[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 152 ... 250 Laatste
Acties:
  • 943.485 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Darrell schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:48:
Toch klopt het gewoon niet hoe belgen hun voer noemen. Patat, friet noemen en knoflook, look.

[Afbeelding]
Je zal als Nederlander maar friet zeggen. :X

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17:00
Wat moet ik hier van zeggen Tarrel euh @Darrell.

Tarrel is een Brunooke hier trouwens fyi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:59
Wispe schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:45:
[...]

Ik snap ook niet waarom ze verkocht hebben. Ze zijn toch niet dom?
wel dus he.

trouwens mocht Bitcoin als reserve worden, dan verkoop ik geen BTC, wel de altjes
dan is het misschien wel een 8 year cycle, net zoals met goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mooi en aardig allemaal, maar wen 80k?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:49
Dipje rustig opgekocht, typisch weekend.

Doen we dan ook de gebruikelijke zondagpump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ja weekends zijn zo saaaaai....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Misschien is het weer tijd voor een bommetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:20
zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:51:
[...]

Je zal als Nederlander maar friet zeggen. :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G1oyGkJJCNz_2iXMaeZTHlAHNrM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qvoQ4KAWiOn0byFeFdlRA1fR.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:59:
[...]

wel dus he.

trouwens mocht Bitcoin als reserve worden, dan verkoop ik geen BTC, wel de altjes
dan is het misschien wel een 8 year cycle, net zoals met goud.
Wel benieuwd hoe dat zich zou gaan uitspelen. Trump heeft hier natuurlijk wel op gezinspeeld tijdens de campagne. Maar als je dat nu of straks groots gaat aankondigen, dan komt er een frontrun en tegen de tijd je in het Witte Huis zit staat BTC hoger.

Als ander land zijnde zou je nu ook het zekere voor het onzekere kunnen nemen en alvast beginnen met stacken van BTC. Gaat hoe dan ook interessant worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:01
jvel92 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:17:
[...]

Wel benieuwd hoe dat zich zou gaan uitspelen. Trump heeft hier natuurlijk wel op gezinspeeld tijdens de campagne. Maar als je dat nu of straks groots gaat aankondigen, dan komt er een frontrun en tegen de tijd je in het Witte Huis zit staat BTC hoger.

Als ander land zijnde zou je nu ook het zekere voor het onzekere kunnen nemen en alvast beginnen met stacken van BTC. Gaat hoe dan ook interessant worden.
Gister ook al een kleine discussie hier over geweest, lijkt me niet meer als slim om als land zijnde ook in crypto te zitten, makkelijk op te bergen, klein, weegt niks en sneller te transporteren/verzenden als goud bv.

Gewoon El Salvador achterna ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Pinsa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:26:
[...]

Gister ook al een kleine discussie hier over geweest, lijkt me niet meer als slim om als land zijnde ook in crypto te zitten, makkelijk op te bergen, klein, weegt niks en sneller te transporteren/verzenden als goud bv.

Gewoon El Salvador achterna ;)
Er wordt hier de afgelopen dagen zoveel gepost dat ik het ook niet meer allemaal lees of actief registreer :)

Zou het zelf ook iedereen aanraden (landen, bedrijven, personen) om BTC te bezitten, maar heb dan ook wel een bias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:26
oh oh! Battery problem charging stopped.. dat geeft mijn Ledger Nano X aan. Als ik hem koppel aan mijn macbook kom ik er nog wel in, maar zodra ik hem uitplug valt ie uit en doet ie niets meer. Software update gedaan via de ledger live app, maar dat levert ook niets op, heb alles er maar direct naar een exchange verstuurd.

Iemand bekend met dit probleem en weet hoe dit op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 18:20
solidslayer schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:36:
oh oh! Battery problem charging stopped.. dat geeft mijn Ledger Nano X aan. Als ik hem koppel aan mijn macbook kom ik er nog wel in, maar zodra ik hem uitplug valt ie uit en doet ie niets meer. Software update gedaan via de ledger live app, maar dat levert ook niets op, heb alles er maar direct naar een exchange verstuurd.

https://support.ledger.com/article/4409233434641-zd

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@solidslayer Even je backup apparaat in gebruiknemen en herstellen met de 24 woorden die je netjes hebt opgeschreven, no worries dus.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik vermoed dat deze weekly morgen wel groen eindigt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rzkVIX6wdLFd7YQWusTtxUMFASA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w6MDMVmzGKxEAY2vK7CQzXOr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p2WdlLD05bgxzX0RTO7C079Q2UI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pFpX6Yf21Y0OEsg7iDM6e3PQ.gif?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wispe schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:45:
[...]

Ik snap ook niet waarom ze verkocht hebben. Ze zijn toch niet dom?
Een overheid is geen bedrijf. Ze zetten beleid voor winst maken. Ergens wel zo fijn maar in dit soort dingen niet zo handig inderdaad.
Taro schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:49:
@solidslayer Even je backup apparaat in gebruiknemen en herstellen met de 24 woorden die je netjes hebt opgeschreven, no worries dus.
Die moest ik ook opgeven bij de helpdesk van Windows. Heel raar, want ik heb Linux Mint.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:26

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Woohooo

Smilie, James Smilie

solidslayer schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 19:36:

YouTube: Ledger Nano X Battery Issue FIX

deze al gezien?

sidenote:
This issue was specifically addressed in a later revision of the board, which generally coincided with the rebranding of the swivel. If you have one with the [ LEDGER ] logo on the swivel, it’s unlikely that taking it apart will do anything for you anymore.

[ Voor 17% gewijzigd door Woohooo op 09-11-2024 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:34

knakworst

Get more sats!

Moon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
ETH/BTC boven 0.04.

*O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Van een short, naar een TP-1, long geopend, en die net TP'd. Too easy.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tNqNSSUlCMzpsdPnMnFqzvH-taQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bdbfjrn2jVESRo6h5nQZvosk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
80k vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Eth strong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
Trouwens, ome benjamin denkt ook dat we wellicht de Eth bodem gehad hebben. Weet niet of dat al gedeeld was.. maarre, altseason incoming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
You know the tick, tick, tick, tick, tick, tick, tick you know the ticker.
$0.02272
107.76%

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:47

Vis

Nu al een alt season willen is echt niet wenselijk.. veelste vroeg in de cycle en dan is de kans op vroegtijdige ejaculatie aanwezig.

Laat Bitcoin eerst even een mooie indrukwekkende ATH neerzetten van ver boven de 100k, alles beneden de 85k is sowieso een ATH voor ants, als je inflatie mee rekent t.o.v. 2021 hebben we niet eens een ATH gepakt.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 21:56
Vis schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:50:
Nu al een alt season willen is echt niet wenselijk.. veelste vroeg in de cycle en dan is de kans op vroegtijdige ejaculatie aanwezig.

Laat Bitcoin eerst even een mooie indrukwekkende ATH neerzetten van ver boven de 100k, alles beneden de 85k is sowieso een ATH voor ants, als je inflatie mee rekent t.o.v. 2021 hebben we niet eens een ATH gepakt.
Klopt, als we de inflatie meerekenen dan hebben we pas vanaf 82.000 een nieuwe ath.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Is geen altseason, gewoon btc stijging meerijden zonder te verliezen op btc koers

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek

Kijk eens naar total 2 en total 3. Dit is helemaal niks. Pas als de BTC.D echt naar beneden uitbreekt is het altseason. Dit is echt niets. Dit is slechts een kleine catch up. Altseason pas in 2025. Maar daarom kan je nu wel alvast een paar honderd procent pakken met wat geluk voordat altseason echt begint. Wat denk jij wie de alts pumpen en wie Bitcoin? Bitcoin heeft helemaal geen retail meer nodig op dit moment. Dikke Bitcoin wedloop onder de staten straks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-06 23:33
Don Guacamole schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:45:
Trouwens, ome benjamin denkt ook dat we wellicht de Eth bodem gehad hebben. Weet niet of dat al gedeeld was.. maarre, altseason incoming!
[Embed]
Hij was toch zo overtuigd dat ETH nog rekter zou gaan?
Finfluencers zijn echt allemaal hetzelfde lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:01:
[...]

Kijk eens naar total 2 en total 3. Dit is helemaal niks. Pas als de BTC.D echt naar beneden uitbreekt is het altseason. Dit is echt niets. Dit is slechts een kleine catch up. Altseason pas in 2025. Maar daarom kan je nu wel alvast een paar honderd procent pakken met wat geluk voordat altseason echt begint. Wat denk jij wie de alts pumpen en wie Bitcoin? Bitcoin heeft helemaal geen retail meer nodig op dit moment. Dikke Bitcoin wedloop onder de staten straks.
Ik ben aan het wachten tot BitVavo Hemule gaat listen.. my body is ready.

Heb net die hele shitcoin lijst van die toko eens door liggen scrollen, er kwam geen eind aan, maar geen poes te bekennen.

Still early!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Uiteindelijk zal alles waar je een trend of patroon in kunt ontdekken gefrontrunned gaan worden. Als iedereen weet dat na BTC direct ETH zal stijgen, zal men nu alvast beginnen met ETH in te slaan. Als ETH stijgt, zullen er alts worden ingeslagen. Op die manier gaan de BTC runs steeds minder opleveren en begint ETH- & altseason steeds eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:05:
[...]

Hij was toch zo overtuigd dat ETH nog rekter zou gaan?
Finfluencers zijn echt allemaal hetzelfde lol
Overtuigd vs verwacht. En soms moet je gewoon accepteren dat wat je verwacht niet uitkomt en dan bijsturen.

Het is nog makkelijk om aan te zijlijn toe te kijken en commentaar te hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Taro schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:15:
[...]

Uiteindelijk zal alles waar je een trend of patroon in kunt ontdekken gefrontrunned gaan worden. Als iedereen weet dat na BTC direct ETH zal stijgen, zal men nu alvast beginnen met ETH in te slaan. Als ETH stijgt, zullen er alts worden ingeslagen. Op die manier gaan de BTC runs steeds minder opleveren en begint ETH- & altseason steeds eerder.
Jep, je kunt dat ook diminishing returns noemen.

Alleen verwacht ik nu met die BTC adoptie op Wall Street en Trump zijn beleid en de run op reserves aanleggen op BTC dat die theorie wel eens weggevaagd gaat worden.

Al is dat natuurlijk ook hopium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-06 16:08
Ook daar is een mooie pagina voor: https://coinmarketcap.com/charts/
38% score voor ALT is nog niet echt overtuigend, zeg maar

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:49
zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 21:49:
You know the tick, tick, tick, tick, tick, tick, tick you know the ticker.
$0.02272
107.76%
Zat jij niet in Tooker?

Drink eens wa minder :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07:38

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:30:
[...]

Jep, je kunt dat ook diminishing returns noemen.

Alleen verwacht ik nu met die BTC adoptie op Wall Street en Trump zijn beleid en de run op reserves aanleggen op BTC dat die theorie wel eens weggevaagd gaat worden.

Al is dat natuurlijk ook hopium.
Dat hele strategic reserve verhaal ging toch puur om de uitspraak dat ze die silk road coins niet gingen dumpen? Of heb ik nog wat hopium gemist?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
AAVE vandaag nog $200? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

NeoflexNL schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:47:
[...]

Dat hele strategic reserve verhaal ging toch puur om de uitspraak dat ze die silk road coins niet gingen dumpen? Of heb ik nog wat hopium gemist?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43eVeqKvDOJQ3oH789VUEKZFutY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eoDLk5UIDBSMnx5uMZKLQyYH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:12

Coldcat

HODL

Maandag gaat bitcoin er met slee gashendel vol open er vol vandoor. Die weekend mogen de alts even bijkomen.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis

Vis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Masstje schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:46:
[...]

Zat jij niet in Tooker?

Drink eens wa minder :|
Ja en door wat swing trades nu nog meer Tooker. Al 400% vanaf aankoop. Nog steeds geen CEX listing. Verkoop het wel ergens in 2025 aan Henk en Ingrid voor 1 dollar per stuk. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:07

Je kunt niet ontkennen dat hij gewoon goed werk doet voor de crypto community :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 22:13:
[...]

Ik ben aan het wachten tot BitVavo Hemule gaat listen.. my body is ready.

Heb net die hele shitcoin lijst van die toko eens door liggen scrollen, er kwam geen eind aan, maar geen poes te bekennen.

Still early!
Als het straks weer ETH season is gaan de memes op ETH vast ook wel wat doen. Kan @anti elppa die poes nog met winst van de hand doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
SUI maatje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Heeft BSM toch een dikke move gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 23:42:
[...]

Ja en door wat swing trades nu nog meer Tooker. Al 400% vanaf aankoop. Nog steeds geen CEX listing. Verkoop het wel ergens in 2025 aan Henk en Ingrid voor 1 dollar per stuk. :+
Zelfs niet op MEXC?

Die hebben echt bijna alle shitcoins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eth 3100 *O*

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 23:49:
[...]

Heeft BSM toch een dikke move gemaakt!
Maar..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kT5NU_rjEVog1ExyuKotQvmM1bU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zu2yJcaAWthFGy6TIMNo7V1a.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Compleet eth kapot gebashed _O-

Maar *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 24-05 10:03
Jeuzes wat een candle.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 23:56:
[...]

Compleet eth kapot gebashed _O-

Maar *O*
Ach ik heb nog wat van die shit op de plank liggen. Bij 0.06 ruil ik die meuk in em ben ik een anti elppa 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 23:52:
[...]

Zelfs niet op MEXC?

Die hebben echt bijna alle shitcoins.
Nope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat een geweld! Blij dat ik gisteren een eerste batch bijgekocht heb en vanmorgen ook een paar bleeders aangevuld heb.

Echt benieuwd of we morgen een terugval krijgen want een zaterdagavond pomp is wel een rare.

Zo benieuwd waar we vrijdag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nieuwe ATH inc?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
De munten doen dik en alles groeit organisch.

Lijkt wel lente

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ondertussen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oHoJHW37QEm_to3CWIzbXivMNHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pCPierMYOOV9W0ba5qvuExWp.jpg?f=fotoalbum_large

Dikke tech van 100bn marketcap.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op zondag 10 november 2024 @ 00:54:
Ondertussen:

[Afbeelding]

Dikke tech van 100bn marketcap.
Misschien kan iemand even de stekker van de server eruit en erin stoppen, op goed geluk.

Ja, ook ik heb verstand van IT.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Zelfs Polkadot doet 6%. Eigenlijk is dat wel een teken dat de periode is aangebroken waar iedereen zijn geld maar ergens indrukt uit pure wanhopige fomo, toch?

Ben benieuwd of ik nog wat altcoins kan dumpen deze run.

Bitcoin laat ik lekker staan voorlopig, lijkt me niet verstandig om te ruilen voor thin air valuta op dit moment.

Er is tenslotte geen second best, de ETF's zijn nog super jong en de eerste fluffjes fomo zijn nog niet eens echt besnuffeld, laat staan betast.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 01:06:
Zelfs Polkadot doet 6%. Eigenlijk is dat wel een teken dat de periode is aangebroken waar iedereen zijn geld maar ergens indrukt uit pure wanhopige fomo, toch?

Ben benieuwd of ik nog wat altcoins kan dumpen deze run.

Bitcoin laat ik lekker staan voorlopig, lijkt me niet verstandig om te ruilen voor thin air valuta op dit moment.

Er is tenslotte geen second best, de ETF's zijn nog super jong en de eerste fluffjes fomo zijn nog niet eens echt besnuffeld, laat staan betast.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XdBBkiryN8UKG5J02exGktCHXAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VAjDIG0hFv8tO5a1X4ZACNlL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Mooie tijden Alpina. Zit hier nu als 'arbeider' rustig languit een peukje te roken in de fabriekshal, rugtas vol met vreterij waarvan ik niet eens weet in welk land het geproduceerd is. Ondertussen stroomt het geld binnen via de krochten van het internet maar toch is de Westerse wereld de afgelopen 50 jaar nog nooit zo ontevreden en boos geweest.

100 jaar geleden had mijn slag volk moeite gehad om een zak aardappelen per week te verdienen voor zijn gezin van 7 kinderen, nu zit ik het internet af te speuren naar een nieuw horloge want ik heb er nog maar 11.

Wat moet je er van maken, gaat echt compleet nergens over dit.

Je zou haast denken dat er elk moment een nuke zou moeten vallen, want dit walhalla kan onmogelijk de realiteit zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:42
Nu ada nog x2 en dan klopt de naam weer. A dollar always

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
FrambozenTaart schreef op zondag 10 november 2024 @ 01:24:
[...]

Mooie tijden Alpina. Zit hier nu als 'arbeider' rustig languit een peukje te roken in de fabriekshal, rugtas vol met vreterij waarvan ik niet eens weet in welk land het geproduceerd is. Ondertussen stroomt het geld binnen via de krochten van het internet maar toch is de Westerse wereld de afgelopen 50 jaar nog nooit zo ontevreden en boos geweest.

100 jaar geleden had mijn slag volk moeite gehad om een zak aardappelen per week te verdienen voor zijn gezin van 7 kinderen, nu zit ik het internet af te speuren naar een nieuw horloge want ik heb er nog maar 11.

Wat moet je er van maken, gaat echt compleet nergens over dit.

Je zou haast denken dat er elk moment een nuke zou moeten vallen, want dit walhalla kan onmogelijk de realiteit zijn.
Ik omarm het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qKnDEwgI8rdwD2Lkteyn70Un9SE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TU9ViVV3fGJgn3OQcB2QVJhq.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
komt ie dan he?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Zitten we dan weer, midden in de nacht, wakker van de tradingview alerts en orders die gevuld worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 00:14
Maar @Kol Nedra heeft nu al 2x de nieuwe ATH gejinxt 😭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
LadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:13:
Maar @Kol Nedra heeft nu al 2x de nieuwe ATH gejinxt 😭
ff retestje, zondag voor sluiting iig nieuwe ATH :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LadyS
Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:18:
[...]

ff retestje, zondag voor sluiting iig nieuwe ATH :)
Ik zit al heel de avond, om jullie mannenavond niet te verstoren, in absolute stilte naar een kabbelende koers te kijken.

Eindelijk gaan we dan omhoog en dan jinx je het 200 voor de ATH en zakken we precies op dat moment 500, om het vervolgens een uur later nog eens te jinxen op 100 voor de ATH :(

Dat gezegd hebbende. Wel 2x goede timing van je d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
LadyS schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:24:
[...]

Ik zit al heel de avond, om jullie mannenavond niet te verstoren, in absolute stilte naar een kabbelende koers te kijken.

Eindelijk gaan we dan omhoog en dan jinx je het 200 voor de ATH en zakken we precies op dat moment 500, om het vervolgens een uur later nog eens te jinxen op 100 voor de ATH :(

Dat gezegd hebbende. Wel 2x goede timing van je d:)b
ik en timen? :+ nee niet echt, er zijn genoeg voorbeelden te vinden in verleden dat ik er naast zat.
just hodl :)

alleen met mijn Solana-wallet stackje speel ik/trade ik, de rest is hodl! alleen had 1 week terug een pluk ADA verkocht voor BTC, talking about timing :+

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2024 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:32

WhySoSerious

Be the change.

Dikke ETH
Dikke ASA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyS
Kol Nedra schreef op zondag 10 november 2024 @ 02:34:
[...]

alleen had 1 week terug een pluk ADA verkocht voor BTC, talking about timing :+
Ik had zo'n zelfde timing, maar dan met Aptos :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Ka-ching baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
En iedereen slaapt weer of wat? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dikke BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Nee Tom, druk aan het studeren over Grass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:36
Nieuwe ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Ah, toch wat mensen wakker nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Niet vrijwillig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Had jij niet ook een kleintje of ben je aan het werk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

tomtom901 schreef op zondag 10 november 2024 @ 03:37:
[...]

Had jij niet ook een kleintje of ben je aan het werk?
Dat eerste, en een baby van 3 maanden oud inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op zondag 10 november 2024 @ 03:39:
[...]

en een baby van 3 maanden oud inderdaad.
Leuk man, die van ons (5 maanden) ligt lekker boven te pitten, compleet onbewust van de gainz :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:36
Ik was aan de zuip en wat is beter om thuis tot de conclusie te komen dat het niks gekost heeft als je de koers checkt 😜

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Slapen is voor mietjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Matig ATH'tje.

Was mooi geweest als we even tot 420k hadden gepumpt en daarna weer terug naar dit niveau.

Dan hadden de meesten gewoon niks gemerkt bij het wakker worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Net terug van PEC en vervolgens een leuk stapavondje met m'n 41 jaar.
BTC een nieuwe high, jeej..

Dit bericht is 5z opnieuw getypt en volgens mij is het nu sonder spelfouten hup autocorrectie

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:50
Net geland in LA. Mooi dat we weer een ATH hebben. Bybit kaartje deze week gebruiken voor 10% cashback. Kom ik iig met meer BTC thuis dan ik wegging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

We have lift off....

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR62z3R1qopSr9IlrD57v7Pb0pMJwTAsLHd88l0r7hJGCBLoMS1AjXwJI8&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou @tomtom901 , dit is straks een porsche 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nog 1000 te gaan @tomtom901 !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:01
ADA dikke vette moon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-06 21:13
Wat een geweld allemaal, alsof het niets is. de bull is nu officieel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Omg bijna 80k!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27
Pom pom pom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:47

Chaes

#HODL

Poahh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nu merk je wel dat de btc blockchain kraakt, transfer duurt al langer als een uur 😆

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm4fknXV_T4HAsO-evpFR4uj5lg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zO0a49AJp00C2iHL0EJf685W.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 152 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!