zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:28:
Oke ik heb de dip gekocht. Tegen mijn gevoel in.
moet niet gekker worden. Ik sell, en jij koopt. Moet wel het einde van het financieele systeem zoals we dat kennen betekenen.zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:28:
Vrouwen en kinderen eerst
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het effect viel wel tegen moet ik zeggen. De USDT.D schoot meteen omhoog i.p.v naar beneden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Rec3ZN2LA8aJFJIKgAb6Gizh.gif?f=user_large)
BTC gekocht? Of wat anders.zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:36:
Het effect viel wel tegen moet ik zeggen. De USDT.D schoot meteen omhoog i.p.v naar beneden.
Wat gebeurt er nou
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Tip van mij: Meld dit soort dingen pas als het de lokale bodem bleek te zijn, anders ben je de komende maanden de sjaak als dit de top was en Mr. Elppa achteraf gezien op de top heeft verkocht.zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:28:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dat weet ik. Maar we moeten wel wat te lachen houden hier he. En achteraf is makkelijk lullen.Taro schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:43:
[...]
Tip van mij: Meld dit soort dingen pas als het de lokale bodem bleek te zijn, anders ben je de komende maanden de sjaak als dit de top was en Mr. Elppa achteraf gezien op de top heeft verkocht.
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 21-10-2024 18:47 ]
Eens, fijn dat jij dit op je wil nemen.zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:45:
[...]
Dat weet ik. Maar we moeten wel wat te lachen houden hier he.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Even de longs er uit wippen en dan gaat de raket terug aan 
Edit: BTC.D moet wel blijven stijgen. Als er weer teveel shitcoins/memcoins worden gekocht zie ik het niet goed komen. Dus koop BTC... Tenzij je rekt wilt gaan, natuurlijk
Edit: BTC.D moet wel blijven stijgen. Als er weer teveel shitcoins/memcoins worden gekocht zie ik het niet goed komen. Dus koop BTC... Tenzij je rekt wilt gaan, natuurlijk
[ Voor 59% gewijzigd door cooLopke op 21-10-2024 19:23 ]
:strip_exif()/f/image/HP4IhJC0XVc5kMSbt2MvR09U.png?f=user_large)
anti elppa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:29:
Zo bijzonder is het allemaal niet. Funding neutraal. Mooie liquiditeit boven ons ondertussen, depth charts ook mooi.
/f/image/J3JxeVHpoe0TT33wP7mcETUK.png?f=fotoalbum_large)
Toch nog wat shitcoins gekocht... Enkele gaan nog best goed laatste weken. Dus hopelijk valt hier wat uit te halen. Nog steeds 81.5% btc.d op mn pf
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Serieuze vraag, waarom de longs er uit? Is dat niet wat we willen?cooLopke schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 19:21:
Een echte golver is nooit uitgeput
Sorry, ben getrouwd met altscooLopke schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 19:21:
Als hij weer president wordt is het peak meme tijdperk officieel aangebroken.jvel92 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:51:
Mochten we nu rekt gaan, dan is Trump er in ieder geval klaar voor. Heeft gister eventjes "meegedraaid" bij een McDonalds. Hilarische beelden in ieder geval
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
raceneus968 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 20:32:
Einde sc wat mij betreft dan...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1NuGfLCwi8ZpuoEWBefMVUU1.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/V4TPYY7NYOq0NSYYvZsUatpY.gif?f=user_large)
Zero.
Lol, speciaal een tent afhuren om in toneelkleding te verschijnen ....niks met crypto te maken.
>Meme topic
>Meme topic
Welke? https://coinmarketcrap.co/ByteMe_ schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 19:35:
Toch nog wat shitcoins gekocht... Enkele gaan nog best goed laatste weken. Dus hopelijk valt hier wat uit te halen. Nog steeds 81.5% btc.d op mn pf
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CkAAPc5OTXMcp0sqhqSnRFHX.gif?f=user_large)
Hij kent zijn vrinden
...hmm, we gaan offtopic, excuses
...hmm, we gaan offtopic, excuses
[ Voor 46% gewijzigd door raceneus968 op 21-10-2024 20:56 ]
Nvidia ATH, wat een bubble!
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/eHR0TFfLGDeNcUunXW2V8Lus.jpg?f=fotoalbum_large)
Context voor degene die het gemist hebben:
Interview met Saylor waarin hij self custody niet bepaald ophemelt, wat best apart is als je zijn vorige speeches allemaal hebt bekeken van afgelopen jaren...
Saylor thinks you are a paranoid crypto anarchist if you hold your own keys and don't trust the government. 😏 pic.twitter.com/6owj7LzrdM
— Adam Simecka (@AdamSimecka) 20 oktober 2024
[ Voor 30% gewijzigd door Vis op 21-10-2024 21:22 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Eruit werken van posities is liquiditeit voor de markt in zijn algemeenLoBbY_1 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 19:36:
[...]
Serieuze vraag, waarom de longs er uit? Is dat niet wat we willen?
Zwembroek weer aan boord?!?! ALL fucking in, lets gooo!
Ot: wie gebruikt hier een DeFi wallet/platform voor stablecoin staking en wat zijn de ervaringen?
Ot: wie gebruikt hier een DeFi wallet/platform voor stablecoin staking en wat zijn de ervaringen?
Elon Musk geeft elke dag 1 miljoen weg in poging verkiezingen VS te beïnvloeden
https://www.nu.nl/verkiez...en-vs-te-beinvloeden.html
:gifsicle():strip_exif()/f/image/l16kZh0FvnPJ5liUI2M3L1a3.gif?f=user_large)
Lulo via Phantom walletPHPResource schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 21:47:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J1RCwLh9CPHE2fTCnfYJFWmT.jpg?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Op het moment gebruik ik op de Aptos chain Pancakeswap dan krijg je $APT en $CAKE. Niet een te gekke APY. Wel steady.PHPResource schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 21:47:
Hello 68k
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die yanks hebben op @zwembroek gewacht. Toch lief van ze. En nu lfg nieuwe ath aub..!
Stack Sats
Gebruik het volgende:PHPResource schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 21:47:
Kamino Finance op Solana met Phantom wallet;
Aave op Arbitrum met Rabby wallet.
Bij beide schommelt de APY op USDC tussen de 6-10% de laatste maanden. Met beide platformen prima ervaringen. Qua veiligheid wel meer vertrouwen in Aave.
meanwhile Democratische afdeling geeft miljoenen uit aan campagne op MSMPinsa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 21:47:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ik vraag me dat altijd af, gaat dat niet gewoon naar vriendjes?Pinsa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 21:47:
[Afbeelding]
Heeft er hier ooit iemand een Ipad of Iphone gewonnen door een vragenlijst in te vullen? Ik ken weinig winnaars.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb vroeger wel eens een mobiele telefoon gewonnen met een Photoshop wedstrijd op GeenStijl. Telt dat ook?Coldcat schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:51:
[...]
Ik vraag me dat altijd af, gaat dat niet gewoon naar vriendjes?
Heeft er hier ooit iemand een Ipad of Iphone gewonnen door een vragenlijst in te vullen? Ik ken weinig winnaars.
Ach, ik doe al zo lang mee met de Postcodeloterij als die bestaat, heb nog nooit een Euro gewonnen. Wel 2x een ijspakket, 1x een Xbox, 1x een theebox. Super tof natuurlijk, maar had dat dan aan het goede doel gegeven... Achteraf gezien had ik al dat geld, net als bij de Staatsloterij, gewoon in crypto moeten pleuren, had meer opgeleverd.
Ik heb nu alles in shitcoins zitten, maar in het verleden was ik wel blij met OUSD.PHPResource schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 21:47:
*Coldcat loopt snel weg en gaat www.bitcoinloterij.nl opzetten.Taro schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:04:
Ach, ik doe al zo lang mee met de Postcodeloterij als die bestaat, heb nog nooit een Euro gewonnen. Wel 2x een ijspakket, 1x een Xbox, 1x een theebox. Super tof natuurlijk, maar had dat dan aan het goede doel gegeven... Achteraf gezien had ik al dat geld, net als bij de Staatsloterij, gewoon in crypto moeten pleuren, had meer opgeleverd.
Ik koop nu alvast de prijzen. Wordt het niets dan kan ik het gewoon als verlies afschrijven bij de belastingdienst
Door je "gratis" ijsjes te geven raak je bekend met het merk en ga je het misschien kopen. Het is reclame.Taro schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:04:
Ach, ik doe al zo lang mee met de Postcodeloterij als die bestaat, heb nog nooit een Euro gewonnen. Wel 2x een ijspakket, 1x een Xbox, 1x een theebox. Super tof natuurlijk, maar had dat dan aan het goede doel gegeven...
Dat zit wel Schnorr.
Ouderwetse scamcoins die niet in je ETH wallet maar door je brievenbus geschoven worden. Vrijwillig ook nog.Stukfruit schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:22:
[...]
Door je "gratis" ijsjes te geven raak je bekend met het merk en ga je het misschien kopen. Het is reclame.
Ja, slimme marketing he. Net als een loterij aan je postcode koppelen zodat mensen niet durven te stoppen, je zou bijna denken dat daar ook over is nagedacht.Stukfruit schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:22:
[...]
Door je "gratis" ijsjes te geven raak je bekend met het merk en ga je het misschien kopen. Het is reclame.
Ik krijg komend jaar nog het verhuisdillema. Denk dat ik over ga naar de nieuwe postcode, maar dan zul je net zienTaro schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:23:
[...]
Ja, slimme marketing he. Net als een loterij aan je postcode koppelen zodat mensen niet durven te stoppen, je zou bijna denken dat daar ook over is nagedacht.

Het is precies hetzelfde gevoel als je net het shotcoin bos voor het eerst binnengaat.AlterBridge schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:26:
[...]
Ik krijg komend jaar nog het verhuisdillema. Denk dat ik over ga naar de nieuwe postcode, maar dan zul je net zien
Welkom terug aan boord.zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:28:
Kijk nu al uit naar alle bullish berichten na wekenlang complete feeds aan bearish Twitter berichten in dit topic van jouw kant.
Gooi dat algoritme even om, gas op die lollie.
Beetje tegengas geven is goed om niet te euforisch te worden. Maar ik weet dat het doorgaans niet erg gewaardeerd wordt.FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:36:
[...]
Welkom terug aan boord.
Kijk nu al uit naar alle bullish berichten na wekenlang complete feeds aan bearish Twitter berichten in dit topic van jouw kant.
Gooi dat algoritme even om, gas op die lollie.

Een mooi staaltje financieel realistische retoriek, maar jij bent onbewust allang bullish als de neten. Je perceptie moet gewoon nog ff je vermogen achterna.zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 23:51:
[...]
Beetje tegengas geven is goed om niet te euforisch te worden. Maar ik weet dat het doorgaans niet erg gewaardeerd wordt.Het is nu ook niet zo dat ik ineens enorm bullish ben geworden. Ik hoop gewoon dat de seasonality zijn werk doet. Dat het zo simpel blijkt te zijn. Maar ik kan door de huidige data, de DXY die aan het pumpen is en het huidige monetairy beleid niet extreem bullish zijn. Die 70k moet er snel aan gaan en support blijven. Ik hoop ook dat die USA verkiezingen geen sell the news event worden. Maar voor nu zag ik de dip als een kans. In een omhoog gaande markt zijn de dips er om te kopen zeggen ze.
Cognitief ben je gehavend en gebroken door het algortitme van de beren, bijna te lang blootgesteld aan negatief sentiment van boomers en cornflake diploma crypto influencers in de gierput van Leon Musk, de uitholler van het internet.
Maar het komt goed. Het breken van de 69k met skin in the game zal je goed doen en de ware kleuren van je ziel laten ontwaken. Als een vers geboren stier die uit de vlammen herrijst om gedoopt te worden in een bad van groen rendament.
Niet langer geketend door de boeien van traditionele financiële systemen en de bijbehorende thin air valuta. Herrezen als de ware degenerate gambler die je bent, omringd door digitale cryptografisch versleutelde internet valuta die van iedere illusie een droom maken waaruit je nooit wilt ontwaken.
Up only.
This is the way.
gaan wij een keertje een potje kaarten?FrambozenTaart schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 00:17:
[...]
Een mooi staaltje financieel realistische retoriek, maar jij bent onbewust allang bullish als de neten. Je perceptie moet gewoon nog ff je vermogen achterna.
Cognitief ben je gehavend en gebroken door het algortitme van de beren, bijna te lang blootgesteld aan negatief sentiment van boomers en cornflake diploma crypto influencers in de gierput van Leon Musk, de uitholler van het internet.
Maar het komt goed. Het breken van de 69k met skin in the game zal je goed doen en de ware kleuren van je ziel laten ontwaken. Als een vers geboren stier die uit de vlammen herrijst om gedoopt te worden in een bad van groen rendament.
Niet langer geketend door de boeien van traditionele financiële systemen en de bijbehorende thin air valuta. Herrezen als de ware degenerate gambler die je bent, omringd door digitale cryptografisch versleutelde internet valuta die van iedere illusie een droom maken waaruit je nooit wilt ontwaken.
Up only.
This is the way.
Algortitme, want Friezen schaatsen een titloze koers.
Elfstedentocht confirmed in april rond de 20ste?
Elfstedentocht confirmed in april rond de 20ste?
Dat zit wel Schnorr.
de tandjes zeg.....dagje rood en wat doet blackrock......
:strip_exif()/f/image/saxIda6kuR0mc1l6ub9aSzRg.png?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nu kunnen we eindelijk die nieuwe ATH aanvallen!zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:28:
BULLISH
Ze hebben de smaak de afgelopen dagen wel te pakken gekregenanti elppa schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 06:33:
[Afbeelding]
maakt er iemand hier gebruik van de moonshot app? platform voor meme coins. zoja, hoe kan je hier saldo storten. mn apple pay (gekoppeld aan mn ING rekening) word niet geaccepteerd...
Nice. Thanks.jvel92 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:14:
[...]
Gebruik het volgende:
Kamino Finance op Solana met Phantom wallet;
Aave op Arbitrum met Rabby wallet.
Bij beide schommelt de APY op USDC tussen de 6-10% de laatste maanden. Met beide platformen prima ervaringen. Qua veiligheid wel meer vertrouwen in Aave.
Heb aave ook zien voorbij komen, daar misschien eens naar kijken.
En qua fees valt het te overzien om funds heen en weer te schuiven? Is het set and forget of moet je de pool wel dagelijks in de gaten houden?
Kun je nagaan als @zwembroek die andere 50% ook in Bitcoin had gestokenanti elppa schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 06:33:
[Afbeelding]
Trust me when I say this is only the beginning.
Wie zijn die kopers? Ik snap niet dat het tijdenlang laag was op lage koersen en nu we omhoog lopen het sterk toeneemt. Mijn gevoel zegt dat die ETF hodlers ook van buy low en DCA houden. Niet dus.anti elppa schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 06:33:
[Afbeelding]
Mensen zoals zwembroek.Coldcat schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:23:
[...]
Wie zijn die kopers? Ik snap niet dat het tijdenlang laag was op lage koersen en nu we omhoog lopen het sterk toeneemt. Mijn gevoel zegt dat die ETF hodlers ook van buy low en DCA houden. Niet dus.
Coldcat schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:23:
[...]
Wie zijn die kopers? Ik snap niet dat het tijdenlang laag was op lage koersen en nu we omhoog lopen het sterk toeneemt. Mijn gevoel zegt dat die ETF hodlers ook van buy low en DCA houden. Niet dus.
:strip_exif()/f/image/QNAwi1xXLQhtbrsXibU1X1oy.png?f=user_large)
Hun klanten kopen een fluf bitcoin.anti elppa schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 06:33:
[Afbeelding]
Hun klanten AUM: 10.000.000.000.000 USD.
Hun klanten btc 23.000.000.000 USD.
0,23 %.
#perspectief.
Edit: AUM inmiddels 11.5 triljard. 0,20% is btc.
Laat dat over 4 jaar, de volgende cycle, 1 procent zijn. AUM tegen die tijd 20 triljard.
Dan zit er 200.000.000.000 in ibit. Met 1.000 handelsdagen, 200 miljoen per dag. Elke dag.
Wen er maar aan.
Eigenlijk had ik dit in N&K moeten posten. En nee, dit zijn niet de investeringen die voor een alt season zorgen. Beter blackrock voor zijn en (meer) bitcoin kopen. Nfa.
[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 22-10-2024 10:25 ]
when moon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Vandaag weer eens niet, ook futures flink rood. Lange termijn rente Yanks ineens omhoog dus tja seinen op rood
Onze kleine Wen zal inmiddels wel een volwassen Dhr. Moon zijn toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die langetermijn rente is inderdaad fors omhoog. 10 jaars rente US 4,22%. Reden: Zorgen bij beleggers dat de staatsschuld alleen maar omhoog gaat. Ook omdat het begrotingstekort 6,4% is in de US (hoger dan Frankrijk, 5,5%). Geen gratis geld meer enzo.JoebarRC schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:22:
[...]
Vandaag weer eens niet, ook futures flink rood. Lange termijn rente Yanks ineens omhoog dus tja seinen op rood
Dit is natuurlijk ontzettend bullish voor BTC want dat is afgezien van privacy de reden waarom die hele ponzicoin bedacht is. De daling van nu is dus RUIS.
Eigenlijk is alles ruis tussen nu en laten we zeggen mid 2025.
Alle dips beneden de 69k bijkopen dus.
2e rode dag achter elkaar inderdaad, is even wennen na de afgelopen weken alleen maar groene dagen te hebben gezienJoebarRC schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:22:
[...]
En dat is nog maar alleen als je kijkt naar het deficit als percentage van het GDP. Dan lijkt het nog mee te vallen omdat hun GDP gewoon zo gigantisch groot is.knakworst schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:29:
Die langetermijn rente is inderdaad fors omhoog. 10 jaars rente US 4,22%. Reden: Zorgen bij beleggers dat de staatsschuld alleen maar omhoog gaat. Ook omdat het begrotingstekort 6,4% is in de US (hoger dan Frankrijk, 5,5%). Geen gratis geld meer enzo.
Echter, als je puur kijkt naar hun overheidsinkomsten & uitgaven is het verschil bizar groot. Inkomsten momenteel $4.950 miljard versus $7.023 miljard aan uitgaven: een tekort van 30% (!). En dat gaat al een paar jaar zo. Vandaar dat die republikeinen zo hard inzetten op hun riedeltje dat de overheid te groot is geworden en fiscaal compleet onverantwoordelijk bezig is.
Iets wat in mijn ogen een duidelijke oorzaak heeft: er gaat daar gewoon te weinig geld naar de overheid om het land goed draaiende te houden. In ieder geval wel als je al je voorzieningen in stand wil houden. Vergeleken met Nederland gaat er in de VS procentueel veel minder geld naar de federale overheid. Even snel een bierviltjesberekening gedaan: in de VS gaat 17% van het GDP naar de overheid, hier in Nederland 40%.
Factor 2 verschil. Ik wil niet zeggen dat meer overheid per se beter is, zeker niet in een land als de VS waar jezelf redden voorop staat. Die 40% is echt geen absoluut target. Maar om het huidige budget te balanceren is zo'n hoog percentage niet eens nodig. Wat je in ieder geval niet moet doen is meer belastingverlagingen zoals die Trump Tax Cuts. Dat is echt het laatste waar je mee moet aankomen, vooral omdat - zoals altijd - vooral de (zeer) rijken daar profijt van hebben.
best wel scary!
NVIDIA is in a bubble but it's only going to get bigger pic.twitter.com/okBKVNoBhi
— Peruvian Bull (@peruvian_bull) 21 oktober 2024
nothing stops this train
Deze verbaasde mij ook toen ik dat vanmorgen zag. Ik dacht die Blackrock manipulators zullen nu wel weer een paar dagen exact 0 inflow en outlflow laten zien zoals dat tijdje terug ook was.anti elppa schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 06:33:
[Afbeelding]
Maar gewoon dikke inflow, heel apart.
Cisco maakte 0.36 winst en de koers stond in 2000 rond de 50 dollar. Een k/w van grofweg 125.
Nvidia zit rond de 67. Ook absurd, maar toch nog altijd iets minder absurd dan in 2000.
https://www.investing.com...ll-in-lala-land-200653189
Lezenswaardig, geeft in het kort de huidige macro-economische situatie van de EU en de VS aan.
Korte samenvatting: we moeten minder memes posten, meer kinderen produceren om Europa te redden.
Lezenswaardig, geeft in het kort de huidige macro-economische situatie van de EU en de VS aan.
Korte samenvatting: we moeten minder memes posten, meer kinderen produceren om Europa te redden.
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-10-2024 13:35 ]
Was vande week ook een item op LubachBTC100K2021 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:34:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
@BTC100K2021 aha, tijd om wat hobbies te combineren dan:
spoiler:
Spoilert want niet iedereen kan al rentenieren

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gerapparteerd!BTC100K2021 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:34:
Korte samenvatting: we moeten minder memes posten
Een vriend van me vraagt of deze dame ook een naam heeft.sh4d0wman schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:44:
spoiler:
Dan moeten ze toch echt eerst beginnen met meer huizen bouwen en deze ook betaalbaar te maken voor de starter, zonder dat ze meteen al hun spaarcenten moeten inleveren bij de start van hun hypotheek.BTC100K2021 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:34:
Tevens zou het de overheden sieren om bij de geboorte aangifte een Ledger met minimaal 0.1 Bitcoin te geven aan het kind. Om zo de toekomst van Europa te redden.
Bedankt. M'n McDonalds manager zag het toch.sh4d0wman schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:44:
spoiler:
Groetjes, Rikkert.
YouTube: rikkert ontslagen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
misschien gaat ie voor gratis geld nu die geen baan meer heeftBushalte schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:41:
[...]
Bedankt. M'n McDonalds manager zag het toch.
Groetjes, Rikkert.
YouTube: rikkert ontslagen
[Afbeelding]
nothing stops this train
Jaaaaaa, $67k!
Oh nee
Oh wel
Nee toch niet
Wacht, nee, toch wel!
BTC koers kijken, echt heel leuk.
Oh nee
Oh wel
Nee toch niet
Wacht, nee, toch wel!
BTC koers kijken, echt heel leuk.
Hij gaat tegenwoordig door het leven als S. Nakamoto, als wraak voor wat hem door het internet is aangedaan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:27:
[...]
Onze kleine Wen zal inmiddels wel een volwassen Dhr. Moon zijn toch?
Dat zit wel Schnorr.
Nieuwe UI. Slecht voor autisme. Maar hij is wel gaaf.Kol Nedra schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:01:
[...]
misschien gaat ie voor gratis geld nu die geen baan meer heeft
[YouTube: ‘’gratis geld jonguh’’ #newkids #newkidsturbo]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wederom een bounce op de 66.6/66.7k. Dit was de derde of vierde test van die lijn, dus deze keer a.u.b. een sterke bounce die doorzet
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!