[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59

Vis

Pinsa schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:57:
[...]

Mooi stukje weer! zit je al aan de magische cactussen :D

DPG Media de belgische media magnaat is wel een van de grootste spelers in de mediawereld in Nederland, zo kun je toch een beetje beinvloeden wat mensen te zien en lezen krijgen? Heeft overigens niks met Bitcoin te maken maar wel iets om over na te denken toch?
En wie beheert DPG Media? Juist.. BlackRock! Die partij die zo bullish is op Bitcoin en ons schathemeltje rijk moest maken, die partij die maar blijft kopen, terwijl de prijs van Bitcoin stabiel blijft of zelfs daalt.. hoe dan??!!
Its all a trap? En gaan ze een 51% attack doen op het netwerk ?

Wie zal het zeggen !

HODL, dood ga je toch.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Pinsa schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:57:
[...]

Mooi stukje weer! zit je al aan de magische cactussen :D

DPG Media de belgische media magnaat is wel een van de grootste spelers in de mediawereld in Nederland, zo kun je toch een beetje beinvloeden wat mensen te zien en lezen krijgen? Heeft overigens niks met Bitcoin te maken maar wel iets om over na te denken toch?
Absoluut, het concentreren van vrije en kritische media als 4e macht is een slecht fenomeen.

Echter is het belangrijk kritisch te kijken naar de onderliggende redenen waardoor dit gebeurd, bijvoorbeeld o.a. de moeilijkheden die traditionele media bij digitalisering ondervinden, de verandering van informatie dragers en de opkomst van sociale media die veel advertenties en bereik heeft weggesnoept van traditionele media.

Zomaar lukraak roepen dat dit gebeurd omdat DPG plotseling uit het niets een machtig MSM orgaan is om het volk te programmeren lijkt mij niet echt de bedoeling :+

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:12:
[...]

Sorry maar ik kan mijn hoofd niet in het zand steken en doen alsof het allemaal bullish is. De data is niet veranderd en de koers volgt precies het plan. Ik had gehoopt op minimaal een tweede aanval op de 70K en dacht dat de dip een mooie kans was. Ik zeg daarmee niet dat we niet nog een keer kunnen bouncen maar als we de 58k gaan opzoeken en deze ook verliezen dan gaan we naar de 42k - 49k. Bookmark deze post maar.
Grappig dat mensen het altijd persoonlijk nemen. :)
Sorry, maar TA is prima en richting gevend in de ideeën maar Ben en consorten zijn al 3 jaar bearish. Een dag zoals gisteren en vandaag heb je geen TA voor nodig,, BTC volgt helaas de beurs. De dow down?, BTC down, dat is al ontzettend lang zo.
Vandaag is alles down, goud/zilver, Olie, tech alles dus geen TA maar simpel sell all.

Haat het echt want ik zit al jaren op mijn coins te wachten op mooie getallen maar het zit er nu nog niet in zolang BTC niet zijn eigen pad maakt.

Ik blijf ver van die gasten vandaan, bearish sentiment voorspellen is veel makkelijker dan bullish.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:06
Niets te zien hier.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gag-KmwWUAA0O4b?format=jpg&name=900x900

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:25
gewoon elke maand dca, zoveel rust geen gedoe met de markt timen.... HODL

ja ik trade wel shitcoins, gewoon als hobby....mag ook naar $0 gaan het is speelgeld ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 23-10-2024 20:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
BTC.D let's go. Afstraffing voor de shitcoins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jf6BCNqFdl1cD9cITFuF8iZSQGg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/giiVHhFpazO4zFoMflGlSBlw.gif?f=user_large

Vermoedelijke bounce op 65K. Naar de 60% Bitcoin dominance moeten we.

[ Voor 13% gewijzigd door cooLopke op 23-10-2024 20:19 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:37
Mensenkinderen.

Ik heb een slechte tyfus kut dag. Doe mij een plezier en zorg gewoon dat Zwembroek blijft, lul niet over censuur van de MSM en koop gewoon wat sats.

Zo fucking moeilijk is het toch allemaal niet.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:08

St@m

@ Your Service

MrMrq schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:15:
Mensenkinderen.

Ik heb een slechte tyfus kut dag. Doe mij een plezier en zorg gewoon dat Zwembroek blijft, lul niet over censuur van de MSM en koop gewoon wat sats.

Zo fucking moeilijk is het toch allemaal niet.
Hij is niet weg hoor, en terecht. Je moet je niet weg laten jagen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 15:38
knakworst schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:55:
CSPR is nu te koop voor minder dan een cent :p
Er staat ook geen max supply meer op. Death has arrived.

Miljonair voor 800 eur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Jeetje. Ik wist niet dat het zo erg was...

Oh wacht, jawel. Dit is zelfs de exacte reden dat ik in 2017 ben begonnen met het kopen van Bitcoin :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:11

Darrell

Fiat moonboy

En toch zijn er nog steeds meer die hun sats voor usd verkopen dan andersom. Helemaal voorgeprogrammeerd die wousjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 22:59
mrlemons schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:56:
[...]

99% van alle artikelen over Bitcoin in MSM. Want de plebs mogen niet rijk worden.
MSM???

https://www.hollandandbar...ementen/supplementen/msm/

????

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:41:

Op de lange termijn ben je wel bullish toch?

Toch?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FBlhHgSWQAAqEFQ.jpg

Ik sluit af voor vandaag. Ik neem in plaats van vervroegd pensioen nu eerst maar vervroegd weekend. Morgen mooi weer en dan even lekker het water op met de boot achter de snoekbaarzen en meervallen aan. Limit orders staan klaar just in case. Nu eerst tijd voor bier en Feyenoord. :9B

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:35

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
De een is door tweakers (her)geprogrameerd, de ander zit vast in het youtube algoritme...
het gevaar komt van links, rechts, boven en beneden, pas ook op de overgebleven richtingen.. ... laat de zeep niet vallen mensen, ik herhaal: laat de zeep niet vallen! HODL!!!
Afbeeldingslocatie: https://i.chzbgr.com/full/9380396288/hA945EBE7/wtf-is-this

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:17
Lol ga stuk hier, bij MSM was ook dit mijn eerste gedachte _O- maare wat bedoeld mrlemon met MSM?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 22:35

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pinsa schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:34:
[...]

Lol ga stuk hier, bij MSM was ook dit mijn eerste gedachte _O- maare wat bedoeld mrlemon met MSM?
Main Stream Media

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Pinsa schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:34:
[...]

Zal wel een tikfoutje zijn..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFlPWtuRxyknW6evEJPVs5c4wMc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xP36mSnZbmllS2x9Jk2kMuXf.jpg?f=user_large

Maar gekheid, laten we alsjeblieft kappen met die onzin. Ik krijg echt de gruwels van die term..

[ Voor 9% gewijzigd door NeoflexNL op 23-10-2024 20:45 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:51
In other news....

Solana stijgt ondertussen lekker rustig door, prima shitcoin de afgelopen dagen. :P

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

@zwembroek 7,5 keer je inleg als Feyenoord wint.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 02:44
NeoflexNL schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:44:
[...]

Zal wel een tikfoutje zijn..

[Afbeelding]

Maar gekheid, laten we alsjeblieft kappen met die onzin. Ik krijg echt de gruwels van die term..
Idem _O- laat mij lekker nu.nl, HLN of Omroep Brabant lezen. Zit al genoeg in the rabbit hole met X of dubieuze Telegram groepen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1V6dO1dewysplfGTAC5B3mk0zE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GA4JJHce2StY1EJHCgWzrpl2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Bitcoin is genoeg langs nu.nl / rtl Z geweest.

https://www.nu.nl/economi...keer-sinds-eind-2020.html

Door Nu.nl had ik weer interesse in BTC en had wat gekocht na de bodem te hebben bereikt, blijkbaar niet zoveel later dan die post.

Hersenspinsels zoals die van mrlemon is gewoon ongegrond. Ze willen hun eigen waarheid op je afschuiven. En een nee accepteren ze niet

[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 23-10-2024 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Aeronaut schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:51:
[...]

Door Nu.nl had ik weer interesse in BTC en had wat gekocht na de bodem te hebben bereikt, blijkbaar niet zoveel later dan die post.

Hersenspinsels zoals die van mrlemon is gewoon ongegrond. Ze willen hun eigen waarheid op je afschuiven. En een nee accepteren ze niet
Het wordt ook gewoon een beetje eng als je dit door blijft drammen zonder voor een andere mening open te staan. Sommige punten ben ik het wel mee eens maar dan alsnog ligt de waarheid vaak ergens in het midden.

Maat van mij is ook even volledig die kant op gegaan. Werd daar niet echt een fijner mens van zeg maar. Paar keer aangegeven door anderen en is nog steeds overtuigd van bepaalde punten maar kan dit wel beter loslaten. Veel relaxter om nu een avondje mee te gaan drinken _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:51:
Milambo

Haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

Aeronaut schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:51:
[...]

Altijd leuk om dat soort artikelen en vooral de reactie te lezen. Hoe zou het met Sojakip en zn zwager gaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8b2Fu4p9oNY484v7ZHIfsK_9pQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ymg3wBZr72AUZs9qoRFtNkii.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Woohooo schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:04:
[...]

Altijd leuk om dat soort artikelen en vooral de reactie te lezen. Hoe zou het met Sojakip en zn zwager gaan?

[Afbeelding]
Zijn mooie tijdcapsules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Meestal is de echtscheiding eerst.... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik vond laatst een 10 jaar oud (en 2 jaar gebruikt) Electrum-account met een seed phrase die ik nog kon importeren.

Dat gaf wel enig pijnlijk inzicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 23-10-2024 21:18 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:51:
Priske moon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@zwembroek ik weet niet wat ik zie man. Ongekend. Zo sterk heb ik het al een hele tijd niet meer gezien.

[ Voor 15% gewijzigd door YES op 23-10-2024 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:25

almightyarjen

When does the hurting stop?

jellybrah schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:17:
MAAR WIE WAS CARDANO

Mensen ik heb Cardano al 3 jaar vast staan en heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in dat deze ooit BTC nog zal volgen.... REKT
Ik heb nog een zooi DOT, gaat hem ook niet worden ben ik bang. Misschien hebben dit soort coins nog een kleine opleving als BTC gaat moonen in de volgende bull, maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Je zag dat ook met alt coins van de bullrun voor de vorige, de meeste alt coins deden niet veel meer tijdens de cycle daarna.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Feyenoord lijkt wel SOL! Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
SOL first best.

BTC is verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat zijn helaas altcoins. Iedere nieuwe cyclus zijn er nieuwe coins die het heel goed doen. Dan komt de bearmarket en gaan ze -90% om vervolgens nooit meer een ATH te doen. Dan gaat BTC weer een bullrun doen waarbij er nieuwe alts zijn die het goed doen waarbij de oude langzaam doodbloeden met hier en daar een kleine run. 98% van alle altcoins zullen nooit meer een ATH doen.

Het enige wat werkt is bij iedere bullrun de nieuwe altcoins weten te vinden die het goed doen en die rit naar de BTC ATH maken. Dan dumpen want een nieuwe ATH gaan ze niet meer doen. Tenzij er ooit eens een altcoin komt die ook echt gebruikt gaat worden zullen ze allemaal dood gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
technoaddict schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:42:
Feyenoord lijkt wel SOL! Goed bezig!
SOL bevat dan ook drie van de vier letters in Slot, dat moet wel dikke tech zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:35:
@zwembroek ik weet niet wat ik zie man. Ongekend. Zo sterk heb ik het al een hele tijd niet meer gezien.
Zaterdag nog. 15 eurie ingezet. 105 euro als ze winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26

knakworst

Get more sats!

PilatuS schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:44:
Dat zijn helaas altcoins. Iedere nieuwe cyclus zijn er nieuwe coins die het heel goed doen. Dan komt de bearmarket en gaan ze -90% om vervolgens nooit meer een ATH te doen. Dan gaat BTC weer een bullrun doen waarbij er nieuwe alts zijn die het goed doen waarbij de oude langzaam doodbloeden met hier en daar een kleine run. 98% van alle altcoins zullen nooit meer een ATH doen.

Het enige wat werkt is btc kopen. bij iedere bullrun de nieuwe altcoins weten te vinden die het goed doen en die rit naar de BTC ATH maken. Dan dumpen want een nieuwe ATH gaan ze niet meer doen. Tenzij er ooit eens een altcoin komt die ook echt gebruikt gaat worden zullen ze allemaal dood gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:51:
[...]

Zaterdag nog. 15 eurie ingezet. 105 euro als ze winnen.
Klasse, dat zit er op deze manier wel in. Al weet je het nooit..
Ik zet niet meer in op wedstrijden, een vriend van me die zich daarin niet kan beheersen heeft daar de lol voor me uit weggenomen. Zet wel in op BTC met het geld wat ik niet meer gebruik voor voetbalbetjes :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:52:
[...]

Klasse, dat zit er op deze manier wel in. Al weet je het nooit..
Ik zet niet meer in op wedstrijden, een vriend van me die zich daarin niet kan beheersen heeft daar de lol voor me uit weggenomen. Zet wel in op BTC met het geld wat ik niet meer gebruik voor voetbalbetjes :)
Dit is voor mij denk ik de eerste keer. Maar de verhouding was zo scheef en met afgelopen zaterdag in het achterhoofd toch maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:57:
[...]

Dit is voor mij denk ik de eerste keer. Maar de verhouding was zo scheef en met afgelopen zaterdag in het achterhoofd toch maar gedaan.
We hebben dat wel vaak gedaan, ook een paar keer echt hele mooie winsten gepakt. Ik sta denk ik over de hele linie wel in de min maar niet belachelijk veel aan verspilt. Die maat van me staat gewoon in de plus, hij kan het dus ook echt wel, maar hij is er een beetje geobsedeerd door geraakt en ik vraag me af of hij kan stoppen als het niet meer winstgevend (of erger, heel erg verliesgevend) is. Hij stopt er m.i. teveel geld in om het nog leuk te houden. Ik ben er daarom mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Aeronaut schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:35:
[...]

65k ziet er ook sappig uit :'(
JINX TIME, was dit het? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ga je nou proberen te jinxen???
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JXS_K89Y9j_Wxi928T_Sa4Xb_Nk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
YES schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:50:
[...]

SOL bevat dan ook drie van de vier letters in Slot, dat moet wel dikke tech zijn.
Heb hier nog een foto met handtekening liggen uit 2002, was het eerste jaar dat ik wat fanatieker werd. Zou dat nog wat waard worden? :+ vind het wel echt prachtig om te zien dat je van vrij bescheiden speler zo naar een toptrainer kan groeien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Even een kijkje genomen in FO topic, gaat het over quantum computing icm omver gooien van Bitcoin. En dán vinden de tweakers het wel interessant hé?

Man man man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:04:
[...]

Heb hier nog een foto met handtekening liggen uit 2002, was het eerste jaar dat ik wat fanatieker werd. Zou dat nog wat waard worden? :+ vind het wel echt prachtig om te zien dat je van vrij bescheiden speler zo naar een toptrainer kan groeien!
Met het risico op bezemde mods wil ik er toch even op reageren. Is toch vet zoiets :D Ik zou hem nooit verkopen eigenlijk, gewoon een mooi ding om te hebben.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:14
Oke, wie drukt er ff op rapparteer @Darrell . Gaat al pagina lang over wijven sport, met overbetaalde aanstelligere jankerds.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tesla cijfers bekend, gelijk mooie staaf(je) omhoog

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Beetje zoals jij wanneer er een shitcoin genoemd wordt? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:35:
We voetballen gewoon net zoals vorige week alleen nu is het Benfica uit. Prachtig! Gun het Priske ook wel na al die shit. Grote schoenen om te vullen na Slot. Zou wat zijn als hij onze Slot kan evenaren / verbeteren. Jammer dat we het team niet voor het seizoen op orde hadden. Nu kijken of we het kunnen winnen tegen Benfica en de scheidsrechter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:15:
[...]

Beetje zoals jij wanneer er een shitcoin genoemd wordt? :+
Nee voetbal heb je maar 1 bal voor nodig. Shitcoiners bashen is een echte mannen sport, incl knuppels en zwaarden

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:11:
Oke, wie drukt er ff op rapparteer @Darrell . Gaat al pagina lang over wijven sport, met overbetaalde aanstelligere jankerds.
Zegt iemand die in een auto op batterijen rijdt. :+ :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:16:
[...]

Nee voetbal heb je maar 1 bal voor nodig. Shitcoiners bashen is een echte mannen sport, incl knuppels en zwaarden
Shitcoiners bashen is als jonge zeehondjes knuppelen, ze weten niets en laten zich gedwee in elkaar beuken zonder te weten dat ze in elkaar gebeukt worden. Ze piepen er hooguit een beetje bij.

Voetbal daarentegen, heb je zo'n 50 man (spelers, wedstrijdleiding, trainers, assistenten, wissels en de rest) voor nodig om een sport compleet te verneuken en daar moeten ze allemaal aan meewerken. Ga er maar aan staan om dat allemaal goed te regelen zodat het echt allemaal helemaal kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Close Daily boven de 66,5K en niets aan de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
cooLopke schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:20:
Close Daily boven de 66,5K en niets aan de hand ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B13M83jLLXCFwfSmCUupqLN1Mv8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5iLY9gd0Ss8CBE898dqEDp41.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:16:
[...]

We voetballen gewoon net zoals vorige week alleen nu is het Benfica uit. Prachtig! Gun het Priske ook wel na al die shit. Grote schoenen om te vullen na Slot. Zou wat zijn als hij onze Slot kan evenaren / verbeteren. Jammer dat we het team niet voor het seizoen op orde hadden. Nu kijken of we het kunnen winnen tegen Benfica en de scheidsrechter.
Eens, zaterdag was ook ijzersterk.

Snap deze move van Priske overigens niet zo, dat hij Osman eruit haalt. Is een beetje als in fiat gaan terwijl de blow off top overduidelijk nog moet komen. Net te vroeg defensief denken volgens mij.

Als het nu blijft staan als een huis heb ik uiteraard niets gezegd :+

Edit: nou dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:25:
[...]

Snap deze move van Priske overigens niet zo, dat hij Osman eruit haalt. Is een beetje als in fiat gaan terwijl de blow off top overduidelijk nog moet komen. Net te vroeg defensief denken volgens mij.

Voelt als de Robbenwissel van Advocaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Het was een tijdlang een mooie wedstrijd, gelukkig hebben we de foto's nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Zerrouki voor Hwang en Ivanusev voor Timber. Priske voelt die drang denk ik nog. |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:31:
[...]

Zerrouki voor Hwang en Ivanusev voor Timber. Priske voelt die drang denk ik nog. |:(
Ik heb het idee dat Zerrouki wel echt klaar is haha. En als hij Timber eraf haalt staat ie morgen op straat denk ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tesla $300 soon

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:40
Ik heijt nog zoo geseght: Niet op die knop drukken.

Luisteren: dacht ut nie hea

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Zag je deze Kol.

Een BRICS meiertje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FvAKXkrWe2bBc5bEJfZlispn-ZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4kH2av4nwVYI6pollMsDUlHk.jpg?f=fotoalbum_large

:')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Alpina schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:37:
[...]

Zag je deze Kol.

Een BRICS meiertje:

[Afbeelding]

wat moet ik zien? ik zie een papiertje dat gemaakt is van een stukje papier met letters erop

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MOOOOOOOOOOOOOOOOON

en 1-3 voor Feyenoord, dat geheel terzijde

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Gvd man. Die @Darrell werkt zeker ook partime....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Alpina schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:37:
[...]

Zag je deze Kol.

Een BRICS meiertje:

[Afbeelding]

Het eerste 100 sats biljet?

Mooi man

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:56:
Gvd man. Die @Darrell werkt zeker ook partime....
Wat een afgunst. Die bitcoinen staan al 3,5 jaar stil en ik doe gewoon even een x7 in 90 minuten met die "wijvensport".

[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 23-10-2024 23:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:52:
MOOOOOOOOOOOOOOOOON

en 1-3 voor Feyenoord, dat geheel terzijde
BAM! :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Vis schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:57:
[...]

Het eerste 100 sats biljet?

Mooi man
100 xrp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:02
Tussen het Feyenoord geneuzel een wat serieuzere vraag:
Mijn laatste exchange was Binance. Heb nog wat stablecoins op een metamask wallet staan. Maar wil nu toch wat serieuzer in BTC gaan DCA'en.

Ik zie wel wat info over bitvavo, bybit en OKX, maar bitvavo heeft relatief hoge fees tov bybit bijvoorbeeld. OKX zie ik de fees niet eens op de site.

Wat gebruiken jullie voor DCA? En alles naar een coldwallet ook al heb je dan extra fees en is omzetten naar stablecoins/fiat wat trager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

prima stukje uitleg over Bitcoin en de reset van het systeem

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:01:
[...]

Wat een afgunst. Die bitcoinen staan al 3,5 jaar stil en ik doe gewoon even een x7 in 90 minuten met die "wijvensport".
Zeg het hem Darrel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:01:
[...]

En Feyenoord schrijft gewoon even 2.3 miljoen bij na deze overwinning.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Zag ik nou een glimpje MSM langskomen of is dat inmiddels gecensureerd?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Dus alles op goud :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:10:
Zag ik nou een glimpje MSM langskomen of is dat inmiddels gecensureerd?
Ik zal, gezien de weinige plusjes, misschien één van de weinigen zijn, of ik begrijp het helemaal niet, of de timing was niet geweldig, maar ik vind dit dus echt een heel goed grapje :D

Bedankt voor het laten gaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:36
Waah schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:05:
Tussen het Feyenoord geneuzel een wat serieuzere vraag:
Mijn laatste exchange was Binance. Heb nog wat stablecoins op een metamask wallet staan. Maar wil nu toch wat serieuzer in BTC gaan DCA'en.

Ik zie wel wat info over bitvavo, bybit en OKX, maar bitvavo heeft relatief hoge fees tov bybit bijvoorbeeld. OKX zie ik de fees niet eens op de site.

Wat gebruiken jullie voor DCA? En alles naar een coldwallet ook al heb je dan extra fees en is omzetten naar stablecoins/fiat wat trager?
Misschien is Finst wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Eigenlijk FUD met een mooi uitgeknipte grafiek ;)

Tussen 2000 en 2010 verdubbelde het volgens eigen cijfers, terwijl het tussen 2010 en 2020 niet eens in de buurt kwam van een verdubbeling. Met een complete pandemie + de gevolgen van Trump ertussen zit je sinds 2020 tot 2030 zelfs nog op schema om net zo erg te zijn als in de periode met grote crisissen waarin Bitcoin ontstond.

Eigenlijk zegt het maar 1 ding: koop Bitcoin, HODL en belachelijk bullish. #nfa

[ Voor 30% gewijzigd door Stukfruit op 24-10-2024 03:08 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:05:
Maar wil nu toch wat serieuzer in BTC gaan DCA'en.

De belangrijkste tip die iemand je kan geven in tijden van stieren: zorg ruim vooraf dat je al je gegevens geregeld hebt :p

Exchanges met KYC volledig in orde hebben, adressen die klaar staan om te gebruiken voor het in- en uitladen van je coins (van/naar fiat) in tijden van relatieve spanning, overal 2fa en andere vormen van beveiliging, begrijpen hoe een limit order werkt, zorg dat je voorgaande meerdere keren getest hebt met kleinere bedragen, houd rekening met opsplitsen van grotere bedragen, enz. Dat gaat je (bij DCA'en) meer opleveren dan denken aan fees.

[ Voor 8% gewijzigd door Stukfruit op 24-10-2024 00:21 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
Dacuuu schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:58:
[...]

Ah, blijkbaar had in al een Finst account :+ met daar nog 6 euro op. Maar ff getest en lijkt best oké te werken. Nu ook mogelijk om Crypto op te nemen en te storten. Maar wel weinig ervarijging hier op het forum.
Stukfruit schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 00:14:
[...]

De belangrijkste tip die iemand je kan geven in tijden van stieren: zorg ruim vooraf dat je al je gegevens geregeld hebt :p

Exchanges met KYC volledig in orde hebben, adressen die klaar staan om te gebruiken voor het in- en uitladen van je coins (van/naar fiat) in tijden van relatieve spanning, overal 2fa en andere vormen van beveiliging, begrijpen hoe een limit order werkt, zorg dat je voorgaande meerdere keren getest hebt met kleinere bedragen, houd rekening met opsplitsen van grotere bedragen, enz. Dat gaat je (bij DCA'en) meer opleveren dan denken aan fees.
Bovenstaande (behalve kyc) al ervaring mee dankzij de vorige bull op Binance.

Maar DCA doen is wel nieuw ja. Dus ga inderdaad niet meteen het hele bedrag er in gooien maar elke week wat er in stoppen om de prijs mooi te middelen.

Het overzetten naar Fiat heb ik bij Binance ooit verkeerd gedaan. Het omzetten van BNB van mijn metamask, naar Binance, naar euro's duurde door een flinke dip toen 20 minuten. In die tijd was de koers al 10% lager wat een aardig bedrag was. (Maar alsnog flinke winst, en uiteindelijk was de koers toen iets van -25%). Echter later leerde ik wat een stablecoin was :+

Vorige bullrun enorm veel mazzel gehad. Bovenstaande voorbeeld begon om 6 uur sochtends en was toevallig wakker omdat vrouwlief moest werken. Als ik 7 uur wakker was geweest was ik een stuk minder blij geweest. En heb toen verkocht rond de piek en daarna niet meer ingestapt. Die mazzel (samen met de mazzel in shitcoins) ga ik niet weer hebben, dus daarom nu maar DCA in de enige echte coin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:24

tomtom901

Moderator General Chat
Let’s gooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Prima?

Hij vertelt redelijk wat eigenaardigheden die gewoon niet kloppen. Zo zou volgens hem Taiwan een stukje China zijn en hoort het bij mainland, terwijl hier in het westen best bekend is dat het eiland werd gebruikt als toevluchtsoord door mensen die verloren tijdens de hardhandige overname door het huidige communistische systeem waarin iedere inwoner van het land volgens de grote leider verplicht is om mee te doen.

Juist als Bitcoiner zou je niet in dat verhaal mee moeten gaan. Je wil kunnen kiezen, toch? Waarom zou je dan meegaan in propaganda en censuur die in dit geval wél vanuit een staat komen?

Misschien kan ik het beter anders omschrijven: de grote reset en alles wat uit de mond van Middelkoop komt is een marketingpraatje. Die grote reset gaat nog laaaang niet komen (denk alleen al aan de soft power van de VS...) en bovendien hebben we dat al zo vaak meegemaakt. De loskoppeling van de dollar, de introductie van de euro, het afstappen van het vroegere scrip, enz.

En nu verdorie Bitcoin kopen :p #nfa

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:14

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Waah bitonic is super simpel om te kopen. Gooi ze in een eigen wallet en gedurende de bullrun schiet je kratjes naar bitonic om uit te betalen.

Mocht je echt een exchange willen dan zou ik iets internationaals pakken wat ook in NL werkt. Litebit was kut, Bitvavo is net zo kut. (Onderhoud, dubieuze omgang met klantgegevens, hacked)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Vandaag weer terug naar 68? Prachtig dagje voor de etf's weer gisteren. Liquiditeit gepakt gisteren. F&G netjes. RSI netjes. Funding neutraal. Dit icm terug test dalende kanaal waar ook taro over schrijft in NK topic.

Lets go

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ro1vWOalfBVxSWwvbZZlpDQRDN8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ynHFNn1YYaw5JiQU65YkdJCu.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 24-10-2024 07:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
@Waah eens met @sh4d0wman over Bitonic, DCA is set and forget, met bundles de fee wat te verlagen en het belangrijkst van alles, het gaat naar je hardware wallet. Dus behalve je zelf ingestelde bundle loop je geen enkel risico.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Als we die kanaal rond de 69k slachten zou een lump sum niet het slechtste idee zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:24

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 06:58:
Vandaag weer terug naar 68? Prachtig dagje voor de etf's weer gisteren. Liquiditeit gepakt gisteren. F&G netjes. RSI netjes. Funding neutraal. Dit icm terug test dalende kanaal waar ook taro over schrijft in NK topic.

Lets go

[Afbeelding]
68k is ook mijn volgende target en prijs lijkt 200$ onder mijn zone gebounced te zijn op 65.3 ipv 65.5 @zwembroek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 07:50:
[...]

68k is ook mijn volgende target en prijs lijkt 200$ onder mijn zone gebounced te zijn op 65.3 ipv 65.5 @zwembroek ;)
idd. Eigenlijk helemaal perfecte setup zo icm die terugtest. Zo zorgen we ook voor genoeg brandstof om straks echt door de 70k te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nou dit ziet er heel positief uit. En dat op donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Wiley99 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 07:33:
@Waah eens met @sh4d0wman over Bitonic, DCA is set and forget, met bundles de fee wat te verlagen en het belangrijkst van alles, het gaat naar je hardware wallet. Dus behalve je zelf ingestelde bundle loop je geen enkel risico.
Ik had hier een UTXO post bij verwacht :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
Alpina schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:09:
[...]

Ik had hier een UTXO post bij verwacht :*)
Ik dacht erover, serieus😎

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Dacuuu schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 23:58:
[...]

Finst is nog vager dan Bitvavo naar mijn mening. Hoor al best veel verhalen van geblokkeerde accounts zonder reden of crypto die mysterieus verdwijnt.
Denk dat Bitonic betrouwbaarder is. Gaat ook al veel langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Bartje op de 15min boys.. het blijft tenslotte donderdag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 24-09 15:39
Tot aan 66K 750 miljoen aan longs weer klaar om rekt te gaan op Binance, Bybit en OKX.

Die exchanges lachen zich toch ook slap met deze hoeveelheden aan posities die aan beide kanten steeds rekt gaan.

Pak gewoon lekker spot of hooguit een x5 leverage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
BTC100K2021 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:59:
Tot aan 66K 750 miljoen aan longs weer klaar om rekt te gaan op Binance, Bybit en OKX.

Die exchanges lachen zich toch ook slap met deze hoeveelheden aan posities die aan beide kanten steeds rekt gaan.

Pak gewoon lekker spot of hooguit een x5 leverage.
Ja dit is een leuk verdienmodel voor ze. Er lopen teveel van die moonboys die yolo x100 gaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Zit nu in een x100 long, gaat lekker. Yolo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:36
Waah schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 00:37:
[...]

Ah, blijkbaar had in al een Finst account :+ met daar nog 6 euro op. Maar ff getest en lijkt best oké te werken. Nu ook mogelijk om Crypto op te nemen en te storten. Maar wel weinig ervarijging hier op het forum.
Ik gebruik Finst sinds kort, klein bedrag DCA (automatisch!) elke week. En ja je kan ook gewoon je btc etc naar je eigen wallet laten sturen, dat kon bij de launch van Finst niet, daarna al redelijk snel wel.

Volgens mij kwa kosten zijn ze ook erg scherp.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Uj5RAwBrvvVol5A90VDzuO8kzM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9VBhvPwXpbPdEsu2krpsMVKE.jpg?f=fotoalbum_large

@zwembroek kijk, bullish!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zit wel een tikfout in de 240.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
echt he, zoveel aandelen ATH..... wanneer maakt men daar winst en gaat het naar Bitcoin?

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 111 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!