Volgens mij wordt de Trump winst vooral als bullish voor de VS gezien. Voor Europa kan het (economisch) wel eens slecht uit gaan pakken. Dan gaat het alleen nog maar over mogelijke importheffingen.knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:39:
Als we het dan toch over de beurs mogen hebben
AEX staat in de min. Vrij opmerkelijk.
Niet echt, want al onze AEX genoteerde heavyweights hebben flinke export naar de US en gaan vrijwel zeker wat tegenwind zien met Trump aan het stuur (denk zeker aan een ASML).knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:39:
Als we het dan toch over de beurs mogen hebben
AEX staat in de min. Vrij opmerkelijk.
kan ook kansen creeren door handel met china weer toe te latentomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:45:
[...]
Niet echt, want al onze AEX genoteerde heavyweights hebben flinke export naar de US en gaan vrijwel zeker wat tegenwind zien met Trump aan het stuur (denk zeker aan een ASML).
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Toch gejinxtknakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:38:
[...]
Ik zal niet te veel jinxen, maar btc gaat volgens plan
Of bedoel je dat ik gelijk had?
Ging erom dat we die eerdere lows ff aangetikt hebben, was een mooie entry zoknakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:21:
[...]
Ja je zei niet dat het maar een halfuurtje zou duren
Ik heb vandaag het [ZT] De Amerikaanse verkiezingen van 2024 even doorgenomen en iemand merkte op dat de dollar maar 2% sterker was geworden tov de euro. Maar 2%. Op een dag.PureLOOD schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:43:
[...]
Volgens mij wordt de Trump winst vooral als bullish voor de VS gezien. Voor Europa kan het (economisch) wel eens slecht uit gaan pakken. Dan gaat het alleen nog maar over mogelijke importheffingen.

Ja bizar he, grootste stijging in jaren.WhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:25:
[...]
Ik heb vandaag het [ZT] De Amerikaanse verkiezingen van 2024 even doorgenomen en iemand merkte op dat de dollar maar 2% sterker was geworden tov de euro. Maar 2%. Op een dag.
![]()
![]()
Het is hier af en toe net de 2e kamer zo snel als er gedraaid wordt (met posities).
Ja want al die bedrijven gaan hun machines die ze normaal bij ASML kopen, nu bij de Amerikaanse concurrent kopen.tomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:45:
[...]
Niet echt, want al onze AEX genoteerde heavyweights hebben flinke export naar de US en gaan vrijwel zeker wat tegenwind zien met Trump aan het stuur (denk zeker aan een ASML).

Oh wacht, die concurrent bestaat niet

Zullen genoeg sectoren zijn waar het voor werkt. Ook genoeg sectoren waar het niet voor werkt. Plus dat je er donder op kan zeggen dat als de USA import-taxes gaat verhogen, dat andere landen hetzelfde voor de USA gaan doen... en alleen de USA. Waardoor andere landen dus goedkoper zijn tov amerikaanse bedrijven waardoor ze nationaal een voordeel behalen, maar internationaal juist weer niet.
En dan de Europese aandelen in euro's 1 procent lager, en VS aandelen in dollars 2 procent hoger. Hoge verwachtingen van die clown. Bizar.WhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:25:
[...]
Ik heb vandaag het [ZT] De Amerikaanse verkiezingen van 2024 even doorgenomen en iemand merkte op dat de dollar maar 2% sterker was geworden tov de euro. Maar 2%. Op een dag.
![]()
![]()
Bullflag op de deeeely in de maak. Tegen 22u vuurwerk? 🚀
Wat ik mij al een tijdje afvraag, en wat nu weer bij mij boven komt drijven door het dollar vs euro verhaal, hoe wordt eigenlijk de prijs van cryptomunten op exchanges omgerekend naar alle wereldwijde valuta’s? Op Bitvavo is bijvoorbeeld alles in euro’s, terwijl alle technische analyses en hoogte- en dieptepunten allemaal in dollars zijn. Hoe zit het bijvoorbeeld als de euro daalt ten opzichte van de dollar? Krijg je dan meer euro’s voor je bitcoin? En wie of wat bepaalt hoeveel bitcoin waard is in alle munteenheden behalve de dollar?
Arbitrage. Je kunt gewoon je bitcoins voor USD verkopen, de USD omwisselen naar EUR en met EUR meer BTC kopen dan je eerst had. Wisselkoersen, vraag en aanbod tussen verschillende platforms, het is puur een vergelijking + snel genoeg kunnen handelen om daar een eventueel voordeel uit te kunnen halen.Cpt.Iglo schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:48:
Wat ik mij al een tijdje afvraag, en wat nu weer bij mij boven komt drijven door het dollar vs euro verhaal, hoe wordt eigenlijk de prijs van cryptomunten op exchanges omgerekend naar alle wereldwijde valuta’s? Op Bitvavo is bijvoorbeeld alles in euro’s, terwijl alle technische analyses en hoogte- en dieptepunten allemaal in dollars zijn. Hoe zit het bijvoorbeeld als de euro daalt ten opzichte van de dollar? Krijg je dan meer euro’s voor je bitcoin? Met andere woorden, wie of wat bepaalt hoeveel bitcoin waard is in alle munteenheden behalve de dollar?
Verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door zenith op 06-11-2024 16:54 ]
Markten zijn gewoon geholpen bij duidelijkheid. Een verkiezing vormt onduidelijkheid, een uitkomst biedt duidelijkheid. Of de president een (in het geval van de VS) Democraat of Republikein is maakt op korte termijn niet uit. Op langere termijn zullen de beoogde plannen ingeprijsd worden.knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:44:
[...]
En dan de Europese aandelen in euro's 1 procent lager, en VS aandelen in dollars 2 procent hoger. Hoge verwachtingen van die clown. Bizar.
Maar ik moest wel even 2 x knipperen toen ik de World-ETF op +4% zag staan vanochtend. Dat is redelijk uitzonderlijk.
Elk platform of koerstracker pakt gewoon een wisselkoers voor de valuta, die dus ook meeschommelt met de schommelingen in die valuta's. Daar kunnen kleine verschillen inzitten tussen platforms, afhankelijk van wat ze als bron voor die koers nemen.Cpt.Iglo schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:48:
Wat ik mij al een tijdje afvraag, en wat nu weer bij mij boven komt drijven door het dollar vs euro verhaal, hoe wordt eigenlijk de prijs van cryptomunten op exchanges omgerekend naar alle wereldwijde valuta’s? Op Bitvavo is bijvoorbeeld alles in euro’s, terwijl alle technische analyses en hoogte- en dieptepunten allemaal in dollars zijn. Hoe zit het bijvoorbeeld als de euro daalt ten opzichte van de dollar? Krijg je dan meer euro’s voor je bitcoin? En wie of wat bepaalt hoeveel bitcoin waard is in alle munteenheden behalve de dollar?
Op de meeste sites waar je koersen kan tracken, kan je switchen van valuta. Dan zie je die dus ook de verschillen in de onderlinge koersen terug.
Als ik nu bijvoorbeeld kijk op mijn favoriete tracking site staat er in dollars dat BTC vandaag 7.29% gestegen is, maar als ik switch naar EUR staat er dat BTC 9.07 % gestegen is. Dat verschil komt omdat de euro gedaald is ten opzichte van de dollar.
Trump is transactioneel, ziet relaties als een zero-sum en is een redelijke hardliner tov China. Ik denk dat hij ASML zonder meer als een makkelijk te bedienen knopje ziet om bepaald beleid te realiseren. Die bemoeienis met company-beleid gaat zonder meer zorgen voor koersdruk.Waah schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:36:
[...]
Ja want al die bedrijven gaan hun machines die ze normaal bij ASML kopen, nu bij de Amerikaanse concurrent kopen.USA FIRST!
Oh wacht, die concurrent bestaat niet![]()
Zullen genoeg sectoren zijn waar het voor werkt. Ook genoeg sectoren waar het niet voor werkt. Plus dat je er donder op kan zeggen dat als de USA import-taxes gaat verhogen, dat andere landen hetzelfde voor de USA gaan doen... en alleen de USA. Waardoor andere landen dus goedkoper zijn tov amerikaanse bedrijven waardoor ze nationaal een voordeel behalen, maar internationaal juist weer niet.
+ dat ASML natuurlijk regelmatig hun cijfers te vroeg publiceert
Hoi Pingo!LadyS schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:47:
Nou, na bijna 7 maanden lurken in SC en NK toch maar een account aangemaakt om inhoud(loos) mee te posten.
1. Van harte gefeliciteerd met de nieuwe ATH 🎉 Blij met de financiële winst, minder met de verkiezingsuitslag.
2. Dank voor alle tips, memes en de emotie relativerende berichten. Met name Taro en Tomtom901 voor de winsten, Kol Nedra voor de HODL-rust ... en sorry/dank Anti Elppa, maar jouw voorspellingen werkten regelmatig goed -> de andere kant op 🙃
3. Ook ik heb geleerd van fouten en inmiddels mijn portefeuille ingericht zoals het (bijna) hoort ... dus bijna alles in BTC. Heb wel nog steeds een zwak voor bepaalde altcoins (en dus was ik ook niet altijd even blij met alle shitcoin-posts hier, leef ik mee met BSMPower en heb ik zwembroek meermaals vervloekt), maar ik heb inmiddels een goed huwelijk met mijn resterende alts. We zijn samen op huwelijkse voorwaarden, dus als het me teveel energie/geld kost gaat de scheiding door zonder financiële gevolgen voor mij (inleg al terug).
Geen idee of ik vaker ga posten, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik met plezier (soms niet) mee lees.
Wat betreft Alts, heb je al eens van CRO gehoord? Schijnt mooi muntje te zijn
Dat is toch maar één keer gebeurdWhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:56:
[...]
+ dat ASML natuurlijk regelmatig hun cijfers te vroeg publiceert
Eerder een keer dat de Amerikaanse SEC de data per ongeluk een dag te vroeg gepubliceerd had. Inderdaad niet helemaal hetzelfde.
Mierenneuker
Niet haten op CRO hè ik moet nog van mijn bags afWhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 16:57:
[...]
Hoi Pingo!
Wat betreft Alts, heb je al eens van CRO gehoord? Schijnt mooi muntje te zijn
Gaan we nu door of terugtesten? Blijft een beetje hangen allemaal...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
JaGelukszoekr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 17:29:
Als ik dit zie in 2016 baal ik dat ik mijn collega’s altijd hoorde dat btc 400$ waard was geworden, te lang genegeerd
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 november 2024 @ 17:29:
:strip_exif()/f/image/ui9VUFHs4UuzxUFtVetv67VD.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Deze 100%
Herkenbaarzenith schreef op woensdag 6 november 2024 @ 17:40:
[...]
Als ik dit zie in 2016 baal ik dat ik mijn collega’s altijd hoorde dat btc 400$ waard was geworden, te lang genegeerd

Ja ik vind het ook een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht.
Wil eerst de 100k zien, dit is wat lafjes.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LA8foaplIzVSPZIK39KWACtt.gif?f=user_large)
Er was een giga market buy op coinbase. 75.9 getikt om terug te storten.
Ja 4 market buys van wat dikke padden. Fomo bij de grote jongens. Ath net zelfs weer daar.Aeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:11:
Er was een giga market buy op coinbase. 75.9 getikt om terug te storten.
Gok soon 2k candle incoming
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Net ATH op Coinbase (?), 75.8k
Meh, spuit 83
Meh, spuit 83
[ Voor 22% gewijzigd door Bushalte op 06-11-2024 18:16 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Microstrategy heeft in 1 dag 1.5 miljard ongerealiseerde winst op hun btc. Waarschijnlijk meer dan dat ze in hun 35 jarige bestaan als IT consultants verdiend hebben.
Op naar de honderdmiljoenmiljardknakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:15:
Microstrategy heeft in 1 dag 1.5 miljard ongerealiseerde winst op hun btc. Waarschijnlijk meer dan dat ze in hun 35 jarige bestaan als IT consultants verdiend hebben.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Er wás al een ATH vandaagKol Nedra schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:16:
vandaag nog een nieuwe ATH! prijs-discovery inc!
Aha, sorry. Wist niet dat ik per ongeluk in het NK reageerde
Lekker dagje zo, binnenkort maar eens de ledger afstoffen. Laatste acties naar de ledger zijn van juni en maart 2023, bij 85k had ik mijn eerste opname moment geplanned. Benieuwd of mijn FOMO dat toestaat als we zover zijn.
Coinbase ook lekker weer, gewoon even 26% in een daggie. En dat voor een boomer stonk
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Daily close is belangrijk voor BTC vandaag
Wat een dag met allemaal dikke gains! We zijn nog niet ingestort. Wel zorgelijk dat alle shit mee omhoog gaat. Kijken hoe het komende dagen gaat en we morgen de FOMO/FOMC meeting overleven.
Als dat allemaal de goede kant op gaat is het diamond hands hebben en de komende maanden alles zien exploderen.
De wereld is wel rot. Vandaag naar Duitsland geweest en de wegen vol militaire voertuigen. Twee maal aangehouden voor identiteitscontrole. De wereld wordt er collectief niet mooier van. Hopelijk kunnen we in vrijheid met bitcoin betalen in het openluchtmuseum dat Europa heet.
Als dat allemaal de goede kant op gaat is het diamond hands hebben en de komende maanden alles zien exploderen.
De wereld is wel rot. Vandaag naar Duitsland geweest en de wegen vol militaire voertuigen. Twee maal aangehouden voor identiteitscontrole. De wereld wordt er collectief niet mooier van. Hopelijk kunnen we in vrijheid met bitcoin betalen in het openluchtmuseum dat Europa heet.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
nee man, gaat nooit gebeurenKol Nedra schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:01:
$76k -$79k inc deze week
vanavond al
Wat een geweld hé. Blijft maar gaan, bijna op de $250!NeoflexNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:43:
Coinbase ook lekker weer, gewoon even 26% in een daggie. En dat voor een boomer stonk
Dan hebben we dus een 10k candle als dat gebeurd, de eerste groene.anti elppa schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:04:
[...]
nee man, gaat nooit gebeuren
vanavond al
Tomtom heeft zn porsche config klaarstaan wanneer we 80k aantikken
Ik heb het appje naar de baas dat ik morgen niet kom al klaar staan.
Dat zou ik dan weer wèl n 'flinke paal' noemenColdcat schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:05:
[...]
Dan hebben we dus een 10k candle als dat gebeurd
Ik lul ook zomaar wat
YEAHHAeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:23:
Tomtom heeft zn porsche config klaarstaan wanneer we 80k aantikken
Fundamenteel ben ik nog veel meer bullish dan de huidige koers weergeeft. Heel simpel, de bitcoins raken op. Dus ga maar na dit tussensprintje weer verder met de HODL marathon richting 100k plus. Geen enkele neiging om te verkopen, er is niks beter om het in te stoppen.
Gewoon dezeProsac schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:25:
Ik heb het appje naar de baas dat ik morgen niet kom al klaar staan.
:strip_exif()/f/image/eUWOD3vjWslvJethIWKrh43g.jpg?f=fotoalbum_large)
Loonsverhoging van minstens 20% eisen bij je baas, de satjes zijn tenslotte duurder geworden.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
75k alweer eventjes aangetikt
Waar is die 75k babe
Nieuwe ATH en babes worden eenmalig goedgekeurd. Dan pas weer op 80k, TP-1 spot.Aeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:34:
Waar is die 75k babe
prachtig ook dat de funding gewoon nog neutraal is. Depth charts ook echt prima. Die sell muren stellen geen drol voor. Als we de daily goed sluiten, morgen blijkt dat de etf's dik ingekocht hebben, gaan de raket motors pas echt aan. 100k is echt helemaal niet ver weg vanaf hier.
Congrats to all the people who bought #Bitcoin and a minute of silence for the Nocoiners. HFSP! pic.twitter.com/rqgdZaFNs4
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 6 november 2024
nothing stops this train
Liever de Ork.
Zie je @zwembroek, 100k is echt niets man.anti elppa schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:36:
prachtig ook dat de funding gewoon nog neutraal is. Depth charts ook echt prima. Die sell muren stellen geen drol voor. Als we de daily goed sluiten, morgen blijkt dat de etf's dik ingekocht hebben, gaan de raket motors pas echt aan. 100k is echt helemaal niet ver weg vanaf hier.
Doe mij deze DJ maar bij het gebrek aan babes hier:
https://x.com/BTC_freedom_now/status/1854182167254835413
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 06-11-2024 19:42 ]
Je zou er naast wonen. Gratis buy signalsWhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:54:
Frankie is ook on board
[YouTube: Me Saying Bitcoin Again]
Die 75k went snel; wanneer moooon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
75k? Pff, boring.sjorremans schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:56:
Die 75k went snel; wanneer moooon?
Komop man, saai muntje dit.
:strip_exif()/f/image/9SH00Mxg6CHFgQzVm4tQ55zI.png?f=user_large)
81k soon.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
En 200k is maar het dubbele van 100k, dus daar zullen we ook zo zijn. Bij 200k ben je ook alweer bijna bij 250k, dus dat wordt ook een eitje. En als eenmaal de grens van 250k doorbroken is, ligt de weg naar 500k ook open, want dat zijn nou eenmaal lekkere, ronde getallen. En als we bij de 500k zijn, kan iedereen al ruiken aan de 1m, en dat is pas echt een mijlpaal. Gouden tijden komen eraan, ik zeg het je.anti elppa schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:36:
100k is echt helemaal niet ver weg vanaf hier.
Mooie bescheiden voorspellingen, keurig.Schlemongle schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:58:
[...]
En 200k is maar het dubbele van 100k, dus daar zullen we ook zo zijn. Bij 200k ben je ook alweer bijna bij 250k, dus dat wordt ook een eitje. En als eenmaal de grens van 250k doorbroken is, ligt de weg naar 500k ook open, want dat zijn nou eenmaal lekkere, ronde getallen. En als we bij de 500k zijn, kan iedereen al ruiken aan de 1m, en dat is pas echt een mijlpaal. Gouden tijden komen eraan, ik zeg het je.
Hoogste hourly close zonder wick nu
Dat noemen we een PlanB'tje. Die 500k gaan we sowieso halen volgens hem
Also, bijna weer nieuwe ATH! Zelfs CrediBULL begint een beetje bullisher te klinken.
Username checks outSchlemongle schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:58:
[...]
En 200k is maar het dubbele van 100k, dus daar zullen we ook zo zijn. Bij 200k ben je ook alweer bijna bij 250k, dus dat wordt ook een eitje. En als eenmaal de grens van 250k doorbroken is, ligt de weg naar 500k ook open, want dat zijn nou eenmaal lekkere, ronde getallen. En als we bij de 500k zijn, kan iedereen al ruiken aan de 1m, en dat is pas echt een mijlpaal. Gouden tijden komen eraan, ik zeg het je.

Zero.
>30% ondertussen, still strong:NeoflexNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:43:
/f/image/apKzbpRsX1KTUk3BtBWJrtFj.png?f=fotoalbum_large)
In reaction to the news, #Bitcoin is up and #gold is down. Gold is money. It's a safe haven/store of value. Bitcoin is the opposite. Speculators are buying it because they think #Trump will pump it up. The divergence is more proof that Bitcoin isn't digital gold; it's anti-gold!
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 6 november 2024
Binnenkort de $ 280 van maart slachten, dan zijn we los!Coldcat schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:03:
[...]
>30% ondertussen, still strong:[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zeuw, mooi de helft van die grote shitcoin eruit gemieterd,
Ethereum

We zien je wel weer terug bij 10k.GabberPiet schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:10:
Zeuw, mooi de helft van die grote shitcoin eruit gemieterd,Ethereum
Ik ook, had 75% van mijn portfolio in eth, 20% btc en 5% ada/dot.GabberPiet schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:10:
Zeuw, mooi de helft van die grote shitcoin eruit gemieterd,Ethereum
Heb nu de helft van mijn eth verkocht en omgezet in btc. Zie btc eerder x2 gaan dan eth.
Btc.d pompt ook lekker door richting de 61%
Stack Sats
Ik dacht dat shitcoin redelijk omvattend was.Kol Nedra schreef op woensdag 6 november 2024 @ 13:03:
[...]
Ik zie XRP als dollar of euro, teveel controle van banken, dus het is down only
Ja, maar over 5 minuten is de vraag of we de 76k kunnen vasthouden, dus dan is dat al niet relevant meer
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Begin toch wat fomo te krijgen in wat altjes.
Dat ze iets gaan achter blijven kan ik gerust geloven, maar de run up vanaf 20K ging echt ook parabolisch en een instapmoment was maar moeilijk te bepalen.
Lang meegegaan in @zwembroek zijn verhaal dat er wel nog wat af kan maar wat als die boot NU vertrekt?
Dat ze iets gaan achter blijven kan ik gerust geloven, maar de run up vanaf 20K ging echt ook parabolisch en een instapmoment was maar moeilijk te bepalen.
Lang meegegaan in @zwembroek zijn verhaal dat er wel nog wat af kan maar wat als die boot NU vertrekt?
First!Masstje schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:21:
Begin toch wat fomo te krijgen in wat altjes.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TVhLGu6zNhBXHrFDqJVs18ff.jpg?f=user_large)
Ik heb het merendeel in BTC zitten, daarna ETH en daarna tientallen verschillende altcoins. Geen fomo hier, heb alleen onvoldoende BTC door een recent foutje. Ach, maken we hopelijk snel weer goed
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 06-11-2024 20:23 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!