Spot on, ik raad het ook niemand aan, maar ik heb nog steeds vertrouwen in deze BlueChip.Guere schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:10:
[...]
Ondanks alle discussies & aangehaalde argumenten waarom je een muntje van de vorige bull zou moeten verkopen, heb je toch standvastig aan je ADA bag vastgehouden. Dat wordt nu enigszins beloond - ik hoop oprecht voor je dat deze pump nog even doorgaat en je daardoor een mooi exit moment krijgtUiteindelijk denk ik nog steeds dat 'ie niet z'n ATH gaat halen, maar x3 of x4 zal vast wel mogelijk zijn.
En voor @Pinsa: ach, bovenstaande kan, maar is geen garantie. Zoals zo vaak gezegd: nu in BTC zitten is veiliger en daarvan denken we tenminste bijna allemaal dat 'ie nog een forse stijging te gaan heeftProbeer het niet te zien als een verkeerde beslissing. Wie weet verliest ADA toch weer momentum en had je van het aanhouden weer spijt gehad. Sowieso, er nu weer terug in FOMO'en is iets wat niemand je ooit zal aanraden.
Wel staan al mijn ''sellorders'' geplanned. Maar daar zijn we nog niet.
Gelukkig heb ik ook een goede BTC Bag waar ik af en toe naar glimlach. Zeker nu ik vorige week ETH, SOL en Coti op 3 November daarbij heb gejankt