Ze gaan het encrypted in de openbare blockchain vastleggen. A=1, b=2, c=3..BTC100K2021 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:56:
[...]
Oh mooi, NASA gaat ADA gebruiken om de voorraad WC-papier bij te houden. Dikke pump!
Das war einmal, in 2017 zouden dit soort "Partnerships" weer reden voor een groene kaars zijn.
De kans is 0 dat NASA belangrijke informatie in een openbare blockchain gaat vastleggen.
Werk?Gipsy King schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:58:
[...]
Talk to the bagg, ik ga weer aant werk,
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Haha, doe dat nou maar nietGipsy King schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:37:
DIkke TECHStop eens met lelijk doen.
Anders slinger ik mijn zak tegen je aan
As usual: ik maak grapjes. Soms vast wel met een kern van waarheid, maar het is absoluut niet tegen een specifiek persoon gericht. In tegenstelling tot iemand anders die het gisteravond nodig vond om een gewaardeerd SC member onnodig hard aan te vallen.
i know dudeGuere schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:05:
[...]
Haha, doe dat nou maar niet
As usual: ik maak grapjes. Soms vast wel met een kern van waarheid, maar het is absoluut niet tegen een specifiek persoon gericht. In tegenstelling tot iemand anders die het gisteravond nodig vond om een gewaardeerd SC member onnodig aan te vallen.
Haha SC...
Saaie koers of dump en we bitchfighten elkaar de tent uit onder het slaken van luide berenkreten.
BTC moon en de tetten + memes en autos vliegen je om de oren.
Nooit saai. Bedankt dames
Waar blijft de USA pump deze donderdag?
Edit: @Gipsy King das gewoon AI man. Je lult nu tegen een bot.
Saaie koers of dump en we bitchfighten elkaar de tent uit onder het slaken van luide berenkreten.
BTC moon en de tetten + memes en autos vliegen je om de oren.
Nooit saai. Bedankt dames
Edit: @Gipsy King das gewoon AI man. Je lult nu tegen een bot.
[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 31-10-2024 14:11 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja die moet z’n gruwelijke oogkleppen eens afzettenGuere schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:05:
[...]
As usual: ik maak grapjes. Soms vast wel met een kern van waarheid, maar het is absoluut niet tegen een specifiek persoon gericht. In tegenstelling tot iemand anders die het gisteravond nodig vond om een gewaardeerd SC member onnodig hard aan te vallen.

Maar denk dat dit de algehele reactie was :
:gifsicle():strip_exif()/f/image/cvZoaWkYXNjeILK9TnRmL2nM.gif?f=user_large)
Guere schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:05:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vAfjHdcijWwVFbUXU15zpEeX.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hmmm heb denk ik iets gemist. Ff teruglezen.
Die bagholder loopt de trap op. Gaat er in ieder geval iets nog omhoog.Gipsy King schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:58:
[...]
[Afbeelding]
Gaat het toch weer donderdag dipdag worden?
Op de beurs in ieder geval.. daar is het al een hele week dipweek
Op de beurs in ieder geval.. daar is het al een hele week dipweek
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Er komt een dag....knakworst schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:38:
[...]
Die bagholder loopt de trap op. Gaat er in ieder geval iets nog omhoog.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VJFrsGNXLJpT3MmYxYggX8NY.gif?f=user_large)
Er is maar 1 TA die ik vertrouw en dat is het karmaverloop van @Guere
Duidelijk dat er nog dit jaar een giga candle omhoog komt
Duidelijk dat er nog dit jaar een giga candle omhoog komt
Lichtpuntje...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large)
[ Voor 64% gewijzigd door knakworst op 31-10-2024 14:56 ]
Werken? Wasda?Gipsy King schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:58:
[...]
[Afbeelding]
/aldus [SC] na de top medio 2025
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
:strip_exif()/f/image/KyNl6b1zPIcWxUEYFP7qi7lN.png?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
zodra btc op 90k staat zal cro ook wel weer 20 dollarcent doen. Zo gaat het in de crypto wereld.
Fixedmannowlahn schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:06:
[...]
zodra btc op 90k staat zal cro ook wel weer 8 dollarcent doen. Zo gaat het in de crypto wereld.
MacD maar vast gebeld dat ik er om 4 uur ben voor mijn shift.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
mooi naaldje idd. Stonks bloed rood iig
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het gaat nooit in 1 keer door een sterke weerstand heen.Oepsje schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:08:
Waarom alles incl. Stonks in 't rood?
Kun je nagaan dat een boomer zo'n app installeerd om Bitcoin te kopen. Bij zo'n bericht neem je dat toch niet meer SerieusAlterBridge schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:18:
[Afbeelding]
Elke dag zie ik weer nieuwe zooi. Mag echt verboden worden….
Het wordt tijd dat je bij de Rabobank Bitcoin kunt kopen in de app. Het logo is alvast oranje.
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 31-10-2024 15:20 ]
Ben benieuwd hoeveel retail de top gekocht heeft.
top? welke top? ik heb geen 420k op de klokken gezientomtom901 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:25:
Ben benieuwd hoeveel retail de top gekocht heeft.
anti elppa schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:26:
[...]
top? welke top? ik heb geen 420k op de klokken gezien

Maar... iets serieuzer: waar verwacht jij een eerste support? We hebben natuurlijk weinig getest in de run van 67k naar 73k.
Donderdag dipdag doet zn naam weer aan hoor

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
@sjorremans tja einde uptober. Hopelijk geen Noooooooooooovember maar Upvember. Voordat je het weet staat Chinees Nieuw Jaar weer voor de deur
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zei het nogAlterBridge schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 23:30:
De greed meter moet al ontploffen als ik deze berichten lees.
Mochten we nu flink dippen dan denk ik weer ‘ik had het toch kunnen weten met al die topsignalen’ :P!
69.5 moet toch wel kopers uitlokken.Guere schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:46:
[...]
Maar... iets serieuzer: waar verwacht jij een eerste support? We hebben natuurlijk weinig getest in de run van 67k naar 73k.
wel lekker voor RSI ed. Kunnen we iig zeker plankgas door die ath de volgende keer
Funding nog neutraal @anti elppa ?
Weekly en zelfs daily zien er gewoon mega bullish uit. Moon soon. Stack sats.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
yes strak 0,01% bij alle exchanges.Vis schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:58:
Funding nog neutraal @anti elppa ?
De vraag is hoe ver we terug vallen. 69k lijkt me niet raar, 66k lijkt me het minimum om niet terug te vallen tot de 62k range.anti elppa schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:56:
wel lekker voor RSI ed. Kunnen we iig zeker plankgas door die ath de volgende keer
https://www.ad.nl/economi...en-benzineprijs~a592abd3/Mogelijke overwinning van Trump heeft nu al effect op onze rente, bitcoin en benzineprijs
Bitcoin
De verkiezingskansen van Trump zijn goed nieuws voor de koers van cryptomunt bitcoin. De presidentskandidaat is de lieveling van de cryptobeleggers geworden, nadat hij zijn steun uitsprak voor cryptomunten. Dat zorgde voor een run, zoals op de bitcoin, de grootste cryptomunt. De koers van de bitcoin steeg van 54.000 dollar in augustus tot ruim 72.000 dollar deze maand.
Knip, geen idee wat dit hier doet
[ Voor 97% gewijzigd door tomtom901 op 31-10-2024 16:37 ]
Lijkt me een sterk verhaal maar who knows ...
Exclusive Press Conference of SATOSHI NAKAMOTO
We are delighted to announce that Satoshi Nakamoto has agreed to reveal his true identity to the world. PR London Live is planning to host a Press Conference on 31st October 2024 at the Frontline Club in London.
...
Absolute Proof
Genuine Authentic Proof that this is the REAL Satoshi !
https://www.prlondonlive.com/listings
We are delighted to announce that Satoshi Nakamoto has agreed to reveal his true identity to the world. PR London Live is planning to host a Press Conference on 31st October 2024 at the Frontline Club in London.
...
Absolute Proof
[ Voor 29% gewijzigd door Mr. Jinx op 31-10-2024 16:20 ]
Mr. Jinx schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:15:
...
Absolute Proof

looks legit. hij hoeft enkel een tx te signen.
Boeie... Kraak dit maar eens.Mr. Jinx schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:15:
...
Absolute Proof
:strip_exif()/f/image/zX5872FdEIGBqJv8Taie95qd.jpg?f=fotoalbum_large)
Crypto maakt je echt verrot.
Zit ik hier te 'werken' vang ik een gesprek op over stonks. Die mensen zijn rond de 30 jaar oud. Investeren in de grootste bedrijven ter wereld. Geld is over 20 jaar echt zoveel meer waard. Dikke rente van 2%.
Ik moet me inhouden om op YouTube uit woede niet THERE IS NO SECOND BEST op te zetten. Uit medelijden gewoon.
Zit ik hier te 'werken' vang ik een gesprek op over stonks. Die mensen zijn rond de 30 jaar oud. Investeren in de grootste bedrijven ter wereld. Geld is over 20 jaar echt zoveel meer waard. Dikke rente van 2%.
Ik moet me inhouden om op YouTube uit woede niet THERE IS NO SECOND BEST op te zetten. Uit medelijden gewoon.
gewoon een 10h versie aanzetten van mijn grote voorbeeld.Kan geen kwaadColdcat schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:25:
Crypto maakt je echt verrot.![]()
![]()
Coldcat schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:25:
Crypto maakt je echt verrot.![]()
![]()
Ik zie hints voor een groene toekomst!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vgWm9vcnmG8eBbT3GyKisqKW.jpg?f=user_large)
70.3k first stop.Guere schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:46:
[...]
Rond 73k wat verkocht, maar gisteravond sloeg de fomo weer toe. Kan ik alsnog van deze daling meegenieten. Alles voor het groepsgevoel.
lag me kloten uit mijn broek als morgen blijkt dat blackrock gewoon door gegaan is met kopen vandaag....iets met buy the dip
shiiit, ALLE woorden van mijn seedphrases staan erop, shiiit mijn key is niet meer veiligByteMe_ schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:39:
[...]
Ik zie hints voor een groene toekomst!
[Afbeelding]

nothing stops this train
Ja hè.. je zou zeggen dat een quantum computer dit wel zou ku.. oh wacht, dit is niet het FO topic sorry laat maarKol Nedra schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:34:
[...]
shiiit, ALLE woorden van mijn seedphrases staan erop, shiiit mijn key is niet meer veilig
ja eigenlijk gewoon de 70k zone. Zou mooi zijn als we daar support van maken. Dit alles is extreem gezond. Verder zou zone rondom 68.5 ook nog kunnen. Iig niet lager dan de 65,5k ivm higher lows.
eerste support ligt op 69kGuere schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:46:
[...]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Nope, daar boven zit zeker nog wel wat. 70k. 69k is de volgende.
yep. Volume neemt nu al sterk af. gok dat we als niets geks gebeurd of fud langs komt, hier wel een bodem makentomtom901 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:47:
[...]
Nope, daar boven zit zeker nog wel wat. 70k. 69k is de volgende.
Denk zelf nog 1 pushanti elppa schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:53:
[...]
yep. Volume neemt nu al sterk af. gok dat we als niets geks gebeurd of fud langs komt, hier wel een bodem maken
Ik hou zelf rekening met onderstaande events:
Labor data
Verkiezingen
FOMC meeting
Ieder kan voor veel onrust zorgen. Volgende week eind van de week weten we de richting definitief.
Mijn vogel vroeg zich al af waar ik ze verstopt had, wou graag een hapjeAlterBridge schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:18:
[Afbeelding]
Elke dag zie ik weer nieuwe zooi. Mag echt verboden worden….
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Technisch gezien is daar gewoon niet op te traden.Coldcat schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:48:
[...]
Labor data
Verkiezingen
FOMC meeting
Ieder kan voor veel onrust zorgen. Volgende week eind van de week weten we de richting definitief.
btc-d al 60.3%knakworst schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:49:
Ether ook weer een dieptepuntje geprint.
[Afbeelding]
Ik verwacht echt een chaos week. Maar hodl.Coldcat schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:48:
[...]
Labor data
Verkiezingen
FOMC meeting
Alpina schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:23:
[...]
Ik verwacht echt een chaos week. Maar hodl.
:strip_exif()/f/image/Ytyc2M8Wsw9FNU5IQCSZ0VrS.png?f=user_large)
Poging tot snappen: liquiditeit aan onderkant grotendeels verdwenen, wel nog duidelijke gele lijn aan bovenkant -> time to go up ?anti elppa schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:39:
mooi hoe dit flipt. wat longs rekt gegaan bij 70k en veel shorts gesloten aan de bovenkant. Zie paar posts terug situatie 15min terug
[Afbeelding]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En het mooie is dat dat op 73.6k ligt, kleine versnelling door alle liquidaties erbij et voila: Een nieuwe ATH.twit schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:55:
[...]
Poging tot snappen: liquiditeit aan onderkant grotendeels verdwenen, wel nog duidelijke gele lijn aan bovenkant -> time to go up ?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Explainer liquiditytwit schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:55:
[...]
Poging tot snappen: liquiditeit aan onderkant grotendeels verdwenen, wel nog duidelijke gele lijn aan bovenkant -> time to go up ?
Liquiditeit op zo'n heatmap zijn limit orders, dus buys of sells, maar ook bijvoorbeeld stoploss. Prijs wordt als een magneet aangetrokken tot liquiditeit, omdat het raken van zo'n level een prijsbeweging triggert. De limit orders gaan af, maar in het geval van een stoploss kan het bijvoorbeeld ook een market order triggeren. Als zo'n liquidity level met genoeg volume geraakt wordt dan kan dat een storm aan orders triggeren, waardoor de koers heftig kan reageren.
Op dit moment is een groot deel van de (zichtbare) liquidity weggenomen, waardoor een beweging omhoog waarschijnlijk(er) wordt. Liquiditeit zegt echter niet alles, want prijs kan ook reageren op andere levels van support en resistance waar mensen last minute in limiten, of in marketen. Dat zie je dan niet terug op zo'n heatmap.
Zet net de pc aan. Dagje op het water geweest zonder charts. Ik zie dat het de goede kant uit gaat. Maar ben pissed off. PR meerval van tegen de 2 meter klapte door mijn lijn. Dus na die grafwedstrijd van gister nu vandaag dubbel rekt. Dus die charts boeien me nu ook niet zo. En Bitcoin boven de 70k is nog steeds bullish. Alleen als Bitcoin de weekly close onder de 70k sluit is het bearish wat mij betreft. Morgen eerst de labour markt cijfers. Zonet wel even de nieuwe Cowen in de auto afgespeeld en die zegt dat alts nog rekter gaan dan rekt. Net als ETH. Die schijnt richting de1200 dollar te gaan. Dus ik heb geen haast.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Donderdag dipdag is nog niet voorbij zo te zien
De richting is gegarandeerd naar rechts!Coldcat schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:48:
[...]
Labor data
Verkiezingen
FOMC meeting
Afgelopen weekend was ie anders ineens een uur naar linkselektriekert schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:17:
[...]
De richting is gegarandeerd naar rechts!
/s
Aan de schijven gezeten toevallig?Domino schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:23:
[...]
Afgelopen weekend was ie anders ineens een uur naar links![]()
/s
dat was een korte 69, maar het was er een!
nothing stops this train
Dot onder de 4 dollar. Buitenkansje.
Wat een prachtige daily chart.
Jep perfect. 7dma aangetikt. Op alles onder de 4h volledig oversold. Funding neutraal. Depth charts mooi. Dit was exact wat we nodig hadden als nieuwe brandstof voor een volgende poging.zwembroek schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:15:
Wat een prachtige daily chart.
Normaal zou ik zeggen, maandag nieuwe poging. Maar hangt ff af of het die vuilnisman met oranje kop word, of dat mens met een iq van 60 die nog geen 3 zinnen op een logische, samenhangende manier aan elkaar kan knopen, zoals elk kind vanaf groep 7 dat wel kan.
Dat onze winst moet afhangen van die 2 wereldrampenanti elppa schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:22:
[...]
Jep perfect. 7dma aangetikt. Op alles onder de 4h volledig oversold. Funding neutraal. Depth charts mooi. Dit was exact wat we nodig hadden als nieuwe brandstof voor een volgende poging.
Normaal zou ik zeggen, maandag nieuwe poging. Maar hangt ff af of het die vuilnisman met oranje kop word, of dat mens met een iq van 60 die nog geen 3 zinnen op een logische, samenhangende manier aan elkaar kan knopen, zoals elk kind vanaf groep 7 dat wel kan.
anti elppa schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:22:
[...]
Jep perfect. 7dma aangetikt. Op alles onder de 4h volledig oversold. Funding neutraal. Depth charts mooi. Dit was exact wat we nodig hadden als nieuwe brandstof voor een volgende poging.

knakworst schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:10:
Dot onder de 4 dollar. Buitenkansje.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ROnbQNc8HqUybvKuyaGiEfih.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Als we dumpen omdat Trump wint is het een sell the news event en was het ingeprijsd. Als we dumpen als Harris wint dan komt het door Harris. Ik denk serieus dat de labour markt cijfers van morgen nog belangrijker zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!