Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:57:
Iemand moest nog zijn order gevuld hebben op 69.420
The constant liquidity grabs in P/A are what you see when institutions don’t have anywhere near the amt they want at the prices they want -
— Tradable Thesis (@TradableThesis) 1 november 2024
The same thing happens over and over.
Seasonality suggests strength next two months.
10/28-10/29 we saw record inflows.
I think $BTC…
Eensch
ja is altijd al zo geweest. Zullen iig weer zat kleine jongens rekt gegaan zijn afgelopen uur. De grote jongens lachen zich rot
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Weer iemand die vindt dat het altijd aan een ander ligt... Zou toch mooi zijn als mensen ook gewoon durven te zeggen: Jongens, ik probeerde iets te shillen, jullie hebben mij betrapt, zal het de volgende keer niet meer doen. Ps. Weekend bitchezszsz!kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:07:
[...]
De reden dat ik word weggemodereerd, komt puur door vriendjespolitiek hier. Nergens, echt nergens, heb ik het over munten gehad; ik heb het uitsluitend over de gebruikte technologie. De vorige keer dat ik het project noemde, was dat omdat we hier op Tweakers zitten en ik dacht dat we vooral geïnteresseerd waren in techniek. Nu het project in de bètafase zit en iedereen het kan gebruiken (ZONDER DAT JE ER OOK MAAR 1 CENT AAN HOEFT UIT TE GEVEN), leek het me nuttig om het nogmaals te delen.
het feit dat dit een web3 project is , is het normaal dat er gesproken wordt van verdienen van munten, maar dan nog steeds , Je hoeft niks uit tegeven..
maar dat ik hier als een leugenaar wordt neergezet door jou . is echt absurd. Nogmaals nergens heb ik het over aanschaffen / kopen van munten gehad of ergens in te investeren.
of lieg ik weer ??
btw ze hebben niet eens munt uitgebracht .. hoe kun jij in godsnaam een chart krijgen van een coin die nog niet is uit gegeven??
ik zal proberen te onthouden dat ik hier geen projecten ga promoten , wordt toch meteen als een shiller neergezet ...
veel geluk met jullie btc shillings hier

Je plempt hier een regel tekst neer met wat plaatjes, in de topicwaarschuwing staat dat je niet mag shillen en dan ligt het aan een ander en is het vriendjespolitiek?
We zullen je missen

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gerapparteerd maar zel wel niets mee gedaan worden. Allemaal vriendjespolitiek dit.Darrell schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:15:
Via via een tip gekregen. Nieuw muntje. Flipit.
Paar kratjes ingeschoven. Wie weet.
Geen TA, meer een gokje, maar dit kan zich wel eens snel gaan omdraaien naar boven. Een whale was gisteren te laat en moest zijn bags vullen lijkt het.anti elppa schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:00:
[...]
ja is altijd al zo geweest. Zullen iig weer zat kleine jongens rekt gegaan zijn afgelopen uur. De grote jongens lachen zich rot
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Misschien is het nog beter, een bekeerling die XRP, XLM en HBAR de rug toekeert. Name checks out.anti elppa schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:58:
Gvd man. Is er een keer iemand nieuw hier, die wel direct zo wijs is om bitcoin te kopen ipv allemaal gure shitcoins.....krijgt ie direct allemaal meme's over zich heen![]()
Maar bitonic idd
@Daannh Bitonic of Bitvavo, Nexo wat mij betreft, in die volgorde. Laat je bij Bitvavo niet door de enorme hoop shitcoins misleiden; De rest doen ze redelijk goed.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Om eerlijk te zijn vermoed ik dat de verkiezingen op Bitcoin-gebied vooral hetzelfde gaat doen als de halving op het moment dat het gebeurdemrlemons schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:17:
Denk niet dat er veel zal gebeuren tot 5/6 november. Met een beetje geluk kruipen we nog naar 73k, wachtend op de polls/uitslag. Of een beetje op en neer tussen 66k en 73k. Niet boeiend allemaal... Dinsdag/woensdag wordt spannend.
But this time it's different.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 01-11-2024 17:19 ]
Dat zit wel Schnorr.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Dat @YES hier nog mag posten zegt toch ook genoeg...knakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:10:
[...]
Gerapparteerd maar zel wel niets mee gedaan worden. Allemaal vriendjespolitiek dit.
"And down from 0.00006365 BTC since sept 2021"Kol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:12:
[...]
flippening is started, UP only now!!!!
[Afbeelding]
/f/image/Mml1FJPHn3q307m7LptI1ekz.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Lijkt nu op N26mrlemons schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:20:
Nexo heeft trouwens ook een mooie polish gekregen. Nieuw logo en UI. Blijft toch een mooi platform voor wat rente en Nexo card.

Dat zit wel Schnorr.
Niemand die het weet haha, maar mijn gevoel zegt heftige Trump pump. En anders wellicht een flinke correctie. Of nietStukfruit schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:19:
[...]
Om eerlijk te zijn vermoed ik dat de verkiezingen op Bitcoin-gebied vooral hetzelfde gaat doen als de halving op het moment dat het gebeurde
But this time it's different.
Viel mij ook opeens op.mrlemons schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:20:
Nexo heeft trouwens ook een mooie polish gekregen. Nieuw logo en UI. Blijft toch een mooi platform voor wat rente en Nexo card.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BJVhX4uvlMiVDfnxxkhp6zoj.jpg?f=user_large)
Het hadden ook van die nepwimpers kunnen zijn die je meestal op de grond ziet liggen na een cafegevecht tussen 2 shemales in Pattaya. (Van horen zeggen uiteraard)
Maar verder zijn ze goed bezig, bestaan nog steeds iig.
Taro schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:05:
[...]
Weer iemand die vindt dat het altijd aan een ander ligt... Zou toch mooi zijn als mensen ook gewoon durven te zeggen: Jongens, ik probeerde iets te shillen, jullie hebben mij betrapt, zal het de volgende keer niet meer doen. Ps. Weekend bitchezszsz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je plempt hier een regel tekst neer met wat plaatjes, in de topicwaarschuwing staat dat je niet mag shillen en dan ligt het aan een ander en is het vriendjespolitiek?
We zullen je missen
:strip_exif()/f/image/eWJj6j0wTYgH70eQ7xVfCMuW.png?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door kaltun op 01-11-2024 18:03 ]
Er zit toch meer achter deze rebrand dan alleen wat oppervlakkige aanpassingen. Het lijkt een doordachte strategie te zijn en het ziet er nu een stuk professioneler uit. Ze hebben de BlockFi's van de wereld achter zich gelaten en staan er goed voor als zowat de enige overlever in de lending en borrowing space. Ik ben in ieder geval blij dat ze bestaan; het is lekker gemakkelijk om geld te lenen met Bitcoin of iets anders als onderpand. Misschien moet ik ze eens benaderen voor een hypotheek na deze bullrun, met Bitcoin als onderpand. Fuck fiat banks. Die idioten willen soms niet eens meer een hypotheek geven als je winsten uit crypto komen (gebeurde in de UK).
Oh wacht straks natuurlijk gewoon een hypotheek bij Saylor's Bitcoin bank.
[ Voor 4% gewijzigd door mrlemons op 01-11-2024 17:35 ]
dit is het antwoord wat ik heb gekregenYES schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:02:
[...]
Mooie shill!
Grapje hoor, ik heb ff gekeken en het ziet er wel interessant uit. Wat is het precies? Een review platform die aan de/een blockchain hangt of iets dergelijks? Zodat reviews niet beïnvloed kunnen worden?
Ik lees ook iets over bot detectie, dat die eruit gefilterd zouden worden? Ik denk dat, dat wel eens een hele belangrijke feature kan zijn. En wat doe je tegen onoprechte reviews? Mensen die wrok jegens een persoon hebben en daarom zijn/haar website/bedrijfje gaan afzagen of juist mensen die door het bedrijf achter de website beloond worden voor een positieve review?
The CRED system will take of this over time.
Just like any other review for anything else, people will have their experiences, you'll base decisions off of this. Like an eBay seller with a high rating, but 5 negative reviews and 12000 positives.
The more people that engage, the more accurate data should get.
heb je niet verkocht dan? bearmarket is begonnen hoor!Joosie200 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:43:
[...]
Pasta rekteroni en hamburgers flippen it is
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:47:
[...]
heb je niet verkocht dan? bearmarket is begonnen hoor!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/cJcn1tESkRjUkLjeL6GynOG3.gif?f=user_large)
Ik heb je geen leugenaar genoemd hoor, weet niet waar je dat vandaan hebt.kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:31:
[...]
tuurlijk het ligt aan mij .. ik word persoonlijk uitgemaakt als een leugenaar , terwijl mijn woorden worden verdraaid !!!
goeie mod !!
[Afbeelding]
Hopelijk volgende week de goede richting na verkiezingen. Of er gebeurt helemaal niks boeiends

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ik had het niet over jou maar over GUERE gast die mij een leugenaar noemde en mijn woorden verdraaide en fake charts liet zien om mij zwart te maken als een liegende shillerTaro schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:53:
[...]
Ik heb je geen leugenaar genoemd hoor, weet niet waar je dat vandaan hebt.
was te emotioneel ( nu nog) vooral als ik als een leugenaar word gezet
kennelijk mag je aan mensen hier namen geven ..
[ Voor 6% gewijzigd door kaltun op 01-11-2024 18:05 ]
Je avatar is eigenlijk hetzelfde alleen x1000 ingezoomd?Alpina schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:26:
[...]
Viel mij ook opeens op.
[Afbeelding]
Het hadden ook van die nepwimpers kunnen zijn die je meestal op de grond ziet liggen na een cafegevecht tussen 2 shemales in Pattaya. (Van horen zeggen uiteraard)
Maar verder zijn ze goed bezig, bestaan nog steeds iig.
Nexo staat nu op +2%.
Ben ik de enige die de indruk heeft dat btc als die rond de 0% blijft hangen daarna ook een rally van een aantal % heeft?
Ik heb het gevoel dat nexo een indicator voor op handen zijnde btc aankopen is.
Kan er ook volledig naast zitten, maar dacht zal dat eens posten.
Oh, maar je hebt zijn bericht niet gerapporteerd en zoals eerder vandaag gezegd: Ik kan het tempo aan berichten hier niet meer bijhouden. Dus als het je raakt en in strijd is met de regels: Gewoon rapporteren, die knop is er niet voor niets.kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 18:03:
[...]
ik had het niet over jou maar GUERE gast die mij een leugenaar noemde en mijn woorden verdraaide en fake charts liet zien om mij zwart te maken als een liegende shiller
was te emotioneel ( nu nog) vooral als ik als een leugenaar word gezet
JUST IN: 21Shares officially files for a spot $XRP ETF.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 1 november 2024
21Shares Officially Files For Spot $XRP ETF https://t.co/HoE9lDmegB
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 1 november 2024
Zoom eens uit en kijk voor de grap eens naar de Nexo/BTC grafiek.Overgeef Dave schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 18:03:
Ik zal ook maar eens iets onzinnig posten:
Nexo staat nu op +2%.
Ben ik de enige die de indruk heeft dat btc als die rond de 0% blijft hangen daarna ook een rally van een aantal % heeft?
Ik heb het gevoel dat nexo een indicator voor op handen zijnde btc aankopen is.
Kan er ook volledig naast zitten, maar dacht zal dat eens posten.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
zenith schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 18:03:
[...]
Je avatar is eigenlijk hetzelfde alleen x1000 ingezoomd?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/wPCjGTpm0UuKis5IPKoAqkJt.gif?f=user_large)
Ik bedoel niet dat nexo het beter doet dan btc. Ik bedoelde dat als btc blijft hangen en nexo stijgt dat btc de dag daarna feller stijgt.Coldcat schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 18:09:
[...]
Zoom eens uit en kijk voor de grap eens naar de Nexo/BTC grafiek.
Als btc dan stijgt gaat nexo niet meer vooruit of gaat zelf in het rood.
Enfin, had wat vollediger moeten zijn
We zullen het morgen wel zien.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kheb alleen een ADA bagTaro schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 18:08:
@Gipsy King Ik ben tegen XRP, maar gun je wel een fijn weekend. Misschien hier al gedeeld, maar kan het tempo hier echt niet meer bijhouden de laatste dagen....
[Twitter]
[Twitter]
Alsnog een top weekend toegewenst !
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 01-11-2024 20:18 ]
nothing stops this train
geen ETH ofzo?Gipsy King schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:36:
[...]
Kheb alleen een ADA bag
Alsnog een top weekend toegewenst !
hier paar bags:
ETH, ADA, LTC, MNT, ASTR, MUMU
nothing stops this train
Ook absurd dat die afhandeling zo lang duurt. Beetje spreiding kan ik me voorstellen. Maar het heeft gewoon 4 maanden stilgelegen.anti elppa schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:56:
ah mt gox funds zijn verplaatst.....maar 500btc (35m$) ongekend dat mensen daardoor weer sellen. Wat een zootje degens ook in deze space
btc ,eth ,ada , coti un sol jawollKol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:17:
[...]
geen ETH ofzo?
hier paar bags:
Ik lach er maar mee. Ik hoop dat iedereen hier filthy rich mag worden, met welke coin of token dan ook 😎Gipsy King schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:01:
[...]
Das mooi , kan ik die klere bag dumpen!
Ik invest verder ook al jaren in btc, eth, en andere drek
Of gewoon in 1 keer uitkeren, waarom heeft die curator nog belang bij spreiding. Het gaat er toch om dit juridische dossier goed af te sluiten, doe dat dan een keer, dan is het eindelijk klaar met dat mtgoxknakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:36:
[...]
Ook absurd dat die afhandeling zo lang duurt. Beetje spreiding kan ik me voorstellen. Maar het heeft gewoon 4 maanden stilgelegen.
Legal feesMr Ronman schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 22:47:
[...]
Of gewoon in 1 keer uitkeren, waarom heeft die curator nog belang bij spreiding. Het gaat er toch om dit juridische dossier goed af te sluiten, doe dat dan een keer, dan is het eindelijk klaar met dat mtgox
Ook wel logisch door de veel hardere dumps laatste maanden, dan reset dat weer snel. We hebben amper meer dan 1 week up only achter elkaar op dit moment.Numbers schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 23:01:
Het verschil in de funding rate tussen april dit jaar en nu bij een praktisch dezelfde Bitcoin waarde is mooi om te zien. Als in veel meer rust in de markt. Bullisch!
[Afbeelding]
Maar zou mooi zijn als dit een goed voorteken is.
En daarna moon.
Kortom, flip it; die resistance naar support
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://www.ad.nl/buitenl...d-op-sleepwagen~a500d400/
Eindelijk Batman ontmaskerd. Is @anti elppa dan ook echt Satoshi?
* sh4d0wman is blij met de 1 BTC shill reward van deze post
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
69730Oepsje schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:02:
Gewoon weak hands die gisteren weer hun btc weggedaan hebben. Wat was de CME close eigenlijk?
Was te verwachten, zodra iedereen en zijn moeder on dit topic ADA voor SEI inruilt gaat ADA moon (en SEI rekt).
Dat gezegd te hebben.Kol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:17:
[...]
geen ETH ofzo?
hier paar bags:
Ik overweeg vandaag mijn laatste dikke Buy te doen en dan lekker achter over te gaan leunen.
80% BTC en 20% ADA in deze geplande aankoop.
Tevens overweeg ik om vandaag mijn ETH en COTI en SOL ook om te zetten in BTC.
Dan ben ik BTC / ADA , de Chart die iedereen haat
In this video, I discuss the current dangerous market situation for Bitcoin, drawing parallels to previous market cycles. I highlight the significant resistance Bitcoin is facing around the all-time high area, which has led to volatility and the potential for bearish sentiment. However, I emphasize the strong institutional demand and adoption of Bitcoin, suggesting that the current market is still in the early stages of a new cycle. I encourage viewers to zoom out and consider the broader context, rather than focusing solely on short-term price movements. I also analyze the technical analysis of Bitcoin and the potential impact of the US Dollar Currency Index, expressing cautious optimism about the long-term trajectory of the cryptocurrency market.
BREAKING: BitcoinOS Co-Founder Edan Yago says "we're not bridging #Bitcoin, we're extending Bitcoin. You're trusting cryptography. We're melting borders between blockchains, a new era, merging the entire crypto space around Bitcoin into a single Internet of value." #Cardano $ADA pic.twitter.com/WwEgyjqeRS
— Angry Crypto Show (@angrycryptoshow) 1 november 2024
#BITCOIN IS GOING TO ZERO. pic.twitter.com/3Sp660ozHV
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 1 november 2024
leuke versie, nu al bijna 6 minuten lang
nothing stops this train
Ik heb het niet gelezen, gewoon copy pasta gedaan:Oepsje schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:02:
Gewoon weak hands die gisteren weer hun btc weggedaan hebben. Wat was de CME close eigenlijk?
Wat is het Bitcoin CME-gat?
De Bitcoin CME gap, ook wel de “CME gap” genoemd, is het verschil tussen de handelskoers van een Bitcoin-futures-contract wanneer de markt op zondag opent en wanneer deze op vrijdag sluit. In tegenstelling tot cryptocurrencies handelen de traditionele activa niet 24 uur per dag en 7 dagen per week. De meeste traditionele beurzen volgen de normale werkuren en sluiten op feestdagen, en de CME is hierop geen uitzondering!
Terwijl u bijvoorbeeld op elk moment kunt handelen op Binance, opent de CME Bitcoin Futures Trading van zondagavond tot vrijdagavond (Central Time). Van vrijdag tot en met zondag is de Bitcoin CME-futureskoers “vast”, terwijl de koers van de Bitcoin verder omhoog (of omlaag) gaat op de spotbeurzen voor cryptocijfers. Wanneer de CME-futures weer opengaan, halen de termijncontracten de spotprijzen in, waardoor er een gat ontstaat!
Voorbeeld: In dit geval sloten de Bitcoin-futures op vrijdag 27 november op $16.925. Tijdens het weekend steeg de prijs van de Bitcoin op de spotbeurzen. Toen de CME heropende op zondag 29 november, opende de prijs op $18.430, waardoor een gat van $1.505 of +8.9% ontstond.
Wat is de invloed van de Bitcoin CME gap op de prijs van de Bitcoin?
Van Bitcoin CME-gaten is vaak bekend dat ze ‘opvullen’. Vullen betekent dat de spotprijs teruggaat naar de vorige close. In ons voorbeeld hierboven zou Bitcoin terug moeten vallen naar $16.925 om de gap te dichten. Gaps kunnen ook naar boven toe sluiten. Als bijvoorbeeld Bitcoin sluit op een vrijdag op $19.000 en heropent op zondag op $16.000, zouden veel handelaren verwachten dat de prijs teruggaat naar $19.000 om “het gat te vullen”.
Houd in gedachten dat de handel waarschijnlijk niet deterministisch van aard is. Dit betekent dat grafiekpatronen en indicatoren u kunnen laten zien wat er waarschijnlijk zal gebeuren, maar ze kunnen u niet vertellen wat er precies zal gebeuren. De Bitcoin CME-gap moet worden beschouwd als een dergelijke indicator!
Het CME-gat hoeft niet noodzakelijkerwijs te worden opgevuld, het is alleen waarschijnlijker dat het wordt opgevuld dan niet. Het vullen van het gat kan uren, dagen of zelfs weken duren. Er moet ook rekening gehouden worden met andere indicatoren wanneer u een beslissing neemt over uw volgende transactie.
Mijn restant staat nog geen 400% meer in de plus…
Kan wel een altseason gebruiken
Even aangepast naar het niveau van SC:Dacuuu schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:05:
[...]
Ik heb het niet gelezen, gewoon copy pasta gedaan:
Wat is het Bitcoin CME-gat?
De Bitcoin CME gap, ook wel de “CME gap” genoemd, is het verschil tussen de handelskoers van een Bitcoin-futures-contract wanneer de markt op zondag opent en wanneer deze op vrijdag sluit. In tegenstelling tot cryptocurrencies handelen de traditionele activa niet 24 uur per dag en 7 dagen per week. De meeste traditionele beurzen volgen de normale werkuren en sluiten op feestdagen, en de CME is hierop geen uitzondering!
Terwijl u bijvoorbeeld op elk moment kunt handelen op Binance, opent de CME Bitcoin Futures Trading van zondagavond tot vrijdagavond (Central Time). Van vrijdag tot en met zondag is de Bitcoin CME-futureskoers “vast”, terwijl de koers van de Bitcoin verder omhoog (of omlaag) gaat op de spotbeurzen voor cryptocijfers. Wanneer de CME-futures weer opengaan, halen de termijncontracten de spotprijzen in, waardoor er een gat ontstaat!
Voorbeeld: In dit geval sloten de Bitcoin-futures op vrijdag 27 november op $16.925. Tijdens het weekend steeg de prijs van de Bitcoin op de spotbeurzen. Toen de CME heropende op zondag 29 november, opende de prijs op $18.430, waardoor een gat van $1.505 of +8.9% ontstond.
Wat is de invloed van de Bitcoin CME gap op de prijs van de Bitcoin?
Van Bitcoin CME-gaten is vaak bekend dat ze ‘opvullen’. Vullen betekent dat de spotprijs teruggaat naar de vorige close. In ons voorbeeld hierboven zou Bitcoin terug moeten vallen naar $16.925 om de gap te dichten. Gaps kunnen ook naar boven toe sluiten. Als bijvoorbeeld Bitcoin sluit op een vrijdag op $19.000 en heropent op zondag op $16.000, zouden veel handelaren verwachten dat de prijs teruggaat naar $19.000 om “het gat te vullen”.
Houd in gedachten dat de handel waarschijnlijk niet deterministisch van aard is. Dit betekent dat grafiekpatronen en indicatoren u kunnen laten zien wat er waarschijnlijk zal gebeuren, maar ze kunnen u niet vertellen wat er precies zal gebeuren. De Bitcoin CME-gap moet worden beschouwd als een dergelijke indicator!
Het CME-gat hoeft niet noodzakelijkerwijs te worden opgevuld, het is alleen waarschijnlijker dat het wordt opgevuld dan niet. Het vullen van het gat kan uren, dagen of zelfs weken duren. Er moet ook rekening gehouden worden met andere indicatoren wanneer u een beslissing neemt over uw volgende transactie.
Stel je voor dat je een grote doos met speelgoed hebt, en elke keer als je een nieuw speelgoedje koopt, maak je een gat in de doos. Dat gat laat zien dat je iets hebt gekocht.
Nu, als veel mensen hetzelfde speelgoedje willen kopen, kan het gat groter worden, omdat er meer speelgoedjes zijn verkocht. Maar soms, als iedereen stopt met kopen en het speelgoed niet zo populair is, kan dat gat weer kleiner worden, omdat mensen hun speelgoedjes weer willen verkopen.
Bij Bitcoin is het een beetje hetzelfde. Het "CME-gat" is een plek op de prijskaart waar er een grote verandering was. Soms kan de prijs snel stijgen of dalen, en dan zeggen mensen dat er een "gat" is in de prijs, omdat de prijs er nooit doorheen ging. Sommige mensen denken dat de prijs het gat later weer zal 'opvullen' door weer naar dat punt te gaan.
Dus, het is gewoon een manier om te kijken naar wat er met de prijzen van Bitcoin gebeurt, net zoals je kijkt naar hoe je speelgoedjes in je doos zijn veranderd!
Het CME-gat in de context van Bitcoin verwijst naar een fenomeen dat optreedt op de Chicago Mercantile Exchange, waar Bitcoin-futures worden verhandeld. Wanneer de markt voor Bitcoin, vooral tijdens het weekend of buiten de normale handelsuren, grote prijsbewegingen maakt, kunnen er 'gaten' ontstaan in de prijsgrafiek.
Dit gebeurt omdat de prijzen op de CME, waar futures verhandeld worden, alleen tijdens bepaalde uren verhandeld kunnen worden. Dus als de prijs van Bitcoin aanzienlijk fluctueert terwijl de CME gesloten is, kan de opening van de markt de volgende werkdag een prijs tonen die ver verwijderd is van de laatste prijs voordat de beurs sloot. Dat resulteert in een gat in de grafiek.
Traders geloven vaak dat deze gaten later opgevuld kunnen worden, wat betekent dat de prijs weer terug kan keren naar het niveau waar het gat is ontstaan. Dit kan worden gezien als een kans of een risico, afhankelijk van hoe de markt zich ontwikkelt. Het is een belangrijk concept voor traders die op zoek zijn naar prijspatronen en kansen om in te spelen op de volatiliteit van Bitcoin.
Dat is dedication.Gipsy King schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:56:
[...]
Dat gezegd te hebben.
Ik overweeg vandaag mijn laatste dikke Buy te doen en dan lekker achter over te gaan leunen.
80% BTC en 20% ADA in deze geplande aankoop.
Tevens overweeg ik om vandaag mijn ETH en COTI en SOL ook om te zetten in BTC.
Dan ben ik BTC / ADA , de Chart die iedereen haat![]()
[YouTube: Terror Squad - Lean Back (Official Music Video) ft. Fat Joe, Remy Ma]
Hier laatste maanden groot stuk ETH aan het omzetten naar SUI en TAO. Misschien niet de allerbeste timing, maar denk over 6 maanden dat deze 2 Ethereum zeker gaan outperformen. Beiden hebben potentieel voor top 10 imo.
Dat zeg je goed, "naar jou mening"
Als veel andere mensen dit ook denken wordt het misschien wel een self fulfilling prophecy... Maar was Bitcoin dat niet al?
Daarbij hebben sui en tao al een aardige stijging meegemaakt waar ETH nog flink wat heeft in te halen om zijn ATH te halen..
Ik zou dus zeker niet ETH afschrijven. Het blijft gewoon de 2e grootste cryptomunt.
2de grootste cryptomunt of 1ste shitcoin met de grootste marketcap? Net hoe je het bekijkt natuurlijk.
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen maar ik zie persoonlijk weinig toekomst in ETH. Sure, het zal niet zomaar verdwijnen, maar of het ooit nog een ath haalt in btc/eth paar??
Ik had al SUI en TAO, gewoon de bags nog wat zwaarder gemaakt 😏 ETH heb ik in verhouding nog steeds meer van. T.o.v. 2020 zit Ethereum ook nog gewoon op schema qua price action. Ging toen pas echt los begin 2021.Vis schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:21:
[...]
Als veel andere mensen dit ook denken wordt het misschien wel een self fulfilling prophecy... Maar was Bitcoin dat niet al?
Daarbij hebben sui en tao al een aardige stijging meegemaakt waar ETH nog flink wat heeft in te halen om zijn ATH te halen..
Ik zou dus zeker niet ETH afschrijven. Het blijft gewoon de 2e grootste cryptomunt.
Kijk effe wat FTM deed in 2020. Ook reeds serieuze stijging gehad toen. En kijk dan nog eens voor 2021 🤗
Haha dit slaat nergens op. Cherry picking weer.Numbers schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 23:01:
Het verschil in de funding rate tussen april dit jaar en nu bij een praktisch dezelfde Bitcoin waarde is mooi om te zien. Als in veel meer rust in de markt. Bullisch!
[Afbeelding]
OI staat nog steeds sky high. Perp premium: Perps die boven de spotprijzen handelen als gevolg van nieuwe longs en spot selling. Dus dat is bearish.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
De vraag of het ooit nog de ATH op BTC/ETH is niet relevant. Het gaat erom of het bijvoorbeeld in het komende jaar beter doet dan BTC. Het is daarbij niet noodzakelijk om de ATH op BTC/ETH te doorbreken.Domino schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:46:
[...]
2de grootste cryptomunt of 1ste shitcoin met de grootste marketcap? Net hoe je het bekijkt natuurlijk.
Iedereen moet het voor zichzelf beslissen maar ik zie persoonlijk weinig toekomst in ETH. Sure, het zal niet zomaar verdwijnen, maar of het ooit nog een ath haalt in btc/eth paar??
Historisch gezien komt ETH pas op stoom in het jaar volgend op de halving. Dat was in de vorige cycle Q1 2024 en dus mogelijkerwijs Q1 opnieuw. Potentieel zou je dan door ETH te hebben mooi wat extra BTC kunnen kopen.
Die vraag is wel degelijk relevant als je nu al een tijdje ETH hebt, zeer waarschijnlijk in de beer opgepikt (al dan niet via dca). Wat moet je dan nu al aan procentuele stijging meepakken om bitcoin bij te benen? Vooralsnog verliest ETH al jaren aan waarde op het btc paar:jvel92 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 12:15:
[...]
De vraag of het ooit nog de ATH op BTC/ETH is niet relevant. Het gaat erom of het bijvoorbeeld in het komende jaar beter doet dan BTC. Het is daarbij niet noodzakelijk om de ATH op BTC/ETH te doorbreken.
Historisch gezien komt ETH pas op stoom in het jaar volgend op de halving. Dat was in de vorige cycle Q1 2024 en dus mogelijkerwijs Q1 opnieuw. Potentieel zou je dan door ETH te hebben mooi wat extra BTC kunnen kopen.
:strip_exif()/f/image/P1ucvEMyBy44lGsk6s3JdmWw.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je nu een zak geld hebt om in te zetten wordt het scenario anders, maar ik lees niet dat iemand voor het eerst een zak eth koopt, integendeel juist.
Ja, achteraf gezien had je sinds 2022 inderdaad geen ETH moeten kopen, maar BTC. Behalve dat het een les is voor de volgende cycle, heb je daar nu verder niets meer aan.Domino schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 12:35:
[...]
Die vraag is wel degelijk relevant als je nu al een tijdje ETH hebt, zeer waarschijnlijk in de beer opgepikt (al dan niet via dca). Wat moet je dan nu al aan procentuele stijging meepakken om bitcoin bij te benen? Vooralsnog verliest ETH al jaren aan waarde op het btc paar:
[Afbeelding]
Als je nu een zak geld hebt om in te zetten wordt het scenario anders, maar ik lees niet dat iemand voor het eerst een zak eth koopt, integendeel juist.
Echter is de kalf inmiddels al verdronken en denkt men nu aan verkopen van ETH terwijl we een potentiële bodem op ETH/BTC naderen. Vorige cycle stond het nog lager in Q1 2021 en steeg het met 285% in hetzelfde jaar.
Als zich volgend jaar een vergelijkbaar scenario voordoet, heb je je eventuele verliezen gemeten in BTC weer goedgemaakt en daarvoor heb je geen ATH nodig op het ETH/BTC paar.
Voor Ethereum heb ik wel doelstellingen. Bij btc is het gewoon houden tot ik er genoeg van heb of het geld hard nodig hebt. Maar eigenlijk zal het me aan m'n reet roesten wat bitcoin uitspookt. Tis wel leuk lekker mee blerren dat t 420k moet worden maar bedoel ook dan doe ik er niets mee zolang ik prima m'n leventje kan lijden...Domino schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:46:
[...]
Bedankt voor je opbouwende reactie. Ik kan je niet helemaal volgen, maar de funding rate kan zowel positief als negatief worden. Afhankelijk van de futures markt en daarmee dus wat mensen verwachten dat de koers gaat doen.zwembroek schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:55:
[...]
Haha dit slaat nergens op. Cherry picking weer.
OI staat nog steeds sky high. Perp premium: Perps die boven de spotprijzen handelen als gevolg van nieuwe longs en spot selling. Dus dat is bearish.
Dat we nu dezelfde koers hebben met een lagere, normale funding rate zegt dus wel degelijk iets over het sentiment naar mijn idee.
Trust me when I say this is only the beginning.
Gaan we rekt dan gaan de alts verder rekt.
Gaan we moon dan gaat bitcoin in eerste instantie zo hard dat de alts in BTC pair ook rekt zullen gaan. Misschien een paar parels uitgesloten.
BTC STONG
November 2020 liep de BTC.D op van 63 naar 67,5%. Ter info. 3e week december de high van 73%.
[ Voor 51% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-11-2024 13:49 ]
Agreed, dat heb ik hier eerder ook al gepost.jvel92 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:05:
[...]
Echter is de kalf inmiddels al verdronken en denkt men nu aan verkopen van ETH terwijl we een potentiële bodem op ETH/BTC naderen.
Ik denk niet dat je de procentuele verliezen nog goedmaakt, dan moet je wel heel goed de bodem en top timen en dan is het nog maar de vraag of je niet beter in bitcoin had kunnen zitten (al dan niet wat eerder in de cyclus).Vorige cycle stond het nog lager in Q1 2021 en steeg het met 285% in hetzelfde jaar.
Als zich volgend jaar een vergelijkbaar scenario voordoet, heb je je eventuele verliezen gemeten in BTC weer goedgemaakt en daarvoor heb je geen ATH nodig op het ETH/BTC paar.
Maar om aan de wel-niet discussie een eind te maken, we zien dezelfde data, leggen deze vrijwel hetzelfde uit maar trekken een andere conclusie. Heerlijk toch, ieder zijn ding, leven en laten leven!
In mijn ogen is eth gewoon een shitcoin, sorry. Misschien wel de king of shitcoins, maar wel degelijk een shitcoin.
Ik dacht dat btc king (of shitcoins) was..Domino schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:52:
[...]
Agreed, dat heb ik hier eerder ook al gepost.
[...]
Ik denk niet dat je de procentuele verliezen nog goedmaakt, dan moet je wel heel goed de bodem en top timen en dan is het nog maar de vraag of je niet beter in bitcoin had kunnen zitten (al dan niet wat eerder in de cyclus).
Maar om aan de wel-niet discussie een eind te maken, we zien dezelfde data, leggen deze vrijwel hetzelfde uit maar trekken een andere conclusie. Heerlijk toch, ieder zijn ding, leven en laten leven!
In mijn ogen is eth gewoon een shitcoin, sorry. Misschien wel de king of shitcoins, maar wel degelijk een shitcoin.
Zero.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik volg je, IO zegt niet alles over een richting.Numbers schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:22:
[...]
Bedankt voor je opbouwende reactie. Ik kan je niet helemaal volgen, maar de funding rate kan zowel positief als negatief worden. Afhankelijk van de futures markt en daarmee dus wat mensen verwachten dat de koers gaat doen.
Dat we nu dezelfde koers hebben met een lagere, normale funding rate zegt dus wel degelijk iets over het sentiment naar mijn idee.
Dat zeg je fout.:Vis schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:21:
[...]
“naar jouW mening”
Nu ik toch aan het zeiken ben:BTC100K2021 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:46:
https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/
BTC STONG
November 2020 liep de BTC.D op van 63 naar 67,5%. Ter info. 3e week december de high van 73%.
“BTC STRONG”
nothing stops this train
En dan hij goedkoop opkopen zeker!
Haha
idd, funding is neutraal. Totaal niet bearish dusMasstje schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:54:
[...]
Ik volg je, IO zegt niet alles over een richting.
Zitten nu op de 0.618 lijn van de fibonacci retracement. Hier waren we vorige cycle ook uitgetoptBTC100K2021 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:46:
https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/
BTC STONG
Funding is een van de data indicatoren die je kan gebruiken. Die is nu neutraal. Dat is opzich een bullish indicatie. Maar alleen die data bepaald niet of het ook echt bullish is. Je moet ook naar de OI, spot CVD en perp CVD kijken. Als de meesten daarvan bullish zijn dan kan je ook echt zeggen dat de data bullish is. (Op dat moment want data kan altijd veranderen naar mate de markt beweegt.) Nu is alleen de funding neutraal (bullish) en die andere indicatoren bearish. Dus voor het hele verhaal pak je alles mee en niet een indicator omdat dit je eigen sentiment ondersteunt.anti elppa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:16:
[...]
idd, funding is neutraal. Totaal niet bearish dus
oi zegt helemaal niets over richting. alleen over het volume, en dus als er een move komt, of die 100$ of 1000$ gaat zijn.zwembroek schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:41:
[...]
Funding is een van de data indicatoren die je kan gebruiken. Die is nu neutraal. Dat is opzich een bullish indicatie. Maar alleen die data bepaald niet of het ook echt bullish is. Je moet ook naar de OI, spot CVD en perp CVD kijken. Als de meesten daarvan bullish zijn dan kan je ook echt zeggen dat de data bullish is. (Op dat moment want data kan altijd veranderen naar mate de markt beweegt.) Nu is alleen de funding neutraal (bullish) en die andere indicatoren bearish. Dus voor het hele verhaal pak je alles mee en niet een indicator omdat dit je eigen sentiment ondersteunt.
en je weet dat ik naar een hele lading indicators kijk. Meeste zegt nog steeds up. Komt alleen bij dat indicators en TA aankomende 7 dagen de prullenbak in kunnen. Je weet wel waarom
Sorry.. "elektricien"elektriekert schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:10:
[...]
Dat zeg je fout.:
“naar jouW mening”
Ik zag vandaag een statistiek voorbijkomen dat de eerste 3 dagen van november de low gaan bepalen van de rest van de bull. Dat zou betekenen vanaf maandag up only. Grappig genoeg na de weekly close. Als die boven de 70k sluit. Dan denk ik dat de alts ook niet veel meer in USDT waarde inleveren. Tenzij we nog een election uitslag dump / scam wick krijgen.Guere schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:50:
Ziet er vrij zwak uit op de 1h/4h. Dat 68.8k niveau zal zometeen wel voor de vierde keer worden getest. Ben benieuwd of 'ie het deze keer ook weet te houden...
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!