A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
risico spreiding?FrambozenTaart schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:19:
[...]
Waarom zou het naar Bitcoin gaan?
iets wat op een duidelijke ATH staat is het verstandig om plukje te verkopen
nothing stops this train
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Risiscospreiding door te switchen naar de meest volatiele asset van de globale marketcap top 10 is niet hoe de meeste normies te werk gaan.Kol Nedra schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
risico spreiding?
iets wat op een duidelijke ATH staat is het verstandig om plukje te verkopen
Ik denk dat wederom de mensen die geen haast hebben met het verzilveren van Bitcoin winsten aan het langste eind zullen trekken doordat voor hen de tijdlijn ondergeschikt is aan de mogelijkheden van de tech, in de: toekomst.
Maar kan net zo goed de eerste beste shitcoin mentaliteit zijn om zo snel mogelijk bags te dumpen.
Waarom zou je ook? Een aandeel als NVDA is keihard gestegen, maar de winstgevendheid en omzet stijgt net zo hard mee. Waarom zou je een relatief veilige belegging inruilen voor een zak met internet muntjes.FrambozenTaart schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:24:
[...]
Risiscospreiding door te switchen naar de meest volatiele asset van de globale marketcap top 10 is niet hoe de meeste normies te werk gaan.
Binnen crypto is de liquiditeit teveel versplinterd met die oneindige lijst shitcoins.
Ik ben wel klaar met al die projecten met 0,0 usecase. Je denkt dat we vervolgens niet dieper kunnen zinken maar dan krijgen we ineens ook nog ontelbare memecoins. Die nemen niet eens meer de moeite om een whitepaper bij elkaar te stelen. Mensen, ook in dit forum, traden vervolgens die muntjes alsof het blue chip aandelen zijn.
Als we deze cycle geen nieuwe ATH zetten en we daarmee van het gezwel dat we shitcoins noemen af kunnen komen doordat iedereen zo hard rekt gaat dat ze niet meer terugkomen dan heb ik daar vrede mee.
Dat heeft niks te maken met een ander geen gains gunnen, maar het parasiteren op het succes van BTC door deze drek heeft lang genoeg geduurd.
Make BTC great again!
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-10-2024 10:44 ]
Het pumpje van vannacht tot 67.5k wordt als de laatste 'bait' gezien voordat de eerste grote dump naar 58-61k zone zou moeten plaatsvinden. Dat zou vandaag of morgen moeten gebeuren.
De meningen lijken nog steeds heel stevig verdeeld. Het komt er echt op neer hoe het neergaande kanaal wordt getekend om te bepalen of de lijn nu rejected is of juist support is geworden.
[ Voor 16% gewijzigd door Guere op 24-10-2024 10:56 ]
ik zie 0,0 indicators waarom dat zou moeten gebeuren. Ik hoor die il chapo ook nog roepen dat we naar 12k gingen.....dit is net zo'n soort berg dampende bullshit.Guere schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:53:
Komende uren en dagen worden wel belangrijk voor het bearish scenario. Even zonder een waardeoordeel, puur kijkend naar het scenario dat de bears al weken geschetsen: het is komende dagen erop of eronder voor dat scenario.
Het pumpje van vannacht tot 67.5k wordt als de laatste 'bait' gezien voordat de eerste grote dump naar 58-61k zone zou moeten plaatsvinden. Dat zou vandaag of morgen moeten gebeuren.
Maar he, het blijft crypto, je weet het nooit. Ik zou er iig nooit van ze leven op gokken. Ik heb zo ongekend veel mensen ladingen geld zien verliezen door dit te traden. Niet alleen door paar keer buy high sell low, maar ook gewoon knetters hard door heel dik de boot te missen.
Gewoon DCA en Hodl.
wyckoff pattern word ook mooi gevolgd trouwens. Zou volgens dat patroon idd nu 2 a 3 weken consolideren zijn (tot na verkiezingen) voor we de volgende leg up gaan. Precies weer een stukje waar dat soort uber bears weer wat fear komen verspreiden
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 24-10-2024 11:08 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat valt jou dus ook al op?anti elppa schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:58:
[...]
Precies weer een stukje waar dat soort uber bears weer wat fear komen verspreiden
Darrell schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:19:
[...]
Dat valt jou dus ook al op?
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het is pas erop of eronder tegen mei 2025Guere schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:53:
Komende uren en dagen worden wel belangrijk voor het bearish scenario. Even zonder een waardeoordeel, puur kijkend naar het scenario dat de bears al weken schetsen: het is komende dagen erop of eronder voor dat scenario.
Als we dan de 200k voorbij zijn of niet, want dit is namelijk wat echt nodig is om Bitcoin sustainable te houden als investerings vehicle.
Dit soort korte termijn schommelingen voor de verkiezingen is echt peanuts in het grote verhaal.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Voor nu lijkt het neergaande kanaal op de weekly goed getest te zijn met nog een aantal dagen voor de boeg. Als dit houdt, biedt dit wel perspectief voor de verdere uptrend (in de macro visie).
Nope, 2022 was een slechtere positive uptober met 5.56%. Scheelt 0.3% in het voordeel van 2024 op dit moment.Wispe schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:43:
Maar per saldo best slechte uptober tov eerdere uptobers.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Scheelt dat oktober nog 7 dagen voor de boeg heeft...Wispe schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:43:
Maar per saldo best slechte uptober tov eerdere uptobers.
Impliceer je nu dat we in 7 dagen gaan pompen naar 200k?Vis schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 11:52:
[...]
Scheelt dat oktober nog 7 dagen voor de boeg heeft...
* FrambozenTaart gaat all-in
alleen je had meer rendament kunnen halen in aandelen en goud.
de RR is daar weg, bij Bitcoin nog niet helemaal
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 24-10-2024 12:07 ]
nothing stops this train
Up onlyFrambozenTaart schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:05:
[...]
Impliceer je nu dat we in 7 dagen gaan pompen naar 200k?
* FrambozenTaart gaat all-in
Verkopen die Skoda voor satjes
[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 24-10-2024 12:10 ]
Goud valt met inflaaasie ook allemaal wel mee hoor. Er van uitgaande dat je niet alleen in NVDA zat vanaf 2022 maar in een wereldindex heeft daarmee vergeleken ook Bitcoin het gewoon prima gedaan.Kol Nedra schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:05:
Uptober is coming, of misschien pas in 2025, we zien wel.... DCA/hodl
alleen je had meer rendament kunnen halen in aandelen en goud.
de RR is daar weg, bij Bitcoin nog niet helemaal
Die pik ik pas aanstaande woensdag op, plan is meteen verlies te nemen op de auto en goud te kopen op de lokale top. Dan daar verlies nemen bij de eerste dip, hopen dat Bitcoin 120k staat en dan Bitcoin kopen op de lokale top en verlies nemen bij de eerste -30%.
Dan alles in een memestonk die ATH staat en hopen dat de globale economie crasht.
Stick to the plan.
Had Saylor niet een hoger rendament dan NVDA met zijn Bitcoin strategie? Zag laatst zoiets voorbij komen.Alpina schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:13:
[...]
Goud valt met inflaaasie ook allemaal wel mee hoor. Er van uitgaande dat je niet alleen in NVDA zat vanaf 2022 maar in een wereldindex heeft daarmee vergeleken ook Bitcoin het gewoon prima gedaan.
When chipboer?FrambozenTaart schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:16:
[...]
Had Saylor niet een hoger rendament dan NVDA met zijn Bitcoin strategie? Zag laatst zoiets voorbij komen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rsRQG8MiVSnRXkjfKuMhd25d.jpg?f=user_large)
This is the wayFrambozenTaart schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:14:
[...]
Die pik ik pas aanstaande woensdag op, plan is meteen verlies te nemen op de auto en goud te kopen op de lokale top. Dan daar verlies nemen bij de eerste dip, hopen dat Bitcoin 120k staat en dan Bitcoin kopen op de lokale top en verlies nemen bij de eerste -30%.
Dan alles in een memestonk die ATH staat en hopen dat de globale economie crasht.
Stick to the plan.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
klopt. when moon.ByteMe_ schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:54:
Is dat een reverse moontje?
Naar boven toe zit haast niets.
Pompen die handel
Dit soort statistieken zijn natuurlijk altijd leuk. Maar ontzettende relatief qua welk tijdsframe er gekozen wordt. 10 jaar geleden zat bitcoin op ongeveer 400, maar 12 jaar geleden op 10 dollar. Dus Bitcoin had in de 2 jaar ervoor al een x40 run erop zitten
Moiety schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:16:
klopt. when moon.
Ik heb vanochtend weer spot aangekocht. Dus historisch gezien betekend dit dat we eerst nog omlaag gaanBTC100K2021 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:37:
https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMap
Pompen die handel
Maar prijs beweegt naar liquiditeit..BTC100K2021 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:37:
Pompen die handel
Zet het even op 3 dagen.BTC100K2021 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:37:
Pompen die handel
Shineeeee
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
mayhem schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:22:
SOL is ook lekker aan het bewegen in de goede richting. Geen weerstand tot ergens rond de €170. Let's go!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wie geeft hem een billenkoek voor het praten in euro’s?mayhem schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:22:
SOL is ook lekker aan het bewegen in de goede richting. Geen weerstand tot ergens rond de €170. Let's go!
Euros? Brotha Ewwwmayhem schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:22:
Wel een prachtige spec, damn.Aeronaut schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:45:
@tomtom901 gaat het bij jouw ook altijd zo?
[Streamable: unnamed]
FrambozenTaart schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:23:
ETH/BTC wordt echt verkracht.
Jij koopt toch wel een 2e kansje? Die eerste afschrijving bij het zetten van de handtekening gaat dan in Btc.
Of SOL
Lichtpuntje...
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 24-10-2024 15:29 ]
nothing stops this train
Zit all balls deep in beide, maar idd, ik koop er eentje waar de kop vanaf is.LuisjeNL schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:28:
[...]
Jij koopt toch wel een 2e kansje? Die eerste afschrijving bij het zetten van de handtekening gaat dan in Btc.
Of SOL
NQ toch minder bullish dan gehoopt. Hoop dat BTC nog wat brandstof vindt.Kol Nedra schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:29:
Tesla moon in 1 mimuut
ETH doet echt niks idd. Ja naar beneden gaan als btc rekt gaat.FrambozenTaart schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:23:
ETH/BTC wordt echt verkracht.
Zero.
Bodem is nog niet bereikt deze cycle. 6 Maanden te vroeg.Pelox schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:41:
Tijd om eth om te zetten in btc en over 6 maanden terug te kopen voor de helft aan eth.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
This announcement nearly brings a tear to my eyes tbqh
— whale (@cardano_whale) 24 oktober 2024
“Symbolic milestone, a vindication of what the BOS family has always believed: the biggest names in crypto are coming home to Bitcoin”
Time to start the reclamation of cryptohttps://t.co/MWWYg5TEgi
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb ze al heel lang. Maar nieuwe koop ik echt pas op 0,03. Roep ik al 2 jaar. En blijf bij mijn plan.Gelukszoekr schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:54:
Dat ETH blijft maar bloeden inderdaad. Heeft @anti elppa al ingeslagen? Of écht wachten op de 0.3?
Btc idd netjes, as expected. Nu ff eerst 7dma pakken. Tikt hij tegen aan nu.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:02:
Gisteren voelde ik de bear weer opkomen. Vandaag lijkt de 69 weer in het vizier te komen. DCA en Hodl is toch wel echt het beste hier.
Ja eigenlijk moet dat door een bot elk uur hier gepost worden. En als we dan toch bezig zijn, zet er dan ook in dat met shitcoins spelen gegarandeerd faillissement betekentColdcat schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:02:
Gisteren voelde ik de bear weer opkomen. Vandaag lijkt de 69 weer in het vizier te komen. DCA en Hodl is toch wel echt het beste hier.
Ik heb nog mijn best gedaan om jullie moed in te praten.Coldcat schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:02:
tomtom901 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:16:
[...]
Waar is hier, tweakers? Volgens mij was de toon in NK toch wel anders, feit is wel dat de trend nog steeds bullish is op de daily, dus ik maak me niet zoveel zorgen. Dit is gewoon niks anders dan een higher low, tot dat 62k gebroken wordt. Ik acht de kans klein 35% af gaat, maar niks is onmogelijk.
Dit kan redelijk snel gebeuren he. Stel dat BTC een dezer weken met een grote candle door de ATH breekt en ETH blijft gelijk dan zakt ETHBTC als een gek en tik je zo de 0.03 aan.Gelukszoekr schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:54:
Dat ETH blijft maar bloeden inderdaad. Heeft @anti elppa al ingeslagen? Of écht wachten op de 0.3?
Paar maanden terug heb ik de bodem hier geplaatst.Sluw schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:18:
[...]
Dit kan redelijk snel gebeuren he. Stel dat BTC een dezer weken met een grote candle door de ATH breekt en ETH blijft gelijk dan zakt ETHBTC als een gek en tik je zo de 0.03 aan.
Ik lijk gewoon een deposit te kunnen doen met de apptomtom901 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:21:
Iemand ook SEPA transfer unavailable bij ByBit?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kol Nedra schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:29:
Tesla moon in 1 mimuut
:strip_exif()/f/image/F4Cn05IcSg7Go6n7EGt5nyMK.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon 48% erbij lijkt wel een meme coin.
Vandaag weer een halve erbij
Morgen nog zo'n dag en we staan weer op all time high
Heb jij eigenlijk ook een baan of?
volgens mij is ie al FO, hij verkoopt memes!
nothing stops this train
Dit topic is dol op je memes, je zou eigenlijk als vergoeding Bitcoins moeten vragen. Ben je in no time FO.
En anders blijft 'ie zitten?tomtom901 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:16:
Nou BTC, schiet eens op met 68k, dan kan ik de echte TP-1 gaan halen bij de opvang.
Idd, anders moet ik afwassen denk ik
Moet ik ook nog doen, en koken. Vandaag ook nog bezig geweest met klussen in huis...
Daarna een erwtenschieter gemaakt voor mijn zoontje die nu met een maatje de wijk aan het terroriseren is, en daarna kwam de kat thuis met allemaal wondjes aan zijn kop, heeft weer lopen vechten. Met gevaar voor eigen leven dat beest bij zijn nek gepakt en alles ontsmet, anders kost het weer 5 banken als de boel ontstoken raakt.
Besloten om eerst maar even een 5 uurtje te doen, de boog kan niet altijd gespannen staan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/krQI4ToCCgB4Mw9TbZNqpO3y.jpg?f=user_large)
En de vrouw? Die zit lekker in een restaurant met haar collega's...
Baas boven baas.
Ik doe mee. Keer geen blikFrambozenTaart schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:30:
[...]
Moet ik ook nog doen, en koken. Vandaag ook nog bezig geweest met klussen in huis...
Daarna een erwtenschieter gemaakt voor mijn zoontje die nu met een maatje de wijk aan het terroriseren is, en daarna kwam de kat thuis met allemaal wondjes aan zijn kop, heeft weer lopen vechten. Met gevaar voor eigen leven dat beest bij zijn nek gepakt en alles ontsmet, anders kost het weer 5 banken als de boel ontstoken raakt.
Besloten om eerst maar even een 5 uurtje te doen, de boog kan niet altijd gespannen staan![]()
[Afbeelding]
En de vrouw? Die zit lekker in een restaurant met haar collega's...
Baas boven baas.
Wil nog niet echt, he? Het zou toch eens mooi zijn dat BTC wat kracht laat zien. It's time.tomtom901 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:16:
Nou BTC, schiet eens op met 68k, dan kan ik de echte TP-1 gaan halen bij de opvang.
Toe maar! Schultenbräu uit n glas, sjiek hoor!anti elppa schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:52:
[...]
Ik doe mee. Keer geen blik
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
Komt wel, NQ en SPX zijn een beetje lafjes, dat houdt BTC op zijn plek. Liquidity ligt nog steeds op 68k, matter of time.Durpstick schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:56:
[...]
Wil nog niet echt, he? Het zou toch eens mooi zijn dat BTC wat kracht laat zien. It's time.
Zero.
Watt?Pelox schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:17:
My body is ready, eerst naar de 69 en dan een x2.4.
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik moet m'n Tesla inleveren. Dat doet ook pijn. En er is nog geen medicijn
Gelukkig heb ik als troost stapels ACA, ASI, ASTR, ATOM, BEAMX, BFR, BIFI, CLV, CSPR, DOT, ENJ, ERG, ETHW, FET, GENS, GLMR, GRT, INJ, KCS, KSM, LINK, LIT, MATIC, MNT, MTO, NAKA, NEAR, NEO, NEURO, NEXO, NTRN, PARA, PDEX, POL, RNDR, ROOT, USDC, XCH, ZTG
Hallo knullen. Is er al nieuws? Wen moen, wen lambo?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ZeggeuhStukfruit schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:28:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
I'm Lost
Voor de crypto- en serieliefhebbers onder ons
Hij speelt nu in de serie From welke nog lopende is. Als je weg was van de mysterieuze sfeer van Lost dan ga je die serie ook wel tof vinden.Stukfruit schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:28:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
I'm Lost
Voor de crypto- en serieliefhebbers onder ons
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Mijn hemel, dat is gewoon een volle SC shill bingokaart.resusaapje schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:25:
[...]
Ik moet m'n Tesla inleveren. Dat doet ook pijn. En er is nog geen medicijn![]()
Gelukkig heb ik als troost stapels ACA, ASI, ASTR, ATOM, BEAMX, BFR, BIFI, CLV, CSPR, DOT, ENJ, ERG, ETHW, FET, GENS, GLMR, GRT, INJ, KCS, KSM, LINK, LIT, MATIC, MNT, MTO, NAKA, NEAR, NEO, NEURO, NEXO, NTRN, PARA, PDEX, POL, RNDR, ROOT, USDC, XCH, ZTG![]()
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zie dat je niet alleen bent getrouwd maar een hele Harem hebt gemaakt.resusaapje schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:25:
[...]
Ik moet m'n Tesla inleveren. Dat doet ook pijn. En er is nog geen medicijn![]()
Gelukkig heb ik als troost stapels ACA, ASI, ASTR, ATOM, BEAMX, BFR, BIFI, CLV, CSPR, DOT, ENJ, ERG, ETHW, FET, GENS, GLMR, GRT, INJ, KCS, KSM, LINK, LIT, MATIC, MNT, MTO, NAKA, NEAR, NEO, NEURO, NEXO, NTRN, PARA, PDEX, POL, RNDR, ROOT, USDC, XCH, ZTG![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/YHRSwg6oXEcOs6mr6orWbb4U.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MNWg1BHCbs3o4B2BFt7szCXF.png?f=fotoalbum_large)