[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.740 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:09
FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:16:
[...]

Goud en zilver doen het altijd goed in onstuimige tijden, blijven toch de traditionele 'safe havens'. Als er escalatie blijft komen dan vermoed ik dat stonks/crypto nog wel meer leeg gaan lopen en vrijgekomen vermogen in goud/zilver verdwijnen.

Al zal menig portfolio al een gezond aandeel hebben.
Het enige goud wat ik hier nog heb liggen zijn twee gouden ringen van mezelf en mijn ex. Zitten ook nog diamanten op. Misschien is het nu de tijd om deze te verpatsen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 20:03
Investeren jullie ook in goud en zo ja waar dan? Toch gewoon in een ETF, of een of andere obscure CFD, oude sok met goud of fysiek met bijvoorbeeld iets als Goldrepublic?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:15
zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:19:
[...]

Het enige goud wat ik hier nog heb liggen zijn twee gouden ringen van mezelf en mijn ex. Zitten ook nog diamanten op. Misschien is het nu de tijd om deze te verpatsen.
Het is altijd een goed moment om je ex te verpatsen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
dehardstyler schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:20:
Investeren jullie ook in goud en zo ja waar dan? Toch gewoon in een ETF, of een of andere obscure CFD, oude sok met goud of fysiek met bijvoorbeeld iets als Goldrepublic?
ja, sinds begin 2020 mooi stapeltje fysiek goud....in een sok.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:02
LegeBoekenkast schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:21:
[...]

Het is altijd een goed moment om je ex te verpatsen...
één maal, ander maal,....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KeH-OcKOE4KBXl-WxuNWIWb7hyg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xL3Y0WTQLhqEeywjrKx7348h.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nog niet. Wil met de winsten van de bull wel meer diversifieren. Heb nu nagenoeg alleen crypto en beetje bij Meesman (en eigen woning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:15
Nee, ik hou het bij Bitcoin (digitaal goud). Naast crypto heb ik voor diversificatie wel een en ander in aandelen ETF's zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Hier geen goud, wel vastgoed. Verder alleen btc en eth (en klein pf alts), ETF's en paar losse aandelen

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Alles wat niet fysiek is, is niet jouw goud.

Zelfde als Bitcoin op een exchange ipv coldwallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:14
Wispe schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:32:
[...]

Nog niet. Wil met de winsten van de bull wel meer diversifieren. Heb nu nagenoeg alleen crypto en beetje bij Meesman (en eigen woning).
Hier hetzelfde. Zit altijd met een schuin oog naar aandelen te kijken maar anders dan extra inleggen bij mijn pensioen doe ik er niks mee.
Als crypto een vlucht neemt dan verplaats is ook wat naar de aandelenmarkt.
Buiten een eigen huis is vastgoed natuurlijk ook een goede belegging maar de regels worden aangescherpt en ik heb het kapitaal er niet voor.

Alles aan goud is in de loop der jaren al verkocht.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:26:
[...]

ja, sinds begin 2020 mooi stapeltje fysiek goud....in een sok.
Aan de late kant ingestapt dus.

Ik heb in 1899 het grootste deel zelf gemined in Alaska. Mooie tijden, had je geen KYC nodig, slechts een pikhouweel en bonen.

In de loop der jaren nog het een en ander bijgekocht, wel alles cash via fysieke wisselkantoren. Kon je nog 100 onder de toonbank schuiven met een knipoog, en dan werd er niets gevraagd.

Je wilt bij fysiek goud eigenlijk geen (digitale) sporen achterlaten, want discretie heeft een hoge prijs en met alle online praktijken van tegenwoordig liggen je gegevens zo op straat.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 13:53
FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:34:
[...]

Ik heb in 1899 het grootste deel zelf gemined in Alaska. Mooie tijden, had je geen KYC nodig, slechts een pikhouweel en bonen.

In de loop der jaren nog het een en ander bijgekocht, wel alles cash via fysieke wisselkantoren. Kon je nog 100 onder de toonbank schuiven met een knipoog, en dan werd er niets gevraagd.

Je wilt bij fysiek goud eigenlijk geen (digitale) sporen achterlaten, want discretie heeft een hoge prijs en met alle online praktijken van tegenwoordig liggen je gegevens zo op straat.
Minen zonder stroom :+ ? Dat zou een mooie upgrade zijn voor BTC een greenclean energy mining methode.

Ps. Je kan nog steeds bij die kantoren briefgeld zonder naam op papier inruilen. Helaas heb je dan wel een fee....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:16
@Taro the top is in?
;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sOk8CNKPtcKvb-c2C1V9M3Gqfr4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GWUkBuT1nEJryqdKg1NEaqQ3.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Hoe is het Parker? Pikhouwel is wel redelijk primitief. Hier een foto uit mijn tijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCecZwUR6TrSC0CRArFtjsNkmoM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4IpcsFtU8fhPW66fdbslk7fZ.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

Dan ben jij de enige nog levende mens die in de 19e eeuw werd geboren. Wat is je geheim?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:31

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:42:
[...]

Dan ben jij de enige nog levende mens die in de 19e eeuw werd geboren. Wat is je geheim?
Hollandse kruiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:17
BurnerT schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:38:
[...]

Minen zonder stroom :+ ? Dat zou een mooie upgrade zijn voor BTC een greenclean energy mining methode.

Ps. Je kan nog steeds bij die kantoren briefgeld zonder naam op papier inruilen. Helaas heb je dan wel een fee....
Het kan met pen en papier maar snel is anders :)

https://www.righto.com/20...ith-pencil-and-paper.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
Alpina schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:55:
[...]

Alles wat niet fysiek is, is niet jouw goud.

Zelfde als Bitcoin op een exchange ipv coldwallet.
Ja zo zit ik er ook in, dus ik doe nu al een tijdje Goldrepublic. Alleen is het natuurlijk de vraag wat ik daar in godsnaam mee ga doen als de wereld instort. Want dan ligt er in Zwitserland een beetje goud voor mij klaar, helemaal 100% juridisch afgedekt en bla bla bla. Prachtig, maar als het er echt op aankomt dat ik dat goud nodig heb, is het best onrealistisch om het in Zwitserland te gaan ophalen. Dus doe ik er echt goed aan? Dan is dat van @anti elppa beter, maar dat zou ik nooit durven in huis.

Dus eigenlijk gebruik ik het gewoon als beleggingsobject, maar dan komt er weer een andere vraag om de hoek kijken: Zijn de opslagkosten het waard om fysiek goud aan te houden? Als het toch alleen beleggen is, waarom dan niet gewoon een ETF? Eventueel met daadwerkelijk fysieke backing door goud, zoals de iShares Gold Trust. Volgens mij komt het voor mij echt op hetzelfde neer, maar toch blijf ik het stemmetje horen dat ik dit toch echt fysiek moet doen. :P Zoals jij dus ook al aangeeft.

Leuk om wat inzichten van andere te lezen hier, bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
Nog meer BL3P gebruikers hier?

"BL3P shutting down by December 20th

We are writing to inform you that after more than 10 years of service, the BL3P exchange will be shutting down on December 20th, 2024. We understand that this news may be disappointing, as BL3P has been an integral part of Bitonic and the bitcoin community for over a decade. This decision was not made lightly, but due to new regulations such as MiCA (Markets in Crypto-Assets Regulation), we have decided to fully focus on enhancing the Bitonic platform and its range of products to better serve you moving forward."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:54
Goud? Te ingewikkeld en niet echt heel erg nodig. Opslaan in huis is niks, kluis bij een bank kost weer fiat. Een goud etf? Niet echt het hele punt van goud.

In onze fragiele van techniek afhankelijke maatschappij is goud niet praktisch genoeg. Ik zou dan eerder een Rolex kopen.

Geen van dat alles voor mij. Bij de Apocalypse zie ik dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:13
LegeBoekenkast schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:08:

We are writing to inform you that after more than 10 years of service, the BL3P exchange will be shutting down on December 20th, 2024. We understand that this news may be disappointing, as BL3P has been an integral part of Bitonic and the bitcoin community for over a decade. This decision was not made lightly, but due to new regulations such as MiCA (Markets in Crypto-Assets Regulation), we have decided to fully focus on enhancing the Bitonic platform and its range of products to better serve you moving forward."
He, jammer. Stukje nostalgie wat weg gaat. Heel veel gebruik gemaakt van BL3P als ramp on. De laatste tijd echter niet meer en gebruik daar bybit voor.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
goud is idd teveel gedoe, wel kan je kiezen voor papier goud als in een ETF, maar dan is het not your goud, not your klompje.

dat is hetzelfde als Bitcoin bezitten op een exchange :)

spreiden is altijd slim om te doen, zorg voor 7+ routes

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 21-10-2024 15:18 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
dehardstyler schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:01:
[...]

Ja zo zit ik er ook in, dus ik doe nu al een tijdje Goldrepublic. Alleen is het natuurlijk de vraag wat ik daar in godsnaam mee ga doen als de wereld instort. Want dan ligt er in Zwitserland een beetje goud voor mij klaar, helemaal 100% juridisch afgedekt en bla bla bla. Prachtig, maar als het er echt op aankomt dat ik dat goud nodig heb, is het best onrealistisch om het in Zwitserland te gaan ophalen. Dus doe ik er echt goed aan? Dan is dat van @anti elppa beter, maar dat zou ik nooit durven in huis.

Dus eigenlijk gebruik ik het gewoon als beleggingsobject, maar dan komt er weer een andere vraag om de hoek kijken: Zijn de opslagkosten het waard om fysiek goud aan te houden? Als het toch alleen beleggen is, waarom dan niet gewoon een ETF? Eventueel met daadwerkelijk fysieke backing door goud, zoals de iShares Gold Trust. Volgens mij komt het voor mij echt op hetzelfde neer, maar toch blijf ik het stemmetje horen dat ik dit toch echt fysiek moet doen. :P Zoals jij dus ook al aangeeft.

Ja daarom, ik heb ook geen berg ofzo he. Heb wat verzamelbaartjes en munten goud en zilver. Dat dat sinds 2019 alleen maar gestegen is leuk natuurlijk maar meer ook niet. Daarvoor heb ik Bitcoin. Ja je kan er waarschijnlijk mee betalen als de wereld in de fik staat maar dat zie ik liever gewoon nooit gebeuren, en denk dat je dan meer aan proviand en kogels hebt. Wat ik nu nog heb verkoop ik niet dat is voor de kids als ik de pijp uit ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
sjorremans schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:15:
[...]

He, jammer. Stukje nostalgie wat weg gaat. Heel veel gebruik gemaakt van BL3P als ramp on. De laatste tijd echter niet meer en gebruik daar bybit voor.
En Bybit is een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 16:23
geitenbende.

bij nader inzien. YUM YUM YUM

[ Voor 60% gewijzigd door Aeronaut op 21-10-2024 15:22 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
LegeBoekenkast schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:19:
[...]

En Bybit is een goed alternatief?
Zeker, makkelijk bij te storten met ideal en uitbetalen zal vast ook goed gaan! :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010

tomtom901

Moderator General Chat
Veel liquiditeit weggenomen met deze move, nu weer snel >68k graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
kijk dit is pas goed opvoeden!

100%

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

las het. Erg jammer. Dan maar weer gewoon bitonic gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:28:
[Twitter]

100%
wees blij dat je in nederland woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
tomtom901 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:25:
Veel liquiditeit weggenomen met deze move, nu weer snel >68k graag.
65k ziet er ook sappig uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
sjorremans schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:21:
[...]

Zeker, makkelijk bij te storten met ideal en uitbetalen zal vast ook goed gaan! :)
Dat zou ik niet aannemen. Ik wacht nog steeds op bevestigingen dat ik echt ben.

Ondertussen al vele maanden. En nee, ik ga er niet (meer) achteraan. Als je zo slecht bent aan het begin, dan wil ik niet weten wat de verrassingen gaan zijn bij het wegtrekken van m'n geld :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Dat maakt de indruk die ik er de laatste tijd van had (inclusief vandaag) wel wat duidelijker.

Dan maar volledig voor eigen bank spelen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:35:
[...]

42k ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:28:
[Twitter]

100%
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZwx32o-HYF_KxkzQTwM5Ld6NfM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D34xgD7J5vT9WmeZCenHbfk2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:35:
[...]

hahaha lekker ja. Dan zou ik bijna wat ik vannacht verkocht heb er weer in knikkeren. Maar doe het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Maandag dipdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:39:
[...]

hahaha lekker ja. Dan zou ik bijna wat ik vannacht verkocht heb er weer in knikkeren. Maar doe het niet.
Verkocht? Wat is deze?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
wat is dat nu, lees je mijn posts niet meer? Heb dat al paar maanden terug gemeld, en recent ook nog paar keer.
Had bijna geen fiat meer na aankoop van die Tesla model 3 die ik overgenomen had. En aangezien mijn doel is deze cycle echt wel wat te verkopen had ik een sell net onder de 70k staan (in euro), om iig weer wat fiat te hebben staan. En die is vannacht in gegaan. Volgende sell staat onder de 98k. Daarna is het plan in stapjes van 20 a 30 tot aan de 250 ongeveer. Maar die moet ik allemaal nog zetten. Wil niet teveel sats online laten staan voor zo lang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:44:
[...]

wat is dat nu, lees je mijn posts niet meer? Heb dat al paar maanden terug gemeld, en recent ook nog paar keer.
Had bijna geen fiat meer na aankoop van die Tesla model 3 die ik overgenomen had. En aangezien mijn doel is deze cycle echt wel wat te verkopen had ik een sell net onder de 70k staan (in euro), om iig weer wat fiat te hebben staan. En die is vannacht in gegaan. Volgende sell staat onder de 98k. Daarna is het plan in stapjes van 20 a 30 tot aan de 250 ongeveer. Maar die moet ik allemaal nog zetten. Wil niet teveel sats online laten staan voor zo lang
Nee die heb ik idd gemist. Dat moet een raar gevoel zijn geweest haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:47:
[...]

Nee die heb ik idd gemist. Dat moet een raar gevoel zijn geweest haha.
ja heel raar. Voelt beetje leeg allemaal.......fiat word je ook gewoon niet blij van _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:48:
[...]

ja heel raar. Voelt beetje leeg allemaal.......fiat word je ook gewoon niet blij van _O-
Dat wordt dus aankomend weekend weer een extra kratje Schultenbräu. Nog wat lekkers erbij van de zuivelhoeve?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
anti elppa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:48:
[...]

beter een tesla voor je deur dan dat je een teslawaarde ziet verdampen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:51:
[...]

beter een tesla voor je deur dan dat je een teslawaarde ziet verdampen :+
I second that... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:46
Hup, retest van de doorbroken channel, en weer up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
keanu_ schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:53:
weetnie welke kaart je bekijkt, maar vandaag hebben we in de lift 2 opties:
1. laag
2. lager

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 16:31
keanu_ schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:53:
Haha dan moeten we hier echt wel bouncen, want hij is nu wel door mijn channel lijntje heen aan het zakken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:46
wat een bearish sentiment zeg :>

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aeronaut
weervoorspelling van afgelopen weekend niet gehoord?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36224WdmiKp10U6_iV78iFoJw7w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1EpOXFD5tPSAxwrPildqfdEv.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:30
Waarom gaan we rekt? We gingen toch naar de 420k?

[ Voor 42% gewijzigd door Pelox op 21-10-2024 16:00 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:43
Ik hoor dat we even liquiditeit gingen oppikken om dadelijk met nog meer kracht die 74k te kunnen gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:59:
[...]

weervoorspelling van afgelopen weekend niet gehoord?

[Afbeelding]
1 november:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CeFVCmhxfDJR2D64zxfaUXWsKMA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MHP81QjZjLmLfO52EXJVNQbW.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
dehardstyler schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 15:01:
[...]

Je zegt toch ook niet (neem ik aan) dat je thuis een Trezor hebt liggen? In US begraven ze alles in bv. een bos met GPS coördinaten. Maar goed offfopic when moon?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nthDl9LIPdoRy9x9LRv1hLsN6K8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2YtbwgSCtHI1IBNiL8YlxoW0.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:59
[...]
had ik een sell net onder de 70k staan (in euro), om iig weer wat fiat te hebben staan. En die is vannacht in gegaan.
Neem aan dat je bedoelt dat je sell in euro was maar de koers net onder 70k USD. Anders ben ik wel benieuwd waar je net onder 70k EUR voor een BTC kreeg, die van mij kwam nergens boven 64k.
(trigger: wacht ook op een eerste kleine sell rond 69k EUR, dus BTC en USD up komt niet slecht uit)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
* ByteMe_ ziet Mcdonald petjes weer ontstoft worden

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Oepsje schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:01:
Ik hoor dat we even liquiditeit gingen oppikken om dadelijk met nog meer kracht die 74k te kunnen gaan pakken.
Ach ja, dat is nu steeds de verklaring. Vorige cycle was het voornamelijk nieuws, rugpulls, china sellers..
Er zijn gewoon veel te veel traders, dat was vorige cycle echt niet zo, nu wordt alles verkocht en noemen we liquiditeit pakken als verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Alpina schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:02:
[...]

Je zegt toch ook niet (neem ik aan) dat je thuis een Trezor hebt liggen? In US begraven ze alles in bv. een bos met GPS coördinaten. Maar goed offfopic when moon?
Waar reageer je eigenlijk op, kan je dat deel ef quoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
x
we hebben dat dip al gehad en klimmen weer uit dat dal... na verkiezingen is het sowieso up-only... zoals de afgelopen 3x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
dehardstyler schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:06:
[...]

Waar reageer je eigenlijk op, kan je dat deel ef quoten?
Maar dat zou ik nooit durven in huis.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Over de koersen maak ik me niet zo druk, maar lees online toch weer dingen die me wel echt diep raken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQco0OR70SR3uUg-240_Ja2fw94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PZdz9AvgfWhAZVzuqDgaSpEm.jpg?f=fotoalbum_large

Whats next, de Schultenbräu weer een paar cent duurder?

Zo kan je toch niet meer normaal leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:49
Zijn weer wat gokkers actief, 98 miljoen aan shorts klaar om rekt te gaan tot aan 68.000

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/97f8a5.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:32

knakworst

Get more sats!

[...]

Wil niet teveel sats online laten staan voor zo lang
Sats online laten staan :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 08:59
JoebarRC schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:06:
[...]

Ach ja, dat is nu steeds de verklaring. Vorige cycle was het voornamelijk nieuws, rugpulls, china sellers..
Er zijn gewoon veel te veel traders, dat was vorige cycle echt niet zo, nu wordt alles verkocht en noemen we liquiditeit pakken als verklaring.
Eigenlijk wil dat ook zeggen dat we echt een veel grotere batch Henk en Ingrids nodig hebben om ooit weer een blow-off top te gaan zien. Meer dan ooit, want anders blijven die stomme traders op piekmomenten verkopen en gaat de prijs nooit even lekker los.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
1995 inbelmodem wil zijn framerate terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:25:
[...]

1995 inbelmodem wil zijn framerate terug.
Gratis software :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
ETF's parkeren miljarden bij coinbase.. waarom jouw 50 euro niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:49
NVDA ondertussen met een nieuwe high.

Nog dikkere tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
BTC100K2021 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:36:
NVDA ondertussen met een nieuwe high.

Nog dikkere tech
Microsoft die een dikkere order dan verwacht deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gaa7E18W0AAkuJ9?format=png&name=large
OI is alweer hard aan het oplopen terwijl de prijs nog naar beneden grind.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:30

Darrell

Fiat moonboy

Is er geen friese subsectie op GoT waar we ze apart kunnen zetten?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:01:
Is er geen friese subsectie op GoT waar we ze apart kunnen zetten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/57qkMhSn5VsqBIiAFKEiPe3srAc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Sl6lfzzzbkJlvpKI9Ea5lQnH.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Maandag dipdag dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

In the past 24 hours , 64.842 traders were liquidated , the total liquidations comes in at $196.36 million
The largest single liquidation order happened on Binance - ETHUSDT value $11.96M

In wiens zakken verdwijnen die geliquideerde coins ?

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ook niet sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Wiley99 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:04:
[...]

Neem aan dat je bedoelt dat je sell in euro was maar de koers net onder 70k USD. Anders ben ik wel benieuwd waar je net onder 70k EUR voor een BTC kreeg, die van mij kwam nergens boven 64k.
(trigger: wacht ook op een eerste kleine sell rond 69k EUR, dus BTC en USD up komt niet slecht uit)
Uiteraard dollar. Euro koersen zijn verboden te benoemen hier

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VTPoHUGaNa4CBdqYaTk3pBonv4I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PG6Fb2cNky2XaTkvz8EdCp6T.png?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Stocks ook aardig rood.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 16:31
Q_7 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:13:
In the past 24 hours , 64.842 traders were liquidated , the total liquidations comes in at $196.36 million
The largest single liquidation order happened on Binance - ETHUSDT value $11.96M

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4ZqrOPZM4CPIVtdQse3TW1dJdc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TVxzXTJD9CJ9C1dFpIEXYSKA.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Guere op 21-10-2024 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ben benieuwd naar de ETF inflows / outflows.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Q_7 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:13:

Coins worden niet geliquideerd, posities met geleend geld worden geliquideerd.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:25:
Ben benieuwd naar de ETF inflows / outflows.
Ik gok mini outflow vandaag. Iets van 50m$ ofzo.

Zo bijzonder is het allemaal niet. Funding neutraal. Mooie liquiditeit boven ons ondertussen, depth charts ook mooi. Ik zie het best nogwel gebeuren dat we binnen 2h weer 1k hoger staan. Die shorts rond de 68k zijn te makkelijk doelwit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:26:
[...]

Coins worden niet geliquideerd, posities met geleend geld worden geliquideerd.
Dat zou wel mooi zijn. Als we coins liquideren zijn er straks nog maar 14miljoen coins ipv 21. En over paar jaar ZERO

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
anti elppa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:30:
[...]

Dat zou wel mooi zijn. Als we coins liquideren zijn er straks nog maar 14miljoen coins ipv 21. En over paar jaar ZERO
Ben wel benieuwd, stel dat er daadwerkelijk nog maar 1 Bitcoin over zou zijn, zou iemand (even los van of je iemand kunt vinden die het geld heeft) daar dan 1.323.701.101.629 USD (De huidige market cap) voor over hebben of zou je denken: Goh, wat een geld, hou die coin maar lekker, daar heb je immers geen reet aan.

Kan iets ook té schaars worden waardoor de FOMO verdwijnt, denk het wel. Even los van natuurlijk de losse satjes.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/e2k405xvlq4AAAAM/it%27s-a-trap.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ja dat zie ik ook!! we sluiten gewoon vandaag af op $71k

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:47:
[...]

Ja dat zie ik ook!! we sluiten gewoon vandaag af op $71k
Sorry maar nee, helaas. Vandaag niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9o10pFngc93PG8O3L0d-gAx9b8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Iu8AQs2xNwDyo0rhK7DiQ2Bn.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8cER0xq70d5hu5geQBVeowBUEHc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KqScy6UK8S77VPPzUJGSS0Fk.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• zwembroek
Oke ik heb de dip gekocht. Tegen mijn gevoel in.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:28:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8VaWCE-PfZwhF420tfMewYy860=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/liGDcWEKr3NaaJUoASCCFDOE.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Welkom terug aan boord vriend.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6R7hWe4gZ7cLzjMh8B2TrRcA2VU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/rsrakJ7eQ55LKJvWgH1kB7vu.gif?f=user_large

Oke.. bearmarkt confirmed

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 107 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!