This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Regel jij, naar traditie, de 80K babe?
Het schijnt zo te zijn dat je tegenwoordig ook ETF's hebt. Kan wel makkelijk zijn als het je toch alleen om de handel gaat en niet om het bezitten van Bitcoin.sh4d0wman schreef op zondag 10 november 2024 @ 06:25:
@zenith hehe al vaak voor gewaarschuwd hier. Als je wil verkopen zorg dan dat het voor de pumperonie op een exchange staat.
Maar ja die zijn dan soms ook amper bruikbaar.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ja mee eens, maar tegen 80k had ik nog niet verwacht dit weekend, je moet toch voldoen aan je eigen dca out strategie…. Lekker zwart/wit denken en op de sell knop drukkensh4d0wman schreef op zondag 10 november 2024 @ 06:25:
@zenith hehe al vaak voor gewaarschuwd hier. Als je wil verkopen zorg dan dat het voor de pumperonie op een exchange staat.
Maar ja die zijn dan soms ook amper bruikbaar.
Mijn spot is al onderweg en dan doe ik een sell, ik ga niet op 500$ kijken
Trillende handjes?tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 06:37:
[...]
Mijn spot is al onderweg en dan doe ik een sell, ik ga niet op 500$ kijken
Is dat trouwens he volledige bezit of blijven we je hier zien?
20% dus ik heb nog genoeg, maar 20% is meer dan voldoende om een mooie 911 uit te zoeken.WhySoSerious schreef op zondag 10 november 2024 @ 06:41:
[...]
Trillende handjes?
Is dat trouwens he volledige bezit of blijven we je hier zien?
Nicetomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 06:43:
[...]
20% dus ik heb nog genoeg, maar 20% is meer dan voldoende om een mooie 911 uit te zoeken.
No one can predict the market! - Who the hell knows!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
De volgende morgen is het altijd afwachten welke shit je dan weer in je portefeuille aantreftDeman23 schreef op zondag 10 november 2024 @ 03:45:
Ik was aan de zuip en wat is beter om thuis tot de conclusie te komen dat het niks gekost heeft als je de koers checkt 😜
:strip_exif()/f/image/6dbWBrfxJkmkrxCQqrBlAk1V.png?f=user_large)
Alhoewel, kga naar de noorderburen op zoek naar friet…
In de huidige tijden vrees ik dat we over 4 jaar die bolle trump niet meer hebben. Die loopt op z’n einde. Putin ruikt zijn kans en heeft een aantal jaar kunnen uitrusten. Dan worden we wakker van het gezoem van drones, Russische. Volledig autonoom op zoek naar ledgers, gestuwd door software ontwikkeld middels TAO, hardware van GPU. Dit alles bekostigd door de DRONE coin. Niet te verwarren met de DROOM coin die Bitcoin heet!
Dikke ATH! Hier hebben we voor gewerkt!
Maar tot mijn grote verbazing kleine sell orders gehit van o.a. 79600. Had het bewust onrealistisch hoog gezet omdat ik verkoop fobie heb. Maar ben tevreden met deze take profit.
De rest van BTC en ETH laat ik lekker lopen
Gefeliciteerd man met je doel! Mooie dingen kopen!tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:10:
Nou jongens, ze zijn de deur uit. Bewaken jullie het fort, dan rij ik naar de dealer (just kidding, ik ga op zoek naar een leuke 2e handse)
[Afbeelding]
Als ik op een centralized exchange crypto koop. Betaal ik zeg 50c aan fee. Maar als ik oplet dan zie ik dat bij aankoop de koers altijd een stukje hoger is dan de realtime prijs. Dit kan meteen al een paar euro schelen na aankoop. Ik zie ook als ik na aankoop mijn pnl zie voor de coin. Dat ik direkt niet alleen 50c in de min sta. Maar iets van -5 euro. En de realtime prijs moet die koers nog halen. Erger is wanneer de prijs net op dat moment ook nogeens daalt.Vaevictis_ schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 15:19:
[...]
CEX zoals coinbase hebben een eigen OTC desk, voor de grote jongens zoals blackrock die kunnen buiten toezicht van de markt kopen en verkopen. Die houden ze aan in hot wallets en mocht er nog wat overblijven dan in cold wallets. Maar de koopwoede is zo groot dat er gewoon heel weinig BTC beschikbaar is.
Naar wie gaat dat prijsverschil van de hoge wisselkoers?
Bij verkoop gebeurt hetzelfde met een steevast lagere prijs dan de op dat moment geldende prijs. En je kunt op de app dus snel heen en weer bewegen om de prijs te vergelijken.
[ Voor 8% gewijzigd door Technewbie op 10-11-2024 07:17 ]
Yup PON wrijft weer in zn handjes
Exchange zonder liquidity?Technewbie schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:15:
[...]
Als ik op een centralized exchange crypto koop. Betaal ik zeg 50c aan fee. Maar als ik oplet dan zie ik dat bij aankoop de koers altijd een stukje hoger is dan de realtime prijs. Dit kan meteen al een paar euro schelen na aankoop. Ik zie ook als ik na aankoop mijn pnl zie voor de coin. Dat ik direkt niet alleen 50c in de min sta. Maar iets van -5 euro. En de realtime prijs moet die koers nog halen. Erger is wanneer de prijs net op dat moment ook nogeens daalt.
Dat lijken me eerder coins met minimaal volume. Dat drijft de prijzen uit elkaar. Er zijn dan minder kopers en verkopers.
Verder ziet het er ook egwoon erg goed uit allemaal. Die 100k voor einde jaar zie ik zeer zeker gebeuren.
mooi werk @tomtom901 ik kijk uit naar de foto's als je er 1 gevonden hebt
Ah long loopt ook nog steeds mooi.
/f/image/IHuGCLxhsMgblrTQAZRXwSAj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 10-11-2024 07:20 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
I'm Back https://t.co/55sN3N7Xq8
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 9 november 2024
Mooie tradeanti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:19:
lekker hoor. nu weet je dat de bull echt aan is. dikke weekend pamp. ETF kopers zullen morgen wel fomo krijgen ook.
Verder ziet het er ook egwoon erg goed uit allemaal. Die 100k voor einde jaar zie ik zeer zeker gebeuren.
[Afbeelding]
Dat is effectief hetzelfde als weinig liquidityColdcat schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:19:
[...]
Dat lijken me eerder coins met minimaal volume. Dat drijft de prijzen uit elkaar. Er zijn dan minder kopers en verkopers.
RSI wel tering hoog, dus zal wel iets van een pullback moeten komen. En thanksanti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:19:
lekker hoor. nu weet je dat de bull echt aan is. dikke weekend pamp. ETF kopers zullen morgen wel fomo krijgen ook.
[Afbeelding]
Eindelijk, ADA was mijn grootste shitcoin. Sta met smart te wachten om die te dumpen en blijf er dan ook van af.keanu_ schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:25:
Voor de ADA liefhebbers. ( en de nieuwe)
[Twitter]
DOT gaat ook nog best goed mee maar staat nog te ver van mijn target af. (Was 12.5 maar nu 10).
Bartje in de making. Maar de fiat porsche pakken ze niet meer af. Als het mag van de Rabotomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:28:
[...]
RSI wel tering hoog, dus zal wel iets van een pullback moeten komen. En thanks
maakt toch niet uit? zo ben ik ook ooit begonnen. Zorg dat je die trades goed onder de knie krijgt, dan kom je vanzelf met grotere trades.zenith schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:26:
[...]
Mooie trade![]()
, zit ik met 300$ winst gelukkig te zijn
Maar ken het gevoel wel, zie af toe trades van de echt grote jongens....met paar miljoen erin
bart niet echt. dit moest ff opgepakt wordenknakworst schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:33:
[...]
Bartje in de making. Maar de fiat porsche pakken ze niet meer af. Als het mag van de Rabo
/f/image/rxUjnhoOiO7NJQGMmV86exEi.png?f=fotoalbum_large)
Ik zit in een pro discord, waar ik maar een beginnertje ben met mijn paar BTC trades. De group admins die posten en livestreamen (private) 100+ BTC trades. Dat zijn de echte whales die dit spelletje bewegen.anti elppa schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:33:
[...]
Maar ken het gevoel wel, zie af toe trades van de echt grote jongens....met paar miljoen erin
Ik zou een finfluencer moeten worden.Aeronaut schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:31:
dit is echt letterlijk het sfeer... btc is klaar. dood. we gaan de beer weer in. echt dood. waar blijft retail.
En weetje wat? mijn glazenbol zegt dat we maandag tegen de 80k aanhikken..
Je bent in ieder geval geen CrediBULL met zulke mooie bull calls.
Zal geen BS tweets delen, maar die gozer verwacht nog steeds sub-50k... zelfs na alle recente actie. Is voor geen reden vatbaar.
Dus op de momenten dat t erom gaat, kun je niet uitstappen traden. Dat is mooi pipi
Reminder. Contra werkt altijd beter
Nu -even- oppassen.
Straks weer verder naar de maan.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 10-11-2024 07:47 ]
Als je terugleest zie je dat ik 80% nog heb.
Nu iets meer on topic, als dit terug begint te testen kunnen we wel snel de 78k ff aantikken.
Top toch?! De technologie van tegenwoordig beschermt je voor domme fomo acties!loewie1984 schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:45:
Dit is lekker, ik zit bij Finst en heb daar een bundle bestaande uit btc en eth. Wilde deze ochtend verkopen vanwege fomo om nog een ritje op ada te maken. Maar de sell order could not be placed.
Dus op de momenten dat t erom gaat, kun je niet uitstappen traden. Dat is mooi pipi
Totdat je over 8 jaar beseft dat je Porsche ruim 16 miljoen gekost heeft

Geintje natuurlijk he, je leeft nu en niet later. Lekker van genieten
Kun je nagaan, als het nog een Porsche is ipv een pizza. Dan ben je wel goed zuurFrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:50:
[...]
Totdat je over 8 jaar beseft dat je Porsche ruim 16 miljoen gekost heeft![]()
Geintje natuurlijk he, je leeft nu en niet later. Lekker van genieten
Ik kan niet wachten tot over een paar weken, wanneer Cardano weer een dollar doet en de fanboys binnen stromen dat het deze run wel eens naar $15 kan gaan!
Hopelijk leid jij deze groep ff een beetje in goede banen voordat ze verkettert worden door @anti elppa

Fun fact: sinds het bestaan van Bitcoin zo'n 15 jaar geleden heb je alleen verlies gemaakt als je ergens in de afgelopen 3 uur hebt gekocht.knakworst schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:54:
De wekker in Europa is afgegaan, sell knop is ingedrukt. 80k soon.
Tenzij je natuurlijk je apenbrein hebt gebruikt en met negatief resultaat bent gaan traden.
Enige wat je had hoeven doen was eerder kopen dan 3 uur geleden en hodlen.
En dan zeggen sommige mensen dat Bitcoin ingewikkeld is, makkelijker kun je het niet maken.
Bullmarket godmode activated.
met huidige prijzen heb ik in 2014 en 2015 zeker wel 40k aan pizza's en andere drek met btc gekocht op thuisbezorgd.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:52:
[...]
Kun je nagaan, als het nog een Porsche is ipv een pizza. Dan ben je wel goed zuur
Kan er niet wakker van liggen.
Zo is het...FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:05:
[...]
Fun fact: sinds het bestaan van Bitcoin zo'n 15 jaar geleden heb je alleen verlies gemaakt als je ergens in de afgelopen 3 uur hebt gekocht.
Tenzij je natuurlijk je apenbrein hebt gebruikt en met negatief resultaat bent gaan traden.
En dan zeggen sommige mensen dat Bitcoin ingewikkeld is, makkelijker kun je het niet maken.
@tomtom901 have fun met dn Porsche!
Benieuwd wat de boomers morgen gaan doen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
BTC kopen tegen de prijs die ze verdienen...
Morgen op een gemiddeld kantoor op Wall Street tijdens de evaluatie:WhySoSerious schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:07:
[...]
BTC kopen tegen de prijs die ze verdienen...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/keWl2346d2enJlpaGeiRax0P.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Tip: foto wel ff members only zetten of gewoon een random plaatje van internet. Je weet maar nooit met die straathyenas tegenwoordig.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:10:
Lief dat jullie het allemaal zo gunnen, de rest van Tweakers is wel een beetje een soort toxic spike maar hier is het vooral![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Was ooit ook mijn doel, maar het is een twingo ev geworden in 2021.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:10:
Lief dat jullie het allemaal zo gunnen, de rest van Tweakers is wel een beetje een soort toxic spike maar hier is het vooral![]()
![]()
![]()
![]()

Zero.
Laatste keer onder de 80k voor de boomersVis schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:07:
Wauw lekker wakker worden zo! 80k incoming, gaat wel hard zo. Parabolische fase gestart?
@tomtom901 have fun met dn Porsche!
Benieuwd wat de boomers morgen gaan doen.
Als het zover komt en ik het gedumpt heb nodig ik @anti elppa uit voor een vredespijp.FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:56:
[...]
Ik kan niet wachten tot over een paar weken, wanneer Cardano weer een dollar doet en de fanboys binnen stromen dat het deze run wel eens naar $15 kan gaan!
Hopelijk leid jij deze groep ff een beetje in goede banen voordat ze verkettert worden door @anti elppa
Zonder specifieke targets te noemen, ben je gezien de recente bullish ontwikkelingen van plan een groot gedeelte langer aan te houden, wellicht > 100k? Just curious omdat je - zeker vergeleken met bijvoorbeeld een anti elppa - toch een stuk conservatiever leek te zijn in je bull-top voor deze cycle.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:49:
Als je terugleest zie je dat ik 80% nog heb.
Nu iets meer on topic, als dit terug begint te testen kunnen we wel snel de 78k ff aantikken.
Ja hoor, ik ben er wel van overtuigd dat we nu parabolisch gaan. Ik heb nog een target rond de 90 a 95k, als een frontrun van 100k. Maar wat ik eigenlijk ga doen is de structuur van prijs in de gaten houden. Als ik de eerste signalen van een top zie ga ik er alsnog op dat moment uit, wat de prijs dan op dat moment dan ook is.Guere schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:23:
[...]
Zonder specifieke targets te noemen, ben je gezien de recente bullish ontwikkelingen van plan een groot gedeelte langer aan te houden, wellicht > 100k? Just curious omdat je - zeker vergeleken met bijvoorbeeld een anti elppa - toch een stuk conservatiever leek te zijn in je bull-top voor deze cycle.
1e sell order dus geraakt, maar ga wel weer terugkopen.
En deze laat ik denk ik maar lopen:
:strip_exif()/f/image/CwL44FyQA5LKAC39YD7AGesv.png?f=user_large)
Hopelijk het begin van nog iets veel mooiers, let's go

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Thanks! Ga dit eens proberen.Woohooo schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 20:00:
[...]
YouTube: Ledger Nano X Battery Issue FIX
deze al gezien?
sidenote:
This issue was specifically addressed in a later revision of the board, which generally coincided with the rebranding of the swivel. If you have one with the [ LEDGER ] logo on the swivel, it’s unlikely that taking it apart will do anything for you anymore.
We zien graag een foto verschijnen. Het is toch ook een beetje onze Porsche.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:10:
![]()
![]()
![]()
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Welke mafkees zit jou nou zo vroeg lastig te vallen?Taro schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:37:
Prachtig wakker worden zo met deze notificaties op je lock screen
***members only***
1e sell order dus geraakt, maar ga wel weer terugkopen.
En deze laat ik denk ik maar lopen:
[Afbeelding]
Hopelijk het begin van nog iets veel mooiers, let's go
Bushalte schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:38:
Gaaf om zo\n target gehaald te zien worden, dat je het dan ook gewoon doet.![]()
[...]
Het is toch ook een beetje onze Porsche.
![]()

Lichtpuntje...
dikke DOT, dikke CRO, dikke TETT'NTHETA
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2024 08:49 ]
Bushalte schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:38:
We zien graag een foto verschijnen. Het is toch ook een beetje onze Porsche.
![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SUtElnNhWaNJ33QxialqjhK3.jpg?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Guere op 10-11-2024 08:59 ]
Die term bewaar ik voor een volgende memePelox schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:50:
Is dat niet de bullsfapper?
Kan je die meid blond maken, dan stuur ik hem ff naar mijn vriendin

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Daar moet de koffie z'n werk nog doentomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:58:
Nu.nl post nog niks. We're still early.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Heb de haarkleur voor je aangepasttomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:52:
Kan je die meid blond maken, dan stuur ik hem ff naar mijn vriendin![]()
![]()
![]()
Ik laat je weten wat voor reactie hierop komt als ze wakker is
Er is wel al een EPT maar denk vooral de samenwerking tussen. Charles en RFKjr / Amerikaanse overheid die doet speculerenPHPResource schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:07:
Zou er een ADA etf komen? Die doet wel heel dik laatste tijd
Nee, dit is de redenPHPResource schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:07:
Zou er een ADA etf komen? Die doet wel heel dik laatste tijd
:strip_exif()/f/image/BqxKBEKgWnOzBs3dhbMkR8JO.png?f=user_large)
Nu moet de massa nog instappen en dan is 420k ook weer mogelijk.
We gaan richting de extreme greed area, wat denk je daarover ?tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:13:
Ook hoe perfect die coin terugtest en dan weer door 79k heen stapt. Momentum is heel sterk nu. Needless to say, ik zit weer long
[Afbeelding]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED
Trump wordt toch president in Januari? Past perfect.Q_7 schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:20:
[...]
We gaan richting de extreme greed area, wat denk je daarover ?
Billions and Bitcoin!
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 10-11-2024 09:25 ]
Is geen relevante indicator voor mij, ik primair kijk naar market structure en de candles zelf, zolang we higher lows en higher highs zetten icm flinke candles (momentum) zit ik op die long trein te chillen met een S/L die trailed.Q_7 schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:20:
[...]
We gaan richting de extreme greed area, wat denk je daarover ?
FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:05:
[...]
Fun fact: sinds het bestaan van Bitcoin zo'n 15 jaar geleden heb je alleen verlies gemaakt als je ergens in de afgelopen 3 uur hebt gekocht.
:strip_exif()/f/image/D1YpCclQjdoLFbdl5ZAPsgwP.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste bitcoin. Van cashback.
Dat is nu meer waard dan wat ik betaald heb om die cashback te krijgen.
Hodl.
Ligt er ook aan hoe je koopt. Als je letterlijk een "koop" knop of een eenvoudige "swap" knop gebruikt dan zit er vaak een koersopslag voor de exchange in. Hetzelfde geldt voor market buys, hoewel dan ook gewoon de fee hoger kan zijn. Als je met limit orders koopt betaal je wel alleen de fee. Bij de exchanges die ik gebruik staat dat ergens op hun websites wel redelijk transparant uitgelegd.Technewbie schreef op zondag 10 november 2024 @ 07:15:
[...]
Als ik op een centralized exchange crypto koop. Betaal ik zeg 50c aan fee. Maar als ik oplet dan zie ik dat bij aankoop de koers altijd een stukje hoger is dan de realtime prijs. Dit kan meteen al een paar euro schelen na aankoop. Ik zie ook als ik na aankoop mijn pnl zie voor de coin. Dat ik direkt niet alleen 50c in de min sta. Maar iets van -5 euro. En de realtime prijs moet die koers nog halen. Erger is wanneer de prijs net op dat moment ook nogeens daalt.
Bij verkoop gebeurt hetzelfde met een steevast lagere prijs dan de op dat moment geldende prijs. En je kunt op de app dus snel heen en weer bewegen om de prijs te vergelijken.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Met market buys is het niet alleen de fee die hoger is, je bent ook onderworpen aan de spread tussen sell en buy.Wiley99 schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:33:
[...]
Ligt er ook aan hoe je koopt. Als je letterlijk een "koop" knop of een eenvoudige "swap" knop gebruikt dan zit er vaak een koersopslag voor de exchange in. Hetzelfde geldt voor market buys, hoewel dan ook gewoon de fee hoger kan zijn. Als je met limit orders koopt betaal je wel alleen de fee. Bij de exchanges die ik gebruik staat dat ergens op hun websites wel redelijk transparant uitgelegd.
that is HUUUGE
crypto is here to stay, verwacht ook zeker 8 jaar Republikeinen aan het roer.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then they fight you,
then you win.
Godzijdank gaat de rest ook moon, dat dan weer wel..
Ik ben blij voor @Gipsy King, heeft hij dik verdiendDon Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:38:
Haha wat is deze. $ADA raket is vertrokken, echt een paar weken na de switch? FML!
ik niet, vorige week pluk verkocht voor BTCWispe schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:40:
[...]
Ik ben blij voor @Gipsy King, heeft hij dik verdiend

blijkbaar is dit de prijs dat ik verdien
maar idd @Gipsy King
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2024 09:42 ]
Don Guacamole schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:38:
Haha wat is deze. $ADA raket is vertrokken, echt een paar weken na de switch? FML!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/nrOnWAX3WeFwQHKEMoWmMDsI.gif?f=user_large)
@Gipsy King met z’n matties
Ontopic!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ozt7Zxypd1phf64bzSITG9h0.jpg?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!