Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wat n kutkrant._superboer_ schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:56:
Lezen Henk en Ingrid ook de Volkskrant?
https://www.volkskrant.nl...an-donald-trump~bce2d646/
ChatGPT vat het samen als:
[...]
Hebben die 'journalisten' niet gezien dat de koers al 3 maanden stijgt?
(eigenlijk al exact n jaar)
Ik lul ook zomaar wat
*miljardairsclub SC tijdens hun wekelijkse rondje varen met hun bootje van 500 miljoen be like: "Kijk die Henk & Ingrid helemaal rekt gaan aan alts!"YES schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:04:
[...]
Dat je later tegen elkaar zegt. Weet je nog, de crypto-winter, die keiharde berenmarkt, ongekende geitenbende, van 2026. Toen we maar met 2k per week stegen. Vreselijk was dat, vreselijk!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat geswaffel tegen de 76.5 schiet niet opsjorremans schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:13:
When 77k? Duurt wel beetje lang zo
Bestwel sick eigenlijk na goed een half jaartje..Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:07:
Wist je dat er 1 miljoen BTC in de ETF’s zitten?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja, alleen volgens mij wordt die enorme pot van Grayscale dan ook meegeteld. Die Bitcoins waren echter al in de jaren daarvoor verzameld, maar kwamen wel gelijk op dag #1 in de ETF terecht omdat de oude Grayscale Bitcoin trust werd omgezet naar een ETF.NeoflexNL schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:12:
Bestwel sick eigenlijk na goed een half jaartje..
Ach ik heb soms moeite met deze ponzi meme wereld en alle complexe problemen die er zijn en die ik moeilijk kan bevatten.Waah schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:08:
[...]
Wat ben ik blij dat je er bij bentde broodnodige dosis humor zit deze run dan wel weer goed
Bitcoin helpt dan ook niet altijd mee met al die rabbitholes waar ik onverwachts in kukel en soms lastig weer uit kan klimmen.
Maar eigenlijk moet ik er ook gewoon wat meer schijt aan hebben en van het leven genieten.
Tis al kort genoeg.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wat denk je dat de bodem zal zijn? Las gister ergens dat we <60k niet meer gaan zien.anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:59:
[...]
je weet dat dit monthly candles zijn? Komt niet op een week meer of minder. en weet je waarom? omdat het in euro's of procenten ook geen drol uitmaakt of je in de bodem een weekje eerder of later gekocht hebt. Je bent namelijk sowieso eerder dan 99% van de andere mensen, die pas weer kopen op het moment van een nieuwe ATH, of als de koers alweer x3 gegaan.
Na een jaar beer is iedereen zo ongekend zuur en verslagen, niemand denkt aan kopen. Heel joetoep roept dat het nog veel lager gaat.
Alle bodems waren in november of december. zo beter/ duidelijker?
Mochten we de laatste 12 maanden van de bull weer precies volgen zoals laatste 15 jaar, dan koop ik dus ook gewoon straks weer in november
Best veel, er zijn maar 21 miljoen in totaal heb ik me wel eens laten vertellen.Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:07:
Wist je dat er 1 miljoen BTC in de ETF’s zitten?
En dan zijn er nog miljoenen zoek ook. Miljarden die voor altijd verloren zijn gegaan op vergeten hard disks, verkeerde adressen of mensen die hun ledger mee het graf in nemen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:19:
[...]
Best veel, er zijn maar 21 miljoen in totaal heb ik me wel eens laten vertellen.
Grayscale had er al 600k toen die ETF’s losgingen.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80652022Wispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:18:
[...]
Wat denk je dat de bodem zal zijn? Las gister ergens dat we <60k niet meer gaan zien.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:16:
[...]
Ach ik heb soms moeite met deze ponzi meme wereld en alle complexe problemen die er zijn en die ik moeilijk kan bevatten.
Bitcoin helpt dan ook niet altijd mee met al die rabbitholes waar ik onverwachts in kukel en soms lastig weer uit kan klimmen.
Maar eigenlijk moet ik er ook gewoon wat meer schijt aan hebben en van het leven genieten.
Tis al kort genoeg.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
:strip_exif()/f/image/UrwyclK8vHHYgfl1ACaN64Da.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VY9aQCNOAOSdSGUjz4jD9jVb.gif?f=user_large)
Zo, diep hoor. Zet dat maar op een poster. Oh wacht..
Had ik nou maar bitcoin gekocht in plaats van die drek vanmiddag
And it's gone!Mr Ronman schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:40:
Happy 77k everyone

maarja voor.BTC weet ik ongeveer wanneer ik winst moet nemen, bij Tesla is dat veel moeilijker
nothing stops this train
JUST IN: 🇩🇪 German government's decision to sell 50,000 #Bitcoin at $54K cost them $1.1 billion in missed profits. pic.twitter.com/UBlCKNjLHE
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 8 november 2024
nothing stops this train
Gewoon geen winst nemen, over 15 jaar is die gekke Elon Musk eigenaar van Apple, Amazon, Meta, Microsoft, Blackrock, Bitcoin en goud.Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:50:
what a time! naast BTC, zie Tesla gaan![]()
maarja voor.BTC weet ik ongeveer wanneer ik winst moet nemen, bij Tesla is dat veel moeilijker
+ president van USA, China, Taiwan, Noord Korea en Rusland.
Dan gaat Tesla echt nog wel ×2.
Volgende pas bij 80… daarna ieder 5k opvolgend. Anders blijven we bezig
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Vroeger maakte @Khaelos ze bij elke 100$ Eth. Dat waren pas tijden.Aeronaut schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:02:
[...]
Oh en KSM level up.
KSM. Als die x35 gaat staat ie weer op z’n oude ATH.
Man ik word oud.
80k is ook wel legendary level natuurlijk. En moet niet uit de hand lopen ook.Aeronaut schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:02:
[...]
Voorheen was het vooral gejank over gebakken lucht en verbieden.
Aeronaut schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:02:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NS5hXUYWcpgqf3FTJ47343sV.gif?f=user_large)
Nog maar 4 procent stijging en dan is het zover, onvoorstelbaartomtom901 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:12:
[...]
80k is ook wel legendary level natuurlijk. En moet niet uit de hand lopen ook.
Ik pak wel weer een glas kamille thee, m’n viva en vraag m’n moeder of ze een bakje met biologische zoutjes kan brengen.
Ik hoor die 6 cilinder boxer motor alMr Ronman schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:14:
[...]
Nog maar 4 procent stijging en dan is het zover, onvoorstelbaar
Tuurlijk die politici lezen gewoon mee hier met dikke FOMO a.s. maandag gaan ze in Den Haag een dikke partij Trezors bestellenMr Ronman schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:12:
Ik had niet gedacht dat bitcoin nog zoveel invloed zou gaan uitoefenen op politici. Het wordt intussen echt gezien als een mainstream reserve valuta.
Voorheen was het vooral gejank over gebakken lucht en verbieden.
Eerst een dikke stack verkopen in de dip en dan bij een ATH beginnen over een strategische reserve.Pinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:10:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gaat onze regering binnenkort ook aan de Bitcoin?
Welke stagiaire bestuurt dat land.
Ze lezen het verkeerd en slaan ripple in.Pinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:10:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gaat onze regering binnenkort ook aan de Bitcoin?
Over 15 jaar bestaat Musk niet meer, is hij ondergedoken in Noord-Korea of zit hij in de bak.FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:59:
[...]
Gewoon geen winst nemen, over 15 jaar is die gekke Elon Musk eigenaar van Apple, Amazon, Meta, Microsoft, Blackrock, Bitcoin en goud.
+ president van USA, China, Taiwan, Noord Korea en Rusland.
Dan gaat Tesla echt nog wel ×2.
Zero.
knakworst schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:21:
[...]
Ze lezen het verkeerd en slaan ripple in.

Ripple is wel als enige coin nog niet moon gegaan
Percentueel zijn dat andere stijgingen en duurt het ook langer.. nu is 1k hoger 1.3% ofzoDon Guacamole schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:09:
[...]
Vroeger maakte @Khaelos ze bij elke 100$ Eth. Dat waren pas tijden.
2900 naar 3000 is 3.4%.
Ik las laatst dat hij Trump wil gaan klonen met de hashrate van Bitcoin als krachtbron, in een laboratorium dat gelanceerd wordt in de stratosfeer van Mars voor de ideale condities.Pelox schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:22:
[...]
Over 15 jaar bestaat Musk niet meer, is hij ondergedoken in Noord-Korea of zit hij in de bak.
Weet niet wat ik er van moet geloven, las het op Facebook dus kan wel waar zijn.
Don Guacamole schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:15:
Goed, ik zal me inhouden met de babes in dit forum.
Ik pak wel weer een glas kamille thee, m’n viva en vraag m’n moeder of ze een bakje met biologische zoutjes kan brengen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/thGrnNFYNahjBcMYRdskAa61.jpg?f=user_large)
Ik lul ook zomaar wat
Stel ons land gaat nu inkopen op de top en dat zeker ook nog van onze belastingcenten…FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:20:
[...]
Eerst een dikke stack verkopen in de dip en dan bij een ATH beginnen over een strategische reserve.
Welke stagiaire bestuurt dat land.
Dat kunnen ze gelijk even dat nieuwe belastingstelsel van 2027 afschaffen, of gaan ze zelf ook rendament over crypto betalen?
Crypto moet freedom blijven, beste zou zijn als bitcoin overal geaccepteerd word als betaalmiddel, dan hoeven we niet meer over te schakelen naar de ponzi euro
You didn’t sit through 7 months of chop to start thinking about the exit already. $BTC.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 8 november 2024
You can endure the same amount of time again.
Trust me when I say this is only the beginning.
Zo ken ik Bob weer. Bullish as f*ck 🍻Numbers schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:30:
Ook wel toepasselijk na alle berichten hier vandaag over verkoop strategieën. Grow a pair
[Twitter]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
tomtom901 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:12:
En moet niet uit de hand lopen ook.
:strip_exif()/f/image/N6n0Nu5XfW23tTqJr6vEChEf.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet hier ook harder om lachen dan welk ander kansloos “humoristisch” tv format.
Nederland kennende kopen we helemaal niks en wachten we geduldig tot België inkoopt. Dan annexeren we die provincie met een leger van expats en een zwikje Panzerhouwitzers 2000's die we financial leasen van Oekraïne.Pinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:28:
[...]
Stel ons land gaat nu inkopen op de top en dat zeker ook nog van onze belastingcenten…
Dat kunnen ze gelijk even dat nieuwe belastingstelsel van 2027 afschaffen, of gaan ze zelf ook rendament over crypto betalen?
Crypto moet freedom blijven, beste zou zijn als bitcoin overal geaccepteerd word als betaalmiddel, dan hoeven we niet meer over te schakelen naar de ponzi euro
Gekoloniseerd.
De VoC mentaliteit hersteld.
Hallo. Het logo van Bitcoin is niet voor niets oranje. Wordt wakker.
Die proleten kopen waarschijnlijk Bitcoin Cash, dat is goedkoper.FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:38:
[...]
... wachten we geduldig tot België inkoopt.
Hij heeft wel een punt 😀Numbers schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:30:
Ook wel toepasselijk na alle berichten hier vandaag over verkoop strategieën. Grow a pair
[Twitter]
Denk dat ik inmiddels wel >10.000 uur in dit topic heb zitten, moet je nagaanDon Guacamole schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:34:
In het tempo waar hier berichten voorbij komen heb je gewoon echt geen tv meer nodig.
Moet hier ook harder om lachen dan welk ander kansloos “humoristisch” tv format.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:38:
[...]
Nederland kennende kopen we helemaal niks en wachten we geduldig tot België inkoopt. Dan annexeren we die provincie met een leger van expats en een zwikje Panzerhouwitzers 2000's die we financial leasen van Oekraïne.
Gekoloniseerd.
De VoC mentaliteit hersteld.
Hallo. Het logo van Bitcoin is niet voor niets oranje. Wordt wakker.
/f/image/L3JEQg05mHbwGuZnXfXChAB2.png?f=fotoalbum_large)
Wij roepen hier al HODL sinds 2017, en dan komt ene Bob met de eer strijken.
Je hebt de meeste antwoorden al gehad, zie ik. Ik was vandaag druk met loonslaven.Alpina schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:19:
[...]
Hoe kom je aan 14 procent als ik vragen mag? Heb de app weer eens aangeslingerd als extra optie maar dit lijkt wel heel veel?
Wat is verstandig @Wiley99 ? Weet dat jij fan bent. En werkt die kaart een beetje? Ik ken verder geen betere optie die langer meegaat mocht je het in de blockchain willen houden. Of ik moet er naast zitten.
Wat verstandig is? Geen idee. Ik bepaal dat voor mezelf en huil alleen vanbinnen als het mis gaat. Ik vertrouw ze niet met mijn hele BTC DCA in/out budget, dat gaat netjes naar de bank(en) via een van mijn offramps, waaronder Bitonic. Ik durf sowieso nog niet alles in stables te laten staan, maar met alle ontwikkelingen op dat gebied verandert dat misschien wel ergens in de komende beer. Maar ook dan, niet volledig op zo'n platform, nyknyc.
Ondanks dat ze inderdaad een goed track record lijken te houden en geen heel wilde dingen doen, lijken die percentages toch nog altijd een beetje too good to be true. Goed spreiden blijft een goed idee (is [also] what she said). Een goed plan ook.
Ik gebruik het (die percentages) wel voor alle kaartbetalingen (max. jaartje aan budget in euros) en offramp voor kleinere sells van oude zakjes op de weg terug. Rente idd in Nexo, maar geen fixed terms behalve die ene shitcoin die al sinds de vorige bull wacht op zijn verkoopdoel dat hij toen op een paar cent gemist heeft. Ik wil niet vast zitten als dingen de ventilator raken.
Met de card moet je even goed weten wat je doet, mits je cashback wil, maar ik gebruik m vrijwel standaard (via Curve, one card to rule them all) i.c.m. een zakje USDT dat als creditbuffer dienst doet.
Fan dus niet perse, wel enthousiast, maar zonder oogkleppen en met kritisch volgende blik.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Het beste advies, alleen moet het niet op je grafsteen komen te staan 😀FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:55:
[...]
Wij roepen hier al HODL sinds 2017, en dan komt ene Bob met de eer strijken.
Aeronaut schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:17:
en qua harde liquiditeit.. is het ~48.3k dan een sprong naar 41.6-40.6k.. dan een dump naar 36-33k...
48k zie ik vandaag nog gebeuren met het sentiment... maar de rest lijkt me echt absolute black swan waarbij middenoosten brand, china wat doet in de oceaan, rusland zegt hallo bij de buren, venezuela olie kraan dichtdoet, noord koreaanse raket goed mikt.. eigenlijk de BRICS landen zeggen.. Lets go. Our turn.
oh wacht. BRICS is goed voor bitcoin.
De ultieme bodem aanwijzen is ook zoeits. Meeste munten stonden toen op een ATL van 2024Aeronaut schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:42:
Voor de historieboeken.. hoewel niet de ultieme dip cijfers.. wellicht vanmiddag dipperdedip
Daily -
[Afbeelding]
Weekly -
[Afbeelding]
Dit was gewoon 3 maanden geleden
You didn’t sit through 7 months of chop to start thinking about the exit already. $BTC.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 8 november 2024
You can endure the same amount of time again.
Bob kan ik beter hebben dan PlanB. Het worden nog een interessante 12/13 maanden. Die 7 maanden chop is klaar, /survived it dus nu kun je 7 maanden van facemelting candles ook wel handelen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NU8RqT53ECriV9C4fmoyY5bZ.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/M3Ad6RmLjuSTX3GrHkXpxuEv.gif?f=user_large)
je moet de margin erna handmatig verwijderenzenith schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:01:
[Afbeelding]
Als ik op mexc een bestaande lev. Trade van 5x naar 40x veranderd er niks qua liq. Waarde, die zou omhoog moeten gaan. Iemand ervaring mee wat het idee is ? 😀
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik zit hier ook altijd mee te kloten op MEXC, andere exchanges doen dat gewoon netjes automagisch voor je.zenith schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:01:
[Afbeelding]
Als ik op mexc een bestaande lev. Trade van 5x naar 40x veranderd er niks qua liq. Waarde, die zou omhoog moeten gaan. Iemand ervaring mee wat het idee is ? 😀
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Margin komt vrij als je dat doet. Moet je er direct weer in knikkeren. Market buy ftw.zenith schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:01:
[Afbeelding]
Geen FA uiteraard. Kans op rekt9nie en emails is groot
Vrienden? Ik heb hier alleen maar vrienden. Mensen in real life zijn normies.mayhem schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:11:
Hebben jullie ook van die vrienden die nu ineens vragen of ze bitcoin moeten kopen? Mijn antwoord: "Waar waren jullie op $30k, $40k, $50k?"
is al deels gedaan: Barron TrumpFrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:25:
[...]
Ik las laatst dat hij Trump wil gaan klonen
:strip_exif()/f/image/zKgnATWbcFZqYF3yp0C1PRGR.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Nee, ik heb geleerd:mayhem schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:11:
Hebben jullie ook van die vrienden die nu ineens vragen of ze bitcoin moeten kopen? Mijn antwoord: "Waar waren jullie op $30k, $40k, $50k?"
The first rule of Bitcoin is, you don't talk about your ...
Bij je trade zie je margin staan met een + knop. Die druk je in en dan kun je add of reduce leverage doen. Heb je je margin opgeschroefd, dan kun je dus reduce doen en heb je die extra funds weer beschikbaar.zenith schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:01:
[Afbeelding]
Nog niet en gelukkig maar, want dat is 1 van de exit signalsmayhem schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:11:
Ik heb wel met een maat van me een weddenschap sinds begin dit jaar. Kerel is er heilig van overtuigd dat een boomer stonk zou verdubbelen dit jaar, iets met bioplastics. Totaal onrealistisch natuurlijk. Maargoed, dat dacht hij dus over mijn magische internetmunten tulpenmanie bitcoin. Dus de weddenschap is wat het eerste zou verdubbelen, BTC of AVTX, vanaf de koers eind januari dit jaar.
Nog 5%... en hij mag een etentje betalen
een paar maanden geleden heb ik die stonk van hem ook maar gekocht toen t bijna -50% deed tov januari, dus verliezen kan sowieso al niet meer

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Just the beginning.
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 8 november 2024
We gaan allemaal zo ongelofelijk filthy rich worden-IYKYK
Ha ja, dat werkt verdacht vaak goed, ik heb ook regelmatig dat ik van iemand verneem dattie wat heeft gekocht. Thuis natuurluk zelluf ook ff kieken naar de koers...Richh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:26:
[...]
een paar maanden geleden heb ik die stonk van hem ook maar gekocht toen t -50% deed tov januari, dus verliezen kan sowieso al niet meer![]()
Maar niet kopen.
Tijdje wachten, nog es kieken, en hups, zomaar tientallen procenten voordeliger :-)
Dan zelf erin stappen en stiekempjes lachen
Totdat er weer 50% af is natuurlijk.
zo is natoer, ik bedenk dit zelf niet
nothing stops this train
FTFY, die uitspraak deed pijn in mijn hersenpan.Pinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:28:
[...]
Stel ons land gaat nu inkopen op de top en dat zeker ook nog van onze belastingcenten…
CrYpT0 M03t Fr33D0m Bl1jV3N, beste zou zijn als bitcoin overal geaccepteerd word als betaalmiddel, dan hoeven we niet meer over te schakelen naar de ponzi euro
Eens!elektriekert schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:49:
[...]
FTFY, die uitspraak deed pijn in mijn hersenpan.
Haha bazenactieRichh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:26:
[...]
een paar maanden geleden heb ik die stonk van hem ook maar gekocht toen t bijna -50% deed tov januari, dus verliezen kan sowieso al niet meer![]()
En dat in 1,5 jaar tijd, de rest was slapen.Taro schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:51:
[...]
Denk dat ik inmiddels wel >10.000 uur in dit topic heb zitten, moet je nagaan
Zegt overigens meer over hoe waardeloos die dollars in de tussentijd zijn geworden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Men zegt wel eens dat als je ergens 10k uur in hebt zitten, je jezelf expert mag noemen...Taro schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:51:
[...]
Denk dat ik inmiddels wel >10.000 uur in dit topic heb zitten, moet je nagaan
Dus eh, ben je expert in eh... topiczitten denk ik.
Red ik zelf enkel met mijn baan en met Quake spelen
Alhoewel, met naar charts turen kom ik inmiddels ook een aardig eind denk ik.
Nou ja, time you enjoy wasting is not wasted time zal ik maar zeggen...
:strip_exif()/f/image/0WYV3OwkuMwwIEdsQ89RR3fc.png?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5glShGtNciyOzzAfmyoy4kUQ.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Ik heb ook wel 10k uur in de slowchat zitten en ben nog steeds aan het werk voor een baas.toilet_paper schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 22:09:
[...]
Men zegt wel eens dat als je ergens 10k uur in hebt zitten, je jezelf expert mag noemen...
Dus eh, ben je expert in eh... topiczitten denk ik.
Red ik zelf enkel met mijn baan en met Quake spelen![]()
Alhoewel, met naar charts turen kom ik inmiddels ook een aardig eind denk ik.
Nou ja, time you enjoy wasting is not wasted time zal ik maar zeggen...
Maar wel expert in shitposten

Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!