Nu gaat ie wel!knakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:01:
Lafjjes, totnutoe nog niet hele smerige groene candle
knakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:59:
76. Riemen vast.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/REgEL6GGZ7cPYErV25WsJAYA.gif?f=user_large)
Je mag jezelf best eens verwennen. Hier blijft een deel BTC koud staan voor generaties later! For the tech!Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:50:
[...]
Iedereen noemt de wagen op die gekocht wordt door de dikke gains! Stelletje kapitalisten. Je zou die dikke tech meer moeten omarmen.
Ik had een bonus op MEXC gekregen van USDT om in futures te knallen. Verliep vandaag dus maar gebruikt in een x10. Die liquidation price ligt net onder de $68k.
Eens kijken hoe dat zich gaat uitpakken. Op naar dikke gains!
Eens kijken hoe dat zich gaat uitpakken. Op naar dikke gains!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Moet bij deze foto heel erg aan Game of Thrones denken, the LannistersColdcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:34:
Als je lui bent maar nieuwsgierig:
[Afbeelding]
Musk is natuurlijk ook een immigrant.
Werk je bij de MM? Onderweg naar werk kwam ik net dit busje tegen:
Shit, busted voor m'n sluikreclame.Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:05:
[...]
[Afbeelding]
ROOD! GEEN RODE DINGEN POSTEN!Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:05:
[...]
[Afbeelding]
Volgens mij werkt iedereen hier voor de MM. zo vaak Lets go’s gedropt 😂
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Typische pre FOMC pump die meestal zorgt voor een dump erna. En visa versa. Als QE wordt aangekondigd dan is dat brandstof voor de alts.
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 07-11-2024 17:11 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:10:
Typische pre FOMC pump die meestal zorgt voor een dump erna. En visa versa. Als QE wordt aangekondigd dan is dat brandstof voor de alts.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/negsaTb8qJBezlc793dcIPNR.gif?f=user_large)
Brandhout, BBQ stookt zichzelf nietGuere schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:11:
[...]
Is dat een weeklading pils voor VluggejapieB?
Ik denk persoonlijk dat ALTS met name hype gedreven zijn. Zit daar echt logica achter?zwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:10:
BTC = store of value. Het zou kunnen dienen als digitaal betaalmiddel maar daar zitten wat haken en ogen aan. De toepassing zoals je die nu ziet is een hedge tegen inflatie en iets bezitten wat niet oneindig is. De 4 jarige cycle domineered de stijging.
Je kunt BTC niet vergelijken met de andere projecten die op een blockchain gelanceerd worden. Store of value heeft namelijk weinig overeenkomsten met decentralized AI, een layer-2 oplossing voor een chain die weinig gebruikt wordt.
De pumps zullen worden veroorzaakt door retail die ergens vol op gaat inspringen. Dat gaat gebeuren als BTC en crypto weer in dezelfde mond genomen worden tijdens een media hype. Dan hoor je overal en nergens van bitcoin en gaan de crypto apps weer geïnstalleerd worden.
Stel dat BTC op $250k staat. Dan zijn alle blockchain projecten niet opeens meer waardevol dan dat ze nu zijn. De dikke tech toepassing zal nog steeds minimaal zijn.
Ik kan begrijpen dat een QE voor brandstof voor de hele markt zorgt. Puur voor alts kan ik me dat minder voorstellen.
Klopt. Proberen ze je telkens te stalken om bij hun te investeren......wapenhandel, ontbossing enztomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:28:
[...]
Met dat soort bedragen ben je allang intern overgezet naar private banking, daar werkt het heel anders. Die drempel heb ik alleen nog niet
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En spekken van de eigen zakken omanti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:21:
[...]
Klopt. Proberen ze je telkens te stalken om bij hun te investeren......wapenhandel, ontbossing enz
Bitcoin en goud te kopen

Kersrbomen idd. Maar vandaag nietzwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:10:
Wat een verhaal man haha. Maar ik heb geen zin om het uit te leggen vandaag. Alts zijn daar veel gevoeliger voor dan Bitcoin. Uiteraard zorgt het voor brandstof voor de hele markt. Ik kan geen 20 uren aan Cowen video's over hoe de macro economie zijn uitwerking heeft op de cryptomarkt in 3 regels neerzetten.Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:20:
[...]
Ik denk persoonlijk dat ALTS met name hype gedreven zijn. Zit daar echt logica achter?
BTC = store of value. Het zou kunnen dienen als digitaal betaalmiddel maar daar zitten wat haken en ogen aan. De toepassing zoals je die nu ziet is een hedge tegen inflatie en iets bezitten wat niet oneindig is. De 4 jarige cycle domineered de stijging.
Je kunt BTC niet vergelijken met de andere projecten die op een blockchain gelanceerd worden. Store of value heeft namelijk weinig overeenkomsten met decentralized AI, een layer-2 oplossing voor een chain die weinig gebruikt wordt.
De pumps zullen worden veroorzaakt door retail die ergens vol op gaat inspringen. Dat gaat gebeuren als BTC en crypto weer in dezelfde mond genomen worden tijdens een media hype. Dan hoor je overal en nergens van bitcoin en gaan de crypto apps weer geïnstalleerd worden.
Stel dat BTC op $250k staat. Dan zijn alle blockchain projecten niet opeens meer waardevol dan dat ze nu zijn. De dikke tech toepassing zal nog steeds minimaal zijn.
Ik kan begrijpen dat een QE voor brandstof voor de hele markt zorgt. Puur voor alts kan ik me dat minder voorstellen.
Kan iemand daar een hortend en stotend pruttel geluid onder monteren?
Van n startende Tomos ofzo
Ik lul ook zomaar wat
Dit nieuwe beestje (deai) blijft ook maar gaan.Wackmack schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:21:
NEAR Protocol is mijn big bag. Staat nu pas op de 8 dollar. ATH was zelfs boven de 20d, oef, als we daar toch heen zouden gaan
:strip_exif()/f/image/y0B2GraC03WQPrxVPjScnY6r.jpg?f=fotoalbum_large)
Iets meer risk reward, ken near vooral van vorige run.
Nodig die vent anders een keer uit hier, scheelt jou ook een hoop typwerkzwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:28:
[...]
Wat een verhaal man haha. Maar ik heb geen zin om het uit te leggen vandaag. Alts zijn daar veel gevoeliger voor dan Bitcoin. Uiteraard zorgt het voor brandstof voor de hele markt. Ik kan geen 20 uren aan Cowen video's over hoe de macro economie zijn uitwerking heeft op de cryptomarkt in 3 regels neerzetten.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
AAVE maakt zich klaar voor de banana zone!!
nothing stops this train
Dat was de eerste alt die ik kocht in 2017 met het nat nog achter de oren op Binance met trillende handjes

LEND was dat toen. Als ik het had aangehouden was ik nu misschien wel loaded geweest geen idee.
Ga het niet terug opzoeken
Puch. Startende Puchshovelhead1340 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:29:
[...]
shovelhead1340 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:29:
[...]
AGGR trade is er niets bij.
We kruipen weer zachtjes naar de ATH toe, wordt het weer een reject bij 76400 of beuken we nu door ?
BTC volume is wel enorm gedropt sinds vandaag.
[ Voor 19% gewijzigd door Q_7 op 07-11-2024 18:05 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Reject was puur omdat usa dicht ging. Zitten verder niet echt sell muren daar. Pas op 77k. Ook amper liquiditeit te pakkenQ_7 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:05:
We kruipen weer zachtjes naar de ATH toe, wordt het weer een reject bij 76400 of beuken we nu door ?
Meltdown na de FOMC.anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:07:
[...]
Reject was puur omdat usa dicht ging. Zitten verder niet echt sell muren daar. Pas op 77k. Ook amper liquiditeit te pakken
Gokje 72.750.
NIEUWE ATH komt eraan !!
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Momentum is buildingtomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:00:
Dit roteert omhoog, let maar op
Ready tot zeer ready
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

WillemdeZijger schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:34:
Any minute now.

[ Voor 44% gewijzigd door Coldcat op 07-11-2024 18:35 ]
80k incoming
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kut leven heb ik ook. Beetje wachten totdat mijn niet bestaande virtuele muntje mij ietsiepietsie rijker maakt.
Ook niet gek, want daar zijn we nog nooit geweest.anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:07:
[...]
Reject was puur omdat usa dicht ging. Zitten verder niet echt sell muren daar. Pas op 77k. Ook amper liquiditeit te pakken
Heb heb even gevraagd aan Chat GPT:zwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:28:
[...]
Wat een verhaal man haha. Maar ik heb geen zin om het uit te leggen vandaag. Alts zijn daar veel gevoeliger voor dan Bitcoin. Uiteraard zorgt het voor brandstof voor de hele markt. Ik kan geen 20 uren aan Cowen video's over hoe de macro economie zijn uitwerking heeft op de cryptomarkt in 3 regels neerzetten.
Benjamin Cowen believes that the macro economy significantly influences the cryptocurrency market through factors like interest rates, inflation, and liquidity. He highlights that low interest rates and quantitative easing can drive bullish behavior in crypto, while tightening policies and economic uncertainty can create downward pressure. Cowen also points out that crypto’s performance often correlates with broader market sentiment, particularly in relation to risk-on and risk-off periods.
Dit komt er aan hoor, even nog
klopt. gaat nu vooral om fibonnaci, bullflag en pennants, terug testen ivm te hoge rsi/ funding. So easytomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:50:
[...]
Ook niet gek, want daar zijn we nog nooit geweest.
Valt me wel op dat funding laag is, en spot lead. Blijkbaar extreem veel mensen rekt gegaan met leverage laatste maanden. Niemand durft meer
Ik weet ook niet of ik perp leverage zou willen zitten in price discovery.anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:53:
[...]
klopt. gaat nu vooral om fibonnaci, bullflag en pennants, terug testen ivm te hoge rsi/ funding. So easy
Valt me wel op dat funding laag is, en spot lead. Blijkbaar extreem veel mensen rekt gegaan met leverage laatste maanden. Niemand durft meer
Hallo ATH. Ik zal de Rabo maar vast bellentomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:00:
Dit roteert omhoog, let maar op
oh ik wel, boven alles. Als ik iets geleerd heb in 4 bullruns is dat het wel. Er is niets simpeler dan dat. Dit is het punt waar je gewoon echt slapend rijk word.tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:55:
[...]
Ik weet ook niet of ik perp leverage zou willen zitten in price discovery.
Enige regel is zo nu en dan afromen en niet starten met meer dan x10. Bij dikke winst kan de schuif omhoog. Zorg iig dat je niet geliquideert word bij een -25%, dan zit je wel goed.
Om maar bij Jiskefet terminologie te blijven: dit noem ik lafjes tegenaan hangen. En lafjes tegenaan hangen, is niet...
En nu doordenderen met die trein, ik heb volgende week vakantie en wil elke dag biefstuk, champagne en ontbijten met kaviaar
Je kan ook spot margin doen, dat valt buiten de perp, daar is minder risicoanti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:59:
[...]
oh ik wel, boven alles. Als ik iets geleerd heb in 4 bullruns is dat het wel. Er is niets simpeler dan dat. Dit is het punt waar je gewoon echt slapend rijk word.
Enige regel is zo nu en dan afromen en niet starten met meer dan x10. Bij dikke winst kan de schuif omhoog. Zorg iig dat je niet geliquideert word bij een -25%, dan zit je wel goed.
yes kan ook. Probleem is gewoon dat veel mensen gewoon een x20 of x50 openen.....bij kleine drop de boel laten lopen of sellen, bij de 1e groene candle weer een nieuwe openen.......en dat again en again. Dan word het een dure hobbytomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:00:
[...]
Je kan ook spot margin doen, dat valt buiten de perp, daar is minder risico
Of gewoon spot… niks leverage. Oh wacht ging niet over altcoins
In de bull run zoals nu doe ik meestal x2 met grote size swing traden en voor de rest beetje scalpen want werken is ook maar saai.anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:02:
[...]
yes kan ook. Probleem is gewoon dat veel mensen gewoon een x20 of x50 openen.....bij kleine drop de boel laten lopen of sellen, bij de 1e groene candle weer een nieuwe openen.......en dat again en again. Dan word het een dure hobby
AhaAmens schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:00:
En nu doordenderen met die trein, ik heb volgende week vakantie en wil elke dag biefstuk, champagne en ontbijten met kaviaar
is degelijk iig!! x200 laat ik ook aan me voorbij gaan. Das meer iets voor die sparta hobbieist hier. Al hebben we hem al lang niet meer gezien....misschien iets met een x200??tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:03:
[...]
In de bull run zoals nu doe ik meestal x2 met grote size swing traden en voor de rest beetje scalpen want werken is ook maar saai.
Zullen nog even moeten wachten. Zie nu dat anti elppa een uurtje geleden voorspelt dat we wel door die 76400 beuken, dus voorlopig verwacht ik dat we wel een keer of 5 a 10 tegen die grens gaan bouncen 🤫
Dat is @Skrunsies van de andere kant! Hopelijk gaat het goed met hem en z'n dochters.
maar na 10x wel er doorheen is ook er doorLadyS schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:08:
Zullen nog even moeten wachten. Zie nu dat anti elppa een uurtje geleden voorspelt dat we wel door die 76400 beuken, dus voorlopig verwacht ik dat we wel een keer of 5 a 10 tegen die grens gaan bouncen 🤫
eerst zo ff onze vriend HPowell met zijn printer. Gok op amper actie maar wie weet wat mooie naalden heen en weer tussen 20 en 21h
Girl, I like your styleLadyS schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:08:
Ik heb al moeite om dit te begrijpen, laat staan dat ik iets van crypto begrijp. Van dit topic ook niet meer overigens, ik vermoed dat ik de regels opnieuw moet gaan lezen na anderhalf jaar “afwezigheid”. Even wennen aan het aantal bewerkte Posts en het hoe en waarom.zwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:18:
[...]
Realize that standing on the sidelines isn't the same as being in the game. Bears sound smart but bulls make money.
Geen kritiek, wel verbaasd.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik moet iets als nog niet volleerd trader.
Dan moet je andere betrouwbare indicatoren gebruiken om te bepalen of je nu rustig eten kan gaan koken of dat je naar een chart blijft staren om daarna in alle hype een luxe diner te gaan bestellen.
@anti elppa
Ik ga eten, roep je me als je denkt dat we de 69k gaan aantikken
69k doen we voorlopig niet aan meeLadyS schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:22:
[...]
Dan moet je andere betrouwbare indicatoren gebruiken om te bepalen of je nu rustig eten kan gaan koken of dat je naar een chart blijft staren om daarna in alle hype een luxe diner te gaan bestellen.
@anti elppa
Pasta rektoni???LadyS schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:22:
[...]
@anti elppa
mooie avatar trouwens. AI blijft geniaal op dat vlak
Net even teruggezocht naar de koers toen ik voor het eerst fiat in Bitcoin gooide en die was 42k dollar.
Dus over 8k is mijn eerste inleg verdubbeld in minder dan 1 jaar.
Hier op 5000 dollar ongeveer, echt vlak na de corona dipWispe schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:29:
Net even teruggezocht naar de koers toen ik voor het eerst fiat in Bitcoin gooide en die was 42k dollar.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De aanhouder wintanti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:10:
[...]
maar na 10x wel er doorheen is ook er door![]()
eerst zo ff onze vriend HPowell met zijn printer. Gok op amper actie maar wie weet wat mooie naalden heen en weer tussen 20 en 21h
Dacht dat ik op 80 euro zat voor een kwart bitcoin, zweet in mijn b*ln**d toen. (we mogen niet meer schunnig zijn).sjorremans schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:31:
[...]
Hier op 5000 dollar ongeveer, echt vlak na de corona dip
Nu betaal je het voor de gemiddelde buy order.BeyondThunder schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:37:
[...]
Dacht dat ik op 80 euro zat voor een kwart bitcoin, zweet in mijn b*ln**d. (we mogen niet meer schunnig zijn)
Ik heb nog bitcoin gemined op een laptop (CPU). Daarna ook meteen met een GPU. Al die bitcoin is de eeuwige verdoemenis in gegaan met een verloren wallet. Daarna m’n eerste baan en aandacht op werk. Tot ik dacht, als mensen eenvoudig rijk worden moet ik dat ook kunnenBeyondThunder schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:37:
[...]
Dacht dat ik op 80 euro zat voor een kwart bitcoin, zweet in mijn b*ln**d toen. (we mogen niet meer schunnig zijn).
Zou de FOMO nog een beetje aangewakkerd worden bij Henk & Ingrid? Meer kopen!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik ben zo blij dat de Tx (gas) fee op erc20 u een beetje te doen is. Kan ik eindelijk die $ 7.37 staking rewards claimen op (ooit) $800 staked tokens zonder verlies te maken. En dan nog 46 andere drekcoins....zwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:39:
[...]
Nu betaal je het voor de gemiddelde buy order.
Bitcoin it is.
Welcome in price discovery.
Have a nice ride!
Have a nice ride!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je bent met deze opmerkingen goed geintegreerd met de rest van de geitenbende hier ✅LadyS schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:22:
[...]
@anti elppa

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ath is de bevestiging dat we dus gelijk hadden en hebben.
Kudos voor iedereen die in die diepe bear zn centen hier in heeft gegooid.
Ik heb nooit getwijfeld, maar wel enorm gebaald van de rektheid die hier vele kale pasta maaltijden heeft gegeven.
Die 100K gaat komen.
Kleine tip, neem tijdig wat winsten en doe er wat leuks mee. Al is het voor de vorm. Die paar sats minder maken het verschil niet, maar op een biertje trakteren van je cryptowinsten is het heerlijkste wat er is. Lfg!
Kudos voor iedereen die in die diepe bear zn centen hier in heeft gegooid.
Ik heb nooit getwijfeld, maar wel enorm gebaald van de rektheid die hier vele kale pasta maaltijden heeft gegeven.
Die 100K gaat komen.
Kleine tip, neem tijdig wat winsten en doe er wat leuks mee. Al is het voor de vorm. Die paar sats minder maken het verschil niet, maar op een biertje trakteren van je cryptowinsten is het heerlijkste wat er is. Lfg!
alleen een Black Swan event kan BTC nog remmen naar de $100k!
ik sluit het niet uit, TRUMP heeft al 3 attempts overleefd....
ik sluit het niet uit, TRUMP heeft al 3 attempts overleefd....
[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 07-11-2024 19:56 ]
nothing stops this train
Bitcoin mag wel eens uitbreken zometeen ik heb nota bene mijn ADA er voor ingeruild, en jaa na al dat holden deed dat toch een beetje pijn.
Natuurlijk wil ik met de winst weer in alts
Natuurlijk wil ik met de winst weer in alts
Dat mensen aan het het begin van de run al stellen zeg, ongelooflijk...
Euh, we zitten op een ATH. Waar moet BTC dan nog uitbreken?Pinsa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:58:
Bitcoin mag wel eens uitbreken zometeen
Beter te vroeg dan te laatWhySoSerious schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:59:
Dat mensen aan het het begin van de run al stellen zeg, ongelooflijk...
En het gekke is dat er geen haar op mijn hoofd denkt aan verkopen, maar ja, ik weet ook niet hoe dat moet na 11 jaar.
Nou, FOMC, daar gaan we dan
Zoals verwacht, gaat nu vooral om de toon van ome Powell, QE/QT..
https://www.federalreserv...ses/monetary20241107a.htmIn support of its goals, the Committee decided to lower the target range for the federal funds rate by 1/4 percentage point to 4-1/2 to 4-3/4 percent.
Zoals voorspelt dus, nu het praatje nog.
Geen QE dus?The Committee will continue reducing its holdings of Treasury securities and agency debt and agency mortgage‑backed securities
[ Voor 54% gewijzigd door Coldcat op 07-11-2024 20:03 ]
80k was toch beloofd deze week?YES schreef op donderdag 7 november 2024 @ 19:59:
[...]
Euh, we zitten op een ATH. Waar moet BTC dan nog uitbreken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!