Ben zeer benieuwd of alt coins nog een forse low gaan neerzetten in november en december. Benjamin Cowen is tot nu toe vrijwel spot on geweest en voorspelt voor ETH nog een daling naar ~1100. Mooi inkoopmoment maar liever niet als je het mij vraagt.
Als je nu al je bags gevuld hebt is dat niet fijn. Maar mocht eth eindelijk met kerst thuis komen voor het avondmaal hamster ik nog wat.Chaes schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:10:
Ben zeer benieuwd of alt coins nog een forse low gaan neerzetten in november en december. Benjamin Cowen is tot nu toe vrijwel spot on geweest en voorspelt voor ETH nog een daling naar ~1100. Mooi inkoopmoment maar liever niet als je het mij vraagt.
En dit weekend elk moment de tijd om zelfs beneden 69420 nog bitcoin in te slaan. Zelfs de big boys respecteren dat getal.
Volgens mij gaat hij bij dit scenario ook uit van een laatste (flinke) Bitcoin correctie. Als Bitcoin niet dieper gaat dan 65k dan geloof ik daar niet in. Maar zijn BTC.D en altcoin analyse is de afgelopen 3 jaren spot on gebleken. BTC.D is nu afgevinkt. Nu onderstaande nog. En wat betreft ETH is het niet zo gek gedacht omdat ETH vaker een bodem heeft neergezet onder soortgelijke omstandigheden in december.Chaes schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:10:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zo, wat een lekkere lading rood weer. Maandag maar opnieuw kijken, nu even sluiten
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die Cowen kan toch niet overal gelijk in krijgenzwembroek schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:24:
[...]
Volgens mij gaat hij bij dit scenario ook uit van een laatste (flinke) Bitcoin correctie. Als Bitcoin niet dieper gaat dan 65k dan geloof ik daar niet in. Maar zijn BTC.D en altcoin analyse is de afgelopen 3 jaren spot on gebleken. BTC.D is nu afgevinkt. Nu onderstaande nog. En wat betreft ETH is het niet zo gek gedacht omdat ETH vaker een bodem heeft neergezet onder soortgelijke omstandigheden in december.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Sowieso is het de vraag waar je zelf je risico in wilt afwegen. Op voorspellingen van ''influencers'' of je eigen strategie. Even los of ze al 95% gelijk hebben.
Ik DCA gewoon door, extra dip is extra inleg
Ik DCA gewoon door, extra dip is extra inleg
Vooruit dan ga ik wel naar de Filipijnen..
Wat doen jullie skeer. Noorwegen heeft veel te bieden dat het dure bier niets uitmaaktDon Guacamole schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:05:
[...]
Vooruit dan ga ik wel naar de Filipijnen..
En weer bijna op het punt waar die omhoog ging. Het blijft toch bijzonder hoe vaak ik een voorgevoel heb en er niet naar handel terwijl ik achteraf vaak gelijk heb 😭bsmpower schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:45:
[...]
Eindelijk eens een succesje ja (effectief +14% omdat ik weer eens te hoog had gekocht). Klinkt een beetje verbitterd, maar ondanks de stijging zit ik nog steeds niet op het niveau van mijn Vechain (sinds ik de helft daarvan heb verkocht). M.a.w. ik sta (bijna) weer quitte. Nu grote twijfel wat ik moet doen, denk maar gewoon holden ook al is de kans groot dat ie binnenkort weer een correctie laat zien.
Onderschat het niet. Als je het leest heb je al snel de neiging te denken alsof het slachtoffer heel dom is, feit blijft dat het de beste kan overkomen.
Ik ben jaren geleden op een haar na ook voor iets van €20k opgelicht. Achteraf denk je, hoe stom kan je zijn, maar op het moment ga je toch snel mee in een verhaal.
"De frauduleuze investeringsplatformen werken vaak met cryptocurrencies zoals Bitcoin." Om in één zin nog maar even te beadrukken dat Bitcoin gelijk staat aan oplichting.
Ik ben jaren geleden op een haar na ook voor iets van €20k opgelicht. Achteraf denk je, hoe stom kan je zijn, maar op het moment ga je toch snel mee in een verhaal.
"De frauduleuze investeringsplatformen werken vaak met cryptocurrencies zoals Bitcoin." Om in één zin nog maar even te beadrukken dat Bitcoin gelijk staat aan oplichting.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
mee eens. Zoals je bijvoorbeeld investeert in OpSec, aangezien mensen die je vertrouwt dit aanmoedigen op een bepaald Forum voor nerds. Achteraf denk je, hoe stom kon ik zijn. Aan de andere kant hebben de adviezen op dat forum ook het e.e.a. opgeleverd waardoor ik mij niet compleet belazerd voelGelukszoekr schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:16:
Onderschat het niet. Als je het leest hen je al snel de neiging te denken alsof het slachtoffer heel dom is, feit blijft dat het de beste kan overkomen.
Ach ja.. vroeger werd men ook opgelicht en beroofd van goudstaven. Het zegt genoeg over hoe waardevol Bitcoin is en dat het gewoon nooit weggaat.
Up only heren.
Up only heren.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Een paar maanden terug werd ik ook gebeld door de bank.Gelukszoekr schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:16:
Onderschat het niet. Als je het leest heb je al snel de neiging te denken alsof het slachtoffer heel dom is, feit blijft dat het de beste kan overkomen.
Nummerherkenning klopte. Nette man aan de telefoon.
Hadden een hoop van mijn gegevens.
Gaf nog complimentjes dat ik voor alles een ander wachtwoord en 2FA.
Wat ik nog wel het frappante vond was dat toen hij het had over een stukje software installeren (N-E cam) het nog niet direct door had.
Pas toen ik mijn laptop aan had gezet (een minuutje later) dacht ik, dit is eigenlijk wel een gekke vraag.
Toen hij vroeg om naar een website van “Anycam” te gaan wist ik wel genoeg.
Mijn bloed begint nog te koken als ik eraan terug denk!
bsmpower schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:38:
[...]
En weer bijna op het punt waar die omhoog ging. Het blijft toch bijzonder hoe vaak ik een voorgevoel heb en er niet naar handel terwijl ik achteraf vaak gelijk heb 😭
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ONmV6Hf3MwiaftEtLK2ptwKq.jpg?f=user_large)
Ik heb dikke gains gepakt op OPSEC. Ik heb winst genomen omdat ik zei dat het een scam tax farm was. Meerdere keren vermeld hier zoek maar op. Als je dan toch blijft vasthouden dan vraag je er ook om. Maar niet getreurd. Ik ben daarna weer alles verloren. Dus wat dat betreft had ik het ook gewon kunnen hodlen.Moiety schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:22:
[...]
mee eens. Zoals je bijvoorbeeld investeert in OpSec, aangezien mensen die je vertrouwt dit aanmoedigen op een bepaald Forum voor nerds. Achteraf denk je, hoe stom kon ik zijn. Aan de andere kant hebben de adviezen op dat forum ook het e.e.a. opgeleverd waardoor ik mij niet compleet belazerd voel
denk je ook zo over gpu?zwembroek schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:55:
[...]
Ik heb dikke gains gepakt op OPSEC. Ik heb winst genomen omdat ik zei dat het een scam tax farm was. Meerdere keren vermeld hier zoek maar op. Als je dan toch blijft vasthouden dan vraag je er ook om. Maar niet getreurd. Ik ben daarna weer alles verloren. Dus wat dat betreft had ik het ook gewon kunnen hodlen.
Daarom neem ik prive geen enkel telefoontje op van onbekende nr'selektriekert schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:45:
[...]
Een paar maanden terug werd ik ook gebeld door de bank.
Nummerherkenning klopte. Nette man aan de telefoon.
Hadden een hoop van mijn gegevens.
Gaf nog complimentjes dat ik voor alles een ander wachtwoord en 2FA.
Wat ik nog wel het frappante vond was dat toen hij het had over een stukje software installeren (N-E cam) het nog niet direct door had.
Pas toen ik mijn laptop aan had gezet (een minuutje later) dacht ik, dit is eigenlijk wel een gekke vraag.
Toen hij vroeg om naar een website van “Anycam” te gaan wist ik wel genoeg.
Mijn bloed begint nog te koken als ik eraan terug denk!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben telefonisch niet bereikbaar (standaard voicemail) en krijg geen meldingen. Als iemand mij nodig heeft, mailen of appen ze maar.anti elppa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:03:
[...]
Daarom neem ik prive geen enkel telefoontje op van onbekende nr's
anti elppa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:03:
[...]

Gewoon alles wat niet met een naam uit adresboek belt neem ik niet op. Ze mailen appen of Telegrammen me maar.
Ik tik et wellicht wat krom, ik neem niets op, wat voor mij onbekend is. Omgekeerd, ik neem op, als het een bekende is/ nr uit mijn adresboek
Wat als je daardoor een recruiter mist die je de perfecte baan aan wilde bieden? Zo kreeg ik recent een belletje dat ik voor 1/3e van mijn huidige salaris bij een leuk bedrijf met een voetbaltafel aan de bak zou kunnen, blij dat ik op heb genomen, ik begin er volgende maand.anti elppa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:28:
[...]
Ik tik et wellicht wat krom, ik neem niets op, wat voor mij onbekend is. Omgekeerd, ik neem op, als het een bekende is/ nr uit mijn adresboek
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Misschien heb ik het verkeerd begrepen. Ik nam aan dat elektricien met "Nummerherkenning klopte" bedoelde "Nummer klopt met naam uit mijn adresboek". Hey @elektriekert opheldering graaganti elppa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:28:
[...]

Daar heb ik een zakelijk nr voor. Die verder juist weer nergens voor gebruikt is wat ook maar iets met mijn privéleven te maken heeft.Taro schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:45:
[...]
Wat als je daardoor een recruiter mist die je de perfecte baan aan wilde bieden? Zo kreeg ik recent een belletje dat ik voor 1/3e van mijn huidige salaris bij een leuk bedrijf met een voetbaltafel aan de bak zou kunnen, blij dat ik op heb genomen, ik begin er volgende maand.
Serieus reageren is niet tof.anti elppa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:54:
[...]
Daar heb ik een zakelijk nr voor. Die verder juist weer nergens voor gebruikt is wat ook maar iets met mijn privéleven te maken heeft.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Sorry. Proost
Tsja wat is oplichting. We verliezen allemaal wel ergens geld. Hier leren we van en het is onderdeel van het leven.
Ben in t leven al zo vaak opgelicht en ik vind mijzelf ook niet dom. Neem een biertje en door. Het is maar geld.
Ben in t leven al zo vaak opgelicht en ik vind mijzelf ook niet dom. Neem een biertje en door. Het is maar geld.
Ja 100%. Net zoals Destra Network, Blendr Network, HashAI etc.
Oplichters mogen van mij ter plekke een nekschot krijgen.Don Guacamole schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:26:
Tsja wat is oplichting. We verliezen allemaal wel ergens geld. Hier leren we van en het is onderdeel van het leven.
Bij wijze van uiteraard, maar kan er slecht tegen.
[ Voor 6% gewijzigd door Alpina op 02-11-2024 23:37 ]
Taro schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:45:
[...]
Wat als je daardoor een recruiter mist die je de perfecte baan aan wilde bieden? Zo kreeg ik recent een belletje dat ik voor 1/3e van mijn huidige salaris bij een leuk bedrijf met een voetbaltafel aan de bak zou kunnen, blij dat ik op heb genomen, ik begin er volgende maand.
Bij de volgende poging neem ik echt de tel op. Die voetbaltafel is de leven.
In mijn scherm stond netjes “Rabobank” , maar dat bleek automatische naam herkenning te zijn die door een spammer werd gebruikt.cavemees schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:46:
[...]
Misschien heb ik het verkeerd begrepen. Ik nam aan dat elektricien met "Nummerherkenning klopte" bedoelde "Nummer klopt met naam uit mijn adresboek". Hey @elektriekert opheldering graag
Dan lijkt het alsof de bank belt maar doen ze zich voor alsof ze met dat telefoonnummer bellen.
Het ziekenhuis belt ook onbekendanti elppa schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:03:
[...]
Of 2 nep agenten aan de deur (lees moderne tijden
Wie had gedacht dat we een paar dagen voor de grootste clown show ter wereld losbarst zouden rangen rond de 69420,-
We zitten echt in de Matrix hoor.
🍿time
We zitten echt in de Matrix hoor.
🍿time
knakworst schreef op zondag 3 november 2024 @ 00:37:
Dikke Glimmer.
:strip_exif()/f/image/MS9NoanzlmlBKCjabKrmQZ0X.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ann Selzer die de koers manipuleert voor mensen die nog willen bijkopen?
[ Voor 92% gewijzigd door Stukfruit op 03-11-2024 05:09 ]
Dat zit wel Schnorr.
Wanneer het niet uitkomt is het manipulatie? Groei een paarStukfruit schreef op zondag 3 november 2024 @ 05:08:
Vorige polls:
Final Selzer polls in last elections, and the actual in parentheses:
2020 - Trump +7 (+8)
2016 - Trump +7 (+9)
2012 - Obama +5 (+6)
2008 - Obama +17 (+9)
2004 - Bush +3 (+0.7%)
Edit: @Stukfruit ik had niet de intentie om zo sneer te reageren, maar vind het zo lauw dat elke keer dat het als het niet uitkomt de manipulatie kaart wordt getrokken.. ugh.. poll zegt nog niet teveel zolang de mensen OOK stemmen zoals gehoopt door de poller.
[ Voor 22% gewijzigd door Aeronaut op 03-11-2024 09:06 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
En trouwens, die oude man die dementie heeft zat gewoon de microfoon te zuigen alsof het een 18+ video was. Die man is echt niet oke
heb ik iets gemist?Stukfruit schreef op zondag 3 november 2024 @ 05:08:
Laatste poll van iowa har vs tru
Bange traders met weke handjes die yolo roepen!Aeronaut schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:27:
[...]
Wanneer het niet uitkomt is het manipulatie? Groei een paar
Ik vind het wel handig. Meer inkoopmomenten

Best knappe resultaten dus. Misschien kan men haar vragen om te pollen hoeveel mensen of bedrijven Bitcoin gaan kopen?Vorige polls:
Final Selzer polls in last elections, and the actual in parentheses:
2020 - Trump +7 (+8)
2016 - Trump +7 (+9)
2012 - Obama +5 (+6)
2008 - Obama +17 (+9)
2004 - Bush +3 (+0.7%)
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit in "[ZT] De Amerikaanse verkiezingen van 2024"Aeronaut schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:29:
En trouwens, die oude man die dementie heeft zat gewoon de microfoon te zuigen alsof het een 18+ video was. Die man is echt niet oke
Dat zit wel Schnorr.
https://edition.cnn.com/2...l-harris-trump/index.html
Rond dezelfde tijd als de "dump" ging de nets los over deze poll.
Dat zit wel Schnorr.
Maar ja hoe betrouwbaar zijn al die polls. CNN is anti Trump, dus die zullen dit soort nieuws gretig publiceren.Stukfruit schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:13:
[...]
https://edition.cnn.com/2...l-harris-trump/index.html
Rond dezelfde tijd als de "dump" ging de nets los over deze poll.
ah oke. had ech ff geen idee waar dit nu weer over ging
Zie de reactie van @Aeronaut voor de betrouwbaarheid.Mr Ronman schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:18:
[...]
Maar ja hoe betrouwbaar zijn al die polls. CNN is anti Trump, dus die zullen dit soort nieuws gretig publiceren.
En zie de reacties van de Republikeinen op Twitter hier (de eerste regel met links naar Twitter). Selzer werd eerst onthaald als heldin en een paar uur later is ze plotseling zogezegd omgekocht.
Als het niet zo serieus was geweest dan zou ik het hilarisch vinden. Eerder zag je zulke mensen alleen terug in de sketches van Monty Python.
[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 03-11-2024 09:31 ]
Dat zit wel Schnorr.
Maar gerelateerd of niet, het is weer een prachtig inkoopmomentje.
En deze post kan mij nog hard gaan Madelonnen als blijkt dat we over een half jaar op 40k staan
En deze post kan mij nog hard gaan Madelonnen als blijkt dat we over een half jaar op 40k staan
[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 03-11-2024 09:32 ]
Dat zit wel Schnorr.
de polls zijn idd niet te vertrouwen, mainstream media is duidelijk zichtbaar dat Harris wint. bij de nieuwe alternatieve media is duidelijk te zien dan Trump wint.
Het is nu wachten op 5 november en kijken hoe het men gaat spelen
nothing stops this train
1 feit, dit doet alts niet goed.
Moet onze beer @zwembroek alsnog gelijk geven. Ze kunnen nog een pak naar beneden.
Moet onze beer @zwembroek alsnog gelijk geven. Ze kunnen nog een pak naar beneden.
1 ding is iig zeker. TA kan idd de prullenbak in aankomende dagen (wat ik hier van de week al schreef) en dat dat land tot op het bot verdeeld is (eigenlijk de laatste 10 jaar al zo)
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 03-11-2024 09:50 ]
Dirty, er zullen vast dingen uit hoge hoeden getrokken worden.Kol Nedra schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:33:
de polls zijn idd niet te vertrouwen, mainstream media is duidelijk zichtbaar dat Harris wint. bij de nieuwe alternatieve media is duidelijk te zien dan Trump wint.
1 ding is zeker, veel traders in komende dagen:anti elppa schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:46:
1 ding is iig zeker. TA kan idd de prullenbak in aankomende dagen (wat ik hier van de week al schreef) en dat dat land tot op het bot verdeeld is (eigenlijk de laatste 10 jaar al zo)
:strip_exif()/f/image/8FCiT8U7J68ZhnoztYKyqEyp.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Ik voorzie een burgeroorlog komen als Trump niet wint. De afgelopen 4 jaar was hij zo vaak in het nieuws dat het voelt alsof hij 8 jaar lang president is geweest. Even de komende 4 jaar uitzieken en dan zijn we hopelijk voorgoed van hem af.ByteMe_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:58:
[...]
Dirty, er zullen vast dingen uit hoge hoeden getrokken worden.
Zondag dipdag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zondag extra DCA dag
Ja beetje jammer dat we eigenlijk gewoon weer terug bij zondag vorige week zijn (al zal het TA technisch vast niet te vergelijken zijn voor de kenners)sjorremans schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:40:
Zondag dipdag
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Een opkomst van 200%.Kol Nedra schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:33:
Geen legitimatie. Meerdere dagen stemmen. What could possibly go wrong....
Maar orange man bad.
Orange man good for orange coin. Wow much.Darrell schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:53:
[...]
Een opkomst van 200%.
Maar orange man bad.
De media doet tegenwoordig ook maar 0,0 moeite om objectief te blijven ookDarrell schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:53:
[...]
Een opkomst van 200%.
Maar orange man bad.
Heel benieuwd hoe de komende week gaat verlopen en wat dit met de koers van Bitcoin en crypto gaat doen. Op de langere termijn is dit voor Bitcoin ruis, maar op de kortere termijn en voor de rest van de cycle kan dit zeker gevolgen hebben.
Vandaag maar vast wat popcorn inkopen.
[ Voor 6% gewijzigd door jvel92 op 03-11-2024 14:27 ]
Ja, orange man bad, omdat die 'massale verkiezingsfraude' gewoon totale bullshit is. Zijn voorstelling van de realiteit wordt simpelweg niet ondersteund door de feiten.Darrell schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:53:
Een opkomst van 200%.
Maar orange man bad.
Ik snap heus wel dat mensen vallen over 'omg geen legitimatie nodig om te stemmen!'. Maar zelfs al zouden we het er met z'n alleen over eens zijn dat legitimatie tijdens het stemmen beter is, dan nog worden de stemmen uiteraard wel gewoon gevalideerd. Je moet als stemmer geregistreerd staan, je kan natuurlijk maar één keer stemmen en je mag niet overleden zijn. Je kan echt niet zomaar random een stem uitbrengen. Het verhaal dat er op grote schaal wordt gefraudeerd is echt een verzonnen narratief waar nooit enig hard bewijs voor is geleverd.
Want iedere keer dat die onzin wordt gespuwd worden alle feiten gewoon volledig genegeerd. Naar aanleiding van de vorige verkiezingen zijn er talloze onderzoeken en rechtszaken geweest rondom de uitslag in 2020. In geen enkele zaak is er bewijs geleverd voor grootschalige fraude, ook niet na meerdere malen hertellen & controleren (door republikeinen!). De fraude-roepers kunnen de uitslag wel negeren, maar er zijn gewoon geen schokkende fouten gevonden. Komt nog bij dat de overgrote meerderheid van de staten waarin de republikeinen twijfel zaaiden over de uitslag kiescommissies hadden die gerund werden door - jawel - republikeinen.
Tenslotte zijn er tientallen onderzoeken geweest naar voter fraud, en keer op keer blijkt dat 'voter impersonation fraud' extreem zeldzaam is en gewoon niet plaatsvind op een schaal die ook maar iets van invloed zou zijn op de uitslag. En ja, ook daar zijn weer genoeg onderzoeken geleid door republikeinen of beoordeeld door republican-appointed rechters.
Maar goed, blijf vooral in al die fake "concerning!!" retweets van Musk en consorten geloven. Met de realiteit heeft het echt niets te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 03-11-2024 14:47 ]
Nieuwe high voor de BTC.D. De alts gaan echt volledig rekt.
Hoppa onder de 68k dollar, weer een mooie winst voor iedereen die bij 73,5k eruit is gegaan.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Luiken open!
Wel een hele vieze weekly candle
Wel een hele vieze weekly candle

[ Voor 62% gewijzigd door Coldcat op 03-11-2024 15:39 ]
Die 69K biedt nog weinig support.
Dunne tech
Dunne tech
Op zich is het mooi dat er wat actie is in het weekend

Idd. Lekker.....BTC100K2021 schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:47:
Op zich is het mooi dat er wat actie is in het weekend
Ik geloof niet in cme gaps,maar we hebben nu een aardige boven ons
Nee nee. Zo werkt het niet. Alleen omlaag nooit omhoog.anti elppa schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:50:
[...]
Idd. Lekker.....
Zero.
Ik denk dat de capitulatie van de alts eerst even gaat plaatsvinden nu.anti elppa schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:50:
[...]
Idd. Lekker.....
Hebben we dat ook gehad. ETH 0,03, de rest van de alts nog even 20-30% eraf vanaf hier.
BTC.D is lekker al hakkelend omhoog aan het gieren nu.
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-11-2024 15:53 ]
Helemaal primaBTC100K2021 schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:52:
[...]
Ik denk dat de capitulatie van de alts eerst even gaat plaatsvinden nu.
Hebben we dat ook gehad. ETH 0,03, de rest van de alts nog even 20-30% eraf vanaf hier.
hangen nu op de dalende trentlijn. als die niet houd.......zit op 67400
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 03-11-2024 16:10 ]
er zullen nu vast veel mensen billen gaan knijpen, liquidaties inc! in deze dagen traden, succes!
nothing stops this train
De weekly candle ziet eruit als een kerstboom die je met 1 ferme tik ontdoet van alle naalden na 3 weken binnen te hebben gestaan.
BTC100K2021 schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:20:
De weekly candle ziet eruit als een kerstboom die je met 1 ferme tik ontdoet van alle naalden na 3 weken binnen te hebben gestaan.

Die van 53k komt ook steeds dichterbij.anti elppa schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:50:
[...]
Idd. Lekker.....
Mijn lijntje van een paar maand geleden staat blijkbaar iets lager:anti elppa schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:10:
hangen nu op de dalende trentlijn. als die niet houd.......zit op 67400
:strip_exif()/f/image/QhFL8ogXcDazrAW5pBvXSSd7.png?f=user_large)
Liever niet...BTC100K2021 schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:52:
[...]
Ik denk dat de capitulatie van de alts eerst even gaat plaatsvinden nu.
BTC.D is lekker al hakkelend omhoog aan het gieren nu.

Very close idd. Wat een clown.
Die ik getekend heb is de hoogst mogelijke lijn.Nopheros schreef op zondag 3 november 2024 @ 16:32:
[...]
Mijn lijntje van een paar maand geleden staat blijkbaar iets lager:
[Afbeelding]
Inderdaad, reversal incoming?
Ik lul ook zomaar wat
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!