Vrijwel hetzelfde hier. Wel een paar mooie klappers gemaakt, maar ook een aantal keer de plank flink misgeslagen. Ik brand mijn vingers er niet meer aan, ik verkoop niks meer. Is ook een stuk beter voor de nachtrust.Stukfruit schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:27:
[...]
Dat idee heb ik in de afgelopen 8 - 9 jaar verschillende keren gehad en iedere keer liep het slecht af
Zelfde hier, met uitzondering van de klappers.Ray_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:40:
[...]
Vrijwel hetzelfde hier. Wel een paar mooie klappers gemaakt, maar ook een aantal keer de plank flink misgeslagen. Ik brand mijn vingers er niet meer aan, ik verkoop niks meer. Is ook een stuk beter voor de nachtrust.
Zero.
Uiteindelijk is het toch vaak: kopen als je denkt aan verkopen. En verkopen als je denkt aan bijkopen
voor BTC ja, voor shitcoins is het bij mij bij 100% gains eigen inleg eruit.Ray_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:40:
[...]
Vrijwel hetzelfde hier. Wel een paar mooie klappers gemaakt, maar ook een aantal keer de plank flink misgeslagen. Ik brand mijn vingers er niet meer aan, ik verkoop niks meer. Is ook een stuk beter voor de nachtrust.
nothing stops this train
Reversal reversing reversed psychology in reverse.keanu_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:51:
Uiteindelijk is het toch vaak: kopen als je denkt aan verkopen. En verkopen als je denkt aan bijkopen
Can't go tits up.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik zit nog midden in een klapper met fetch, althans ik hoop dat ik er nog midden in zit.
eth, The world's computer
De ''gedachte'', en kijkend naar vorige cycli, is dat er nog geen altseason is aangebroken. Fetch.Ai heeft natuurlijk als uitzondering al een mooie run gemaakt. Nu swap naar ASI, en de verwachte uptrend, is het tweede deel in stijging hopelijk wel in zicht.almelo15 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 13:57:
Ik zit nog midden in een klapper met fetch, althans ik hoop dat ik er nog midden in zit.
Ben er ook nog een bagholder van
Sinds de wijziging van de merge heb ik niets meer kunnen vinden over wanneer de ASI token nou daadwerkelijk wordt gelanceerd. Zonet ook even gekeken: ik kan nergens een concrete datum of target vinden. Alleen maar dat de ASI launch onderdeel is van "Phase 2"... alsof het onderdeel van de MCU is.keanu_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:02:
De ''gedachte'', en kijkend naar vorige cycli, is dat er nog geen altseason is aangebroken. Fetch.Ai heeft natuurlijk als uitzondering al een mooie run gemaakt. Nu swap naar ASI, en de verwachte uptrend, is het tweede deel in stijging hopelijk wel in zicht.
Ja, ik heb het overgrote deel ook nog in bezit. Gezien de daling alles weer volop in de staking gezet. Ik gok er zelf ook op dat dit de "break" halverwege de cycle is en er alsnog een ath voor asi/fet gaat komen. Zo niet heb ik mijn inleg en een behoorlijke winst er in ieder geval al uit. Zit er gelukkig in sinds november 22. Denk dat een x100 mogelijk moet zijn vanaf dat punt.keanu_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:02:
[...]
De ''gedachte'', en kijkend naar vorige cycli, is dat er nog geen altseason is aangebroken. Fetch.Ai heeft natuurlijk als uitzondering al een mooie run gemaakt. Nu swap naar ASI, en de verwachte uptrend, is het tweede deel in stijging hopelijk wel in zicht.
Fetch is nu gewoon asi geworden. Ocean en agix zijn al gemerged.Guere schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:06:
[...]
Sinds de wijziging van de merge heb ik niets meer kunnen vinden over wanneer de ASI token nou daadwerkelijk wordt gelanceerd. Zonet ook even gekeken: ik kan nergens een concrete datum of target vinden. Alleen maar dat de ASI launch onderdeel is van "Phase 2"... alsof het onderdeel van de MCU is.
Het is puur de ticker FET die nog bestaat. Deze zal de komende tijd niet worden aangepast. In princiepe is alles behalve het aanpassen van de ticker dus klaar.
Volgens mij klopt dat niet helemaal: naast de nieuwe ASI kanalen communiceren ze zelf immers ook nog via de Fetch.AI kanalen. Sterker nog, ze hebben eind juli zelfs een nieuwe Fetch.AI wallet gelanceerd...almelo15 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:09:
Fetch is nu gewoon asi geworden. Ocean en agix zijn al gemerged.
Het is puur de ticker FET die nog bestaat. Deze zal de komende tijd niet worden aangepast. In princiepe is alles behalve het aanpassen van de ticker dus klaar.
Heb zo'n idee dat qua planning nog niet alle neuzen dezelfde kant op staan daar
[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 08-08-2024 14:19 ]
Niet helemaal. ASI wordt gemint, vervolgens moet FET gemerged worden. Maar om een of andere reden willen de grotere exchanges niet meedoen aan dat feestje. Het zal dus wel wat meer zijn dan alleen een rebranding. Zie ook 'phase 2' hier: https://support.kraken.co...rotocol-and-fet-migrationalmelo15 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:09:
[...]
Fetch is nu gewoon asi geworden. Ocean en agix zijn al gemerged.
https://www.investing.com/economic-calendar/
14:30 Jobless claims, verwacht 241K. Flink hoger = kans op recessie weer groter = slecht nieuws is slecht nieuws = rekt. Dit cijfer wordt overigens bijna altijd naar boven aangepast op een later moment dus mogelijk ook rekt als we precies op de concensus zitten. Flink eronder = mini moon?
14:30 Jobless claims, verwacht 241K. Flink hoger = kans op recessie weer groter = slecht nieuws is slecht nieuws = rekt. Dit cijfer wordt overigens bijna altijd naar boven aangepast op een later moment dus mogelijk ook rekt als we precies op de concensus zitten. Flink eronder = mini moon?
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-08-2024 14:29 ]
Mini-moon it is!BTC100K2021 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:28:
https://www.investing.com/economic-calendar/
Cijfertjes gunstig?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha inderdaad, 233K dus licht onder de verwachting. Blijft bizar dat er investeerders zijn die echt direct reageren op zo'n klein verschil en meteen op BUY klikken zodra het cijfer uitkomt...
In the week ending August 3, the advance figure for seasonally adjusted initial claims was 233,000, a decrease of 17,000
from the previous week's revised level. The previous week's level was revised up by 1,000 from 249,000 to 250,000. The
4-week moving average was 240,750, an increase of 2,500 from the previous week's revised average. The previous
week's average was revised up by 250 from 238,000 to 238,250.
from the previous week's revised level. The previous week's level was revised up by 1,000 from 249,000 to 250,000. The
4-week moving average was 240,750, an increase of 2,500 from the previous week's revised average. The previous
lekker dit
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lekkere groene paal
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
zag mn btc ticker op 58.3k staan ipv gehele dag op 57.3k.. dacht dat het een fout van de backend was.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
We zullen zo wel weer rekt gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 08-08-2024 14:37 ]
*insert partypooper meme*Wispe schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:37:
We zullen zo wel weer rekt gaan.
Ray_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:38:
*insert partypooper meme*
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fl2zVisbUC40vHxaUoc7ybq1.gif?f=user_large)
Sorry, deze uitspraak blijft leuk. Erg meme-waardig. Kortom: goed gedaan tomtom901
Gewoon wat extra degens die afgelopen periode weer hamburgers zijn gaan flippen bij de Mac...knakworst schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:33:
In the week ending August 3, the advance figure for seasonally adjusted initial claims was 233,000, a decrease of 17,000
Dit kan ook een short hunt zijn natuurlijk, en dan zo rekt.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ray_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:19:
[...]
Niet helemaal. ASI wordt gemint, vervolgens moet FET gemerged worden. Maar om een of andere reden willen de grotere exchanges niet meedoen aan dat feestje. Het zal dus wel wat meer zijn dan alleen een rebranding. Zie ook 'phase 2' hier: https://support.kraken.co...rotocol-and-fet-migration
Fetch, Ocean en agix zijn al samen. Als je fetch hield hoefde je niks te veranderen, want agix en ocean kwamen bij fetch.Guere schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:17:
[...]
Volgens mij klopt dat niet helemaal: naast de nieuwe ASI kanalen communiceren ze zelf immers ook nog via de Fetch.AI kanalen. Sterker nog, ze hebben eind juli zelfs een nieuwe Fetch.AI wallet gelanceerd...
Heb zo'n idee dat qua planning nog niet alle neuzen dezelfde kant op staan daar
Fetch is nu asi omdat ocean en agix er inmiddels succesvol bijzitten. Omdat de projecten behalve dat ze alledrie in AI zitten met totaal verschillende dingen bezig zijn, behouden ze voorlopig ook gewoon nog eigen social media.
Het verwarrende is alleen dat asi nog de fetch ticker gebruikt. De naamsverandering is al een feit. De ticker is (nog) niet veranderd. Agix en ocean bestaan als token al niet meer.
Tikkie, jij bent nu de partypooper.mjjveldt schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:45:
En dat, dames en heren, is een short squeeze
mjjveldt schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:45:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KXz494InPcN97v7jw0CZnsr2.gif?f=user_large)
Dit klopt toch echt niet. Ocean en Agix zijn inderdaad gemerged met Fetch, maar verder is er nog niks gebeurd.almelo15 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:47:
[...]
[...]
Fetch, Ocean en agix zijn al samen. Als je fetch hield hoefde je niks te veranderen, want agix en ocean kwamen bij fetch.
Fetch is nu asi omdat ocean en agix er inmiddels succesvol bijzitten. Omdat de projecten behalve dat ze alledrie in AI zitten met totaal verschillende dingen bezig zijn, behouden ze voorlopig ook gewoon nog eigen social media.
Het verwarrende is alleen dat asi nog de fetch ticker gebruikt. De naamsverandering is al een feit. De ticker is (nog) niet veranderd. Agix en ocean bestaan als token al niet meer.
Ook op hun eigen site https://www.superintelligence.io staat phase 2 nog op TBD. Daar staat inderdaad het hernoemen van de tickers als eerste punt, maar ook dat is nog niet gebeurd. Echter is het niet alleen een rebranding als ik dat verhaal mag geloven, en ergens in dat verhaal zal ook de redenatie zitten waarom exchanges er niet aan meewerken.
Die dip van gisteren een long squeeze? mijn stoploss was hiermee geraakt. Zonde als je kijkt naar vandaag, maar het kan je ook helpentomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:59:
Ik heb laatst op X meegeluisterd met een livespace waarbij de "ceo" van asi het verhaal dat ik verkondig uit de doeken heeft gedaan. Lijkt me dus dat dat het kloppende verhaal is. Die vertelde toen dus ook dat die ticker de laatste stap is en dat die voorlopig nog even opzich laat wachten. Dit had er mede mee te maken dat men ook nog met een ander toekomstig project in gesprek is om zich ook bij asi te voegen.Ray_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:05:
[...]
Dit klopt toch echt niet. Ocean en Agix zijn inderdaad gemerged met Fetch, maar verder is er nog niks gebeurd.
Ook op hun eigen site https://www.superintelligence.io staat phase 2 nog op TBD. Daar staat inderdaad het hernoemen van de tickers als eerste punt, maar ook dat is nog niet gebeurd. Echter is het niet alleen een rebranding als ik dat verhaal mag geloven, en ergens in dat verhaal zal ook de redenatie zitten waarom exchanges er niet aan meewerken.
Feit blijft natuurlijk wel dat de communicatie allemaal heel erg slecht is. Het gesprek dat wij nu hebben vind overal plaats en dat doet het project op de korte termijn ook niet zoveel goed
Vooralsnog houden we redelijk vast. Vaak zie je bij een squeeze dat je echt een spike krijgt en daarna de drop. Maar goed, dan noemen we het een fake-out als het toch weer daalt zometeentomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:59:
Stack Sats
ziet er goed uit, volgende maand ATH
nothing stops this train
Hangt er vanaf wat een drop is, we mogen prima een dikke 700$ zakken om een higher low te maken. Zeker nu we goed vasthouden.Stovirpi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:16:
[...]
Vooralsnog houden we redelijk vast. Vaak zie je bij een squeeze dat je echt een spike krijgt en daarna de drop. Maar goed, dan noemen we het een fake-out als het toch weer daalt zometeen
Imo nee, dat ging een stuk langzamer. Daar braken we ook daadwerkelijk structuur.zenith schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:09:
[...]
Die dip van gisteren een long squeeze? mijn stoploss was hiermee geraakt. Zonde als je kijkt naar vandaag, maar het kan je ook helpen
Mag jij raden waar ik een flufje had verkochttomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:21:
[...]
Imo nee, dat ging een stuk langzamer. Daar braken we ook daadwerkelijk structuur.
Er komt wel weer eens een rode paal...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik ben er tussen 54 en 55 weer vol ingegaan na gisteren op 57 verkocht te hebben. Dat pakte goed uit, maar zoals ik al eerder postte heb ik met die dikke drop ook fouten gemaakt, die zijn inmiddels wel weer redelijk opgeschoond, maar kan soms verraderlijk gaan.sh4d0wman schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:25:
[...]
Mag jij raden waar ik een flufje had verkochtzet de dip niet door
De hodl pot is blij met de groene paal en er liften nog wat kratjes in de tradepot mee naar boven.
Er komt wel weer eens een rode paal...
Ik kan het met je eens zijn, maar dan hebben we het allebei mis.almelo15 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:16:
[...]
Ik heb laatst op X meegeluisterd met een livespace waarbij de "ceo" van asi het verhaal dat ik verkondig uit de doeken heeft gedaan. Lijkt me dus dat dat het kloppende verhaal is. Die vertelde toen dus ook dat die ticker de laatste stap is en dat die voorlopig nog even opzich laat wachten. Dit had er mede mee te maken dat men ook nog met een ander toekomstig project in gesprek is om zich ook bij asi te voegen.
Feit blijft natuurlijk wel dat de communicatie allemaal heel erg slecht is. Het gesprek dat wij nu hebben vind overal plaats en dat doet het project op de korte termijn ook niet zoveel goed
Prijs mag idealiter 57160.40 niet breken
Dus dat is het significante leveltomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:35:
Is die 40 cent beslissend?tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:35:
Dat was niet Nina Bink van World Online?Gondor schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:56:
[...]
Ah, een vrouwelijke CEO, herinnerd mij een (andere/deze?) vrouwelijke CEO waarvan SM fotos of account gelekt was. Men dacht dat het aanhang zou kosten maar volgens mij kreeg ze/munt meer aanhang/aandacht.
Ik herinner me echt plukjes van verhalen en niet het geheel heb ik gemerkt.
De tijd leert of het tij keert
Haha, "copy paste price"
Dus gaat de resistance flippen in support? Wel van maar 1 dag, maar dit level is wel vaker support/resistance geweest... (tis maar op de 1H dus wat zegt het
)
/f/image/8tqhhMRSmOtvz7MWCh3qgCG2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door TakutoRadiance op 08-08-2024 15:47 ]
Rekt for ants
[ Voor 52% gewijzigd door mjjveldt op 08-08-2024 15:48 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Beetje liquiditeit ophalen om zometeen naar de 69k te blazen. No worries hier
Stack Sats
TakutoRadiance schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:46:
Dus gaat de resistance flippen in support? Wel van maar 1 dag, maar dit level is wel vaker support/resistance geweest... (tis maar op de 1H dus wat zegt het)
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vl3jq4wrb8wSPKAL6CJYZn5U.jpg?f=user_large)
Of nog niet
De bodem is in? @Gipsy King
BitBoy says "Cardano will die. Cardano is dead. ADA is dead. You can expect #Cardano $ADA to continue to fall further and further behind the pack." pic.twitter.com/2BV70rf50e
— Angry Crypto Show (@angrycryptoshow) 8 augustus 2024
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 08-08-2024 15:52 ]
nothing stops this train
Eindelijk WEL gelijk. Inderdaad doder dan dood.
Het was niet Nina Brink en ook niemand van NANO.
Het was de CEO van Holochain:
https://decrypt.co/17138/...e-used-for-bondage-studio
Werd destijds nog veel over gegrapt omdat ze dus aan BDSM deed en de ticker van Holochain was HOT

Knakenmunten gonna knaak.
Helemaal mee eens, maar de vorige cycle was ADA ook een laatbloeier, persoonlijk geef ik het nog niet opNopheros schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 15:53:
[...]
Damn dat ziet er wel heel matig uit idd.
[Afbeelding]
tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:28:
BTC is weer lekker vriendelijk.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/YsykO63ssFr8vMCeqCPKloxy.png?f=user_large)
Laten we t hopen, heb nog te veel verlies om het zomaar los te latenTakutoRadiance schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:18:
[...]
Helemaal mee eens, maar de vorige cycle was ADA ook een laatbloeier, persoonlijk geef ik het nog niet op
Haha, nee heb nog winst, maar is niet veel meer ondertussen. Had gelukkig een sloot opgepikt in de beer...Weirdoojp schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:32:
[...]
Laten we t hopen, heb nog te veel verlies om het zomaar los te laten
tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:28:
BTC is weer lekker vriendelijk.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MV7YCTeEyqmcNpM0JJLjVvor.jpg?f=user_large)
Trading bro. Je telt meer B's dan S als het goed is
Beetje stijgen naar 60k ofzo nog, dan ff wat terugzakken en de week groen afsluiten.
Voilà: een hammer candle op de weekly, zo gruwelijke dik dat het een voorhamer is die de raket zo rechtstreeks naar de maan slaat.
:strip_exif()/f/image/hY0w70MFVRmyKgyCJGNVWz44.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot zover mijn TA.
Voilà: een hammer candle op de weekly, zo gruwelijke dik dat het een voorhamer is die de raket zo rechtstreeks naar de maan slaat.
:strip_exif()/f/image/hY0w70MFVRmyKgyCJGNVWz44.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot zover mijn TA.
Ja alleen die S-jes zijn al wel 64 miljoen sats.tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:36:
[...]
Trading bro. Je telt meer B's dan S als het goed is
Ik twijfel. Is toch wel narcistisch om mezelf bovenaan te zetten.BTC100K2021 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:38:
THERE IS NO SECOND BEST.
Op sommige momenten komt een broodje knakworst met mayo gevaarlijk dicht bij de nummer 1 positie inderdaad.knakworst schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:40:
[...]
Ik twijfel. Is toch wel narcistisch om mezelf bovenaan te zetten.
Mooie woordkeus maar verder on point, als die weekly zo afsluit is het wel heel sterk bullish idd.FrambozenTaart schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:37:
Tot zover mijn TA.
knakworst schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:39:
[...]
Ja alleen die S-jes zijn al wel 64 miljoen sats.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pGGdDinPvpvyZ1CZY9kOPb8H.png?f=user_large)
FrambozenTaart schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:37:
Beetje stijgen naar 60k ofzo nog, dan ff wat terugzakken en de week groen afsluiten.
[Afbeelding]
Tot zover mijn TA.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HvZ2OIhWWMjQsIODJZNly1GS.gif?f=user_large)
Tijd om aggr.trade aan te zetten.
Ondanks dat we "nog geen significante levels hebben gegained" is de bull wat mij betreft nu volledig aan.
BTC dominance stijgt, bij daling of stijging van BTC. Dat is kenmerkend voor een start van een enorme mooie run. De stijging van de afgelopen maanden inclusief alt run was een valse start kijkend naar de BTC dominance.
Lets go!
BTC dominance stijgt, bij daling of stijging van BTC. Dat is kenmerkend voor een start van een enorme mooie run. De stijging van de afgelopen maanden inclusief alt run was een valse start kijkend naar de BTC dominance.
Lets go!
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-08-2024 16:51 ]
Dat statement is inmiddels achterhaaldBTC100K2021 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:51:
Ondanks dat we "nog geen significante levels hebben gegained" is de bull wat mij betreft nu volledig aan.
tomtom901 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:52:
[...]
Dat statement is inmiddels achterhaald

Die kermis meme is leuker.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GoNmoppZW16BrLE4eldaWAOa.jpg?f=user_large)
Ga zo wel BBQen, dikke diamanthazen van een godsvermogen het stuk.
Dus als de 60k nog geslacht wordt zou ik het top vinden als een andere klootviool wat belabberde memes post.
Klootviool van klootviool?FrambozenTaart schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:04:
[...]
[Afbeelding]
Ga zo wel BBQen, dikke diamanthazen van een godsvermogen het stuk.
Dus als de 60k nog geslacht wordt zou ik het top vinden als een andere klootviool wat belabberde memes post.
Doet me altijd denken aan michael nicht
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NZjkAMxzun9QJsuWdf6Eh64g.jpg?f=user_large)
Dat beloofd wat voor morgen_Gast_ schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:08:
donderdag pumpdag!
Ik snap niks van de TA hier, maar ben gewoon fundamenteel uber bullish. Er komen maar 21 mln bitcoins, institutionele beleggers, bedrijven en vermogende beleggers stappen in en zijn van nature hodlers... dat moet uiteindelijk tot een grote supply crunch leiden en daarmee een reusachtige prijsstijging.
Nee nee, Mumu only hier...roflexx schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:30:
Iemand pepe unchained al gekocht?
roflexx schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:30:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y7VW9y3ifpZKOR1Zvd3mqT8y.jpg?f=user_large)
Nu wel?Guere schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:44:
[...]
[Afbeelding]
Sorry, deze uitspraak blijft leuk. Erg meme-waardig. Kortom: goed gedaan tomtom901
nog in de blauwe zone:
/f/image/8Ej3ZCL6VZIXF1qKCP5JzwyU.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 08-08-2024 17:51 ]
nothing stops this train
Goed, ik zit aan beide kanten klaar met orders, beetje hoger nog wat sells, en in de 57 wat buys. Kijken wat er gaat gebeuren, nu naar de schoonouders dus rekt ga ik toch wel
Heb een kratje erin gegooid. Leuk he?roflexx schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 17:30:
Zie hem nu pas - 100% goedgekeurdGuere schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:44:
[...]
[Afbeelding]
@BTC100K2021 Aero is ook door zn neergaande trend doorbroken op de 1/2/4H.. kan altijd een wick worden op de Daily wanneer BTC Terug denderd na 60k te hebben getikt ._.
FA
FA
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!