We worden door Tweakers en DPG geprogrammeerd?

Het subgroepje dat zowel MSM consumeert als pro-Bitcoin is, ziet door de anti-Bitcoin propaganda heen, maar blijft verdoofd voor andere propaganda. Dit is het Gell-Mann Amnesia effect. Hierdoor wordt dit groepje net niet genoeg gefrustreerd door het narratief en de censuur op Tweakers, wat vrij uniek is.
Ironisch genoeg heb je het hier over censuur op Tweakers, terwijl Tweakers noch DPG overheidsorganen zijn, waar
censuur doorgaans ontstaat omdat het in de letterlijke
definitie wordt genoemd als "toezicht
vooraf op de meningsuiting", wat op Tweakers niet vooraf en meestal ook niet achteraf (minnetjes op de fp verstoppen je reactie niet) tenzij je het te bont maakt omdat er een @
Taro langs komt die als een stier je reactie bont en blauw slaat omdat hetgeen je zegt weinig zaken bevat die achteraf bevestigd kunnen worden.
En toch mag je hier nog steeds je citroenen verspreiden. How's that for censuur?
Logischerwijs blijft het daarom een klein groepje, want meestal als je "orange pilled" bent, ben je ook "red pilled," en andersom--en dan is tweakers niet de plek om te zijn.
De dag waarop ik als "orange pilled" Bitcoin-fan (aangenomen dat je niet op de
Not Just Bikes-variant doelt) "red pilled" rondloop is de dag waarop ik vrijwillig mezelf zal aanmelden voor een behandeling met wit uniform zodat het bij het pillengebruik past.
Daarnaast bestaat er al een term voor die qua afkomst van het woord beter overeenkomt met de bijbehorende omschrijving en het denkbeeld dat "red pilled" mensen er aan overhouden: evangelist.
Excusez moi, maar ik voel me aangesproken omdat ik hier met bovenstaande uitspraken over dezelfde kam word geschoren; evangelisme is voor mensen die zieltjes willen winnen. Om te gaan geloven in iets ipv feiten te achterhalen, te controleren en zaken te beredeneren zonder terug te vallen op zijpaadjes waarop mentale gymnastiek wordt gepleegd omdat iets in het leven jou persoonlijk niet bevalt.
Ik wil alleen maar dat de koers van Bitcoin *kaboem* gaat en het kan mij heel weinig boeien of dat met of zonder jou gebeurt.
Maar wees welkom hoor, ik heb er ook niets tegen als je meedoet met kopen
Dat zit wel Schnorr.