“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
wel dus he.Wispe schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:45:
[...]
Ik snap ook niet waarom ze verkocht hebben. Ze zijn toch niet dom?
trouwens mocht Bitcoin als reserve worden, dan verkoop ik geen BTC, wel de altjes
dan is het misschien wel een 8 year cycle, net zoals met goud.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Doen we dan ook de gebruikelijke zondagpump?
Misschien is het weer tijd voor een bommetjeDarrell schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:11:
Ja weekends zijn zo saaaaai....
zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:51:
[...]
Je zal als Nederlander maar friet zeggen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qvoQ4KAWiOn0byFeFdlRA1fR.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wel benieuwd hoe dat zich zou gaan uitspelen. Trump heeft hier natuurlijk wel op gezinspeeld tijdens de campagne. Maar als je dat nu of straks groots gaat aankondigen, dan komt er een frontrun en tegen de tijd je in het Witte Huis zit staat BTC hoger.Kol Nedra schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:59:
[...]
wel dus he.
trouwens mocht Bitcoin als reserve worden, dan verkoop ik geen BTC, wel de altjes
dan is het misschien wel een 8 year cycle, net zoals met goud.
Als ander land zijnde zou je nu ook het zekere voor het onzekere kunnen nemen en alvast beginnen met stacken van BTC. Gaat hoe dan ook interessant worden.
Gister ook al een kleine discussie hier over geweest, lijkt me niet meer als slim om als land zijnde ook in crypto te zitten, makkelijk op te bergen, klein, weegt niks en sneller te transporteren/verzenden als goud bv.jvel92 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:17:
[...]
Wel benieuwd hoe dat zich zou gaan uitspelen. Trump heeft hier natuurlijk wel op gezinspeeld tijdens de campagne. Maar als je dat nu of straks groots gaat aankondigen, dan komt er een frontrun en tegen de tijd je in het Witte Huis zit staat BTC hoger.
Als ander land zijnde zou je nu ook het zekere voor het onzekere kunnen nemen en alvast beginnen met stacken van BTC. Gaat hoe dan ook interessant worden.
Gewoon El Salvador achterna
Er wordt hier de afgelopen dagen zoveel gepost dat ik het ook niet meer allemaal lees of actief registreerPinsa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:26:
[...]
Gister ook al een kleine discussie hier over geweest, lijkt me niet meer als slim om als land zijnde ook in crypto te zitten, makkelijk op te bergen, klein, weegt niks en sneller te transporteren/verzenden als goud bv.
Gewoon El Salvador achterna
Zou het zelf ook iedereen aanraden (landen, bedrijven, personen) om BTC te bezitten, maar heb dan ook wel een bias
Iemand bekend met dit probleem en weet hoe dit op te lossen?
https://support.ledger.com/article/4409233434641-zdsolidslayer schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:36:
oh oh! Battery problem charging stopped.. dat geeft mijn Ledger Nano X aan. Als ik hem koppel aan mijn macbook kom ik er nog wel in, maar zodra ik hem uitplug valt ie uit en doet ie niets meer. Software update gedaan via de ledger live app, maar dat levert ook niets op, heb alles er maar direct naar een exchange verstuurd.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Een overheid is geen bedrijf. Ze zetten beleid voor winst maken. Ergens wel zo fijn maar in dit soort dingen niet zo handig inderdaad.Wispe schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:45:
[...]
Ik snap ook niet waarom ze verkocht hebben. Ze zijn toch niet dom?
Die moest ik ook opgeven bij de helpdesk van Windows. Heel raar, want ik heb Linux Mint.Taro schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:49:
@solidslayer Even je backup apparaat in gebruiknemen en herstellen met de 24 woorden die je netjes hebt opgeschreven, no worries dus.
==
hoi
YouTube: Ledger Nano X Battery Issue FIXsolidslayer schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:36:
oh oh! Battery problem charging stopped.. dat geeft mijn Ledger Nano X aan. Als ik hem koppel aan mijn macbook kom ik er nog wel in, maar zodra ik hem uitplug valt ie uit en doet ie niets meer. Software update gedaan via de ledger live app, maar dat levert ook niets op, heb alles er maar direct naar een exchange verstuurd.
deze al gezien?
sidenote:
This issue was specifically addressed in a later revision of the board, which generally coincided with the rebranding of the swivel. If you have one with the [ LEDGER ] logo on the swivel, it’s unlikely that taking it apart will do anything for you anymore.
[ Voor 17% gewijzigd door Woohooo op 09-11-2024 20:04 ]
For the 1st time in 3 years, there is an actual chance that #ETH / #BTC has bottomed. If it has not bottomed, the actual bottom should only be marginally lower than the current bottom of 0.03465.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 9 november 2024
Evidence for a bottom:
-ETH/BTC daily close back above 50D SMA. In 2016 and 2019… https://t.co/A4LqZey9AJ pic.twitter.com/UR1aWXNqA6
$0.02272
107.76%
Laat Bitcoin eerst even een mooie indrukwekkende ATH neerzetten van ver boven de 100k, alles beneden de 85k is sowieso een ATH voor ants, als je inflatie mee rekent t.o.v. 2021 hebben we niet eens een ATH gepakt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Klopt, als we de inflatie meerekenen dan hebben we pas vanaf 82.000 een nieuwe ath.Vis schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:50:
Nu al een alt season willen is echt niet wenselijk.. veelste vroeg in de cycle en dan is de kans op vroegtijdige ejaculatie aanwezig.
Laat Bitcoin eerst even een mooie indrukwekkende ATH neerzetten van ver boven de 100k, alles beneden de 85k is sowieso een ATH voor ants, als je inflatie mee rekent t.o.v. 2021 hebben we niet eens een ATH gepakt.
Zero.
Kijk eens naar total 2 en total 3. Dit is helemaal niks. Pas als de BTC.D echt naar beneden uitbreekt is het altseason. Dit is echt niets. Dit is slechts een kleine catch up. Altseason pas in 2025. Maar daarom kan je nu wel alvast een paar honderd procent pakken met wat geluk voordat altseason echt begint. Wat denk jij wie de alts pumpen en wie Bitcoin? Bitcoin heeft helemaal geen retail meer nodig op dit moment. Dikke Bitcoin wedloop onder de staten straks.Vis schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:50:
Nu al een alt season willen is echt niet wenselijk.. veelste vroeg in de cycle en dan is de kans op vroegtijdige ejaculatie aanwezig.
Hij was toch zo overtuigd dat ETH nog rekter zou gaan?Don Guacamole schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:45:
Trouwens, ome benjamin denkt ook dat we wellicht de Eth bodem gehad hebben. Weet niet of dat al gedeeld was.. maarre, altseason incoming!
[Embed]
Finfluencers zijn echt allemaal hetzelfde lol
Ik ben aan het wachten tot BitVavo Hemule gaat listen.. my body is ready.zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:01:
[...]
Kijk eens naar total 2 en total 3. Dit is helemaal niks. Pas als de BTC.D echt naar beneden uitbreekt is het altseason. Dit is echt niets. Dit is slechts een kleine catch up. Altseason pas in 2025. Maar daarom kan je nu wel alvast een paar honderd procent pakken met wat geluk voordat altseason echt begint. Wat denk jij wie de alts pumpen en wie Bitcoin? Bitcoin heeft helemaal geen retail meer nodig op dit moment. Dikke Bitcoin wedloop onder de staten straks.
Heb net die hele shitcoin lijst van die toko eens door liggen scrollen, er kwam geen eind aan, maar geen poes te bekennen.
Still early!
Uiteindelijk zal alles waar je een trend of patroon in kunt ontdekken gefrontrunned gaan worden. Als iedereen weet dat na BTC direct ETH zal stijgen, zal men nu alvast beginnen met ETH in te slaan. Als ETH stijgt, zullen er alts worden ingeslagen. Op die manier gaan de BTC runs steeds minder opleveren en begint ETH- & altseason steeds eerder.Vis schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:50:
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Overtuigd vs verwacht. En soms moet je gewoon accepteren dat wat je verwacht niet uitkomt en dan bijsturen.PHPResource schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:05:
[...]
Hij was toch zo overtuigd dat ETH nog rekter zou gaan?
Finfluencers zijn echt allemaal hetzelfde lol
Het is nog makkelijk om aan te zijlijn toe te kijken en commentaar te hebben
Jep, je kunt dat ook diminishing returns noemen.Taro schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:15:
[...]
Uiteindelijk zal alles waar je een trend of patroon in kunt ontdekken gefrontrunned gaan worden. Als iedereen weet dat na BTC direct ETH zal stijgen, zal men nu alvast beginnen met ETH in te slaan. Als ETH stijgt, zullen er alts worden ingeslagen. Op die manier gaan de BTC runs steeds minder opleveren en begint ETH- & altseason steeds eerder.
Alleen verwacht ik nu met die BTC adoptie op Wall Street en Trump zijn beleid en de run op reserves aanleggen op BTC dat die theorie wel eens weggevaagd gaat worden.
Al is dat natuurlijk ook hopium.
38% score voor ALT is nog niet echt overtuigend, zeg maar
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zat jij niet in Tooker?zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:49:
You know the tick, tick, tick, tick, tick, tick, tick you know the ticker.
$0.02272
107.76%
Drink eens wa minder
Dat hele strategic reserve verhaal ging toch puur om de uitspraak dat ze die silk road coins niet gingen dumpen? Of heb ik nog wat hopium gemist?Vis schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:30:
[...]
Jep, je kunt dat ook diminishing returns noemen.
Alleen verwacht ik nu met die BTC adoptie op Wall Street en Trump zijn beleid en de run op reserves aanleggen op BTC dat die theorie wel eens weggevaagd gaat worden.
Al is dat natuurlijk ook hopium.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
JaNeoflexNL schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:47:
[...]
Dat hele strategic reserve verhaal ging toch puur om de uitspraak dat ze die silk road coins niet gingen dumpen? Of heb ik nog wat hopium gemist?
No one can predict the market! - Who the hell knows!
"Dad, why didn't you buy Bitcoin in 2009 ? " pic.twitter.com/BQaWWjOUoJ
— naiive (@naiivememe) 9 november 2024
Ja en door wat swing trades nu nog meer Tooker. Al 400% vanaf aankoop. Nog steeds geen CEX listing. Verkoop het wel ergens in 2025 aan Henk en Ingrid voor 1 dollar per stuk.Masstje schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:46:
[...]
Zat jij niet in Tooker?
Drink eens wa minder
+ + + Breaking
— Cardano Hieronymus (@CardanoHumpback) 9 november 2024
Charles Hoskinson confirms he will be busy in Washington working with lawyers to help writing official political crypto policy. pic.twitter.com/1TTvgwbSat
Je kunt niet ontkennen dat hij gewoon goed werk doet voor de crypto community
Als het straks weer ETH season is gaan de memes op ETH vast ook wel wat doen. Kan @anti elppa die poes nog met winst van de hand doen.Vis schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:13:
[...]
Ik ben aan het wachten tot BitVavo Hemule gaat listen.. my body is ready.
Heb net die hele shitcoin lijst van die toko eens door liggen scrollen, er kwam geen eind aan, maar geen poes te bekennen.
Still early!
Heeft BSM toch een dikke move gemaakt!
Zelfs niet op MEXC?zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 23:42:
[...]
Ja en door wat swing trades nu nog meer Tooker. Al 400% vanaf aankoop. Nog steeds geen CEX listing. Verkoop het wel ergens in 2025 aan Henk en Ingrid voor 1 dollar per stuk.
Die hebben echt bijna alle shitcoins.
Ach ik heb nog wat van die shit op de plank liggen. Bij 0.06 ruil ik die meuk in em ben ik een anti elppa 2.0.
Nope.Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 23:52:
[...]
Zelfs niet op MEXC?
Die hebben echt bijna alle shitcoins.
Echt benieuwd of we morgen een terugval krijgen want een zaterdagavond pomp is wel een rare.
Zo benieuwd waar we vrijdag staan.
De munten doen dik en alles groeit organisch.Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:44:
nieuwe ATH inc?
Lijkt wel lente
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Misschien kan iemand even de stekker van de server eruit en erin stoppen, op goed geluk.Vis schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:54:
Ondertussen:
[Afbeelding]
Dikke tech van 100bn marketcap.
Ja, ook ik heb verstand van IT.
Ben benieuwd of ik nog wat altcoins kan dumpen deze run.
Bitcoin laat ik lekker staan voorlopig, lijkt me niet verstandig om te ruilen voor thin air valuta op dit moment.
Er is tenslotte geen second best, de ETF's zijn nog super jong en de eerste fluffjes fomo zijn nog niet eens echt besnuffeld, laat staan betast.
FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 01:06:
Zelfs Polkadot doet 6%. Eigenlijk is dat wel een teken dat de periode is aangebroken waar iedereen zijn geld maar ergens indrukt uit pure wanhopige fomo, toch?
Ben benieuwd of ik nog wat altcoins kan dumpen deze run.
Bitcoin laat ik lekker staan voorlopig, lijkt me niet verstandig om te ruilen voor thin air valuta op dit moment.
Er is tenslotte geen second best, de ETF's zijn nog super jong en de eerste fluffjes fomo zijn nog niet eens echt besnuffeld, laat staan betast.
:strip_exif()/f/image/VAjDIG0hFv8tO5a1X4ZACNlL.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooie tijden Alpina. Zit hier nu als 'arbeider' rustig languit een peukje te roken in de fabriekshal, rugtas vol met vreterij waarvan ik niet eens weet in welk land het geproduceerd is. Ondertussen stroomt het geld binnen via de krochten van het internet maar toch is de Westerse wereld de afgelopen 50 jaar nog nooit zo ontevreden en boos geweest.
100 jaar geleden had mijn slag volk moeite gehad om een zak aardappelen per week te verdienen voor zijn gezin van 7 kinderen, nu zit ik het internet af te speuren naar een nieuw horloge want ik heb er nog maar 11.
Wat moet je er van maken, gaat echt compleet nergens over dit.
Je zou haast denken dat er elk moment een nuke zou moeten vallen, want dit walhalla kan onmogelijk de realiteit zijn.
Ik omarm het.FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 01:24:
[...]
Mooie tijden Alpina. Zit hier nu als 'arbeider' rustig languit een peukje te roken in de fabriekshal, rugtas vol met vreterij waarvan ik niet eens weet in welk land het geproduceerd is. Ondertussen stroomt het geld binnen via de krochten van het internet maar toch is de Westerse wereld de afgelopen 50 jaar nog nooit zo ontevreden en boos geweest.
100 jaar geleden had mijn slag volk moeite gehad om een zak aardappelen per week te verdienen voor zijn gezin van 7 kinderen, nu zit ik het internet af te speuren naar een nieuw horloge want ik heb er nog maar 11.
Wat moet je er van maken, gaat echt compleet nergens over dit.
Je zou haast denken dat er elk moment een nuke zou moeten vallen, want dit walhalla kan onmogelijk de realiteit zijn.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TU9ViVV3fGJgn3OQcB2QVJhq.gif?f=user_large)
ff retestje, zondag voor sluiting iig nieuwe ATHLadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:13:
Maar @Kol Nedra heeft nu al 2x de nieuwe ATH gejinxt 😭
Ik zit al heel de avond, om jullie mannenavond niet te verstoren, in absolute stilte naar een kabbelende koers te kijken.Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:18:
[...]
ff retestje, zondag voor sluiting iig nieuwe ATH
Eindelijk gaan we dan omhoog en dan jinx je het 200 voor de ATH en zakken we precies op dat moment 500, om het vervolgens een uur later nog eens te jinxen op 100 voor de ATH
Dat gezegd hebbende. Wel 2x goede timing van je
ik en timen?LadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:24:
[...]
Ik zit al heel de avond, om jullie mannenavond niet te verstoren, in absolute stilte naar een kabbelende koers te kijken.
Eindelijk gaan we dan omhoog en dan jinx je het 200 voor de ATH en zakken we precies op dat moment 500, om het vervolgens een uur later nog eens te jinxen op 100 voor de ATH![]()
Dat gezegd hebbende. Wel 2x goede timing van je
just hodl
alleen met mijn Solana-wallet stackje speel ik/trade ik, de rest is hodl! alleen had 1 week terug een pluk ADA verkocht voor BTC, talking about timing
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2024 02:35 ]
Ik had zo'n zelfde timing, maar dan met AptosKol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:34:
[...]
alleen had 1 week terug een pluk ADA verkocht voor BTC, talking about timing
Had jij niet ook een kleintje of ben je aan het werk?WhySoSerious schreef op zondag 10 november 2024 @ 03:35:
Niet vrijwillig hoor.
Dat eerste, en een baby van 3 maanden oud inderdaad.tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 03:37:
[...]
Had jij niet ook een kleintje of ben je aan het werk?
Leuk man, die van ons (5 maanden) ligt lekker boven te pitten, compleet onbewust van de gainzWhySoSerious schreef op zondag 10 november 2024 @ 03:39:
[...]
en een baby van 3 maanden oud inderdaad.
FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 03:46:
Slapen is voor mietjes!
Was mooi geweest als we even tot 420k hadden gepumpt en daarna weer terug naar dit niveau.
Dan hadden de meesten gewoon niks gemerkt bij het wakker worden.
BTC een nieuwe high, jeej..
Dit bericht is 5z opnieuw getypt en volgens mij is het nu sonder spelfouten hup autocorrectie
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!