[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.436 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:08

JRR

Die komt me bekend voor. Ook eind 2022 die kansloze stapel met CRO omgewisseld voor BTC. CRO stond toen op $0,08 en BTC rond de $18000. We zijn nu twee jaar verder en CRO staat op $0,09. BTC gelukkig een stuk hoger. De Jade kaart heb ik er niet mee uitgehaald maar beter dan die stapel CRO te laten staan met cashback en perks die elke twee weken minder werden.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:02

tomtom901

Moderator General Chat
Lol. Let the FOMO flow begin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zave-Lmy_Zgzc_dG1JeObERwGm8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mhiSpn0UcPQoxWmb8ttvxOCx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35
ADA peformed beter als BTC de afgelopen dagen, blijft toch een kunst om op het verkeerde moment uit te stappen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
hahaha had net de site open. niet normaal meer dit!!!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:20
Pinsa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:05:
ADA peformed beter als BTC de afgelopen dagen, blijft toch een kunst om op het verkeerde moment uit te stappen :+
Mag ook wel na 6 maanden afzien ;) Maar we zijn er nog lange niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Gipsy King op 08-11-2024 07:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:24
cooLopke schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:54:
[...]

Er hebben heel wat mensen veel geld verloren met CRO, vandaar dat hier wat haters zitten (en terecht). Daardoor is de munt op de zwarte lijst gekomen. Deed je dit bij de vorige bullrun zag je deze afbeelding verschijnen. Ik post deze nu eenmalig uit nostalgie bij de vorige bullrun.

[Afbeelding]
Dat is gewoon een kwestie van op het verkeerde moment aankopen. Net als mensen niet getrouwd moeten zijn met een alt moeten ze ook niet een permanente haat tonen tegen een alt.

CRO strong ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Blik1984 op 08-11-2024 07:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Zo lekker wakker worden, ADA was mijn grootste shitcoin bag maar gaat nu eindelijk omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
ADA stronk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
De BTC.D toont de eerste tekenen van het breken van de uptrend, kan de alts wat lucht geven om even bij te komen tov BTC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jf0D77NkSDZpRbFV_M9RePrGox8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EWBQwU3Y8YKEcXIJO88mweg6.png?f=fotoalbum_large

Ik kijk zelf naar ETH en SOL.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
ada......nog steeds -95% tov de top in btc/pair _O-

Gaat ook nooit meer een AThigh zetten op die chart. Maar wel mooi voor de bagholder hier iig. dump op tijd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 21:35
Word er dan geen vuurwerk meer voor BTC verwacht vandaag na die massaal grote ETF inflow?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:37:
De BTC.D toont de eerste tekenen van het breken van de uptrend, kan de alts wat lucht geven om even bij te komen tov BTC.
[Afbeelding]

Ik kijk zelf naar ETH en SOL.
op de 25dma gebounced. Gok dat ie vandaag daar dus wel boven blijft.

Zeer benieuwd wat btc gaat doen met die idiote inflows van gisteren. Denk sowieso up, maar word het een 2k of een 5k dagje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:43:
[...]

op de 25dma gebounced. Gok dat ie vandaag daar dus wel boven blijft.
Gebounced wel, maar de trend is gekanteld, lijkt het. Dus kan op korte termijn wel wat ruimte naar de alts geven. Is er toch nog hoop voor je poes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
100%tje incoming voor Drift vandaag. Flink op drift dus.

https://coinmarketcap.com/currencies/drift/

[ Voor 29% gewijzigd door Gipsy King op 08-11-2024 08:02 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:58
anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:43:
[...]

Denk sowieso up, maar word het een 2k of een 5k dagje?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5a--drqFlwmfm8R_BHoCnIdnMY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NkPMRXxRjLFUa5cCN8MYaIdX.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:47:
[...]

Gebounced wel, maar de trend is gekanteld, lijkt het. Dus kan op korte termijn wel wat ruimte naar de alts geven. Is er toch nog hoop voor je poes
ach die poes wist ik 1000% zeker van dat dat geld weg was. Was nog een restje wat ergens stond, wat ik toch al vergeten was. Vond het wel humor.

maar nu je het er over hebt, ik zal eens kijken hoe dat beest erbij ligt

kijk aan, deze shit was eerst 1500 waard op hoogte punt voorjaar. Nu 500. Niet slecht toch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdmjZtWB_ts7rV9RFbQZ0cuBYgQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nKo2Di08RVGXznEcWgiYzj3a.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:54:
[...]

ach die poes wist ik 1000% zeker van dat dat geld weg was. Was nog een restje wat ergens stond, wat ik toch al vergeten was. Vond het wel humor.

maar nu je het er over hebt, ik zal eens kijken hoe dat beest erbij ligt

kijk aan, deze shit was eerst 1500 waard op hoogte punt voorjaar. Nu 500. Niet slecht toch.
_O- geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
Jeeeeejzz insane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
op de hourly zitten we weer in een driehoekje die niet heel veel tijd meer over heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:48
als de haganees leert dat je ook wat moet toevoegen aan het topic langterm door actief mee te doen dan kunnen we met zn alle langterm medelijden hebben met je CROciale keuze die je hebt gemaakt afgelopen jaren.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:48
maar jongens.. blackrock zuigt alle BTC op.. en koers dacht.. naja is dat alles? beste wat ik kan doen is van 74 naar 76.

Dus als we komende 50 dagen 2k per dag omhoog gaan gemiddeld staat 170k binnen no-time op je schermen.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Dikke CRO.

Ik kom ook uit Den Haag dus dan mag het.

Die ponzi pumpt omdat CDC nieuwe tiers heeft met hogere cashback percentages. Is dus puur kunstmatig en zal weer dalen zodra Chris de cashback verlaagt. Trap er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Kunnen we ergens de OTC voorraad zien? Die zal toch wel bijna op zijn en dan is een supply shock aanstaande!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 08:24:
maar jongens.. blackrock zuigt alle BTC op.. en koers dacht.. naja is dat alles? beste wat ik kan doen is van 74 naar 76.

Dus als we komende 50 dagen 2k per dag omhoog gaan gemiddeld staat 170k binnen no-time op je schermen.
Je betaalt de prijs die je verdient. Hodl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Oepsje schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 08:27:
Kunnen we ergens de OTC voorraad zien? Die zal toch wel bijna op zijn en dan is een supply shock aanstaande!!
De OTC voorraad is 2x zo hoog als het begin van het jaar en staat zo rond de 400k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fPk98cQ-QpCChJW7DYyRuin6BgE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mhKoSAQBsCvbMMR4j6OYboWd.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Coldcat op 08-11-2024 08:44 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
Dat is met de huidige inflow zo opgeslokt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:22

DatraxZ

TrueCrypts Everything

mjjveldt schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:45:
[...]

Slechts 14%, BTC gaat voor godcandles +10k of meer
Ik heb zowel BTC als $MSTR in portefeuille, ongeveer 50/50. $MSTR outperformed BTC wel degelijk hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwt4MndqmcGyZpgo6er6Sxjkpos=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CC570kItKpEY6O5GeWZjr5F3.jpg?f=fotoalbum_large

En dan moeten ze nog beginnen met hun 21/21 plan. Worden mooie tijden voor zowel BTC als $MSTR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:11
Doe maar elke dag 2k erbij, is helemaal mooi

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

DatraxZ schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 08:45:
[...]

Ik heb zowel BTC als $MSTR in portefeuille, ongeveer 50/50. $MSTR outperformed BTC wel degelijk hoor.

[Afbeelding]

En dan moeten ze nog beginnen met hun 21/21 plan. Worden mooie tijden voor zowel BTC als $MSTR!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xjEpBzrFi8DEsi2GAJgHmkc3bXw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iTuazbr2FgPnPW51KjH9vx6N.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3IeLXvKWyfrtyZxomDlRXPwHro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/39DcYyGVG3sIw7GSjn4NIwyV.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
Dot is wakker aan het worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1CPMF0wRWjrRllaSw45YxjRHzkI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4qO2x8fNeFet5XaiZeRuWXVk.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:16
$MSTR doet het beter dan BTC. Dat is dan toch de second best?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:39
-SOL $200 aangetikt
-BNB op plek 5
-ADA moon
-CRO moon :9
-MNT moon, laat maar komen al die launchpads en launchpools
-ETH doet ook weer mee

mooie tijden komen eraan, winst nemen durf ik niet, stick to the plan: echt pas in 2025 dca-winst nemen

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2024 09:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:24:
-SOL $200 aangetikt
-BNB op plek 5
-ADA moon
-ETH doet ook weer mee

mooie tijden komen eraan, winst nemen durf ik niet, stick to the plan: echt pas in 2025 dca-winst nemen
Lekker man. En inderdaad dit keer wel winst nemen hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23
Fear and greed staat weer op greed met 72%. Retraceje zou mij niets verbazen op korte termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:36

Liberteh

All your base belong to me

Die blijft de rest van de bullrun op greed staan hoor :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:45
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:24:
-SOL $200 aangetikt
-BNB op plek 5
-ADA moon
-ETH doet ook weer mee

BNB op plek 5?
Dat is een smerige tegenvaller voor CZ, die altijd BNB op #3 wou hebben

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:52
Betaling van mijn ING rekening naar Gemini is stopgezet wegens "regulatory reasons" ... vraag me af waar dat op slaat

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

ScuL schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:54:
Betaling van mijn ING rekening naar Gemini is stopgezet wegens "regulatory reasons" ... vraag me af waar dat op slaat
Gemini is in Nederland niet meer te gebruiken dacht ik. Geen idee of het je NL'se rekening is of het een internationale rekening. Kan ermee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:55:
[...]

Gemini is in Nederland niet meer te gebruiken dacht ik. Geen idee of het je NL'se rekening is of het een internationale rekening. Kan ermee te maken hebben.
Volgens mij zit deze meneer precies aan de andere kant van de globe..

Maar vervelend - die gaan daar rustig een paar dagen over doen voordat ze de boel vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:52:
Die blijft de rest van de bullrun op greed staan hoor :P
ja kan zelfs naar 90 of hoger. geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Don Guacamole schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:56:
[...]

Volgens mij zit deze meneer precies aan de andere kant van de globe..

Maar vervelend - die gaan daar rustig een paar dagen over doen voordat ze de boel vrijgeven.
Als je bank nog in NL staat dan kan dat gezeik opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:59:
[...]

Als je bank nog in NL staat dan kan dat gezeik opleveren.
Absoluut, waar moet je dan zitten!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
Ik snap winst nemen, maar niet voor BTC. Naast steeds verder gaande institutionele adoptie (vooral pensioenfondsen, zeer vermogenden, wat bedrijven die een MSTR doen en mogelijk op termijn landen?), zie ik nog twee ontwikkelingen die mogelijk nu in een stroomversnelling komen, namelijk:

1. De mogelijkheid om BTC aan te kopen en in bewaring te geven bij een bank. Met name Saylor noemt dit als de laatste slag (na ETF's en boekhoudregels rond waardering BTC). Dat zal het moment zijn waarop de treasuries van grote multinationals en vermogenden (en hopelijk ook de minder vermogenden) via hun gebruikelijke kanalen eenvoudig toegang krijgen tot een bitcoin allocatie.

2. Waar ik zelf zwaar naar uitkijk voor de gewone investeerder. De lancering van bitcoin ETF's waarbij het mogelijk is om in plaats van dollars (ook) direct in BTC te storten en op te nemen. Dus vanuit je wallet transacties doen - wellicht via je bestaande broker. Dit is tegengehouden bij de lancering van de huidige ETF's, maar zou de ETF veel meer (en directer) positioneren als bewaarder van je bitcoin. Ook zou dit de adoptie van cold storage kunnen bevorderen bij mensen die nu alleen de ETF kopen. En ja dit is een boomer perspectief van een boomer, maar hier zit wel het geld!

Beide ontwikkelingen (en vooral de eerste) kan ook een boost geven aan het gebruik van BTC als onderpand voor leningen en zelfs als onderlegger voor transacties (wellicht via een layer). Zeg maar het doel van BTC. Overigens is de eerste waarde van BTC nu nog steeds store of value.

Ik FOMO hier zwaar, ik weet gewoon niet of het idee van de vierjarige cyclus aan blijft houden als we een run op Bitcoin krijgen. Of volgt BTC meer een S-curve? Ik sluit overigens niet uit dat ik bijvoorbeeld 20% van de tafel haal bij een waarde van dik in de zes digits om wat korte termijn life goals te realiseren. Of een stop loss op dat moment bijvoorbeeld voor 40% van mijn BTC op 50% van de hoogste waarde. Maar zeker 60% blijft HODL door de cycli heen. Hoe meer ik erover te weten kom, hoe meer ik verpest ben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:55:
[...]

Ging om een Nederlandse rekening idd. Uiteraard heb ik rekeningen in beide landen maar ik wissel overwegend fiat -> crypto in Euros. Het is enorm lastig om nog een bruikbare fiat onramp te vinden die ik kan gebruiken en waar ik als niet-EU inwoner tóch SEPA stortingen kan doen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
Magpie schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:01:
Ik snap winst nemen, maar niet voor BTC. Naast steeds verder gaande institutionele adoptie (vooral pensioenfondsen, zeer vermogenden, wat bedrijven die een MSTR doen en mogelijk op termijn landen?), zie ik nog twee ontwikkelingen die mogelijk nu in een stroomversnelling komen, namelijk:

1. De mogelijkheid om BTC aan te kopen en in bewaring te geven bij een bank. Met name Saylor noemt dit als de laatste slag (na ETF's en boekhoudregels rond waardering BTC). Dat zal het moment zijn waarop de treasuries van grote multinationals en vermogenden (en hopelijk ook de minder vermogenden) via hun gebruikelijke kanalen eenvoudig toegang krijgen tot een bitcoin allocatie.

2. Waar ik zelf zwaar naar uitkijk voor de gewone investeerder. De lancering van bitcoin ETF's waarbij het mogelijk is om in plaats van dollars (ook) direct in BTC te storten en op te nemen. Dus vanuit je wallet transacties doen - wellicht via je bestaande broker. Dit is tegengehouden bij de lancering van de huidige ETF's, maar zou de ETF veel meer (en directer) positioneren als bewaarder van je bitcoin. Ook zou dit de adoptie van cold storage kunnen bevorderen bij mensen die nu alleen de ETF kopen. En ja dit is een boomer perspectief van een boomer, maar hier zit wel het geld!

Beide ontwikkelingen (en vooral de eerste) kan ook een boost geven aan het gebruik van BTC als onderpand voor leningen en zelfs als onderlegger voor transacties (wellicht via een layer). Zeg maar het doel van BTC. Overigens is de eerste waarde van BTC nu nog steeds store of value.

Ik FOMO hier zwaar, ik weet gewoon niet of het idee van de vierjarige cyclus aan blijft houden als we een run op Bitcoin krijgen. Of volgt BTC meer een S-curve? Ik sluit overigens niet uit dat ik bijvoorbeeld 20% van de tafel haal bij een waarde van dik in de zes digits om wat korte termijn life goals te realiseren. Of een stop loss op dat moment bijvoorbeeld voor 40% van mijn BTC op 50% van de hoogste waarde. Maar zeker 60% blijft HODL door de cycli heen. Hoe meer ik erover te weten kom, hoe meer ik verpest ben...
Zou geweldig zijn hoor begrijp me niet verkeerd
Maar in elke bullrun (en dit is mijn 3e), groeien de bomen tot ver in de hemel en gaan we oneindig to the moon. Alle keren niet of nauwelijks winst getrokken (achteraf gezien niet per se een verkeerde keuze overigens). Maar dit keer heb ik een plan en neem ik op tijd winsten.

@ScuL had jij nog dikke longs openstaan of alles al gesloten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dit snap ik niet. Iedereen kan toch zelf gewoon Bitcoin kopen? Het is aan brokers om het technische mogelijk te maken daar een wallet aan te houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

ScuL schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:04:
[...]

Ging om een Nederlandse rekening idd. Uiteraard heb ik rekeningen in beide landen maar ik wissel overwegend fiat -> crypto in Euros. Het is enorm lastig om nog een bruikbare fiat onramp te vinden die ik kan gebruiken en waar ik als niet-EU inwoner tóch SEPA stortingen kan doen
Is Revolut geen optie voor je?

Ik heb altijd m'n Rabobank rekening aangehouden toen ik in het buitenland maar die bankiers nooit verteld dat ik ergens anders woonde. Anders is het meteen sluiten.

Met Revolut heb ik nooit problemen gehad. Vorig jaar een keer wat papieren moeten invullen omdat m'n inkomsten via de rekening ging en men wat details wilde weten. Allemaal prima geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Dat over pensioenfondsen en landen hoorde ik vorige keer ook. Toen was me $250k beloofd. Nooit gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Je kunt als je bent uitgeschreven uit NL geen rekeningen daar openen. Ik heb een minimale bij de Rabobank maar betaal gelijk extra opslag per maand en een cc kan niet.

Veel exchanges ondersteunen dan weer niet NL paspoort met adres buiten NL. Dus daar moet je liegen dat je in NL woont anders is er gewoon geen fiat onramp.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
PHPResource schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:05:

@ScuL had jij nog dikke longs openstaan of alles al gesloten?
Alles is zo'n zes maanden geleden in rook opgegaan. Ik zit op ongeveer 2% van wat ik toen had.
Maar gezien de staat van de markt begint het nu weer interessant te worden om te traden
Coldcat schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:06:
[...]

Is Revolut geen optie voor je?

Ik heb altijd m'n Rabobank rekening aangehouden toen ik in het buitenland maar die bankiers nooit verteld dat ik ergens anders woonde. Anders is het meteen sluiten.

Met Revolut heb ik nooit problemen gehad. Vorig jaar een keer wat papieren moeten invullen omdat m'n inkomsten via de rekening ging en men wat details wilde weten. Allemaal prima geregeld.
Ik heb Revolut echter naar wat ik begrepen heb kun je daarmee alleen BTC/ETH etc aankopen maar mag je geen crypto withdrawals doen naar externe accounts? Dan kun je er dus ook niet mee traden.

Mijn ING rekening staat al 10+ jaar op buitenlands adres en nooit problemen mee gehad. Sterker nog ik heb vorige week nog een bedrag naar Gemini gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

ScuL schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:11:
[...]

Alles is zo'n zes maanden geleden in rook opgegaan. Ik zit op ongeveer 2% van wat ik toen had.
Maar gezien de staat van de markt begint het nu weer interessant te worden om te traden

[...]

Ik heb Revolut echter naar wat ik begrepen heb kun je daarmee alleen BTC/ETH etc aankopen maar mag je geen crypto withdrawals doen naar externe accounts? Dan kun je er dus ook niet mee traden.

Mijn ING rekening staat al 10+ jaar op buitenlands adres en nooit problemen mee gehad. Sterker nog ik heb vorige week nog een bedrag naar Gemini gestuurd.
Via Revolut heb ik nooit problemen gehad met withdrawels naar exchanges toe. Ook deposits zijn altijd goed aangekomen (FIAT). Crypto zit daar inderdaad intern vast.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:39
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:06:
[...]

Dit snap ik niet. Iedereen kan toch zelf gewoon Bitcoin kopen? Het is aan brokers om het technische mogelijk te maken daar een wallet aan te houden
BTC in eigen beheer is wel net iets meer risico voor sommige, en daar zit ook wel iets in.
ook ik zal na dca winst nemen ook wat in BTC etf's en $MSTR stoppen, om zo risico te verspreiden. ook omdat dit makkelijker is voor nabestaanden mocht ik er niet meer zijn.... want geloof me, niemand van mijn naasten snapt hoe bijv hardware wallet werkt en blockchain en hoe je transacties doet. ze denken. serieus dat het op het apparaatje staat ipv blockchain :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:09
cooLopke schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:54:
[...]

Er hebben heel wat mensen veel geld verloren met CRO, vandaar dat hier wat haters zitten (en terecht). Daardoor is de munt op de zwarte lijst gekomen. Deed je dit bij de vorige bullrun zag je deze afbeelding verschijnen. Ik post deze nu eenmalig uit nostalgie bij de vorige bullrun.

[Afbeelding]
Was ik alweer vergeten maar CRO hebben we hier idd flink lopen spammen.

Ging ook niet verkeerd van 8 cent naar 99 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:19:
Was ik alweer vergeten maar CRO hebben we hier idd flink lopen spammen.

Ging ook niet verkeerd van 8 cent naar 99 oid.
Ik had in die tijd een collega die constant CRO liep te shillen. Enige argument dat hij had was "kijk naar market cap van BNB, ook van een exchange, dus daar gaat het toch gewoon sowieso heen?".

Ik zat iedere keer natuurlijk :N, maar hij was niet echt voor reden vatbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hier toch wel een aardig zakcentje verdiend aan dat CRO. Ergens op 4ct 10k CRO gekocht voor een Jade kaart. En die kwam toevallig net vrij op de tijd dat CRO op 75ct stond.

Verder zijn het natuurlijk oplichters. Ik ben een groot fan van crypto betaalkaarten maar de voorwaarden van de Crypto.com kaarten nu zijn zelfs mij veel te schraal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
SOL strong (dat was het idee toch)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:30:
Hier toch wel een aardig zakcentje verdiend aan dat CRO. Ergens op 4ct 10k CRO gekocht voor een Jade kaart. En die kwam toevallig net vrij op de tijd dat CRO op 75ct stond.

Verder zijn het natuurlijk oplichters. Ik ben een groot fan van crypto betaalkaarten maar de voorwaarden van de Crypto.com kaarten nu zijn zelfs mij veel te schraal
Oplichters?

Het is een exchange met een Crypto kaart. Enerzijds om betalingen mee te doen, anderzijds om nieuwe mensen mee te trekken. De fees zien al een tijd aanzienlijk gedaald en vergelijkbaar met andere grote namen. De spread is dan wel weer rampzalig bij een aantal coins. De fees in de app zijn dan weer compleet anders, maar dat is bij andere exchanges net zo.

Dat iedereen er blind insprong toen de koers meerdere malen vermenigvulgd was kun je Crypto.com ook niet aanrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
tomtom901 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:34:
SOL strong (dat was het idee toch)
Met genoeg Memes te vinden over de tech ? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:30:

Oplichters zijn het niet. Om sustainable te blijven moesten ze die perks wel inperken, no pun intended. In die tijd deed Celsius dat niet en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Ik geloof nog wel in CDC to be honest

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Er was een tijd dat heel de slowchat diep in cro zat want ja die jade kaart geeft je zoveel perks. Terwijl je toentertijd wel 2k mocht inleggen aan cro om een whopping tientje aan Spotify en Netflix vergoed te krijgen per maand. Vond ik altijd al een slechte trade off want cro bounct op en neer dus je inleg kan verdampen. Maar ik heb wel gratis spotify/Netflix!1!1111!

Ik regelde Spotify via familie en Netflix met vpn op Turkije want de Turkse lira ging door het putje. Heb ik geen 2k bloot hoeven te zetten aan een op en neergaande koers van cro. Dat bedrag heb ik in bitcoin gekieperd en heeft beter gerendamenteerd. Zelfs met mijn aankoop van 49k op het laatst. Toch mooi 150% meegepakt naar nu. Wat dat betreft blijf ik sceptisch naar al die crypto creditkaarten. Als het gratis komt met tig perks loop je ergens risico. Is het niet op je inleg, dan is het wel aan dure opslag/wisselkoers kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
De pijp moet blijven roken, dus inderdaad: promo's moeten ergens van betaald worden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Oplichters is misschien te zwaar inderdaad. Ik vind dat je nu gewoon veel te veel exposure moet nemen op CRO om een beetje rewards op je kaart te kunnen krijgen. Je bent totaal afhankelijk van de koers of je onder aan de streep er wat aan gaat overhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:42:
Oplichters is misschien te zwaar inderdaad. Ik vind dat je nu gewoon veel te veel exposure moet nemen op CRO om een beetje rewards op je kaart te kunnen krijgen. Je bent totaal afhankelijk van de koers of je onder aan de streep er wat aan gaat overhouden
Nu heeft het weinig nut meer idd. 4k euro aan CRO kopen voor 2% cashback in een bullrun lijkt me niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Joosie200 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:40:
Er was een tijd dat heel de slowchat diep in cro zat want ja die jade kaart geeft je zoveel perks. Terwijl je toentertijd wel 2k mocht inleggen aan cro om een whopping tientje aan Spotify en Netflix vergoed te krijgen per maand. Vond ik altijd al een slechte trade off want cro bounct op en neer dus je inleg kan verdampen. Maar ik heb wel gratis spotify/Netflix!1!1111!

Ik regelde Spotify via familie en Netflix met vpn op Turkije want de Turkse lira ging door het putje. Heb ik geen 2k bloot hoeven te zetten aan een op en neergaande koers van cro. Dat bedrag heb ik in bitcoin gekieperd en heeft beter gerendamenteerd. Zelfs met mijn aankoop van 49k op het laatst. Toch mooi 150% meegepakt naar nu. Wat dat betreft blijf ik sceptisch naar al die crypto creditkaarten. Als het gratis komt met tig perks loop je ergens risico. Is het niet op je inleg, dan is het wel aan dure opslag/wisselkoers kosten.
Daarover gesproken, YouTube heeft m'n premium gestopt, ze geloofden toch niet dat ik in een hutje in Namibië woonde. Helaas.

Wat kaarten betreft is de Bybit actie van nu wel echt een no-brainer. Geen inleg nodig en 10% cashback tot 31 dec (of tot max 6k).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Joosie200 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:40:

Op die Plutus meeting nog hard gelachen met iemand over die CRO kaart, dat je ook Lounge Access kreeg. Voor honderden euro's mooi een biertje drinken op Schiphol na een uur hebben moeten wachten voordat je toegang kreeg. 8) De beste deal ooit. _/-\o_

Toen ik nog veel reisde was dat wel echt een uitkomst. Dat was wel de beste perk van die hele kaart. Tegenwoordig gelimiteerd tot 4 bezoeken per jaar dacht ik.

Edit: Ik moet er toch wel om lachen. Net even die Jade Green kaart terug bekeken en die is best mooi. Ik weet nog dat ik in Washington een metro kaartje kocht. De persoon die me hielp herkende de kaart en voordat ik de metro instapte nog een leuk gesprek gehad over allerlei coins. Hij baalde van Binance US dat ze daar maar een aantal coins aanboden. Dat was ergens in 2022 denk ik. Net voordat de boel echt ineenstorte. Ik ben benieuwd hoe het met z'n shitcoins is afgelopen en of die het ligt in Bitcoin gevonden heeft. Die CRO kaart is mij iedere cent waard geweest, mooie herinneringen aan die hoogtijdagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 08-11-2024 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Klopt die kaart is allesbehalve interessant. Hoewel cro nog best laag staat in verhouding
Maar de exchange/het merk timmert hard aan de weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:03
Ik had verwacht dat ETHBTC nog wat lager zou gaan. Het zou kunnen van niet maar het lijkt er op dat er voor de komende tijd wel even een bodem is gevonden. Sowieso goed teken dat nu BTC zo sterk is ETHBTC bijtrekt terwijl dat de afgelopen periode juist zorgde dat de boel verder door het putje ging. Nu lekker door de moving averages naar boven eten. Zou ook goed zijn voor de alts. Uitgezoomd staat ETH er natuurlijk nog gewoon zwakjes bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:45:
[...]

Daarover gesproken, YouTube heeft m'n premium gestopt, ze geloofden toch niet dat ik in een hutje in Namibië woonde. Helaas.

Wat kaarten betreft is de Bybit actie van nu wel echt een no-brainer. Geen inleg nodig en 10% cashback tot 31 dec (of tot max 6k).
Same, kon na afsluiten zonder vpn gewoon Netflix aanzetten. Valt toch op: NL IP maar Turkse lira betaling. Does not compute en dus sinds een half jaar zoiets is mijn account geblokt. Achja toch 2 jaar lol van gehad. Same met het Adobe photoshop en light room pakket: bleek toch geen student te zijn in Libanon :+

Hmm bybit heb ik al wel. Die maar eens gaan bekijken. Kan ik dan een Porsche aftikken met die kaart en 6k terugkrijgen? :9 Maar ik heb geen zin om nu al te verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:51:
[...]

Hmm bybit heb ik al wel. Die maar eens gaan bekijken. Kan ik dan een Porsche aftikken met die kaart en 6k terugkrijgen? :9 Maar ik heb geen zin om nu al te verkopen.
Nee, je kan gewoon je boodschapjes doen en voor iedere 100 euro krijg je een tientje terug. Tot een max van 600 euro (dus 6k uitgeven).
Ik ben er helaas al weer door..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD

Het gaat mij (en velen hier) denk ik ook om een stuk gemoedsrust. Als je BTC pf op een gegeven moment meer is dan:

1 maandsalaris
1 jaarsalaris
meerdere jaarsalarissen
openstaande hypotheek
etc.

Slaap je dan nog lekker met het potentieel dat het nog steeds naar 0 kan gaan? Daarnaast heb je ook nog het self-custody dan wel exchange risico (als je het daar hebt staan). Een kleine fout kan ook leiden tot een deel verlies (of zelfs alles).

Winst nemen is lastig, maar tijdig wat risico verminderen lijkt me altijd een goed idee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
PureLOOD schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:58:
[...]

Het gaat mij (en velen hier) denk ik ook om een stuk gemoedsrust. Als je BTC pf op een gegeven moment meer is dan:

1 maandsalaris
1 jaarsalaris
meerdere jaarsalarissen
openstaande hypotheek
etc.

Slaap je dan nog lekker met het potentieel dat het nog steeds naar 0 kan gaan? Daarnaast heb je ook nog het self-custody dan wel exchange risico (als je het daar hebt staan). Een kleine fout kan ook leiden tot een deel verlies (of zelfs alles).

Winst nemen is lastig, maar tijdig wat risico verminderen lijkt me altijd een goed idee.
Dat ligt natuurlijk enorm aan je andere assets. Als je een lage hypotheek hebt en een leuk potje in aandelen dan wordt je niet zo zenuwachtig van een hogere bitcoin. Zeker niet als je er van overtuigd bent dat bitcoin nog minimaal x10 gaat de komende 8 jaar. Dan is er 0 reden om btc uit te gaan cashen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Blik1984 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:04:
[...]

Dat ligt natuurlijk enorm aan je andere assets. Als je een lage hypotheek hebt en een leuk potje in aandelen dan wordt je niet zo zenuwachtig van een hogere bitcoin. Zeker niet als je er van overtuigd bent dat bitcoin nog minimaal x10 gaat de komende 8 jaar. Dan is er 0 reden om btc uit te gaan cashen
Maar die bitcoin kan gewoon naar 0 gaan, hoor je niet wat hij zegt?! :'(

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hier ook wel blij met het stukje gemoedsrust. Winst mislopen is jammer, geld verliezen is veel vervelender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 17:40
[...]

Ik snap dat je er niet zo zenuwachtig van hoeft te worden als je verder alles financieel op orde hebt. Maar puur alleen een asset aanhouden omdat je overtuiging hebt dat het x10 gaat lijkt ook niet de beste strategie.

Je mag het hopen, wensen maar je hebt nu eenmaal 0 garantie. Af en toe winstpakken doet mij goed en het is ook leuk om wat in het nu te doen ipv alleen maar te speculeren op rendement in de toekomst. Ergo, over 10 jaar ben je er weer van overtuigd dat nog een keer x10 kan omdat het daarvoor ook goed is gegaan.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zo, net winst genomen en een fluf laten verzilveren (ik weet dat dat hier een vies woord is). Het bedrag gaat naar een concreet goed doel: hulp voor een alleenstaande die een rekening niet kan betalen (wees gerust: geen scam maar een kennis).

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Egeau schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:16:
[...]
Ik snap dat je er niet zo zenuwachtig van hoeft te worden als je verder alles financieel op orde hebt. Maar puur alleen een asset aanhouden omdat je overtuiging hebt dat het x10 gaat lijkt ook niet de beste strategie.
Waarom niet? There is no second best 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Tot nu toe heeft Bitcoin altijd de cycle gevolgd en piekt Bitcoin weer om vervolgens een trend naar beneden in te zetten. Wellicht is het dit keer anders, maar ik zou er persoonlijk niet op gokken. Maak daarom een plan voor jezelf wanneer en hoeveel je gaat verkopen.

Zo heb ik vanochtend zelf 30% van mijn SOL positie verkocht. Want had in mijn plan staan dat ik 30% zou verkopen, zodra het de 200 USD waard is. De volgende pluk gaat eruit op 250 USD etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

En zodra al die longterm bagholders quitte gespeeld hebben of een kleine winst hebben gepakt gaan we echt. Vrees dat dit inderdaad nog wel even kan duren gezien het aantal... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:12:
[...]

Maar die bitcoin kan gewoon naar 0 gaan, hoor je niet wat hij zegt?! :'(
Dat kan helemaal niet :( there is no second best! :P

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
jvel92 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:27:
[...]

Tot nu toe heeft Bitcoin altijd de cycle gevolgd en piekt Bitcoin weer om vervolgens een trend naar beneden in te zetten. Wellicht is het dit keer anders, maar ik zou er persoonlijk niet op gokken. Maak daarom een plan voor jezelf wanneer en hoeveel je gaat verkopen.

Zo heb ik vanochtend zelf 30% van mijn SOL positie verkocht. Want had in mijn plan staan dat ik 30% zou verkopen, zodra het de 200 USD waard is. De volgende pluk gaat eruit op 250 USD etc.
Tijdens de vorige run werden bedragen over de 100k geroepen en klapte het boven de 60k weer naar beneden. Nu hoor ik bedragen als 200k en zelfs onrealistisch hoger. Misschien op de langere termijn, maar deze keer verwacht ik 100 ~ 120k de max. Dan weer terug naar 50 ~ 60k en op naar de volgende run.

==
hoi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Weet je wat naar 0 gaat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p31rDSfVJcWDOigtS9qlDvLGz1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KYCeJwFdEb6usyUUgPRbJDGt.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Eusebius schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:39:
[...]

Tijdens de vorige run werden bedragen over de 100k geroepen en klapte het boven de 60k weer naar beneden. Nu hoor ik bedragen als 200k en zelfs onrealistisch hoger. Misschien op de langere termijn, maar deze keer verwacht ik 100 ~ 120k de max. Dan weer terug naar 50 ~ 60k en op naar de volgende run.
was bijna 70k. Dat is niet zo ver van 100k af.

Vorige keer was een 3,6x vanaf de ath. Doen we het zelfde dan kom je op 250k. Nu zeg je meteen, ja maar diminishing returns. Dat kan, maar: we hebben ETF's, en er is gruwelijk dikke inflatie geweest. Daarom zou een top van 200 tot 250k niet heel gek zijn.

100 tot 120k zou echt extreem zwaar tegenvallen, op alle vlakken. Compenseer je voor inflatie de laatste ATH, dan is 100 maar mini beetje hoger. En dat dan met ETF's. Is gewoon onrealistisch.

Kijk, figuren die nu roepen dat we naar 400k, 700k of zelfs 1m gaan in 2 jaar, dat gaat ook nergens over. Oke, kans is niet 0, maar zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
[...]

Ja klopt. Je kan ook uitcashen om het potje aandelen leuker te maken en/of de hypotheek te verlagen. Een betere balans in je totale pf. Met crypto kan het nogal hard gaan, waardoor de balans snel zoek is :+

Laten we zeggen dat BTC inderdaad 10x gaat, dan zal dit niet in een rechte lijn zijn. Dan is het toch mooi dat je nu een deel hebt verkocht om je hypotheek te verlagen (bijvoorbeeld). mocht BTC dan in een dip zitten, heb je een groter bedrag voor je DCA beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Eusebius schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:39:
[...]

Bitcoin kwam vanaf de ~3000 dollar range. Wat maakt 70 of 100k nou uit? Als je het spelletje niet snapt moet je 'm niet spelen. De belangrijkste les die we allemaal leren is: je moet geduld kweken.

[ Voor 5% gewijzigd door Liberteh op 08-11-2024 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
[/quote]
anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:47:
[...]

Vorige keer was een 3,6x vanaf de ath. Doen we het zelfde dan kom je op 250k. Nu zeg je meteen, ja maar diminishing returns. Dat kan, maar: we hebben ETF's, en er is gruwelijk dikke inflatie geweest. Daarom zou een top van 200 tot 250k niet heel gek zijn.

100 tot 120k zou echt extreem zwaar tegenvallen, op alle vlakken. Compenseer je voor inflatie de laatste ATH, dan is 100 maar mini beetje hoger. En dat dan met ETF's. Is gewoon onrealistisch.

Kijk, figuren die nu roepen dat we naar 400k, 700k of zelfs 1m gaan in 2 jaar, dat gaat ook nergens over. Oke, kans is niet 0, maar zeer klein.
Jij zit iets beter in deze cijfers, daarom lees ik hier ook mee ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door Eusebius op 08-11-2024 11:50 ]

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

Vergeet niet de kans de dat USA government 5% van de totale BTC voorraad opkoopt. Verwacht er niet veel van maar de kans bestaat :)

https://www.tradingview.c...s-national-reserve-asset/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:49:
[...]

Bitcoin kwam vanaf de ~3000 dollar range. Wat maakt 70 of 100k nou uit? Als je het spelletje niet snapt moet je 'm niet spelen. De belangrijkste les die we allemaal leren is: je moet geduld kweken.
exact dit ook. in het totaal klein verschil wat ik ook al schreef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:51:
[...]

Vergeet niet de kans de dat USA government 5% van de totale BTC voorraad opkoopt. Verwacht er niet veel van maar de kans bestaat :)

https://www.tradingview.c...s-national-reserve-asset/
ja geloof ik nu nog niet veel van. Maar wie weet. Daarom zal ik ook nooit meer dan 50 a 55% van mijn PF verkopen deze cycle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:54:
[...]

ja geloof ik nu nog niet veel van. Maar wie weet. Daarom zal ik ook nooit meer dan 50 a 55% van mijn PF verkopen deze cycle.
Exact. Een jaar geleden was het plan om 70% te verkopen maar dat is inmiddels voor mij gedaald naar max 50%.

Nu pensioen fondsen instappen, Microsoft er over nadenkt en zelfs de overheid van de USA er over nadenkt kan het alle kanten opgaan.

De vorige bullrun zaten er allerlei mensen te spammen over institutioneel geld wat nooit kwam. Well here it is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
[...]

Op de langere termijn zal BTC vast nog meer in waarde toenemen, maar de sterren moeten wel goed (blijven) staan. Vooralsnog blijft BTC een risk-on asset. Bij elke scheet die de markt laat schikken, knallen we weer omlaag.

We hebben nog wel even te gaan om deze (reële) prijzen te halen. Als er in de tussentijd op macro-economisch vlak weer iets gebeurd, kon de piek wederom lager zijn dan je zou willen. Denk aan Trump die inderdaad Oekraine te koop zet. Mocht Poetin dan een paar maanden laten toch een stukje letland willen hebben, dan zitten we zo weer in een bear. Of China die wel zin heeft in een stukje Taiwan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
PureLOOD schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:57:
[...]

Op de langere termijn zal BTC vast nog meer in waarde toenemen, maar de sterren moeten wel goed (blijven) staan. Vooralsnog blijft BTC een risk-on asset. Bij elke scheet die de markt laat schikken, knallen we weer omlaag.

We hebben nog wel even te gaan om deze (reële) prijzen te halen. Als er in de tussentijd op macro-economisch vlak weer iets gebeurd, kon de piek wederom lager zijn dan je zou willen. Denk aan Trump die inderdaad Oekraine te koop zet. Mocht Poetin dan een paar maanden laten toch een stukje letland willen hebben, dan zitten we zo weer in een bear. Of China die wel zin heeft in een stukje Taiwan.
niets anders dan vorige cycles. Dit soort mini brokjes fud gaan er zo in het stuk omhoog voor zorgend at we de 21wma of enkele dma's opzoeken en terug testen. Dat soort fud gaat er niet voor zorgen dat we in een bear komen. Bear komt pas rond de zomer/ najaar 2025. Mochten we braaf de 4 jaar volgen. Kan uiteraard ook dat we de cycle breken en door blijven stijgen. Al gok ik van niet.

En je schrijft even te gaan. Kijk even terug in vorige cycles hoe de laatste 9-12 maanden gingen in een bull. Of kijk alleen naar vorige cycle, en dan deze periode. Van 10k naar 63k in 6 maanden.....

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 08-11-2024 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@PureLOOD mjah, of de preppers en doomsday mensen ontdekken dat je in tijde van oorlog makkelijker op stap kan met je Bitcoin dan goud of een huis.

Anyway verkoop nooit te veel want de 21 BTC club is al onbereikbaar en wholecoiner straks ook... :-(

Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/teepublic/image/private/s--7J7E0YdY--/t_Resized%20Artwork/c_crop,x_10,y_10/c_fit,w_395/c_crop,g_north_west,h_626,w_470,x_-38,y_-23/g_north_west,u_upload:v1462829015:production:blanks:mtl53ofohwq5goqjo9ke,x_-433,y_-348/b_rgb:eeeeee/c_limit,f_auto,h_630,q_auto:good:420,w_630/v1635238863/production/designs/25151687_0.jpg

* sh4d0wman wacht op dezelfde perks voor wholecoiners zoals de black credit cards dat hebben O+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik weet nog wel dat ik het heel erg onvoorstelbaar vond, de 20k predicties voor de 2017 run. Rond die tijd was er een compleet ander sentiment, vooral vanwege de vele onzekerheden en bedrog/hacks (mtgox etc)

Toen het eenmaal gebeurde besloot ik maar te stoppen met een potentieel limiet in te stellen, ik heb tenslotte de stijging van 2 naar 20k van (relatief) dichtbij meegemaakt. En nu staan we potverdorie boven de 75 duizend dollar per stuk "gebakken lucht". Waarom geen 200k binnen afzienbare tijd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

PureLOOD schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 11:57:
[...]

Ga je toevallig ook met angst naar bed? Laat je niet zo opjutten joh :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:03:
Ik weet nog wel dat ik het heel erg onvoorstelbaar vond, de 20k predicties voor de 2017 run. Rond die tijd was er een compleet ander sentiment, vooral vanwege de vele onzekerheden en bedrog/hacks (mtgox etc)

Toen het eenmaal gebeurde besloot ik maar te stoppen met een potentieel limiet in te stellen, ik heb tenslotte de stijging van 2 naar 20k van (relatief) dichtbij meegemaakt. En nu staan we potverdorie boven de 75 duizend dollar per stuk "gebakken lucht". Waarom geen 200k binnen afzienbare tijd?
ja die was prachtig. Ik ook van minuut tot minuut gevolgd (net als de top in 2013). Totaal rot door slaap tekort ook. In 5 weken van 5,6k naar 19,9k hahahahaha idioot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

anti elppa schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:07:
[...]

ja die was prachtig. Ik ook van minuut tot minuut gevolgd (net als de top in 2013). Totaal rot door slaap tekort ook. In 5 weken van 5,6k naar 19,9k hahahahaha idioot
Ik sluit opnieuw dat soort spektakel niet uit als voorgenoemde macro elementen zich ermee gaan bemoeien :9~ :9~ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Liberteh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:09:
[...]

Ik sluit opnieuw dat soort spektakel niet uit als voorgenoemde macro elementen zich ermee gaan bemoeien :9~ :9~ :9~
same. Setup nu is extreem veel beter dan 4 jaar terug. Als china ook nog een unban doet, en usa idd het als een reserve gaat gebruiken :9~ :9~

Pagina: 1 ... 146 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!