Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja de eerste week van november wordt serieus een belangrijke week voor het vervolg van de koers. Of de seasonality is zo sterk dat het allemaal geen fuck uitmaakt. Dat zou eigenlijk het mooiste zijn. Het zou mij ook niet verbazen dat de officiële verkiezingsuitslag nog even op zich laat wachten als het een nek aan nek race is met fraude meldingen etc etc.anti elppa schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:28:
[...]
Ja kan goed idd. Gaan iig interresante 9 dagen worden. Daarna sowieso gewoon weer moen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
#BTC too early to celebrate the cyclical view just yet (up in Q4)
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 31 oktober 2024
If this ends up being a wick and we get a close below $70k, then the monetary policy view may get the last laugh (down in Q4)
If that happens if would take #ETH home, and finalize the altcoin reckoning by EOY pic.twitter.com/3qmJJbppbm
Note that #ALT / #BTC pairs are still 30% off their lows. pic.twitter.com/8QbXK78e9G
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 31 oktober 2024
[ Voor 28% gewijzigd door zwembroek op 31-10-2024 23:03 ]
Je weet dat de verkiezingen dinsdag zijn?anti elppa schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:22:
[...]
Jep perfect. 7dma aangetikt. Op alles onder de 4h volledig oversold. Funding neutraal. Depth charts mooi. Dit was exact wat we nodig hadden als nieuwe brandstof voor een volgende poging.
Normaal zou ik zeggen, maandag nieuwe poging. Maar hangt ff af of het die vuilnisman met oranje kop word, of dat mens met een iq van 60 die nog geen 3 zinnen op een logische, samenhangende manier aan elkaar kan knopen, zoals elk kind vanaf groep 7 dat wel kan.
Dat is wel de beste tl:dw van Cowen zijn nieuwste dubiooooous speculation.zwembroek schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:57:
Who knows...uit van hier..tot morgen.
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
Vorige run was dat toch ook altijd ETH coming home. Was 5000+ dacht ik. Ook niet gehaald.Joosie200 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 23:13:
[...]
Dat is wel de beste tl:dw van Cowen zijn nieuwste dubiooooous speculation.
meest bizarre blijft dat men daar mag stemmen maar je hoeft je niet te legitimeren, echt he.....ByteMe_ schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:33:
Het blijft Amerika he
op X ook al gelezen dat 1 persoon 6x heeft gestemd op verschillende plaatsen in New York

nothing stops this train
Of waar een stem voor Trump naar Harris springt (filmpje)Kol Nedra schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 23:55:
[...]
meest bizarre blijft dat men daar mag stemmen maar je hoeft je niet te legitimeren, echt he.....
op X ook al gelezen dat 1 persoon 6x heeft gestemd op verschillende plaatsen in New York

We gaan het zien. Wat ik bedoelde met chaos is bij verlies van Trump burgeroorlog achtige toestanden.

ja dat filmpje heb ik gezien, moet haast fake zijn toch? kan mij niet voorstellen dat die echt is.Alpina schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 23:57:
[...]
Of waar een stem voor Trump naar Harris springt (filmpje)![]()
We gaan het zien. Wat ik bedoelde met chaos is bij verlies van Trump burgeroorlog achtige toestanden.
deze:
🚨 NEW: Some voting machines in Kentucky are NOT ALLOWING voters to select President Trump.
— Nick Sortor (@nicksortor) 31 oktober 2024
Instead, when they tap “Trump,” Kamala Harris ends up being selected.
Add it to the list of reasons to switch to paper ballots.
Why does this always seem happen in one direction and not… pic.twitter.com/2QOO93DS1v
nothing stops this train
Interessant. Het zou zomaar echt kunnen zijn. Ik vraag mij meer af wat de oorzaak is. Een defect touchscreen, bewust verkeerd gekalibreerd etc..?Kol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 00:00:
[...]
ja dat filmpje heb ik gezien, moet haast fake zijn toch? kan mij niet voorstellen dat die echt is.
deze:
[Twitter]
Y'24
ik geef de voordeel van de twijfel en dat het niet met opzet gedaan is, maarja het blijven wel demoncraten heRvV schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 00:05:
[...]
Interessant. Het zou zomaar echt kunnen zijn. Ik vraag mij meer af wat de oorzaak is. Een defect touchscreen, bewust verkeerd gekalibreerd etc..?
nothing stops this train
Stemmen via potlood en papier trouwens ook..
Enige juiste manier is via een blockchain. Goh.. maar dat wisten wij toch allang?
Maar dat zou te eerlijk zijn toch
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bekijk het zo: het komt van iemand die zijn inkomen krijgt uit het veroorzaken van oproer en in de reacties helpt hij flink mee om mensen verder op stang te jagen.Kol Nedra schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 00:00:
[...]
ja dat filmpje heb ik gezien, moet haast fake zijn toch? kan mij niet voorstellen dat die echt is.
deze:
[Twitter]
Als het echt een probleem was dan zouden er meer mensen zijn die het zien, filmen én reproduceerbaar maken, met nadruk op dat laatste.
Het is net wetenschap: kan iemand je bevindingen nadoen? Dan is het echt. Kan niemand dat en ben je zelf zogenaamd god, helderziend of Craig Wright? Dan is het waarschijnlijk heel nep.
Dus, zijn er al meer van dit soort video's zodat ze om te beginnen vergeleken kunnen worden?
[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 01-11-2024 03:01 ]
Dat zit wel Schnorr.
After going to the head of elections, they said they would check the machine. They called & said that they couldn’t recreate the issue & there was nothing they could do. I let them know that this went viral, they then contacted the KY AG and a Rep is heading here now pic.twitter.com/F6rz74f1p2
— it’s me (@DawnLisArmy) 31 oktober 2024
Some are claiming you clicked Straight Democratic Party but that claim is incorrect and easily disproven by the video. No straight party ticket was selected. pic.twitter.com/V74cfc2esy
— Adam Smith (@AdamSmithKY) 31 oktober 2024
Zoals je ziet wordt er hier over gesproken dat de poster van de video pas later gebeld wordt. En dan is er nog dat mogelijke tweede probleem.
Dat maakt het sowieso al twijfelachtig omdat je zou verwachten dat iets wat zo serieus is direct wordt opgenomen als klacht.
Anyway, stem Bitcoin.
Dat zit wel Schnorr.
Dat verkiezingen niet in een blockchain zitten is een schande voor de democratie.
Men is er klaar voor volgende week. De machines zijn netjes opgepoetst.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ykhJvGzqk7XJBkDsyUQRqyqq.jpg?f=user_large)
[ Voor 57% gewijzigd door Coldcat op 01-11-2024 06:21 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Volgende week ergens. Meer hoef ik niet te wetenknakworst schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 23:09:
[...]
Je weet dat de verkiezingen dinsdag zijn?
Hahaha idd. Etf's gewoon postief. PrachtigColdcat schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 06:14:
Blackrock koopt mooi bij.
Dat verkiezingen niet in een blockchain zitten is een schande voor de democratie.
Men is er klaar voor volgende week. De machines zijn netjes opgepoetst.
[Afbeelding]
Mm, moeten wel snel weer boven die 70k springen.
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Eenvoudige oplossingen zijn dus populair, maar een eenvoudige oplossing zoals Bitcoin is te moeilijk.
Conclusie, koop meer Bitcoin.
FixedCornermanNL schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 07:13:
De democratie in de VS en hier eigenlijk ook is zover uitgehold dat het hele systeem op instorten staat. Het is een circus van schreeuwende idioten met “eenvoudige” oplossingen voor complexe problemen geworden. Verder viert racisme hoogtij en is het dus altijd de schuld van de buitenstaanders.
Eenvoudige oplossingen zijn dus populair, maar een eenvoudige oplossing zoals Bitcoin is te moeilijk.
Conclusie, koop meer Bitcoin op 69420 nice
Ben overtuigd, all-in.Boinkie schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 03:13:
Laatste kans om bij te kopen!
Een wickje naar de neergaande wick-support die als de malle is opgekocht. Moonsoon?Aeronaut schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 07:05:
Heb een gevoel dat we resistentie eerst als support gaan testen..
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Gezien jouw sentiment over de mensheid, kan ik je aanraden om de (aller)laatste aflevering van de Avondshow te gaan bekijken.CornermanNL schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 07:13:
De democratie in de VS en hier eigenlijk ook is zover uitgehold dat het hele systeem op instorten staat. Het is een circus van schreeuwende idioten met “eenvoudige” oplossingen voor complexe problemen geworden. Verder viert racisme hoogtij en is het dus altijd de schuld van de buitenstaanders.
Conclusie, koop meer Bitcoin.
YouTube: Was vroeger alles beter? | De Avondshow met Arjen Lubach (S6)
De vraag is voor wie 'Bitcoin' precies een eenvoudige oplossing is. Niet eenvoudiger dan ouderwets geld en bankieren voor veel ouderen (60+) en niet een oplossing voor veel mensen die al rijk zijn in euro's of dollars of ander bezit.
Bitcoin is precies goed voor iedereen die in fiat geld "spaart" of vooral, "wilt" sparen.Playa del C. schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 07:46:
[...]
Gezien jouw sentiment over de mensheid, kan ik je aanraden om de (aller)laatste aflevering van de Avondshow te gaan bekijken.
YouTube: Was vroeger alles beter? | De Avondshow met Arjen Lubach (S6)
De vraag is voor wie 'Bitcoin' precies een eenvoudige oplossing is. Niet eenvoudiger dan ouderwets geld en bankieren voor veel ouderen (60+) en niet een oplossing voor veel mensen die al rijk zijn in euro's of dollars of ander bezit.
Voor de lage inkomens is Bitcoin goed omdat ze zo enigszins wat vermogen kunnen opbouwen (tenzij ze discipline kunnen opbrengen om het voor lange tijd vast te houden, al dan niet in een pensioenfonds waar ze niet zelf bij kunnen)
Voor de midden inkomens is het belangrijk want zij zijn de dragers van de economie en werkgelegenheid. Dus die moeten mijns inziens zeker in Bitcoin om hun gemaakte arbeid lonend te houden.
Voor de aller rijksten hoge inkomens, instituties/vermogenden is het ook goed, want zij kunnen de fiat prijs van Bitcoin opdrijven waardoor alle lagen van de bevolking mee profiteert.
Dit is allemaal als fiat blijft bestaan en blijft ontwaardigen ten opzichte van assets.
Bitcoin als betaalmiddel? No
Bitcoin als spaarmiddel/pensioenfonds? Yes
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Voor software die onderling transacties moet kunnen doen om de geautomatiseerde taken voor die ellendige mensen af te handelen?Playa del C. schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 07:46:
[...]
Vroeger dacht men over het internet alsof het een digitale snelweg was met een web waar je overheen kon surfen en hadden mensen het idee dat je een digitaal uithangbord in een digitale stad met een Work In Progress-animatie nodig had om te laten zien dat een pagina nog niet compleet is.
Op de langere termijn werd het een stuk gereedschap om problemen op te lossen die ontstaan door verdere automatisering van zaken die al lang bestonden in een snailvariant (briefpost, telefoon zonder beeldbellen, enz).
Dus ja.
Dat zit wel Schnorr.

Nee ben ik inderdaad niet. Op het moment trade ik niet totdat het op en neer gezwengel eindelijk eens afgelopen is. Eerst de verkiezingsresultaten maar eens afwachten daarna verderDomino schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:16:
[...]
Nee, tenzij hij het stukkie water links van hem is overgezommen.
(@ScuL zit/zat in NZ)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Nu maar even verder opbouwen en daarna moon?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
TL;DR: 420k s00n.
Of de MA200 op de weekly? 41K
Ergens denk ik: doe maar. Vind de rekt memes altijd het leukste
De SC crypto vorm van SMBTC100K2021 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:45:
[...]
Of de MA200 op de weekly? 41K
Ergens denk ik: doe maar. Vind de rekt memes altijd het leukste
PF rekt zien gaan. Maar dan toch genieten, want memes.
PATS
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dan is de bullmarkt wel in één keer klaar ben ik bang. Dat is nou ook weer niet nodigBushalte schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:55:
[...]
De SC crypto vorm van SM![]()
PF rekt zien gaan. Maar dan toch genieten, want memes.
PATS
[Afbeelding]
Als de 69k het niet houdt, testen we de giga bull flag op de weekly rond 66k. Bij een succesvolle test zou dat extreem gezond en bullish zijntomtom901 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:47:
[...]
Nope, daar boven zit zeker nog wel wat. 70k. 69k is de volgende.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
256-bit sleutel:Vis schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:40:
[...]
Ja hè.. je zou zeggen dat een quantum computer dit wel zou ku.. oh wacht, dit is niet het FO topic sorry laat maar
Combinaties: 2^256
Ongeveer: 1,16×10^77 mogelijkheden
24-woorden BIP39-mnemonic:
Woordenlijst: 2048 woorden
Combinaties: 2048^24
Ongeveer: 1,18×10^79 mogelijkheden
Atomen in het universum:
Geschat tussen: 1×10^80 en 1×10^82.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
[ Voor 104% gewijzigd door Taro op 01-11-2024 11:45 ]
Je kan het uitleggen als bullish. Maar op de een of andere manier is het ook zorgelijk. Er is echt 0 interesse van retail.knakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:40:
Ik hoor in mijn omgeving vrijwel niemand over bitcoin, het is echt nog een berenmarkt in Henk- en Ingridland.
TL;DR: 420k s00n.
Die twijfels had ik vorige cycle ook. Laat in de cycle van 2017/2018 zijn om mij heen mensen ingestapt en die hebben toen zakken vol Ripples en dergelijke gekocht. BTC vonden ze op dat moment "te duur". Veel daarvan zijn in 2019 afgehaakt, hebben hun verlies genomen.zwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:49:
[...]
Je kan het uitleggen als bullish. Maar op de een of andere manier is het ook zorgelijk. Er is echt 0 interesse van retail.
Maar boven de 50K, een mijlpaal die ook veel in het nieuws kwam, zag ik de interesse om mij heen weer terugkomen. Bij de koffieautomaat, in mijn vriendengroep, in de media. Ook toen gingen de meesten overigens weer voor shitcoins als Luna in plaats van BTC. Een enkeling is wel wijzer geworden en hield het bij BTC.
Dat gaat nu ook gebeuren, die mijlpaal is nu 100K. Een psychologische grens die mensen gaat activeren. Als 100K kan, kan 250K ook is dan de gedachte.
De inhaligheid van de mens, het idee van snel geld verdienen, het springen op een trein die al op volle snelheid is, dat is van alle tijden.
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-11-2024 10:59 ]
Mooie shill!
Grapje hoor, ik heb ff gekeken en het ziet er wel interessant uit. Wat is het precies? Een review platform die aan de/een blockchain hangt of iets dergelijks? Zodat reviews niet beïnvloed kunnen worden?
Ik lees ook iets over bot detectie, dat die eruit gefilterd zouden worden? Ik denk dat, dat wel eens een hele belangrijke feature kan zijn. En wat doe je tegen onoprechte reviews? Mensen die wrok jegens een persoon hebben en daarom zijn/haar website/bedrijfje gaan afzagen of juist mensen die door het bedrijf achter de website beloond worden voor een positieve review?
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 01-11-2024 11:46 ]
Boven de 100k komt de tulpenmanie vanzelf wel weer op gang. En gaan Henk & Ingrid op zoek naar nieuwe snoepjes op Bitvaveau.zwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:49:
[...]
Je kan het uitleggen als bullish. Maar op de een of andere manier is het ook zorgelijk. Er is echt 0 interesse van retail.
Heel herkenbaar dit, haha.BTC100K2021 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:57:
[...]
Die twijfels had ik vorige cycle ook. Laat in de cycle van 2017/2018 zijn om mij heen mensen ingestapt en die hebben toen zakken vol Ripples en dergelijke gekocht. BTC vonden ze op dat moment "te duur". Veel daarvan zijn in 2019 afgehaakt, hebben hun verlies genomen.
Maar boven de 50K, een mijlpaal die ook veel in het nieuws kwam, zag ik de interesse om mij heen weer terugkomen. Bij de koffieautomaat, in mijn vriendengroep, in de media. Ook toen gingen de meesten overigens weer voor shitcoins als Luna in plaats van BTC. Een enkeling is wel wijzer geworden en hield het bij BTC.
Dat gaat nu ook gebeuren, die mijlpaal is nu 100K. Een psychologische grens die mensen gaat activeren. Als 100K kan, kan 250K ook is dan de gedachte.
De inhaligheid van de mens, het idee van snel geld verdienen, het springen op een trein die al op volle snelheid is, dat is van alle tijden.
Ik ben zelf één van die Ripple mensjes geweest eind 2017. Wel mijn les geleerd daarvan, heb nog wel altijd een paar shitcoins in mijn PF maar ik zit voor 97% (nog snel even moeten checken) in BTC en ETH, waarbij BTC 79% van mijn gehele PF is.
En ik heb dus één vriend die het principe van de dip kopen redelijk snapt en best aardig in de buurt van de bodem mij polste of het een goed moment was om te kopen. Ik heb hem toen gezegd dat hij het wel begreep. Uiteindelijk heeft ie het niet gedaan want hij vond BTC vooral manipulatie en schimmig enzovoort.. Denk je dat iemand het snapt, valt ie toch zo door de mand.
In februari / maart toen we voor het eerst 73k noteerden kwam het op gang hier. 'En, al winst genomen?' 7/8 maand later en het is *krekel geluid* Zelfs van vrienden die ook in bitcoin zitten en tig meuk aan alts hebben geen meme meer voorbij zien komen van to the moon afgelopen dagen.zwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:49:
[...]
Snap het ook wel. Want als je bitcoin op 64/69k in 2021 al te duur vond dan vind je dat nog steeds in 2024. Omdat men nog steeds denkt in 'als ik bitcoin koop moet ik meteen 1 bitcoin kopen' Dus laat maar zitten, ik sla wel selderij, pannekoeken en andere meuk in. Terwijl je ook stapsgewijs voor mij part per 0,1 of 0,01 bitcoin in kan stappen. Maar dat vind men niet de moeite waard.
Tijd voor een 10:1 coin splitJoosie200 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:10:
[...]
In februari / maart toen we voor het eerst 73k noteerden kwam het op gang hier. 'En, al winst genomen?' 7/8 maand later en het is *krekel geluid* Zelfs van vrienden die ook in bitcoin zitten en tig meuk aan alts hebben geen meme meer voorbij zien komen van to the moon afgelopen dagen.
Snap het ook wel. Want als je bitcoin op 64/69k in 2021 al te duur vond dan vind je dat nog steeds in 2024. Omdat men nog steeds denkt in 'als ik bitcoin koop moet ik meteen 1 bitcoin kopen' Dus laat maar zitten, ik sla wel selderij, pannekoeken en andere meuk in. Terwijl je ook stapsgewijs voor mij part per 0,1 of 0,01 bitcoin in kan stappen. Maar dat vind men niet de moeite waard.
Op de beurzen garantie voor succes.
retail was er de vorige cycles ook pas laatste jaar bij. Wat hier al een paar mensen zeggen, bij 100k rollen ze er allemaal weer in om de top te kopen.zwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:49:
[...]
En vergeet niet dat ETF's ook gretig gekocht worden door Retail boomers. Vorige cycles kochten die zelf btc. ETF is dan wel wat makkelijker voor een 60+er
ik vraag het mij af. Voor de perfectstorm moet m.i. alles alligned zijn. Bv lage rentes, booming stockmarket, veel media andacht etc etc. Dat zie ik nu niet terug.knakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:07:
[...]
Boven de 100k komt de tulpenmanie vanzelf wel weer op gang. En gaan Henk & Ingrid op zoek naar nieuwe snoepjes op Bitvaveau.
De US elections zouden een trigger kunnen zijn.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Gerappateerd, ik vind dit echt reclame/shillen. Doen we hier toch niet?
[ Voor 49% gewijzigd door Taro op 01-11-2024 11:46 ]
eerlijk gezegd wat jij vraagt is voor mij te technisch.. ik heb je vraag doorgestuurd en laat het je wetenYES schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:02:
[...]
Mooie shill!
Grapje hoor, ik heb ff gekeken en het ziet er wel interessant uit. Wat is het precies? Een review platform die aan de/een blockchain hangt of iets dergelijks? Zodat reviews niet beïnvloed kunnen worden?
Ik lees ook iets over bot detectie, dat die eruit gefilterd zouden worden? Ik denk dat, dat wel eens een hele belangrijke feature kan zijn. En wat doe je tegen onoprechte reviews? Mensen die wrok jegens een persoon hebben en daarom zijn/haar website/bedrijfje gaan afzagen of juist mensen die door het bedrijf achter de website beloond worden voor een positieve review?
Oh, ik dacht even dat jij direct betrokken was bij het project, haha. Oké, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggenkaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:16:
[...]
eerlijk gezegd wat jij vraagt is voor mij te technisch.. ik heb je vraag doorgestuurd en laat het je weten
Met die ETF's krijg je nu een nieuwe groep erbij, die gaan straks met hun hele brokeraccount all-in. Sommigen gaan zelfs hun lending limiet helemaal benutten voor maximale exposure.anti elppa schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:12:
[...]
retail was er de vorige cycles ook pas laatste jaar bij. Wat hier al een paar mensen zeggen, bij 100k rollen ze er allemaal weer in om de top te kopen.
En vergeet niet dat ETF's ook gretig gekocht worden door Retail boomers. Vorige cycles kochten die zelf btc. ETF is dan wel wat makkelijker voor een 60+er
Daarbij is er veel meer institutionele interesse sinds 2021 vanwege de standpunten van de SEC, met het accepteren van de ETF hebben ze in feite BTC erkend als assetclass.
Dat gaat een gigantische blow-off genereren:
1. de groep die normaal de top kocht gaat terugkeren, wellicht in mindere mate dan voorheen vanwege de economische omstandigheden en omdat ze al een keer rekt zijn gegaan in een vorige cycle. Laten we deze groep de Wallstreetbets/Robinhood/Bitvavo brigade noemen.
2. de dertigers, veertigers, vijftigers en ouder met een brokeraccount kunnen nu met een paar muisklikken in BTC FOMO'en. Zeker in landen waar men zelf voor het pensioen moet sparen zijn dit accounts met flinke saldi.
3. de groep hodlers, die groep wordt iedere cycle groter, die doorgaan met DCA
4. institutionele interesse.
De uitdaging is om een goeie exit te kiezen. Als je geen glazen bol hebt, is stapsgewijs uitstappen de beste optie.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-11-2024 11:25 ]
i wished i was that smartYES schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:17:
[...]
Oh, ik dacht even dat jij direct betrokken was bij het project, haha. Oké, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen
wat ik al eerder zei , crypto gaat / is aan het evolueren , het is niet alleen maar valuta en beleggings shit ...
Als je ziet wat men probeert uit de grond te stampen... Helaas staat alles nog in de kinderschoenen, en als je niet oplet, word je ook nog eens opgelicht door scammers. (Als iets in de crypto-wereld te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat in 90% van de gevallen ook een scam.)
Die godcandles van bitcoin zorgen vanzelf voor FOMO. Hoge rente, matige stockmarket, allemaal geen probleem. Oplopende begrotingstekorten doen hun werk wel. En blackrock.MrFX schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:14:
[...]
ik vraag het mij af. Voor de perfectstorm moet m.i. alles alligned zijn. Bv lage rentes, booming stockmarket, veel media andacht etc etc. Dat zie ik nu niet terug.
De US elections zouden een trigger kunnen zijn.
Oh en btc dominance zie ik ook wel naar 70-80 procent gaan komende weken.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 01-11-2024 11:29 ]
Mooi dat je 90% zegt, in het echte leven is dit 99%. Ik heb nergens anders zoveel en zo vaak extra geld gekregen in de vorm van airdrops e.d. als in crypto.kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:23:
[...]
i wished i was that smart![]()
wat ik al eerder zei , crypto gaat / is aan het evolueren , het is niet alleen maar valuta en beleggings shit ...
Als je ziet wat men probeert uit de grond te stampen... Helaas staat alles nog in de kinderschoenen, en als je niet oplet, word je ook nog eens opgelicht door scammers. (Als iets in de crypto-wereld te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat in 90% van de gevallen ook een scam.)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Eens, er is veel meer mogelijk. Echter, er zijn teveel onzin projecten. Projecten die beweren baanbrekende zaken te gaan voortbrengen en vervolgens iets hebben waar nauwelijks een usecase voor is. En er zijn teveel projecten die een cryptomuntje hebben die niets toevoegt aan het project zelf.kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:23:
[...]
Blockchain technologie is super mooi, maar het is ook een uitstekend vehikel om puur en alleen geld mee te verdienen.
Hoe definieer je retail? Wij zijn feitelijk ook gewoon retail investeerders. We zijn er alleen eerder bij.zwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:49:
[...]
Vorige cycle kwam de retail mania ook pas opgang rond de 60k. Dat is bijna 200% boven de ATH van 2017. Zodra de massa arriveert wordt het tijd om af te schalen.
kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:23:
[...]
:strip_exif()/f/image/TRO1FNSCuJWs7yxgNDRXnvh7.png?f=user_large)
Er wordt hier continue geouwehoerd en memes gemaakt. Als je hier een project aanprijst zonder echte onderbouwing (en/of om er zelf beter van te worden doordat je mensen een muntje wilt laten kopen) wordt het een shill genoemd.
Mayhem reageerde op jouw post over Flipit, dat hij het een shill vind en gerapporteerd heeft bij de mods (geen idee of hij dat serieus meent of ook weer liep te ouwehoeren) en MrFX reageert daar weer op met een meme.
Dat is juist positief. Anders kon je nu niet profiteren van laag inkopen. Geloof me, zodra Bitcoin boven de 100k schiet, zullen je familie, vrienden en collega's er weer volop over praten.zwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:49:
[...]
Weak hands heb je nu toch niks aan.
[ Voor 4% gewijzigd door mrlemons op 01-11-2024 11:35 ]
Voor corona was dit het geval: je kreeg gewoon gratis coins (geld) via airdrops en door mee te doen aan acties. Maar tegenwoordig, als ik een e-mail krijg met als onderwerp 'AIRDROP', negeer ik die volledig. Het is nu veel te gevaarlijk door al die scammersLiberteh schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:28:
[...]
Mooi dat je 90% zegt, in het echte leven is dit 99%. Ik heb nergens anders zoveel en zo vaak extra geld gekregen in de vorm van airdrops e.d. als in crypto.
Trap er niet in jongens. dit is een valsstrik.
dit is de actuele maanstand:

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Moeten we eerst maar eens zien te halen.knakworst schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:07:
[...]
Boven de 100k komt de tulpenmanie vanzelf wel weer op gang. En gaan Henk & Ingrid op zoek naar nieuwe snoepjes op Bitvaveau.
100kzwembroek schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:39:
[...]
Moeten we eerst maar eens zien te halen.Er wordt over 100k gesproken alsof het niets is.
Da's niets.
Over maan gesproken. De Bear moon is weer begonnen. No jokes.Aeronaut schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:35:
[...]
Trap er niet in jongens. dit is een valsstrik.
dit is de actuele maanstand:
[Afbeelding]
YES schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:31:
[...]
Er wordt hier continue geouwehoerd en memes gemaakt. Als je hier een project aanprijst zonder echte onderbouwing (en/of om er zelf beter van te worden doordat je mensen een muntje wilt laten kopen) wordt het een shill genoemd.
Mayhem reageerde op jouw post over Flipit, dat hij het een shill vind en gerapporteerd heeft bij de mods (geen idee of hij dat serieus meent of ook weer liep te ouwehoeren) en MrFX reageert daar weer op met een meme.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wsONmv7VMsFgF814wv9UONMg.jpg?f=user_large)
kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:45:
[mbr]Knip. Spam/reclame[/]

yup .. This is what the level of Tweakers has become. ...YES schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:31:
[...]
Overigens, ik gaf geen persoonlijke links, alleen de link naar het project waar je de informatie kon vinden. Het maakt mij niet uit of je de munten wel of niet koopt ( niet dat er momenteel munten zijn vrijgegeven); ik zeg ook niet dat je moet investeren. Je kunt de applicaties ook gebruiken zonder dat je ook maar 1 cent hoeft uit te geven.
ik probeer hier te zeggen dat crypto niet alleen valuta is , wat ik hier alleen maar zie ...
moon this moon that .. bla bla bla
[ Voor 27% gewijzigd door kaltun op 01-11-2024 12:04 ]

gekkegeit
gekkigheid
geitenbende
hier. Zou de koers een dipje gemaakt hebben? Chill, we gaan al weer naar boven (voor zo lang het duurt).
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je hebt dit van de week ook al aangehaald hier en het is het enige wat je komt zeggen volgens mij. Dat is de definitie van shillen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Mwha, valt wel mee. Je loopt gewoon weer zonder duidelijke reden hetzelfde muntje te shillen en daar komen memes als reactie op.kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:59:
yup .. This is what the level of Tweakers has become. ...
Je doet alsof het een super geweldig nieuw muntje is - want de onderliggende tech is super dik en het draait niet alleen maar om winst!! - maar vervolgens kun je niet eens antwoord geven op de eerste de beste inhoudelijk vragen.
Kortom: opvallende shill
#guere4modGuere schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:05:
[...]
[...]
Mwha, valt wel mee. Je loopt gewoon weer zonder duidelijke reden hetzelfde muntje te shillen en daar komen memes als reactie op.
Je doet alsof het een super geweldig nieuw muntje is - want de onderliggende tech is super dik en het draait niet alleen maar om winst!! - maar vervolgens kun je niet eens antwoord geven op de eerste de beste inhoudelijk vragen.
again waar heb ik over een munt geshilled .. ik had het over een project .. en er zijn niet eens munten beschikbaar , het is applicatie wat je kan gebruiken zonder uberhaupt 1 cent uit te gevenGuere schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:05:
[...]
[...]
Mwha, valt wel mee. Je loopt gewoon weer zonder duidelijke reden hetzelfde muntje te shillen en daar komen memes als reactie op.
Ik heb nog een keer gekeken en mis eigenlijk een beetje het blockchain aspect. Je hebt gelijk dat je geen coin zit te shillen maar wel een project dat gebaseerd zou zijn op blockchain als ik mij dit goed herinner. Indien het op blockchain is gebaseerd dan heeft flipit alsnog de touwtjes (lees: reviews) in handen in plaats van dat dit gedecentraliseerd en onafhankelijk betrouwbaar is.kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:15:
[...]
again waar heb ik over een munt geshilled .. ik had het over een project .. en er zijn niet eens munten beschikbaar , het is applicatie wat je kan gebruiken zonder uberhaupt 1 cent uit te geven
Verder ziet het project er glimmend uit maar werkt het vrij bagger momenteel.
[ Voor 5% gewijzigd door Liberteh op 01-11-2024 12:26 ]
Vanmorgen heb ik 20% op het “dipje” gekocht, zouden jullie bijv. dit weekend nog 40% kopen en de overige 40% na de verkiezingen?
Kan ook nu alles doen maar omdat het zo volatiel is, denk ik niet dat we alleen maar omhoog gaan, en er nog wel een koopkans komt..
Did I spot retail?Ad Hox schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:25:
Ik wil graag in positie komen met een relatief groot bedrag (long term investment).
Vanmorgen heb ik 20% op het “dipje” gekocht, zouden jullie bijv. dit weekend nog 40% kopen en de overige 40% na de verkiezingen?
Kan ook nu alles doen maar omdat het zo volatiel is, denk ik niet dat we alleen maar omhoog gaan, en er nog wel een koopkans komt..
Het zijn nu volatiele tijden. Ik zou de labor data vanavond afwachten.
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 01-11-2024 12:28 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Niemand kan de toekomst voorspellen. Voor hetzelfde geldt dipt btc op/na 5 november maar is dat naar een niveau waarbij je denkt "had ik nou maar alles op 70k er in gestopt!"Ad Hox schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:25:
Ik wil graag in positie komen met een relatief groot bedrag (long term investment).
Als het long term is dan zou ik me niet teveel zorgen maken om timing momenteel
Er is nooit een precies moment dat goed is. Als je het fiat potje klaar hebt staan, en het een potje is dat je kan missen als het fout gaat (zal niet, maar dit is de verplichte disclaimer over beleg niet met geld dat je niet kan missen), ga er dan voor en gooi de overige 80% er ook in. Yolo. NFA.Ad Hox schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:25:
Tja, ik heb spijt dat ik in januari dit jaar niet lump sum heb gedaan… Achteraf kijk je een koe in de kont.Ad Hox schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:25:
Vanavond? Dat is al over een uur heColdcat schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:27:
[...]
Did I spot retail?
Het zijn nu volatiele tijden. Ik zou de labor data vanavond afwachten.
Je liegt, gozer. Alleen al het feit dat je wéér een poging doet om dit project te promoten ondanks dat je er vorige keer duidelijk op gewezen bent zegt genoeg: je wil het actief promoten.kaltun schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:15:
again waar heb ik over een munt geshilled .. ik had het over een project .. en er zijn niet eens munten beschikbaar , het is applicatie wat je kan gebruiken zonder uberhaupt 1 cent uit te geven
Het is niet moeilijk om er doorheen te kijken - denk je nou echt dat we niet even een paar minuten dit project kunnen googlen? Er zit wel degelijk een gaar obscuur muntje achter dat dienst doet als utility / governance / reward token binnen het ecosysteem. Dit muntje wordt binnen het systeem gewoon gepromoot. Tevens verkopen ze dure nodes met als lokkertje dat je dan direct beta gebruiker mag worden én rewards krijgt in de vorm van... ra ra... hun token! Ook staat er in sponsored posts op crypto sites overduidelijk dat je token rewards kunt ontvangen door nu deel te nemen in de beta! Kortom: je kan er zelf beter van worden als je dit project gaat shillen.
De grafiek is ook weer vrij typisch:
edit: knip, excuus, die grafiek klopt inderdaad niet! Het betrof een andere token met exact dezelfde naam & ongeveer dezelfde launch time, maar het bleek een andere token te zijn. Echter, dat maakt het eigenlijk nog mooier: de tokens behorende aan [het project in kwestie] worden vooralsnog alleen intern verdeeld onder de initiële deelnemers. Er is ook een fors blok tokens gealloceerd voor (beta) gebruikers die - je verwacht het niet - nieuwe gebruikers naar het platform lokken. Staat letterlijk zo in hun whitepaper.
Tenslotte: kijk nou eens kritisch naar je eigen posts. Je zegt zelf al: er mag hier best veel, zelfs alleen maar "moon!!" roepen wordt meestal gedoogd. Kortom: er wordt hier relatief weinig ingegrepen door de mods.
En toch wordt jouw bijdrage tot twee maal toe weggehaald. In plaats van meteen in slachtofferrol te kruipen is het wellicht handig om - zeker bij de tweede keer - jezelf af te vragen waarom jij als enige wordt weggemod. Misschien doe je toch iets dat in strijd is met de regels bovenaan de quickreply.
[ Voor 16% gewijzigd door Guere op 01-11-2024 19:18 ]
100% all in met market buy, zijn we gelijk door de 74KAd Hox schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:25:
Gisteren ook nog eens wat bijgekocht, zonder twijfel een buy high op 72K. Past volledig in mijn strategie trouwens.
Paar kratjes ingeschoven. Wie weet.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!