[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.166 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Domino mooi man, dat was goed voorspeld! Doe het nog eens maar voorspel dan dat je op 420k er weer in mag. O+

My booty body is ready....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:59
MrMrq schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:46:
[...]

We zijn in een dag of vier zo’n 25% gestegen. Ik houd er dan ook rekening mee dat deze én gene winst gaan nemen.
Maar ja, ik hou er óók rekening mee dat Henk én Ingrid achter groene kaarsen aan gaan hollen.

Dus ik visualiseerde een gevecht tot de dood tussen Gene en Ingrid. Gene won, dus ik heb alles weer verkocht.
Elke dag +25% is binnen een paar dagen dikke nieuwe all time highs. Doe je reken onderzoek. Gewoon met gegarandeerde garantie.
d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 09-08-2024 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik hoor Benjamin trouwens over een rally into the deathcross met het aantikken van 62k. Door de dump naar 49k heb je dat de 50d ma onder de 200d ma schiet. Logisch want de richting was naar beneden. Maar hij blijft een post halving jaar 2019 vergelijken met een halving jaar nu. Enkel omdat de Fed toen ook de rente hoog hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07:43
Dacuuu schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:54:
[...]

Elke dag +25% is binnen een paar dagen dikke nieuwe all time highs. Doe je reken onderzoek. Gewoon met gegarandeerde garantie.
d:)b
Dat is vandaag om 2154 al een ATH dan… nee dus

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 06:59
Aeronaut schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:02:
[...]

Dat is vandaag om 2154 al een ATH dan… nee dus
Wat niet is kan nog komen.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Joosie200 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:02:
Ik hoor Benjamin trouwens over een rally into the deathcross met het aantikken van 62k. Door de dump naar 49k heb je dat de 50d ma onder de 200d ma schiet. Logisch want de richting was naar beneden. Maar hij blijft een post halving jaar 2019 vergelijken met een halving jaar nu. Enkel omdat de Fed toen ook de rente hoog hield.
Net even overleg gehad met @Taro en @tomtom901.

De tijd van realisme is voorbij. Het is vanaf nu 'up only' praat. Alleen nog maar bullish.

Voor grappige bullish content kun je hier posten, serieuze bullish content mag in het nieuws en koersen topic.

Bearish posts, of hint naar bearish, of posts die impliceren dat de koers ook naar beneden kan worden per direct verwijderd en de user krijgt een permaban + rode wielklem op zijn lambo.

Dit is stierenseizoen.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:41
Toch vrij snel naar een significant level!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8v45EHwYW5CT-cCr7WOcCfe2pA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/HxNaVQPu9blym6DSKlm5gLie.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 07:40

WhySoSerious

Be the change.

FrambozenTaart schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:15:
[...]

De tijd van realisme is voorbij. Het is vanaf nu 'up only' praat. Alleen nog maar bullish.

Voor grappige bullish content kun je hier posten, serieuze bullish content mag in het nieuws en koersen topic.

Bearish posts, of hint naar bearish, of posts die impliceren dat de koers ook naar beneden kan worden per direct verwijderd en de user krijgt een permaban + rode wielklem op zijn lambo.

Dit is stierenseizoen.
Eindelijk! Laten we als speler de omgeving vormen ipv dat de omgeving ons als spelers vormt.

Succes is een keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:21
[...]

Dit is stierenseizoen.
Het is blauw, dus het is waar.

+25% vandaag, ja echt *O*

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:14
[...]

Dit is stierenseizoen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fcrZKqHaH9w6b5evViG_nMxPYF4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/43lDA9NmvfVKk7B5eUInzPLg.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:46
Joosie200 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:02:
scheelt alleen dat we 2019 geen halving hadden. Verder is cowen gewoon een wappie geworden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +44 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Zo, even wat verzoekjes bijwerken! Die "wholesome meme" aanvraag van tomtom is nog best lastig. Met de combinatie vrouw & TP-1 kwamen er weer vooral harde puns in mijn hoofd naar boven... :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUqMwu1gfHWI86hGBsW7R6jltkc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tD3G97lGSGqZAH06izzk4eCT.jpg?f=user_large
Oops, daar is een 'S' weggevallen. Oh well, Lauren1970 is ook welkom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MyFRT7WeM1dYBu84NFPovBGStlc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wDA3tOAvw5D9AQt69JaaboY2.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uap4fvKGxE76MbI3M6tZ2PinDjg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C6v0x5jVOH77ha4HZJxWaEHU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aorx4BU24C4Y4MMhavAwHD4V1U4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T0w7AVvZeXA640WyG9a5VzzN.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 09-08-2024 09:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Dit is stierenseizoen.
je had je post ook nog ff met mod break moeten starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:32
Guere schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:29:
Zo, even wat verzoekjes bijwerken! Die "wholesome meme" aanvraag van tomtom is nog best lastig. Met de combinatie vrouw & TP-1 kwamen er weer vooral harde puns in mijn hoofd naar boven... :D

[Afbeelding]
Oops, daar is een 'S' weggevallen. Oh well, Lauren1970 is ook welkom.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole

Sommige mensen verdienen het ook gewoon niet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Don Guacamole schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:53:
[Twitter]

Sommige mensen verdienen het ook gewoon niet...
tja welke jostie ramt er dan ook zijn volledige life savings in dat soort shit????? Je weet toch gewoon dat er maar 1 uitkomst is als je dat doet? Dat is net zo dom als bewust met 200km tegen een boom rijden omdat je denk dat je auto daar beter van word......en dan verbaasd doen dat het pijn doet, auto in de puin ligt enz

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1p-vsiRpbSe6jaF3Av3lvPgwp8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pCiSRPOKGtkMCT6P6Za9ps9n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:01
De arme sloeber kon zich geen Lambo veroorloven…

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 23:23
elektriekert schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:11:
[...]

De arme sloeber kon zich geen Lambo veroorloven…
Dagelijks in een Lambo rijden op Belgisch wegdek? Ik denk dat de eigenaar een goede keuze heeft gemaakt :)

Acties:
  • +62 Henk 'm!

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:29
Nee hoor, echt Nederlander :)

Verder iedereen bedankt voor de aandacht en de waardering voor de duimpjes _/-\o_
Ik lees liever jullie goede info en mooie opmerkingen en memes dan dat ik zelf reageer.
Ook de opbeurende opmerkingen richting users die dat even nodig hebben is geweldig.
Ben blij dat ik in zo’n mooie community terecht ben gekomen.
Zo, en nu ga ik weer verder lezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Laurens1970 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:12:
[...]

Verder iedereen bedankt voor de aandacht en de waardering voor de duimpjes _/-\o_
Ik lees liever jullie goede info en mooie opmerkingen en memes dan dat ik zelf reageer.
Ook de opbeurende opmerkingen richting users die dat even nodig hebben is geweldig.
Had die dekselse Jaapie toch weer gelijk :*)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:54

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Duimpjes van Laurens incoming!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:59
WhySoSerious schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:19:
[...]

Eindelijk! Laten we als speler de omgeving vormen ipv dat de omgeving ons als spelers vormt.

Succes is een keuze.
Manifesteren kun je leren :Y

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Richh schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:26:
[...]

En feliciteren.

Proficiat! :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:14
Van harte @Richh veel groene candles toegewenst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Taart eten ook. Congrats! :9B

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Dit is stierenseizoen.
Voor de volledigheid, omdat bovenstaand bericht gerapporteerd wordt: Er heeft geen overleg plaatsgevonden, het betreft niet onze mening en dit bericht is uiteraard enkel grappig bedoeld. In dit topic kan dit wat @tomtom901 en mij betreft wel, maar niet iedereen heeft hier een goede radar voor dus vandaar dat we dit hierbij wel even willen aangeven en benadrukken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:47:
[...]

Voor de volledigheid, omdat bovenstaand bericht gerapporteerd wordt: Er heeft geen overleg plaatsgevonden, het betreft niet onze mening en dit bericht is uiteraard enkel grappig bedoeld. In dit topic kan dit wat @tomtom901 en mij betreft wel, maar niet iedereen heeft hier een goede radar voor dus vandaar dat we dit hierbij wel even willen aangeven en benadrukken.
Haha oeps...

Excuses @Taro en @tomtom901 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Voor de volledigheid, omdat bovenstaand bericht gerapporteerd wordt:
Ik doe niet aan rapporteren in de SC.
En zelfs dit bericht van Japio zag ik de gein wel van in. Dus dat rapparteren kwam niet van mij. Ik las het wel met de tag /sarcasme

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mensen die dat bericht rapporteren mogen wat mij betreft een enkeltje memecoin-topic krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

WhySoSerious schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:53:
Mensen die dat bericht rapporteren mogen wat mij betreft een enkeltje memecoin-topic krijgen...
Ik dacht 24/7 voor een weekje deze video:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
WhySoSerious schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:53:
Er kan maar 1 iemand zijn geweest. Zijn naam begint met D en eindigt met arrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Naja ik neem het niet persoonlijk hoor, en iedereen staat vrij te rapparteren natuurlijk.

Ben juist wel blij met de sociale controle van de community op Tweakers en het moderatie systeem. Dat zorgt er toch echt voor dat de inhoud niet vertroebelt. (Oké, misschien is dit topic dan niet het beste voorbeeld :P maar zeker de serieuze topics worden echt netjes bijgehouden en gecorrigeerd op de inhoud.)

Ik dacht dat de grap wel overduidelijk genoeg was, maar blijkbaar voor sommige mensen niet... Misschien had ik de blauwe letters achterwege moeten laten _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:00:
Naja ik neem het niet persoonlijk hoor, en iedereen staat vrij te rapparteren natuurlijk.

Ben juist wel blij met de sociale controle van de community op Tweakers en het moderatie systeem. Dat zorgt er toch echt voor dat de inhoud niet vertroebelt. (Oké, misschien is dit topic dan niet het beste voorbeeld :P maar zeker de serieuze topics worden echt netjes bijgehouden en gecorrigeerd op de inhoud.)

Ik dacht dat de grap wel overduidelijk genoeg was, maar blijkbaar voor sommige mensen niet... Misschien had ik de blauwe letters achterwege moeten laten _O-
Denk dat het merendeel de grap ook wel begreep, maar beter verwarring voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik ben wel vóór, we willen toch allemaal met een goed gevoel het weekend in? Positive vibes only *O*

Baal wel een beetje dat er niet een wat beter alternatief te vinden is voor Rotki (traag, UI beetje meh, maar wel makkelijk gewoon token-aantal erin en geen gezeur met transacties). Kreeg ineens hele rare cijfers te zien, was ineens de waarde van een token niet meer in hun database te vinden, ja dan krijg je wel hele lage cijfers ja :P Dus ik ben nog steeds niet failliet, woei *O*

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dus een apart topic dan voor de bulls & bears? :P 8)7

Rapapa...

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Nog ééntje dan. En dan ga ik weer eens aan het werk :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ucb77k1v_Ilzfz5p24AubXwIL88=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/06vWXoGIKWsYVSU3yiHmUhu3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
LosGieros schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:09:
Dus een apart topic dan voor de bulls & bears? :P 8)7
Ik heb wel een paar ideeën voor het bull topic:

- Alleen bullish memes
- Iedere 15 minuten de bullrun video, verplicht volledig kijken middels een geprogrammeerde verplichte ad.
- Iedere chart die gepost wordt mogen alleen groene candles op staan. Rode candles moeten groen worden gephotoshopped.
- Verliezen mogen alleen aangeduid worden met uitgestelde winst.
- Plaatjes van beren worden door een geprogrammeerd algoritme automatisch omgezet naar plaatjes van stieren.
- Het woordt REKT wordt verboden en wanneer iemand het typt wordt het automagisch geconverteerd naar het woord HODL.
- @anti elppa krijgt de leiding over het postfiltersysteem en laat alleen posts door die voldoen aan zeer bullish sentiment.
- Posts over shitcoins zijn toegestaan mits ze zo opgesteld zijn dat ze Bitcoin ophemelen en shitcoins gekleineerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
FrambozenTaart schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:00:

Oh shit, het was dus een grap?

Ik wilde namelijk net gaan vragen wanneer er weer een dip kwam, zodat ik bij kan kopen, maar dat had ik dus niet gepost...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Voor de volledigheid, omdat bovenstaand bericht gerapporteerd wordt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFJX1siw3FdicVY79J7Wh33iBe8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PMRlNu5zQ9EwIUQTYsEXOnvP.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:00:
[...]

Ik rapparteer alleen @YES

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:54
Don Guacamole schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:17:
[...]

Oh bullshit, het was dus een grapCME gap?

Mooi, ik wilde namelijk net bijkopen voor gaan vragen wanneer er weer een mega dikke groene kaars dip kwam, zodat ik bij een lambo kan kopen, maar dat had ik dus niet gepost...
This post was automagically upgraded by Mr Mrqs AI bull bot

Maktub

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIkmD5QHCf-0qwuHNv0gJOV3jzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uMbSjkWDv61JxhDRLEDCs6Wj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik loop hier in het bos, veel groen te zien. Bullish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:41
[...]

Verrek zie ik een taartje, nooit opgevallen. Van harte en nog vele mooie jaren en goede gezondheid toegewenst.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@FrambozenTaart heeft ie allemaal regels voor de bullrun vergeet hij zijn eigen werk....

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/002/363/958/90a.gif]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gefeliciteerd @Richh *O*

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2dM-XT8gZrKhnumMDeLU39VfK5o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wEX2K9n9rMrxFEBuX7CRU7qi.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:10
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8zqd21.jpg
:+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
lol daar gingen ff wat mensjes rekt

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wncicPDYBXgifpUl4HmTaIJuqM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fGbtGw6Na4XlYH2nCp2W8gDM.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Van harte @Richh!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
gefeliciteerd @Richh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWXObljbd6oT1DaVNOYjRxInr6A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ioUs9Gx7bsH8z1RvxDxEkFXW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Van harte gefeliciteerd @Richh.
Afbeeldingslocatie: https://www.utilitygift.co.uk/media/catalog/product/cache/f3737f4db7caf1a8b5e4e98cdcf0ed8c/s/e/sexy-beast.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 08:01
@zwembroek Zwembroek trading inc heeft even een break, tijdelijk bezig met andere werkzaamheden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnBvfk6cGMf2hD1Vqg5fsabEPT4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/u6TMTgu0XJ0ygHAbQ0f1k44K.gif?f=user_large

Zonder gein hoop dat je sterker terug komt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 08:01
@Richh Gefeliciteerd 🎂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ux9COwK1iJVgr5gFdxI1WXWT0mA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Aa3zGDwmnVLmOx6srFIX3AxA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:06

YES

Moderator General Chat
Gefeliciteerd @Richh. Dat je maar smerig rich mag worden van crypto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 07:28
Vraagje tussen de memes door. Welke accounts volgen jullie op X? Zou het fijn vinden om wat meningen te kunnen zien. Heb het gevoel dat de koers weer gaat zakken. Maar dat is puur op gevoel gebasseerd als ik de grafiek zie. Het momentum lijkt er een beetje uit. Voor de korte termijn dan. Benieuwd wat de "pro's" denken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:09:
Vraagje tussen de memes door. Welke accounts volgen jullie op X? Zou het fijn vinden om wat meningen te kunnen zien. Heb het gevoel dat de koers weer gaat zakken. Maar dat is puur op gevoel gebasseerd als ik de grafiek zie. Het momentum lijkt er een beetje uit. Voor de korte termijn dan. Benieuwd wat de "pro's" denken.
Grotere pro's dan hier? :o

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
@Richh Gefeliciteerd!

Hierbij een "live" foto van een groene bidsprinkhaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D7kqpmMdDZTlZwjvXGTSDecXsLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h81vl6rmkJJihlfUnr24a5lb.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:58

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 07:28
Zie hier vooral memes voorbij komen 😎. Maar ben zeker geïnteresseerd naar de meningen hier.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:37
Geen. Je kunt net zo goed een muntje opgooien en dan heb je misschien nog wel een hogere succesrate dan dat je naar een stel youtubers luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
Nopheros schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:22:
[...]

Geen. Je kunt net zo goed een muntje opgooien en dan heb je misschien nog wel een hogere succesrate dan dat je naar een stel youtubers luistert.
Dit.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
bsmpower schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:22:
[...]

Zie hier vooral memes voorbij komen 😎. Maar ben zeker geïnteresseerd naar de meningen hier.
Nopheros schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 15:34:
Dit was 'm dan alweer, 80k next.
@bsmpower Zie het bericht van @Kol Nedra een paar posts terug. Dit is eigenlijk het enige stukje relevante informatie die we hebben, namelijk hoe het in het verleden gegaan is. Historisch gezien gaat het op dit moment uitstekend en zitten we kort voor het moment dat het vervolg van de bullrun begint.

[ Voor 31% gewijzigd door Nopheros op 09-08-2024 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Wispe schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:00:
[...]

Duitse Tarrel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Daarom kan je beter in [NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 kijken dan hier.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJ4RgOJcXZUE76HE8SKB5OU5Nts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5bkSqCwkG7WdfogFiZ66NfYv.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Pelox schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:12:
@Richh Gefeliciteerd!

Hierbij een "live" foto van een groene bidsprinkhaan.

[Afbeelding]
In het Zuid-Afrikaans heet dit een “Hottentotgod”
(Ik twijfel over de spelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Klopt, maar probeer om een beetje tussen de regels door te lezen. Er komen echt wel goede tips langs. Verhoudingsgewijs een groot deel in Bitcoin aanhouden, niet teveel willen wisselen tijdens de bullrun, want je eindigt met minder, pak de grote 4 jarige wave mee naar midden 2025 etc.

Daarnaast, probeer je eigen mening te vormen en niet op die van een ander te varen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:59
Thnx voor alle felictaties _/-\o_
Veel dank hiervoor, al zou ik volgend jaar graag een groene candle zien. De jetsers zijn overigens wel akkoord d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Zou het echt zo simpel zijn? Boven de bullmarketsupport band gaat de bullish pet weer op.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GUflhJsWAAAxw_g?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 09-08-2024 13:42 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
Richh schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:36:
Thnx voor alle felictaties _/-\o_

[...]

Veel dank hiervoor, al zou ik volgend jaar graag een groene candle zien. De jetsers zijn overigens wel akkoord d:)b
Ik hoop die iets eerder te zien dan volgend jaar!
En aangezien je die meme kan waarderen, hier mijn kado!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8MxYBPfG0cj8jO1lhofSAIkLhQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rQFpAScgEpH8CtdDh9tBBWwS.png?f=user_large

Gefeliciteerd!

[ Voor 31% gewijzigd door Don Guacamole op 09-08-2024 13:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
zwembroek schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:41:
Zou het echt zo simpel zijn? Boven de bullmarketsupport band gaat de bullish pet weer op.
[Twitter]
De 200D SMA zit op hetzelfde niveau als de 50D op dit moment.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gfJPWrNOfRAyvln_GVBF-4Uy4Gs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UesG7GQcFCTbZlWRTolH0ucW.png?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 09-08-2024 13:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[Twitter]
[Afbeelding]
In 2023 hadden we dat ie wel als support hield en we van wat 26k meteen doorstoten naar 48k. Dus als 62k nu houdt hallo nieuwe ath?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zKhao4gtUrpGZQFCcRORouSuKw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BgAZ6yCXauCbZKfZ5t1Zfses.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:58
Persoonlijk vind ik de posts/3min updates van CryptoEd (crypto_Ed_NL) erg prettig.
Ook wanneer hij ernaast zit geeft hij dit gewoon toe, geen bullish clickbait onzin. :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nopheros schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:43:
[...]

De 200D SMA zit op hetzelfde niveau als de 50D op dit moment.
Precies deze reclaimen en support maken en dan up only. Of afwijzen en verder naar beneden tot pivot. Zou wel heel makkelijk zijn om een nieuw instap moment te bepalen.

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SXH-pmIK3ozs7RjawfBKtFJgVnY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sHvYV9fdjUCjgywx9hLxn1aF.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
zwembroek schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:54:
[...]

Gelukkig ben ik in goed gezelschap met @Gelukszoekr. :9B
Ik lees met dit tempo zeker niet alles meer. Maar jij bent er dus uit?
Ik heb zelf ook getwijfeld, maar no way dat ik nu uitstap.
Alts bloeden nog steeds, en ja als je naar de ETH/BTC chart kijkt is de enige conclusie die ik kan trekken - ETH had ik niet moeten kopen.
Maar goed, met >60% in BTC ga ik het risico niet lopen nu alles te verkopen. En dan, hopen op een 20% lagere entry? Nee dan hodl ik liever die -20% dan dat ik sidelined ga toekijken hoe we misschien volgende week een nieuwe ATH neerzetten.

Uiteraard moet iedereen zijn eigen keuzes maken, en ik heb het zeker niet goed, maar ik had een plan, en voor het eerst in 3 cycles ga ik mij daar eens aan houden.
Volgende exit (deels): 79K BTC.
En anders have ik fun staying poor als t ZERO wordt...

Let's go.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• elektriekert
Ray_ schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:12:
[...]

Dagelijks in een Lambo rijden op Belgisch wegdek? Ik denk dat de eigenaar een goede keuze heeft gemaakt :)
Vaak ben je te bang!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvquJ8RA71MK4O-QPzbjc2Xpb8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CpVf9tlQwEVVClExFfq0Xcom.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door elektriekert op 09-08-2024 14:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[Twitter]
[Afbeelding]
Bij elke grafiek of TA indicator op een ander tijdframe kun je wel een mooi verhaal verzinnen vind ik altijd maar. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mATWU02vPOqP7sj7SGOv6ojWigw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YoXXuwotYQ54hX2492rR2L7G.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fb1ai1Xln5Pq15dq53WnLKF7k4M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GNMgx8zXphJgWoBFvH6WWAWN.webp?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
Even weer richting die 62K, lets go

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/qWX2DrNwEOIAAAAM/crypto-pump-bitcoin-pump.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
zwembroek schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 13:54:
[...]

Gelukkig ben ik in goed gezelschap met @Gelukszoekr. :9B
Draai die burgers nog maar een keer om, ik heb de broodjes al klaar

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:52:
[...]

Draai die burgers nog maar een keer om, ik heb de broodjes al klaar
serveren jullie ook de mc-rib?

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
Kol Nedra schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:55:
[...]

Zou ik niet nemen, ziet er matig uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1ZEb2tmZaVnJbAY5GDIu86u_3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wqNk75NQx09PXuJOQrnuKcX6.png?f=fotoalbum_large

McChicken gaat wel lekker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhTQUTdv3Zw4ZVjtxgcPtGtl2TE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EmT9mSCDSyE2jeALE8tvlL0X.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 09-08-2024 14:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18-08 14:53
[...]

Ik denk dat ik een mc-ruggengraat beter van pas komt 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
[...]

Die was wel goed hè :9

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
is nog steeds goed hoor 🙂
voordeel als je redelijk dichtbij de grens van Duitsland woont

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLH9MY232DEEiBrI20EEFIKNDZw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmAFQ_7wePGp9wDByYwqWwyi_bc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RTlGiwpOLGBPH7YFUQz95zCW.png?f=fotoalbum_large

Stuk meer lezers dan posters blijkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 09-08-2024 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dikke CRO (+20%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:47

Coldcat

HODL

[...]

En ik maar denken dat het om die BTC Audi ging als Belg :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:58
vrijdagmiddag dipdag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 13 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!