Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik post hem volgende week als we door de 60 knallen
"Ik ga zometeen deze bloemen op je schouder kapot slaan!"anti elppa schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:16:
[...]
Doet me altijd denken aan michael nicht
[Afbeelding]

Maar goed dat dit dat gedrocht de CEO van Alameda Research nooit is overkomen…FrambozenTaart schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:58:
[...]
Het was niet Nina Brink en ook niemand van NANO.
Het was de CEO van Holochain:
https://decrypt.co/17138/...e-used-for-bondage-studio
Werd destijds nog veel over gegrapt omdat ze dus aan BDSM deed en de ticker van Holochain was HOT![]()
Knakenmunten gonna knaak.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:47:
nu naar de schoonouders dus rekt ga ik toch wel
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7DSYuJlgWR84KHFfZapn9b09.jpg?f=user_large)
Was dat niet een scam?roflexx schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:30:
Iemand pepe unchained al gekocht?
De Bitboy is zelf ook dead. (YouTube: My last video…)
3 nieuwe videos after that..
Maar ADA dood ? Dont think so. Chang isn't even ready yet. Maar een oude ATH op bull peak 2025 ?... Dont know.
https://cardanoscan.io/changreadiness
Maar we zullen zien. Sell order staat al klaar. Verder #Hodl
Mooie respond :
[ Voor 20% gewijzigd door Gipsy King op 08-08-2024 20:15 ]
Op 10$ toch wel?Gipsy King schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:08:
[...]
De Bitboy is zelf ook dead. (YouTube: My last video…)
3 nieuwe videos after that..
Maar ADA dood ? Dont think so. Chang isn't even ready yet. Maar een oude ATH op bull peak 2025 ?... Dont know.
https://cardanoscan.io/changreadiness
Maar we zullen zien. Sell order staat al klaar. Verder #Hodl
Mooie respond :
[YouTube: My Reaction to Ben Armstrong's Controversial Take on Cardano Claims]
Waarschijnlijk wel haha. Daarom vroeg ik het:)
Ben ook wel benieuwd of die 7.7 miljoen ook echt is, anders is t een aardig goed gelukt scam 😅roflexx schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 20:25:
[...]
Waarschijnlijk wel haha. Daarom vroeg ik het:)
Eerst maar eens de 1 dollar halen…
ADA is altijd al een laatbloeier geweest, veel alts hebben al een run gehad, hopelijk volgt er nog een booming alt season.
Fist bump voor the holders
:fill(white):strip_exif()/f/image/whOwxkKYDAoLPt6mrBzqLmm3.png?f=user_large)
Vermoedelijk is de moderator een passieve indexfondsbelegger.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Haha! Gelukkig heb ik een hele lieve vrouw en kleine knul. Nu wil ik een leuke meme, met TP-1 erbij
Maargoed, blij met deze stijging op notabene donderdag-dipdag.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik zoeken, toch een mooie Aquarama van een half miljoen….
Maar waarom post ik dat hier? Omdat dat moois blijkbaar ook af-fabriek is geleverd met twee Lamborghini v12s achterin.
:strip_exif()/f/image/9s4YVJe4gLsp87kiDaMMiP6r.jpg?f=fotoalbum_large)
Wen moon….
Maktub
Als we toch om memes van @Guere vragen, dan wil ik heel graag @Laurens1970 nomineren. De rots in de branding die pagina’s aan posts terugleest en dan nog een duimpje uitdeeld. Dat is toch iedere keer weer de kers op de taart voor mij!tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:17:
[...]
Haha! Gelukkig heb ik een hele lieve vrouw en kleine knul. Nu wil ik een leuke meme, met TP-1 erbij
Stack Sats
Seconded!Stovirpi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
Als we toch om memes van @Guere vragen, dan wil ik heel graag @Laurens1970 nomineren. De rots in de branding die pagina’s aan posts terugleest en dan nog een duimpje uitdeeld. Dat is toch iedere keer weer de kers op de taart voor mij!
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Dikke eens, Stoofpeeri!Stovirpi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
Als we toch om memes van @Guere vragen, dan wil ik heel graag @Laurens1970 nomineren. De rots in de branding die pagina’s aan posts terugleest en dan nog een duimpje uitdeeld. Dat is toch iedere keer weer de kers op de taart voor mij!
In die categorie ook @Xavorius en @Shinobi-vs-Gast
Maktub
+100Stovirpi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
Opzich eens, maar ik word afgebeeld met een beetje labiele sat stackende vrouw. Daar kan ik alleen maar van dromen, dus dat schreeuwt om rectificatie.Stovirpi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
Wat is er eigenlijk met de managementsamenvattingen gebeurd?MrMrq schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:35:
[...]
Dikke eens, Stoofpeeri!
In die categorie ook @Xavorius en @Shinobi-vs-Gast
Ze adverteren ook veel op billboards langs de snelweg laatste 2 maanden.tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:51:
Ik zag dus net een reclame van Bitonic op TV. Bull market confirmed? Henk en Ingrid, is that you?
Laurens is een indexfondsmeelezerStovirpi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
@Laurens1970 verdient idd een legendarische meme. Soms wordt ik wakker met 69 notificaties en dat zijn dan allemaal duimpjes van Laurens.Stovirpi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:32:
[...]
Deze man verdient eigenlijk een stenen meme, midden op een plein met een straatnaam vernoeming erbij.
Ik durf zelfs wel te stellen dat er een vliegdekschip naar hem vernoemd moet worden met op het helikopter platform een gouden afbeelding van hem. Onder die gouden afbeelding natuurlijk een hologram, met daarop de key van een wallet met 69000 Bitcoin.
1 van Nederlands grootste, deze man.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En dat als Belg!FrambozenTaart schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:58:
[...]
@Laurens1970 verdient idd een legendarische meme. Soms wordt ik wakker met 69 notificaties en dat zijn dan allemaal duimpjes van Laurens.
Deze man verdient eigenlijk een stenen meme, midden op een plein met een straatnaam vernoeming erbij.
Ik durf zelfs wel te stellen dat er een vliegdekschip naar hem vernoemd moet worden met op het helikopter platform een gouden afbeelding van hem. Onder die gouden afbeelding natuurlijk een hologram, met daarop de key van een wallet met 69000 Bitcoin.
1 van Nederlands grootste, deze man.
Is hij een Belg?????
Ik neem al mijn woorden terug
Vermoed ik maar aangezien we hier geen reactie op gaan krijgen (behalve een duimpje) zullen we dit nooit wetenFrambozenTaart schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:00:
[...]
Is hij een Belg?????
Ik neem al mijn woorden terug
Labiel en sata stacken is inderdaad een uitstekende combinatie. Zo lang jij de 12/24 woorden maar in het bezit hebt.tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:46:
[...]
Opzich eens, maar ik word afgebeeld met een beetje labiele sat stackende vrouw. Daar kan ik alleen maar van dromen, dus dat schreeuwt om rectificatie.
Stack Sats
Not all heroes wear capesanti elppa schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:04:
Ik zie iig dat ie bij mijn post 21.37 is gebleven met duimpjes geven. Werkt hard door iig. Weinig achterstand
MACD lijntjes wel nog ver boven 0
tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:08:
Prijs voelt hier wel een beetje toppy.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgens Wikipedia is hij een Nederlander:Alpina schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:01:
[...]
Vermoed ik maar aangezien we hier geen reactie op gaan krijgen (behalve een duimpje) zullen we dit nooit weten
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o69am0chjsY7AX8j25nXEW6h.jpg?f=user_large)
ik heb liever misgelopen verliesbaba420 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 22:46:
Memes > (misgelopen)virtuele winst
Ik heb weer hard gelachen, bedankt heren!
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
MrMrq schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 19:50:
[...]
Had je er zoveel in zitten..? Nooit meer inzetten dan je kan missen. Maar hij gaat alweer de lucht in..
Kortweg, een korrektie was kansrijk.
Kom, ik konstateer dat je je kostelijk verkneukelt en komt voor komplimentjes. Kudos!
Keer op keer en konstant korrekt met die kundige kapaciteiten? Kraak dan zelf de kluis en korrigeer deze kuttende kwallen bende met jouw kruistocht tegen onze koins.
Ik weet niet wat je probeerde te doen, maar ik denk dat deze passend is:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/muevD4yJsBHEynIPgYvif4x0.gif?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

@tomtom901 OK, de volgende meme waar je bij betrokken bent zal onschuldiger zijn. Zijn vast nog wel genoeg TP-1 grapjes te bedenken...
We zitten er grofweg nog 400$ vanaf, bijna significant dus.Wispe schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 21:45:
Zouden we morgen wakker worden met 60k op het menu?
Is 60k significant genoeg? Is dat bevestigd?elektriekert schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 23:28:
[...]
We zitten er grofweg nog 400$ vanaf, bijna significant dus.
[EDIT]
Met het risico te vroeg te juichen: 60k

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 08-08-2024 23:42 ]
FrambozenTaart schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:04:
[...]
[Afbeelding]
Ga zo wel BBQen, dikke diamanthazen van een godsvermogen het stuk.
Dus als de 60k nog geslacht wordt zou ik het top vinden als een andere klootviool wat belabberde memes post.
:strip_exif()/f/image/L5EalBZs1BNGK2jvgGEOorGP.gif?f=fotoalbum_large)
yummieNopheros schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 23:42:
[...]
Is 60k significant genoeg? Is dat bevestigd?
[EDIT]
Met het risico te vroeg te juichen: 60k
:fill(white):strip_exif()/f/image/zScLD6CEQVO5a2wTubyIZV05.png?f=user_large)
nothing stops this train
team let's go!Deman23 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 23:49:
De weekly is alweer groen, let’s go!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uG1Ur3Y8cOCtBlzhj8bVLccW.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Dit is helemaal toppie
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Als je bitcoin in euro's rekent wel, ja. We leven hier over het algemeen in UTC, puter tijd ; bitcoin tijd
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
* Stukfruit wil ook wel eens wat anders zien... ik sta op zich open voor 600k
Dat zit wel Schnorr.

.... eens even kijken hoe ver we nu terug gaan zakken.
Edit:
@Khaelos custom printed Lego to the moon astronaut staat eerst nog in de bestelling.
Voor mijn IOT Bitcoin tracker/clock.
Dan kan ik live tracken of er al wat nieuws de stal in kan. Steeds de telefoon bekijken is ook niks. Dan hang ik hier te veel rond.
[ Voor 41% gewijzigd door sh4d0wman op 09-08-2024 06:23 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Khaelos schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 06:06:
Zo mannen zijn jullie alweer door de folders met Italiaanse raspaarden aan het bladeren?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qSnQwMrZx2oV3W9kMGQAGIlR.gif?f=user_large)
"Verzilveren"?CornermanNL schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:09:
Mooi hoor, deze slowchat. Goedemorgen iedereen, hopelijk kan iedereen met mooie (deels verzilverde) winsten het weekend in.
Doen we pas misschien bij 420k
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ut benne geen spaarbonnekes!CornermanNL schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:09:
Mooi hoor, deze slowchat. Goedemorgen iedereen, hopelijk kan iedereen met mooie (deels verzilverde) winsten het weekend in.
@Kol Nedra kan je daarbij helpen.Dacuuu schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:20:
Maar ffe serieus, kan iemand nou even duidelijk aangeven of we aankomende week omhoog of omlaag gaan?
Een weekend met gratis bier en BBQ is nooit weg.
We zijn in een dag of vier zo’n 25% gestegen. Ik houd er dan ook rekening mee dat deze én gene winst gaan nemen.Dacuuu schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:20:
Maar ffe serieus, kan iemand nou even duidelijk aangeven of we aankomende week omhoog of omlaag gaan?
Maar ja, ik hou er óók rekening mee dat Henk én Ingrid achter groene kaarsen aan gaan hollen.
Dus ik visualiseerde een gevecht tot de dood tussen Gene en Ingrid. Gene won, dus ik heb alles weer verkocht.
Maktub
Goed verhaal, geef je ook garantie? 1 jaartje, 3 jaartjes? Straks gaat het fout, toch fijn als ik ergens op terug kan vallen.MrMrq schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:46:
[...]
We zijn in een dag of vier zo’n 25% gestegen. Ik houd er dan ook rekening mee dat deze én gene winst gaan nemen.
Maar ja, ik hou er óók rekening mee dat Henk én Ingrid achter groene kaarsen aan gaan hollen.
Dus ik visualiseerde een gevecht tot de dood tussen Gene en Ingrid. Gene won, dus ik heb alles weer verkocht.
DYOR is je garantie.Dacuuu schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:54:
[...]
Goed verhaal, geef je ook garantie? 1 jaartje, 3 jaartjes? Straks gaat het fout, toch fijn als ik ergens op terug kan vallen.
klopt, alleen was dat winst nemen van 62.8 naar ongeveer dit niveauMrMrq schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:46:
[...]
We zijn in een dag of vier zo’n 25% gestegen. Ik houd er dan ook rekening mee dat deze én gene winst gaan nemen.
Da’s allemaal leuk, maar geef je ook garantie?anti elppa schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:18:
[...]
klopt, alleen was dat winst nemen van 62.8 naar ongeveer dit niveau
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V4c5dCqcOFl2kvERcEd3dEra.jpg?f=user_large)
Maktub
nee, enige garantie is dat een bepaald iemand een duimpje komt geven. Ja en dat je ooit dood gaat. Meer garanties zijn er nietMrMrq schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:21:
[...]
Da’s allemaal leuk, maar geef je ook garantie?
[Afbeelding]
Dacuuu schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:54:
[...]
Goed verhaal, geef je ook garantie? 1 jaartje, 3 jaartjes? Straks gaat het fout, toch fijn als ik ergens op terug kan vallen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aU5Ih2AB7WBnfosNfKobd2Qb.jpg?f=user_large)
Schaamteloze zelfquote, zojuist de uitbetaling binnengehad. Zo wordt dat natuurlijk nooit wat die tradfi…Domino schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:31:
Afgelopen week een stuk aandelen pf uitgecashed, maar wacht nog op de definitieve uitbetaling. Zul je zien dat we tegen die tijd weer op 60k+ staan 😡
/nostradamus-mode-uit
Met hetzelfde tempo door als de afgelopen dagen zal waarschijnlijk niet lukken inderdaad, maar er zit zeker nog wel meer in het vat en met het momentum dat we hebben gezien kan dat hard gaan: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"MrMrq schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:46:
[...]
Hopelijk zwengelt het de FOMO nog wat extra aan, waardoor we gewoon zo door kunnen knallen.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!