dhrhagenees.cro schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:50:
[...]
Het valt mij op dat jij en anderen nogal negatief zijn mbt CRO. Eigenlijk een beetje een trend in dit topic. Die opmerking over het "getrouwd zijn met een altcoin" bevalt mij ook niet. Past niet echt bij een admin...
Hoe dan ook, iedereen heeft hier zo zijn eigen huwelijken met coins dus laat mij lekker mijn ding doen.
Ik ben niet negatief over CRO, maar je komt hier alleen langs als CRO stijgt, je shilled CRO zo af en toe en verder draag je niets bij. We zien je ook niet als CRO daalt.
Primair ben ik hier gewoon mede-lezer en bijdrager, dat er ergens een vinkje aan staat betekent niet dat ik niet meer eerlijk mag zijn toch? En als ik mij anders moet gedragen met dat vinkje, dan stop ik liever met vrijwilliger zijn (ik krijg er immers niets voor), dan dat ik op mijn tenen moet gaan lopen omdat ik onder een vergrootglas lig.
Edit: En als ik iets doe dat volgens jou niet door de beugel kan, rapporteer dan gewoon mijn bericht(en) of doe je beklag bij de admin van deze forumcategorie. Dan kan iemand anders er een oordeel over vellen en mij op mijn donder geven als dat nodig is. Even goede vrienden.
[
Voor 12% gewijzigd door
Taro op 06-11-2024 13:46
]