nothing stops this train
@Liberteh, @anti elppa en @sh4d0wman bedankt voor jullie reacties. Uiteraard moet iedereen zijn eigen plan volgen. Ik blijf ook zeker deels aan boord, al is het alleen maar om hier mee te kunnen ouwehoeren. Dat is toch mooier als er iets op het spel staat.
Ik zet nu mijn berenmuts wel weer af, when 100.000?
6 cent is wat ik je maximaal kan geven.Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:16:
Als je nu nog denkt dat bitcoin naar $0 gaat.... serieus?
enige wat wel kan is dat de overheid een bitcoin tax gaan implementeren, om zo de rendament van jouw "risico" naar de overheid gaat.
Minder dan een maand later: ADA moon.Don Guacamole schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:04:
[...]
Ok dit koste minder moeite dan ik dacht, heb t omgezet in Sei.
Die Ada chart is om te huilen. Sei heeft wel een verrotte tokenomics maar is nieuwer en dus minder bagholders en nog best een eind af van z’n ATH.
in de bear was mijn target voor deze cycle exact hetzelfe. 69k zou ik extreem teleurgesteld in zijn geweest. Zo extreem zelfs, dat ik wellicht volledig zou stoppen met bitcoin.PureLOOD schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:18:
Ik zie dat ik enigszins tegendraads ben in het huidige sentiment. In de krochten van de bear, zaten we hier ook te ouwehoeren en hadden velen graag winst gepakt op 69K. Daar heb ik nu ook een deel van mijn plan op gemaakt.
@Liberteh, @anti elppa en @sh4d0wman bedankt voor jullie reacties. Uiteraard moet iedereen zijn eigen plan volgen. Ik blijf ook zeker deels aan boord, al is het alleen maar om hier mee te kunnen ouwehoeren. Dat is toch mooier als er iets op het spel staat.
Ik zet nu mijn berenmuts wel weer af, when 100.000?
Uiteraard is die 69k gewoon gepakt.
Wat wel zo is, is dat ik vorige cycles amper winst gepakt heb. Dat ga ik dus nu anders doen en deel ik hier ook al heel lang. Eerste mini sell gedaan paar weken terug. Volgende staat onder de 100k. Daarna met stapje van 20k telkens een beetje
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als de digitale Euro straks cash geld onbruikbaar maakt moet je toch ook de klusjesman, loodgieter etc. zwart kunnen blijven betalen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik betaal 1.3% rente, nog 18 jaar vast. er gaat geen cent extra naar mijn hypotheek in die komende 18 jaar. Die 18 jaar is mijn gemoedsrust. Mocht ik komend jaar kiezen om uit te cashen, dan is voor een nieuwe auto en een leuke vakantie. We leven tenslotte ook nuPureLOOD schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:47:
[...]
Ja klopt. Je kan ook uitcashen om het potje aandelen leuker te maken en/of de hypotheek te verlagen. Een betere balans in je totale pf. Met crypto kan het nogal hard gaan, waardoor de balans snel zoek is![]()
Laten we zeggen dat BTC inderdaad 10x gaat, dan zal dit niet in een rechte lijn zijn. Dan is het toch mooi dat je nu een deel hebt verkocht om je hypotheek te verlagen (bijvoorbeeld). mocht BTC dan in een dip zitten, heb je een groter bedrag voor je DCA beschikbaar.
Niet akkoord. Macro staat er imo slechter voor dan aan de start van vorige bull.anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:15:
[...]
same. Setup nu is extreem veel beter dan 4 jaar terug. Als china ook nog een unban doet, en usa idd het als een reserve gaat gebruiken![]()
Aandelen staan ook reeds sky high. When correctie? Kan zomaar volgend jaar.
Oké, printer zal nog wel eens aanschieten, maar dat hadden we vorige bull ook.
USA gaat reserves aanleggen, dat is wel leuke nieuwe info. Onduidelijk wat dat precies gaat geven. Zal wel een hoop OTC gekocht worden.
Ik zal zeer (aangenaam) verrast zijn als we 200k halen deze run.
Ik blijf voorzichtig, reeds 35-40% cash en niet van plan om meer in te steken.
OTC van wie? Ik vrees dat het aanbod (OTC) nu al aardig geslonken is de afgelopen periode. Het is een keer op en dan wordt het market buyen....Nubtrix schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:27:
[...]
Niet akkoord. Macro staat er imo slechter voor dan aan de start van vorige bull.
USA gaat reserves aanleggen, dat is wel leuke nieuwe info. Onduidelijk wat dat precies gaat geven. Zal wel een hoop OTC gekocht worden.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
nee ik ga dat niet doen, ik ga geen belasting ontduiken.....sh4d0wman schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:23:
@Kol Nedra neem een plukje XMR. De digitale variant van cash geld in je huis verstoppen om de belasting wat dragelijker te maken
Als de digitale Euro straks cash geld onbruikbaar maakt moet je toch ook de klusjesman, loodgieter etc. zwart kunnen blijven betalen.
nothing stops this train
Ik ben extreem bullish voor de aankomende 10- 12 maanden. Ja de macro staat er slecht voor, maar eerst gaan de printers aan, QE komt terug etc etc. De klap komt later. En of die klap over een jaar komt, of over 4 jaar. Geen idee.Nubtrix schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:27:
[...]
Niet akkoord. Macro staat er imo slechter voor dan aan de start van vorige bull.
voor btc gaat het om de komende 12 maanden. En in die periode zie ik geen crash komen op de beurzen. Trump gaat starten, gaat direct gruwelijk printen.......lekker problemen voor zich uit schuiven.
Dus ja, eind volgend jaar crash. Maar dat is prima, want dat valt samen met de normal 4year cycle van btc. Maar btc gaat eerst nog maanden pompen. En dan is 200k easy te doen.
Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar ik zou nu nooit op een berg cash zitten. We hebben nu juist net de breakout gehad, waar we 9 maanden op hebben zitten wachten. Dit is echt het meest bullish moment sinds maart
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 08-11-2024 12:35 ]

Maar ja, hoe pumpen we XMR dan?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Vieze permabear, je hebt gewoon al wat verkochtanti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:21:
[...]
in de bear was mijn target voor deze cycle exact hetzelfe. 69k zou ik extreem teleurgesteld in zijn geweest. Zo extreem zelfs, dat ik wellicht volledig zou stoppen met bitcoin.
Uiteraard is die 69k gewoon gepakt.
Wat wel zo is, is dat ik vorige cycles amper winst gepakt heb. Dat ga ik dus nu anders doen en deel ik hier ook al heel lang. Eerste mini sell gedaan paar weken terug. Volgende staat onder de 100k. Daarna met stapje van 20k telkens een beetje
Niets dan waardering voor je bijdragen hier hoor.
Ik zie ADA als meme-coin uit de vorige Bull. Nog mooi onder de $1. Herkenbare naam, goedkoop. Daar duikt retail weer volop in!Gipsy King schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:46:
[...]
ben blij dat ik mijn zak gehodled en nog groter gemaakt heb. Nu nog gaan dumpen op mooi prijs mooi prijs.
groetjes.
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
was waarschijnlijk een zeer oude order want was die straal vergeten

Bitvavo gebruik ik maar voor 1 manier:
ik koop iets, direct een sellorder plaatsen en niet meer naar kijken, echt soort van een ruime swingtrade
[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2024 12:53 ]
nothing stops this train
Lekker man, wrijf het er maar in. Ik had als regel, geen conversies meer, want dan gaat de andere coin die je verlaat altijd moon. En zie daar. Dit was te verwachten.
Ik ga het wel weer wegdrinken.
Ja uiteraard, ieder zijn eigen visie en plan. Ik snap het ook wel hoor. Exact 4 jaar geleden stonden we ook aan de start van de bull. Maar dat wilt niet zeggen dat dat nu opnieuw zo gaat uitdraaien. Ik verwacht nog wel een bull, maar niet van zo een grootorde als de vorige, en vooral veel korter.anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:33:
[...]
Ik ben extreem bullish voor de aankomende 10- 12 maanden. Ja de macro staat er slecht voor, maar eerst gaan de printers aan, QE komt terug etc etc. De klap komt later. En of die klap over een jaar komt, of over 4 jaar. Geen idee.
voor btc gaat het om de komende 12 maanden. En in die periode zie ik geen crash komen op de beurzen. Trump gaat starten, gaat direct gruwelijk printen.......lekker problemen voor zich uit schuiven.
Dus ja, eind volgend jaar crash. Maar dat is prima, want dat valt samen met de normal 4year cycle van btc. Maar btc gaat eerst nog maanden pompen. En dan is 200k easy te doen.
Iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar ik zou nu nooit op een berg cash zitten. We hebben nu juist net de breakout gehad, waar we 9 maanden op hebben zitten wachten. Dit is echt het meest bullish moment sinds maart
Mijn portfolio is dit jaar al zo sterk gegroeid, dat ik al wat voorzichtigheid heb ingebouwd. Not going to lose this one. Met nog steeds rond de 60% in crypto ga ik er ook niet slechter van worden als we straks nog een mega bull krijgen.
Dacht op dit forum onlangs gelezen (weekje terug ofzo?) te hebben dat er nog iets van 800k BTC beschikbaar was OTC.Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:30:
[...]
OTC van wie? Ik vrees dat het aanbod (OTC) nu al aardig geslonken is de afgelopen periode. Het is een keer op en dan wordt het market buyen....
Plaatje gaf 400k aan dacht ik.Nubtrix schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:58:
[...]
Dacht op dit forum onlangs gelezen (weekje terug ofzo?) te hebben dat er nog iets van 800k BTC beschikbaar was OTC.
Maar dat zegt allemaal niet zoveel. Kan morgen 100k zijn en overmorgen 500k zijn (beetje overdreven maar mogelijk).
Leuk wordt het als we nieuwsberichten krijgen dat het bijna op is.
Hoe wordt die OTC gevuld eigenlijk? Zijn dat alleen miners?Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:00:
[...]
Plaatje gaf 400k aan dacht ik.
Maar dat zegt allemaal niet zoveel. Kan morgen 100k zijn en overmorgen 500k zijn (beetje overdreven maar mogelijk).
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Klopt, het was toen iets meer dan 400k. Heb vorige week ook al gezocht, maar kon geen openbare grafiek vinden van de huidige OTC desk balance, alleen maar beschikbaar op paid analyse platforms. De grafiek van vorige week zal dus inderdaad alweer wat outdated zijn, maar je ziet aan de grafiek hoe snel het kan wisselen.Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:00:
Plaatje gaf 400k aan dacht ik.
Het goede nieuws is natuurlijk wel dat - als de ETFs zo blijven kopen - de voorraad rap slinkt en er nieuwe voorraad moet worden ingekocht. Dat zullen de momenten zijn dat de prijs echt hard omhoog kan schieten.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
400k iddNeoflexNL schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:02:
[...]
Hoe wordt die OTC gevuld eigenlijk? Zijn dat alleen miners?
en word aangevuld door miners, overheden die inbeslag genomen coins dumpen etc
Voor Casper?WhySoSerious schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:19:
[...]
6 cent is wat ik je maximaal kan geven.
You got yourself a deal
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
https://www.coindesk.com/...o-years-lows-cryptoquant/
Eind october:
The total OTC desk balance, however, has held pretty steady since the beginning of September. The 30-day change is just 3,000 BTC, down from a June high of 92,000 BTC. During the first quarter, the pent-up demand led to a negative 30-day change in OTC desk balances, which helped propel the asset to its record high.
For bitcoin to go higher this cycle, daily inflows into OTC desks need to start reducing, as is observed currently. Daily inflows into OTC desks have declined to the lowest levels this year. CryptoQuant notes that in October, OTC desks averaged around 90,000 bitcoin, a reduction of 52% compared with the first three quarters of the year.
If demand for BTC continues accelerating amid low inflows into OTC desks, this could propel bitcoin to new highs.
[ Voor 91% gewijzigd door Liberteh op 08-11-2024 13:10 ]
Wat @anti elppa al zei maar het lijkt me dat iedereen met een grote zak geld/bitcoin daar kan kopen/verkopen. Om die reden vind ik de cijfers ook niet heel waardevol aangezien een whale morgen kan verkopen via OTC en het aanbod dan weer stijgt.NeoflexNL schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:02:
[...]
Hoe wordt die OTC gevuld eigenlijk? Zijn dat alleen miners?
Nee, ik ga mijn trap renoveren.Wispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:07:
Gaan jullie met de winsten van BTC in fiat laten staan voor de volgende bear of in ETH gooien?
Deel in fiat op de bankrekening voor de volgend bear (rente trekken op trade republic waarschijnlijk) en een deel in USDC voor 14% rente op nexo.Wispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:07:
Gaan jullie met de winsten van BTC in fiat laten staan voor de volgende bear of in ETH gooien?
ETH...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4JVpGnhH02hCN4Xx1zS9G5a0.gif?f=user_large)
Sorry, kon het niet laten
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 08-11-2024 13:18 ]
Ik ben de mogelijkheden aan het verkennen. Wil het niet op de bank zetten in ieder geval. Ik zou graag een hobby maken van handelen in exclusieve horloges voor lange termijn, BTC winsten zouden daar een prima startkapitaal voor kunnen zijn.Wispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:07:
winsten? ja ga het proberen om echt die knop te drukken, DCA+OUT 2025!Wispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:07:
deel fiat, eur en usd
deel stablecoins
deel naar dividendaandelen (kings en aristocraten)
en jij?
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2024 13:17 ]
nothing stops this train
Heb wel een plan voor als de bull voorbij is, maar dacht dat ETH en evt. een altseason daarna kwamen.Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:16:
[...]
winsten? ja ga het proberen om echt die knop te drukken, DCA+OUT 2025!
deel fiat, eur en usd
deel stablecoins
deel naar dividendaandelen (kings en aristocraten)
en jij?
Tja, ETH-season na BTC-season, daarom vroeg ik het.Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:12:
[...]
Deel in fiat op de bankrekening voor de volgend bear en een deel in USDC voor 14% rente op nexo.
ETH...
[Afbeelding]
Sorry, kon het niet laten
Ik had deze al even staan en heb er €250 mee verdient dus top en eruit getrokken...zie dat deze nu wel naar beneden gaat....morgen even kijken hoe die ervoor staat en eventueel weer een pluk van kopen...😁Gipsy King schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:50:
100%tje incoming voor Drift vandaag. Flink op drift dus.
https://coinmarketcap.com/currencies/drift/
Snap je vraag idd wel, krijg alleen dit plaatje niet uit m'n hoofd (ETH/BTC koers):Wispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:20:
[...]
Tja, ETH-season na BTC-season, daarom vroeg ik het.
/f/image/J5VqnPOLFHr5fcC5KKrFm76k.png?f=fotoalbum_large)
Kans bestaat dat de cycle exact uitspeelt zodat de vorige paar keer maar ooit stopt het en als ik kijk naar deze grafiek ga ik de gok niet wagen.
Dan wordt het wel oppassen.Wispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:19:
[...]
Heb wel een plan voor als de bull voorbij is, maar dacht dat ETH en evt. een altseason daarna kwamen.
12 mei 2020 stond ETH op $4,300
19 mei 2020 kon je het even oprapen op $2,000

Grapje... voordat alle raparteerende reports de modjes weer wakker schudden.
Edit: @Coldcat wat kost dat? In ieder geval goedkoper dan er in mee vliegen. Jammer dat de commerciele ruimtevaart niet veel sneller doorontwikkelde. Nog eens 10 jaar en ik ben te oud om de ruimte in te gaan
[ Voor 32% gewijzigd door sh4d0wman op 08-11-2024 13:26 ]

Geen slecht ideeColdcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:24:
Als BTC op z'n target gekomen is waarop ik ga verkopen ga ik een Starship lancering bijwonen. Dat moet geweldig zijn om zo'n groot object naar de ruimte te zien vliegen. En even later het overal te voelen en horen.
[Afbeelding]
Heel dik. Prima plek voor een SC bbq ook trouwens, staat toch al blauw van de rookColdcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:24:
Als BTC op z'n target gekomen is waarop ik ga verkopen ga ik een Starship lancering bijwonen. Dat moet geweldig zijn om zo'n groot object naar de ruimte te zien vliegen. En even later het overal te voelen en horen.
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
zou ik ook nog wel eens willen doen idd. Maar wacht wel ff tot die ook vanaf de cape vertrekken. Mocht een lancering dan uitgesteld worden, dan heb ik iig wat andere dingen te doen daar. Boca cica is geen hol te doen.Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:24:
[Afbeelding]
Plus vanaf de cape gaat er om de paar dagen wel een falcon tegenwoording. Kan je er daar ook direct een paar van zien.
I feel you gister dezelfde stomme trade gemaakt maar dan wel richting BTC, wat denk je nu, toch nog een pluk ADA kopen?Don Guacamole schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:53:
[...]
Lekker man, wrijf het er maar in. Ik had als regel, geen conversies meer, want dan gaat de andere coin die je verlaat altijd moon. En zie daar. Dit was te verwachten.
Ik ga het wel weer wegdrinken.
Meestal komt aan het eind van een Bitcoin run wel een altseason. Maar zodra Bitcoin echt naar beneden gaat dan is dit ook weer snel afgelopen. Als je wilt gokken op een altrun dan zou je denk ik het beste ergens in de komende maanden moeten overstappen naar alts, en dan als ergens rond de zomer helemaal uitstappenWispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:19:
[...]
Heb wel een plan voor als de bull voorbij is, maar dacht dat ETH en evt. een altseason daarna kwamen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
In het tweede scenario zou ik dan nooit geheel overstappen naar alts en altijd een deel van je BTC houden/in fiat omzetten (afhankelijk van was je doel met BTC is en of je inschat dat de BTC run voor die cycle klaar is).Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:29:
[...]
Meestal komt aan het eind van een Bitcoin run wel een altseason. Maar zodra Bitcoin echt naar beneden gaat dan is dit ook weer snel afgelopen. Als je wilt gokken op een altrun dan zou je denk ik het beste ergens in de komende maanden moeten overstappen naar alts, en dan als ergens rond de zomer helemaal uitstappen
De waarde van je totale portfolio kan ook wel invloed hebben. Heb je bijvoorbeeld meer dan een halve Bitcoin dan zou ik voorzichtig zijn. In mijn geval, als het slechts wat speelgeld is ben ik opzich wel bereid wat meer risico te nemen op een altrunYES schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:31:
[...]
In het tweede scenario zou ik dan nooit geheel overstappen naar alts en altijd een deel van je BTC houden/in fiat omzetten (afhankelijk van was je doel met BTC is en of je inschat dat de BTC run voor die cycle klaar is).
Verdampen... ver pampen bedoel je. The only way is up!ColeJ schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:41:
Twijfel wel om de helft van mijn portefeuille naar FIAT te halen om op een later moment weer terug te komen. Inmiddels is het wel een bedrag geworden wat pijn zou doen mocht het verdampen
Goed weekend en proost alvast!
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
rare thaise dames zijn datsh4d0wman schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:21:
Naaah, geen ETH. Ik ga voor fiat...
[Afbeelding]
Edit: @Coldcat wat kost dat? In ieder geval goedkoper dan er in mee vliegen. Jammer dat de commerciele ruimtevaart niet veel sneller doorontwikkelde. Nog eens 10 jaar en ik ben te oud om de ruimte in te gaan
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ik ga er even vanuit dat je portfolio voornamelijk uit BTC bestaat. Zo niet, zie * onderaan.ColeJ schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:41:
Twijfel wel om de helft van mijn portefeuille naar FIAT te halen om op een later moment weer terug te komen. Inmiddels is het wel een bedrag geworden wat pijn zou doen mocht het verdampen
Als je oprecht bang bent voor een grote daling en winst wil nemen, prima. Echter, je hebt het over "later weer terugkomen". OK... maar rond die gedachte eens af dan?
Wanneer wil je dan bijkopen, ergens tijdens de komende bull? Volgens mij is hier toch een redelijke overeenstemming dat als er een (parabolische) bull fase aankomt, dat deze binnen enkele weken of maanden gaat starten. Precies zoals de cycle altijd verloopt. En juist vlak voor die fase wil je verkopen met als plan om later weer terug te kopen? De enige reden om nu te verkopen is als je ècht denkt dat we ieder moment keihard gaan dalen en dit het einde van de bull was.
* Als je portfolio voornamelijk uit shitcoins bestaat is het natuurlijk wat anders. Daar is de gok natuurlijk of er nog wel een echt altcoin season komt. Meningen zijn verdeeld. Echter, als je meer veiligheid zoekt kun je die alts natuurlijk altijd nog inruilen voor BTC en gewoon de komende maanden genieten van de bull.
Mijn portfolio is 80% BTC, 10% ETH en 10% AltsGuere schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:00:
[...]
Ik ga er even vanuit dat je portfolio voornamelijk uit BTC bestaat. Zo niet, zie * onderaan.
Als je oprecht bang bent voor een grote daling en winst wil nemen, prima. Echter, je hebt het over "later weer terugkomen". OK... maar rond die gedachte eens af dan?![]()
Wanneer wil je dan bijkopen, ergens tijdens de komende bull? Volgens mij is hier toch een redelijke overeenstemming dat als er een (parabolische) bull fase aankomt, dat deze binnen enkele weken of maanden gaat starten. Precies zoals de cycle altijd verloopt. En juist vlak voor die fase wil je verkopen met als plan om later weer terug te kopen? De enige reden om nu te verkopen is als je ècht denkt dat we ieder moment keihard gaan dalen en dit het einde van de bull was.
* Als je portfolio voornamelijk uit shitcoins bestaat is het natuurlijk wat anders. Daar is de gok natuurlijk of er nog wel een echt altcoin season komt. Meningen zijn verdeeld. Echter, als je meer veiligheid zoekt kun je die alts natuurlijk altijd nog inruilen voor BTC en gewoon de komende maanden genieten van de bull.
Hoe ver zullen we kunnen terugvallen?ColeJ schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:41:
$74k? $72k of $70k?
Wat is het upside potentieel? $100k tegen het eind van het jaar zou niet gek zijn.
Als je nu winst wil pakken is dat prima. Maar de hoop hebben om het later terug te komen staat niet in verhouding tot het risico dat de trein echt gaat vertrekken. Als de raket aangaat komen deze koersen gewoon niet meer terug komende maanden.
Dikke scam, dus opgehangen. Maar toch geen gek idee om even geld over te maken naar Bitcoin.....
Dan weet ik dat nuGelukszoekr schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:29:
[...]
Meestal komt aan het eind van een Bitcoin run wel een altseason. Maar zodra Bitcoin echt naar beneden gaat dan is dit ook weer snel afgelopen. Als je wilt gokken op een altrun dan zou je denk ik het beste ergens in de komende maanden moeten overstappen naar alts, en dan als ergens rond de zomer helemaal uitstappen
Wellicht bij 100k van BTC mijn kwart/halve inleg eruit en in ETH gooien en een doel bepalen wanneer ik eruit ga en daaraan houden.
In het kort:Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:12:
[...]
Hoe ver zullen we kunnen terugvallen?
$74k? $72k of $70k?
Wat is het upside potentieel? $100k tegen het eind van het jaar zou niet gek zijn.
Als je nu winst wil pakken is dat prima. Maar de hoop hebben om het later terug te komen staat niet in verhouding tot het risico dat de trein echt gaat vertrekken. Als de raket aangaat komen deze koersen gewoon niet meer terug komende maanden.
Time in the market > Timing the market
Don en Ad internet televisie!sh4d0wman schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:21:
Naaah, geen ETH. Ik ga voor fiat...
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Het geeft je misschien heel kort een gevoel van extase, maar dat zal snel vervangen worden door schaamte en zelfwalging.
Gelukkig zullen de meesten van jullie hier wel ervaring mee hebben.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Gelukkig ben je er weer, ik was al bang dat je definitief was vertrokken naar het verkiezingentopic.FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:29:
Bitcoin verkopen is een beetje als een ongecontroleerd vroegtijdige zaadlozing;
Het geeft je misschien heel kort een gevoel van extase, maar dat zal snel vervangen worden door schaamte en zelfwalging.
FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:29:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sVO2WgDA0YAn6s89UbwD1b9M.gif?f=user_large)
jow, je bent er weer. Zelf met dezelfde user name. Nice man.FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:29:
Ik heb eergisteren 2.5% btc verkocht. Voel me vies en kots nu van mijzelf.FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:29:
Zero.
Thx @tomtom901 * sh4d0wman zet een sell op $ 499.350

Kortom, hij verwacht een range van tussen de 250k en 1 miljoen.tomtom901 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:35:
Ach zulde 'm hebben.
[YouTube: PlanB Bitcoin Prediction November 2024]
Ik zal er niet om liegen, heb het best ff moeilijk gehad om de Trump overwinning een plekje te geven.Wispe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:31:
[...]
Gelukkig ben je er weer, ik was al bang dat je definitief was vertrokken naar het verkiezingentopic.
Ik zie deze mensen die nu aan het roer komen niet als verbinders, eerder als parasitaire oppertunisten die het land en tevens de wereld dieper in een spiraal van haat en chronische woede zullen drijven.
En ik heb er ook best moeite mee dat Bitcoin is gekaapt als standpunt en mee wordt genomen in retoriek die duidelijk overlappende grenzen aan fascisme vertoont.
Ik vind het dan ook lastig vrolijk te participeren binnen een topic waarvan ik weet dat enkele stamgasten wel juichen om deze uitslag, terwijl ik letterlijk walg van het bijbehorende gedachtengoed.
Maar ik besef mij ook dat dit mijn probleem en tekortkoming is en ik daar zelf mee om moet leren gaan.
Bitcoin is daarnaast een indiscriminerende asset voor iedereen, dus daar kun je geen politieke grenzen aan stellen.
We zullen zien wat de komende jaren ons brengen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FTFYFrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:29:
[s]Bitcoin verkopenJuichen voor de Trump-overwinning is een beetje als een ongecontroleerd vroegtijdige zaadlozing;
Sorry, maar is dit schelden nodig? Wat een overgevoeligheid hier. Waarom is men hier zo boos?MrFX schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:05:
[...]
Mooie inclusieve post! Dat zal deugneus @Animal tevreden stellen!
Volgens mij is niemand boos. En ook niet overgevoelig.Animal schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:50:
[...]
Sorry, maar is dit schelden nodig? Wat een overgevoeligheid hier. Waarom is men hier zo boos?
Buiten dat ben ik het ermee eens dat een dergelijke post met woorden als deugneus niet nodig of wenselijk is, het polariseert alleen maar meer.
100%FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:47:
[...]
Ik zal er niet om liegen, heb het best ff moeilijk gehad om de Trump overwinning een plekje te geven.
Ik zie deze mensen die nu aan het roer komen niet als verbinders, eerder als parasitaire oppertunisten die het land en tevens de wereld dieper in een spiraal van haat en chronische woede zullen drijven.
En ik heb er ook best moeite mee dat Bitcoin is gekaapt als standpunt en mee wordt genomen in retoriek die duidelijk overlappende grenzen aan fascisme vertoond.
Ik vind het dan ook lastig vrolijk te participeren binnen een topic waarvan ik weet dat enkele stamgasten wel juichen om deze uitslag, terwijl ik letterlijk walg van het bijbehorende gedachtengoed.
Maar ik besef mij ook dat dit mijn probleem en tekortkoming is en ik daar zelf mee om moet leren gaan.
Bitcoin is daarnaast een indiscriminerende asset voor iedereen, dus daar kun je geen politieke grenzen aan stellen.
Weer een half uur dichter bij het weekendPinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:53:
Benieuwd of half 4 nog wat gaat brengen in positieve zin dan

Ik heb echt geen zin meer....
Beetje laat, fascistische staten zoals Venezuela en El Salvador doen al tijden mee met bitcoin. Ooit is het allemaal begonnen met drugsdealers op Silk Road, weet jij veel hoeveel mensen een overdosis genomen hebben met/door/via de bitcoins die jij onbewust van criminelen gekocht hebt....
[ Voor 18% gewijzigd door Liberteh op 08-11-2024 14:59 ]
Heb je gerapporteerd? Zo nee, waarom doe je dat niet i.p.v. erop te reageren en het topic te laten ontsporen?Animal schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:50:
[...]
Sorry, maar is dit schelden nodig? Wat een overgevoeligheid hier. Waarom is men hier zo boos?
Mag je niet wat eerder weg? Als ze vragen waarom, zeg je pump or dump vrijdag begint om half 4Waah schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:54:
[...]
Weer een half uur dichter bij het weekendDus ja, brengt zeker iets positiefs....
Ik heb echt geen zin meer....
Wrijf het er maar in!Gipsy King schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:55:
Voor de Cardano hodlers, heldere TA , opletten dus.
[YouTube: Cardano ADA Price News Today - Elliott Wave Technical Analysis and Price Now! Price Prediction!]
Eerder om ervoor te zorgen dat ik alleen op de ADA reserve bank blijf zitten
Duurt lang !
Ja want met de euro's in je zakken heb je niet hetzelfde probleemLiberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:56:
[...]
Beetje laat, fascistische staten zoals Venezuela en El Salvador doen al tijden mee met bitcoin. Ooit is het allemaal begonnen met drugsdealers op Silk Road, weet jij veel hoeveel mensen een overdosis genomen hebben met/door/via de bitcoins die jij onbewust van criminelen gekocht hebt....
Punt is ook een beetje dat het nu eenmaal is wat het is en een van de weinige positieve dingen die ik kan bedenken is dat hij (nu het hem uitkomt) pro crypto is.FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:47:
[...]
Ik zal er niet om liegen, heb het best ff moeilijk gehad om de Trump overwinning een plekje te geven.
En ik heb er ook best moeite mee dat Bitcoin is gekaapt als standpunt en mee wordt genomen in retoriek die duidelijk overlappende grenzen aan fascisme vertoont.
Gaan zitten balen om iets wat we niet kunnen veranderen heeft ook weinig zin.
ja snap ik helemaal. 20 jaar terug zou ik er wellicht ook zo ingezeten hebben. Tegenwoordig ben ik tot op het bot afgestompt en stuk egoistischer geworden. Heb geen kinderen en zal mij allemaal verder allemaal geen reet meer roesten dat de wereld volledig naar de tering gaat. Ik ga er niet meer wakker van liggen. Mensen zijn gewoon geprogrammeerd om zichzelf en de wereld naar de finkentering te helpen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:47:
[...]
Vooral als ik zie hoe sommige mensen zijn en doen die zelf wel kinderen hebben.....ongekend.
De wereld is een verderfelijke plek. In grote lijnen ga ik me daar niet druk over maken. Wel vind ik het ook teleurstellend dat nu weer die orange gek is gekozen door een meerderheid.Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:56:
[...]
Beetje laat, fascistische staten zoals Venezuela en El Salvador doen al tijden mee met bitcoin. Ooit is het allemaal begonnen met drugsdealers op Silk Road, weet jij veel hoeveel mensen een overdosis genomen hebben met de bitcoins die jij onbewust van criminelen gekocht hebt....
Maargoed, zolang hij met (false) verkiezingsbeloftes wat betreft Bitcoin nu aan macht is gekomen pompen onze bags, dat is waar het ons uiteindelijk natuurlijk wel om te doen is.
Was maar grapje buddyGipsy King schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:01:
[...]
Eerder om ervoor te zorgen dat ik alleen op de ADA reserve bank blijf zitten! Je wilt geen baghodler zijn.
Duurt lang !
Heb heel de bear vanaf 2022 bij lopen kopen en dat betaald zich nu eindelijk terug. Stay humble en geef uiteindelijk niet alles terug aan de markt. Winst is winst.
Mocht dit heel
2025 zo door blijven gaan helemaal prima.
Kan ik weer een potje maken voor in een volgende bear in te kopen.
Mand.
:strip_exif()/f/image/BQvgbHTisavlIYbLWzvjqEw9.jpg?f=fotoalbum_large)
parafraseert YouTube: FULL SPEECH: Presient Trump talks at Nashville Bitcoin conference
disclaimer: dit is geen Trump-goedkeuring, vond het gewoon een grappig plaatje op de manier hoe het aan een van z'n uitspraken refereert.
[ Voor 11% gewijzigd door Eegee op 08-11-2024 16:31 ]
When 85k, when 420k???
Ohja, is ook bijna tijd voor bier 🍻
Knip, dit is nergens voor nodigAnimal schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:50:
[...]
[ Voor 38% gewijzigd door tomtom901 op 08-11-2024 15:58 ]
Weet wel, hier al enkele keren horen vallen, dat die bear mogelijks minder laag gaat zijn dan we gewoon zijn. En daar geloof ik wel in.Alpina schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:05:
De reacties mbt verkopen is vooral gebaseerd op de waarde van je PF. Kleine Alpina shrimp als ik was 2 runs geleden liet ik ook alles staan. Inmiddels weet ik dat het ook ergens weer flink naar beneden gaat en dan is dca out (in kleine stapjes) gewoon een prima plan.
Heb heel de bear vanaf 2022 bij lopen kopen en dat betaald zich nu eindelijk terug. Stay humble en geef uiteindelijk niet alles terug aan de markt. Winst is winst.
Mocht dit heel
2025 zo door blijven gaan helemaal prima.
Kan ik weer een potje maken voor in een volgende bear in te kopen.
Mand.
Of ze zal minder laag zijn, of echt letterlijk naar 6ct.
Na een BTC top kan het heel snel gaan en vaak ben je dan te laat met verkopen en sukkel je zo een bearmarkt in.
Wanneer dat is weet je altijd pas achteraf.
Ondanks alle discussies & aangehaalde argumenten waarom je een muntje van de vorige bull zou moeten verkopen, heb je toch standvastig aan je ADA bag vastgehouden. Dat wordt nu enigszins beloond - ik hoop oprecht voor je dat deze pump nog even doorgaat en je daardoor een mooi exit moment krijgtGipsy King schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:01:
Eerder om ervoor te zorgen dat ik alleen op de ADA reserve bank blijf zitten! Je wilt geen baghodler zijn.
Duurt lang !
En voor @Pinsa: ach, bovenstaande kan, maar is geen garantie. Zoals zo vaak gezegd: nu in BTC zitten is veiliger en daarvan denken we tenminste bijna allemaal dat 'ie nog een forse stijging te gaan heeft
Zou kunnen @Masstje maar dat dachten we na 69k ook. Toen was het echt wel even de moeite om uit te stappen en rond 20k vol in te stappen.Masstje schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:09:
[...]
Weet wel, hier al enkele keren horen vallen, dat die bear mogelijks minder laag gaat zijn dan we gewoon zijn. En daar geloof ik wel in.
Of ze zal minder laag zijn, of echt letterlijk naar 6ct.
Maar we gaan het zien!
1 mid of microcap?Alpina schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:09:
Kleine edit: mocht er nog een full blown altseason komen zou je nu eigenlijk al moeten weten welke alts je wil hebben. 1 highcap en 1 midcap of microcap bijvoorbeeld.
Na een BTC top kan het heel snel gaan en vaak ben je dan te laat met verkopen en sukkel je zo een bearmarkt in.
Wanneer dat is weet je altijd pas achteraf.
/f/image/zRaZhS8wfCjiAFw9tz3bqYqk.png?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!