[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 250 Laatste
Acties:
  • 943.940 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-06 09:57
Technewbie schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:15:
[...]

Als ik op een centralized exchange crypto koop. Betaal ik zeg 50c aan fee. Maar als ik oplet dan zie ik dat bij aankoop de koers altijd een stukje hoger is dan de realtime prijs. Dit kan meteen al een paar euro schelen na aankoop. Ik zie ook als ik na aankoop mijn pnl zie voor de coin. Dat ik direkt niet alleen 50c in de min sta. Maar iets van -5 euro. En de realtime prijs moet die koers nog halen. Erger is wanneer de prijs net op dat moment ook nogeens daalt.

Naar wie gaat dat prijsverschil van de hoge wisselkoers?

Bij verkoop gebeurt hetzelfde met een steevast lagere prijs dan de op dat moment geldende prijs. En je kunt op de app dus snel heen en weer bewegen om de prijs te vergelijken.
Welke CEX is dat? Ik heb wel eens op bitvavo geswapped maar dat is echt diefstal. 3% commissie. Was een paar honderd euro kwijt. Ledger idem, tegenwoordig doe ik het via Jup.ag dat is bijna gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:18
Vaevictis_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:46:
[...]

Welke CEX is dat? Ik heb wel eens op bitvavo geswapped maar dat is echt diefstal. 3% commissie. Was een paar honderd euro kwijt. Ledger idem, tegenwoordig doe ik het via Jup.ag dat is bijna gratis.
haha ja CEXen verdienen er goed aan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Vaevictis_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:46:
[...]

Zat bij Coinbase, ook 2% voor een limit koop/verkoop, zit nu op de Nexo exchange, is letterlijk 8/9x goedkoper dan Coinbase.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

NOOIT de swap van een exchange gebruiken. Daar zijn de marges altijd groot in het voordeel van de CEX.

SUI gaat de $3 dollar doorbreken op naar het 1.618 FIB level

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KERIvJ87elE4eEJcu4dZpC7Bsb4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/He3BAEDi4b2ba0yVqDg1qXnX.png?f=user_large

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 21:04

Chaes

#HODL

tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:10:
Nou jongens, ze zijn de deur uit. Bewaken jullie het fort, dan rij ik naar de dealer (just kidding, ik ga op zoek naar een leuke 2e handse)

[Afbeelding]
Lekker man, wel een fotootje delen gaarne.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-06 22:55
Good times allemaal...
Ik ga de Porsche Kia even wassen. :Y)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-06 12:03
Wispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:40:
[...]

Ik ben blij voor @Gipsy King, heeft hij dik verdiend :)
Jullie verdienen het allemaal. Links of rechtsom blue of red chips , uiteindelijk wilt iedereen hier zijn financiele toekomst makkelijker maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJ-YA4j_6Q5h75md7symitawu84=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NCNUZMUAte0aq5EGRZ9CaKPp.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:47:
[...]

haha ja CEXen verdienen er goed aan :D
Ik snap wel dat die gasten van bitvavo in de quote500 staan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Als dit bullflagje uitspeelt staan we al snel op 81-82k ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:16
PHPResource schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:29:
ADA stronggg *O*
(Of mocht dit niet meer?)
Helaas wachten tot morgen....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4OXdMeT6evPFStbLTQIWYL4_cE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/EtPL16f7wwuHVZaztnoAC7I2.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mijn gratis long van MEXC gaat ook als de brandweer. Jammer dat de bonus wordt ingehouden als ik hem sluit. Gedwongen HODL met gratis geld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnVcsb3XDCR4A30-Kn6PdkaZ-G8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EbM9XkfBns5l5VXwMzcsQPWC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:49

NeoflexNL

Forever young

Ik krijg toch wel beetje fomo op de alts hier.. paar dagen per week dubbel digits is wel echt sterk te noemen. Daarnaast hebben er nog een hoop wat in te halen t.o.v. de vorige cycle en/of het hoogtepunt in maart dit jaar...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-06 18:05
tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:10:
Lief dat jullie het allemaal zo gunnen, de rest van Tweakers is wel een beetje een soort toxic spike maar hier is het vooral :(:) O+ :9B oOo *O*
Ach, als jij een porsche kan kopen van de winsten..

- kan ik een nieuw iphone halen
- @Wispe zijn trap opnieuw laten herbekleden met bladgoud
- @knakworst een nickchange aanvragen naar bradwurstXL
- @zwembroek zijn altseason gaan uitstippelen
- @FrambozenTaart een extra cyclus vrij pakken en op de brommert gaan crossen
- @Taro uitslapen totdat een hij TG notificatie krijgt
- @Guere een nieuwe miem maken
- @anti elppa een kouwe ipv een lauwe schultenbrau achteroverslaan

All is well in the SC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:16
Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:38:
Haha wat is deze. $ADA raket is vertrokken, echt een paar weken na de switch? FML!

Godzijdank gaat de rest ook moon, dat dan weer wel..
Een groot deel heb ik verkocht op 1$ en 1,25$

Vanaf de 1$ ga ik verder afschalen.

Weg met die troep!
Overigens goed mee verdiend

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
WTF boys. Ook goedemorgen. }:O

En wat betreft die greed indicator die kan maanden op extreme greed tussen de 85% en 90% staan zonder een mega pullback.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ETNjIiZtha7-Q3Dwv0KvoPoqXz4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4cvhN4j3F6n5hfpl3wfZTEgy.jpg?f=fotoalbum_large

#Hodl

Ps. Goedemiddag @zwembroek

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
NeoflexNL schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:11:
Ik krijg toch wel beetje fomo op de alts hier.. paar dagen per week dubbel digits is wel echt sterk te noemen. Daarnaast hebben er nog een hoop wat in te halen t.o.v. de vorige cycle en/of het hoogtepunt in maart dit jaar...
Misschien was dat 'bullswapper' toch een best wel bruikbare term binnen onze space :)

bullswap:

verb
present participle: bullswapping
To chase green candles by switching altcoins during the bull phase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:52:
NOOIT de swap van een exchange gebruiken. Daar zijn de marges altijd groot in het voordeel van de CEX.

SUI gaat de $3 dollar doorbreken op naar het 1.618 FIB level
Maar goed dat ik ze gisteren verkocht heb na de pump naar 2,5 |:( :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:11:
Je moet los van de koersen je plan hebben liggen en uitvoeren. Ga je switchen tussen strategie A en strategie B dan ga je vanzelf rekt of mis je virtuele gains.

In de vorige bull-run had ik een les opgeschreven. Alles wat je vandaag kunt doen moet je niet uitstellen tot morgen in de cryptowereld.

Als je instapt getrapt doen zodat je een -10% op de daily tot een -30% op de weekly kunt oppakken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zo dan. Uitslapen op zondag en zien dat er een poging voor 80k is gedaan. *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTcX9JoJj1sS0X9sIpvbNQTj-k0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NU8RqT53ECriV9C4fmoyY5bZ.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGOVOrVUCvzmudszbnzW9JNRY_E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/M3Ad6RmLjuSTX3GrHkXpxuEv.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUGdxysHmSGbB-WiKnU3m5Y9jeo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TpNgN7fwFza2CDkGtTc7Nm4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:21:
[...]

Je moet los van de koersen je plan hebben liggen en uitvoeren. Ga je switchen tussen strategie A en strategie B dan ga je vanzelf rekt of mis je virtuele gains.

In de vorige bull-run had ik een les opgeschreven. Alles wat je vandaag kunt doen moet je niet uitstellen tot morgen in de cryptowereld.

Als je instapt getrapt doen zodat je een -10% op de daily tot een -30% op de weekly kunt oppakken.
Helemaal waar. Ik heb de bags opzich goed gevuld maar wordt hier gewoon weer greedy van. Rupsje nooitgenoeg is gewoon een bitch

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:47
Neem tijdig uw winsten en converteer drek op tijd in Bitcoin. Leuk dat ADA pompt maar ATH in dollar of in sats zal nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:28
SUI raket is ook aardig vertrokken

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

psssst....@FrambozenTaart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5F1TO_T9_a14pepfKjc3NqBKJRQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XoJwPcO6jHRzbAogAiBDSrao.png?f=user_large

Misschien kun je nog wat met je worstjes?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
baba420 schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:25:
Neem tijdig uw winsten en converteer drek op tijd in Bitcoin. Leuk dat ADA pompt maar ATH in dollar of in sats zal nooit gebeuren.
zeg het niet te hard, aangezien het nieuws over ADA

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2024 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:50
:) gaan het zien.
Ik gun ieder zn mooie gains!

[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 10-11-2024 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Ik had idd tijdig mijn ada winst gepakt de vorige run. 20.000 stuks verkocht voor wat later bleek een appel en een ei.. tot op heden nooit meer mijn verkoopprijs gezien :'(

Maar winst is winst..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:38:
[...]

Ik had idd tijdig mijn ada winst gepakt de vorige run. 20.000 stuks verkocht voor wat later bleek een appel en een ei.. tot op heden nooit meer mijn verkoopprijs gezien :'(

Maar winst is winst..
Ach, ik had hem op 0.21 qua trade opgepakt met een leuk bedrag, te vroeg gesloten :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pelox schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:38:
[...]

Maar winst is winst..
Al die dikke drek grafieken van de vorige bull tonen wel aan dat als iets hard gaat het maar 1 weg kent, die is omhoog. Wel leerzaam om er een aantal te openen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRNnXZeWyK3A_oXxL_nqevc72bA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/a5WOo89b0CWpOemDpsI3jmW9.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:44:
[...]

Al die dikke drek grafieken van de vorige bull tonen wel aan dat als iets hard gaat het maar 1 weg kent, die is omhoog. Wel leerzaam om er een aantal te openen.

[Afbeelding]
Ja, dit bedoel ik nou :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Nu online
20% van mijn ADA bag geleegd. De laatste aankopen die anderhalf jaar onder water stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nog een kleine paar $100, dan weer nieuwe ATH.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:19
Lekker wakker worden met groene candles en dan altijd leuk om even de SC terug te lezen :)

Congratz @tomtom901, stick to the plan!! Het is je gegund en ook ik kijk uit naar een foto tzt :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlJCX6F4ovncmoXCxkduZPhSYds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sSiLAbb3MsMsrtymLfTNkb0D.jpg?f=fotoalbum_large

Toch staat er nog heel wat meuk onder water ^)

Dat dump ik wel tegen het einde… Hoop ik ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:26
Heb de kleinere ai gokjes toch maar omgezet in extra TAO. Verwacht een vieze run.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Vanavond weer de Staatsloterij, vergeet niet dat geld gewoon in crypto te steken, daar heb je veel meer aan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8O1sMK_A-xiltdk0XpTNRKZEyH8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lGOSc2XrpPtkKsn7cSddyvxy.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGAsyvl6H27FZcADbwzOQWM3SYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O4X1HdzCXG8S5ha1Vika92EP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQugrF7oYiQHxRNtMmpcB6tprXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LZ7P60lDG4Vg8LYuDDyaBVE7.jpg?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 08:23
tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 06:43:
[...]

20% dus ik heb nog genoeg, maar 20% is meer dan voldoende om een mooie 911 uit te zoeken.
Uit nieuwsgierigheid. Werk je ook nog naast het handelen in crypto? Zou bijna niet hoeven zo te lezen?

En iemand nog een verstandig advies wat ik kan doen met mijn SUI? Eindelijk eens een goeie keuze gemaakt, maar vraag me af of ik winst moet pakken. Aangezien ie richting de $3.25 gaat die in veel Twitter posts wordt genoemd, dus een moment voor velen om te verkopen? Alternatief is komende weken/maanden te holden met het risico dat ie ook een (flinke) correctie gaat meemaken. Rally's in weekenden eindigen vaak in correcties? Up of Down, ik blijf aan mezelf twijfelen 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
bsmpower schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:16:
[...]

Uit nieuwsgierigheid. Werk je ook nog naast het handelen in crypto? Zou bijna niet hoeven zo te lezen?

En iemand nog een verstandig advies wat ik kan doen met mijn SUI? Eindelijk eens een goeie keuze gemaakt, maar vraag me af of ik winst moet pakken. Aangezien ie richting de $3.25 gaat die in veel Twitter posts wordt genoemd, dus een moment voor velen om te verkopen? Alternatief is komende weken/maanden te holden met het risico dat ie ook een (flinke) correctie gaat meemaken. Rally's in weekenden eindigen vaak in correcties? Up of Down, ik blijf aan mezelf twijfelen 😏
Grow a pair :P

De exponentiële wave van Bitcoin start net. Geduld is een schone zaak :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yx5q6zoNptoewtg7QBgaU815urk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jN9VXpU4DiYXf1teF3IYZo6o.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 13:34
Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:38:
Haha wat is deze. $ADA raket is vertrokken, echt een paar weken na de switch? FML!

Godzijdank gaat de rest ook moon, dat dan weer wel..
Je bent niet de enige! FML 2 sterkte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:52
Pinsa schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:22:
[...]

Je bent niet de enige! FML 2 sterkte!
Kan gewoon een vieze orgie van maken! FML2.

Weggedaan na heel heel lang twijfelen ergens omdat hier iemand wat zei :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:18

BeyondThunder

Lost Lightning

[...]

Haal je inleg eruit, doe wat leuks van de winst of koop iets anders. Een 911 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

DoeEensGek schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:30:
[...]

Het topic hier is vaak precies het tegenovergestelde wat je moet doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
Gewoon weer terugkopen, hebben nog wel een x10 te gaan met ADA toch?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

Winst is winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
BeyondThunder schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:31:
[...]

Haal je inleg eruit, doe wat leuks van de winst of koop iets anders. Een 911 ofzo.
Was het naar zo'n feest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:55
[...]

Erg makkelijk om een goede trade te delen, de slechten zie je vrijwel nooit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
[...]

Ik hoop dat je tegen deze emotionele rit kan.
Als het hard gaat, komen ook grote dips. Dat is inherent aan de bullcycle.
Zet jezelf een target, want afgaan wanneer hier wordt verkocht, is gewoon niet handig. Iedereen is hier een internet held namelijk en weet het allemaal beter.

DYOR enzo.

Neem winst als je al iets moois hebt gemaakt, dan kan niemand hier wat kwalijks over zeggen.
Enige wat je niet wilt hebben, is als het daarna weer 50% omhoog gaat, je dan instapt en uiteindelijk baghodler wordt..

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 10-11-2024 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
DoeEensGek schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:30:
[...]

Doe je niks aan, op zoek naar de volgende coin of instappen bij een flinke correctie, maar winsten vallen ook elders te halen komt goed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 03:12
Als je de inleg er nog niet uit hebt en je twijfelt zelf over up/down komende maanden zou ik nu wel een plukje winst pakken.

Dan zit je zowel rustig als de prijs zakt en ga je nog mee omhoog als de koers stijgt.

Ik kan zelf nu heel rustig en met plezier kijken naar een stijgende (of dalende) SUI.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:07
Nopheros schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:38:
[...]

Erg makkelijk om een goede trade te delen, de slechten zie je vrijwel nooit.
Ik ben daar heel open over hoor, mijn slechte keuzes deel ik graag. Zie mijn ADA verhaal van afgelopen periode.

Maar goed, ook feest in huize DON! Zonet ook op 79.4K een winstneming gedaan.
Weliswaar geen 911 maar precies volgens exitplan uitgevoerd.
Kan t ook goed gebruiken! Volgende exit target zit op 97K BTC. Lfg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
LadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:43:
[...]

Als je de inleg er nog niet uit hebt en je twijfelt zelf over up/down komende maanden zou ik nu wel een plukje winst pakken.

Dan zit je zowel rustig als de prijs zakt en ga je nog mee omhoog als de koers stijgt.

Ik kan zelf nu heel rustig en met plezier kijken naar een stijgende (of dalende) SUI.
Heb al heel lang mijn eigen inleg er uit. Maar in augustus toch weer eigen geld ingelegd om iets grotere stappen te maken. Kan die inleg er weer uithalen maar dan speel ik dus met minder geld = minder snel winst (maar ook verlies). Kan ook alles verkopen. Denk niet dat ik er dan minder mee bezig ga zijn, dan zal ik ook steeds de prijs blijven bekijken en misschien weer fomo krijgen. Eenmaal in crypto kom ik er moeilijk weer uit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:08

Darrell

Fiat moonboy

Was deze al in het FO topic gepost?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Nee nog niet, we ontvangen graag een linkje wanneer dat gebeurd is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:48:
[...]

Ik ben daar heel open over hoor, mijn slechte keuzes deel ik graag. Zie mijn ADA verhaal van afgelopen periode.

Maar goed, ook feest in huize DON! Zonet ook op 79.4K een winstneming gedaan.
Weliswaar geen 911 maar precies volgens exitplan uitgevoerd.
Kan t ook goed gebruiken! Volgende exit target zit op 97K BTC. Lfg!
Gefeliciteerd en winst nemen volgens plan erg goed. Discipline heb je nodig voor consistente resultaten. Dat is de essentie van beleggen. In een ander topic wordt crypto gewoon als ponzi gezien, ik denk vanuit ontwetendheid of jaloersheid. Wij weten wel beter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Coldcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:32:
[...]

Het topic hier is vaak precies het tegenovergestelde wat je moet doen :+
Haha, soms wel ja. :D Echter, met betrekking tot ADA is iedere keer toch duidelijk gesteld dat deze:

a) Zeer waarschijnlijk nog wel stijgt als de bull aangaat / het "good news"-seizoen aanbreekt waarin ieder nieuwsbericht de koers kan pompen, met de kanttekening dat een ATH voor oude muntjes vaak veel lastiger is vanwege bagholders. Of er moet echt major nieuws zijn (zoals nu met Charles).

en, nog belangrijker:

b) Je na verkoop van zo'n oud muntje ze wel moet inruilen voor een nieuw muntje met veel potentie, zoals SUI, TAO, FET of INJ. SUI doet vandaag niet onder voor ADA: ook +30%. En bedenk daarbij dan wel even dat ADA daar major news voor nodig had (Charles as crypto overheidsadviseur), terwijl er voor SUI ogenschijnlijk geen nieuws was. Met dat in gedachte ben ik nog steeds blij dat ik SUI over ADA heb.

Ook INJ doet vandaag +15%, zo te zien ook geen nieuws te melden. Stijgt simpelweg omdat alles stijgt. FET en TAO blijven vandaag weer even achter, maar tijdens bull zie je altijd dat iedere dag weer andere altcoins pumpen. Morgen zijn het dus weer andere muntjes die pumpen, en in zo'n scenario zit ik toch echt liever bij nieuwe, non-bagholder hype muntjes.

Kortom: ik zie ineens veel ADA FOMO en dat is begrijpelijk, maar als je goed naar de adviezen had geluisterd is er volgens mij geen reden om sad te zijn als je toch had besloten om ADA te verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13:58

Aeronaut

almelo15 alt

[...]

En iemand nog een verstandig advies wat ik kan doen met mijn SUI?
Welkom in de bullcasino.
Alles is groen of alles is rood.

Er zijn geen slechte keuzes te maken in de bull, alleen was het de juiste keuze met betrekking tot verdubbelaars.

Zoals je hebt gelezen was ADA het grap van de cryptolijst… tot vanochtend. Dat is het spel wat je te spelen staat.

Nobody Fucking Knows en Iedereen wilt zijn eigen hachje redden.

Sommige doen dat met wisselgeld van de supermarkt en sommige met de winnende hoofdprijs lot van de staatsloterij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:51:
[...]

Haha, soms wel ja. :D Echter, met betrekking tot ADA is iedere keer toch duidelijk gesteld dat deze:

a) Zeer waarschijnlijk nog wel stijgt als de bull aangaat / het "good news"-seizoen aanbreekt waarin ieder nieuwsbericht de koers kan pompen, met de kanttekening dat een ATH voor oude muntjes vaak veel lastiger is vanwege bagholders. Of er moet echt major nieuws zijn (zoals nu met Charles).

en, nog belangrijker:

b) Je na verkoop van zo'n oud muntje ze wel moet inruilen voor een nieuw muntje met veel potentie, zoals SUI, TAO, FET of INJ. SUI doet vandaag niet onder voor ADA: ook +30%. En bedenk daarbij dan wel even dat ADA daar major news voor nodig had (Charles as crypto overheidsadviseur), en SUI ogenschijnlijk geen nieuws. Met dat in gedachte ben ik nog steeds blij dat ik SUI over ADA heb.

Ook INJ doet vandaag +15%, zo te zien ook geen nieuws te melden. Stijgt simpelweg omdat alles stijgt. FET en TAO blijven vandaag weer even achter, maar tijdens bull zie je altijd dat iedere dag weer andere altcoins pumpen. Morgen zijn het dus weer andere muntjes die pumpen, en in zo'n scenario zit ik toch echt liever bij nieuwe, non-bagholder muntjes.

Kortom: ik zie ineens veel ADA FOMO en dat is begrijpelijk, maar als je goed naar de adviezen had geluisterd is er volgens mij geen reden om sad te zijn als je toch had besloten om ADA te verkopen.
Nieuws punt 1 is belangrijker als punt 2, echter is ik denk dat de rest onzin is maar you never know.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRFg3g1jOuqFIhTBqB5htm-77wk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C14V4KwTpwR5sTNH1Xmgeasf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LadyS
bsmpower schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:49:
[...]

Heb al heel lang mijn eigen inleg er uit. Maar in augustus toch weer eigen geld ingelegd om iets grotere stappen te maken. Kan die inleg er weer uithalen maar dan speel ik dus met minder geld = minder snel winst (maar ook verlies). Kan ook alles verkopen. Denk niet dat ik er dan minder mee bezig ga zijn, dan zal ik ook steeds de prijs blijven bekijken en misschien weer fomo krijgen. Eenmaal in crypto kom ik er moeilijk weer uit.
Je klinkt best emotioneel betrokken bij crypto. Snap ik ergens wel (bij mij staan de alerts en charts ook aan ;) ), maar het moet voor de gemoedsrust wel leuk blijven.
Als je iets niet moet doen is het handelen uit emoties en ga er niet teveel in op.

Maar als je volledige inleg er al uit hebt.
Dan kun je toch gewoon een exitplan maken en daar aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:08

Darrell

Fiat moonboy

Nopheros schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:50:
[...]

https://gathering.tweaker...message/80666200#80666200

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
Gipsy King schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:55:
[...]

Nieuws punt 1 is belangrijker als punt 2, echter is ik denk dat de rest onzin is maar you never know.

[Afbeelding]
Met dit nieuws zie ik toch wel een nieuwe ATH voorbij komen! blij voor jou maat, jij was altijd bullish over ADA zelfs na alle comments, grapjes en memes _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
Pinsa schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:01:
[...]

Met dit nieuws zie ik toch wel een nieuwe ATH komen! blij voor jou maat, jij was altijd bullish over ADA zelfs na alle comments, grapjes en memes _/-\o_
Positief jah.. vertrouwen ook...

Maar ik heb zeker een exit plan liggen en dan verlaat ik gewoon de ADA trein. Waarschijnlijk te vroeg.

Gelukkig doet mijn btc bagg het ook goed , die troostte me afgelopen jaar meermaals.

Er is genoeg keuze en mogelijkheden aan coins om nog te cashen hoor, maak je niet druk , maar invest alleen in wat jezelf vertrouwd , lezen lezen lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
Gipsy King schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:04:
[...]

Positief jah.. vertrouwen ook...

Maar ik heb zeker een exit plan liggen en dan verlaat ik gewoon de ADA trein. Waarschijnlijk te vroeg.

Gelukkig doet mijn btc bagg het ook goed , die troostte me afgelopen jaar meermaals.

Er is genoeg keuze en mogelijkheden aan coins om nog te cashen hoor, maak je niet druk , maar invest alleen in wat jezelf vertrouwd , lezen lezen lezen.
Zo is de DYOR ook bij ADA een basis voor mij geweest. Genoeg negatief sentiment uit te lokken en de '' told you so '' van beide kanten, afhankelijk of het een rode of groene dag is.

Net als dat mensen nu in de SUI hype geloven, want die doet natuurlijk ook gewoon een 50x straks.

Uiteindelijk is iedereen hier om zijn eigen winsten dan wel verliezen goed te praten, maar hoop je vooral dat een ieder wordt beloond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
80k soon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
keanu_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:06:
[...]

Zo is de DYOR ook bij ADA een basis voor mij geweest. Genoeg negatief sentiment uit te lokken en de '' told you so '' van beide kanten, afhankelijk of het een rode of groene dag is.

Net als dat mensen nu in de SUI hype geloven, want die doet natuurlijk ook gewoon een 50x straks.

Uiteindelijk is iedereen hier om zijn eigen winsten dan wel verliezen goed te praten, maar hoop je vooral dat een ieder wordt beloond.
Spot on. Amen to that.

Geniet van de zo dag allen.

Ik heb net als plan b effe 10km hardgelopen.

Tijd voor een lading speciaalbier vanmiddag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MvUv2dHtC-Iq4mLpwa7_OlanyIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P12CaHj6q6u5TvAdDaWud8DY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Letten jullie ook nog een beetje op Dot? Komt nu toch ook weer echt tot leven.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-06 11:01
AlterBridge schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:10:
[Afbeelding]

Ik zou zeggen, koop juist nu wat bij.
Trekt je gemiddelde stevig naar beneden, waardoor je straks 2 keuzes hebt:
1) heaa.. ik kan eerder exit, dikke doei
2) break-even bereikt, rustag wachten op meer winst (inkooppunt voor er bijgekocht werd)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Kijk nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyS
🥳🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
So close. Nog heel even :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13:58

Aeronaut

almelo15 alt

CB top : 79991… coincidence? I think not.

Iedereen aan de Porsche 991

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
PPO: gem to hoog
Nieuwe gasten in de kroeg: check

Betekend vaak maar 1 ding: BTC gaat als een gek, daarom speltip #12: denk aan uw exitplan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-06 17:50

WhySoSerious

Be the change.

HM trailrun gerend net. Crypto (inc alts) stellen niet teleur :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-06 11:39
Op Mexc live de 80k gezien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
LadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:55:
[...]

Je klinkt best emotioneel betrokken bij crypto. Snap ik ergens wel (bij mij staan de alerts en charts ook aan ;) ), maar het moet voor de gemoedsrust wel leuk blijven.
Als je iets niet moet doen is het handelen uit emoties en ga er niet teveel in op.

Maar als je volledige inleg er al uit hebt.
Dan kun je toch gewoon een exitplan maken en daar aan houden.
Klopt, heel erg emotioneel betrokken. Baal van elke misser, en geniet niet van de winsten. Weet niet waarom. Er uit stappen voelt ook niet goed (nog). Mijn enige kans om, naast mijn werk, extra inkomsten te maken. Soms had ik gehoopt dat crypto nooit had bestaan 😏 Maar eerlijk is eerlijk, dan had ik ook niet de winst die ik er nu aan over heb gehouden (aantal jaar geleden al wat winst gepakt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-06 11:39
AlterBridge schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:10:
[Afbeelding]

Oei dat is wel een classic shitcoin portofolio. Maar de meesten zullen wel iets bijtrekken dan kun je ze dumpen op break even of een klein winstje zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-06 23:07
Nog maar 20k-tjes tot aan de 100.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyS
We zijn er al overheen toch?
Zag alleen zo snel niet op aggr.trade waar deze werd gehit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
@Don Guacamole zorg jij voor de 80k-babe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
LadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:22:
[...]

We zijn er al overheen toch?
Zag alleen zo snel niet op aggr.trade waar deze werd gehit.
Ah okay, kijk zelf naar Bitstamp en zit nog steeds met smart te wachten ;(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D_Jeff
Die eer laten de oude rotten aan @FrambozenTaart

De vraag is alleen of Jaapio dat nog wil doen

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DqxZDMPZFxp6ggeJTKDpsffIHhc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/r84WmQYi2QXuaz0sTbJVoBGN.png?f=fotoalbum_large

Voor het nageslacht _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:43
Het blijft toch bizar hoe dit elke 4 jaar een prachtig patroon herhaalt, maar hoe early we still are.
En ook bijzonder om weer in price discovery te zitten, dat was alweer even geleden. Groene kaarsen en iedere coin doet effe dubbele digita erbij.

Ik hodl wel nog even door, sowieso omdat ik er net achter ok dat Bybit in de VS niet werkt. De bull mag dus niet in een weekje over zijn svp. O-)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:18

BeyondThunder

Lost Lightning

bsmpower schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:16:
[...]

Klopt, heel erg emotioneel betrokken. Baal van elke misser, en geniet niet van de winsten. Weet niet waarom. Er uit stappen voelt ook niet goed (nog). Mijn enige kans om, naast mijn werk, extra inkomsten te maken. Soms had ik gehoopt dat crypto nooit had bestaan 😏 Maar eerlijk is eerlijk, dan had ik ook niet de winst die ik er nu aan over heb gehouden (aantal jaar geleden al wat winst gepakt).
Dat hadden we allemaal hier toen we begonnen met Crypto. Na al die jaren raak je afgestompt en wint te rationaliteit van de emotie. Ik rij 10 km om omdat de benzine 8 cent goedkoper is, kan genieten van een Marktplaats deal waar ik 100 euro mee verdien. Maar de Crypto PF schiet duizenden euro's op en neer. Doet me eigenlijk vrij weinig. Crypto fucks with your brain.

Gefeliciteerd allemaal met het behalen van de 80K

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Is geen getroll overigens. Maar educatie.

Waarom wel een Meesman accountje maar geen pluk Bitcoin voor het nageslacht?

Onbegrijpelijk _O-

Wou ook nog wat edelmetaaltjes aanhalen maar laat ze dit eerst even maar mentaal verwerken.

De knip of ban zie ik wel verschijnen. Lig er allemaal niet meer wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Oke. Sneller dan gedacht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
Alpina schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:33:
[...]

Is geen getroll overigens. Maar educatie.

Waarom wel een Meesman accountje maar geen pluk Bitcoin voor het nageslacht?

Onbegrijpelijk _O-

Wou ook nog wat edelmetaaltjes aanhalen maar laat ze dit eerst even maar mentaal verwerken.

De knip of ban zie ik wel verschijnen. Lig er allemaal niet meer wakker van.
Ze snappen het echt niet idd..

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:16
Hier vanochtend weer kort gesprekje met de vrouw des huizes gehad. Ben volledig open over btc positie en daarmee de verliezen en de winsten. Het woord verzilveren kwam niet onverwacht weer langs en ik snap dat ook wel want inmiddels gaat het om serieuze bedragen. Maar het paradoxale van btc is daarna wat te doen met de vrijgekomen fiat. Ik heb al zware exposure naar vastgoed met de eigen woning en al meer dan de helft in aandelen en ook beetje goud en obligaties. Meer aandelen? Meer vastgoed? Meer obligaties? Meer goud? Sparen? Cash in euro?

In alle gevallen kom ik erachter dat er voor mij bij de huidige koers geen beter alternatief is. Investeren in btc is voor mij een kans die 1x in je leven voorbij komt. Een nieuwe asset class, niet normaal. Ordegrootte inmiddels zeg 10% kans naar nul en 90% kans naar 500k+. Dat is een bet waar ook een rationele investeerder bij een waarde van bijna 80k stevig (maar nooit alles) op zou inzetten. Het gaat hier natuurlijk wel om de eigen inschatting van deze bet, maar mijn overtuiging is dat wanneer je jezelf echt verdiept in btc je het voorgaande in meer of mindere mate onderkent.

Inmiddels mijn vrouw onderstaande prachtige uitleg van btc doorgegeven om eens rustig te bekijken. Bedrieglijk eenvoudig hoe in btc fundamentele concepten uit (minimaal) economie, beta wetenschappen en informatietechnologie samenkomen in het hardste geld ooit. Geniaal!

https://youtube.com/watch...oLSsI&si=q7y1k_mf2TDq3Hor

Hopelijk mag ik nog even doorgaan met HODL :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
Nopheros schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:34:
[...]

Ze snappen het echt niet idd..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rekxihkHepjNzx3TRQX9_XDZeHQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QYo3lhk73F5AhLisxVjMfhXV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Magpie schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:36:
Hier vanochtend weer kort gesprekje met de vrouw des huizes gehad. Ben volledig open over btc positie en daarmee de verliezen en de winsten. Het woord verzilveren kwam niet onverwacht weer langs en ik snap dat ook wel want inmiddels gaat het om serieuze bedragen. Maar het paradoxale van btc is daarna wat te doen met de vrijgekomen fiat. Ik heb al zware exposure naar vastgoed met de eigen woning en al meer dan de helft in aandelen en ook beetje goud en obligaties. Meer aandelen? Meer vastgoed? Meer obligaties? Meer goud? Sparen? Cash in euro?

In alle gevallen kom ik erachter dat er voor mij bij de huidige koers geen beter alternatief is. Investeren in btc is voor mij een kans die 1x in je leven voorbij komt. Een nieuwe asset class, niet normaal. Ordegrootte inmiddels zeg 10% kans naar nul en 90% kans naar 500k+. Dat is een bet waar ook een rationele investeerder bij een waarde van bijna 80k stevig (maar nooit alles) op zou inzetten. Het gaat hier natuurlijk wel om de eigen inschatting van deze bet, maar mijn overtuiging is wanneer je jezelf echt verdiept in btc het voorgaande in meer of mindere mate onderkent.

Inmiddels mijn vrouw onderstaande prachtige uitleg van btc doorgegeven om eens rustig te bekijken. Bedrieglijk eenvoudig hoe in btc fundamentele concepten uit (minimaal) economie, beta wetenschappen en informatietechnologie samenkomen in het hardste geld ooit. Geniaal!

https://youtube.com/watch...oLSsI&si=q7y1k_mf2TDq3Hor

Hopelijk mag ik nog even doorgaan met HODL :)
Ik kwam laatst tot dezelfde conclusie @Magpie .

Spreiden is prima, winst nemen ook. Maar wat als je dat al ruimschoots hebt gedaan of verder geen hele zware lasten hebt. Bitcoin en HODL

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LadyS
[...]

Als ik zo vrij mag zijn.
Door het te zien als "mijn enige kans" om extra geld te verdienen leg je er voor jezelf wel heel veel druk op en wordt je er afhankelijk van ipv dat het een leuk extraatje is. En dan is het dus meer een verplichting en daar zou ik ook niet van genieten.

En er zijn echt meer wegen voor extra financiële ruimte: freelance werk, aandelen, private equity, dropshipping, e-commerce etc.
Tot aan influencen en content creator voor OF :+

Ik hoop echt dat je wat meer lol erin gaat krijgen. Anders heeft het toch ook geen zin. Het doel is financiële vrijheid en rust, maar het geeft je nu vooral onrust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 13-06 14:47

mayhem

Hallo $80k.

Bizar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Klopt, heel erg emotioneel betrokken. Baal van elke misser, en geniet niet van de winsten. Weet niet waarom.
Doe je ook wel eens iets leuk van je winsten? Of investeer je de volle 100% weer terug?

Welk doel heb je jezelf gesteld? Ik noem maar een paar ideeën, je wilt een 911, hypotheek vrij wonen of misschien wel miljonair worden. Die weg is lang dus is het belangrijk dat de weg er naartoe ook leuk is. Milestones onderweg helpen daarbij, die momenten kun je vieren (leuke herinneringen maken), en als ik naar mijzelf kijk pak ik bij elke succesvolle transactie wat geld eruit om iets leuks mee te doen.
Er uit stappen voelt ook niet goed (nog). Mijn enige kans om, naast mijn werk, extra inkomsten te maken. Soms had ik gehoopt dat crypto nooit had bestaan 😏 Maar eerlijk is eerlijk, dan had ik ook niet de winst die ik er nu aan over heb gehouden (aantal jaar geleden al wat winst gepakt).
We zitten nog relatief vroeg in de cyclus. Op basis van de "standaard" Bitcoin cyclus (geen garanties) duurt deze run nog tot Q3 2025.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Prachtige verhalen hier weer mensen _/-\o_

"There is no second best" wordt maar weer eens bevestigd. Alles gaat weer precies volgens schema. En als dit zo doorgaat hebben we nog zeker wel een aantal maanden actie te gaan. Genieten dit hoor!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-06 13:59
BeyondThunder schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:33:
[...]

Dat hadden we allemaal hier toen we begonnen met Crypto. Na al die jaren raak je afgestompt en wint te rationaliteit van de emotie. Ik rij 10 km om omdat de benzine 8 cent goedkoper is, kan genieten van een Marktplaats deal waar ik 100 euro mee verdien. Maar de Crypto PF schiet duizenden euro's op en neer. Doet me eigenlijk vrij weinig. Crypto fucks up you brain.

Gefeliciteerd allemaal met het behalen van de 80K
Als trouwe lurker in het topic toch even uit de schaduw.
Ik zit er zelf ook al jaren in. Alleen geld wat ik niet nodig heb dus bij lange na geen lambo's, babes of dat soort bedragen. Maar misschien wel een leuk extraatje om leuke dingen te doen.
Ik heb wel geleerd dat de ene dag je moon gaat, waar je een half uur later inlogged, alles kan vergeten want de koers is -200%. Ik laat alles staan, ruil soms met wat coins tot het moment komt waar ik mijn einddoel haal en wat centen bij kan leggen voor leuke vakanties. Als je wisselt of uitbetaalt kijk je toch alleen naar de momenten waar je de stand hoger ziet of groene balken. Je kijkt nooit positief waar je dips hebt overleefd. Ook in dit topic over vette dikke winsten van 50% en 200% zorgen voor een FOMO :P
Ik kijk naar het einddoel en die kan deze run komen, de zomer of over 10 jaar. We zien wel welke mooncyclus het gaat worden. Voorlopig heb ik al 3 keer gehad: we waren er bijna! En er zullen er nog wel vele volgen :+
Succes en veel plezier. Op naar meer memes en babes !

En weer terug in de schaduw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
[...]

Mijn tip: pak af en toe wat winst en boek een vakantie of koop iets leuk voor jezelf.

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:06
https://www.nu.nl/economi...umps-verkiezingszege.html

zo ff lunchen met popcorn en schultebrau......ga eens ff goed voor de ponzitulpenbollengebakkenlucht comments zitten

[ Voor 36% gewijzigd door anti elppa op 10-11-2024 12:48 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:11

tomtom901

Moderator General Chat
Nopheros schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:50:
[...]

Laten we het gezellig houden @Darrell. Meerdere wegen naar rendament :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:11

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Hoeft niet, doe ik wel. Ik werk in de IT voor een van de top 3 networking vendoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:47:

zo ff lunchen met popcorn en schultebrau......ga eens ff goed voor de ponzitulpenbollengebakkenlucht comments zitten
Wilde hem ook net posten, gaan henk en igrid nu wel instappen? Toch het idee dat nog veel mensen onder water staan sinds de vorige cycle, durven ze het nog een keer aan he :P

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:01

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 12:47:

U vraagt wij draaien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XAEGt9W7ECrXUiQ79nmov18TXGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I6yOTKYulScpuJCbMGNpXx0U.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 154 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!