Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 250 Laatste
Acties:
  • 950.053 views

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:18
Mijn moeder heeft in april 2022 toen ik zo’n beetje all in ging ook € 1000 in BTC gestoken. HODL door de bear tot € 400 en steeds maar bellen hoe het met de Bitcoin gaat. Zou nu rond de € 1700 moeten zijn _/-\o_

Ze belt net op dat ik direct alles moet gaan verkopen. Minstens de inleg eruit, NU! Allemaal horror scenario’s omdat Trump heeft gewonnen. De wereld vergaat _O-

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:33

YES

Moderator General Chat
dhrhagenees.cro schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:50:
[...]

Het valt mij op dat jij en anderen nogal negatief zijn mbt CRO. Eigenlijk een beetje een trend in dit topic. Die opmerking over het "getrouwd zijn met een altcoin" bevalt mij ook niet. Past niet echt bij een admin...

Hoe dan ook, iedereen heeft hier zo zijn eigen huwelijken met coins dus laat mij lekker mijn ding doen.
Heeft niet zozeer met CRO te maken, als wel met altcoins in zijn algemeen.

Iedereen laat je hier lekker je ding doen. Laat jij anderen hun ding dan ook doen?

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Zelfs Trump weet dat hij de wereld nodig heeft.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:44
AlterBridge schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:50:
Mijn moeder heeft in april 2022 toen ik zo’n beetje all in ging ook € 1000 in BTC gestoken. HODL door de bear tot € 400 en steeds maar bellen hoe het met de Bitcoin gaat. Zou nu rond de € 1700 moeten zijn _/-\o_

Ze belt net op dat ik direct alles moet gaan verkopen. Minstens de inleg eruit, NU! Allemaal horror scenario’s omdat Trump heeft gewonnen. De wereld vergaat _O-
Best wel grappig om te lezen hoe meerdere mensen hier hun ouders aan de BTC gekregen hebben. Ik heb mijn moeder geleerd hoe ze automatisch een DCA doet in Bitvaveau. Heel de beer lang doet ze het braaf en tot op heden zit er geen enkele andere coin in haar wallet. Trots!

Stack Sats

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:40:
Het leuke is met die ATH. Geen TA meer mogelijk, gewoon kijken hoever we door pumpen. My body is ready.
Ik ben benieuwd wat er vanmiddag gebeurd als die yankees wakker worden. :)

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
YES schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:52:
[...]

Heeft niet zozeer met CRO te maken, als wel met altcoins in zijn algemeen.

Iedereen laat je hier lekker je ding doen. Laat jij anderen hun ding dan ook doen?
Ik maak geen negatieve opmerkingen over iemand...

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10:44

Aeronaut

PF sinds TOP '24

wat er wel continu wordt gezegd... niet met een alt de beer in gaan. liever je verlies nemen (-10/20) dan 2 jaar later richting -80-90% te gaan.

daar komt het term trouwen vandaan. je raakt er gehecht aan en bij ieder pump denkje er is nog hoop op vorig leven.

Sommige alts kunnen dat, maar die zijn misschien op 1 hand te tellen die een beer hebben doorstaan en sterker zijn uitgekomen. 99.9% verliest zijn waarde tov BTC naar een nieuwe TOP ATH.

Anyway, Aero/Well MOOOOOOOOOOOOOOON

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:58

Liberteh

All your base belong to me

dhrhagenees.cro schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:53:
[...]

Als jij de opmerking als negatief beschouwd, dan heeft Taro alleen maar meer gelijk met zijn uitspraken. Je bent er mee getrouwd!

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:00
[...]

Het valt mij op dat jij en anderen nogal negatief zijn mbt CRO. Eigenlijk een beetje een trend in dit topic. Die opmerking over het "getrouwd zijn met een altcoin" bevalt mij ook niet. Past niet echt bij een admin...

Hoe dan ook, iedereen heeft hier zo zijn eigen huwelijken met coins dus laat mij lekker mijn ding doen.
De alts zijn deze bullrun wat teleurstellend, de reden dat ik zelf vrijwel alles heb ingeruild voor Bitcoin een hele tijd terug.

Alts moet je kopen, gebruiken, en verkopen. Zelden maken ze weer een nieuwe ATH als de hype over is. Zelfs ETH lijkt z'n beurt gehad te hebben.

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Jouw ding is (onder anderen) CRO.

Taro zijn ding is (onder anderen) negatief doen over alts.

Je vraagt gewoon je ding te mogen doen. Dan is het toch fair dat anderen dat ook gewoon mogen doen?

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:56
Vis schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:55:
[Afbeelding]

En nu weer terug aan het werk Donald.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/owO5oXEaTbKxcx4T5XVD1nWi6kE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UiNene7MoKFgWS8cwC0RHwEB.png?f=fotoalbum_large

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:51
Helaas heb ik ook nog wel wat alts, het is gelukkig lang niet meer de meerderheid van mijn portfolio wat het vroeger was, maar het is denk ik nog wel 30% ofzo (incl. ETH). Deze bull moeten de andere alts wel echt uit mijn portfolio gaan verdwijnen, ik hoop nog op een altseason in de komende maanden. Daarna is het BTC-only

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:45
AlterBridge schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:50:

Wat je die vrouw allemaal aandoet voor een paar honderd euro.. Je zou toch zeggen dat je je ouders die onrust wilt besparen.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Blik1984 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:01:
Helaas heb ik ook nog wel wat alts, het is gelukkig lang niet meer de meerderheid van mijn portfolio wat het vroeger was, maar het is denk ik nog wel 30% ofzo (incl. ETH). Deze bull moeten de andere alts wel echt uit mijn portfolio gaan verdwijnen, ik hoop nog op een altseason in de komende maanden. Daarna is het BTC-only
Hoezo is dat een helaas? Mocht je goed zijn ingestapt, verwacht er altijd meer gains van dan BTC.
Maar inderdaad slim om daarna meer in BTC te stappen.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:52
[...]

Niet alleen met betrekking tot cro, vrijwel alle alts worden hier deskundig gevierendeeld en afgekraakt.
Maar dat is niet voor niets, zoom out:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BFNT4-xJp62YFPwjAZ41SvD6Kc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/shcEpg9wYW7X1pxxU6mCANTg.png?f=user_large

Alles verliest op lange termijn ten opzichte van bitcoin, winst pakken op een alt is voor weinigen weggelegd.
Maar nu trots zijn op een kleine pump van cro voelt misplaatst getuige de grafiek hierboven.

Deze pagina zet eea nog meer in perspectief:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1P-uW9mb2t85nv3hwhAPKT52M0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hHWCu1YDwlPqs2BSbvJBaVfw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Domino op 06-11-2024 11:52 ]

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:18

Vis

Tja.. alle memes op een stokje. Doen ze natuurlijk nu al omdat de 2 grootste mining pools uit de US komen is het vrij gecentraliseerd al.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:09
Aeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:56:
wat er wel continu wordt gezegd... niet met een alt de beer in gaan. liever je verlies nemen (-10/20) dan 2 jaar later richting -80-90% te gaan.

daar komt het term trouwen vandaan. je raakt er gehecht aan en bij ieder pump denkje er is nog hoop op vorig leven.

Sommige alts kunnen dat, maar die zijn misschien op 1 hand te tellen die een beer hebben doorstaan en sterker zijn uitgekomen. 99.9% verliest zijn waarde tov BTC naar een nieuwe TOP ATH.

Anyway, Aero/Well MOOOOOOOOOOOOOOON
Dit ben ik helaas, ging best prima 3 jaar geleden, +20%. Greed! En toen laten staan, -90% aangeraakt en zit nu nog op de -50%. Als mijn alts, x 2 gaan haal ik het eruit, dan toch geen verlies gehad maar wel 3 jaar moeten wachten. Inflatie nog even kijken en dan door naar indexbeleggen. Deze run niks meer bijgekocht dus weer wachten op een nieuwe run.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Domino schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:04:
[...]

Niet alleen met betrekking tot cro, vrijwel alle alts worden hier deskundig gevierendeeld en afgekraakt.
Maar dat is niet voor niets, zoom out:

[Afbeelding]

Alles verliest op lange termijn ten opzichte van bitcoin, winst pakken op een alt is voor weinigen weggelegd.
Maar nu trots zijn op een kleine pump van cro voelt misplaatst getuige de grafiek hierboven.
Net een domino-effect.

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 27-10 09:43

Pseudoniem

Vires in numeris

Blik1984 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:01:
Dit had een reactie en strategie van mij kunnen zijn. Als de ALTS nog even wat pieken alles verkopen met eventueel nog een zakje ETH.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JWCyK2wip_XJCJ-NiurrURsUPg8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6VEsiSJZRhgzFQbz3CU4Yb0j.png?f=user_large

• Wackmack
NEAR Protocol is mijn big bag. Staat nu pas op de 8 dollar. ATH was zelfs boven de 20d, oef, als we daar toch heen zouden gaan :)

• AlterBridge

• AlterBridge
KerstRunner schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:03:
[...]

Wat je die vrouw allemaal aandoet voor een paar honderd euro.. Je zou toch zeggen dat je je ouders die onrust wilt besparen.
Hehe daar zit wel wat in ja -O-

Mja, adoptie!!!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo, daar heb ik ook nog een tas van gehad.. had ik hem maar met rust gelaten. :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:26
Tesla niet vergeten :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9oqQS7hxHYeljKCbfMsqRiduvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tOo5oBZngCxaT47Oi4qLyaEA.png?f=fotoalbum_large

nu nog BTC $420k, dan nooit meer werken!

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2024 11:30 ]

nothing stops this train

• waztafel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-12-2024
Even een weekje of twee er tussenuit geweest maar whats geburt met Dione? Mijn stack is foetsie 🧐

• Vis

Vis

waztafel schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:37:
Even een weekje of twee er tussenuit geweest maar whats geburt met Dione? Mijn stack is foetsie 🧐

• Wispe
  • Niet online
Harris kan niet meer winnen. Waar is de nieuwe ATH?

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TyV6zKhgSGRZ9DN98iRTbWiCGiM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/avfLwZMw9ia5keGNpTSxcD5p.jpg?f=user_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wispe schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:41:
wachtend op de ETF inflows die op de zij lijn stonden.

als er een 10k kaars komt is dat vandaag.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-10 19:11

Schuimpje

Couch Warrior

Done deal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIjbWNhgrblBxzSPa2TNeAnPT28=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oF6QskUNA7BEncEXve4nLwZS.jpg?f=user_large

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:52
Wispe schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:41:
Voordat Trump daadwerkelijk iets met/voor bitcoin doet is z'n termijn voorbij.

Ik lul ook zomaar wat

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
shovelhead1340 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:49:
[...]

Of dood, hij is al hoogbejaard.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

shovelhead1340 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:49:
[...]

this time different.. hij kan alles doorheen dauwen wat in zn oor wordt gefluistert. Huis.. Senaat, Gouverneurs, Rechters (binnenkort weer 2 vervangen) heeft hij in zn zak.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:29:
Tesla niet vergeten :)
[Afbeelding]

nu nog BTC $420k, dan nooit meer werken!
Coinbase & MSTR stocks 8)

Rapapa...

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
waztafel schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:37:
Ik zie nog iets van een coin migration maar ben eigenlijk te lui om het uit te zoeken, ziet er allemaal te amateuristisch uit. Bitcoin (en een beetje TAO) only :9B

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Goed. De trein is dus vertrokken. 78K eind van de week.

Iedereen aan boord?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDtPs5tm8eRMXWSMgmXlj5gW638=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nUQhQNapr1ta9z71BAwiWnXJ.jpg?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
Don Guacamole schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:55:
Goed. De trein is dus vertrokken. 78K eind van de week.

Iedereen aan boord?
[Afbeelding]
Ik mis @zwembroek

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Aeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:49:
wachtend op de ETF inflows die op de zij lijn stonden.

als er een 10k kaars komt is dat vandaag.
Afgaand op de futures van sommige stonks zou het vanaf 15:30 wel weer kunnen gaan vlammen, ja. Wellicht staan de boomers direct weer in de rij om de ETFs weer terug te kopen :P

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

yahoo:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mTvNRWc.png

fucking yahoo.

• thierry1982
Alpina schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:55:
[...]

Ik zie nog iets van een coin migration maar ben eigenlijk te lui om het uit te zoeken, ziet er allemaal te amateuristisch uit. Bitcoin (en een beetje TAO) only :9B
Ja coin migratie inderdaad.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Die is zijn koffer nog aan het zoeken vullen. Laatste keer was ie maar half vol. Hopelijk nu afgevuld :P :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Én nog iets, nVidia is de méést waardevolste bedrijf geworden ter wereld, Apple nu op nr 2 heb zelf helaas geen nVidia aandelen :(

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Gipsy King

[ Voor 38% gewijzigd door Gipsy King op 06-11-2024 12:18 ]

• Alpina
  • Nu online
sh4d0wman schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:03:
[...]

Die is zijn koffer nog aan het zoeken vullen. Laatste keer was ie maar half vol. Hopelijk nu afgevuld :P :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLruKKiNda-wZ7m9HpJ4Vi8Ayzo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4Qp1fAznrmZuYGAaDg2uZmx7.gif?f=user_large

;)

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-11 09:34

DatraxZ

TrueCrypts Everything

$MSTR +31.84USD premarket!

• YES

YES

Moderator General Chat
Q_7 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:17:
Én nog iets, nVidia is de méést waardevolste bedrijf geworden ter wereld, Apple nu op nr 2 heb zelf helaas geen nVidia aandelen :(
Daar kan je hier over gaan klagen :P

• Pinsa
  • Laatst online: 13:36
Het tij lijkt gekeerd te zijn!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vlSApEXNsJMDXytqYSA-9uojq4g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MLd36tjRt4nenVn0UwMaVLoT.gif?f=user_large

Half 4 nog een pump dan maar? :)

• Wispe
  • Niet online
14:30 tegenwoordig toch?

• mjjveldt
  • Laatst online: 13:37
DatraxZ schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:26:
[...]

$MSTR +31.84USD premarket!
Slechts 14%, BTC gaat voor godcandles +10k of meer

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Q_7 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:17:
Koop maar gauw, gaan mijn bags verder omhoog.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:44
Amerikanen zijn ook weer van daylight savings af.

Stack Sats

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
[...]

Username checks out! :+

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:19
Geen fomo hier. Ik verwacht dat de alts straks weer verder bloeden na een opleving. De overwinning van Trump is bullish voor crypto. Maar voor de altcoins is monetairy policy belangrijker. De 10 year yield stijgt vandaag naar 4,50% en dat betekend no spending checks. De dollar is nog steeds aan het stijgen. Ik verwacht morgen een 25% basis cut en geen QE. Dat is onvoldoende voor een houdbare altcoin pump. Misschien zit ik er naast maar dat boeit me niet. Stick to the plan. Ik verwacht de komende 6 tot 8 weken nog goede altcoin entries te krijgen. Als de data aangeeft dat ik eerder moet schakelen dan handel ik daar naar.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
[...]

Her is natuurlijk een beetje normaal dat je shitcoins loopt te bashen.
Zo hodl ik nog trouw mijn XRP uit 2017.
Voor een schamele profit.

Dus is het een shitcoin

• Kol Nedra
lekker, die heb ik helaas niet :P

nothing stops this train

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:11
Vooral Elon zijn Future, hopelijk kunnen wij plebs net wat genoeg bij elkaar sprokkelen om niet te hard arm te worden en te blijven.

• Kol Nedra
elektriekert schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:50:
[...]

Her is natuurlijk een beetje normaal dat je shitcoins loopt te bashen.
Zo hodl ik nog trouw mijn XRP uit 2017.
Voor een schamele profit.

Dus is het een shitcoin
Ik zie XRP als dollar of euro, teveel controle van banken, dus het is down only

nothing stops this train

• Wackmack
zwembroek schreef op woensdag 6 november 2024 @ 12:49:
Geen fomo hier. Ik verwacht dat de alts straks weer verder bloeden na een opleving. De overwinning van Trump is bullish voor crypto. Maar voor de altcoins is monetairy policy belangrijker. De 10 year yield stijgt vandaag naar 4,50% en dat betekend no spending checks. De dollar is nog steeds aan het stijgen. Ik verwacht morgen een 25% basis cut en geen QE. Dat is onvoldoende voor een houdbare altcoin pump. Misschien zit ik er naast maar dat boeit me niet. Stick to the plan. Ik verwacht de komende 6 tot 8 weken nog goede altcoin entries te krijgen. Als de data aangeeft dat ik eerder moet schakelen dan handel ik daar naar.
Over 6-8 weken gaan wij dus echt los met de alts?

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MlVVdLTD80auhA2nSkeZ7oMKHQc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/O1FTHGO7cVUeBrX5QbCI39Jg.jpg?f=user_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Ik ben niet negatief over CRO, maar je komt hier alleen langs als CRO stijgt, je shilled CRO zo af en toe en verder draag je niets bij. We zien je ook niet als CRO daalt.

Primair ben ik hier gewoon mede-lezer en bijdrager, dat er ergens een vinkje aan staat betekent niet dat ik niet meer eerlijk mag zijn toch? En als ik mij anders moet gedragen met dat vinkje, dan stop ik liever met vrijwilliger zijn (ik krijg er immers niets voor), dan dat ik op mijn tenen moet gaan lopen omdat ik onder een vergrootglas lig.

Edit: En als ik iets doe dat volgens jou niet door de beugel kan, rapporteer dan gewoon mijn bericht(en) of doe je beklag bij de admin van deze forumcategorie. Dan kan iemand anders er een oordeel over vellen en mij op mijn donder geven als dat nodig is. Even goede vrienden.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 06-11-2024 13:46 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gipsy King
Kol Nedra schreef op woensdag 6 november 2024 @ 13:03:
[...]

Ik zie XRP als dollar of euro, teveel controle van banken, dus het is down only
Bitboy zegt dat je liegt :P !

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
Eerst down, daarna weer up?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

49k eerst

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 16:09
Vriezen we dood, dan vriezen we dood.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
Deze fascinerende beweging is ooit eens heel treffend in een afbeelding geprakt:

Afbeeldingslocatie: https://th.bing.com/th/id/R.0b1a6ee449a5f2408b10380999bd1911?rik=HwQm10IaXqdezg&pid=ImgRaw&r=0

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• thierry1982
Dadelijk komen onze Amerikaanse vrienden weer online. Gaan we in een streep door naar 80k?

• Guere
  • Nu online

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:15
Ik ben van mening dat de gemiddelde Wallstreetbets degen hier maling aan heeft.

Ik zeg niet dat we een altcoin rally krijgen, maar als die uitblijft dan heeft dat vrij weinig met macro-economische condities te maken.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:40:
Het leuke is met die ATH. Geen TA meer mogelijk, gewoon kijken hoever we door pumpen. My body is ready.
Das niet helemaal waar, een van de tools die je nu hebt is een fibonacci pull van de low naar de high en dan dmv de extensies kun je nog iets. Maar, price discovery is een stuk lastiger te navigeren. Ofja, ik zeg wel lastiger, maar eigenlijk is het gewoon mee gaan met de trend (=bull).

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 19-11 21:14
Nou, na bijna 7 maanden lurken in SC en NK toch maar een account aangemaakt om inhoud(loos) mee te posten.

1. Van harte gefeliciteerd met de nieuwe ATH 🎉 Blij met de financiële winst, minder met de verkiezingsuitslag.

2. Dank voor alle tips, memes en de emotie relativerende berichten. Met name Taro en Tomtom901 voor de winsten, Kol Nedra voor de HODL-rust ... en sorry/dank Anti Elppa, maar jouw voorspellingen werkten regelmatig goed -> de andere kant op 🙃

3. Ook ik heb geleerd van fouten en inmiddels mijn portefeuille ingericht zoals het (bijna) hoort ... dus bijna alles in BTC. Heb wel nog steeds een zwak voor bepaalde altcoins (en dus was ik ook niet altijd even blij met alle shitcoin-posts hier, leef ik mee met BSMPower en heb ik zwembroek meermaals vervloekt), maar ik heb inmiddels een goed huwelijk met mijn resterende alts. We zijn samen op huwelijkse voorwaarden, dus als het me teveel energie/geld kost gaat de scheiding door zonder financiële gevolgen voor mij (inleg al terug).

Geen idee of ik vaker ga posten, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik met plezier (soms niet) mee lees.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
LadyS schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:47:
Nou, na bijna 7 maanden lurken in SC en NK toch maar een account aangemaakt om inhoud(loos) mee te posten.
Welkom! :)
2. Dank voor alle tips, memes en de emotie relativerende berichten. Met name Taro en Tomtom901 voor de winsten
Graag gedaan _/-\o_
en sorry/dank Anti Elppa, maar jouw voorspellingen werkten regelmatig goed -> de andere kant op 🙃
_O- _O-

[ Voor 24% gewijzigd door tomtom901 op 06-11-2024 14:49 ]

• 010David
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-11 23:44

1. Van harte gefeliciteerd met de nieuwe ATH 🎉 Blij met de financiële winst, minder met de verkiezingsuitslag.

2. Dank voor alle tips, memes en de emotie relativerende berichten. Met name Taro en Tomtom901 voor de winsten, Kol Nedra voor de HODL-rust ... en sorry/dank Anti Elppa, maar jouw voorspellingen werkten regelmatig goed -> de andere kant op 🙃

3. Ook ik heb geleerd van fouten en inmiddels mijn portefeuille ingericht zoals het (bijna) hoort ... dus bijna alles in BTC. Heb wel nog steeds een zwak voor bepaalde altcoins (en dus was ik ook niet altijd even blij met alle shitcoin-posts hier, leef ik mee met BSMPower en heb ik zwembroek meermaals vervloekt), maar ik heb inmiddels een goed huwelijk met mijn resterende alts. We zijn samen op huwelijkse voorwaarden, dus als het me teveel energie/geld kost gaat de scheiding door zonder financiële gevolgen voor mij (inleg al terug).

Geen idee of ik vaker ga posten, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik met plezier (soms niet) mee lees.
Meest belangrijke. Neem winst tijdens de weg omhoog. Leuk dat je waarde omhoog gaat, maar je hebt er geen reet aan als je geen winst neemt.

Nu een plan bedenken en niet meer aanpassen. Ga vooral ook niet mee in al die verhalen dat iets een 10x of 100x gaat. Bepaal realistische verkooppunten.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
010David schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:51:
[...]

Meest belangrijke. Neem winst tijdens de weg omhoog. Leuk dat je waarde omhoog gaat, maar je hebt er geen reet aan als je geen winst neemt.

Nu een plan bedenken en niet meer aanpassen. Ga vooral ook niet mee in al die verhalen dat iets een 10x of 100x gaat. Bepaal realistische verkooppunten.
100% d:)b

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
US open in iets meer dan een half uurtje. Let's get it!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

tomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:56:
US open in iets meer dan een half uurtje. Let's get it!
grab them in the... wat precies met bitcoin?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:52
Onwijs knap dat je jezelf zo onder controle hebt. Kriebelt het niet een heel klein beetje met deze koersen?
Ik heb afgelopen week wat stables omgezet naar btc... en vanochtend weer terug :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQQHaP8ly85SotooR50m7_z_F2Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/SBolsDpwbznxD6IN3l8v25fB.png?f=user_large

Toch weer een leuk zakcentje flufje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fi2iSc4aX_kuvsOOVg5dyXG-AQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rhsggK1DmuUe7FpMxmNUAHd3.jpg?f=fotoalbum_large

Alsjeblieft, snel wijs geworden lijkt het. Dat diploma is verdiend

• YES

YES

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:57:
[...]

Blockchain denk ik dan maar

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

toch maar een account aangemaakt om inhoud(loos) mee te posten.
Meteen begrepen hebben hoe het hier werkt. Als ik meerdere plusjes bij één post kon geven had ik dat hier gedaan.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:03:
[...]

Meteen begrepen hebben hoe het hier werkt. Als ik meerdere plusjes bij één post kon geven had ik dat hier gedaan.
je kunt mensen omkopen.
Mijn +1 services staat open.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Met etf inflow pas mogelijk bij opening beurs verwacht ik dat die groene candle door gaat groeien. Of zouden die boomers winst gaan nemen :?

Welnee, buy high natuurlijk.

• LadyS
010David schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:51:
[...]

Dank voor de tip.

Een x100 klonk zo mooi! Dat wilde ik ook natuurlijk, en die BTC is zo duur en al die andere muntjes zo goedkoop en voor dat geld heb ik 1000 of een miljoen altmuntjes ... maar gelukkig werd ik snel wakker en ben ik welgeteld een weekje ADA/VET holder geweest en heb ik mij kunnen weerhouden om XRP of welke memecoin dan ook te kopen 😌

Nu wel dus nog paar alts waarvan ik (gelukkig) de inleg al hebben kunnen cashen. Dus emotioneel maakt het mij nu niet meer uit of die moon gaan of naar zero.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:57:
[...]

sats?

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:06:
Met etf inflow pas mogelijk bij opening beurs verwacht ik dat die groene candle door gaat groeien. Of zouden die boomers winst gaan nemen :?

Market open komen er waarschijnlijk winstnemingen across the board.

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
LadyS schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:10:
[...]

Nu wel dus nog paar alts waarvan ik (gelukkig) de inleg al hebben kunnen cashen. Dus emotioneel maakt het mij nu niet meer uit of die moon gaan of naar zero.
Dit is het belangrijkste advies wat je kunt geven. De meeste alts zullen weer flink dalen en de mensen gaan hun vingers eraan branden. Je inleg er weer uithalen is zo belangrijk, financieel en ook voor je gemoedstoestand haha.

Sinds ik erin zit, zo rond de zomer 2017, zie je dat er nog maar enkele projecten zijn die winstgevend zijn. Het grootste gros staat in de min of is compleet verdwenen. Mijn inleg in Bitcoin heeft altijd goed uitgepakt.

Heb je vertrouwen in een alt, haal je inleg eruit zodra het kan. Wil je iets voor de langere termijn gaan doen, dan kun je beter richting BTC gaan.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:13
Mijn eerste fluf is er sinds vanochtend (69k EUR) uitgetikt, die staat al op de DCA rekening. Onder de 60k EUR DCA-t die er weer in en/of op 79k EUR gaat er een nieuwe grotere fluf uit. Een goed plan is een goed plan.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
tomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:17:
[...]

Ja denk ik ook wel, een 3k candle down is wel te verwachten. Ook op de tech aandelen zal er flink wat van de rally verkocht worden.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
JoebarRC schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:23:
[...]

Ja denk ik ook wel, een 3k candle down is wel te verwachten. Ook op de tech aandelen zal er flink wat van de rally verkocht worden.
Mijn broker doet gelukkig buiten regular trade hours en overnight trading, dus ik ben al uit veel posities (oa MSFT, NVDA)

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

als de opening geen roet in de eten gooit.. heeft BTC de CB ATH (73835) op de 15 min zo vaak getest voor steun dat dit wellicht wel het echte begin is van de stierrennen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:06:

Winstnemen hebben ze gisteren geheel volgens plan al op de low gedaan.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

tomtom901 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:17:
[...]

Ik zal niet te veel jinxen, maar btc gaat volgens plan O-)

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Lol TSLA moont nog harder dan BTC

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:38:
[...]

Jep, maar je kent me, ik heb positie either way :P

• Guere
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:38:
Goud inmiddels -3%. Times are changing, Peter Schiff... :X

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Als we het dan toch over de beurs mogen hebben ;)

AEX staat in de min. Vrij opmerkelijk.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Komt vast door die goede model Y's die ze in China maken :z

• LadyS
Dingdong schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:20:
[...]

Dit is het belangrijkste advies wat je kunt geven. De meeste alts zullen weer flink dalen en de mensen gaan hun vingers eraan branden. Je inleg er weer uithalen is zo belangrijk, financieel en ook voor je gemoedstoestand haha.

Sinds ik erin zit, zo rond de zomer 2017, zie je dat er nog maar enkele projecten zijn die winstgevend zijn. Het grootste gros staat in de min of is compleet verdwenen. Mijn inleg in Bitcoin heeft altijd goed uitgepakt.

Heb je vertrouwen in een alt, haal je inleg eruit zodra het kan. Wil je iets voor de langere termijn gaan doen, dan kun je beter richting BTC gaan.
Ja, en ik besef me heel goed dat ik geluk heb gehad dat ik de juiste alts heb gekozen.
Dat is buiten wat naslagwerk in feite op gevoel gegaan natuurlijk en met wat hulp van goede timing en een dip van de dip van de dip.

Heb nu alleen nog FET/SUI/SEI, en met klein bedrag. Heb inmiddels ook de inleg verlaagd.

Zat erover na te denken om SEI nu om te zetten naar BTC. Die blijft wat hangen lijkt het. Met de andere 2 wil ik kijken wat het doet. Dit wordt misschien wel mijn eerste bullrun en altseason met inleg, dus ja die x10 of 100 zit toch nog wel ergens in je achterhoofd :$

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:39:
Als we het dan toch over de beurs mogen hebben ;)

AEX staat in de min. Vrij opmerkelijk.
AEX is Amsterdam. USA krijgt een protectionistische regering. Handel met USA wordt +20% (ofzo). Dus ik snap het negatieve sentiment van Europese handelshuizen wel.
Trump zit er voor America First, niet voor de globalistische insteek.

==
hoi

• Alpina
  • Nu online
Guere schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:39:
[...]

Goud inmiddels -3%. Times are changing, Peter Schiff... :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vx2UKjnsyXFvqSpcWJWBAOtOvBI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bMPGatLnq9R5xysjHInkRDUr.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 138 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!