[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:50

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:52:
[...]

Zag dat jij ook in het 'vastgoed' zit tegenwoordig?

[Afbeelding]

Lekker FO.
1000 eurie voor 1 kamer. Oef.

Uitsluitend voor vrouwen. Kleine kast voor kleding aanwezig. Zal wel stormlopen dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:55:
[...]

1000 eurie voor 1 kamer. Oef.

Uitsluitend voor vrouwen. Kleine kast voor kleding aanwezig. Zal wel stormlopen dan.
De voorwaarden zijn verder prima:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mf2QJrJ33BbDTw2sHrotisTHANc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9xn2g1k13DhnDYvA7UWGvkVk.jpg?f=fotoalbum_large

En dat voor slechts een rugje per maand.

Het voordeel van een crisis: schaamteloze parasieten vis je er zo uit.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
FrambozenTaart schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:58:
[...]

De voorwaarden zijn verder prima:

[Afbeelding]

En dat voor slechts een rugje per maand.

Het voordeel van een crisis: schaamteloze parasieten vis je er zo uit.
geen rundvlees _O-

90% van mijn eten bestaat daaruit d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:46:
[...]

Mwah, duidelijk? :P Ik ben zelf in ieder geval geen FO'er, sterker nog ik vind het een heel onjuist en immoreel doel.

Het is slecht voor de samenleving als een deel van de beroepsbevolking prima kán bijdragen aan de samenleving, maar dit niet doet 'omdat het niet meer hoeft'. In principe is zo'n huisjesmelker niks beter voor de samenleving dan een bijstandstrekker.
Bovenal is het een compleet onhoudbaar principe. Iemand moet toch het vuilnis ophalen en het zou raar zijn als we dat onvoldoende waarderen.

Waarom ik dan wél het belang van Bitcoin inzie, daar kan ik heel wat alinea's over volschrijven :P Maar in het kort: toen wij 5 jaar geleden een huis zochten (wat 2 jaar heeft geduurd) heb ik geleerd hoe groot de impact van monetair beleid is op je kansen. Als huizenzoeker ben je in de minderheid. Ondertussen is het zo dat monetair beleid meebeweegt met wat 'de meerderheid' goed uitkomt.

Daar ben ik pertinent op tegen.
Bitcoin is een mooie middelvinger tegen monetair wanbeleid.
Er zit een verschil tussen FO (FI in het Engels) en FIRE. FO/FI wil eigenlijk zeggen dat je genoeg geld hebt om niet meer te hoeven werken, maar bijvoorbeeld kunt kiezen voor een leukere, maar minder betalende baan of verzin zelf een reden, maar wel blijft werken.

De FIRE beweging gaat een stap verder en dat is dat je ook daadwerkelijk eerder met pensioen gaat. De invulling van je dagen kunnen dan ook gewoon vrijwilligerswerk, mantelzorg etc. inhouden.

Laten we niet in dezelfde valkuil stappen als in het FO topic door Bitcoin/ crypto te bashen, met hier het gelijkstellen van dat als je FIRE bent, je niks meer bijdraagt aan de samenleving.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:03:
[...]

geen rundvlees _O-

90% van mijn eten bestaat daaruit d:)b
Van varkensvlees en alcohol wist ik dat het in bepaalde sprookjesboeken verboten is maar dat rund dat in diezelfde boeken ook was wist ik niet. Kiep mag gelukkig wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Richh schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:06:

Bovenal snap ik de keuze heel goed op individuele basis. Maar wat wel goed is om je te realiseren, bedenk even wat er gebeurt als de beroepsbevolking van een land (die door vergrijzing überhaupt al in de minderheid is) massaal minder gaat werken? Wat doet dat met het BBP, wat doet dat met de waarde van je valuta, en wat doet dat dus uiteindelijk met je (internationale) koopkracht?
Er moet sowieso een keer een omslag komen. Een economie kan niet oneindig groeien.

Daarom BTC. :7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:12:
[...]

Van varkensvlees en alcohol wist ik dat het in bepaalde sprookjesboeken verboten is maar dat rund dat in diezelfde boeken ook was wist ik niet. Kiep mag gelukkig wel.
Kip, energydrinks en Bitcoin. Meer heeft een mens niet nodig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:52
FrambozenTaart schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:20:
[...]

Coke en Bitcoin. Meer heeft een mens niet nodig.
Fixed that for you!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:12:
[...]

runderen hebben meerdere magen (Ruminants) koeien/schapen/geiten etc. Dit zorgt ervoor dat het eten minder toxiden/pesticiden hebben. wel eens gehoord van iemand die allergisch is van rundvlees? ik niet, maar van varkensvlees wel

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 17:42
FrambozenTaart schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:47:
[...]

Niet helemaal, want er wordt in dat topic ook flink geschoven met vermogen om belastingtechnisch gunstiger uit te komen.

Rendement gaat voor alles bij sommigen daar.
Ik bedoel meer het feit dat ze bitcoin afwuiven met als argument dat er geen onderliggende achter zit. Alsof het doel van beleggen zoveel mogelijk onderliggende waarde is. Volgens mij is dat een beetje het paard achter de wagen.

En dan nóg, ook zonder onderliggende waarde, wat is nou het risico van een paar procent BTC in je portefeuille? Maar het gaat er daar gewoon niet in...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
FrambozenTaart schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:52:
[...]

Zag dat jij ook in het 'vastgoed' zit tegenwoordig?

[Afbeelding]

Lekker FO.
Alleen voor vrouwen, in "Rokkeveen-oost" _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
[...]

Ik zie je al zitten, lange rode gekrulde haren en paar ballonnen onder je shirt zodat de eigenaar het niet doorhad dat je eigenlijk geen vrouw bent. Voor gemak nog een zusterspakje aan en dan op je kamer boven een wegwerp bbq kippetje grillen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/qy0dACibrVI/maxresdefault.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Dan kom je meteen weer in dubieus gebied, colombiaanse stenen van hoogwaardige kwaliteit dienen toch het best genuttigd te worden met een uitmuntende Whiskey of Bourbon.

En dat mag dus niet in je kippenhok van 1k per maand.

Zit je dan met plafonddienst zonder noemenswaardige downers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Numbers schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:10:
[...]
Er zit een verschil tussen FO (FI in het Engels) en FIRE. FO/FI wil eigenlijk zeggen dat je genoeg geld hebt om niet meer te hoeven werken, maar bijvoorbeeld kunt kiezen voor een leukere, maar minder betalende baan of verzin zelf een reden, maar wel blijft werken.
Mja, daar ben ik ook zonet op gewezen in het FO boomertopic inderdaad :P
Laten we niet in dezelfde valkuil stappen als in het FO topic door Bitcoin/ crypto te bashen
Oke, geen boomertopic dan -O-
met hier het gelijkstellen van dat als je FIRE bent, je niks meer bijdraagt aan de samenleving.
I dunno, dat is in feite toch gewoon de realiteit? :P en ik snap ook best dat sommige mensen daar vrede mee hebben. Helemaal prima, ik kan hier vanachter mijn toetsenbord ook niet de wereld gaan verbeteren he. Maar: mij niet gezien, ik geloof niet in FIRE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
GioStyle schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:14:
[...]

Er moet sowieso een keer een omslag komen. Een economie kan niet oneindig groeien.

Daarom BTC. :7
Op papier wel, numbers go up!

Ondertussen is 1 'number' aka 1 dollar/euro steeds minder waard en neemt de koopkracht af / stabiliseert de levensstandaard.

Laten we wel wezen, ook dat gaat Bitcoin niet oplossen ;) maar er zit in ieder geval niet een monetair beleid achter wat voor het merendeel van de samenleving toevallig goed uitkomt. En dus mogelijk slecht als je toevallig niet bij dat deel hoort.

Bij Bitcoin is in ieder geval iedereen de lul als we rekt gaan. O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 23-10-2024 13:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:04
[...]

lauwe schultenbrau?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 05:49

WhySoSerious

Be the change.

Dit lag net in de brievenbus hier. Uptober kan nu echt beginnen! Minimaal x10 in een jaar, tot wel x50 met degenerate drek!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XYjYilPEuGCv4MV8xRm_SNUpm_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dpeff81SmJQGm7owudGMfnQA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XdhQD-LwnBq1C0ubSQ8Zp-O8IA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ycLCxCHKn7UOkO4WdUvYRI2U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:07
Richh schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 12:06:
[...]

Voorlopig is de inkomstenbelasting minimaal 37% en is vermogensbelasting in feite veelal rond de 1%. En dan hoeven we het nog niet eens te hebben over marginale druk :P
Gemeenteheffingen zijn een druppel op een gloeiende plaat en doen er écht niet toe.
Ik deel deze mening dus totaal niet, zeker niet als straks het werkelijk rendement belast gaat worden. De vermogensbelasting is weliswaar gemiddeld 1%, maar het idee is dat wij 36% over het rendement betalen. Die 36% is lager dan % van de inkomstenbelasting, maar eigenlijk zou je je rendement ook moeten corrigeren voor de inflatie. Als je de inflatie meetelt, dan komt de marginale belastingdruk opeens boven de 50% uit.
En net als box 3 een vrijstelling heeft voor de eerste 57k(?, 114k voor de wel sociale mensen), betaal je over de eerste ~13k inkomen uit arbeid ook geen belasting.

De box2 constructies en andere alternatieven laat ik even buiten beschouwing.

[ Voor 4% gewijzigd door exelletor op 23-10-2024 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 22:59
WhySoSerious schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:50:
Dit lag net in de brievenbus hier. Uptober kan nu echt beginnen! Minimaal x10 in een jaar, tot wel x50 met degenerate drek!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Trap er niet in - Finfluencers - POW / NPO3

er is een segment waarbij dit soort praktijk ook is meegenomen.

TL;DW - geldverspilling :+
Je leert meer op de SC topic

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/dms/image/v2/D4E03AQH4kFkjFpHs3A/profile-displayphoto-shrink_800_800/profile-displayphoto-shrink_800_800/0/1692130306505?e=1735171200&v=beta&t=ko_KSbI1Qoyr5izNnmC6VIMICB_bek1zo28G3FSjSYc

Ziet er ook wel uit als iemand die alles in de eerste en beste meme-coin gooit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07:53
WhySoSerious schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:54:
[Afbeelding]

Ziet er ook wel uit als iemand die alles in de eerste en beste meme-coin gooit.
"ChatGPT, maak een afbeelding van alle deelnemers aan het Tweakers memecoin topic samengevoegd tot een persoon"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
exelletor schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:53:
[...]

Ik deel deze mening dus totaal niet, zeker niet als straks het werkelijk rendement belast gaat worden.
Het is natuurlijk al van de zotten dat dat nu niet gebeurt en er daardoor een waardeloos juridisch schouwspel is gestart om besluitvorming nog een paar jaar uit te stellen.
De vermogensbelasting is weliswaar gemiddeld 1%
Precies mijn punt dus :P
maar het idee is dat wij 36% over het rendement betalen
Prima, laten we dat dan eerst maar even in de praktijk brengen. Belasting over rendement gelijk maken aan belasting op inkomen.
maar eigenlijk zou je je rendement ook moeten corrigeren voor de inflatie
Waarom? Dat doen we met inkomen toch ook niet?
En net als box 3 een vrijstelling heeft voor de eerste 57k(?, 114k voor de wel sociale mensen), betaal je over de eerste ~13k inkomen uit arbeid ook geen belasting.

De box2 constructies en andere alternatieven laat ik even buiten beschouwing.
Exact dit, er zijn ook nog eens talloze alternatieven om de belasting te ontwijken en de vrijgestelde grens is aanzienlijk hoger dan de vrijstellingen bij inkomen.

Het uitgangspunt (en al helemaal in een vergrijzende samenleving waarin steeds minder mensen bijdragen aan de economie) moet zijn dat werk meer gaat lonen dan het simpelweg bezitten van iets. Kortom: maak de belasting op rendement eerst maar eens gelijk aan dat van inkomen. Zonder alle uitzonderingen, vrijstellingen en creatieve constructies.

Daarna kunnen we wel even verder kijken wat 'eerlijk' zou zijn ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Als die tips van hem echt zo goed werkten hoefde 'ie niet van die Henk & Ingrid cursusjes à €750,- per stuk te shillen :+

Zou wel mooi zijn als die gozer ook gewoon meeleest en z'n "Crypto Parels" hier vandaan haalt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Egeau
  • Laatst online: 07:17
Guere schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:05:
[...]

Als die tips van hem echt zo goed werkten hoefde 'ie niet van die Henk & Ingrid cursusjes à €750,- per stuk te shillen :+

Zou wel mooi zijn als die gozer ook gewoon meeleest en z'n "Crypto Parels" hier vandaan haalt.
Hah ja echt he. Zelfde met die Amazon Dropshippers: als je echt zo succesvolle 'ondernemer' bent waarom sta je dan op een zaterdagavond in een bedompt zaaltje met stinkende pupers een kakverhaal af te draaien om een paar cursussen te verkopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
GabberPiet schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 13:27:
[...]

Ik bedoel meer het feit dat ze bitcoin afwuiven met als argument dat er geen onderliggende achter zit. Alsof het doel van beleggen zoveel mogelijk onderliggende waarde is. Volgens mij is dat een beetje het paard achter de wagen.

En dan nóg, ook zonder onderliggende waarde, wat is nou het risico van een paar procent BTC in je portefeuille? Maar het gaat er daar gewoon niet in...
Vertrouwen in Bitcoin hoeft niet hoog te zijn, zolang het vertrouwen in andere valuta maar lager wordt.

En met de wereldreserve munt in handen van 'Merica is dat slechts een kwestie van tijd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Had nooit verwacht dat @tomtom901 in het echt Maurice zou heten...

Goede opsec.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

FrambozenTaart schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:20:
[...]

Goede opsec.
Ik zat zelf meer in de hoek van 'Roel's Cryptotips' te denken eigenlijk..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
dippen naar 65.8 had ook prima gekund.. maar.. liquid's zijn weer best opgeschoond.. als we nu krachtige richting omhoog kunnen gaan. zou het mooit zijn. anders gaan we weer lager naar ~61.5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Aeronaut schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:35:
dippen naar 65.8 had ook prima gekund.. maar.. liquid's zijn weer best opgeschoond.. als we nu krachtige richting omhoog kunnen gaan. zou het mooit zijn. anders gaan we weer lager naar ~61.5k
Daartussen ligt ook nog wel wat.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:36:
[...]

Daartussen ligt ook nog wel wat.
dat zijn kruimels. half miljard werkt als een magneet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:43

tomtom901

Moderator General Chat

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik word hier zo ontzettend misselijk van he, als dit soort gasten zo goed zijn (spoiler alert, dat zijn ze niet), waarom bieden ze dit soort dingen dan aan ipv zelf te traden, toch veel lucratiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:05:
[...]

Ja, sorry, jij zei het ook al.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:20:

Goede opsec.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4fn4yr8IPO1hkYF7_UOT6DPpY10=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nZtMcmzcchf0NiCYcAyBgid4.png?f=user_large
tomtom901 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:47:
Ik word hier zo ontzettend misselijk van he
Oops hahaha, kijk dan maar niet naar de meme die ik toevallig net heb gepost...

[ Voor 24% gewijzigd door Guere op 23-10-2024 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
[...]

Ik word hier zo ontzettend misselijk van he, als dit soort gasten zo goed zijn (spoiler alert, dat zijn ze niet), waarom bieden ze dit soort dingen dan aan ipv zelf te traden, toch veel lucratiever.
Je ziet het helemaal verkeerd.. Dit soort mensen deelt nou eenmaal graag in hun succes :+
Stelletje shitclowns zijn het.. Mede door dit soort figuren krijgt crypto / BTC een slechte naam. Want die guru had beloofd dat het x10 ging, maar het ging precies andersom. Hun geinvesteerde 1000 euro in shitcoins is verdampt en ze zijn ook nog eens 750 euro armer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45
Bitcoin 101 videootje in het Nederlands voor de basics. Misschien handig als je Nederlandstalige pre-coiners de basis van Bitcoin wil showen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Guere schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:00:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Oops hahaha, kijk dan maar niet naar de meme die ik toevallig net heb gepost...
TP-1 ligt binnen jouw bereik _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die gouden letters maken het wel af. En dan opeens in maart de piek behalen en juni Rekt af met boze klanten :+

En in het kader van originaliteit: 123crypto verzinnen :') |:(

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 23-10-2024 16:00 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
[...]

those who can do those who can't teach

Zolang mensen snel geld willen verdienen zonder er enige moeite voor te doen blijven dit soort snake oil verkopers bestaan.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
ByteMe_ schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:58:
En in het kader van originaliteit: 123crypto verzinnen :') |:(
3...2...1... dat doet mij denken aan Telekids! Wie kent dat eindliedje nog? Degene die zich dat deuntje kan herinnerent kan onderstaande versie vast meezingen! ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bo0OKgCnaIjPHetPBqfjtmMjfas=/800x/filters:strip_exif()/f/image/230gekXK57xvORjRpA2Jd5rd.png?f=fotoalbum_large

PS: nee, ik heb vandaag echt geen moer uitgevoerd behalve memes maken... _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 23-10-2024 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-09 17:53
Aeronaut schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 14:35:
Naar 61.5K ... dan zitten we weer diep in het kanaal waar we het afgelopen jaar in aanmodderen, ik hoop het niet :'( We zijn er net uit geschoten en hoop dat we er ook lekker uit blijven. Op dit moment testen we de bovenkant van dat kanaal om van resistance support te maken. Afhankelijk van hoe je de lijntjes tekent ligt dat iets onder de 66.5K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45
Toch wel benieuwd wanneer het volgend jaar op plek 2* staat met iets van met $ 3,95 x 1012 marketcap, wat dan de reacties zullen zijn ;)
* los van eventuele stijgingen van AAPL, NVDA en MSFT

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/97o94s.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hbTqNJpY99MalDr8Bsuo2gkPlRI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oD48gQ3NxIgFrKmZlmVwh6Zr.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Haha inderdaad, het trekt een beetje de verkeerde kant op ;( ZENUWACHTIG, ik wil grote groene kaarsen!

Edit: en ja hoor, 65K is alweer back on the menu.

[ Voor 11% gewijzigd door Sluw op 23-10-2024 17:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
Ben dat gedonder heen en weer wel zat. Handelspot zojuist verkocht, dus hoop dat het nog een beetje doorzakt om goedkoper weer in te stappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
Amens schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:46:
Ben dat gedonder heen en weer wel zat. Handelspot zojuist verkocht, dus hoop dat het nog een beetje doorzakt om goedkoper weer in te stappen.
Ah vandaar dat we weer omhoog gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 24-09 14:46
Amens schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:46:
Is ook al best lang erg saai. Steeds ietwat up, rejection, en weer terug. Dit is inmiddels de zesde keer ofzo? Ik heb het idee dat deze bullrun teveel short term traders zijn. Dat zie je ook op de liquidation map. Die wordt echt constant schoongeveegd, maar even hard bouwt de liquidity weer op. Zo komen we nooit tot een mooie doorbraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

CSPR is nu te koop voor minder dan een cent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Morgen lezen we dat er weer een grote ETF outflow is geweest etc etc. Voor de verkiezingen gaan we de ATH never nooit breken. Cred gaat gewoon gelijk krijgen. Top goed getimed @anti elppa.

[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 23-10-2024 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:55:
CSPR is nu te koop voor minder dan een cent :p
Ik trap er niet nog een keer in..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 10:43

MicroWhale

The problem is choice

Stelletje beren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KaCXv_hztOeZZkSjmDhDrVVSDaQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8vz7SMT9maTdkNNCteES7deu.png?f=user_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

In de week van 5 november staan de verkiezingen, interest rate decision en unemployment data op het programma.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Osg0SqZdj-PQtDa8cLxmALXoRWo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/HhsgBQykKmTmn0RQ1t0IiKqE.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56

Vis

Zojuist weer bij gekocht van het overgebleven salaris van deze maand. Fuck the banks! Lets fucking goooo

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:04

Chaes

#HODL

Voor degenen die een iets wiskundigere benadering van BTC cycli (en prijsvoorspellingen) kunnen waarderen; dit Twitteraccount is zeker interessant om eens te bekijen: https://x.com/LeomathHeart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Chaes schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:21:
Voor degenen die een iets wiskundigere benadering van BTC cycli (en prijsvoorspellingen) kunnen waarderen; dit Twitteraccount is zeker interessant om eens te bekijen: https://x.com/LeomathHeart
ik waardeer vooral de targets oOo

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vis schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:19:
Zojuist weer bij gekocht van het overgebleven salaris van deze maand. Fuck the banks! Lets fucking goooo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKWMmLEWXzynFZy04UtgLkUZ34U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3NC8NzRlANkddfrKyq7RAyLO.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Rektttt. What else is new
Gaaap
Bitcoin to fucking ZERO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:19:
Ik mag nog 1-2 dagen wachten (wat lijkt die FO dan heerlijk als die ooit komt, niet meer handjes ophouden op die 24e). Ik ga waarschijnlijk m'n DCA strategie nog meer om zeep helpen en weer bijkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Aandelen ook dik rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:55:
Morgen lezen we dat er weer een grote ETF outflow is geweest etc etc. Voor de verkiezingen gaan we de ATH never nooit breken. Cred gaat gewoon gelijk krijgen. Top goed getimed @anti elppa.
Is toch ook totaal niet boeiend of we die ATH voor de verkiezingen breken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Voelt als een capitulatie voor ETH /usd en ETh/BTc paar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Vis schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 08:38:
Blijft fascinerend om te zien dat er zoveel onwetendheid en desinteresse blijft in een techniek als blockchain/Bitcoin op een naar oorspronkelijke technische website Tweakers.

Waar is het fout gegaan?

Ik bedoel, nerds gonna nerds right?
Sinds de overname door DPG Media is Tweakers een verlengstuk van de MSM geworden. Veel mensen zijn weggejaagd, gecensureerd of ontmoedigd door downvotes.

De meeste overgebleven Tweakers consumeren ook andere MSM zoals nu.nl, Telegraaf, NOS en AD, en worden hierdoor anti-Bitcoin geprogrammeerd.

Het subgroepje dat zowel MSM consumeert als pro-Bitcoin is, ziet door de anti-Bitcoin propaganda heen, maar blijft verdoofd voor andere propaganda. Dit is het Gell-Mann Amnesia effect. Hierdoor wordt dit groepje net niet genoeg gefrustreerd door het narratief en de censuur op Tweakers, wat vrij uniek is.

Logischerwijs blijft het daarom een klein groepje, want meestal als je "orange pilled" bent, ben je ook "red pilled," en andersom--en dan is tweakers niet de plek om te zijn.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@zwembroek was je daar ook net ingestapt? :P

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTdwsdaJFLhBROel4VGPNHdgFCZ1kjlfifBgAIOHAa5FBQ_AsSb_jMLOA7h&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:49:
Voelt als een capitulatie voor ETH /usd en ETh/BTc paar
Eth/btc weer een nieuwe low. 0.03 soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
NeoflexNL schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:04:
[...]

Ik trap er niet nog een keer in..
Cspr is dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
tomtom901 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:47:
[...]

Is toch ook totaal niet boeiend of we die ATH voor de verkiezingen breken. :?
Zeker niet. Maar de verwachtingen waren hier over het algemeen wel dat we binnen no time boven de 70k zouden staan. Wat wel boeiend is hoe diep we nog gaan voordat we weer een poging kunnen doen om de ATH aan te vallen. Als we de 100 week SMA gaan opzoeken dan gaat er dus nog zo'n 35% vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
Even 62.7k opzoeken, dan omhoog krabbelen tot aan de verkiezingen, dan door knallen.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:04
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 17:55:
ook voor het eerst in mijn leven....zal vast ook de laatste keer zijn _O-

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
mrlemons schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:49:
[...]

Sinds de overname door DPG Media is Tweakers een verlengstuk van de MSM geworden. Veel mensen zijn weggejaagd, gecensureerd of ontmoedigd door downvotes.

De meeste overgebleven Tweakers consumeren ook andere MSM zoals nu.nl, Telegraaf, NOS en AD, en worden hierdoor anti-Bitcoin geprogrammeerd.

Het subgroepjes dat zowel MSM consumeert als pro-Bitcoin is, ziet door de anti-Bitcoin propaganda heen, maar blijft verdoofd voor andere propaganda. Dit is het Gell-Mann Amnesia effect. Hierdoor wordt dit groepje net niet genoeg gefrustreerd door het narratief en de censuur op Tweakers, wat vrij uniek is.

Logischerwijs blijft het daarom een klein groepje, want meestal als je "orange pilled" bent, ben je ook "red pilled," en andersom--en dan is tweakers niet de plek on te zijn.
Eh, welke anti bitcoin propaganda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
Aeronaut schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:55:
[...]

99% van alle artikelen over Bitcoin in MSM. Want de plebs mogen niet rijk worden.

[ Voor 8% gewijzigd door mrlemons op 23-10-2024 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:53:
[...]

Eth/btc weer een nieuwe low. 0.03 soon.
Cowen zat ook bij deze spot on. De alts gaan ook nog wel een heel stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:58:
[...]

Cowen zat ook bij deze spot on. De alts gaan ook nog wel een heel stuk lager.
Vond je een paar dagen geleden stuk leuker, nu zit je weer in de bear zones met Cowen en permabear trawanten. Zou je niet eens stoppen met zoeken naar bearish nieuws stuk gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Nieuwe fase Oekraïne oorlog ivm inmenging Zuid Korea.
We gaan even zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Donderdag dipdag is vroeg begonnen

[ Voor 19% gewijzigd door sjorremans op 23-10-2024 19:06 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:55:
[...]

De anti-Bitcoin propaganda die de stem van de man achter de openstaande deur naar hem fluistert, samen met de rest van de complottheorieën.

Kijk, je kunt dan wel orange pilled zijn, maar zolang daar geen antipsychotica in zit staat je leven alsnog stil.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
JoebarRC schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:02:
[...]

Vond je een paar dagen geleden stuk leuker, nu zit je weer in de bear zones met Cowen en permabear trawanten. Zou je niet eens stoppen met zoeken naar bearish nieuws stuk gezelliger.
Sorry maar ik kan mijn hoofd niet in het zand steken en doen alsof het allemaal bullish is. De data is niet veranderd en de koers volgt precies het plan. Ik had gehoopt op minimaal een tweede aanval op de 70K en dacht dat de dip een mooie kans was. Ik zeg daarmee niet dat we niet nog een keer kunnen bouncen maar als we de 58k gaan opzoeken en deze ook verliezen dan gaan we naar de 42k - 49k. Bookmark deze post maar.
Grappig dat mensen het altijd persoonlijk nemen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:08

St@m

@ Your Service

Ik neem het niet persoonlijk verder, maar ik vind het verder weinig toegevoegde waarde hebben om bij iedere scheet te roepen dat hepie en hepie op joeptjoep dit al hadden voorspeld.

Prima dat je helemaal fan bent van ze overigens, maar we weten het nu ook wel :p

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 23-10-2024 19:15 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:54:
[...]

Zeker niet. Maar de verwachtingen waren hier over het algemeen wel dat we binnen no time boven de 70k zouden staan. Wat wel boeiend is hoe diep we nog gaan voordat we weer een poging kunnen doen om de ATH aan te vallen. Als we de 100 week SMA gaan opzoeken dan gaat er dus nog zo'n 35% vanaf.
Waar is hier, tweakers? Volgens mij was de toon in NK toch wel anders, feit is wel dat de trend nog steeds bullish is op de daily, dus ik maak me niet zoveel zorgen. Dit is gewoon niks anders dan een higher low, tot dat 62k gebroken wordt. Ik acht de kans klein 35% af gaat, maar niks is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 16:08
MAAR WIE WAS CARDANO

Mensen ik heb Cardano al 3 jaar vast staan en heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in dat deze ooit BTC nog zal volgen.... REKT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
tomtom901 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:16:
[...]

Waar is hier, tweakers? Volgens mij was de toon in NK toch wel anders, feit is wel dat de trend nog steeds bullish is op de daily, dus ik maak me niet zoveel zorgen. Dit is gewoon niks anders dan een higher low, tot dat 62k gebroken wordt. Ik acht de kans klein 35% af gaat, maar niks is onmogelijk.
Slowchat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Haha ja oke, niks op aan te merken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:56

Vis

[...]

Het subgroepje dat zowel MSM consumeert als pro-Bitcoin is, ziet door de anti-Bitcoin propaganda heen, maar blijft verdoofd voor andere propaganda. Dit is het Gell-Mann Amnesia effect. Hierdoor wordt dit groepje net niet genoeg gefrustreerd door het narratief en de censuur op Tweakers, wat vrij uniek is.

Logischerwijs blijft het daarom een klein groepje, want meestal als je "orange pilled" bent, ben je ook "red pilled," en andersom--en dan is tweakers niet de plek om te zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FCh6u-ywc2_-Jaiacc5CC37kdpQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Gq9Er8bR84juIOa3O4Tpr8Hy.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
St@m schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:14:
Ik neem het niet persoonlijk verder, maar ik vind het verder weinig toegevoegde waarde hebben om bij iedere scheet te roepen dat hepie en hepie op joeptjoep dit al hadden voorspeld.

Prima dat je helemaal fan bent van ze overigens, maar we weten het nu ook wel :p
Meer toegevoegde waarde dan bij elke stijging in het kanaal waar we al meer dan 7 maanden in vastzitten moon roepen haha. Het is niet zo dat ik in een bearish bubble zit. Ik hou altijd alle opties open. Maar best, ik heb hier ook helemaal geen zin meer in. Ben er ook echt klaar mee. Het roept alleen maar weerstand op.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:30:
[...]

Meer toegevoegde waarde dan bij elke stijging in het kanaal waar we al meer dan 7 maanden in vastzitten moon roepen haha. Het is niet zo dat ik in een bearish bubble zit. Ik hou altijd alle opties open. Maar best, ik heb hier ook helemaal geen zin meer in. Ben er ook echt klaar mee. Het roept alleen maar weerstand op.
Moet je niet doen, je bent meer open minded dan de gemiddelde persoon hier, het is alleen contrair aan wat mensen willen horen, dus weerstand is normaal als je tegen de richting in zwemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Nah, niet meer.. evenveel :p
Maar top dat je het wilt minderen / ermee wilt stoppen. We kunnen allemaal zelf YouTube opstarten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
St@m schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:37:
[...]

Nah, niet meer.. evenveel :p
Maar top dat je het wilt minderen / ermee wilt stoppen. We kunnen allemaal zelf YouTube opstarten.
Ik zie het probleem niet, dezelfde zaken worden aangehaald voor het bullish perspectief en dan is het wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
Dit is gewoon afkoeling tot aan de verkiezingen. Lager dan 62k gaan we niet meer zien tenzij die Harris clown wint met de zoveelste verkiezingsfraude.

[ Voor 13% gewijzigd door mrlemons op 23-10-2024 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

tomtom901 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:37:
[...]

Ik zie het probleem niet, dezelfde zaken worden aangehaald voor het bullish perspectief en dan is het wel goed?
Als er hier posters zijn die telkens een YouTuber gaan aanhalen, met 'zie je wel dat we gaan stijgen, Eppie zei het ook al', dan vind ik dat ook irritant ja.

Een keer benoemen dat een random dude op youtube iets vind is prima. Ik weet toch niet wie die mensen zijn, en ik hoef het ook niet te weten. Maar constant herhalen dat iemand op youtube heeft gezegd dat zus en zo..

Just my 0,02

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24
Ja gewoon blijven posten zwembroek. Zo ondenkbaar is dat allemaal nog niet. Komen juist ook de betere Bitcoin discussies uit voort dan up only en moon. Het is niet dat de macro nu allemaal rozengeur en manenschijn is _O- noord-koreanen met een russisch pak aan. 5 jaar geleden zouden ze vragen of je in de Olympus has fallen film bent blijven hangen.

Verder ook erg benieuwd naar de verkiezingen binnenkort. We gaan het zien.

Snap verder wel dat je wat weerstand krijgt, of dat je hier klaar mee bent. Moet je voor de grap eens over Bitcoin in een niet nader te noemen topic posten. Hou je ook geen weken vol :')

Op de lange termijn ben je wel bullish toch?

Toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
St@m schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:41:
[...]

Als er hier posters zijn die telkens een YouTuber gaan aanhalen, met 'zie je wel dat we gaan stijgen, Eppie zei het ook al', dan vind ik dat ook irritant ja.

Een keer benoemen dat een random dude op youtube iets vind is prima. Ik weet toch niet wie die mensen zijn, en ik hoef het ook niet te weten. Maar constant herhalen dat iemand op youtube heeft gezegd dat zus en zo..

Just my 0,02
Nouja, ieder voor zich, maar ik vind het eigenlijk wel prima. Ik zei eerder al dat ik geen uur naar Benjamin Cowen kan kijken want dan slaap ik al, maar zijn analyses snijden zeker wel hout en hij gaat ook al lang genoeg mee om een zekere mate van respect te verdienen in de crypto space.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Eigenlijk hoort bearish propaganda hier natuurlijk ook gewoon niet thuis, maar doordat DPG media een verlengstuk is geworden van de MSM zijn de bulls zo geprogrammeerd geraakt dat iedere bearish post voelt alsof iemand ongewenst hun ziel betast.

De bulls worden daar onzeker door en bijten dan van zich af. Echter omdat ze alleen gewend zijn het aan het vreten van groene candles weten ze niet goed hoe ze hun standpunten moeten verdedigen en spelen ze het op de bear.

Moderatie zou daar kunnen ingrijpen maar omdat het een slowchat betreft waar ook auto's, hypotheken, energietransitie, oorlog, bier, vrouwen, memes, financiële onafhankelijkheid en complottheorieën alledaagse onderwerpen zijn is het lastig om te handhaven. Zeker omdat de richtlijnen van DPG media gericht zijn op MSM standpunten en toestaan van propaganda en daarmee bearish sentiment geoorloofd is.

Met andere woorden: het gel-smerende-man donkey effect, tamelijk uniek.

Als je haar maar goed zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Zijn we allemaal wat chaggo vandaag? :+ Het is nog geen full moon hoor

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

@zwembroek is in de slowchat gewoon de @Alpina van de FO.

Wel blijven posten rukker. Anders kan ik je niet meer miemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 24-09 14:46
[...]

Inderdaad, wat tegengas mag best, vooral na zo'n lange tijd van rejections. En blij dat jij het geeft. We botsten eerder hoofden (ben je al lang vergeten, because I r nobody/new here), maar deel je sentiment. Al die moonbabes enzo...laten we die gaan posten als een higher level pas echt geclaimed is. Tot dusver is het alleen maar gerommel in het kanaal en doodsaai.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

We worden door Tweakers en DPG geprogrammeerd? :?
Ironisch genoeg heb je het hier over censuur op Tweakers, terwijl Tweakers noch DPG overheidsorganen zijn, waar censuur doorgaans ontstaat omdat het in de letterlijke definitie wordt genoemd als "toezicht vooraf op de meningsuiting", wat op Tweakers niet vooraf en meestal ook niet achteraf (minnetjes op de fp verstoppen je reactie niet) tenzij je het te bont maakt omdat er een @Taro langs komt die als een stier je reactie bont en blauw slaat omdat hetgeen je zegt weinig zaken bevat die achteraf bevestigd kunnen worden.

En toch mag je hier nog steeds je citroenen verspreiden. How's that for censuur?
De dag waarop ik als "orange pilled" Bitcoin-fan (aangenomen dat je niet op de Not Just Bikes-variant doelt) "red pilled" rondloop is de dag waarop ik vrijwillig mezelf zal aanmelden voor een behandeling met wit uniform zodat het bij het pillengebruik past.

Daarnaast bestaat er al een term voor die qua afkomst van het woord beter overeenkomt met de bijbehorende omschrijving en het denkbeeld dat "red pilled" mensen er aan overhouden: evangelist.

Excusez moi, maar ik voel me aangesproken omdat ik hier met bovenstaande uitspraken over dezelfde kam word geschoren; evangelisme is voor mensen die zieltjes willen winnen. Om te gaan geloven in iets ipv feiten te achterhalen, te controleren en zaken te beredeneren zonder terug te vallen op zijpaadjes waarop mentale gymnastiek wordt gepleegd omdat iets in het leven jou persoonlijk niet bevalt.

Ik wil alleen maar dat de koers van Bitcoin *kaboem* gaat en het kan mij heel weinig boeien of dat met of zonder jou gebeurt.

Maar wees welkom hoor, ik heb er ook niets tegen als je meedoet met kopen :> :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En dat de koers nu omlaag dondert komt natuurlijk doordat Joost Klein heeft laten weten niet naar het Eurovisie Songfestival te gaan voor een revanche.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Wie gaat anders cowens videos of tweets samenvatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:44:
Eigenlijk hoort bearish propaganda hier natuurlijk ook gewoon niet huis, maar doordat DPG media een verlengstuk is geworden van de MSM zijn de bulls zo geprogrammeerd geraakt dat iedere bearish post voelt alsof iemand ongewenst hun ziel betast.

De bulls worden daar onzeker door en bijten dan van zich af. Echter omdat ze alleen gewend zijn het aan het vreten van groene candles weten ze niet goed hoe ze hun standpunten moeten verdedigen en spelen ze het op de bear.

Moderatie zou daar kunnen ingrijpen maar omdat het een slowchat betreft waar ook auto's, hypotheken, energietransitie, oorlog, bier, vrouwen, memes, financiële onafhankelijkheid en complottheorieën alledaagse onderwerpen zijn is het lastig om te handhaven. Zeker omdat de richtlijnen van DPG media gericht zijn op MSM standpunten en toestaan van propaganda en daarmee bearish sentiment geoorloofd is.

Met andere woorden: het gel-smerende-man donkey effect, tamelijk uniek.

Als je haar maar goed zit.
Mooi stukje weer! zit je al aan de magische cactussen :D

DPG Media de belgische media magnaat is wel een van de grootste spelers in de mediawereld in Nederland, zo kun je toch een beetje beinvloeden wat mensen te zien en lezen krijgen? Heeft overigens niks met Bitcoin te maken maar wel iets om over na te denken toch?
Pagina: 1 ... 110 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!