Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
@Taro en ik zijn vooral druk met de ontwikkeling van ons eigen muntje voor de grootste rugpull die je ooit gezien hebt. Maar blijf dit vooral vasthouden.Guere schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:58:
[...]
Tenslotte: kijk nou eens kritisch naar je eigen posts. Je zegt zelf al: er mag hier best veel, zelfs alleen maar "moon!!" roepen wordt meestal gedoogd. Kortom: er wordt hier relatief weinig ingegrepen door de mods.
tomtom901 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:23:
[...]
@Taro en ik zijn vooral druk met de ontwikkeling van ons eigen muntje voor de grootste rugpull die je ooit gezien hebt. Maar blijf dit vooral vasthouden.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zKTDAhrmHzv5tHz3NJG9XH9w.jpg?f=user_large)
US Unemployment rate: 4.1%, precies zoals verwachting en vorige maand.
The unemployment rate was 4.1%, in-line with expectations of 4.1%.
This marks the lowest number of US jobs added since July 2021.
All signs continue to point toward a weaker labor market.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Check
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Bullish na de FOMC misschien. De cijfers zijn echt niet goed. Lager dan 4.1 was bullish. Nu zijn ze gelijk. Maar added jobs zit er flink naast. Sluiten we de week af boven de 70k. Dan ziet de markt het alsnog als bullish. Sluiten we eronder dan gaan we denk ik lager.Chaes schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:34:
Hogere kans op rate cuts van (tenminste) 25 bps in de komende maanden. Dus bullish.
Bullish on Tarotaro901tomtom901 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:23:
[...]
@Taro en ik zijn vooral druk met de ontwikkeling van ons eigen muntje voor de grootste rugpull die je ooit gezien hebt.
Naja dat ligt er ook wel een beetje aan wanneer je hier komt.Guere schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:58:
[...]
Tenslotte: kijk nou eens kritisch naar je eigen posts. Je zegt zelf al: er mag hier best veel, zelfs alleen maar "moon!!" roepen wordt meestal gedoogd. Kortom: er wordt hier relatief weinig ingegrepen door de mods.
Tot voor kort mocht je hier officieel alleen maar onzin posten omdat er in een ander topic niet genoeg activiteit was

nieuws heeft iig 0 invloed op verwachting rate cuts. Echt niets bewogen. Was 99% kans op 25bps, en 1% op 50bps, en is nog steeds zoChaes schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:34:
Hogere kans op rate cuts van (tenminste) 25 bps in de komende maanden. Dus bullish.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zag eerst 90% en nu 99% voor november, maar wellicht gebruik je een andere website. Verwachting op cuts in de maanden na november is in ieder geval wat gestegen.anti elppa schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:48:
[...]
nieuws heeft iig 0 invloed op verwachting rate cuts. Echt niets bewogen. Was 99% kans op 25bps, en 1% op 50bps, en is nog steeds zo
My body is ready voor reet cuts.zwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:32:
BREAKING: The US economy adds 12,000 jobs in October, BELOW expectations of 106,000.
The unemployment rate was 4.1%, in-line with expectations of 4.1%.
This marks the lowest number of US jobs added since July 2021.
All signs continue to point toward a weaker labor market.
https://www.cmegroup.com/...es/cme-fedwatch-tool.htmlChaes schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:50:
[...]
Ik zag eerst 90% en nu 99% voor november, maar wellicht gebruik je een andere website. Verwachting op cuts in de maanden na november is in ieder geval wat gestegen.
Dit verschil is echt niet normaal. Wie doet die estimates?Guere schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:31:
US Non Farm Payrolls: 12K in plaats van verwachting 113K (vorige maand 223K)
soms flipt de waarde in paar uur. 10% is niets iig.
week na vorige fomc meeting was er zelfs nog kans van 10% op geen kut
Het lijkt spectaculair maar het valt natuurlijk mee. De basis is 159 miljoen op de payroll. Daarna wordt er gekeken naar de mutatie.zwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:55:
[...]
Dit verschil is echt niet normaal. Wie doet die estimates?
BREAKING NEWS
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 1 november 2024
THE BANK FOR INTERNATIONAL SETTLEMENTS SAYS IT WILL QUIT THE CROSS-BORDER PAYMENTS PLATFORM PROJECT MBRIDGE
Wow.
The pressure is on…
Was te verwachten wanneer je niemand meer kan vertrouwen. Goud en Bitcoin. Het staat in de sterren geschreven.
Ja, dit dus. Deze waarde is waarschijnlijk sowieso al behoorlijk moeilijk om te schatten, al zitten ze er sommige maanden best goed bij in de buurt. Maar misschien moeten ze gewoon helemaal niet meer aan verwachtingen doen en gewoon de nieuwe getallen afwachtenknakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:02:
Het lijkt spectaculair maar het valt natuurlijk mee. De basis is 159 miljoen op de payroll. Daarna wordt er gekeken naar de mutatie.
Schijnbaar was het deze maand extra lastig vanwege de impact van de hurricanes & worker strikes..
Dus in dat licht bezien is dit gehannes rond 68-69-70 weer volkomen logisch. Even een pas op de plaats en eind november / begin december naar 120% van de ATH (82K).
De voorspelbaarheid is wel bijzonder. We zijn weer 4 jaar verder, van alles aan de hand in de wereld maar uiteindelijk volgen we weer exact hetzelfde pad. De ruis (rode candles Covid, groene candles ETF launch) moet je even wegdenken.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-11-2024 14:23 ]
De halving was een maand eerder:BTC100K2021 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:20:
We lopen gewoon nog steeds ietsje voor op de vorige cycle, toen werd pas in de 2e week van december 2020 de ATH goed doorbroken, 2e week november 2020 tikten we 19K aan maar was het vervolgens sideways.
Dus in dat licht bezien is dit gehannes rond 68-69-70 weer volkomen logisch. Even een pas op de plaats en eind november / begin december naar 120% van de ATH (82K).
De voorspelbaarheid is wel bijzonder. We zijn weer 4 jaar verder, van alles aan de hand in de wereld maar uiteindelijk volgen we weer exact hetzelfde pad. De ruis (rode candles Covid, groene candles ETF launch) moet je even wegdenken.
May 11, 2020, to 6.25 bitcoins.
April 19, 2024, to 3.125 bitcoins.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
3 weken, nou dan trekken we die er even af. Dan staat volgende week de 82K op het menu. Bij deze besloten.Coldcat schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:25:
[...]
De halving was een maand eerder:
May 11, 2020, to 6.25 bitcoins.
April 19, 2024, to 3.125 bitcoins.
https://www.theblock.co/data/crypto-markets/bitcoin-etf
1. cumulstive spot bitcoin ETF volumes: ATH, up only
2. Spot Bitcoin ETF Volume Market share: IBIT 63.01%, Grayscale: 7.45%
(weet niet of alles 100% klopt, wel fijne site om te volgen)
nothing stops this train
cumulatief is bij elkaar ofwel totaalKol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:29:
sommige data blijft maar gaan:
https://www.theblock.co/data/crypto-markets/bitcoin-etf
1. cumulstive spot bitcoin ETF volumes: ATH, up only
2. Spot Bitcoin ETF Volume Market share: IBIT 63.01%, Grayscale: 7.45%
(weet niet of alles 100% klopt, wel fijne site om te volgen)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Decision time!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Komen nu flink wat grote orders voorbij van 10M+, met name bij Binance Futures.
heel bizar. Echt zo zuur dat hier dus ook weer mensen in gaan stinken
Ben de afgelopen weken wel 10x gebeld door verschillende nummers met continu dit bandje :
https://www.fraudehelpdes...n-een-engelstalig-bandje/
Bla Bla Crypto Fraud, banking, drugs.
Kom dan !
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xJmgwTK2m6kQARIaFfm4R6Ot.jpg?f=user_large)
Ik vraag me wel eens af hoe ze die bedragen verzinnen. Zou erover nagedacht zijn (belasting is altijd een complexe berekening dus komen er suffe getallen uit; E 3999,99 zou verdacht zijn), of is het gewoon "asdf" op het numerieke toetsenbord. Zelfde bij 'pap/mam kun je effe helpen met twee bedragen voor mijn laptop en telefoon die tegelijkertijd in een enorme plee zijn gevallen'

Of zou het een echte speltheorieberekening zijn: per 1000 mensen trappen er zoveel in, dus moeten we voor een beetje bovenmodale maandelijkse DCA dat soort bedragen in onze scammails zetten? <insert mevrouwmetwiskundigeberekeningenmeme>
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
YEAH, done and dusted. Thanks BTC, dat was weer een maandsalaris. Ik ga aan de VriMiBo
tomtom901 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:19:
[...]
YEAH, done and dusted. Thanks BTC, dat was weer een maandsalaris. Ik ga aan de VriMiBo
:strip_exif()/f/image/jpSYdmL3tcKdFr7HtM8MaaQf.jpg?f=fotoalbum_large)
Met het risico op die gekke medaille meme, alleen hier op tweakers hetomtom901 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:49:
[Afbeelding]
Graag H1 hierboven sluiten, dan staat er weinig in de weg voor een rotatie omhoog.
Mooi man!tomtom901 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:23:
[...]
Met het risico op die gekke medaille meme, alleen hier op tweakers he700$ move sindsdien
Wat ook opmerkelijk is, het is allemaal verstuurd vanuit eventbrite, ook de bitvavo scams die ik ontvang. Allemaal Nederlands terwijl die event waarop ik daar een email gegeven heb een eiland bij Abu Dhabi was.anti elppa schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:12:
[...]
heel bizar. Echt zo zuur dat hier dus ook weer mensen in gaan stinken
verdenk je nu het midden oosten van scams ?knakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:34:
[...]
Wat ook opmerkelijk is, het is allemaal verstuurd vanuit eventbrite, ook de bitvavo scams die ik ontvang. Allemaal Nederlands terwijl die event waarop ik daar een email gegeven heb een eiland bij Abu Dhabi was.
maar raar is het zeker !
Ik ontving ook bitvavo mails waarbij eventbrite misbruikt/gespoofed werd, bizar inderdaad.knakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:34:
[...]
Wat ook opmerkelijk is, het is allemaal verstuurd vanuit eventbrite, ook de bitvavo scams die ik ontvang. Allemaal Nederlands terwijl die event waarop ik daar een email gegeven heb een eiland bij Abu Dhabi was.
Zo kon ik dus ook gewoon een password reset aanvragen en dit scam account bij Eventbrite overnemen. Ik heb toen het event wat ze aangemaakt hadden (want ik kreeg niet alleen bitvavo mails, ook dat ik events aan zou maken enz.) verwijderd en het account gesloten. Daarna stopte het ook, ze hebben dus geen nieuwe poging gewaagd.
Gelukkig weet heel Nederland dat je dat soort belastingdienst berichten alleen via mijnoverheid.nl krijgt.
Toch?
Gipsy King schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:35:
Hey ADA weer terug in de top 10 , TON Eruit. Telegram STUCK ?
:strip_exif()/f/image/Maf6AoW0Rjtr9WXhDUzoSJej.jpg?f=fotoalbum_large)
Groetjes 😎
Wel een gelukje. Het had ook zomaar cryptobelastingdeclaratie kunnen zijn.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
hmm ja ik herinner me ook een email met gefeliciteerd met uw account. Zal wel hetzelde stramien zijn, ga ook eens verwijderen. Houden die scams hopelijk ook op.YES schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:40:
Is overigens wel een interessante @knakworst. Het kwam bij mijn gmail binnen maar ze hebben niet mijn Eventbrite account gehackt. Ze hebben daar een account aan weten te maken met een random punt in het gedeelte voor het apestaartje. Bijvoorbeeld cryptobelastingverificatie@gmail.com is mijn eigen mailadres en zij maakten dan een account aan met mailadres cryptobelastin.gverificatie@gmail.com. Bij in ieder geval gmail werrkt het zo dat dat tweede mailadres ook "van mij" is en mail die daarheen gestuurd wordt, bij mij in mijn inbox komt.
Zo kon ik dus ook gewoon een password reset aanvragen en dit scam account bij Eventbrite overnemen. Ik heb toen het event wat ze aangemaakt hadden (want ik kreeg niet alleen bitvavo mails, ook dat ik events aan zou maken enz.) verwijderd en het account gesloten. Daarna stopte het ook, ze hebben dus geen nieuwe poging gewaagd.
Is je Scrabble stuk?
de meeste houden hier wel van x2 (woordenwaarde bijv)
Zo te zien test alles even terugAeronaut schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:43:
Wordt dit een bulltrap ofnie
Daannh schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:48:
General question. Hebben jullie nog tips/advies middels welk platform Bitcoin aan te schaffen?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/puxusljDV4PGyKJl49osm4jV.jpg?f=user_large)
Het zit hem er bij Eventbrite dus in dat ze niet hetzelfde principe aanhouden als wat (in ieder geval) Google doet voor mailadressen. Als manipulaaaasie@gmail.com al als account bestaat, zou Eventbrite het moeten herkennen als iemand een nieuw account maakt met mani.pulaaaasie@gmail.com, dat dat dus hetzelfde achterliggende mailaccount betreft.knakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:43:
[...]
hmm ja ik herinner me ook een email met gefeliciteerd met uw account. Zal wel hetzelde stramien zijn, ga ook eens verwijderen. Houden die scams hopelijk ook op.
Maarre waarom heeft dit topic in de openingspost nog litebit staan? Als dat domein een keertje vrij komt... ben ik rijk
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het zal heus ooit wel weer eens pumpen naar 3k sats ofzo. Als al de rest x100 gaat
Nee, wist ik niet. Interessant weetje als je zelf weer eens op de ivoren troon zit.zenith schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:52:
[...]
Wist je dat deze beesten 30kilo schijt eruit kunnen gooien in 1 "zit"?
[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 01-11-2024 15:57 ]
De gasten van de SC????zenith schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:52:
[...]
Wist je dat deze beesten 30kilo schijt eruit kunnen gooien in 1 "zit"?

Maar bitonic idd
CoinbaseDaannh schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:48:
General question. Hebben jullie nog tips/advies middels welk platform Bitcoin aan te schaffen?
Bybit
Bitvavo
OKX
Kraken
Nexo
YouHodler
De keuze is reuze.
Maar verdiep je ook in hardwarewallets want je wil het niet laten staan.
In crypto is het belangrijk om jezelf goed in te lezen. Als er iets misgaat kun je veel kwijtraken. Vooraal niet op DM's reageren. Altijd informatie zelf opzoeken in plaats van op de meuk te klikken die naar je toe komt. Zelf vond ik FTX altijd fijn werken. We weten wat daarmee gebeurd is. Compleet REKT en dood. Daarom is mijn advies om bij alle adviezen zelf goed na te blijven denken. Als iets te mooi is om waar te zijn, is het dat vaak ook.Daannh schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:48:
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 01-11-2024 16:01 ]
Das mooi , kan ik die klere bag dumpenNubtrix schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:56:
[...]
Het zal heus ooit wel weer eens pumpen naar 3k sats ofzo. Als al de rest x100 gaat
Ik invest verder ook al jaren in btc, eth, en andere drek
De reden dat ik word weggemodereerd, komt puur door vriendjespolitiek hier. Nergens, echt nergens, heb ik het over munten gehad; ik heb het uitsluitend over de gebruikte technologie. De vorige keer dat ik het project noemde, was dat omdat we hier op Tweakers zitten en ik dacht dat we vooral geïnteresseerd waren in techniek. Nu het project in de bètafase zit en iedereen het kan gebruiken (ZONDER DAT JE ER OOK MAAR 1 CENT AAN HOEFT UIT TE GEVEN), leek het me nuttig om het nogmaals te delen.Guere schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:58:
[...]
Je liegt, gozer. Alleen al het feit dat je wéér een poging doet om dit project te promoten ondanks dat je er vorige keer duidelijk op gewezen bent zegt genoeg: je wil het actief promoten.
Het is niet moeilijk om er doorheen te kijken - denk je nou echt dat we niet even een paar minuten dit project kunnen googlen? Er zit wel degelijk een gaar obscuur muntje achter dat dienst doet als utility / governance / reward token binnen het ecosysteem. Dit muntje wordt binnen het systeem gewoon gepromoot. Tevens verkopen ze dure nodes met als lokkertje dat je dan direct beta gebruiker mag worden én rewards krijgt in de vorm van... ra ra... hun token! Ook staat er in sponsored posts op crypto sites overduidelijk dat je token rewards kunt ontvangen door nu deel te nemen in de beta! Kortom: je kan er zelf beter van worden als je dit project gaat shillen.
De grafiek is ook weer vrij typisch:
[Afbeelding]
En toch wordt jouw bijdrage tot twee maal toe weggehaald. In plaats van meteen in slachtofferrol te kruipen is het wellicht handig om - zeker bij de tweede keer - jezelf af te vragen waarom jij als enige wordt weggemod. Misschien doe je toch iets dat in strijd is met de regels bovenaan de quickreply.
het feit dat dit een web3 project is , is het normaal dat er gesproken wordt van verdienen van munten, maar dan nog steeds , Je hoeft niks uit tegeven..
maar dat ik hier als een leugenaar wordt neergezet door jou . is echt absurd. Nogmaals nergens heb ik het over aanschaffen / kopen van munten gehad of ergens in te investeren.
of lieg ik weer ??
btw ze hebben niet eens munt uitgebracht .. hoe kun jij in godsnaam een chart krijgen van een coin die nog niet is uit gegeven??
ik zal proberen te onthouden dat ik hier geen projecten ga promoten , wordt toch meteen als een shiller neergezet ...
veel geluk met jullie btc shillings hier
kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:07:
[...]
De reden dat ik word weggemodereerd, komt puur door vriendjespolitiek hier. Nergens, echt nergens, heb ik het over munten gehad; ik heb het uitsluitend over de gebruikte technologie. De vorige keer dat ik het project noemde, was dat omdat we hier op Tweakers zitten en ik dacht dat we vooral geïnteresseerd waren in techniek. Nu het project in de bètafase zit en iedereen het kan gebruiken (ZONDER DAT JE ER OOK MAAR 1 CENT AAN HOEFT UIT TE GEVEN), leek het me nuttig om het nogmaals te delen.
het feit dat dit een web3 project is , is het normaal dat er gesproken wordt van verdienen van munten, maar dan nog steeds , Je hoeft niks uit tegeven..
maar dat ik hier als een leugenaar wordt neergezet door jou . is echt absurd. Nogmaals nergens heb ik het over aanschaffen / kopen van munten gehad of ergens in te investeren.
of lieg ik weer ??
ik zal proberen te onthouden dat ik hier geen projecten ga promoten , wordt toch meteen als een shiller neergezet ...
veel geluk met jullie btc shillings hier

:gifsicle():strip_exif()/f/image/TRMEh5aPBviY6u2FxWvp3tXl.gif?f=user_large)
https://finst.com/nlDaannh schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:48:
Dan betekent maar 1 ding:anti elppa schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:58:
Gvd man. Is er een keer iemand nieuw hier, die wel direct zo wijs is om bitcoin te kopen ipv allemaal gure shitcoins.....krijgt ie direct allemaal meme's over zich heen![]()
Maar bitonic idd

This time it's different.Darrell schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:24:
Laatste uurtjes actie zijn ingegaan en dan kunnen we de charts weer tot zondagavond sluiten.

ja instabiel volk daar. Ook niet raar, hebben de genen van het afval kwa volk uit europa van 300 jaar terug.....je ziet dat nu ook aan het niveau van die presidents kandidaten......JoebarRC schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:43:
En zo veranderd alles in minuten tijd, paar K in 10 min en hop alles weg.. blijven waardeloos die yanks
Wel vreemd, koers ging mooi samen met de beurzen omhoog toen US open ging, maar stort nu in z'n eentje weer ter aarde. Beurs is echter nog stabiel en in het groen.JoebarRC schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:43:
En zo veranderd alles in minuten tijd, paar K in 10 min en hop alles weg.. blijven waardeloos die yanks
Op heatmap is relatief weinig te zien, in ieder geval niet genoeg om zo'n "hunt" te krijgen. Wellicht dus een hele hoop spot selling / profit taking boven de 70k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
denk dat er eerder ergens iets van fud is. Kan alleen ff niet op twitter (werk laptop), redelijk zeker dat er weer ergens onzinnige fud is.Guere schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:48:
[...]
Wel vreemd, koers ging mooi samen met de beurzen omhoog toen US open ging, maar stort nu in z'n eentje weer ter aarde. Beurs is echter nog stabiel en in het groen.
Op heatmap is relatief weinig te zien, in ieder geval niet genoeg om zo'n "hunt" te krijgen. Wellicht dus een hele hoop spot selling / profit taking boven de 70k?
Heeft iig vrij weinig met TA te maken dit
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 01-11-2024 16:50 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Iedereen verkoopt even wat sats om geld voor de vrijmibo in de kroeg te hebben I guessColdcat schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:50:
Een hourly candle van 2k! volatiliteit!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zie ook nog niks voorbij komen.. is wel echt een hele dikke rode candle ditanti elppa schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:49:
[...]
denk dat er eerder ergens iets van fud is. Kan alleen ff niet op twitter (werk laptop), redelijk zeker dat er weer ergens onzinnige fud is.
Heeft iig vrij weinig met TA te maken dit
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!