Zoals met normale beleggingen is alles in 1x verkopen niet de beste strategie, beter gestaffeld kopen en verkopen. Heb zelf een aantal price targets om delen te verkopen. Vergeet niet dat we nog een jaar hebben in deze bull market.Nubtrix schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:13:
Zo, lekker dagje gisteren. En blijft vandaag voorlopig ook nog goed rond de 75k hangen.
Op X valt het op dat verschillende influencers weer uit hun winterslaap komen. Price targets van 420k tot zelfs 850k deze run vliegen je om de oren.
BTC gaat heus ooit wel eens gold evenaren, maar dat zal niet het komende jaar zijn. Zo een vaart gaat dat allemaal niet lopen.
Ik ga voor een realistischer target tussen de 90k en 140k. Anderzijds ben ik wel sterk aan het twijfelen of ik wel al mijn BTC zal verkopen dan. Misschien is de -80% bearmarket voor BTC nu wel definitief verleden tijd met de komst van de ETFs... Komt eigenlijk op het volgende neer: ga je trouw de 4-jarige cycle blijven volgen of gaat deze cycle vroeg of laat ophouden te bestaan. Bitcoin is nog steeds erg jong en zeer nieuwe technologie, dus volatiliteit zal er nog wel even zijn. Vraag is of dat echt nog -80% gaat doen. Is het nog de moeite om te proberen swingtraden als dat bijvoorbeeld nog maar -50% gaat doen, ermee rekening houdend dat je de top en bodem nooit precies kan verkopen/kopen.
Het is vroeg om reeds hierover na te denken, maar het is toch iets dat door mijn hoofd spookt. Makkelijkste is natuurlijk gewoon hold, maar als er kans is op een mooie swingtrade (zoals de afgelopen 3 cycles), dan doe je gewoon mee.
Voor alts is het simpeler: sell on the way up. Don't marry your bags.
Ik was dezelfde denkoefening aan het maken voor Verus, een project waar ik longterm bullish op blijf. Maar ook hier ga ik niet holden. Verkopen on the way up, terugkopen on the way down.
Moet hier ook volgens onze hoogste rechter.Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:42:
[...]
Op ongerealiseerde winst ook. Ik vraag me dan af of je ook geld terugkrijgt als het flink in elkaar zakt.
So... pic.twitter.com/tt8IlcA3c4
— Raoul Pal (@RaoulGMI) 6 november 2024
@Wispe dus de FIRE mensen komen hier ook heen? Scheelt weer een forum. Zonder crypto worden ze nooit FIRE met die belasting (gaat ook op aandelen gelden en zaken als kunst/autos/etc toch?).
Ik volg het niet zo omdat ik geen belasting betaal.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Sssst, niets zeggen. Hoe minder mensen dit denken, hoe beter. Zie je, ik heb exit liquidity nodig op 130k.Eusebius schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:35:
[...]
Neem de vorige run met Madelon die bij 60K riep tegen iedereen 'nu kopen' en toen bleek dat de piek te zijn. Dat gaat nu ook gebeuren: opeens heel veel mensen bullish bij 100k en dan blijkt de top 120k (ofzo) te zijn. Zit je weer bij het Kerst-diner met boze ouders die 10k in BTC hebben gestoken en nu 50% verlies hebben ..
Dus ja, ik acht 140k echt de max, ook als je een beetje naar de modellen kijkt. De pieken worden ook minder hoog.
Of FIRE met de mogelijke nieuwe belastingwetgeving nog haalbaar is, is met enige regelmaat een punt van discussie op FIRE fora. Naar mijn mening wordt je haast wel genoodzaakt om in crypto te zitten wil je grote stappen kunnen maken.sh4d0wman schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:02:
@Wispe dus de FIRE mensen komen hier ook heen? Scheelt weer een forum. Zonder crypto worden ze nooit FIRE met die belasting (gaat ook op aandelen gelden en zaken als kunst/autos/etc toch?).
Vanuit de overheid gezien is het ook helemaal niet wenselijk dat men FIRE wordt. Zeker niet in een samenleving waar de beroepsbevolking al krimpt. De ironie van het verhogen van de vermogensbelasting is dat het vooral de middenklasse raakt, die vermogen proberen op te bouwen. De echt vermogenden verzinnen wel een constructie om minder belasting te kunnen betalen.
Waarom kunnen middenstanders die constructies niet gebruiken?jvel92 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:50:
[...]
Of FIRE met de mogelijke nieuwe belastingwetgeving nog haalbaar is, is met enige regelmaat een punt van discussie op FIRE fora. Naar mijn mening wordt je haast wel genoodzaakt om in crypto te zitten wil je grote stappen kunnen maken.
Vanuit de overheid gezien is het ook helemaal niet wenselijk dat men FIRE wordt. Zeker niet in een samenleving waar de beroepsbevolking al krimpt. De ironie van het verhogen van de vermogensbelasting is dat het vooral de middenklasse raakt, die vermogen proberen op te bouwen. De echt vermogenden verzinnen wel een constructie om minder belasting te kunnen betalen.
==
hoi
Middenstanders zijn niet zó rijk dat ze in zoverre Heineken-constructies kunnen optuigen dat het zin heeft.Eusebius schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:52:
[...]
Waarom kunnen middenstanders die constructies niet gebruiken?
Ik kan wel weer wat smerig groene candles gebruiken.
Ik kan wel smerige zwembroek posities gebruiken
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 07-11-2024 14:04 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Als LT hodlers dat al denken dan gaat er zeker een alt season komen zodra retail instapt.knakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:00:
Die willen allemaal in een week een x100 zien. Het maakt niet uit wat, als het maar een hype heeft en dagen achter elkaar groene candles print.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
knakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:00:
:strip_exif()/f/image/I7HEi63dJ2DbMjtO7KGe0cFK.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Mooie liquidity voor whales om meer sats te vergaren.Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:04:
[...]
Als LT hodlers dat al denken dan gaat er zeker een alt season komen zodra retail instapt.
Die willen allemaal in een week een x100 zien. Het maakt niet uit wat, als het maar een hype heeft en dagen achter elkaar groene candles print.
Computers van kwantum kunnen binnenkort ook je sleutels breken…Alpina schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:11:
https://www.hln.be/nieuws...alles-verdwenen~a424cf21/
Not your sleutel not your kluis.
Dat hep op facebook gestaan?Aeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:22:
[...]
Computers van kwantum kunnen binnenkort ook je sleutels breken…
Voorlopig nog niet.
Aeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:04:
Ik kan wel smerige zwembroek posities gebruiken
:gifsicle():strip_exif()/f/image/i3TBMUMHu2pRq6IfQuV2OMyZ.gif?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Misschien vandaag, wie weet
knakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:00:
:strip_exif()/f/image/WSUGgYEr4VvhRFZLsiLrT2QX.jpg?f=fotoalbum_large)
dubbelpost
[ Voor 86% gewijzigd door Kol Nedra op 07-11-2024 14:45 ]
nothing stops this train
interesant is dit wel:
BREAKING: Listen to the Recreated Voice of a 3,000-Year-Old Egyptian Mummy. pic.twitter.com/KFIroLTaRT
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 7 november 2024
nothing stops this train
Ik hoor haar fluisteren….. bitcooooiiin!
Hmmm, vandaag een Lambo gespot bij een rijtjeshuis voor de deur. En op werk komt net een Porsche 911 langs. Signs...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Om uit te stappen?Bushalte schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:19:
Hmmm, vandaag een Lambo gespot bij een rijtjeshuis voor de deur. En op werk komt net een Porsche 911 langs. Signs...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Neen, signs voor groene palen en een BTC van 420k. Waarna ik moet kiezen om in te stappen in een Lambo of een Porsche.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zie net Elon Musk bij op de familiefoto van Trump staan. Geen anti Bitcoin de komende jarenBushalte schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:28:
[...]
Neen, signs voor groene palen en een BTC van 420k. Waarna ik moet kiezen om in te stappen in een Lambo of een Porsche.

Elon Pumpt alleen die vieze Hond.Alpina schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:31:
[...]
Zie net Elon Musk bij op de familiefoto van Trump staan. Geen anti Bitcoin de komende jaren
Als je lui bent maar nieuwsgierig:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tPb2OQsvFiryk7iAHqmAdt7y.jpg?f=user_large)
Musk is natuurlijk ook een immigrant.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tPb2OQsvFiryk7iAHqmAdt7y.jpg?f=user_large)
Musk is natuurlijk ook een immigrant.
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 07-11-2024 15:35 ]
Bushalte schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:28:
[...]
:strip_exif()/f/image/kP7dwXnZK5E30CYgA8zSmLQV.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nog even en links is expectation en rechts is reality.
Behalve voor skrunsies met zij dot natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 07-11-2024 15:41 ]
Hoop gains uit mijn BTC trades getrokken. Vandaag een gemiste oproep;
/f/image/ja4IvJlDEOGYMuDN731NrGHM.png?f=fotoalbum_large)
Wat blijkt;
/f/image/CGXw8DbOrrtsRPZFh4CzpVuT.png?f=fotoalbum_large)
Schuld van de Rabobank meme
/f/image/ja4IvJlDEOGYMuDN731NrGHM.png?f=fotoalbum_large)
Wat blijkt;
/f/image/CGXw8DbOrrtsRPZFh4CzpVuT.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door tomtom901 op 07-11-2024 15:41 ]
Nou jij post genoeg om die gains van box 3 naar box 1 te moeten verschuiventomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:41:
Hoop gains uit mijn BTC trades getrokken. Vandaag een gemiste oproep;
[Afbeelding]
Wat blijkt;
[Afbeelding]
sorry was niet de bedoeling om je bericht de rommelen....knakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:41:
[...]
Behalve voor skrunsies met zij dot natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door MrFX op 07-11-2024 15:44 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik heb ING leeggetrokken deze week dat zit nu in BTC. FUCK ING , ook die meeleest !
Nu heb ik ze ook daadwerkelijk gesproken. KYC
Mijn gains hadden wat belletjes getriggerd.
Dat is toch precies hoe het zou moeten zijn? Snel gebeld en het lijkt opgelost!tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:50:
Nu heb ik ze ook daadwerkelijk gesproken. KYCMijn gains hadden wat belletjes getriggerd.
Hulde aan de Rabobank!
Ja maar hoe kom je aan het geld wat je initieel van onze bank hebt verstuurd? Onze modellen laten geen mogelijkheid zien dat je legaal de gainz kunt bemachtigen
Klopt, hebben ze netjes gedaan. Zonde alleen dat ze dan iemand laten bellen met 0 kennis.Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:53:
[...]
Dat is toch precies hoe het zou moeten zijn? Snel gebeld en het lijkt opgelost!
Hulde aan de Rabobank!
"enneee welke munten heeft u dan precies?"
Dus ik elke shitcoin opnoemen die ik kon bedenken;
"Vitaliks poes, CRO, Vechain...."
overdrijven is ook een vakAeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:55:
Ja maar hoe kom je aan het geld wat je initieel van onze bank hebt verstuurd? Onze modellen laten geen mogelijkheid zien dat je legaal de gainz kunt bemachtigen
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:50:
Nu heb ik ze ook daadwerkelijk gesproken. KYCMijn gains hadden wat belletjes getriggerd.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/G9rCMiPsT5zvEGpOW6MVBk35.jpg?f=user_large)
Je weet toch hoe je aan die fiat komt? Het is niet gratis (behalve als je crypto verkoopt).Aeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:55:
[ Voor 4% gewijzigd door Wispe op 07-11-2024 15:56 ]
"Aha, over Vitaliks poes heb ik al wat nare dingen gehoord. Van ene heer @anti elppa . Wees gewaarschuwd!"tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:55:
[...]
Klopt, hebben ze netjes gedaan. Zonde alleen dat ze dan iemand laten bellen met 0 kennis.
Dat weten ze wel, ik heb al eerder een intensief KYC onderzoek gehad, ze hebben o.a. inkomstenbelasting van me, jaarraportages van de zaak. Daarom was deze ook snel bekeken, ze hebben voortdurend toezicht op whales.Aeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:55:
Hebben ze ook even voor je ingelogd? En je scherm overgenomen op afstand?tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:50:
Ik heb geen zin in dat traject -.-tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:58:
[...]
Dat weten ze wel, ik heb al eerder een intensief KYC onderzoek gehad, ze hebben o.a. inkomstenbelasting van me, jaarraportages van de zaak. Daarom was deze ook snel bekeken, ze hebben voortdurend toezicht op whales.
Beter maar gewoon meewerken, die banken spelen onder 1 hoedje, dus ze kunnen 't je heel lastig makken zonder dat je een poot hebt om op te staan.
Yup geen keuze.tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:07:
[...]
Beter maar gewoon meewerken, die banken spelen onder 1 hoedje, dus ze kunnen 't je heel lastig makken zonder dat je een poot hebt om op te staan.

Alles is traceerbaar, maak me geen zorgen
[ Voor 7% gewijzigd door Aeronaut op 07-11-2024 16:10 ]
geld hoeft niet via de bank toch? ByBit card bijv.
oke ook KYC, maar wellicht minder snel irritatie
oke ook KYC, maar wellicht minder snel irritatie
nothing stops this train
Dan is mijn ervaring dat het reuze meevalt.Aeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:09:
[...]
Yup geen keuze.
Alles is traceerbaar, maak me geen zorgen
Wat is dan de trigger? Elke keer als je wat hogere bedragen eraf haalt? Doe je dat zo regelmatig dan?tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:07:
[...]
* ByteMe_ zit nog steeds af te vragen hoe hij om zou moeten gaan als er echt ooit een flink bedrag in de PF staat. Afhalen voor een flink bedrag op de rekening? Dat zal nog flink wat jaren duren sowieso. Maar ik voel al de BD & ING in je nek hijgen dat ze van alles willen. Gezien ik geen trader ben, zal dat nog steeds box 3 zijn, maar toch.
Ik denk eerder dat tomtom juist dikke bedragen droptByteMe_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:12:
Wat is dan de trigger? Elke keer als je wat hogere bedragen eraf haalt? Doe je dat zo regelmatig dan?

Hoge bedragen winstnemen idd, soms ook weer relatief snel fiat terugstorten naar de exchange. Meestal koop ik serieuze dips op spot margin die ik dan weer aanvul met fiat. Maar ik hou nooit heel veel op de exchange (>xxx.xxx) want ja, je weet maar nooit.ByteMe_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:12:
[...]
Wat is dan de trigger? Elke keer als je wat hogere bedragen eraf haalt? Doe je dat zo regelmatig dan?
* ByteMe_ zit nog steeds af te vragen hoe hij om zou moeten gaan als er echt ooit een flink bedrag in de PF staat. Afhalen voor een flink bedrag op de rekening? Dat zal nog flink wat jaren duren sowieso. Maar ik voel al de BD & ING in je nek hijgen dat ze van alles willen. Gezien ik geen trader ben, zal dat box 3 zijn, maar toch.
Was net te laat voor een foto maar zag deze net regio Breda.
:strip_exif()/f/image/sDGEXNu70U9fBNoikjXZKyDL.jpg?f=fotoalbum_large)
Dacht meteen aan @tomtom901 die een GO van de Rabo heeft gekregen
:strip_exif()/f/image/sDGEXNu70U9fBNoikjXZKyDL.jpg?f=fotoalbum_large)

Alpina schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:14:
Was net te laat voor een foto maar zag deze net regio Breda.
[Afbeelding]

Gaat dat op afstand of in persoon?tomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:58:
[...]
Dat weten ze wel, ik heb al eerder een intensief KYC onderzoek gehad, ze hebben o.a. inkomstenbelasting van me, jaarraportages van de zaak. Daarom was deze ook snel bekeken, ze hebben voortdurend toezicht op whales.
Onzin gebabbel op Radio 538 over bitcoin as we speak, of je ff kan bellen als je ooit in je leven "een pizza of iets" hebt gekocht met bitcoin en daar nu spijt van hebt...
Henk & Ingrid zijn onderweg!
Henk & Ingrid zijn onderweg!

PS5
Nou, die KYC persoon zat in Den Bosch, en ik woonde destijds daar in de buurt (regio Paleiskwartier), dus ik ben met mijn laptop die kant op gelopen. Stonden ze wel even gek te kijken, maar toen wisten ze zeker dat het geen gekke dingen waren. Dit gesprek was telefonisch en dat is volgens mij ook de norm.
bij 2k of meer kunnen ze tegenwoordig al contact opnemen. Dat is ook zo met veelvuldig cash opnemen bijvoorbeeld. De BD vraagt enkel of je het hebt (en dat heb je dus als je nee aanvinkt dan ben je onnodig fraude aan het plegen aangezien het enkel om) vermogen groter dan 35k of ongeveer dubbele als je samenwoont. Zo ja dan moet je er gewoon vermogensbelasting over betalen zoals iedereen in NL. Zo nee dan hoef je je ook geen zorgen te maken.ByteMe_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:12:
[...]
* ByteMe_ zit nog steeds af te vragen hoe hij om zou moeten gaan als er echt ooit een flink bedrag in de PF staat. Afhalen voor een flink bedrag op de rekening? Dat zal nog flink wat jaren duren sowieso. Maar ik voel al de BD & ING in je nek hijgen dat ze van alles willen. Gezien ik geen trader ben, zal dat nog steeds box 3 zijn, maar toch.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Klote Rabobank. Hier was het gewoon eerst account blokkeren, dan moet je zelf bellen om het weer te ontgrendelen. Helemaal blij met Revolut hier, ook nog eens een bank zonder kosten.
Verder heb ik wel documenten moeten invullen toen het om wat grotere bedragen ging
Verder heb ik wel documenten moeten invullen toen het om wat grotere bedragen ging
Bitcoin - A weapon of mass disruption
kan 4k zijn, kan 100k zijn. Als jij nooit afschrijvingen naar exchanges hebt gehad, en je de laatste jaren maar max een keer 1 a 2k als transactie gedaan hebt. En je laat nu ineens paar K uitbetalen kan je gebeld worden. Zijn 10k transacties normaal voor jou, dan gaan ze niet bellen voor 2k crypto uitbetalingByteMe_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:12:
[...]
Ik heb 2,5 jaar terug met hypotheek wat vragen gehad, alles netjes uitgelegd en bewijs meegestuurd. Daarna nooit meer wat gehoord.
Ik zit bij de ING en zit daar al extreem lang. 90% aankopen en verkopen gaan via Bitonic van en naar diezelfde ING rekening. Super easy.
Ik kan dus gerust 100k schuiven zonder ook maar iets te horen.
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 07-11-2024 16:22 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@tomtom901 Porsche al besteld?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Smerig groene candles incoming. Wen er maar aan.
Geloof ik niet, die trekken echt wel ff aan de bel bij dat soort bedragen. Denk alleen door je voorgeschiedenis dat het een simpel gesprek wordt (was hier ook).anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:21:
[...]
Ik kan dus gerust 100k schuiven zonder ook maar iets te horen.
ik hoor toch echt niets. goede kennis (Zeer close) schuift met miljoenen. Hoort ook niets. ook niet gek als dat maar paar % is van totale holdingstomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:22:
[...]
Geloof ik niet, die trekken echt wel ff aan de bel bij dat soort bedragen. Denk alleen door je voorgeschiedenis dat het een simpel gesprek wordt (was hier ook).
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 07-11-2024 16:25 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tijd om de plannen maar eens af te stoffen wanneer winst te nemen. Al regelmatig hier langsgekomen, maar het is altijd interessant om te zien of er nieuwe inzichten zijn. Om af te trappen, dit is mijn eigen plan (nog wel wat zoekende):
Vanaf BTC op 90000 ga ik elke 10000 extra waarde, 10% DCA uit toe passen. Ik wil wel altijd iets BTC aanhouden.
Alts in een vergelijkbaar tempo, om mijn pf niet te alt heavy laten worden.
Nu nog aan het plan houden natuurlijk. Ik denk dat dit lastig wordt, zodra de PF bijvoorbeeld meer dan een jaarsalaris waard wordt
Vanaf BTC op 90000 ga ik elke 10000 extra waarde, 10% DCA uit toe passen. Ik wil wel altijd iets BTC aanhouden.
Nu nog aan het plan houden natuurlijk. Ik denk dat dit lastig wordt, zodra de PF bijvoorbeeld meer dan een jaarsalaris waard wordt
Met dat soort bedragen ben je allang intern overgezet naar private banking, daar werkt het heel anders. Die drempel heb ik alleen nog nietanti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:23:
[...]
ik hoor toch echt niets. goede kennis (Zeer close) schuift met miljoenen. Hoort ook niets. ook niet gek als dat maar paar % is van totale holdings
Ik ben voor deze run wel vrij bewust voor crypto van Rabo naar ING gegaan. Rabo lees ik iets meer gedoe mee.
Al had ik eigenlijk de vorige run al wel een belletje verwacht.
Maar goed dat werkt toch allemaal samen uiteindelijk.
Ik verder niets te verbergen dus ik leg het deze run graag allemaal uit aan ze.
Ik lees dat ik de boormachine maar weer uit het vet moet halen!anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:23:
[...]
ik hoor toch echt niets. goede kennis (Zeer close) schuift met miljoenen. Hoort ook niets. ook niet gek als dat maar paar % is van totale holdings
Oh wacht, crypto moont alweer, dat gedoe met de boormachine laat ik over aan het plebs
FYI
Hier ook ING. Ik ben ook nog niet gebeld, maar met die lage DCA bedragen en 1-2x lager bedrag opnemen zal dat allesbehalve boeiend zijnAlpina schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:28:
Ik ben voor deze run wel vrij bewust voor crypto van Rabo naar ING gegaan. Rabo lees ik iets meer gedoe mee.
TP-1 staat in dat geval voor Take-Porsche 1?Aeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:33:
80k TP-1 Porsche+1 bro.
Nice!
Audi RSQ3 loading hier
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Strak plan.PureLOOD schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:25:
Tijd om de plannen maar eens af te stoffen wanneer winst te nemen. Al regelmatig hier langsgekomen, maar het is altijd interessant om te zien of er nieuwe inzichten zijn. Om af te trappen, dit is mijn eigen plan (nog wel wat zoekende):
Is net makkelijker als je op voorhand uw targets vast legt. Op het moment van de grote pumps kan je toch nooit helder denken en neemt greed vaker de bovenhand (was bij mij toch steeds zo). Dus gewoon rustig aan je plan houden en komt helemaal goed
Ik ga nu ook niet plots nieuwe alts beginnen kopen of groene candles chasen. De bags liggen vast, hoogstens nog wat geschuif tussen de alts. Mind is nu enkel gericht op verkopen (als we parabolisch gaan).
Ik heb in het verleden met ING vele lambo's naar binance en bitvaveau verstuurd, nooit wat gehoord. Maar zodra er geld binnenkomt, weten ze je bij de witwas afdeling goed te vinden en mag je een formuliertje invullen. Daarna hoor je nooit meer wat.Alpina schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:28:
MOOOON! Alweer een 1k candle op de hourly!
Zie de maan schijnt door de bomen
Cumrocket voor 90% all intomtom901 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:55:
[...]
Klopt, hebben ze netjes gedaan. Zonde alleen dat ze dan iemand laten bellen met 0 kennis.
Is dat een nieuwe crypto token
Iedereen noemt de wagen op die gekocht wordt door de dikke gains! Stelletje kapitalisten. Je zou die dikke tech meer moeten omarmen.
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 07-11-2024 16:50 ]
boomer in aandelen
rendament is rendament
nothing stops this train
Als we door die 76 knallen zal het hard gaan.
Zie de maan schijnt door de bomenWhySoSerious schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:43:
Zie de maan schijnt door de bomen
Makkers staked uw shitty coins
't Heerlijk avondje is gekomen
't avondje van bi-hit-coin!
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de gains krijgt, wie de bart
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de porsche krijgt, wie de bart
Target hier is een mooie Alfa Romeo Giulia, Veloce uitvoering 😉sjorremans schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:34:
[...]
Nice!
Audi RSQ3 loading hieris nog wel een klein zetje wat betreft crypto voor nodig maar dat gaat deze tijdens deze bull wel lukken
.@realDonaldTrump, Congratulations!
— Brad Garlinghouse (@bgarlinghouse) 6 november 2024
Some fodder for your first 100-day checklist to get things moving:
- Fire Gensler. Day 1, no delays.
- In his place, appoint Giancarlo, Brooks, or Gallagher – they’d be massive upgrades in rebuilding the rule of law (and reputation) at the…
Ja ik ben benieuwd! Heb toen de TAO Audi netjes gemeld maar dat is geen Lambo natuurlijkknakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:39:
[...]
Ik heb in het verleden met ING vele lambo's naar binance en bitvaveau verstuurd, nooit wat gehoord. Maar zodra er geld binnenkomt, weten ze je bij de witwas afdeling goed te vinden en mag je een formuliertje invullen. Daarna hoor je nooit meer wat.

Vind ik ook prachtig!paul-s83 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:54:
[...]
Target hier is een mooie Alfa Romeo Giulia, Veloce uitvoering 😉
Hey btc, je lanceertoestemming staat voor 20:01 gepland. Je bent te vroeg van je gate vertrokken
Nou we gaan het nu zienknakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:51:
Als we door die 76 knallen zal het hard gaan.
Dit roteert omhoog, let maar op
Lafjjes, totnutoe nog niet hele smerige groene candle
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!