Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik beloof je zelfs 100k.
Of ik beloftes nakom is nog wel ff de vraag
QT continues... Kutzooi.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ach bullmarket is aan, kwestie van tijd dat we elke dag god candles hebbenzwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:03:
"The Committee will continue reducing its holdings of Treasury securities and agency debt and agency mortgage‑backed securities."
QT continues... Kutzooi.
Ik geloof het niet voor alts.keanu_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:04:
[...]
Ach bullmarket is aan, kwestie van tijd dat we elke dag god candles hebben
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Oh ik wel hoor.Tenminste, misschien wachten tot Q1.
Het is nog even de tijd voor BTC.
keanu_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:06:
[...]
Q1 100%. Ik heb het over de komende 6 weken. Maar goed we gaan het zien. Ik hoop op nog een mooie altcoin flush. Bitcoin mag van mij doorgaan naar 420k.keanu_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:06:
[...]
YES schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:03:
[...]
Ik beloof je zelfs 100k.
Of ik beloftes nakom is nog wel ff de vraag
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2nMrIeHffLeY6WfilN2XO9vn.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ygNRpwbYTS0sOzrBfi76K9Le.jpg?f=fotoalbum_large)
Kunnen ze niet nog maanden volhouden. Gok maart april 2025zwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:03:
"The Committee will continue reducing its holdings of Treasury securities and agency debt and agency mortgage‑backed securities."
QT continues... Kutzooi.
Het kan niet anders dan 2025 gaat ons verstand te boven.anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:11:
[...]
Kunnen ze niet nog maanden volhouden. Gok maart april 2025
Teveel Benjamin Cowen, maar goed. Ik weet het niet. Zie zoveel bodems ontstaan (zie ETH/ADA/SOL). Kan me bijna niet voorstellen dat dit nog 30% paktzwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:10:
[...]
Q1 100%. Ik heb het over de komende 6 weken. Maar goed we gaan het zien. Ik hoop op nog een mooie altcoin flush. Bitcoin mag van mij doorgaan naar 420k.
Gaan het zien!
Dat vind ik nog vrij laat eerlijk gezegd. Ik denk eerder.anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:11:
[...]
Kunnen ze niet nog maanden volhouden. Gok maart april 2025
Ten opzichte van Bitcoin kan dat zeker. Als we nu sterk doorstijgen richting de $100k and above. Al die troep die al jaren in omloop is gaat echt niet zo hard omhoog ten opzichte van BTC. Wellicht ten opzichte van USDT wel.keanu_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:12:
[...]
Teveel Ben Cowen, maar goed. Ik weet het niet. Zie zoveel bodems ontstaan (zie ETH/ADA/SOL). Kan me bijna niet voorstellen dat dit nog 30% pakt.
Gaan het zien!
Nieuwe shit en hypecoins kunnen harder lopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 07-11-2024 20:14 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
DOT bagholder hier 😂
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Eens hoor. Maart april is uiterlijkzwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:13:
[...]
Dat vind ik nog vrij laat eerlijk gezegd. Ik denk eerder.
30% zie ik ook niet meer gebeuren zonder een markt brede correctie. Maar er komen altijd dips. Na 4 rode dagen gaan de eersten hier zichzelf alweer afvragen of dit de top was. Zoals onze bange poeperd die zat te smeken om een exit pump. En na 1 groene dag het alweer over life changing money had.keanu_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:12:
[...]
Teveel Benjamin Cowen, maar goed. Ik weet het niet. Zie zoveel bodems ontstaan (zie ETH/ADA/SOL). Kan me bijna niet voorstellen dat dit nog 30% pakt.
Gaan het zien!
Heel waardevol.YES schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:24:
Mooi plaatje van de organische groei van een shitcoin die ik ergens in december '23 kocht. Voor de lange termijn en zoals je ziet, dat loont enorm:
[Afbeelding]
Leergeld.
Haha, letterlijk 6 centYES schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:24:
Mooi plaatje van de organische groei van een shitcoin die ik ergens in december '23 kocht. Voor de lange termijn en zoals je ziet, dat loont enorm:
[Afbeelding]
Alles vliegt.Aeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:15:
Ik ga nog spijt krijgen dat ik wat in WELL heb gestopt.. AERO vliegt
Zelfs Dot gaat zo vliegen, let maar op.
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 07-11-2024 20:26 ]
Ja, zo heb ik er ook een zooi. Had ook trippleziljoenX kunnen gaanYES schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:24:
[Afbeelding]

Ik heb nu enkele coins die wel lekker gaan. Ik hoop dat de voorspelling van begin december uitkomt: 200%, verkopen en in BTC...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Enige alts met. ''tech'' zullen echt wel een 200% pakken hoor. zeker als je op de bodem bent ingestapt.ByteMe_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 20:33:
* ByteMe_ heeft ook 95% van zn JeoBoden coin zien verdampen.
Ik heb nu enkele coins die wel lekker gaan. Ik hoop dat de voorspelling van begin december uitkomt: 200%, verkopen en in BTC...
Ik zie tokens als: VELO, COTI, LUMIA, ZIG dit makkelijk halen straks
We komen straks in het seizoen: ''I sold too early''
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 07-11-2024 20:36 ]
But with QT continuing and ALT/BTC pairs still off their historic lows, it makes sense to be open to dominance going higher into EOY.
I honestly don't really care if it does or not at this point, but I also don't just want to leave people hanging on this view either.
Last cycle dominance topped when QT ended, and so there always remains a chance that the same thing happens again.
Normally BTC dominance goes down in post-halving years. The implication of this would be that QT ends in December (at the last FOMC of the year).
Would probably need a catalyst for the Fed to end QT with markets continuing to put in new all time highs.
This is a great line:
— George Bodine (@Jethroe111) 7 november 2024
"Gold isn't an enemy of Bitcoin. It's a precursor to Bitcoin."
Gold bugs are not our enemy. They were there searching for hard money before Bitcoin came on the scene. Bitcoiners seem to feel as if we must "defeat" gold bugs, when that fight is not… pic.twitter.com/jsYQI5cSx2

Ready?
You're about to witness something no human in history has ever seen before.
— Stack Hodler (@stackhodler) 7 november 2024
What happens when near-infinite demand meets a finite good?
Bitcoin is humanity's first finite store of value.
No matter how much demand there is for it, you cannot create more.
The only way to… pic.twitter.com/p7j7MTBJdR
TLDR:
So you might want to get a little while it's still below $0.5M a coin.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Die is in het zuiden van België gaan wonen, vlakbij de Chimay brouwerij in de buurt.Guere schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:11:
[...]
Is dat een weeklading pils voor VluggejapieB?
Vandaag gespot:
:strip_exif()/f/image/KdAWp0x7MWs2HY7X4W9X3Osw.jpg?f=fotoalbum_large)
Cardano is doing it! Almost at the same exact time as last cycle in November 2020. pic.twitter.com/TyHMyKJv3T
— Dan Gambardello (@cryptorecruitr) 7 november 2024
[ Voor 46% gewijzigd door keanu_ op 07-11-2024 21:22 ]
nee ik werk niet bij de MM
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dan een deel van de FIAT maar koopt slaan en het overige deel DCA in shit de komende weken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nog $200 erbij.
Hup!
Ik lul ook zomaar wat
Pullback afwachten, die komt welColdcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:33:
Nieuwe ATH en geen dip. Had wat meer verwacht.
Dan een deel van de FIAT maar koopt slaan en het overige deel DCA in shit de komende weken.

Nog maar een kleine 2k erbij om zijn vorige ATH te verbreken...
LFG
Captain hindsight zou hier best iets van kunnen vinden... Maar winst is winstGabberPiet schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:10:
Zeuw, mooi de helft van die grote shitcoin eruit gemieterd,Ethereum

Hey, jij ging toch naar bed?
Ik heb n babe klaarstaan

Ik lul ook zomaar wat
Nou ja, dit is wel echt op het slechtste moment verkocht tbhGabberPiet schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:39:
[...]
Captain hindsight zou hier best iets van kunnen vinden... Maar winst is winst

Vroeg genoeg ingestapt dus nog mooie winst gemaakt, maar kon dat langzame doodbloeden tegenover BTC paring niet langer aanzien. Laatste flufje is "gratis" en laat ik op de ledger staan.keanu_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:44:
[...]
Nou ja, dit is wel echt op het slechtste moment verkocht tbh
Best part of the FOMC Press Conference.. 😅 pic.twitter.com/TLjQPRkANt
— Scott🍁Trades (@Scottrades) 7 november 2024
nothing stops this train
Ja ja, je moet je portfolio spreiden enzo.... Maar BTC is de uitzondering ;-)
Daarom heb ik ook 1% spaargeld, 1% indexfondsen en 98% BTCWaah schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:56:
BTC is king, long live the king ;-)
Btc d gedropt van 61 naar 60% in 24h, maar is dus nog steeds 60%!!!Waah schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:56:
BTC is king, long live the king ;-)
Stel je daar eens het pak shitcoins tegenover, die kunnen gewoon niet op tegen zo’n reus.
WhySoSerious schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:58:
[...]
Daarom heb ik ook 1% spaargeld, 1% indexfondsen en 98% BTC
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja he, afgelopen 9 maanden was veel leuker en spannenderanti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:20:
Saai dagje zo. Morgen hoop ik wat meer actie
Nee dat zeg ik niet. Vond er geen fuck aan.Wispe schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:22:
[...]
Ja he, afgelopen 9 maanden was veel leuker en spannender
Maar op deze manier duurt 420 nog wel ff
Tering meneer heeft ineens haast.anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:26:
[...]
Nee dat zeg ik niet. Vond er geen fuck aan.
Maar op deze manier duurt 420 nog wel ff

Haha nee hoor. Hier ff hangen is zeer degelijk. Beste zelfs ff pas na het weekend verder. Maar is wel saai
AlterBridge schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:52:
DOTje slaapt nog manmanman
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0IYtzFIRZz1KGKBQAWDyoEHi.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Als je nou wat van die gore poepmuntjes had gehad...anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:36:
[...]
Haha nee hoor. Hier ff hangen is zeer degelijk. Beste zelfs ff pas na het weekend verder. Maar is wel saai
Heb die muts van vitalik.Chaes schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:43:
[...]
Als je nou wat van die gore poepmuntjes had gehad...
Weinig spannend, al maand of 5 niet naar gekeken. Staat waarschijnlijk nu op -98%
...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
? Een aantal posts hierboven schrijft iemand "ADA strong". Wat is precies het verschil tussen zijn post en de mijne?
Ach een beetje ouwehoeren kan toch geen kwaad hoop ik
Ben je weer bezig!YES schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:11:
[...]
Ach een beetje ouwehoeren kan toch geen kwaad hoop ik
Je bent slim genoeg om het verschil te begrijpen. Zie je DM.dhrhagenees.cro schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:05:
[...]
? Een aantal posts hierboven schrijft iemand "ADA strong". Wat is precies het verschil tussen zijn post en de mijne?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wist ik wel.
En jij moet slim genoeg zijn dat anderen hier ook constant lopen te shillen.. Succes verder! Zie DM.Taro schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:15:
[...]
Je bent slim genoeg om het verschil te begrijpen. Zie je DM.
TAO is ook een goed muntje.dhrhagenees.cro schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:19:
[...]
En jij moet slim genoeg zijn dat anderen hier ook constant lopen te shillen.. Succes verder! Zie DM.
Ik hoop dat ik volgend jaar hier nog eens NANO strong mag roepen...dhrhagenees.cro schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:19:
[...]
En jij moet slim genoeg zijn dat anderen hier ook constant lopen te shillen.. Succes verder! Zie DM.
De meest ondergewaardeerde dikste tech.
Ja nog altijd...
It's so over.YES schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:20:
76k is echt vet lastig man. Denk einde bullrun hier hoor.
Even beetje afkoelen is prima. Verkiezingen achter de rug en de FOMC. Kan prima nu. Ik zie het morgen wel of er wat orders zijn gevuld. Goede nacht allemaal.
Zit je hier nou DOT te schillen? Tot drie keer toe in één post, zonder enige onderbouwing? Die mods van tegenwoordig doen ook maar hè!
67k en nu 75k, dus nee.Joosie200 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:48:
Vannacht 77777 aantikken? Ben benieuwd. Die 10k paal hebben we nu toch wel gehad vanaf 4 november tot nu.
Er hebben heel wat mensen veel geld verloren met CRO, vandaar dat hier wat haters zitten (en terecht). Daardoor is de munt op de zwarte lijst gekomen. Deed je dit bij de vorige bullrun zag je deze afbeelding verschijnen. Ik post deze nu eenmalig uit nostalgie bij de vorige bullrun.dhrhagenees.cro schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:05:
[...]
/f/image/9yxJO7ph8Ls6awuPfw6JzOwO.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie 66.7k en 76.9k bij Coinbase pro eerder vanavond. Moet je hem wel op usd houden natuurlijk. /euro op je muil
Nu natuurlijk niet meer. Maar ach wel +10k candle in wat 2/3 dagen met verkiezingen, fomc meeting en weer een reetcut.
[ Voor 21% gewijzigd door Joosie200 op 07-11-2024 23:59 ]
Blij dat ik de helft van mijn stack laatst heb omgewisseld voor FTM…
[ Voor 59% gewijzigd door paul-s83 op 07-11-2024 23:59 ]
cooLopke schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:54:
[...]
Er hebben heel wat mensen veel geld verloren met CRO
:strip_exif()/f/image/cBchAX367xKyMJGLei98Zm0D.jpg?f=fotoalbum_large)
Een Jade kaart? CRO is zo'n beetje het enige waar ik nog steeds een zuur scam gevoel bij krijg. Die visakaart was allemaal leuk totdat elke week een mailtje binnen kwam dat er weer wat perks werden inge"perkt". Gelukkig had ik de rode en viel de schade nog mee.

Y'24
Jup… En ik blijf hem gebruiken tot ik ergens in 2030 weer groen sta!RvV schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 00:18:
[...]
Een Jade kaart? CRO is zo'n beetje het enige waar ik nog steeds een zuur scam gevoel bij krijg. Die visakaart was allemaal leuk totdat elke week een mailtje binnen kwam dat er weer wat perks werden inge"perkt". Gelukkig had ik de rode en viel de schade nog mee.
Ik hoop het voor je!AlterBridge schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 00:21:
[...]
Jup… En ik blijf hem gebruiken tot ik ergens in 2030 weer groen sta!
Y'24

Iedereen ingestapt?

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 08-11-2024 04:09 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!