Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Eerst zal Bitcoin gaan. In het verleden stonden de alts toen relatief stil. De goede shit ging eigenlijk na een maand na het doorbreken van de ATH echt parabolisch. (voordat ETH moon ging).Masstje schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:21:
Begin toch wat fomo te krijgen in wat altjes.
Dat ze iets gaan achter blijven kan ik gerust geloven, maar de run up vanaf 20K ging echt ook parabolisch en een instapmoment was maar moeilijk te bepalen.
Lang meegegaan in @zwembroek zijn verhaal dat er wel nog wat af kan maar wat als die boot NU vertrekt?
BTC ging 16 december door de ATH en stond 10 januari al op $40k. Net iets meer dan een maand later op de $60k. Toen mochten de alts nog een paar maanden spelen totdat de boel instorte voor de tweede top.
Nu is alles anders dan de vorige keer omdat het patroon waar we uit uitgebroken zijn totaal anders is, we de ETF's hebben. Echter als het patroon zich herhaalt kunnen wein december dus al dik >$100k staan (de grotere market cap niet meegenomen).
Voor alts heb je nog wel tijd om de parabolische fase mee te pakken. Als ik nu geen BTC heb zou ik ook FOMO hebben (een x2 vanaf hier is $150k wat boven mijn topvoorspelling zit).
Morgen komt echter wel de FOMC meeting die de boel weer recht kan trekken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat dus, tijd voor babes tot 21.00

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Maar dit gaat gewoon een FOMO meeting worden, want die Strategic Bitcoin Reserve gaat er volgend jaar komen, dus pack your bags boys.Coldcat schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:28:
[...]
Up only.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En ik stond een luier te vervangen

Bewaren tot over 2 jaarMoiety schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:31:
Maar wat moet ik nou met al mijn lijntjes??
[Afbeelding]
Hiden en weer gebruiken voor je inkoopmoment in de bearmarket.Moiety schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:31:
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Moiety schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:31:
[Afbeelding]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Die komt er dus bij in het rijtje van @Pelox?
Hoe lang verwacht je nog dat er luiers nodig zijn, minimaal tot oktober 2025 hoop ik?

ATH BAM
Aangezien hij nog geen 3 maanden oud is verwacht ik dat wel ja...Taro schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:34:
[...]
Die komt er dus bij in het rijtje van @Pelox?
Hoe lang verwacht je nog dat er luiers nodig zijn, minimaal tot oktober 2025 hoop ik?
Doelde meer op november '23 - april '24 (28K - 65K) voor BTC maar gelijktijdig nog harder naar boven met heel wat (AI)alts.Coldcat schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:28:
[...]
Eerst zal Bitcoin gaan. In het verleden stonden de alts toen relatief stil. De goede shit ging eigenlijk na een maand na het doorbreken van de ATH echt parabolisch. (voordat ETH moon ging).
BTC ging 16 december door de ATH en stond 10 januari al op $40k. Net iets meer dan een maand later op de $60k. Toen mochten de alts nog een paar maanden spelen totdat de boel instorte voor de tweede top.
Nu is alles anders dan de vorige keer omdat het patroon waar we uit uitgebroken zijn totaal anders is, we de ETF's hebben. Echter als het patroon zich herhaalt kunnen wein december dus al dik >$100k staan (de grotere market cap niet meegenomen).
Voor alts heb je nog wel tijd om de parabolische fase mee te pakken. Als ik nu geen BTC heb zou ik ook FOMO hebben (een x2 vanaf hier is $150k wat boven mijn topvoorspelling zit).
Vorige run is voor mijn tijd - ik heb op vorige ATH beginnen BTC kopen
Vis schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:31:
[...]
Maar dit gaat gewoon een FOMO meeting worden, want die Strategic Bitcoin Reserve gaat er volgend jaar komen, dus pack your bags boys.
Up only.

Idd, jou kennende ben je daar nu al in geslaagdTaro schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:21:
[...]
First!
[Afbeelding]
Ik heb het merendeel in BTC zitten, daarna ETH en daarna tientallen verschillende altcoins. Geen fomo hier, heb alleen onvoldoende BTC door een recent foutje. Ach, maken we hopelijk snel weer goed
Hier bijna tijd om de boel wat op te schroeven
:strip_exif()/f/image/7RH2i5h3s79D9uGUgFlaICqM.jpg?f=fotoalbum_large)
Excuses, met wat vertraging, hier alsnog..
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RDbFovr8QxehbYXsVcvRGNN4.jpg?f=user_large)
Deze babes zijn een beetje als fiat geld. Kunstmatig opgepompt.Don Guacamole schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:38:
Hey zie dat ik in maart nog een 74K babe had gemaakt maar nooit had geplaatst.
[Afbeelding]
Je kan de tepel zien. Gerapparteerd.Don Guacamole schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:38:
Hey zie dat ik in maart nog een 74K babe had gemaakt maar nooit had geplaatst.
[Afbeelding]
Heerlijk hoor. Avax TP op 118 dollar. Daar heb je voorlopig geen omkijken naarMasstje schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:38:
[...]
Idd, jou kennende ben je daar nu al in geslaagd![]()
Hier bijna tijd om de boel wat op te schroeven
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Laat me dromen.NeoflexNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:41:
[...]
Heerlijk hoor. Avax TP op 118 dollar. Daar heb je voorlopig geen omkijken naar
Ik duim mee voor @bsmpower
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
NoYES schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:50:
Ff hè. We zitten momenteel gewoon op een 6k daily candle. Zou een 10k daily candle erin zitten?
Niks rustig aan. 80k = PorscheWiley99 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:49:
Rustig aan nou met die >80k, ik was gierig dus met 2 sat/vbyte duurt het nog wel even voordat mijn volgende fluf op de exchange is.
Nee, dit gaat wel ff duren, duur foutje gemaakt... Had BTC op een exchange gezet toen ik op vakantie ging en blijkbaar tegelijkertijd ook wat sell orders ingesteld. Wilde later na een mooie BTC stijging even kijken naar de gains, zag ik dat er fiat stond ipv BTCMasstje schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:38:
[...]
Idd, jou kennende ben je daar nu al in geslaagd

De betere kant: 35% daarvan is x2 gegaan
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Winst = winst.D_Jeff schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:56:
gegokt en verloren. Took the exit (98%) at 72k
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
HFSP!D_Jeff schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:56:
Winst is Winst! Dat neemt niemand je meer af.D_Jeff schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:56:
Inflatie doet dat wel voor je.Coldcat schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:58:
[...]
Winst is Winst! Dat neemt niemand je meer af.
:strip_exif()/f/image/edzu3ejvMPe2DBRe6mzDhIum.png?f=user_large)
[ Voor 93% gewijzigd door Coldcat op 06-11-2024 21:00 ]
Gernot,

Zo n beetje mn droomauto wat gewoon niet betaalbaar meer is
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ohhhh. Eigenaar van Porsche Gelderland heeft er ook een, of twee.Aeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:00:
Mijn aandeel aan de babes.
[Afbeelding]
Staan een paar te koop in NL, zat laatst te gluren. Niet te betalen neeAeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:00:
Mijn aandeel aan de babes.
[Afbeelding]

Organische groei, organische groei zeg ik je!tomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:02:
Zieke H4 close
No problemo sirknakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:55:
Voor die strategic bitcoin reserve zal ome Donald meer en meer dollars moeten bijprinten
:strip_exif()/f/image/5lkyl3eSSfQOCnf30wPK9SR9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

tomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:02:
Zieke H4 close
En ook nog een bitcoin logo in de eerste seconde. In 1974.
"t is ook weer te merken dat het de eerste week van de maand is voor een notaris
Altijd druk op de 1ste van de maand, moet er nog van bijkomenD_Jeff schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:06:
[...]
"t is ook weer te merken dat het de eerste week van de maand is voor een notaris
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 06-11-2024 21:12 ]
kan nog wel eens lastig zijn om de 76k vast te houden hoor. De 77k kan nog wel eens roet in het eten gooien.Taro schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:11:
Hopelijk kunnen we de 76k vasthouden.
Merk het ook bij onze Servicedesk: hoeveel tickets doet dan ook even een ATH'je (plus een hoop emoties en stress)Wispe schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:08:
[...]
Altijd druk op de 1ste van de maand, moet er nog van bijkomen
Lijkt wel crypto xD
Zie laatste candle
:strip_exif()/f/image/ASfFJjs1EzB5fWeJ1QSfIJ8m.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 70% gewijzigd door knakworst op 06-11-2024 21:16 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wel met een TomTom erin hoop ik
Een hele mooie organische natuurlijke daily candle van 7k, niks mis mee.anti elppa schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:19:
Mooie stabiele stijging zo. Zeer zuiver allemaal
Mr Ronman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:21:
[...]
Een hele mooie organische natuurlijke daily candle van 7k, niks mis mee.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fc9caQ53WDSOYF7GDDSIXUOv.gif?f=user_large)

Weak hands: (al is winst nemen slim)

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 06-11-2024 21:22 ]
Heb het bestand maar snel gesloten...
The endgame:Coldcat schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:22:
Whales, goverments & investment funds now:
[Afbeelding]
Weak hands: (al is winst nemen slim)
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iIVMjo2ilzAhEpQdd90iJt0a.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Misschien niet verkeerd om je aan het plan te houden voor hetzelfde geld gaat hij tot 81K en dondert hij weer in elkaar tot 65K kan je dan mooi goedkoper inkopenWhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:23:
Ik zat eens te kijken naar het exit-plan waar ik in maart dit jaar over zat te piekeren. Eerste 5% BTC zou ik bij 80K eruit knikkeren.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als je de overige 95% tot de 240k vast houdt, valt het te overwegen anders zou ik het niet doen.WhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:23:
Ik zat eens te kijken naar het exit-plan waar ik in maart dit jaar over zat te piekeren. Eerste 5% BTC zou ik bij 80K eruit knikkeren.
Ik voel me een beetje zo'n smeagol. Heb je eindelijk zoveel satjes bij elkaar gesprokkeld en dan moet je ze weer afgeven. Wat heb ik in godsnaam aan euro's/WhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:23:

Porsche kopen snapteBurnerT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:25:
[...]
Ik voel me een beetje zo'n smeagol. Heb je eindelijk zoveel satjes bij elkaar gesprokkeld en dan moet je ze weer afgeven. Wat heb ik in godsnaam aan euro's/
Ik sta nog niet op een portfolio ATH, ondanks dat de ATH dik doorbroken is.WhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:23:
Als dat je plan was moet je gewoon als een robot gaan verkopen. Anders verkoop je nooit tot het weer in elkaar stort.
Dit heb ik ook... als mijn shitcoins nou eens zouden stijgen dan kon ik die troep verkopen.. is veel makkelijker.BurnerT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:25:
[...]
Ik voel me een beetje zo'n smeagol. Heb je eindelijk zoveel satjes bij elkaar gesprokkeld en dan moet je ze weer afgeven. Wat heb ik in godsnaam aan euro's/
Zero.
Wellicht voelt het minder pijnlijk als ik die kan aftikken met sats.
Die kan je ook met verlies gewoon verkopen. Remember buy high sell low.Pelox schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:26:
[...]
Dit heb ik ook... als mijn shitcoins nou eens zouden stijgen dan kon ik die troep verkopen.. is veel makkelijker.
[ Voor 41% gewijzigd door BurnerT op 06-11-2024 21:30 ]
NO.YES schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:29:
Wat een moeite om door de 76k grens te gaan. Ik denk dat dit het was mensen, sellen die hap en straks gewoon weer 6ct
Nou het was nog niet echt het plan. Maar wil niet die fout weer maken... Maar heb er nog steeds geen doel voor.Coldcat schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:26:
[...]
Ik sta nog niet op een portfolio ATH, ondanks dat de ATH dik doorbroken is.
Als dat je plan was moet je gewoon als een robot gaan verkopen. Anders verkoop je nooit tot het weer in elkaar stort.
Als ik er aan ga beginnen ga ik wel ETH en BTC splitsen. Eerstgenoemde mag eerst een run maken. En gaat er dan ook volledig uit. Weg met die drek.
nothing stops this train
Same die van mij was iets meer dan 2x gegaan toen de inleg + beetje er uit gehaald. Had nog 5% meer kunnen hebben maar het is mooi ik speel met de winst door.Kol Nedra schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:32:
RAY positie nu met 30% gesloten, het zit op een zeer sterke resistance aan te beuken (met mijn TA, lol) daarna kan het weer hard gaan?
Als hij weer richting de 3.0 gaat koop ik wel weer wat terug.
[ Voor 7% gewijzigd door Astennu op 06-11-2024 21:33 ]
Hahha heerlijk, dit gaat bij mij ook echt een drama wordenWhySoSerious schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:23:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik heb het zelf opgedeeld in ongeveer 20-25% waar ik mee kan spelen en de andere 75% staat cold.NeoflexNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:34:
[...]
Hahha heerlijk, dit gaat bij mij ook echt een drama worden
Nu moet ik zeggen dat ik ook met die andere 20-25% niet veel handel. Alleen nu heb ik daar van 35% in fiat staan.
Meestal als ik dat soort dingen doe mis ik de volgende pump
En ik verkoop ook alleen maar coins waar ik winst op had. Meestal haal ik dan inleg bedragen er uit en dan blijven er toch wat coins over
Soort van weak handsNeoflexNL schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:34:
[...]
Hahha heerlijk, dit gaat bij mij ook echt een drama worden
Ho ho we hadden gezegd tot 21hDon Guacamole schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:44:
Speciaal voor @Wispe zonder tepel.
[Afbeelding]
YES schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:29:
Wat een moeite om door de 76k grens te gaan. Ik denk dat dit het was mensen, sellen die hap en straks gewoon weer 6ct
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8y2iSo4PE5cDqnf95GETSqT7.gif?f=user_large)
Ik lul ook zomaar wat
Sorry die had ik ff gemist. Waarom? Meestal was t voor bedtijd toch juist kuis?
Pas als papa naar bed was kon je rtl5 pas aanzetten…
Te mooi om weg te halen op deze prachtige Bitcoin dag.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!