Je schrijft richh verkeerd.Don Guacamole schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:29:
[Twitter]
We gaan allemaal zo ongelofelijk filthy rich worden-IYKYK
En ik denk dat je ook verantwoordelijk bent voor heel veel vrolijke momenten voor iedereen hier, je maakt dit topic mede tot wat het is geworden, bedankt daarvoor and keep 'em comingFrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:22:
[...]
Ik heb ook wel 10k uur in de slowchat zitten en ben nog steeds aan het werk voor een baas.
Maar wel expert in shitposten
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:34:
[...]
En ik denk dat je ook verantwoordelijk bent voor heel veel vrolijke momenten voor iedereen hier, je maakt dit topic mede tot wat het is geworden, bedankt daarvoor and keep 'em coming![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JEi3MnVbkuDtCw05tEfsXwGy.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
kunnen we eens weer een ordinaire ouwe weekend pump krijgen?!
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
dat zal geweldig zijn!Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:47:
kunnen we eens weer een ordinaire ouwe weekend pump krijgen?!
nothing stops this train
Deze week is wel sick. COIN +48% op de weekly, zonder wick.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Rap ambities @Coldcat ?Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 23:20:
Deze week is wel sick. COIN +48% op de weekly, zonder wick.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/t6xWWuvsZVc4RLP4xr5hO3H9.jpg?f=user_large)
Is de 80 al gehaald?
Duuurt laaaaaaaaaang!
Duuurt laaaaaaaaaang!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die 2de machtigste man ter wereld (of eerste?) na Trump gebruikt op wekelijkse basis Ketamine voor nieuwe inzichten. Let that sink in

Absoluut!
In the ketmine, bear-market grind,
Crypto dreams lost, but I'm still on the climb,
Holding tight, watch me redefine,
Living for the hustle, every step is divine.
Scrolling through charts, bear's got me feeling low,
Market cap drop, but my vision's set to grow,
Token in my wallet, got that diamond shine,
Patience in the game, yeah, it’s all about time.
Friends be sellin’ out, but I’m built to hold,
In this crypto winter, I’m stackin’ up the gold,
FOMO in the air, but I keep my cool,
Wisdom from the losses, yeah, that's how I school.
In the ketmine, bear-market grind,
Crypto dreams lost, but I'm still on the climb,
Holding tight, watch me redefine,
Living for the hustle, every step is divine.
Ridin’ through the valleys, lookin’ for the peaks,
Crypto's like the life, full of highs and freaks,
Whenever markets dip, I just find my beat,
Building up my knowledge, ain't no track that's obsolete.
So here’s to the haters, watch this fire ignite,
In the ketmine, I’m ready to fight,
Bear-market shadows won’t dim my light,
Crypto warrior strong, I'm out of sight!
Ja, hij kan weer!Alpina schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 23:49:
[...]
Die 2de machtigste man ter wereld (of eerste?) na Trump gebruikt op wekelijkse basis Ketamine voor nieuwe inzichten. Let that sink in
:strip_exif()/f/image/40jb9BvLO0BVRy9LTgoUGzTJ.jpg?f=fotoalbum_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gesprekken in de voetbalkantine gaan er nog wel over, maar de meeste dan toch liever wat altcoins, want die gaan veel harder. Betwijfel of er veel op de bodem is gekocht. Ook heilig geloof in ai, heb daar op korte termijn ook wel wat twijfels over (alhoewel nvidia toch als een raket gaat)Richh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:26:
[...]
Nog niet en gelukkig maar, want dat is 1 van de exit signals
Ik heb wel met een maat van me een weddenschap sinds begin dit jaar. Kerel is er heilig van overtuigd dat een boomer stonk zou verdubbelen dit jaar, iets met bioplastics. Totaal onrealistisch natuurlijk. Maargoed, dat dacht hij dus over mijn magische internetmunten tulpenmanie bitcoin. Dus de weddenschap is wat het eerste zou verdubbelen, BTC of AVTX, vanaf de koers eind januari dit jaar.
Nog 5%... en hij mag een etentje betalen![]()
een paar maanden geleden heb ik die stonk van hem ook maar gekocht toen t bijna -50% deed tov januari, dus verliezen kan sowieso al niet meer![]()
10k uren in quake hier ook gemakkelijk gehaald. Welke nick in de jaren 90?toilet_paper schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:09:
[...]
Men zegt wel eens dat als je ergens 10k uur in hebt zitten, je jezelf expert mag noemen...
Dus eh, ben je expert in eh... topiczitten denk ik.
Red ik zelf enkel met mijn baan en met Quake spelen![]()
Alhoewel, met naar charts turen kom ik inmiddels ook een aardig eind denk ik.
Nou ja, time you enjoy wasting is not wasted time zal ik maar zeggen...
AI gaat er zeker blijven. Kijk naar die rap tekst die ik met 3 woorden heb weten te genereren in 1 minuut. Er zitten best een paar goede zinnen tussen. Dat is ongekend.DarkShadow schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:04:
[...]
Gesprekken in de voetbalkantine gaan er nog wel over, maar de meeste dan toch liever wat altcoins, want die gaan veel harder. Betwijfel of er veel op de bodem is gekocht. Ook heilig geloof in ai, heb daar op korte termijn ook wel wat twijfels over (alhoewel nvidia toch als een raket gaat)
Alles met AI erin gaat zo ontzettend hard MOON zodra retail binnen komt wandelen.
En AI wordt enkel maar beter.
Voetbalkantine en altcoins, 'nuff said.DarkShadow schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:04:
[...]
Gesprekken in de voetbalkantine gaan er nog wel over, maar de meeste dan toch liever wat altcoins, want die gaan veel harder. Betwijfel of er veel op de bodem is gekocht. Ook heilig geloof in ai, heb daar op korte termijn ook wel wat twijfels over (alhoewel nvidia toch als een raket gaat)
Ik verwacht dit weekend nog een kleine terugval wellicht. Volgende week gaat de raketmotor echt aan als alles ingezonken is. Als dat zo is dan zien we deze koersen echt niet snel meer terug. Dan waren dit de goedkope sats.
De $22k BTC van de vorige bull. Te duur om van een koopje te spreken, maar op $60k best lekker.
Van BC:
Bitboy is overleden natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 09-11-2024 00:12 ]
De zon heeft flink geschenen in Friesland zie ik.
Zoiets zei ik in april 2021 ook.Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:10:
[...]
Ik verwacht dit weekend nog een kleine terugval wellicht. Volgende week gaat de raketmotor echt aan als alles ingezonken is. Als dat zo is dan zien we deze koersen echt niet snel meer terug. Dan waren dit de goedkope sats.
De $22k BTC van de vorige bull. Te duur om van een koopje te spreken, maar op $60k best lekker.
Darrell schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:11:
[...]
De zon heeft flink geschenen in Friesland zie ik.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1tnk62yYQnshDHQn9NucRKZd.gif?f=user_large)
Haha, betrapt.Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:15:
[...]
Toen zat je nog in de luiers maat.. het eerste teken van leven:
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JTyD22Z8bMKUWmSX3Cod5Q7Z.jpg?f=user_large)
Rood kalf is voor t offer ( zie Israel history )
WarsemaW schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:24:
[Afbeelding]
Onderweg even bij een steakhouse langs geweest, zie ik dit in de tuin staan. Hoe werkt dit jongens? rooie bull= sideways? Is het een teken?
:strip_exif()/f/image/aUelfTqrZlWO1VliygvhFPnh.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zag vorige maand in een Spaanse winkel zulke bulls staan!
Ja, want dat was toen zo'n succes 😆😆 mochten ze al hun waardevolle dingen inleveren...Peterre schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:26:
Rood kalf is voor t offer ( zie Israel history )
Dat zal een optimistische winkel geweest zijn met al die zilveren bulls die ik zie in de achtergrondAlterBridge schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:27:
[...]
[Afbeelding]
Ik zag vorige maand in een Spaanse winkel zulke bulls staan!
Soms zie je enge dingen als je enkel en alleen naar de data kijkt en het macro economische perspectief (Trump e.d.) achterwege laat.
en wat doet China ? bedrijven in de \USA verkopen
[ Voor 3% gewijzigd door Peterre op 09-11-2024 00:51 ]
Jaren ´90 was 't voor mij enkel Quake2 knallen op de lokale server van mijn opleiding (laatste jaren Q3Arena en Unreal Tournament). Kostte me 'n jaartje extra studiewaztafel schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:06:
[...]
10k uren in quake hier ook gemakkelijk gehaald. Welke nick in de jaren 90?
Verder niet online gespeeld.
Pas later QuakeLive weer opgepakt, rond '08 of '09 via een free to play browser plug-in, strafe jumping gemastered, bridge-to-rail heen en terug leren maken, dat soort skills (waarvan ik tijdens mijn opleiding niet eens bewust was dat dat kon), en vervolgens sinds 2015 via Steam, nog steeds iedere dag 'n paar potjes FFA. Mooie solid playerbase aanwezig nog.
btw @Moiety :
:strip_exif()/f/image/flSteS9kuqJFYfun6wQpSY1V.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja herkenbaar... Nouja niet dat ik voetbal natuurlijkDarkShadow schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:04:
[...]
Als iedereen erin gelooft en er is genoeg geld om erin te pompen, dan komt het in principe vanzelf ook wel, zoals met Nvidia ook het geval is. Als er maar niet teveel bagholders zijn met weak hands. En dat is denk ik het hoofdprobleem met veel alts, zeker de bekende uit de vorige run - daar willen teveel mensen gewoon vanaf zonder verlies te maken.
Verder maakt het entry point denk ik niet zoveel uit. En wat het nu doet, of het nou crypto of stonk is, maakt ook allemaal niet uit. Als het in de toekomst maar nog beter wordt en men daarop gaat hodlen...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Eehhm 200%+ pff wat een runGipsy King schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:50:
100%tje incoming voor Drift vandaag. Flink op drift dus.
https://coinmarketcap.com/currencies/drift/
@NeoflexNL dan moeten ze dat ding ook maar niet trainen in de bear-market. Now it's bull time...
Benieuwd of retail nog een dumpje doet dit weekend. Mooi instap momentje. Maandag gaan de ETF afterburners weer aan. Is onze zwemmer al aan boord?
* sh4d0wman gelooft ook nog steeds in fomo tussen de verschillende landen. China laat nog op zich wachten... Misschien zodra Trump echt op de troon zit.

Benieuwd of retail nog een dumpje doet dit weekend. Mooi instap momentje. Maandag gaan de ETF afterburners weer aan. Is onze zwemmer al aan boord?
* sh4d0wman gelooft ook nog steeds in fomo tussen de verschillende landen. China laat nog op zich wachten... Misschien zodra Trump echt op de troon zit.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Oef, een fractaltoilet_paper schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:51:
[...]
Verder niet online gespeeld.
btw @Moiety :
[Afbeelding]
Kom maar door hoor, ETH en SOL. Update van de dominancetomtom901 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:37:
De BTC.D toont de eerste tekenen van het breken van de uptrend, kan de alts wat lucht geven om even bij te komen tov BTC.
[Afbeelding]
Ik kijk zelf naar ETH en SOL.
/f/image/XtM0P5HjmJ9Yv51KqHfU0dAv.png?f=fotoalbum_large)
@anti elppa
More coming. Zit nog minimaal 200$ in voor enig significante resistance
Henk en Ingrid kopen 'goedkope' bitcoin.tomtom901 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 06:46:
[...]
More coming. Zit nog minimaal 200$ in voor enig significante resistance
Kijk m eens uitbreken nuknakworst schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 06:47:
[...]
Henk en Ingrid kopen 'goedkope' bitcoin.
Het is wel het begin van de bull, men jaagt groene kaarsen weer.
ETH up, WELL naar zn putje (-7%)
Mooi
ETH up, WELL naar zn putje (-7%)
Mooi
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Technofreakz schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 07:34:
Dit is de coin van deze bullrun
https://dexscreener.com/e...Af333649f17f2FdE9cd75e2a6
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/B8scCMMtSaCzgDDkNkJvywwU.jpg?f=user_large)
When I get back from Washington tomorrow, I'll livestream my experiences this week and the path ahead
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 9 november 2024
Geruchten dat onze ome charles de komende regering t.a.v. crypto gaat adviseren.
Hij ligt wel op goede voet met RFK, en heeft zeker al vaker voor het congres in brede zin crypto vertegenwoordigd (ook zonder cardano te noemen
[ Voor 30% gewijzigd door keanu_ op 09-11-2024 08:02 ]
wel lekker dat eth keer wat doet. % eth en ltc in pf was ooit 15%......nu nog de helft ongeveer. Nog lange weg te gaan
poh keek net ook ff naar de dollar chart van eth, de tandjes wat een shitcoin. Tis niet allen in btc pair echt hele dunne shit in een luier, maar ook op die chart. Zo extreem ver nog van een ath in dollar af.
Deze run ga ik die ook zeker dumpen en nooit weer terug kopen. Na deze run ga ik echt helemaal 100% btc only.
Nouja en de doos van vitalik dan. die krijg ik namelijk toch niet verkocht met dat gas fee systeem. Kost zoveel dat ik er gewoon nooit meer vanaf kom
poh keek net ook ff naar de dollar chart van eth, de tandjes wat een shitcoin. Tis niet allen in btc pair echt hele dunne shit in een luier, maar ook op die chart. Zo extreem ver nog van een ath in dollar af.
Deze run ga ik die ook zeker dumpen en nooit weer terug kopen. Na deze run ga ik echt helemaal 100% btc only.
Nouja en de doos van vitalik dan. die krijg ik namelijk toch niet verkocht met dat gas fee systeem. Kost zoveel dat ik er gewoon nooit meer vanaf kom

[ Voor 71% gewijzigd door anti elppa op 09-11-2024 09:51 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@anti elppa ik zit ook al een tijdje all-in Bitcoin. Alleen wordt je met eigen wallets en exchanges wel gek van dust. Bij Binance kon je dat naar BNB converteren. Op bv Bybit of in Exodus blijf je bij converteren altijd tegen een minimum aanlopen...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat was de vorige run net zo. Toen stond het rond de $600 of $800 toen BTC een ATH neerzette. Het is duidelijk dat je die drek in de bear niet moet hebben. Nu zijn de omstandigheden anders.anti elppa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:05:
wel lekker dat eth keer wat doet. % eth en ltc in pf was ooit 15%......nu nog de helft ongeveer. Nog lange weg te gaan
Deze run ga ik die ook zeker dumper en nooit weer terug kopen. Na deze run ga ik echt helemaal 100% btc only.
sta nog op gruwelijk winsten hoor. LTC ooit gemined in 2013 en 14. gratis dus. En eth ergens tussen de 150 en 180 opgepikt in 2019.Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:25:
[...]
Dat was de vorige run net zo. Toen stond het rond de $600 of $800 toen BTC een ATH neerzette. Het is duidelijk dat je die drek in de bear niet moet hebben. Nu zijn de omstandigheden anders.
Was meer een analyse hoe bagger ze het doen tov btc
Ik zat gisteren ook nog eens door de parels van de vorige run te kijken. Hier gaat er geen enkele alt mee de bear market in. Wat een ellende.
Heb je nooit ETH gemined?
anti elppa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:05:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/D4hJ83nbeP3d3CBIWXSoA9o4.webp?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nee heb 2 mines gehad van nov 2013 tot mei 2014. Eth was er nog niet toen. Daarna alle grafische kaarten verkocht. Minen leverde niets meer op namelijk in de bear van 2014. Wel grote hoeveelheden LTC, doge, mooncoin, blackcoin etc over gehouden. Waarbij ik vooral bij doge gruwelijke winsten had door pas te verkopen in 2021.Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:43:
Ik zat gisteren ook nog eens door de parels van de vorige run te kijken. Hier gaat er geen enkele alt mee de bear market in. Wat een ellende.
Anti is een doge miljonair maar zegt het niet
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
ETH heeft wel een mooie move gemaakt:
/f/image/7g1RW0DD2WoHJxDUMaRruPHf.png?f=fotoalbum_large)
Heb ze gehold, je kunt wel steeds wisselen, maar aan het eind van de bullrun staat ETH waarschijnlijk alsnog weer een stukje hoger om tegen die driehoek aan te ketsen en dus is het in deze regionen waarschijnlijk een prima koopmoment, of misschien nog weer iets lager.
Moo Deng blijft ook maar gaan en gaat een nieuwe ATH aantikken, is inmiddels de grootste van mijn shitcoin pf geworden, hopelijk overlijdt dat beestje niet of ik moet maar iets gaan afromen. Vooral de IO.NET en APT achtige coins zonder bagholders had ik wel van verwacht dat ze nu zouden exploderen, maar die blijven nog redelijk tam, DOGE doet het beter.
/f/image/7g1RW0DD2WoHJxDUMaRruPHf.png?f=fotoalbum_large)
Heb ze gehold, je kunt wel steeds wisselen, maar aan het eind van de bullrun staat ETH waarschijnlijk alsnog weer een stukje hoger om tegen die driehoek aan te ketsen en dus is het in deze regionen waarschijnlijk een prima koopmoment, of misschien nog weer iets lager.
Moo Deng blijft ook maar gaan en gaat een nieuwe ATH aantikken, is inmiddels de grootste van mijn shitcoin pf geworden, hopelijk overlijdt dat beestje niet of ik moet maar iets gaan afromen. Vooral de IO.NET en APT achtige coins zonder bagholders had ik wel van verwacht dat ze nu zouden exploderen, maar die blijven nog redelijk tam, DOGE doet het beter.
ETH is natuurlijk de ALT leader , zetje in de rug voor ALT season... ?
Of is dit ETF gebonden ?
$RDDT blijft ook maar gaan, maar die bezitten ook BTC op de balans, niet zoveel als $MSTR, maar wie weet gaan ze het opschroeven?
heb ze beide niet, maar stel je voor dat meerdere bedrijven dit systeem overnemen, $420k soon!
kom maar Apple, Microsoft, Nvidia en Amazon, BTC is nog steeds cheap!
heb ze beide niet, maar stel je voor dat meerdere bedrijven dit systeem overnemen, $420k soon!
kom maar Apple, Microsoft, Nvidia en Amazon, BTC is nog steeds cheap!

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 09-11-2024 09:52 ]
nothing stops this train
Ik wil zeker geen altseason uitroepen maar feit is wel dat de alts wat in te halen hadden t.o.v. BTC. On that note @zwembroek - hoe zit jij er nu bij?Gipsy King schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:40:
[...]
ETH is natuurlijk de ALT leader , zetje in de rug voor ALT season... ?
Of is dit ETF gebonden ?
Er moet toch bijna wel een correctie komen op alts? is het dan alleen BTC wat de alts nu omhoog heeft getrokken, zit heel erg in dubio wanneer te gaan switchen, hoe kijken jullie tegen volgende week aan?
btc is altijd het geen wat bepaalt. Alts hebben echt 0,0 zelf in te brengen. en ik troll nu niet, is gewoon een feitPinsa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:04:
Er moet toch bijna wel een correctie komen op alts? is het dan alleen BTC wat de alts nu omhoog heeft getrokken, zit heel erg in dubio wanneer te gaan switchen, hoe kijken jullie tegen volgende week aan?
Die alts rektheid hebben we toch net gehad?Pinsa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:04:
Wat is jouw plan met LTC? Ga je het deze bullrun verkopen?anti elppa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:05:
[...]
btc is altijd het geen wat bepaalt. Alts hebben echt 0,0 zelf in te brengen. en ik troll nu niet, is gewoon een feit
ja gok van wel. heeft toch allemaal niet echt waarde meer in pf. Tis ook meer dat ik ze al 11 jaar heb, soort nostalgie enzoGioStyle schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:07:
[...]
Wat is jouw plan met LTC? Ga je het deze bullrun verkopen?
Het aantal extra btc wat ik voor kan krijgen is ook gewoon totaal de moeite niet.
Die thumbs up dan ook heAeronaut schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:20:
Anti is een doge miljonair maar zegt het niet

50 / 50 stables / crypto.tomtom901 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:57:
[...]
Ik wil zeker geen altseason uitroepen maar feit is wel dat de alts wat in te halen hadden t.o.v. BTC. On that note @zwembroek - hoe zit jij er nu bij?
Je moet kijken naar de total crypto marketcap. Die groeit dus er is wel degelijk nieuw geld wat in alts vloeit.Pinsa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:04:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik bedoel een grotere correctie naar beneden uiteraard, of verwacht je dat we het oude niveau niet meer gaan halen (alts)tomtom901 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:05:
[...]
Die alts rektheid hebben we toch net gehad?
Damn jij ook al ingestapt, genoeg vertrouwen erin vanaf nu?zwembroek schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:13:
[...]
50 / 50 stables / crypto.
[...]
Je moet kijken naar de total crypto marketcap. Die groeit dus er is wel degelijk nieuw geld wat in alts vloeit.
50 / 50 haha.Pinsa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:15:
[...]
Damn jij ook al ingestapt, genoeg vertrouwen erin vanaf nu?
Ik denk persoonlijk van niet.Pinsa schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:14:
[...]
Ik bedoel een grotere correctie naar beneden uiteraard, of verwacht je dat we het oude niveau niet meer gaan halen (alts)
Ik zie Bitcoin nog wel een correctie maken naar $72.700. Dan flikker ik de overige 50% er ook in. Maar geen garanties uiteraard. Ik ben er nu wel 100% van overtuigd dat Bitcoin de parabolische fase heeft bereikt. Ik heb gister al even een rekening naar Cred gestuurd van de gederfde inkomsten.
In de vorige run duurde het ook even voordat het echt explodeerde.Taro schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:25:
Vooral de IO.NET en APT achtige coins zonder bagholders had ik wel van verwacht dat ze nu zouden exploderen, maar die blijven nog redelijk tam, DOGE doet het beter.
ik kwam dit forum draadje tegen:
Vermogensrendementsheffing 2.0
ik lees veel over rendement, wat is dat?
leuk om even doorheen te lezen.
nothing stops this train
Ik krijg altijd een omgekeerde FOMO van dat soort topics.Kol Nedra schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:24:
ik kwam dit forum draadje tegen:
Ach back-up plan is om te emigreren naar de UAE. Daar zal de tax wel lange tijd op 0 blijven staan. Hoef je maar 1 dag per halfjaar te zijn om je VISA geldig te laten zijn.
Neem als voorbeeld Zwembroek met z'n ongerealiseerde winsten. Of Scul met een enorme long. Is de timing in zo'n geval verkeerd dan kun je het overige deel kunnen overboeken aan de belastingdienst.

[ Voor 36% gewijzigd door Coldcat op 09-11-2024 10:31 ]
Welkom terug trouwens, fomo werkt goed zie ik
buy high
anyways, jullie zijn nog wel voor de Henk en Ingrid's
buy high
anyways, jullie zijn nog wel voor de Henk en Ingrid's
nothing stops this train
In de run op fase kan je ook flink wat % maken.Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:23:
[...]
In de vorige run duurde het ook even voordat het echt explodeerde.
haha ja ik krijg ook de kriebels/jeuk als ik lees maar toch interessant hoe andere denkenColdcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:26:
[...]
Ik krijg altijd een omgekeerde FOMO van dat soort topics.
nothing stops this train
@Kol Nedra DCA gaat ook door in bull anders ramt de DCA politie straks je deur naar binnen...
@Coldcat dan zeker de goud ATM proberen. Pin... plop.... goud
Dat is hier in Thailand ook wel makkelijk, je koopt/verkoopt dat spul heel gemakkelijk dus veel mensen zijn hier al hun eigen bank.
@Coldcat dan zeker de goud ATM proberen. Pin... plop.... goud
Heb je het nou over mij? Mijn shitcoin buys zijn nog altijd lager dan 4 weken geleden. Die shitcoins zijn echt maximaal rekt gegaan. Dus niks buy high en geen fomo. Zoals ik al zo vaak heb gezegd als de data aangeeft dat ik moet schakelen dan doe ik dat. Ik gooi niet zomaar 30k in een shitcoin als het Bitcoin season is jij wel? En in de vorige bull vonden we alsnog de low in december na een mooie november voor de alts. Dus ik ben er zeker niet gerust over.Kol Nedra schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:26:
Welkom terug trouwens, fomo werkt goed zie ik
buy high
anyways, jullie zijn nog wel voor de Henk en Ingrid
Even een update op bovenstaande, voor wie het boeit:Ad Hox schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:25:
Ik wil graag in positie komen met een relatief groot bedrag (long term investment).
Vanmorgen heb ik 20% op het “dipje” gekocht, zouden jullie bijv. dit weekend nog 40% kopen en de overige 40% na de verkiezingen?
Kan ook nu alles doen maar omdat het zo volatiel is, denk ik niet dat we alleen maar omhoog gaan, en er nog wel een koopkans komt..
Ik heb uiteindelijk niet gewacht tot na de verkiezingen, en op 1 t/m 3 november @ 68/69k ingekocht. Ik had zeker niet verwacht (of gehoopt) dat Trump zou winnen, maar het komt wel mooi uit.
Goed, ik zit er voor de lange termijn in. Maar zo’n boost als je net inlegt, is wel erg lekker
PS: Geen newbee hoor, in het verleden ook al posities gehad in ETH, BTC, destijds Triaconta (Combicoin) en Tron. Geen lambo bedragen, wel een paar gaten mee kunnen opvullen
Enjoy the rideAd Hox schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:46:
[...]
Even een update op bovenstaande, voor wie het boeit:
Ik heb uiteindelijk niet gewacht tot na de verkiezingen, en op 1 t/m 3 november @ 68/69k ingekocht. Ik had zeker niet verwacht (of gehoopt) dat Trump zou winnen, maar het komt wel mooi uit.
Goed, ik zit er voor de lange termijn in. Maar zo’n boost als je net inlegt, is wel erg lekker![]()
PS: Geen newbee hoor, in het verleden ook al posities gehad in ETH, BTC, destijds Triaconta (Combicoin) en Tron. Geen lambo bedragen, wel een paar gaten mee kunnen opvullen
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dan heb je net mooi geluk gehad iddAd Hox schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:46:
[...]
Even een update op bovenstaande, voor wie het boeit:
Dit is juist een uitgelezen kans om nog veel sneller REKT te kunnen gaan.Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:26:
[...]
Ik krijg altijd een omgekeerde FOMO van dat soort topics.
Ach back-up plan is om te emigreren naar de UAE. Daar zal de tax wel lange tijd op 0 blijven staan. Hoef je maar 1 dag per halfjaar te zijn om je VISA geldig te laten zijn.
Neem als voorbeeld Zwembroek met z'n ongerealiseerde winsten. Of Scul met een enorme long. Is de timing in zo'n geval verkeerd dan kun je het overige deel kunnen overboeken aan de belastingdienst.
Open een ×10 long, maak een enorme ongerealiseerde winst. Daarover betaal je 36% belasting, maar die haal je natuurlijk van je rekening en niet uit je positie. Vervolgens crasht de koers en word je geliquideerd.
Winst weg, inleg weg en ook nog extra geld weg.
Prachtig.
Waar het op neer komt; je MOET gewoon werken van de staat. Niks geen gelanterfanter.
Je kunt straks het beste part-time werken en daarnaast nog een paar maanden per jaar de ziektewet in duiken om op een mooi gemiddelde te komen aan het eind van je leven.
Dit is ook wel mooi
https://www.benzinga.com/...ow-much-the-country-is-up
https://www.benzinga.com/...ow-much-the-country-is-up
Helaas realiteit voor een alleenverdiener idd, vaak ook aan gedacht om maar simpeler werk of minder uren per week te doen en de hand op te houden voor toeslagen, levert netto bijna hetzelfde opFrambozenTaart schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:57:
[...]
Dit is juist een uitgelezen kans om nog veel sneller REKT te kunnen gaan.
Open een ×10 long, maak een enorme ongerealiseerde winst. Daarover betaal je 36% belasting, maar die haal je natuurlijk van je rekening en niet uit je positie. Vervolgens crasht de koers en word je geliquideerd.
Winst weg, inleg weg en ook nog extra geld weg.
Prachtig.
Waar het op neer komt; je MOET gewoon werken van de staat. Niks geen gelanterfanter.
Je kunt straks het beste part-time werken en daarnaast nog een paar maanden per jaar de ziektewet in duiken om op een mooi gemiddelde te komen aan het eind van je leven.

Crypto is hier zon beetje de enige houvast om uit die eindeloze neerwaartse spiraal te komen en eindelijk meer cash te hebben voor leuke dingen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Pro tip: investeer wat vermogen in een strategische pedicure en open een OnlyFans account om voet foto's te verkopen aan 60+ mannen.ByteMe_ schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 11:03:
[...]
Helaas realiteit voor een alleenverdiener idd, vaak ook aan gedacht om maar simpeler werk of minder uren per week te doen en de hand op te houden voor toeslagen, levert netto bijna hetzelfde op
Crypto is hier zon beetje de enige houvast om uit die eindeloze neerwaartse spiraal te komen en eindelijk meer cash te hebben voor leuke dingen.
Zo kom ik tegenwoordig aan mijn bier geld.
Het kost je wat eigenwaarde en zelfrespect maar dat zuip je er wel weer uit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!