Ik denk dat we de BTC move naar nieuwe lokale highs > 68k pas krijgen als de US markets dicht zijn.
Nog langer gekrijs op die babyopvang naast me.tomtom901 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:41:
Ik denk dat we de BTC move naar nieuwe lokale highs > 68k pas krijgen als de US markets dicht zijn.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Sorry maat.Coldcat schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:42:
[...]
Nog langer gekrijs op die babyopvang naast me.
Dus ik zat net te kijken naar iemand die zijn eigen tweets en posts voorleest in een youtube filmpje en ik kreeg een idee, misschien moet iemand dat doen met de slowchat..
Dat kan enkel @Guere , funded comic book.twain4me schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Dus ik zat net te kijken naar iemand die zijn eigen tweets en posts voorleest in een youtube filmpje en ik kreeg een idee, misschien moet iemand dat doen met de slowchat..
Hmmm, iemand die misschien helemaal geen baan heeft, hier in de slowchat….twain4me schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Dan nomineer ik japio snitserklaas verwijderd69 @FrambozenTaarttwain4me schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Nu je het schrijft:Don Guacamole schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:56:
[...]
Dan nomineer ik japio snitserklaas verwijderd69 @FrambozenTaart
:strip_exif()/f/image/iV9aHBjNQ9FlmyibEjzHKAmR.jpg?f=fotoalbum_large)
https://x.com/Dennis_Porter_/status/1849493548468510769BREAKING: The state of Pennsylvania has passed ‘Bitcoin Rights’ in the House by a sweeping majority. Both Republicans and Democrats united together to pass the bill.
Pennsylvania is poised to be the most important state in the ‘24 election & this bill is poised to play a role👇
Moon!
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Klinkt als Kevin Cage, in de vorige Bullrun had ie het vooral over XRP.twain4me schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Zoiets ahem… “If the banks all will hold XRP then the floodgates will open and then… BOOM!
Maximum price appreciation. But don’t trust my word for it, NFA.”
Etc.
Stukfruit in "Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]"Liberteh schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:46:
[...]
Hij speelt nu in de serie From welke nog lopende is. Als je weg was van de mysterieuze sfeer van Lost dan ga je die serie ook wel tof vinden.
Sorry
Dat zit wel Schnorr.
Zie het woord Bitcoin niet in dat printje staan hoor, wel blockchain en digital assets.
Lekker boeiend en wazig dus.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Exit MrMrq.twain4me schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:51:
[...]
Peace out, love to all.
[ Voor 22% gewijzigd door MrMrq op 25-10-2024 13:31 ]
Maktub
Eindelijk. Ik ga TP-1 van de opvang halen.
https://bitvavo.com/nl/blog/klaytn-kaia-swapBitvavo ondersteunt de Klaytn (KLAY) tokenswap en rebranding naar Kaia (KAIA).
https://coinmarketcap.com/currencies/kaia/
[ Voor 13% gewijzigd door Gipsy King op 24-10-2024 21:34 ]
Niet lekker boeiend, het betreft het houden van Digital Assets wat dus breder gaat dan Bitcoin:Vis schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:25:
[...]
Zie het woord Bitcoin niet in dat printje staan hoor, wel blockchain en digital assets.
Lekker boeiend en wazig dus.
https://www.foxbusiness.c...ry-clarity-digital-assets
Wat is daar tot nu toe nog niet van mogelijk in de US dan?juggle schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:36:
[...]
Niet lekker boeiend, het betreft het houden van Digital Assets wat dus breder gaat dan Bitcoin:
https://www.foxbusiness.c...ry-clarity-digital-assets
Het is toch nooit verboden geweest om digital assets te hebben of mis ik iets?
Het zet de deur open voor regulering wat vooralsnog gewoon door de SEC werd gedaan met een ware hetze tegen de crypto industrie onder de huidige regelgeving. Pensylvania is een belangrijke swingstate en dat deze nu met een grote politieke meerderheid van zowel Democraten als Republikeinen self-custody (het betalen en houden) van digital assets als een recht ziet van hun inwoners en daarnaast een handvest geeft hoe deze nieuwe digitale assets belast zouden moeten worden is dus kindof a big deal omdat deze staat zeer belangrijk is voor de winst van de nieuwe president. Mogelijk kan dit dus zelfs de verkiezingen beinvloeden.Vis schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:41:
[...]
Wat is daar tot nu toe nog niet van mogelijk in de US dan?
Het is toch nooit verboden geweest om digital assets te hebben of mis ik iets?
€3.69 in de pocket, 3 minuten werkPinsa schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:36:
Op Coinbase staat weer een gratis studiebeloning van de coin Aleo
nothing stops this train
Oke nice.juggle schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:47:
[...]
Het zet de deur open voor regulering wat vooralsnog gewoon door de SEC werd gedaan met een ware hetze tegen de crypto industrie onder de huidige regelgeving. Pensylvania is een belangrijke swingstate en dat deze nu met een grote politieke meerderheid van zowel Democraten als Republikeinen self-custody (het betalen en houden) van digital assets als een recht ziet van hun inwoners en daarnaast een handvest geeft hoe deze nieuwe digitale assets belast zouden moeten worden is dus kindof a big deal omdat deze staat zeer belangrijk is voor de winst van de nieuwe president. Mogelijk kan dit dus zelfs de verkiezingen beinvloeden.
Jammer dat een maxi het dan weer persee moet typeren met "Bitcoin Rights".
Questions and Answers:Pinsa schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:36:
Op Coinbase staat weer een gratis studiebeloning van de coin Aleo
Question: Why do blockchains need privacy?
Answer: To protect your personal information.
Question: What is a zero-knowledge proof?
Answer: A way of providing something without revealing the information itself.
Question: Do Aleo programs require gas fees to run?
Answer: No.
Question: How can zero-knowledge (ZK) technology enhance healthcare research?
Answer: By allowing patients to selectively disclose only necessary information.
Deze "Maxi" heeft mede deze wetgeschreven en zet zich al jaren in voor transparante regelgeving op het gebied van crypto. Ik weet niet wat zijn standpunt precies is op het gebied van "alts" maar dat de wet het expliciet heeft over digital assets geeft te kennen dat hij de industrie verder wil helpen met de focus op btc...Vis schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:53:
[...]
Oke nice.
Jammer dat een maxi het dan weer persee moet typeren met "Bitcoin Rights".
Dit is zijn website: https://www.satoshiaction.io/
Heel mooi allemaal wat die Amerikanen trachten te doen. Maar ik vind de hele America First mentaliteit echt te stupide om te volgen, en ik kan echt niet blij zijn wanneer ze de hele digital asset markt willen bemachtigen ipv dat ze samen met de gehele wereld eens kijken hoe ze de problemen kunnen oplossen op deze aardkloot.juggle schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:56:
[...]
Deze "Maxi" heeft mede deze wetgeschreven en zet zich al jaren in voor transparante regelgeving op het gebied van crypto. Ik weet niet wat zijn standpunt precies is op het gebied van "alts" maar dat de wet het expliciet heeft over digital assets geeft te kennen dat hij de industrie verder wil helpen met de focus op btc...
Dit is zijn website: https://www.satoshiaction.io/
Maar als het onze bags pumpt en ze hun 35 triljoen schuld ermee kunnen wegpoetsen, heujj lekker toch??
Welke prijs win ik?NeoflexNL schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:11:
[...]
Mijn hemel, dat is gewoon een volle SC shill bingokaart.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Voor vijf kamelen kan je er eentje overnemen?Aeronaut schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:24:
[...]
Ik zie dat je niet alleen bent getrouwd maar een hele Harem hebt gemaakt.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik stel vast dat ik de laatste weken elke vrijdag rijk ben en tegen dinsdag weer arm.tomtom901 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 20:41:
Ik zou iets met die kennis kunnen doen...
Mooi dagje zo. Btc d bijna nieuwe high. Gok ook weer mooie inflows bij de etf's.
Mooie setup om die 70k keer te testen aankomende 24h. Dat gaat vast niet lukken in 1x.
Mooie setup om die 70k keer te testen aankomende 24h. Dat gaat vast niet lukken in 1x.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
actuele maanstand:

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Een schrale wallet vol illusies vrees ik..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Die lutsers hebben al een uur lang geen nieuw blok gevonden 
:strip_exif()/f/image/DIJhKeK0Eb6VlnLIMsz9GjoX.jpg?f=fotoalbum_large)
Hmm nee mijn mempool was vastgelopen.
:strip_exif()/f/image/DIJhKeK0Eb6VlnLIMsz9GjoX.jpg?f=fotoalbum_large)
Hmm nee mijn mempool was vastgelopen.
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 24-10-2024 23:23 ]
BTC.D let's go! Morgen vorige ATH raken @72K!?
[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 24-10-2024 23:22 ]
Waarom niet vandaag.cooLopke schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:22:
[...]
BTC.D let's go! Morgen vorige ATH raken @72K!?
ik dacht eens wtf mijn solana wallet gaat hard omhoog, zie ik Raydium pampen
nothing stops this train
Blijf slapen jongens
Wellicht wel hé, tot je de pump mistresusaapje schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:39:
[...]
Ik stel vast dat ik de laatste weken elke vrijdag rijk ben en tegen dinsdag weer arm.
Ik zou iets met die kennis kunnen doen...
Hadden jullie al gezien dat microsoft aan de aandeelhouders heeft gevraagd of ze in bitcoin moeten investeren? Dat zou wel een hele grote move worden aangezien ze veel overtollig geld hebben liggen.
https://www.coindesk.com/...cation-investment-filing/Vaevictis_ schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:24:
Hadden jullie al gezien dat microsoft aan de aandeelhouders heeft gevraagd of ze in bitcoin moeten investeren? Dat zou wel een hele grote move worden aangezien ze veel overtollig geld hebben liggen.
Ik denk niet dat je hebt gelezen wat je dacht te lezen"Microsoft Urges Shareholders to Vote Against a Proposal to Assess Bitcoin as a Diversification Investment"
Dat zit wel Schnorr.
ETF's gisteren idd weer heel mooi dagje.
Dominance strong!
Alts capitulatie? Laatste fase voor de raketmotoren aan kunnen
Heb je dat plaatje?anti elppa schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:38:
ETF's gisteren idd weer heel mooi dagje.
BTC weinig te merken. All in alts best pijnlijk nu. Healthy! Bitcoin moet eerst gaan @AeronautAeronaut schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:20:
Blijf slapen jongens
Die shareholders hoeven alleen maar even met een schuin oog naar de koers van MSTR te kijken.Stukfruit schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:29:
[...]
https://www.coindesk.com/...cation-investment-filing/
[...]
Ik denk niet dat je hebt gelezen wat je dacht te lezen
idd weer een nieuwe high.BTC100K2021 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:51:
Dominance strong!
Die etf's trekken de voorraden wel aardig naar beneden volgens mij. Als je ziet wat ze afgelopen 2 weken hebben gekocht.
Ergens zouden we toch binnen een week of wat een aanval op de 70k of zelfs de ath moeten kunnen doen
Het feit dat er wordt nagedacht hierover bij een van de grootste bedrijven is al een enorm positieve ontwikkeling voor Bitcoin en laat zien hoeveel potentie er nog ligt. We hebben het altijd over Henk en Ingrid die moeten kopen, maar bij de grote bedrijven ligt de echte potentie om Bitcoin te laten groeien.Stukfruit schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:29:
[...]
[...]
Overigens hebben partijen als BlackRock ook een groot deel van de Microsoft aandelen in handen. Dus acht het niet kansloos
Schoenmaker blijf bij je leest. Microsoft is een software bedrijf, geen investeringsbedrijf. Ze kopen ook geen goud, zilver, aandelen, etc. Vanuit bedrijfsoogpunt zou ik het niet slim vinden en ik denk 99% van de aandeelhouders ook niet. Als die 1% wel Bitcoin wil, kopen ze die zelf wel.jvel92 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:33:
[...]
Het feit dat er wordt nagedacht hierover bij een van de grootste bedrijven is al een enorm positieve ontwikkeling voor Bitcoin en laat zien hoeveel potentie er nog ligt. We hebben het altijd over Henk en Ingrid die moeten kopen, maar bij de grote bedrijven ligt de echte potentie om Bitcoin te laten groeien.
Overigens hebben partijen als BlackRock ook een groot deel van de Microsoft aandelen in handen. Dus acht het niet kansloos
Trust me when I say this is only the beginning.
Maar dit is een voorstel van een conservatieve denktank.jvel92 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:33:
[...]
Het feit dat er wordt nagedacht hierover bij een van de grootste bedrijven
De andere voorstellen zijn trouwens ook wel interessant. Wil MS verantwoording leggen voor iets? Against!

Dat zit wel Schnorr.
niks te klagen hier. Well sleept me wel doorheenAlpina schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:59:
[...]
BTC weinig te merken. All in alts best pijnlijk nu. Healthy! Bitcoin moet eerst gaan @Aeronaut
Die gaat wel lekker organies.Aeronaut schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:56:
[...]
niks te klagen hier. Well sleept me wel doorheen
En wat denk je dat een multinational met veel cash reserves wilt doen om hun winsten te behouden in de toekomst? Juist, inflatie bestendig maken door er Bitcoin van te kopen en te hodlen.Numbers schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:52:
[...]
Schoenmaker blijf bij je leest. Microsoft is een software bedrijf, geen investeringsbedrijf. Ze kopen ook geen goud, zilver, aandelen, etc. Vanuit bedrijfsoogpunt zou ik het niet slim vinden en ik denk 99% van de aandeelhouders ook niet. Als die 1% wel Bitcoin wil, kopen ze die zelf wel.
Stuur 'm anders een videootje van Saylor door, die legt dat haarfijn uit als een multinational zijnde.Vis schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:59:
[...]
En wat denk je dat een multinational met veel cash reserves wilt doen om hun winsten te behouden in de toekomst? Juist, inflatie bestendig maken door er Bitcoin van te kopen en te hodlen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik ben maar een simpel denkende. Als iedereen 10% in bitcoin zou stoppen is toch iedereen rijk? Of blijft dan iedereen gelijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 25-10-2024 09:13 ]
Als iedereen er 10% in stopt dan staat de koers volgend jaar op Mars en is niemand gelijk.Coldcat schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:12:
Ik ben maar een simpel denkende. Als iedereen 10% in bitcoin zou stoppen is toch iedereen rijk? Of blijft dan iedereen gelijk?
Dat is hoe zo'n koers voor een beperkt beschikbare asset werkt zeg maar?
Dat zit wel Schnorr.
Dat ons dat goed uitkomt is wat andersVis schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:59:
[...]
En wat denk je dat een multinational met veel cash reserves wilt doen om hun winsten te behouden in de toekomst? Juist, inflatie bestendig maken door er Bitcoin van te kopen en te hodlen.
Maar normaal gaan ze dan eigen aandelen inkopen, nieuwe investeringen doen, acquisities, nieuwe producten ontwikkelen, etc.
Trust me when I say this is only the beginning.
Dat is toch eng voor de maatschappij?Stukfruit schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:18:
[...]
Als iedereen er 10% in stopt dan staat de koers volgend jaar op Mars en is niemand gelijk.
Dat is hoe zo'n koers voor een beperkt beschikbare asset werkt zeg maar?
Iedereen een ervaring rijker en een illusie armer. En blackrock heeft je sats.Coldcat schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:12:
Vrijdag dipdag vandaag dan maar?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Alleen als je geen geld hebt voor een ruimtepak
Maar volgens mij begrijp ik je vraag niet helemaal
Dat zit wel Schnorr.
Als iedereen er 10% instopt heeft iedereen bitcoin, waar je pas mee kan betalen als je het omzet in euro's. En als je het omzet in euro's, is het minder euro's waard voor de rest.Coldcat schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:12:
Dus wie het eerste die 10% koopt, en vervolgens als iedereen 10% heeft kocht als eerste die 10% weer verkoopt, is rijk.

Degene die als laatste die 10% koopt, en als laatste verkoopt is bijna al zijn geld kwijt.

Vooruit dan maar, laten we dat vandaag gaan doen.sjorremans schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:29:
Vrijdag dipdag vandaag dan maar?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bitcoin is meer dan alleen een investeringsobject om rendament op te halen. Het voorstel is ingediend, omdat de indieners van mening zijn dat Microsoft zou moeten kijken naar Bitcoin als een hedge tegen inflatie en andere macro economische invloeden. Redenen die hier ook vaak genoegd aangehaald worden om in Bitcoin te kopen.Numbers schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:52:
[...]
Schoenmaker blijf bij je leest. Microsoft is een software bedrijf, geen investeringsbedrijf. Ze kopen ook geen goud, zilver, aandelen, etc. Vanuit bedrijfsoogpunt zou ik het niet slim vinden en ik denk 99% van de aandeelhouders ook niet. Als die 1% wel Bitcoin wil, kopen ze die zelf wel.
Liberteh schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:09:
[...]
Stuur 'm anders een videootje van Saylor door, die legt dat haarfijn uit als een multinational zijnde.
:strip_exif()/f/image/A5jjaOeMR6Z22eM8XWX4eEYp.gif?f=fotoalbum_large)
Me and the boys when Microsoft adds #Bitcoin to their balance sheet pic.twitter.com/vKvrcyH0c5
— Thomas | heyapollo.com (@thomas_fahrer) 25 oktober 2024
nothing stops this train
Bitcoin trekt echt iedereen en zijn moeder leeg. En Michaël van der Poppe.
Nee, ik bedoel hoe hij zijn board en investeerders heeft overtuigd om dit te doen. Het geld (de winst) moet ergens heen want als het niks doet wordt het sowieso minder waard, dan kan je investeren in vastgoed maar dat is meer risico tegenwoordig dan bitcoin blablabla. Die video.
Deze
[ Voor 9% gewijzigd door Liberteh op 25-10-2024 10:21 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Jawel ze adviseren tegen, maar het is aan de aandeelhouders. Dus die bepalen of ze het gaan overwegen. Is een eerste stap op weg naar bitcoin investeringen.Stukfruit schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 07:29:
[...]
[...]
Vaevictis_ schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:26:
Jawel ze adviseren tegen, maar het is aan de aandeelhouders. Dus die bepalen of ze het gaan overwegen. Is een eerste stap op weg naar bitcoin investeringen.
/f/image/dz3ytngqS01tn7Oq5RqKxtds.webp?f=fotoalbum_large)
Knip op verzoek
[ Voor 164% gewijzigd door tomtom901 op 25-10-2024 13:23 ]
Alleen Bitcoin is revolutionair, de rest is troep.
[ Voor 30% gewijzigd door tomtom901 op 25-10-2024 13:23 ]
Gewoon rapparteren @Wispe en niet quoten. Zet je de mods weer aan het werk.
Gister heerlijk dagje op het water gehad. Niet veel gemist zie ik wel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Flippen omdat je keihard rekt gaat, klinkt als een top investering
@Darrell doe je werk.zwembroek schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:59:
Gewoon rapparteren @Wispe en niet quoten. Zet je de mods weer aan het werk.Gister heerlijk dagje op het water gehad. Niet veel gemist zie ik wel.
mijn post rapporteren ? heb ik iets gedaan wat niet mag ?zwembroek schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:59:
Gewoon rapparteren @Wispe en niet quoten. Zet je de mods weer aan het werk.Gister heerlijk dagje op het water gehad. Niet veel gemist zie ik wel.
Zie eerste regel topic warningkaltun schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:02:
[...]
mijn post rapporteren ? heb ik iets gedaan wat niet mag ?
er zijn betere putten om je geld weg te gooien.kaltun schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:51:
hoi hoi ,
is dit revolutionair als zolas zij dit beweren ?
[ Voor 17% gewijzigd door tomtom901 op 25-10-2024 11:35 ]
[quote]kaltun schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:51:
Knip op verzoek
Knip op verzoek
[ Voor 80% gewijzigd door tomtom901 op 25-10-2024 13:23 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
@tomtom901
wil je mijn hele post verwijderen aangezien ik dit niet meer kan ..
zonder de naam van het project is het een onzin post wat nergens opslaat
wil je mijn hele post verwijderen aangezien ik dit niet meer kan ..
zonder de naam van het project is het een onzin post wat nergens opslaat
ooo,Wiley99 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:40:
[...]
Commentaar geven op websites bestaat al, via een curl op elke website: alleen als die websites dat wil, positiviteit wordt beloond met tokens: wie definieert en beoordeelt positiviteit ?
Volgens mij is het gewoon oude reddit in een cryptojasje met heul veul rode vlaggen. Denk dat alleen je geld geflipt wordt, naar hun pocketses
even kijken wat curl is en even verglijken
thank you
Not a single blockchain has managed to achieved true permissionless general purpose rollups. At the end of the day, the top “L2s” in the blockchain space right now are all custodial multisigs.
— phil (@phil_uplc) 24 oktober 2024
True rollups, L2 protocols that inherit the full security of the L1, are coming in… https://t.co/vj3lR136Wr
PAXG/BTC weekly chart..... goud is echt goed bezig!
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:18:
PAXG/BTC weekly chart..... goud is echt goed bezig!
:strip_exif()/f/image/tlXwAiqvGz4BgobG0BL5tKRY.png?f=user_large)
Blij dat ik niet de enige ben die dacht dat 1 + 1 tegenwoordig blijkbaar 420 is
Dat zit wel Schnorr.
Stroomschema:kaltun schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:51:
hoi hoi ,
1. Wordt iets gepresenteerd als revolutionair? Ja: run. Nee: koop Bitcoin.
2. Wordt iets niet gepresenteerd als revolutionair maar is dat het wel? Ja: het is Bitcoin. Nee: koop alsnog Bitcoin.
Mermaid.js werkt hier niet dus je moet er maar wat moois van maken in gedachten
Dat zit wel Schnorr.
Hahhaa moest hier stiekem toch wel om lachen.kaltun schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:51:
hoi hoi ,
[mbr]Knip, dit lijkt op een chill[/mbr]
Er komen soms complete complottheorieën langs die een zeer verknipt wereldbeeld geven, maar een shill en er wordt geknipt

Heerlijk
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Chill
[ Voor 28% gewijzigd door Stukfruit op 25-10-2024 13:16 ]
Dat zit wel Schnorr.
een true Bitcoiner!
eens?
If you need motivation, watch this: pic.twitter.com/jXQKsMi59W
— Founder Mode (@Founder_Mode_) 6 augustus 2024
eens?
nothing stops this train
Stil, ik was aan het traden.

Daar grijp ik ook op in als ik kanFrambozenTaart schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:09:
[...]
Er komen soms complete complottheorieën langs die een zeer verknipt wereldbeeld geven, maar een shill en er wordt geknipt
Was niet bedoeld als commentaar of gezeik maar vond het wel een komisch contrast
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ja, snap wat je bedoelt. Dat soort dingen knippen zijn altijd spannend, voor je het weet ben je pro iets of tegen het anderFrambozenTaart schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 13:33:
[...]
Was niet bedoeld als commentaar of gezeik maar vond het wel een komisch contrast

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!