betere collega "nu 911"?Woohooo schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:36:
Lekker dagje zo. Heb weer al zin in morgen om de teams berichten te lezen van mn collegas.
Collega 1; Nee
:strip_exif()/f/image/LRvGHr3HdXDJI2LHC8XagrXh.png?f=user_large)
Later vanavond maar een low leverage long openen?
He, ik ken nog iemand in een shortTaro schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:48:
Terwijl Crypto Face zit te vloeken en in de min staat gaat de short hier prima...
[Afbeelding]
Nah, zeer waarschijnlijk de higher low gewoon, maar er zit wel wat ruimte voor waar die kan liggen.
Rond 77.777 zit de 50 ema, daar heb ik een long gezet 😀Taro schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:48:
Terwijl Crypto Face zit te vloeken en in de min staat gaat de short hier prima...
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Morgen maar eens kijken of ik wat SOL ga verkopen, of toch maar wachten op die x2 (gekocht eind februari '24). Ik ben zo slecht in verkopen....
"Holy sh*t". - @IOHK_Charles#cardano $ADA https://t.co/lGtKDgd3sG
Ja dat was wel slechte timing van hem. Al kan et over 2h ook 82k staan. Niets is onmogelijkTaro schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:48:
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!