[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.426 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:58
Guere schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:10:
[...]

Ondanks alle discussies & aangehaalde argumenten waarom je een muntje van de vorige bull zou moeten verkopen, heb je toch standvastig aan je ADA bag vastgehouden. Dat wordt nu enigszins beloond - ik hoop oprecht voor je dat deze pump nog even doorgaat en je daardoor een mooi exit moment krijgt :) Uiteindelijk denk ik nog steeds dat 'ie niet z'n ATH gaat halen, maar x3 of x4 zal vast wel mogelijk zijn.

En voor @Pinsa: ach, bovenstaande kan, maar is geen garantie. Zoals zo vaak gezegd: nu in BTC zitten is veiliger en daarvan denken we tenminste bijna allemaal dat 'ie nog een forse stijging te gaan heeft :9 Probeer het niet te zien als een verkeerde beslissing. Wie weet verliest ADA toch weer momentum en had je van het aanhouden weer spijt gehad. Sowieso, er nu weer terug in FOMO'en is iets wat niemand je ooit zal aanraden.
Spot on, ik raad het ook niemand aan, maar ik heb nog steeds vertrouwen in deze BlueChip.

Wel staan al mijn ''sellorders'' geplanned. Maar daar zijn we nog niet.

Gelukkig heb ik ook een goede BTC Bag waar ik af en toe naar glimlach. Zeker nu ik vorige week ETH, SOL en Coti op 3 November daarbij heb gejankt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:03
Masstje schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:09:
[...]

Weet wel, hier al enkele keren horen vallen, dat die bear mogelijks minder laag gaat zijn dan we gewoon zijn. En daar geloof ik wel in.

Of ze zal minder laag zijn, of echt letterlijk naar 6ct.
Vorige keer werd dit ook geroepen en het was natuurlijk ook een beetje zo maar alsnog duurt het lang en gingen we laag. Iedereen zei rond de 16,5K dat we minimaal naar 11K zouden gaan... weinig mensen durfden toen in te stappen. Het is slim om je tassen niet door de bear te slepen. In- en uitschalen is een goed plan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Pinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:58:
[...]

Mag je niet wat eerder weg? Als ze vragen waarom, zeg je pump or dump vrijdag begint om half 4
Mag wel maar heb nog genoeg te doen... Shit die ik alleen kan doen helaas. En die shit werkt niet mee.

Achja, 99% van de dagen heb ik erg leuk werk en moet ik oppassen dat ik niet te laat vertrek. Vandaag is niet zo'n dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
alhoewel ik met de meeste hier van mening verschillen over politiek zijn we het wel gelukkig eens over Bitcoin.
d:)b

maargoed dat was ook tijdens de corona tijdperk, mijn hemel ben blij dat die tijd iig voorbij is.
na 4 jaar ellende eindelijk de zweep erover en tijd voor verandering

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2024 15:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:25
Guere schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:10:
[...]

Ondanks alle discussies & aangehaalde argumenten waarom je een muntje van de vorige bull zou moeten verkopen, heb je toch standvastig aan je ADA bag vastgehouden. Dat wordt nu enigszins beloond - ik hoop oprecht voor je dat deze pump nog even doorgaat en je daardoor een mooi exit moment krijgt :) Uiteindelijk denk ik nog steeds dat 'ie niet z'n ATH gaat halen, maar x3 of x4 zal vast wel mogelijk zijn.

En voor @Pinsa: ach, bovenstaande kan, maar is geen garantie. Zoals zo vaak gezegd: nu in BTC zitten is veiliger en daarvan denken we tenminste bijna allemaal dat 'ie nog een forse stijging te gaan heeft :9 Probeer het niet te zien als een verkeerde beslissing. Wie weet verliest ADA toch weer momentum en had je er weer spijt van gehad. Sowieso, er nu weer terug in FOMO'en is iets wat niemand je ooit zal aanraden :D
I know maar om uitgerekend gister te switchen net voor dat ADA er van doorgaat is toch echt hele slechte timining. Bitcoin is zeker niet verkeerd alleen nu instappen is laat en risky, maar ik verwacht er dan ook maar maybe een x2 vanaf hier voor BTC, ben eigenlijk op zoek naar andere alts zoals @Alpina hierboven ook al aan geeft. 1 probleem er zijn wel erg veel alts deze run, hoe ga je de juiste er tussen uit pakken, dus als ik in ADA was gebleven had ik idd wel die x3 of x4 te pakken gehad, nu moet ik op zoek gaan naar een andere alt die nog niet te ver is gestegen of hopen dat de alts nog rekt gaan de komende tijd… Een crypto leven gaat niet over rozen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:12:
[...]

Deel in fiat op de bankrekening voor de volgend bear (rente trekken op trade republic waarschijnlijk) en een deel in USDC voor 14% rente op nexo.

ETH...

[Afbeelding]

Sorry, kon het niet laten :P
Hoe kom je aan 14 procent als ik vragen mag? Heb de app weer eens aangeslingerd als extra optie maar dit lijkt wel heel veel?

Wat is verstandig @Wiley99 ? Weet dat jij fan bent. En werkt die kaart een beetje? Ik ken verder geen betere optie die langer meegaat mocht je het in de blockchain willen houden. Of ik moet er naast zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:17:
na 4 jaar ellende eindelijk de zweep erover en tijd voor verandering
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvsMZvRkOLU9bxlMBDBiwKLbcf8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/p8Eet0WDQgvuFA091GnJLhYQ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Gipsy King schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:16:
[...]

Spot on, ik raad het ook niemand aan, maar ik heb nog steeds vertrouwen in deze BlueChip.

Wel staan al mijn ''sellorders'' geplanned. Maar daar zijn we nog niet.

Gelukkig heb ik ook een goede BTC Bag waar ik af en toe naar glimlach. Zeker nu ik vorige week ETH, SOL en Coti op 3 November daarbij heb gejankt :9
Same hoor, heb hier ook al een tijd mijn ADA bag. DCA naar een gemiddeld lage instap verkregen, dus alles is al winst :).
Geloof in de blue chip.. we gaan het meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:17:
[...]

I know maar om uitgerekend gister te switchen net voor dat ADA er van doorgaat is toch echt hele slechte timining. Bitcoin is zeker niet verkeerd alleen nu instapoen is laat en risky, maar ik verwacht er dan ook maar maybe een x2 vanaf hier voor BTC, ben eigenlijk op zoek naar andere alts zoals @Alpina hierboven ook al aan geeft. 1 probleem er zijn wel erg veel alts deze run, hoe ga je de juiste er tussen uit pakken, dus als ik in ADA was gebleven had ik idd wel die x3 of x4 te pakken gehad, nu moet ik op zoek gaan naar een andere alt die nog niet te ver is gestegen of hopen dat de alts nog rekt gaan de komende tijd… Een crypto leven gaat niet over rozen :D
Zoom out!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:19
Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:21:
[...]

Snap je vraag idd wel, krijg alleen dit plaatje niet uit m'n hoofd (ETH/BTC koers):

[Afbeelding]

Kans bestaat dat de cycle exact uitspeelt zodat de vorige paar keer maar ooit stopt het en als ik kijk naar deze grafiek ga ik de gok niet wagen.
Tja.. zoom dan nét even wat verder uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qp8lCDIHOkrKBNfwZYYr2M2q8G0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VuUDiucaiDxmdsSvMef9R1Cm.png?f=fotoalbum_large

Dan zie je dat als ETH het op zijn heupen krijgt, het hard kan gaan. ETH/BTC na april 2021 in 2 maanden tijd van 0.03246 naar 0.08241. Dieptepunt in die cycle was zelfs 0.01611 en hoogtepunt 0.08834. Als je je keuzes dus laat beïnvloeden door het verleden, dan is er dus veel voor te zeggen om juist wél over te stappen naar ETH.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:16
Alpina schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:19:
[...]

Hoe kom je aan 14 procent als ik vragen mag? Heb de app weer eens aangeslingerd als extra optie maar dit lijkt wel heel veel?

Wat is verstandig @Wiley99 ? Weet dat jij fan bent. En werkt die kaart een beetje? Ik ken verder geen betere optie die langer meegaat mocht je het in de blockchain willen houden. Of ik moet er naast zitten.
Staat zowel op de site als de app.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xl1mcBQ4lgdlgHnkVhYn84j7IHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g1BYQJwyfjJvLXW2zIpxxQZ7.png?f=fotoalbum_large

USDT zelfs 16% maar geef zelf de voorkeur aan USDC.

Uiteraard is dat ook erg veel rente inderdaad. Ik zal er ook niet al teveel neerzetten en als Nexo niet al bestaan had sinds 2018 had ik ook niet gedaan.

Daarnaast zal de rente wel flink inzakken in een bear market lijkt me, maak er zelf nog maar een maand of 6 gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
ik heb ook al de nodige highs en lows meegemaakt. achteraf is t mooi lullen om in de bull uit te stappen en in de bear er weer in. echter weet je pas achteraf wat wat is. mijn devies is dan ook , hodlen totdat je er iets mee wil gaan doen of nodig hebt. anders lekker laten staan in good times and bad times..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:25:
[...]

Staat zowel op de site als de app.

[Afbeelding]

USDT zelfs 16% maar geef zelf de voorkeur aan USDC.

Uiteraard is dat ook erg veel rente inderdaad. Ik zal er ook niet al teveel neerzetten en also Nexo niet al bestaan had sinds 2018 had ik ook niet gedaan.

Daarnaast zal de rente wel flink inzakken in een bear market lijkt me, maak er zelf nog maar een maand of 6 gebruik van.
Platinum + pay-out in NEXO + fixed term 3 months.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:26:
[...]

Correct, het is idd niet standaard, je zult er ook wat Nexo voor moeten kopen. Alhoewel je ook prima met minder rente genoegen kunt nemen en dan hoef je geen Nexo te kopen en het ook niet vast te zetten.

Als ik 3k op Nexo neer zet dan krijg ik net zoveel rente als bij de ABN Amro voor +/- 30k..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
je gaat toch geen stables parkeren in een bullmarkt?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:26:
[...]

Vastzetten ben ik geen fan van alhoewel ik dit in het verleden wel gedaan heb bij Nexo.

Is meer het idee om een deeltje in de blockchain te houden zelfs nog spreiding usdt en usdc ivm risico.

Keer wat uitgeven met het kaartje om unbanked te zijn dat idee.

Klein gokje mag voor zekerheid is er fysiek goud en zilver :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
nee, ik parkeer alleen Maseraties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:30:
Waar zeg ik dat ik dat nu al doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Aeronaut schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:30:
Vandaar dat zowel USDT en USDC ook op 0 staan in de afbeelding :P

Maar als je wat verkoopt binnenkort dan moet je er toch wat mee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Dat heeft bij ADA geen zin om nu uit te zoomen en achterom te kijken. (SWS heeft dat als Baghodler geen zin), ADA is qua tech , ontwikkeling etc iets heel anders als 2020/2021 en laat staan 2017. Toen waren ze een hype net zoals BV Sui / Sei nu.

Straks is Change Hardfork Part 2 er, hydra live, etc etc. Ze kunnen hun eigen Hype van toen best weer eens aanslingeren zeker nu ze met Bitcoin OS gaan samenwerken, dat ADA naar 1-2-3 eur knalt hoor. Dat zou ik helemaal niet gek vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:31:
[...]

Vandaar dat zowel USDT en USDC ook op 0 staan in de afbeelding :P

Maar als je wat verkoopt binnenkort dan moet je er toch wat mee..
wacht liever het belletje van de rabo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
jasper7878 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:26:
ik heb ook al de nodige highs en lows meegemaakt. achteraf is t mooi lullen om in de bull uit te stappen en in de bear er weer in. echter weet je pas achteraf wat wat is. mijn devies is dan ook , hodlen totdat je er iets mee wil gaan doen of nodig hebt. anders lekker laten staan in good times and bad times..
De 4 jarige cycle is wel een soort van te timen.

Gaat niet altijd even goed maar het kan wel.

Kijk naar @Mooody die voor alles en iedereen op een best topmoment verkocht en een huis aftikte.

Good times >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Antifon schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:25:
[...]

[Afbeelding]

Dan zie je dat als ETH het op zijn heupen krijgt, het hard kan gaan. ETH/BTC na april 2022 in 2 maanden tijd van 0.03246 naar 0.08241. Dieptepunt in die cycle was zelfs 0.01611 en hoogtepunt 0.08834. Als je je keuzes dus laat beïnvloeden door het verleden, dan is er dus veel voor te zeggen om juist wél over te stappen naar ETH.
Daarom was ik benieuwd hoe hier erover werd gedacht, maar blijkbaar ben ik de enige. :+
Eerst maar kijken hoe de komende maanden verlopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Gipsy King schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:31:
[...]

Dat heeft bij ADA geen zin om nu uit te zoomen en achterom te kijken. (SWS heeft dat als Baghodler geen zin), ADA is qua tech , ontwikkeling etc iets heel anders als 2020/2021 en laat staan 2017. Toen waren ze een hype net zoals BV Sui / Sei nu.

Straks is Change Hardfork Part 2 er, hydra live, etc etc. Ze kunnen hun eigen Hype van toen best weer eens aanslingeren zeker nu ze met Bitcoin OS gaan samenwerken, dat ADA naar 1-2-3 eur knalt hoor. Dat zou ik helemaal niet gek vinden.
Dat bedoelde ik. In een bullmarket is een dag van 10% niets raars. Als je dat aan het twijfelen bent zijn ALTS niets voor je. Gewoon in een zak stoppen en oppotten tot alles parabolisch gaat. En dan die zak langzaam aan leegschudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:33:
[...]

Dat bedoelde ik. In een bullmarket is een dag van 10% niets raars. Als je dat aan het twijfelen bent zijn ALTS niets voor je. Gewoon in een zak stoppen en oppotten tot alles parabolisch gaat. En dan die zak langzaam aan leegschudden.
Spot on !

Ze knutselen daar nog maar lekker verder, als ik daardoor mijn bagg kan dumpen, im fine :) !

[ Voor 20% gewijzigd door Gipsy King op 08-11-2024 15:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Antifon
FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:47:
[...]

Ik zal er niet om liegen, heb het best ff moeilijk gehad om de Trump overwinning een plekje te geven.

Ik zie deze mensen die nu aan het roer komen niet als verbinders, eerder als parasitaire oppertunisten die het land en tevens de wereld dieper in een spiraal van haat en chronische woede zullen drijven.

En ik heb er ook best moeite mee dat Bitcoin is gekaapt als standpunt en mee wordt genomen in retoriek die duidelijk overlappende grenzen aan fascisme vertoont.

Ik vind het dan ook lastig vrolijk te participeren binnen een topic waarvan ik weet dat enkele stamgasten wel juichen om deze uitslag, terwijl ik letterlijk walg van het bijbehorende gedachtengoed.

Maar ik besef mij ook dat dit mijn probleem en tekortkoming is en ik daar zelf mee om moet leren gaan.

Bitcoin is daarnaast een indiscriminerende asset voor iedereen, dus daar kun je geen politieke grenzen aan stellen.

We zullen zien wat de komende jaren ons brengen.
Niet te veel bij de pakken neer zitten kerel. Het is allemaal niet zo erg als dat alle doemdenkers roepen.

Iets minder in linkse echoputten begeven helpt ook (man wat is dat verkiezingstopic hier op tweakers een eng draadje). Als je je daarbuiten begeeft, dan zul je zien dat met het linkse spectrum ook meer dan genoeg mis is en het met hen niet beter zou zijn. Wellicht integendeel juist.
Vandaag nog een pod met Dave Smith op JRE geluisterd. Wel een aanrader om eens wat rationele kritiek op de democraten te horen. Tim Dillon (ook JRE) gisteren ook trouwens; met humor, maar wel de vinger goed op de zere plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Antifon schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:25:
[...]

[Afbeelding]

Dan zie je dat als ETH het op zijn heupen krijgt, het hard kan gaan. ETH/BTC na april 2022 in 2 maanden tijd van 0.03246 naar 0.08241. Dieptepunt in die cycle was zelfs 0.01611 en hoogtepunt 0.08834. Als je je keuzes dus laat beïnvloeden door het verleden, dan is er dus veel voor te zeggen om juist wél over te stappen naar ETH.
Tja elke shitcoin heeft wel ergens een pump gehad in een ver verleden, je kunt er op hopen dat dit weer gebeurd maar als iets al 3 jaar lang minder waard wordt dan is het voor mij niet interessant.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
Antifon schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:36:
[...]

Niet te veel bij de pakken neer zitten kerel. Het is allemaal niet zo erg als dat alle doemdenkers roepen.

Iets minder in linkse echoputten begeven helpt ook (man wat is dat verkiezingstopic hier op tweakers een eng draadje). Als je je daarbuiten begeeft, dan zul je zien dat met het linkse spectrum ook meer dan genoeg mis is en het met hen niet beter zou zijn. Wellicht integendeel juist.
Vandaag nog een pod met Dave Smith op JRE geluisterd. Wel een aanrader om eens wat rationele kritiek op de democraten te horen. Tim Dillon (ook JRE) gisteren ook trouwens; met humor, maar wel de vinger goed op de zere plekken.
ja daarom lig ik er ook niet wakker van. Beide kanten zijn door en door rot. WAt zeg ik, dat hele land is al 70 jaar rot. En de laatste 10 jaar nog rotter. Normaal zou dat niet moeten boeien, maar NL en EU lopen als een zwikkie loopse teven achter USA aan.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
my god.... waarom heb ik een pluk ADA verkocht? juist ja weer een typische sell low gedaan, zucht.....

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

100 procent. Iets meer luisteren naar elkaar zou al een hoop verbetering brengen. Ja van beide kanten!

Alles gaat en staat met wederzijds respect.

Nog veel werk aan de winkel dus :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
op X zie je een gekke trend: dames die hun hoofd kaal scheren en roeptoeteren dat ze de komende 4 jaar geen s.x meer gaan doen met mannen.
de 2 deling heerst echt erg en idd we moeten naar elkaar luisteren, zowel links als rechts......

.........maar dan is het abortus probleem ook opgelost :7

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:46:
op X zie je een gekke trend: dames die hun hoofd kaal scheren en roeptoeteren dat ze de komende 4 jaar geen s.x maar gaan doen met mannen.
de 2 deling heerst echt erg en idd we moeten naar elkaar luisteren, zowel links als rechts......

.........maar dan is het abortus probleem ook opgelost :7
Ik heb de tondeuze net weggeflikkerd , thanks voor de tip ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16-09 17:03
Pinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:17:
[...]

I know maar om uitgerekend gister te switchen net voor dat ADA er van doorgaat is toch echt hele slechte timining. Bitcoin is zeker niet verkeerd alleen nu instappen is laat en risky, maar ik verwacht er dan ook maar maybe een x2 vanaf hier voor BTC, ben eigenlijk op zoek naar andere alts zoals @Alpina hierboven ook al aan geeft. 1 probleem er zijn wel erg veel alts deze run, hoe ga je de juiste er tussen uit pakken, dus als ik in ADA was gebleven had ik idd wel die x3 of x4 te pakken gehad, nu moet ik op zoek gaan naar een andere alt die nog niet te ver is gestegen of hopen dat de alts nog rekt gaan de komende tijd… Een crypto leven gaat niet over rozen :D
Waarom is instappen nu laat en risky als je denkt dat BTC vanaf hier sowieso nog een keer 2 gaat doen?

Wie zegt dat ADA nu nog een x3 of x4 gaat doen en los van de markt gaat bewegen? High in 2024 na de laatste run kwam niet in de buurt van de ATH. Dat is vanaf hier nog maar een x2.

Ik ben absoluut een rookie, maar als je ik zeg maar wat in sep 2023 in ADA bent gestapt betaalde je $0,25. Dat is nu nog geen 2x.
Als je in september 2023 in BTC was gestapt betaalde je $26.000. Dat is nu dus bijna een x3.

Je kunt wel wachten om in te stappen in BTC als de prijs weer lager staat zodat je op de weg omhoog weer een x3 of 4x kunt pakken, maar dan ben je misschien jaren verder.
Dat vond ik in ieder geval het wachten niet waard en het risico te groot.

Edit: ik 'geloof' overigens ook in ADA, daarom was het ook 1 van de eerste die ik had. Maar inmiddels geleerd om emoties en liefde voor erbuiten te laten :P

[ Voor 4% gewijzigd door LadyS op 08-11-2024 15:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
als ADA dit vol kan houden dan verwacht ik pas bij $0.88 een serieuze terugtest....

iig ik heb nog wel ADA, volgende TP $0.875

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Het is absoluut niet mijn intentie om een (weer) een politieke discussie aan te wakkeren dus laten we dat ook proberen te voorkomen.

Ik besef me terdege dat ik evengoed gemanipuleerd wordt door blootstelling aan polarisatie, en op sommige vlakken ook nog eens gewoon een smerige hypocriet ben.

Amerika heeft gekozen, we zullen zien wat de toekomst brengt.

Sowieso 420k natuurlijk.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:38:
[...]

Tja elke shitcoin heeft wel ergens een pump gehad in een ver verleden, je kunt er op hopen dat dit weer gebeurd maar als iets al 3 jaar lang minder waard wordt dan is het voor mij niet interessant.
Wat jij wil natuurlijk. Ondanks dat ETH veel hoon ten deel valt door de lange daling, blijft het wel steevast de nr2 en is het geen random shitcoin.

Iedere cycle gebeurt het dat ETH terrein verliest ten opzichte van BTC en daarna een flinke run maakt. Dat niet in acht nemen betekent kansen missen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
LadyS schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:52:
[...]

Waarom is instappen nu laat en risky als je denkt dat BTC vanaf hier sowieso nog een keer 2 gaat doen?

Wie zegt dat ADA nu nog een x3 of x4 gaat doen en los van de markt gaat bewegen? High in 2024 na de laatste run kwam niet in de buurt van de ATH. Dat is vanaf hier nog maar een x2.

Ik ben absoluut een rookie, maar als je ik zeg maar wat in sep 2023 in ADA bent gestapt betaalde je $0,25. Dat is nu nog geen 2x.
Als je in september 2023 in BTC was gestapt betaalde je $26.000. Dat is nu dus bijna een x3.

Je kunt wel wachten om in te stappen in BTC als de prijs weer lager staat zodat je op de weg omhoog weer een x3 of 4x kunt pakken, maar dan ben je misschien jaren verder.
Dat vond ik in ieder geval het wachten niet waard en het risico te groot.
Risky omdat ik BTC op de top gekocht, en jaa ik had in die tijd beter in BTC kunnen stappen maar dat is niet gebeurd, ik neem je advies van harte maar ik blijf een haat/liefde verhouding hebben met alts….

Wel tof om ook weer eens vrouwen hier zien langs te komen (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
voordeel van oudere Altjes is dat je in de geschiedenis terug kan kijken, je kan er makkelijk op inspelen waar winst genomen wordt.

oke een moonshot zal waarschijnlijk niet gebeuren (bij SOL verwacht ik dit overigens wel) heel misschien bij ETH, maar alle andere zoals ADA, LINK etc die gaan geen nieuwe ATH neerzetten

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 19:11
LadyS schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:52:
Haha, omdat ik dus hierboven letterlijk die x3 of x4 suggereerde :+ Waarom: zie uitleg hieronder.
Dit stukje analyse klopt precies: het afgelopen jaar kon je over het algemeen gezien beter in Bitcoin zitten i.p.v. alts. Maar: dat is natuurlijk niet altijd zo! Dat komt omdat er tot nu toe twee fases in de bull markt zijn: eerst gaat BTC omhoog, daarna volgt er een alt season. Vandaar de nadruk van mensen zoals Benjamin Cowen om - zolang BTC dominance stijgt - een BTC heavy portfolio te hanteren.

Echter, de verwachting van velen is dat er toch weer een periode aanbreekt waarin alts BTC gaan outperformen. En omdat er altijd wel nieuwe, hippe alts zijn met soms lage tot medium market caps, ligt de ROI daar ook fors hoger. Een x3 of x4 is daarom niet zo vreemd als er nog een altseason komt. Zelfs voor een muntje van de vorige bull is het niet ondenkbaar dat die alsnog een forse stijging doormaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 08-11-2024 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:59:
voordeel van oudere Altjes is dat je in de geschiedenis terug kan kijken, je kan er makkelijk op inspelen waar winst genomen wordt.

oke een moonshot zal waarschijnlijk niet gebeuren (bij SOL verwacht ik dit overigens wel) heel misschien bij ETH, maar alle andere zoals ADA, LINK etc die gaan geen nieuwe ATH neerzetten
Kreeg toevallig vandaag een mail met wat info van coinlist.

Check de ICO prijs van Solana in 2020 flinke groei in 4 jaar tijd :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HaObf1aZz5WMe6FLQ7h1DCMpFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Smxy3X1q53YvtcSRPqKvorai.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:09

Chaes

#HODL

So de knetter, 1.4bn in BTC ETF inflows gisteren.
Blackrock BTC ETF nu groter dan hun Gold ETF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Dus eigenlijk heb je eerst een btc run... Dat trekt alle Henk en Ingrid aan... Dan is btc stabiel en gaan ze green candles chasen Waardoor je altseason krijgt.

Zoiets?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Waah schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:12:
Dus eigenlijk heb je eerst een btc run... Dat trekt alle Henk en Ingrid aan... Dan is btc stabiel en gaan ze green candles chasen Waardoor je altseason krijgt.

Zoiets?
Exact. ze jagen de volgende fix. btc gemist.. dumpen in eth/bnb/sol.. oh gaat makelijk. nu wat muntjes van lagere orde.. oh gaat goed. easy peasy dit.. dan nu naar de grootste drek die er is. want toch gratis geld.

...

...

Poef. das pech geld weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:36

Liberteh

All your base belong to me

over de volgende fix gesproken... nieuwe ath incoming? :D

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Zoiets?
Ja is natoer. En dan gaat het heel snel totdat BTC besluit bearmarkt = Henk en Ingrid shitcoin bagholder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ST_3SbhjI5Y0sCLuDXuygB1iXL4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YNxvIJOAKiTCRjPyJaM4Zebw.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa

Zoiets?
ja alleen kan het soms minuten werk zijn, en iets met greeeeeeed. Resultaat 99,9% gaat rekt. Dus weet waar je aan begint

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyS
Guere schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:00:
[...]

Haha, omdat ik dus hierboven letterlijk die x3 of x4 suggereerde :+ Waarom: zie uitleg hieronder.

[...]

Dit stukje analyse klopt precies: het afgelopen jaar kon je over het algemeen gezien beter in Bitcoin zitten i.p.v. alts. Maar: dat is natuurlijk niet altijd zo! Dat komt omdat er tot nu toe twee fases in de bull markt zijn: eerst gaat BTC omhoog, daarna volgt er een alt season. Vandaar de nadruk van mensen zoals Benjamin Cowen om - zolang BTC dominance stijgt - een BTC heavy portfolio te hanteren.

Echter, de verwachting van velen is dat er toch weer een periode aanbreekt waarin alts BTC gaan outperformen. En omdat er altijd wel nieuwe, hippe alts zijn met soms lage tot medium market caps, ligt de ROI daar ook fors hoger. Een x3 of x4 is daarom niet zo vreemd als er nog een altseason komt. Zelfs voor een muntje van de vorige bull is het niet ondenkbaar dat die alsnog een forse stijging doormaakt.
Ik weet wat het "als-scenario" is en waartoe het kan leiden en weet zelfs wat ROI betekent, zo'n rookie ben ik door jullie ook niet meer :D

Ben alleen denk ik te ongeduldig (en misschien niet risicovol genoeg) om 4 jaar op een altseason te wachten en dan ook nog op het juiste moment te moeten uitstappen.

Ik kan nu dus rustig en zonder spijt kijken naar de stijging en ben blij voor de winsten voor ADA-holders en hoop van harte dat het nog een x3 of x4 gaat.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:22:
ja alleen kan het soms minuten werk zijn, en iets met greeeeeeed. Resultaat 99,9% gaat rekt. Dus weet waar je aan begint
Haha, jij bent echt de levende versie van zo'n verplichte overheidswaarschuwing na zo'n keiharde gok/zuip/rook reclame vroeger op TV :o Geniet maar [gok/zuip/rook] met mate!

Iedere keer dat het over vieze winsten met shitcoins gaat komt er gegarandeerd een safety warning van anti elppa achteraan: "je gaat altijd rekt koop gewoon bitcoin" _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 08-11-2024 16:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
LadyS schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:26:
[...]

Ik weet wat het "als-scenario" is en waartoe het kan leiden en weet zelfs wat ROI betekent, zo'n rookie ben ik door jullie ook niet meer :D

Ben alleen denk ik te ongeduldig (en misschien niet risicovol genoeg) om 4 jaar op een altseason te wachten en dan ook nog op het juiste moment te moeten uitstappen.

Ik kan nu dus rustig en zonder spijt kijken naar de stijging en ben blij voor de winsten voor ADA-holders en hoop van harte dat het nog een x3 of x4 gaat.
zet dan alvast november 2026 in je agenda, dat is de bodem voor btc.....tenminste als btc doet, wat het al 15 jaar doet. Telkens spot on. Afgelopen keer nov 2022 echt op paar 100$ na de bodem gekocht op 16,1k$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

BTC STRONG!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:36

Liberteh

All your base belong to me

*insert rockets below*

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:27:
[...]

Haha, jij bent echt de levende versie van zo'n verplichte overheidswaarschuwing na zo'n keiharde gok/zuip/rook reclame vroeger op TV :o Geniet maar [gok/zuip/rook] met mate!

Iedere keer dat het over vieze winsten met shitcoins gaat komt er gegarandeerd een safety warning van anti elppa achteraan: "je gaat altijd rekt koop gewoon bitcoin" _O-
ik ben ook gewoon een bot.

een bot die lauwe schultenbrau drinkt

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 13:36

YES

Moderator General Chat
Mijn alt strategie: afblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyS
anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:28:
[...]

zet dan alvast november 2026 in je agenda, dat is de bodem voor btc.....tenminste als btc doet, wat het al 15 jaar doet. Telkens spot on. Afgelopen keer nov 2022 echt op paar 100$ na de bodem gekocht op 16,1k$
Staat genoteerd.

Wat wordt dan de bodem naar jouw inschatting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
[...]

*Bookmarked.

In Q1 '25 verkopen, alles in stable coins stoppen en dan weer in Q4 '26 inkopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
GioStyle schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:42:
[...]

*Bookmarked.

In Q1 '25 verkopen, alles in stable coins stoppen en dan weer in Q4 '26 inkopen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLNYUhYeL9_v0K8KKW1iEqPwTss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/boJed0BgticIyqrUBwbyXOkX.jpg?f=fotoalbum_large

Printed, boven bed. Check.

Moon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
LadyS schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:42:
[...]

Staat genoteerd.

6 cent!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:28
Getverdemme licht thema

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
LadyS schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:42:
[...]

Staat genoteerd.

nu nog niet te zeggen, maar meestal niet ver onder de vorige ath. Zal zo tussen de 60 en 70k liggen. Again, dit is als btc doet wat het voorgaande keren ook deed. En dan moeten we wel ook een top gaan krijgen 2,5 tot 3,5x de vorige ath

hier mijn bodemvis aankoop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Im1vQBZ2ZcOdsZg0Jj7tgJUBzq0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7i246GKn60DkzT84JaQuh42Z.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 08-11-2024 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Nog 2 nachtjes werken. Enige lichtpuntje in mijn leven is dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
YES schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:34:
Mijn alt strategie: afblijven.
Haha, moest hierbij denken aan deze klassieker. Of is die te obscuur? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BRuVS4RVnJ7Sj6-g_h9FdciSToQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6pJW0DB8mdGqQoFaZGKceqFn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GabberPiet
Alpina schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:47:
[...]

Nog 2 nachtjes werken. Enige lichtpuntje in mijn leven is dit.
Vorig jaar juni na 15 jaar gestopt met werken in 3 ploegendienst, ik wil nóóit meer terug :P Vooral in wintertijd inderdaad erg zwaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
GabberPiet schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:49:
[...]

Vorig jaar juni na 15 jaar gestopt met werken in 3 ploegendienst, ik wil nóóit meer terug :P Vooral in wintertijd inderdaad erg zwaar.
Stof tot nadenken. Ik zit nu precies op 15 jaar. 4 ploegendienst. When btc 420k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:47:
[...]

Haha, moest hierbij denken aan deze klassieker. Of is die te obscuur? :)

[Afbeelding]
Hahaha, nou ik heb dus nog wel enkele alts hè, ik doe alleen nu niets meer aan mijn PF, laat het mooi zo staan, kom maar door met die epische bullrun :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:38
Nou ik zit ook te ploegen. Op de wc overigens.

Maar goed, al m’n Sei weer omgeruild naar Ada en want die stopt pas op 0,88.
Lesgo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
Don Guacamole schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:55:
Lesgo
_O- Geen bullrun zonder dit soort switcheroo acties :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
GabberPiet schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:49:
[...]

Grappig, hier 5 ploegen en daar wil ik nooit meer uit :D

Heb recentelijk anderhalf jaar kantoortijden gewerkt voor een intern project en als er iets een hel is, is dat het wel.

Maar 3 ploegen is idd wel een enorm kutsysteem. Dat zou ik zelf ook nooit willen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Don Guacamole schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:55:
Nou ik zit ook te ploegen. Op de wc overigens.

Lesgo
SEI moon!!!11!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:45
When 77k? Duurt wel beetje lang zo

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hier 3 ploegendienst, heerlijk! zeker in de zomer: terwijl iedereen werkt wanneer het buiten lekker weer is zit ik naakt met een koude rakker in mijn tuin. :7

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GabberPiet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hn1WYGnjzdrDDYyvY6wrXlv7Jzc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dIrCpH9zgh8RwNYHForh9H83.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
gaap, boring dagje zo.

Al is dit wel erg goed voor de opbouw om door te gaan volgende week

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:38
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:22:
hier 3 ploegendienst, heerlijk! zeker in de zomer: terwijl iedereen werkt wanneer het buiten lekker weer is zit ik naakt met een koude rakker in mijn tuin. :7
Ah de rakker, jeugdsentiment..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0413srkxeZsVgOgTOMGkRGUo5Cc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VCrb6rTIvri0RVf5feqpRImb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
Wen dikke Bifi worst?

Ik vraag dit voor een vriend.

[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 08-11-2024 17:34 ]

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Pelox schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:34:
Wen dikke Bifi worst?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZKqCG_LXuda_aETNxAVLtJHY04=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JYoYpX2dHIYmJ7fC3YT9VK8t.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJcNVWvc9SAsgOytQ972bYtyx2Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YCMgDAmJXExcffmfprylRyZ6.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:41

Woohooo

Smilie, James Smilie

[...]

Want? Op datum/maand dan exact? Graag verdere uitleg.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
Woohooo schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:18:
[...]

Want? Op datum/maand dan exact? Graag verdere uitleg.
its magic. Echt like clockwork

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MUOHILxlMTNmsCXbl1g6XzTh8H0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1dvArvhQSEXphFC3fPiYrmAN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 08-11-2024 18:42 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Aan de BTC-only helden:

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/Ym68wuyK2rtdv4VJA0/giphy.gif?cid=6c09b952nqyg3iclg84fheg8l7loq1mpx57uslsq2y3pjt24&ep=v1_internal_gif_by_id&rid=giphy.gif&ct=g

Weer wat shitcoins bijgekocht :+

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/gSncfCawIIUAAAAM/oh-shit-poop.gif

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:24:
Aan de BTC-only helden:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-U96wZqrYttP2HgxxdNupRWvlUE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZsnBdV6NijDnXNrQ9pk6kQCs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jeUw7jidgOl6DPTkLO9b_DXzkgY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FKSHQEylh1QogBuANWcWVijE.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g40XQVlay5pnPA0NIzvqNNgOwlQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/00ibTHWEOBofEZ9VSvuHfDJh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNPPaduAtAW0yo5lngFX7x550Zw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wX8no1jr2PLzWBDdoB3Z2FJH.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:24:
Aan de BTC-only helden:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d3lx18OdNsk1LdgWi_gSBryd5j8=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/vdeED9KqtcqYKo8UVKyoFxWp.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqRgGBNP04PBYX8j6s1IuZGk1wA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rnT4DFIcpsfkzVySCnnfZMCG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 11:34
Pelox schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:34:
Wen dikke Bifi worst?

Subtiele hint?

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
_O-

Ga persoonlijk eerder voor bio azijn maar dit werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:41

Woohooo

Smilie, James Smilie

Magic ja, want je punt 1 ligt niet in november.
En nog meer magic want je punt 2 ligt ook niet de in november.

Vandaar mn vraag waarom november ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Wen ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6xYcboacpAa60jGPOIhnkl95Yo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/S3moPBX9RMltFH2tRW8gfHD8.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 19:26

WhySoSerious

Be the change.

Denk dat er woensdagnacht wel wat maan te zien is als ik zo naar de weersverwachting kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04
Ada heeft ook nog een lekkere pamp gehad van 14% goed voor de bagholders hiero. Over nagedacht maar niet gedaan dus geen gains. Nondeju

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Lezen Henk en Ingrid ook de Volkskrant?

https://www.volkskrant.nl...an-donald-trump~bce2d646/

ChatGPT vat het samen als:
Na de verkiezingszege van Donald Trump in 2016 werd de markt bullish op Bitcoin, en de waarde schoot “to the moon” naar een recordhoogte. Beleggers zagen de cryptocurrency als een veilige haven te midden van politieke onzekerheid, terwijl traditionele markten volatiel bleven. Dit leidde tot een groeiende interesse in Bitcoin als alternatief voor traditionele investeringen, in tegenstelling tot de minderwaardige “shitcoins” die minder betrouwbaar werden geacht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
Woohooo schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:48:
[...]

Magic ja, want je punt 1 ligt niet in november.
En nog meer magic want je punt 2 ligt ook niet de in november.

Vandaar mn vraag waarom november ?
je weet dat dit monthly candles zijn? Komt niet op een week meer of minder. en weet je waarom? omdat het in euro's of procenten ook geen drol uitmaakt of je in de bodem een weekje eerder of later gekocht hebt. Je bent namelijk sowieso eerder dan 99% van de andere mensen, die pas weer kopen op het moment van een nieuwe ATH, of als de koers alweer x3 gegaan.

Na een jaar beer is iedereen zo ongekend zuur en verslagen, niemand denkt aan kopen. Heel joetoep roept dat het nog veel lager gaat.

Alle bodems waren in november of december. zo beter/ duidelijker?

Mochten we de laatste 12 maanden van de bull weer precies volgen zoals laatste 15 jaar, dan koop ik dus ook gewoon straks weer in november

[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 08-11-2024 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:10
Wat een bijzondere hourly chart zo. Beetje compressie voor de volgende pump?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
PHPResource schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:59:
Wat een bijzondere hourly chart zo. Beetje compressie voor de volgende pump?
jazeker, up only nu voor 8+ jaar

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:22:
[...]

Ben ik blij dat ik bij de 0,1% hoor dan :+ vorige run was ik een echte shitcoins maximalist (want met weinig geld was er goed te verdienen.... En als het mis ging was je weinig geld kwijt). In het wat te "leren" is het een prima manier. Want je leert eigenlijk maandenlange lessen in dagen of uren O-)

Nu Bitcoin maximalist. Ik hoop nu dat ik dezelfde gains ga halen, maar met iets meer stabiliteit en minder slapeloze nachten en constant de koers checken... En dat bevalt heel goed. Maar ik heb wel veel geleerd van het shitcoins casino.

Misschien dat ik straks tijdens de gekte daar ook wel een kratje bier weer in gooi. Maar tot noch toe is de gekte/hype er nog lang niet en het topic is ook erg rustig nog, en als je vraagt hoe de zaken gaan krijg je weinig antwoord :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:59:
[...]

Dat je later tegen elkaar zegt. Weet je nog, de crypto-winter, die keiharde berenmarkt, ongekende geitenbende, van 2026. Toen we maar met 2k per week stegen. Vreselijk was dat, vreselijk!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:59:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqeoct_jkBOevkbVEF_QVyC9TtI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hdaCarwh8FRI4wYE5mfUNoHE.jpg?f=user_large

Behalve in november 2026.

Maktub

Pagina: 1 ... 148 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!