haha, heerlijk
Toen ik vorig jaar aan het werk was in de VS hadden we een Bitcoin automaat in het kantoor staan:Pinsa schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:48:
[...]
Wilde hem ook net posten, gaan henk en igrid nu wel instappen? Toch het idee dat nog veel mensen onder water staan sinds de vorige cycle, durven ze het nog een keer aan he
Die collega waarschuwde me ervoor. Don't use this machine Coldcat. It cost a lot of money! Dat is precies een persoon die er op $100k weer vollop induikt.
Ik hield wijselijk m'n mond.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Tuurlijk. Maar het ging erom dat Bitcoin niet genoemd mag worden in de weg naar FO.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:48:
[...]
Laten we het gezellig houden @Darrell. Meerdere wegen naar rendament
Als beleggen een weg is, is Bitcoin dat ook zeker.
Maar we laten het rusten. Ieder krijgt Bitcoin op de prijs die hij of zij verdient.
kan helaas geen reacties zien, maar zal vast popcorn zijnanti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:47:
https://www.nu.nl/economi...umps-verkiezingszege.html
zo ff lunchen met popcorn en schultebrau......ga eens ff goed voor de ponzitulpenbollengebakkenlucht comments zitten
nothing stops this train
Hoewel winst pakken belangrijk is, is mijn strategie toch voornamelijk holden en bijkopen de komende jaren. Ik heb met shitcoins ooit een leuke klapper gemaakt en dat geïnvesteerd in ons huis. Het volgende doel is om hypotheekvrij te kunnen leven en om ons dochtertje een financiële booster te geven (ze is nu 2, dus tijd zat). Mijn vrouw en ik ondernemen allebei en de winsten uit onderneming aangevuld met crypto moeten er wel redelijk voor kunnen zorgen dat het doel binnen nu en 5 jaar is bereikt. Mocht het helemaal wild lopen, dan zou ik graag ons huurpand wat we nu zakelijk hebben gaan kopen of verhuizen naar een koop pand. Elke maand huur overmaken naar de huurbaas voelt niet lekker, omdat ik privé gezien eigenlijk altijd een koophuis heb gehad.
Gaaf ooit eentje gezien in het echt, je ziet ze steeds minder die automaten. Maar hoop van harte dat ze instappen Ome Trump zal daar ook wel aan mee werkenColdcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:51:
[...]
Toen ik vorig jaar aan het werk was in de VS hadden we een Bitcoin automaat in het kantoor staan:
[Afbeelding]
Die collega waarschuwde me ervoor. Don't use this machine Coldcat. It cost a lot of money! Dat is precies een persoon die er op $100k weer vollop induikt.
After the ETF fake-out earlier this year, bitcoin is now ready to take off. Stock-to-flow model predicts 500k average with 250k-1m bandwidth. Note this is the original 2019 model refitted with 5y new data: same parameters, same results (55k -> 500k -> 4m)https://t.co/9mxETi4N1W pic.twitter.com/U9sgoxHZO3
— PlanB (@100trillionUSD) 9 november 2024
Snap ik wel, maar als iemand er niet in gelooft krijg je ze er toch niet aan. De discussie die daarop onstaat afmanagen als moderator is weer een hoop gedoe en dat is voor niemand leuk. Dus beter maar niet doen.Alpina schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:52:
[...]
Tuurlijk. Maar het ging erom dat Bitcoin niet genoemd mag worden in de weg naar FO.
Maar we laten het rusten. Ieder krijgt Bitcoin op de prijs die hij of zij verdient.
500k volgens mij, elk lijntje 100k dacht ik.Pelox schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:02:
[...]
Dus we moeten echt richting de 800k volgens plan b anders klopt er geen hout meer van.
Je hebt gelijk. Vanavond een mooie rijsttafel bestellen met het gezin. Genieten dit.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:00:
[...]
Snap ik wel, maar als iemand er niet in gelooft krijg je ze er toch niet aan. De discussie die daarop onstaat afmanagen als moderator is weer een hoop gedoe en dat is voor niemand leuk. Dus beter maar niet doen.
Aggr.trade op een zondag niet normaal veel volume.
Klopt. 500k is de average met standaard deviation van 250k omlaag en 250k omhoog. Dus 250 - 750k is de range volgens zijn model.Nopheros schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:04:
[...]
500k volgens mij, elk lijntje 100k dacht ik.
hier standaard 3x vlees per dagMoiety schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:08:
Vanavond 2 stukjes vlees op de BBQ ipv 1
nothing stops this train
Longs weer getriggered. Lets get it
Het past niet binnen een behouden en bestendige opbouw want te volatiel. Toch pak ik liever een allocatie in bitcoin mee dan aan index beleggen te doen. Want die 7% rendement valt in het niets met het rendement wat bitcoin me geeft. Maar ieder zijn ding. Denk ik dat ik sneller barista fire ben door bitcoin dan iets anders.Alpina schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:52:
[...]
Tuurlijk. Maar het ging erom dat Bitcoin niet genoemd mag worden in de weg naar FO.
Met beide is niks mis, sterker nog, het een kan het ander complimenteren (ik indexbeleg ook), de volatiliteit is een stuk minder, dat gaat hand in hand met minder rendement.Joosie200 schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:13:
[...]
Het past niet binnen een behouden en bestendige opbouw want te volatiel. Toch pak ik liever een allocatie in bitcoin mee dan aan index beleggen te doen. Want die 7% rendement valt in het niets met het rendement wat bitcoin me geeft. Maar ieder zijn ding. Denk ik dat ik sneller barista fire ben door bitcoin dan iets anders.
Ik zie t aan de ene kant ook als de enige serieuze manier voor extra inkomsten (bijbaan heeft totaal geen nut met dit kromme systeem en waarom zou ik nog meer vrije tijd weggooien?).LadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:41:
[...]
Als ik zo vrij mag zijn.
Door het te zien als "mijn enige kans" om extra geld te verdienen leg je er voor jezelf wel heel veel druk op en wordt je er afhankelijk van ipv dat het een leuk extraatje is. En dan is het dus meer een verplichting en daar zou ik ook niet van genieten.
En er zijn echt meer wegen voor extra financiële ruimte: freelance werk, aandelen, private equity, dropshipping, e-commerce etc.
Tot aan influencen en content creator voor OF![]()
Ik hoop echt dat je wat meer lol erin gaat krijgen. Anders heeft het toch ook geen zin. Het doel is financiële vrijheid en rust, maar het geeft je nu vooral onrust.
Maar aan de andere kant ben ik er niet emotioneel over. Ik vind t wel mooi om het bedrag van btc te zien stijgen, maar ik verkoop er nog niks van. Ik wil wel eens zien of mn alts stijgen volgens de charts, die neem ik wel op deze maand...
En gaat alles door t putje, dan is het calculated risk. Balen, maar gaat toch uiteindelijk weer omhoog. Btc dan, alts zijn tijdelijk speelgoed.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ADA gaat naar de $0.69!
nothing stops this train
Juist! Geef d'r ook wat BTC he, onze kleine man heeft ook een ledger. Hij probeert 'm nog op te eten als ik hem laat zien (5 maanden), maar hij moest eens weten. Kleine whaleAmens schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:54:
ons dochtertje een financiële booster te geven (ze is nu 2, dus tijd zat).
LadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:41:
[...]
Tot aan influencen en content creator voor OF

Bijna aan het denken om een long te openen op ADA, maar het gaat wel heel hard nukeanu_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:20:
ADA going ''home''. De basis op mars
probeer je ada ''verlies'' vooral niet met longs goed te maken...Pinsa schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:36:
[...]
Bijna aan het denken om een long te openen op ADA, maar het gaat wel heel hard nu
NFA...
keanu_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:37:
[...]
probeer je ada ''verlies'' vooral niet met longs goed te maken...
NFA...
Alweer 5 cent te vroeg verkocht op ADA en doooooor 😋
echt he die ADA, ik verkoop pas rond de $2
nothing stops this train
FUD, there is no second best. Cardano is dood, ken je de term dead cat bounce?Gipsy King schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:55:
[...]
Nieuws punt 1 is belangrijker als punt 2, echter is ik denk dat de rest onzin is maar you never know.
[Afbeelding]
Dont think so. Er is altijd een second best.Vaevictis_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:43:
[...]
FUD, there is no second best. Cardano is dood, ken je de term dead cat bounce?
Zal de lijn met babes maar weer niet posten
Vaevictis_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:43:
[...]
FUD, there is no second best. Cardano is dood, ken je de term dead cat bounce?

Zelfs ripple weet zijn raket aan te slingeren.
Nu gaat bitboy vast weer los.
Zelfs tellor doet effe 85% bam buts.
Nu gaat bitboy vast weer los.
Zelfs tellor doet effe 85% bam buts.
[ Voor 20% gewijzigd door Gipsy King op 10-11-2024 13:51 ]
Cardano knalt ook de lucht in zeg. Heb zelf alles enige tijd geleden weggedaan. Maar flinke pump
Let ook op camera's. Voor je het weet wordt je vastgelegd.Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:51:
[...]
Toen ik vorig jaar aan het werk was in de VS hadden we een Bitcoin automaat in het kantoor staan:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ht2PAcZrXJOZELRDSEr3T4QI.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
daarom verstandig om je eigen financiën op orde te hebben en niet te delen met je partnerMrFX schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:51:
[...]
Let ook op camera's. Voor je het weet wordt je vastgelegd.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Had net een pluk ADA gekocht en een snelle 10% gemaakt dmv een order. Ik twijfel om opnieuw in te stappen..
Dit is het klassieke verhaal van risk en reward.Joosie200 schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:13:
[...]
Het past niet binnen een behouden en bestendige opbouw want te volatiel. Toch pak ik liever een allocatie in bitcoin mee dan aan index beleggen te doen. Want die 7% rendement valt in het niets met het rendement wat bitcoin me geeft. Maar ieder zijn ding. Denk ik dat ik sneller barista fire ben door bitcoin dan iets anders.
fiat mindset, zodra je BTC snapt ga je zeer high in BTC, vooral nu de komende 4 of 8 jaar wordt het geweldig!MrFX schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:57:
[...]
Dit is het klassieke verhaal van risk en reward.
nothing stops this train
Kan je dit aankomende vrijdag nog eens posten?Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:47:
kunnen we eens weer een ordinaire ouwe weekend pump krijgen?!
Iedereen weer euforisch? Tijd om het exit plan in werking te stellen. Net het eerste plukje op 80k verkocht.
Volgende trapjes staan al klaar als limit order.
Pff, al wakker vanaf 04.00
De bull is aan.
Nu heb je het over een biased mindsetKol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:59:
[...]
fiat mindset, zodra je BTC snapt ga je zeer high in BTC, vooral nu de komende 4 of 8 jaar wordt het geweldig!
To soonDomino schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:05:
Iedereen weer euforisch? Tijd om het exit plan in werking te stellen. Net het eerste plukje op 80k verkocht.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Een serieuze bullish vraag: bestaat er ook zoiets als een halve sat? Of kan je niet nog lager gaan dan een satoshi?
https://sat.trading/
winst is winst, en dapper dat je het durft 😉Domino schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:05:
zonder gekheid, verstandige keuze
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2024 14:28 ]
nothing stops this train
Dat heb je niet nodig.baba420 schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:27:
Een serieuze bullish vraag: bestaat er ook zoiets als een halve sat? Of kan je niet nog lager gaan dan een satoshi?
1 Satoshi = 0.00000001 Bitcoin = $0.0008
Stel dat we x100 gaan is het $0.08 cent.Bitcoin staat dan op $8,000,000.
Why so bearish?Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:30:
[...]
Dat heb je niet nodig.
1 Satoshi = 0.00000001 Bitcoin = $0.0008
Stel dat we x100 gaan is het $0.08 cent.Bitcoin staat dan op $8,000,000.
Een plan is een plan, uitvoeren die hap. Zat ooit een gedachte achter.Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:28:
[...]
winst is winst, en dapper dat je het durft 😉
zonder gekheid, verstandige keuze
:strip_exif()/f/image/2wOCPBoguc9GL06thpnm8GGS.jpg?f=fotoalbum_large)
Op het lightning netwerk kan een sat nog opgedeeld worden. Maar daar zou ik niet je hele pf induwen, nogal complexe materie met kanalen en liquiditeit.baba420 schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:27:
Daarnaast is het nu (nog) niet nodig, een sat is nog niet genoeg waard om op te moeten delen.
$BTC hit 80k. $ETH at $3200. $SOL broke $200. Oh and $TOOKER on the rampage. Some truth from @tookerkurlson😆 pic.twitter.com/x49e9yQI8G
— Mr Spaceship (@MrSpaceship01) 10 november 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Groot gelijk, heb zelf al 2x de fout gemaakt om juist niet te verkopen (alts).Domino schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:35:
[...]
[...]
Een plan is een plan, uitvoeren die hap. Zat ooit een gedachte achter.
[Afbeelding]
[...]
Op het lightning netwerk kan een sat nog opgedeeld worden. Maar daar zou ik niet je hele pf induwen, nogal complexe materie met kanalen en liquiditeit.
Daarnaast is het nu (nog) niet nodig, een sat is nog niet genoeg waard om op te moeten delen.
Mijn BTC staat op de ledger en blijft daar staan. Altportfolio op ETH en LINK na gaat er deze run richting de zomer wel compleet uit. Dat bedrag druk ik een stable en afhankelijk van hoe BTC zich gaat gedragen, koop ik nog extra bij
Ik denk dat je over een jaar of 10 echt helemaal goed zit met al een 0.20 BTC dus vandaar ik mijn aandeel in BTC lekker op de ledger laat staan,
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Man die alts gaan helemaal lambo. Ok ik maakte een misser met ADA, maar m’n KAS schiet ook ff de lucht in.
Dit is dan wellicht nog geen altseason maar wel een altweekend.
OPSEC +350%!Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:55:
Man die alts gaan helemaal lambo. Ok ik maakte een misser met ADA, maar m’n KAS schiet ook ff de lucht in.
Die heb ik. Nog steeds op -98,50% in mijn PF.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:55:
It is my strong belief that $TAO will surpass ATHs by EOY pic.twitter.com/qxQKStyF0j
— DREAD BONGO (@DreadBong0) 10 november 2024
Dankzij deze knakker op $30 ingestapt.
Ik belief.
Deze aged ook wel weer lekker.
5 november:
5 november:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9HhIsYW49dGGiu2YFLQ9HXEy.jpg?f=user_large)
Netjes. Mijn goedkoopste TAO was voor $48,2. Ook niet slecht, al zitten de dikste gains in BTC tot nu toe, procentueel misschien niet maar wel in dollar. Maar goed dat zal misschien komende maanden nog wel veranderen. Komend half jaar wordt epic.Alpina schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:02:
[...]
[Embed]
Ik belief.
@ DON alt Patron
Lock in.
— badenglishtea (@badenglishtea) 10 november 2024
Top 20 - $755
Top 15 - $1,050
Top 10 - $1,900
Top 5 - $12,300
Whatever's going to happen, it's starting now. pic.twitter.com/zviNw8kuLO
Sei krabbelt ook weer op Don PatronDon Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:55:
BTD.D gaat ook rekt.
juist vandaag eigenlijk geen actie. Benieuwd wat er morgen gaat gebeuren als etf's fomo krijgen. Zou best zelfs wel weer een groene btc-d dag kunnen wordenzwembroek schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:15:
BTD.D gaat ook rekt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
60% zien we niet meer terug denk ik.anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:19:
[...]
juist vandaag eigenlijk geen actie. Benieuwd wat er morgen gaat gebeuren als etf's fomo krijgen. Zou best zelfs wel weer een groene btc-d dag kunnen worden
onder de $70k zien we niet meer terug, nooit meer 69!
nothing stops this train
Nu wel het moment om door te breken op de daaaillly.Alpina schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:02:
[...]
[Embed]
Ik belief.
Ik hou je er aan!Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:26:
[...]
onder de $70k zien we niet meer terug, nooit meer 69!
Floki, Pepe en Bonk uit mn lijstje gaan wel echt lekker. Nog even goed doorzetten, wordt een leuke verkoop
Heb de 80k babe al klaarstaan alleen lag zonet nog te pittenD_Jeff schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:25:
[...]
Die eer laten de oude rotten aan @FrambozenTaart
De vraag is alleen of Jaapio dat nog wil doen
Ik wil best af en toe een babe posten maar ik ga echt niet meer bij iedere 1000 klaarstaan

Anders wordt het veel te veel werk tot 420k
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nog 45 dagen tot kerst.
We hebben nog een stijging nodig van 25% om 100k te kunnen bereiken.
We hebben precies 45 dagen nodig met een gemiddelde dagelijkse stijging van 0.5% om dat te kunnen bereiken.
En dat is nog voordat trump op zn stoeltje zit.
Tip: Riemen vast
We hebben nog een stijging nodig van 25% om 100k te kunnen bereiken.
We hebben precies 45 dagen nodig met een gemiddelde dagelijkse stijging van 0.5% om dat te kunnen bereiken.
En dat is nog voordat trump op zn stoeltje zit.
Tip: Riemen vast
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Nopheros schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:46:
Klein dipje, niets aan de hand. Retrace naar 58k soon en volgende maand 80k
die kans is idd niet heel groot. Is ook niet erg verder. laatste 9-12 maanden van de cycle zijn nu aangebroken. Benieuwd tot waar ie terug gaat zakken deze keer
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pffff, zelfs zo'n kut memecoin uit de vorige bull (SHIB) doet ff +40% in een dag. Als je de top 100 coins op 24h gains sorteerde stond die zonet gewoon op #1

Mooi toch. Gratis geld voor iedereen.Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:33:
Pffff, zelfs zo'n kut memecoin uit de vorige bull (SHIB) doet ff +40% in een dag. Als je de top 100 coins op 24h gains sorteerde stond die zonet gewoon op #1
Dit gaat hard. Te hard? Hopelijk binnenkort niet -20% om de oren.
Was al een tijdje van plan om DOT af te schalen, nu net 50% van die positie verkocht in de wick boven de MA200 op de 1D. Gooi ik wellicht in BTC en ETH morgenochtend of zodra de cryptomarkt wat afkoelt.
Was al een tijdje van plan om DOT af te schalen, nu net 50% van die positie verkocht in de wick boven de MA200 op de 1D. Gooi ik wellicht in BTC en ETH morgenochtend of zodra de cryptomarkt wat afkoelt.
mooi toch, ook voor ons gratis geld ipv alleen de top 1% en de overheidFrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:37:
[...]
Mooi toch. Gratis geld voor iedereen.
nothing stops this train
Zwier wat pepernoten in Elon en kijk of we echt weer in die gekke fase van de markt komen.Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:33:
Zelf net ook gedaan.
Don’t hate the player. Hate the game.
Yes, daar verder helemaal niets op tegen! Maar: als zelfs oude memecoins nu al zo gaan moonen... dan voelt het iets te vroeg? Nu reeds een full-on altcoin season is niet per se goed nieuws (voor Bitcoin), IMHO.FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:37:
Mooi toch. Gratis geld voor iedereen.
Donald Pump en Elon Moon redden meteen de economie. Zo simpel kan het zijn jungs!
Hier ook nog OPSEC, maar dat is net als het FTX muntje: Je weet dat het nergens op slaat en geen toekomst meer heeft, maar dat geeft niet, want dat hebben PEPE, BONK en MOO DENG ook niet, dus kan je er gewoon random je geld in knikkeren en een paar honderd procent later weer uithalen.Bushalte schreef op zondag 10 november 2024 @ 14:58:
[...]
OPSEC +350%!
Die heb ik. Nog steeds op -98,50% in mijn PF.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
alleen een ''black swan'' event kan dit nog laten dalen, we weten wat de komende 4 jaar kunnen verwachten en men krijgt fomoGuere schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:40:
[...]
Yes, daar verder helemaal niets op tegen! Maar: als zelfs oude memecoins nu al zo gaan moonen... dan voelt het iets te vroeg? Nu reeds een full-on altcoin season is niet per se goed nieuws (voor Bitcoin) IMHO.
nothing stops this train
Haal je chart van de 1 minuut af en zet hem op de 30 min. (Of hoger)
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 10-11-2024 15:44 ]
Och, met Bitcoin komt het altijd wel goed. There is no second best enzo.Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:40:
[...]
Yes, daar verder helemaal niets op tegen! Maar: als zelfs oude memecoins nu al zo gaan moonen... dan voelt het iets te vroeg? Nu reeds een full-on altcoin season is niet per se goed nieuws (voor Bitcoin) IMHO.
Maar natuurlijk crasht deze ponzi vroeg of laat weer naar de hellgates. Het is altijd een top bottom cycle geweest.
Gewoon van genieten toch, crypto is bedoeld om volatiel te zijn. Als we daar niet van hielden hadden we hier allemaal wel een wereldindexje.
Denk dat je gewoon geen groene candles meer gewend bent. Deze ponzi kan nog maanden pompen voordat de hoogtevrees weer toeslaat.
Denk wel dat de ETF's voor een ietwat schuchtere zondag avond zullen zorgen, dat is tenslotte een nieuw fenomeen deze run. En het is ff afwachten hoe die boomers morgen gaan reageren na een weekendpump.
TssssFrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:28:
[...]
Heb de 80k babe al klaarstaan alleen lag zonet nog te pitten![]()
Ik wil best af en toe een babe posten maar ik ga echt niet meer bij iedere 1000 klaarstaan![]()
Anders wordt het veel te veel werk tot 420k
En dan wordt je nog gematst met het feit dat we alleen per 10k usd vragen.
We zouden je eigenlijk "gewoon" aan de oude afspraak moeten houden: elke 1k is er 1
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
De legendarische rektmeme bij +4% op de deelie.
Volgens mij is dit een nieuw bipolair topic record!
Kijk eens naar de totale crypto markt chart. Die stijgt hard. Dus dit doet niets met Bitcoin. Die mensen waren toch al niet van plan om Bitcoin te kopen. Als de totale crypto markt niet stijgt maar de alts wel exploderen dan is het niet goed nieuws voor Bitcoin.Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:40:
[...]
Yes, daar verder helemaal niets op tegen! Maar: als zelfs oude memecoins nu al zo gaan moonen... dan voelt het iets te vroeg? Nu reeds een full-on altcoin season is niet per se goed nieuws (voor Bitcoin), IMHO.
En kijk eens naar total 3. Dit is nog niets voor de alts.
:strip_exif()/f/image/tIfhzc3M2tfyzyzKsi6HHdsu.jpg?f=fotoalbum_large)
Thanks, gelukkig maarzwembroek schreef op zondag 10 november 2024 @ 15:59:
Dus dit doet niets met Bitcoin. Die mensen waren toch al niet van plan om Bitcoin te kopen. Als de totale crypto markt niet stijgt maar de alts wel exploderen dan is het niet goed nieuws voor Bitcoin.
En kijk eens naar total 3. Dit is nog niets voor de alts.
Zoom eens uit en zet de grafiek terug tot April of Maart. Veel ALTS zijn nog rekter dan rekt op het moment. Al heeft dit weekend ze veel goedgedaan.Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:01:
[...]
Thanks, gelukkig maarEn ik hoor net van @FrambozenTaart dat ik gewoon geen groene kaarsen meer gewend ben, dus dat zal het zijn?
Ik lul ook maar wat, kan net zo goed -80% vanaf hierGuere schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:01:
[...]
Thanks, gelukkig maarEn ik hoor net van @FrambozenTaart dat ik gewoon geen groene kaarsen meer gewend ben, dus dat zal het zijn?

Ik probeer gewoon het vertrouwen hoog te houden zodat ik wat eerder kan dumpen als de rest, zodat ik mijn nieuwe Rolex, Grand Seiko, schuifpui en dakkapel kan posten als mensen hier vragen of het ooit nog goed komt.
Oude kapitalistFrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 16:05:
[...]
Ik lul ook maar wat, kan net zo goed -80% vanaf hier![]()
Ik probeer gewoon het vertrouwen hoog te houden zodat ik wat eerder kan dumpen als de rest, zodat ik mijn nieuwe Rolex, Grand Seiko, schuifpui en dakkapel kan posten als mensen hier vragen of het ooit nog goed komt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!