Ah, blijkbaar had in al een Finst account

met daar nog 6 euro op. Maar ff getest en lijkt best oké te werken. Nu ook mogelijk om Crypto op te nemen en te storten. Maar wel weinig ervarijging hier op het forum.
Stukfruit schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 00:14:
[...]
De belangrijkste tip die iemand je kan geven in tijden van stieren: zorg ruim vooraf dat je al je gegevens geregeld hebt
Exchanges met KYC volledig in orde hebben, adressen die klaar staan om te gebruiken voor het in- en uitladen van je coins (van/naar fiat) in tijden van relatieve spanning, overal 2fa en andere vormen van beveiliging, begrijpen hoe een limit order werkt, zorg dat je voorgaande meerdere keren getest hebt met kleinere bedragen, houd rekening met opsplitsen van grotere bedragen, enz. Dat gaat je (bij DCA'en) meer opleveren dan denken aan fees.
Bovenstaande (behalve kyc) al ervaring mee dankzij de vorige bull op Binance.
Maar DCA doen is wel nieuw ja. Dus ga inderdaad niet meteen het hele bedrag er in gooien maar elke week wat er in stoppen om de prijs mooi te middelen.
Het overzetten naar Fiat heb ik bij Binance ooit verkeerd gedaan. Het omzetten van BNB van mijn metamask, naar Binance, naar euro's duurde door een flinke dip toen 20 minuten. In die tijd was de koers al 10% lager wat een aardig bedrag was. (Maar alsnog flinke winst, en uiteindelijk was de koers toen iets van -25%). Echter later leerde ik wat een stablecoin was
Vorige bullrun enorm veel mazzel gehad. Bovenstaande voorbeeld begon om 6 uur sochtends en was toevallig wakker omdat vrouwlief moest werken. Als ik 7 uur wakker was geweest was ik een stuk minder blij geweest. En heb toen verkocht rond de piek en daarna niet meer ingestapt. Die mazzel (samen met de mazzel in shitcoins) ga ik niet weer hebben, dus daarom nu maar DCA in de enige echte coin