Darrell schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:51:
Link ook maar die had ik geruild voor wat anders![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0hKC4iANGsELOwdG6iARyObU.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Darrell schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:51:
Eens. Niets mis met (normaal) rechts. Maar het objectiveren van vrouwen vind ik soms lastig.Alpina schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:52:
[...]
Ik respecteer je mening. Maar doe er helemaal
niets mee. Zonder een discussie te starten gaat het (als we nog verder doordraven) compleet de verkeerde kant uit. Hoezo rechts trouwens. Dat is weer onnodig een label plakken. Denk dat er hier in heel veel opzichten juist ‘links’ zijn in bepaalde opvattingen. Nee sorry ik weiger om mee te doen aan die gekkigheid of hokjesdenken. Leven en laten leven.
Af en toe een knappe dame moet kunnen toch? Zelfs de enige dame komt hier juist vragen om wat mannelijk schoon![]()
Maar toch het beste gewensthopelijk een mooie bullrun.
Rechts?Animal schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:46:
Ik vier met jullie mee. Behalve de uitslag.
Ik weet dat ik me in het meeste rechtse topic van GoT bevindt, maar mensen, het is me soms ook iets te seksistisch. Love the memes. Maar die babes zijn niet echt meer van deze tijd.
Tot zover de wokeness voor vandaag, maar ik wilde het toch even kwijt als long time GoT user
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ben ik hier de enige dame?Alpina schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:52:
[...]
Leven en laten leven.
Af en toe een knappe dame moet kunnen toch? Zelfs de enige dame komt hier juist vragen om wat mannelijk schoon![]()
Maar toch het beste gewensthopelijk een mooie bullrun.
Toch blij dat ik nog even op ben gebleven en ik kom morgen zeker terug.shovelhead1340 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:50:
[...]
Ik weet natuurlijk wat verlekkerend voor jou is
(voor mij n frikandel speciaal)
[Afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door LadyS op 07-11-2024 00:00 ]
Insert 'yuck' plaatje van Clint EastwoodAnimal schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:46:
Ik vier met jullie mee. Behalve de uitslag.
Ik weet dat ik me in het meeste rechtse topic van GoT bevindt, maar mensen, het is me soms ook iets te seksistisch. Love the memes. Maar die babes zijn niet echt meer van deze tijd.
Tot zover de wokeness voor vandaag, maar ik wilde het toch even kwijt als long time GoT user
[ Voor 16% gewijzigd door shovelhead1340 op 07-11-2024 00:10 ]
Ik lul ook zomaar wat
Ik denk dat het gebeuren met babes bij bepaalde levels van BTC ook een beetje een afspiegeling van de populatie hier is. Als je graag knappe mannen wilt zien bij nieuwe historische levels, post er dan zelf een keer één met een pakkende tekst!Animal schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:54:
[...]
Eens. Niets mis met (normaal) rechts. Maar het objectiveren van vrouwen vind ik soms lastig.
Af en toe een knappe dame ben ik ook niet vies van, ben niet bang.![]()
Ook het beste!
Animal schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:54:
[...]
Maar het objectiveren van vrouwen vind ik soms lastig.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben niet geïnteresseerd in knappe mannen. Flauw om te denken dat als iemand valt over cliché objectivering van vrouwen denkt dat ik geïnteresseerd in mannen zou zijn.YES schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:58:
[...]
Ik denk dat het gebeuren met babes bij bepaalde levels van BTC ook een beetje een afspiegeling van de populatie hier is. Als je graag knappe mannen wilt zien bij nieuwe historische levels, post er dan zelf een keer één met een pakkende tekst!
Zal wellicht wat commentaar op komen, maar wie weet zijn er nog andere mensen die mee kijken en daar wel positief op reageren. Wie zal het zeggen.
En @Ngangatar.YES schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:45:
[...]
Nee, serieus. Ik zou die opmerking niet gemaakt hebben als ik dat wist, want dan neigt het naar pesten en alleen Wellenreuther verdient het gepest te worden.
Ik deed maar een suggestie, het was geen in beton gegoten instructie.Animal schreef op donderdag 7 november 2024 @ 00:01:
[...]
Ik ben niet geïnteresseerd in knappe mannen. Flauw om te denken dat als iemand valt over cliché objectivering van vrouwen denkt dat ik geïnteresseerd in mannen zou zijn.
Enfin. EN DOOR
[ Voor 12% gewijzigd door YES op 07-11-2024 00:06 ]
Dan wordt t toch goedkoper om met geleend geld bitcoin te kopen?zwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 00:06:
Over vrouwen gesproken. Ik ben benieuwd of we morgen weer een nieuwe reet cut krijgen?
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Prachtige objectivering.zwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 00:06:
Over vrouwen gesproken. Ik ben benieuwd of we morgen weer een nieuwe reet cut krijgen?
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Ik snap je punt ergens wel. Persoonlijk ben ik niet zo van de onrealistische AI-geshopte dames of de neptieten. Tuurlijk, sexy voor het oog van buiten maar uiteindelijk zit dit erin en het lekt ook nog.Animal schreef op donderdag 7 november 2024 @ 00:01:
[...]
Ik ben niet geïnteresseerd in knappe mannen. Flauw om te denken dat als iemand valt over cliché objectivering van vrouwen denkt dat ik geïnteresseerd in mannen zou zijn.
Enfin. EN DOOR
Wat heb ik gemist ? ETH zit nog ver af van zijn ATH ?Darrell schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:51:
ETH moon
nothing stops this train
Zo je bent flink geraakt door mijn post. En mijn zelfspot heb je ook gemist lijkt het.Masstje schreef op donderdag 7 november 2024 @ 00:39:
Oh boy,
10-tallen mijlpalen niet eens gevierd met wat (vrouwelijk) schoon, komt men hier weer met die censuur en woke toestanden opdraven.
Echt, scroll gewoon verder en ga lekker een pannenkoekje bakken ofzo.
Dat het er wat over WAS, correct. Maar laat op de avond na zo’n prachtige dag lijkt me dit wel aanvaardbaar.
Ik kijk altijd naar links voordat ik instap hoor. Als je alleen extreem rechts kijkt dan kun je alleen maar ongeinformeerd instappenVis schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:57:
@Animal heeft wel gelijk, de koers gaat hoe dan ook altijd naar rechts!
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Dat is juist het probleem he; mensen die zich niets meer van feiten willen aantrekkenAlpina schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:52:
[...]
Nee sorry ik weiger om mee te doen aan die gekkigheid of hokjesdenken.
Dat zit wel Schnorr.
Koersen gaan omhoog en jij denkt aan mij. Wat moet ik daar nou van denken.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 07-11-2024 08:40 ]
@GabberPiet ik zou je BTC maar snel terugwisselen voor ETH.Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 06:27:
Wel een mooie les dat ik gisteren las dat men ETH had ingewisseld. Vandaag weer een dikke 5% erbij en schurend tegen de 50d MA. Als die geflipt wordt tot support zou dat volgens Cowen wel eens de bodem kunnen zijn geweest.
THERE IS NO SECOND BEST! En anders niet teveel tussen bags wisselen.
Darrell schreef op donderdag 7 november 2024 @ 00:12:
Grayscale heeft alvast een inflow van 139,7 miljoen USD. Dat wordt een hele dikke inflow dag.
Benieuwd hoe die dag er uit gaat zien voor degene die prematuur op het bureau hebben lopen kleienColdcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 06:34:
Het is bijna werktijd voor de meesten.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wikipedia: Fact
Babes zijn van alle tijdenDat dit het meest rechtse topic is? Of dat de babes niet meer van deze tijd zijn?
Het is altijd het probleem van een ander.Of is het misschien een feit dat links pretendeert de waarheid in pacht te hebben en zélf helemaal geen zin heeft om buiten zn hokje te kijken maar vooral graag belerend wilt zijn?
Daar ben ik het zeker mee eens. Waarom schrijven we hier zoveel lange reacties ipv nog meer Bitcoin te kopen? Fiat is straks toch failliet en met de aankomende nieuwe inflatie gaat Bitcoin zo hoog dat je straks moet uitkijken als je hoogtevrees hebt... op Mars.Zullen we de politiek even hier weglaten? Heeft helemaal geen zin om in de SC een welles nietes te gaan gooien, zonde van deze rustieke plek.
Dat zit wel Schnorr.
Ik kan nog geen minuut naar die kerel luisteren. Ik denk dat dat genoeg zegt. Het zijn geen feiten. En met mensen die over opleiding beginnen ben ik al meteen klaarStukfruit schreef op donderdag 7 november 2024 @ 03:18:
[...]
Dat is juist het probleem he; mensen die zich niets meer van feiten willen aantrekken
Hoe het heet is niet zo relevant. Het gaat om het gedrag erachter.
Daarom is het ook nutteloos om bijvoorbeeld andere termen te gebruiken voor hoe iemand is opgeleid. Het betekent hetzelfde, een ander woord maakt het niet opeens iets anders.
Maar goed, dat is alleen maar m'n innerlijke Maarten van Rossum die hier spreekt en hij staat erom bekend dat hij een positieveling is
Wat een mooie dag was dat.Gipsy King schreef op donderdag 7 november 2024 @ 06:28:
Wanneer een moon candle je helemaal niks meer doet.
[Afbeelding]
[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 07-11-2024 08:41 ]
Dan zal je ook niet horen welke nuttige dingen de beste man wel te zeggen heeft.Alpina schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:01:
[...]
Ik kan nog geen minuut naar die kerel luisteren. Ik denk dat dat genoeg zegt.
Echte vrienden kopen Bitcoin!Maar even goede vrienden uiteraard.
Dat zit wel Schnorr.
Dat geloof ik meteen dat het geen uil is hoor. Kan er alleen lastig naar blijven luisteren. Beetje Peter Heerschop ideeStukfruit schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:13:
[...]
Dan zal je ook niet horen welke nuttige dingen de beste man wel te zeggen heeft.
Ook al is het een arrogante kwal en is ie dramatisch slecht in het doen van voorspellingen
Dat sowiesoEchte vrienden kopen Bitcoin!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En ik denken dat ik de start van het tennistoernooi had gemist met de 'US Open'tomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:56:
US open in iets meer dan een half uurtje. Let's get it!
Laatst een gesprek met een fiscalist die niets begrijpt van bitcoin. Ik zeg 1 BTC = 1 BTC die blijft stabiel, maar de dollar en euro is onderhevig aan inflatie dus dan krijg je dat enorme verschil in valuta. Hij begreep het niet. Pair trading kende ie ook niet. Helemaal in de fiat wereld. Ging pas een lampje branden toen ik de parallel trok met vastgoed markt en inflatie.sh4d0wman schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:46:
@Vis haha zou een mooi bedrag zijn! Dan poep ik elke dag bij een willekeurige CEO op zijn bureau terwijl ik hem strak aankijk en zeg "1 BTC is 1 BTC"
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Nee, we hebben nog @2Dutch ! Fijn om wat meer dames hier te zien.LadyS schreef op woensdag 6 november 2024 @ 23:57:
[...]
Ben ik hier de enige dame?
[...]
Toch blij dat ik nog even op ben gebleven en ik kom morgen zeker terug.
'Old habits die hard' zeggen ze wel eens. Ik snapte fiat geld ook pas toen ik bitcoin beter begon te begrijpen.Vaevictis_ schreef op donderdag 7 november 2024 @ 08:20:
[...]
Laatst een gesprek met een fiscalist die niets begrijpt van bitcoin. Ik zeg 1 BTC = 1 BTC die blijft stabiel, maar de dollar en euro is onderhevig aan inflatie dus dan krijg je dat enorme verschil in valuta. Hij begreep het niet. Pair trading kende ie ook niet. Helemaal in de fiat wereld. Ging pas een lampje branden toen ik de parallel trok met vastgoed markt en inflatie.
Lijkt leuk. Maar: Zoom out.Coldcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 06:27:
Wel een mooie les dat ik gisteren las dat men ETH had ingewisseld. Vandaag weer een dikke 5% erbij en schurend tegen de 50d MA. Als die geflipt wordt tot support zou dat volgens Cowen wel eens de bodem kunnen zijn geweest.
THERE IS NO SECOND BEST! En anders niet teveel tussen bags wisselen.
Om even serieus in te gaan op deze overduidelijk niet serieus bedoelde post... Op welk niveau zijn ze ook alweer ingstapt in El Salvador? Was toch rond 45k of iets dergelijks? Met 60% winst ben je natuurlijk blij, maar niet lambo-blij.Dacuuu schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:00:
Heeft iemand statistieken van de Lambo aankopen op El Salvador afgelopen dagen?
Ze hebben nu een milhard winst dus het kan wel. Maar ik mag hopen dat ze het geld besteden aan grotere gevangenissen.Lapa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:09:
[...]
Om even serieus in te gaan op deze overduidelijk niet serieus bedoelde post... Op welk niveau zijn ze ook alweer ingstapt in El Salvador? Was toch rond 45k of iets dergelijks? Met 60% winst ben je natuurlijk blij, maar niet lambo-blij.
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 07-11-2024 09:16 ]
Roger.Aeronaut schreef op donderdag 7 november 2024 @ 08:51:
Aka verlies vorige ATH niet 🫡
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 07-11-2024 09:28 ]
Note: mannelijk schoon mag puur voor @LadyS only worden geregeldDomino schreef op donderdag 7 november 2024 @ 08:54:
[...]
Nee, we hebben nog @2Dutch ! Fijn om wat meer dames hier te zien.
[...]
'Old habits die hard' zeggen ze wel eens. Ik snapte fiat geld ook pas toen ik bitcoin beter begon te begrijpen.
En dan is er geen weg meer terug...
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Nah, zo diep verwacht ik niet.AlterBridge schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:46:
Ik verwacht weer een pullback naar 69 baby!
Succes met dips timen in de bullmarketAlterBridge schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:46:
Die meeting vanavond zorgt vast weer voor nervositeit.
Maar wil nu geen winst nemen, want dat had ik precies op 76k moeten doen.
[ Voor 16% gewijzigd door keanu_ op 07-11-2024 09:50 ]
Nee joh, dat is wel diep,AlterBridge schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:46:
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
gok dat het geen hol gaat doen. Sinds een week of 5 zit de verwachting muurvast op 25bps. En dat is ook gewoon 20000% zeker. Al is het alleen al omdat er over 2,5 maand een andere president zit uit een ander kamp.AlterBridge schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:46:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
euro's???AlterBridge schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:00:
Anders gewoon mijn verkoop ladder laten staan tussen € 71.100 en € 89.100. Daartussen staat bij iedere € 200 stijging een order 😁!
nothing stops this train
AlterBridge schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:00:
Anders gewoon mijn verkoop ladder laten staan tussen € 71.100 en € 89.100. Daartussen staat bij iedere € 200 stijging een order 😁!
Zie deze vaker voorbij komen. Wat is de bron van deze en wat zie ik precies? Is het het uitgegeven bedrag (x miljoen) door de fondsen? Of verkocht?
Maar ik snap Duitsland ook wel. Een overheid is geen bedrijf en moet niet gaan voor speculatie. Gewoon ergens een grens trekken. Er wordt weleens gemopperd over saaie of trage procedures, maar dat geeft een land wel gewoon stabiliteit voor het dagelijks leven. Je krijgt niet zo maar onverwacht een huis in je achtertuin.
==
hoi
nothing stops this train
Denk nog steeds straatarmKol Nedra schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:10:
ben zo benieuwd over 10 jaar hoe El Salvador ervoor staat
same shit different yearKol Nedra schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:10:
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Die bitcoin reserve aldaar is natuurlijk ook voor de regering en niet voor het gewone volk.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dat is deze website. Er zijn verschillende ETF dashboards, maar deze wordt het meest gebruikt. Is simpelweg de dagelijkse flow per ETF in miljoenen dollars. Achteraan staat het totaal, dat getal wordt hier meestal gequoteEusebius schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:08:
Zie deze vaker voorbij komen. Wat is de bron van deze en wat zie ik precies? Is het het uitgegeven bedrag (x miljoen) door de fondsen? Of verkocht?
[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 07-11-2024 10:17 ]
Realize that standing on the sidelines isn't the same as being in the game. Bears sound smart but bulls make money.Ngangatar schreef op donderdag 7 november 2024 @ 05:34:
[...]
Koersen gaan omhoog en jij denkt aan mij. Wat moet ik daar nou van denken.
Geweldig!
Ik lul ook zomaar wat
Ik lees idd dat die rate cut al vrijwel zeker is, dus er zullen wel insiders weten dat dit al besloten is.anti elppa schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:55:
[...]
gok dat het geen hol gaat doen. Sinds een week of 5 zit de verwachting muurvast op 25bps. En dat is ook gewoon 20000% zeker. Al is het alleen al omdat er over 2,5 maand een andere president zit uit een ander kamp.
Gewoon 25bps dus.
enige vraag die er vooral nog overblijft of er voor 2025 nog 1x 25bps komt. Dat zou extra pumpje kunnen geven als dat uit de praatjes van HPowell blijkt. Al is de verwachting op nog een keer 25bps nu al best hoog (71%)
Buy the dipts! In 2025 allemaal lambo's en rapparteren we iedereen die die munteenheid van de EU benoemt.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Mwoah, dit zijn gewoon verwachtingen van economen en mensen die er verstand van hebben.Mr Ronman schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:40:
[...]
Ik lees idd dat die rate cut al vrijwel zeker is, dus er zullen wel insiders weten dat dit al besloten is.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het gaat ook helemaal niet om die reet cut. Het gaat om het doorzetten van QT of het overgaan op QE. Voor Bitcoin zal het sowieso niet gaan uitmaken. Voor altcoins is het een ander verhaal.Mr Ronman schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:40:
[...]
Ik lees idd dat die rate cut al vrijwel zeker is, dus er zullen wel insiders weten dat dit al besloten is.
Oke ik heb daar geen verstand van verder en dat laat ik ook maar zozwembroek schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:48:
[...]
Het gaat ook helemaal niet om die reet cut. Het gaat om het doorzetten van QT of het overgaan op QE. Voor Bitcoin zal het sowieso niet gaan uitmaken. Voor altcoins is het een ander verhaal.
Dat zijn 90 verkooporders! Hard werken, petje af!AlterBridge schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:00:
Een hoop kansen op fat fingers, maar het was keurig geluktColdcat schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:57:
[...]
Dat zijn 90 verkooporders! Hard werken, petje af!
[ Voor 10% gewijzigd door AlterBridge op 07-11-2024 11:35 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
16:00
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Neem de vorige run met Madelon die bij 60K riep tegen iedereen 'nu kopen' en toen bleek dat de piek te zijn. Dat gaat nu ook gebeuren: opeens heel veel mensen bullish bij 100k en dan blijkt de top 120k (ofzo) te zijn. Zit je weer bij het Kerst-diner met boze ouders die 10k in BTC hebben gestoken en nu 50% verlies hebben ..Nubtrix schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:13:
Zo, lekker dagje gisteren. En blijft vandaag voorlopig ook nog goed rond de 75k hangen.
Op X valt het op dat verschillende influencers weer uit hun winterslaap komen. Price targets van 420k tot zelfs 850k deze run vliegen je om de oren.
BTC gaat heus ooit wel eens gold evenaren, maar dat zal niet het komende jaar zijn. Zo een vaart gaat dat allemaal niet lopen.
Ik ga voor een realistischer target tussen de 90k en 140k. Anderzijds ben ik wel sterk aan het twijfelen of ik wel al mijn BTC zal verkopen dan. Misschien is de -80% bearmarket voor BTC nu wel definitief verleden tijd met de komst van de ETFs... Komt eigenlijk op het volgende neer: ga je trouw de 4-jarige cycle blijven volgen of gaat deze cycle vroeg of laat ophouden te bestaan. Bitcoin is nog steeds erg jong en zeer nieuwe technologie, dus volatiliteit zal er nog wel even zijn. Vraag is of dat echt nog -80% gaat doen. Is het nog de moeite om te proberen swingtraden als dat bijvoorbeeld nog maar -50% gaat doen, ermee rekening houdend dat je de top en bodem nooit precies kan verkopen/kopen.
==
hoi
Kol Nedra schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:10:
Emigreren kun je lerenDenmark Proposes 42% Tax On Cryptocurrency Paper Profits
[ Voor 22% gewijzigd door sh4d0wman op 07-11-2024 12:47 ]
Op ongerealiseerde winst ook. Ik vraag me dan af of je ook geld terugkrijgt als het flink in elkaar zakt.sh4d0wman schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:41:
Sommige landen willen een crypto paradijs worden. Andere landen.....
[...]
Emigreren kun je leren![]()
Krijg je straks december dips omdat mensen belasting moeten betalen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq