nothing stops this train
ah het plaatje met 69k en de ork. Thanks man
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We zijn bestolen van een geluksmoment door die domme ETF's.
Peperdure Ferrari zwaar beschadigd na botsing met lantaarnpaal
==
hoi
is toch ook niet raar. Ik heb het zelfde gevoel als in 2020 met een prijs van rond de 20k. Is pas de start van het mooie deel van de bull.BTC100K2021 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 07:24:
69K, ik voel geen emotie.
We zijn bestolen van een geluksmoment door die domme ETF's.
nothing stops this train
Dan had ik langer moeten blijven liggen..Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 07:38:
met een 69 wakker worden, dat wil iedereen wel toch
Zero.
Ook zonder emotie is het lekker toch?BTC100K2021 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 07:24:
69, ik voel geen emotie.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ECB: *voert monetair beleid waardoor je moet beleggen om te voorkomen dat je spaargeld zijn koopkracht verliest*
— Bert Slagter (@bslagter) 19 oktober 2024
Ook ECB: “Stijgt de koers van bitcoin (*), dan profiteren beleggers ten koste van mensen die hun spaargeld op de bank lieten staan” 🤦♂️
(*) geldt voor elke belegging https://t.co/SKY2QTa9D1
[ Voor 57% gewijzigd door Gipsy King op 21-10-2024 08:12 ]
hahahah wat een club is het ook zeg. Heerlijk
Hierna komen de babes linksom en rechtsom weer.
/f/image/SOjz3TDJQ9Ubn4JGuTdYH9Rv.png?f=fotoalbum_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dat zit wel Schnorr.
Ik vind dit dus tot op zekere hoogte nog best een valide argument, maar begin dan eens bij de woningmarkt...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Of als @zwembroek wakker is.roflexx schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:27:
Door de 70k heen als amerika wakker is of terug onder de 69?
We hebben 2 zwembroek mogelijkheden:
Zwembroek 1 - resistentie blijkt te sterk -> 49k
Zwembroek 2 - resistentie wordt support -> zwembroek koopt -> ATH in 1 lijn -> 95k begin december
Volgens mij wordt er een (waarde)oordeel gekoppeld aan iets neutraals wat de ECB schrijft. Ze schrijven in feite alleen dat als iemand geen BTC heeft en de prijs van BTC stijgt, dat diegene dan armer is t.o.v. iemand die voor de stijging al wel BTC bezat. Dat is een waarheid als een koe en zegt verder niets over wat de ECB van BTC vindt.
Sterker, ze gaan van een vreemd waardeoordeel in 2021 (BTC gaat kaput) naar een feitelijke zienswijze (BTC wel of niet hebben kan je 'rijkdom/armoede' beïnvloeden).
Dat wordt mooi weergeven in het screenshot, waarna het artikel komt met de tussenkop "Waar klaagt de ECB eigenlijk over?"
De ECB klaagt hier helemaal niet? Er wordt gewoon een heel verhaal gemaakt van iets wat in feite slechts een droge constatering is.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0Blw3dgKsRbm7jEEfjTA8w3B.jpg?f=user_large)
Lijkt me een keeper!YES schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:50:
Over het hebben van Bitcoin en rijk worden gesproken. De keeper van Willem II heeft het wel begrepen:
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
YES schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:50:
Over het hebben van Bitcoin en rijk worden gesproken. De keeper van Willem II heeft het wel begrepen:
[Afbeelding]

Waar is
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FMhnFOungv18aoV9cvqwCAI0.webp?f=user_large)
Trouwens?
De VS houden de in beslag genomen BTC grotendeels vast, China heeft een mooie stack.
BTC zit inmiddels in het stadium: "if you can't beat them, join them". De lastercampagnes van overheden hebben keihard gefaald.
Nu hebben we partijen als Blackrock, die in het informele circuit behoorlijke invloed hebben.
Blackrock propt momenteel in veel beleggingsmandjes een stukje BTC allocatie. Straks krijgen we pensioenfondsen die gaan alloceren (een heel klein gedeelte doet dit al, in het buitenland).
Hele dikke tech!
[ Voor 34% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-10-2024 09:07 ]
When 420k?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
BTC100K2021 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:55:
Europa gaat met BTC waarschijnlijk weer het lulletje van de wereld worden.
De VS houden de in beslag genomen BTC grotendeels vast, China heeft een mooie stack.
BTC zit inmiddels in het stadium: "if you can't beat them, join them". De lastercampagnes van overheden hebben keihard gefaald.
Nu hebben we partijen als Blackrock, die in het informele circuit behoorlijke invloed hebben.
Blackrock propt momenteel in veel beleggingsmandjes een stukje BTC allocatie. Straks krijgen we pensioenfondsen die gaan alloceren (een heel klein gedeelte doet dit al, in het buitenland).
Hele dikke tech!
:strip_exif()/f/image/38xyLfp0rStDVEZxUcl245CF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/raFNvWvTyrgFVG705OkupTlX.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bang zijn voor het verleden, terwijl er enkel in de toekomst zoveel meer mee kan worden gecreëerd.
Uit dezelfde paper, laatste pagina (23):YES schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:40:
[...]
Volgens mij [...]
Er wordt gewoon een heel verhaal gemaakt van iets wat in feite slechts een droge constatering is.
Dit lijkt mij toch niet meer enkel een constatering, iig zeker geen droge.In any case current non-holders should realise that they have compelling reasons to oppose Bitcoin and advocate for legislation against it, aiming to prevent Bitcoin prices from rising or to see Bitcoin disappear
altogether.
Nou, dan zal ik m'n aandelen in Apple ook maar verkopen. Dat haalt ook waarde uit de markt door het op te potten.Eegee schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:28:
[...]
Uit dezelfde paper, laatste pagina (23):
[...]
Dit lijkt mij toch niet meer enkel een constatering, iig zeker geen droge.
Het was een mooi feest en er was taart zolang het door mocht gaan...
Dat zit wel Schnorr.
Toch weer beter dan die hippe Sei of SuiPHPResource schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:59:
Wie zei dat ADA dood was? Toch weer 4 lejkere procentpunten erbij😏
Maak je geen zorgen, met de russen schurend tegen de oostgrens en een oranje oerang oetang die waarschijnlijk president wordt in een ander Westers continent heeft de ECB straks wel andere zaken aan haar hoofd dan magische internet muntjes najagen.Eegee schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:28:
[...]
[...]
Bijvoorbeeld de euro kunstmatig hoog houden in de Oost Europese landen die een oorlogseconomie starten.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Verschil waarom ze wel Bitcoin aanvallen maar geen aandelen is het feit dat ze erkennen dat Bitcoin in potentie de centrale banken buitenspel kan zetten.Stukfruit schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:37:
[...]
Nou, dan zal ik m'n aandelen in Apple ook maar verkopen. Dat haalt ook waarde uit de markt door het op te potten.
Het was een mooi feest en er was taart zolang het door mocht gaan...
Ze voelen nattigheid en is dit een pure wanhoopsdaad om hun valse fiat geldsysteem draaiende te houden.
Hilarisch, heb het hele stuk ook gelezen en je valt van de ene verbazing in de ander.Eegee schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:28:
[...]
[...]
Dezelfde redenatie kun je ook toepassen op de aandelen- of huizenmarkt. Ook hier profiteren de "early-adopters" ten koste van laatkomers.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OC2EDFAtCrD1j19gSgxZmzuX.jpg?f=user_large)
vanaf 27:50PHPResource schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:59:
Wie zei dat ADA dood was? Toch weer 4 lejkere procentpunten erbij😏
Blijft een goede spreker
Overigens heeft Charles zijn zinnen gezet op Argentinie, daar president Milei de technologische ontwikkelingen (van blockchain) en ''vrijheid'' aan het omarmen is.
Maar goed, vast genoeg over te bashen
Het feit dat ze Bitcoin aanvallen en aandelen niet, is omdat ze zelf vuistdiep in aandelen zitten.Vis schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:51:
[...]
Verschil waarom ze wel Bitcoin aanvallen maar geen aandelen is het feit dat ze erkennen dat Bitcoin in potentie de centrale banken buitenspel kan zetten.
Ze voelen nattigheid en is dit een pure wanhoopsdaad om hun valse fiat geldsysteem draaiende te houden.
Jeetje, dat is idd andere koek. Vreemde vogels die lui bij de ECB.Eegee schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:28:
[...]
[...]
Ik snap alleen dan niet waarom het artikel wat hier gepost werd juist alleen die droge constatering aanhaalt, terwijl er heel andere/stevigere uitspraken in staan die je aan kan halen.
Wat een kansloze redenering ook. Elk persoon zonder woning heeft zwaarwegende redenen woningbezit te laten verdwijnen en de hele huizenmarkt in te laten storten. Dit kan je echt op alles plakken en het is zo destructief als de neten.
[ Voor 19% gewijzigd door YES op 21-10-2024 09:56 ]
EU is zeker bezig met een oorlog economie, prijzen zijn ook extra hoog voor al die oorlogs producten.... BlackRock lacht zich iig rot dat EU de hoofdprijs betaald.FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:45:
[...]
Maak je geen zorgen, met de russen schurend tegen de oostgrens en een oranje oerang oetang die waarschijnlijk president wordt in een ander Westers continent heeft de ECB straks wel andere zaken aan haar hoofd dan magische internet muntjes najagen.
Bijvoorbeeld de euro kunstmatig hoog houden in de Oost Europese landen die een oorlogseconomie starten.
en ja een oerang oetang of een lachende hyena wordt straks president
nothing stops this train
Behalve dat bij het instorten van Bitcoin en crypto de wereld en economie gewoon blijft draaien zonder dat het enige impact heeft op onze samenleving.YES schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:53:
[...]
Jeetje, dat is idd andere koek. Vreemde vogels die lui bij de ECB.
Ik snap alleen dan niet waarom het artikel wat hier gepost werd juist alleen die droge constatering aanhaalt, terwijl er heel andere/stevigere uitspraken in staan die je aan kan halen.
Wat een kansloze redenering ook. Elk persoon zonder woning heeft zwaarwegende redenen woningbezit te laten verdwijnen en de hele huizenmarkt in te laten storten. Dit kan je echt op alles plakken en het is zo destructief als de neten.
Misschien een handjevol Twitter crypto influencers die doodgaan van verdriet maar that's it.
Het is alles behalve een eerste levensbehoefte.
Hypocriet is het zeker, maar dat mag niemand verbazen, het blijft Europa.
je kan het ook anders zeggen, als de normale economie en banken etc worden gehacked door quantum computers blijft bitcoin gewoon doorgaan! De meest beveiligde netwerk ter wereld! tick-tock, next blockFrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:04:
[...]
Behalve dat bij het instorten van Bitcoin en crypto de wereld en economie gewoon blijft draaien zonder dat het enige impact heeft op onze samenleving.
Misschien een handjevol Twitter crypto influencers die doodgaan van verdriet maar that's it.
nothing stops this train
Bij Arkham hebben ze de wallets van Blackrock inmiddels op de radar:anti elppa schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:54:
[...]
Dat laatste is aannemelijk. Alleen blackrock is wel bijzonder gezien ze maar 3 minuscule outflow dagen gehad hebben sinds de etf live ging. Daar is eigenlijk geen verklaring voor anders dan dat ze gewoon dik bufferen. Die kopers hebben namelijk nooit allemaal diamant hands. En zolang ze hun ledger niet delen komen we er nooit achter. Voor alle andere etf's klopt idd jou verhaal.
Mbt de vraag hierboven. Die "voorraad" op exchanges is geen vrij te verhandelen voorraad. Das namelijk gewoon van mensen die er handelen en het niet zelf in een coldstore hardware wallet gestopt hebben.
Eigenlijk zouden we de otc voorraad te weten moeten zien te komen. Dat zegt namelijk veel meer.
https://platform.arkhamin...explorer/entity/blackrock
Wat jij zegt klopt helemaal. Wat ik zelf denk dat er aan de hand is:
1. Ze alloceren dusdanig veel (veel vanwege hun totale belegd vermogen, bijvoorbeeld een 0,5% allocatie bij een kwart van de producten is gelijk gigantisch) BTC in de overige beleggingsproducten dat deze nagenoeg altijd de outflow op de BTC ETF's overstijgt.
2. Ze hebben meerdere dagen 0 outflow/inflow laten zien, het niet is niet aannemelijk dat het werkelijk saldo meerdere dagen achtereen exact 0 is. Ze hebben dus een buffersysteem, uitgaande van punt 1. is dat ook logisch. Daarbij zijn ze ook de grootste en meest liquide dus hun flows zijn sowieso gunstiger dan de overige ETF's.
3. Pas bij extreme outflow verkopen ze (dat is dus maar 3 keer voorgekomen).
klinkt idd logisch wat je schrijft. Hier kan ik me wel in vinden.BTC100K2021 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:07:
[...]
Bij Arkham hebben ze de wallets van Blackrock inmiddels op de radar:
https://platform.arkhamin...explorer/entity/blackrock
Wat jij zegt klopt helemaal. Wat ik zelf denk dat er aan de hand is:
1. Ze alloceren dusdanig veel (veel vanwege hun totale belegd vermogen, bijvoorbeeld een 0,5% allocatie bij een kwart van de producten is gelijk gigantisch) BTC in de overige beleggingsproducten dat deze nagenoeg altijd de outflow op de BTC ETF's overstijgt.
2. We hebben meerdere dagen 0 outflow/inflow laten zien, het niet is niet aannemelijk dat het werkelijk saldo meerdere dagen achtereen exact 0 is. Ze hebben dus een buffersysteem, uitgaande van punt 1. is dat ook logisch. Daarbij zijn ze ook de grootste en meest liquide dus hun flows zijn sowieso gunstiger dan de overige ETF's.
3. Pas bij extreme outflow verkopen ze (dat is dus maar 3 keer voorgekomen).
fyi. 1e sell is vannacht in gegaan. Was maar mini sell. Maar toch. Volgende is pas ergens bij de 98k in de buurt
Dat is wel echt een moment. Je eerste sell sinds?anti elppa schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:09:
[...]
klinkt idd logisch wat je schrijft. Hier kan ik me wel in vinden.
fyi. 1e sell is vannacht in gegaan. Was maar mini sell. Maar toch. Volgende is pas ergens bij de 98k in de buurt
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tuurlijk is bitcoin dubieus en wordt het gebruikt voor transacties op t darkweb enzo, zo lust ik er nog wel een paar.
Als t zo'n bedreiging vormt, dan verbied je t toch. Laat je vervolgens de opsporingsdiensten de ip adressen van iedere miner opsporen en, blokkeer je de exchanges en stel je t stelselmatig buiten werking, om er vervolgens achter te komen dat de criminaliteit en de daarmee gemoeide transacties niet minder worden.
Er is al zoveel bemoeizucht in de wereld, daarom worden we het ook nooit eens. Iedereen wil wat anders, en zo lang dat dat het geval is, krijgen we ook geen vrede, en daar gaat het wel of niet hebben/verhandelen van bitcoin niets aan veranderen.
En die zoon van Lagarde is gewoon een domoor, #jeweettoch buy high sell low
Dat is waar, en dan kun je dus super veilig peer-to-peer transacties uitwisselen terwijl de samenleving compleet plat ligt en mensen geen noodzakelijke eerste levensbehoeften zoals eten kunnen kopen.Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:07:
[...]
je kan het ook anders zeggen, als de normale economie en banken etc worden gehacked door quantum computers blijft bitcoin gewoon doorgaan! De meest beveiligde netwerk ter wereld! tick-tock, next block
Ik denk dat in zo'n scenario een pizza al snel meer waard is dan een Bitcoin.
Je kan het ook andersom draaien, en zeggen wanneer een Apple of Microsoft omvallen we ineens geen computers meer kunnen gebruiken, komt er wel de volgende fabrikant die een pc maakt.FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:04:
[...]
Behalve dat bij het instorten van Bitcoin en crypto de wereld en economie gewoon blijft draaien zonder dat het enige impact heeft op onze samenleving.
De lucht die in al die aandelen zit is echt overdreven overgewaardeerd.
Kwestie van tijd voordat ikea met een HöDL kluis komtYES schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:50:
[Afbeelding]
Gelukkig wonen sommigen van ons in een gebied met redelijk wat natuur om ons heen.FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:17:
[...]
Dat is waar, en dan kun je dus super veilig peer-to-peer transacties uitwisselen terwijl de samenleving compleet plat ligt en mensen geen noodzakelijke eerste levensbehoeften zoals eten kunnen kopen.
Ik denk dat in zo'n scenario een pizza al snel meer waard is dan een Bitcoin.
Terug naar de jagers en verzamelaars heeft ook zijn charme.
Criminele transacties zijn er ook altijd al geweest, het doel heiligt de middelen.loewie1984 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:17:
Kijk zo'n clubje als de ECB die moeten natuurlijk wat roepen he, ze moeten ook op het pluche blijven zitten, dus verzinnen ze van die dingen die hun zelf goed uitkomen.
Tuurlijk is bitcoin dubieus en wordt het gebruikt voor transacties op t darkweb enzo, zo lust ik er nog wel een paar.
Als t zo'n bedreiging vormt, dan verbied je t toch. Laat je vervolgens de opsporingsdiensten de ip adressen van iedere miner opsporen en, blokkeer je de exchangens en stel je t stelselmatig buiten werking, om er vervolgens achter te komen dat de criminaliteit en de daarmee gemoeide transacties niet minder worden.
Er is al zoveel bemoeizucht in de wereld, daarom worden we het ook nooit eens. Iedereen wil wat anders, en zo lang dat dat het geval is, krijgen we ook geen vrede, en daar gaat het wel of niet hebben/verhandelen van bitcoin niets aan veranderen.
En die zoon van Lagarde is gewoon een domoor, #jeweettoch buy high sell low
Crypto is dan misschien makkelijk maar zeker niet noodzakelijk.
In feite zijn we hier in dit topic niets anders dan jagers en verzamelaars. We jagen op buy high, sell low en verzamelen satjes of scheissemunzen.BTC100K2021 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Gelukkig wonen sommigen van ons in een gebied met redelijk wat natuur om ons heen.
Terug naar de jagers en verzamelaars heeft ook zijn charme.
Present! Ik was een beetje slowchat-moe en had mijzelf even een time-out gegeven van dit topic. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus zo nu en dan baan ik mij weer een weg door alle bagger en memes waarna ik soms op een pareltje stuit. Onlangs nog een screenshot van een IRC kanaal.
leuk dat quantum computer shizzle.. een mens is en blijft de zwakste schakel in alles.Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:07:
[...]
je kan het ook anders zeggen, als de normale economie en banken etc worden gehacked door quantum computers blijft bitcoin gewoon doorgaan! De meest beveiligde netwerk ter wereld! tick-tock, next block
De grap is dat contante fiat transacties niet goed traceerbaar is, dat is voor criminelen best een uitkomst. Vrijwel alle crypto transacties zijn vastgebeiteld in een blokkenketting, dat lijkt me in een groot onderzoek naar een crimineel netwerk nogal pr0n voor de opsporingsdiensten, als ze er iets van begrijpen tenminste.FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:21:
[...]
Criminele transacties zijn er ook altijd al geweest, het doel heiligt de middelen.
Crypto is dan misschien makkelijk maar zeker niet noodzakelijk.
Ray_ schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:23:
[...]
Present! Ik was een beetje slowchat-moe en had mijzelf even een time-out gegeven van dit topic. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus zo nu en dan baan ik mij weer een weg door alle bagger en memes waarna ik soms op een pareltje stuit. Onlangs nog een screenshot van een IRC kanaal.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/G3WXhcXWCrIV8BtomLSMGmpc.gif?f=user_large)
Ben nog niet zo lang wakker. Dat heb je soms als je elke maandag vrij bent. Ik zag dat 69k weer terug op het menu stond. Mooi man. Nu even de 70.040 breken en support maken. Het zou helemaal sterk zijn als we meteen de ATH eruit tikken. Judgment day komt steeds dichterbij. Binnen twee a drie weken sowieso. Wellicht deze week al. Either way it has to be fun.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Stonks en crypto is roest om oud ijzer, de woningmarkt is een ander verhaal en daar ging het over.Vis schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:19:
[...]
Je kan het ook andersom draaien, en zeggen wanneer een Apple of Microsoft omvallen we ineens geen computers meer kunnen gebruiken, komt er wel de volgende fabrikant die een pc maakt.
De lucht die in al die aandelen zit is echt overdreven overgewaardeerd.
Oh ik ben benieuwd wat het gaat worden. Mijn voorgevoel is positief! Zou wel lachen zijn als er deze week een hoop actie komt, heb wel een keer zin in extreem koersgeweld, gewoon bam keihard door die ATH heen, of toch kapotdood rejected..zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:25:
[...]
Ben nog niet zo lang wakker. Dat heb je soms als je elke maandag vrij bent. Ik zag dat 69k weer terug op het menu stond. Mooi man. Nu even de 70.040 breken en support maken. Het zou helemaal sterk zijn als we meteen de ATH eruit tikken. Judgment day komt steeds dichterbij. Binnen twee a drie weken sowieso. Wellicht deze week al. Either way it has to be fun.
Mooi potje was het zaterdag hè! Ik was kijken in Deventer en was verbaasd over hoe gemakkelijk het ging, had Eagles stugger verwacht.
Alles valt en staat met corruptie, je heb maar 1 bank nodig en voilà, toegang tot geldstromen.YES schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:24:
[...]
De grap is dat contante fiat transacties niet goed traceerbaar is, dat is voor criminelen best een uitkomst. Vrijwel alle crypto transacties zijn vastgebeiteld in een blokkenketting, dat lijkt me in een groot onderzoek naar een crimineel netwerk nogal pr0n voor de opsporingsdiensten, als ze er iets van begrijpen tenminste.
Met een miljoen wordt je uitgelachen, met een miljard kun je zoveel broekzakjes vullen dat het risico lonend wordt.
Angst is geen goede raadgever. Ze weten niet eens of het überhaupt een vervanger gaat worden.Vis schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:51:
[...]
Verschil waarom ze wel Bitcoin aanvallen maar geen aandelen is het feit dat ze erkennen dat Bitcoin in potentie de centrale banken buitenspel kan zetten.
Voor hetzelfde geld (
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb echt geen idee wat we gaan doen. Als je puur naar de data kijkt kan je echt twee kanten op. Ook geeft de chart mij hetzelfde gevoel. Ik kan moeilijk über bullish zijn tegen de enorme weerstand. Mijn voorgevoel is dat we flink gaan corrigeren.YES schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:30:
[...]
Oh ik ben benieuwd wat het gaat worden. Mijn voorgevoel is positief! Zou wel lachen zijn als er deze week een hoop actie komt, heb wel een keer zin in extreem koersgeweld, gewoon bam keihard door die ATH heen, of toch kapotdood rejected..
Mooi potje was het zaterdag hè! Ik was kijken in Deventer en was verbaasd over hoe gemakkelijk het ging, had Eagles stugger verwacht.
Zaterdag heb ik echt genoten. Als dit Priskebal is dan komt het wel goed!
Ze snappen heus wel dat netwerk effect op den duur dingen gaan vervangen.Stukfruit schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:37:
[...]
Angst is geen goede raadgever. Ze weten niet eens of het überhaupt een vervanger gaat worden.
Voor hetzelfde geld () blijft het een asset om in te handelen.
Als het een beter (waardevast) is als het ander, gaat het een steeds grotere rol spelen en zal het vervangen worden door een beter systeem.
Zo ruilden de Romeinen vroeger ook met verschillende waren, totdat iemand zei dat je muntjes kon sparen en daarmee moest betalen.
Het heeft geen waarde verder, enkel een verrot manipulatief systeem.
ergens najaar 2021. Maar was ook niet veel. Verder nov 2022 op paar 100 dollar na de bodem gekocht. Mooie rendamentenBushalte schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:15:
[...]
Dat is wel echt een moment. Je eerste sell sinds?
Natuurlijk is het ook goed om te kijken naar de minder jofele kant van dergelijke assets.
Maar zolang er nog gewoon handel wordt gedreven met rusland, waar we as we speak nog steeds een deel van ons gas vandaan halen, is het absolute hypocrisie.
Er komen steeds meer rapporten naar buiten waaruit blijkt dat russische, Chinese, Noord Koreaanse en Iranese inmenging op ongereguleerde media zoals social media enorme schade aanricht aan het sentiment binnen onze Westerse samenleving, verstoring van collectieve cognitieve perceptie als onderdeel van hybrid warfare. Maar het gaat veel verder dan dat. Constante ransomware spam, hacken van publieke sectoren, identiteit diefstal, fysieke sabbotage, spionage; de lijst is eindeloos.
En de EU stond erbij en keek ernaar.
Zelfs grote bedrijven als Microsoft trekken aan de bel bij overheden:
Hier enkele bronnen:Even Microsoft has been the victim of well-orchestrated attacks by determined and well-resourced adversaries, and our customers face more than 600 million cybercriminal and nation-state attacks every day, ranging from ransomware to phishing to identity attacks.
https://www.microsoft.com...gital-defense-report-2024
https://cepa.org/article/...-fake-news-manufacturers/
Het is al oorlog op zoveel vlakken, een oorlog die wij niet als zodanig herkennen en nog niets eens durven te definiëren als zodanig. En er is voorlopig nog geen goed antwoord.
Maargoed, crypto is ook slecht.
Bullish...FrambozenTaart schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 10:53:
Maarja de ECB moet iets, niet gehinderd door enige vorm van moraal is crypto een prima zondebok.
Natuurlijk is het ook goed om te kijken naar de minder jofele kant van dergelijke assets.
Maar zolang er nog gewoon handel wordt gedreven met rusland, waar we as we speak nog steeds een deel van ons gas vandaan halen, is het absolute hypocrisie.
Er komen steeds meer rapporten naar buiten waaruit blijkt dat russische, Chinese, Noord Koreaanse en Iranese inmenging op ongereguleerde media zoals social media enorme schade aanricht aan het sentiment binnen onze Westerse samenleving, verstoring van collectieve cognitieve perceptie als onderdeel van hybrid warfare. Maar het gaat veel verder dan dat. Constante ransomware spam, hacken van publieke sectoren, identiteit diefstal, fysieke sabbotage, spionage; de lijst is eindeloos.
En de EU stond erbij en keek ernaar.
Zelfs grote bedrijven als Microsoft trekken aan de bel bij overheden:
[...]
Hier enkele bronnen:
https://www.microsoft.com...gital-defense-report-2024
https://cepa.org/article/...-fake-news-manufacturers/
Het is al oorlog op zoveel vlakken, een oorlog die wij niet als zodanig herkennen en nog niets eens durven te definiëren als zodanig. En er is voorlopig nog geen goed antwoord.
Maargoed, crypto is ook slecht.
Not your keys, not your coins.
heb je ook een kluis waarbij je je geld van de bank afhaalt en thuis stalt? Nee? dacht het.
een ledger/trezo is te eng voor henk en ingrid.
instappen via een top 5 exchange wat ideal accepteert en meteen aan de slag kan om hun muntje te kopen die ze via via hebben gehoord [bitcoin] is wat je wilt. en dat gaat weer gebeuren ook.
BTC100K2021 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 07:24:
69K, ik voel geen emotie.
YES schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 07:29:
69 op de vroege ochtend, er zijn dagen dat het niet gebeurt.
:strip_exif()/f/image/iFt3Qd3bPoVmArwaMgen9aF5.png?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
SorryWispe schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:25:
[...]
Er zijn enkele domoren die besluiten flink op de sellknop te drukken.
Waarvan akteWispe schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:25:
[...]
Er zijn enkele domoren die besluiten flink op de sellknop te drukken.
Ik zou nu gokken op short ipv long.
[ Voor 8% gewijzigd door Q_7 op 21-10-2024 11:38 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
HahaQ_7 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:36:
Er schijnt enorm veel leverage op BTC te zitten (40 miljard), ik denk dat we een 20% crash tegemoet kunnen zien zodat deze worden geliquideerd en daarna weer omhoog, kan er natuurlijk ook naast zitten.
Op dit moment moet je denk ik niet gokken maar even wachten tot er richting wordt gekozen.Q_7 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:36:
Er schijnt enorm veel leverage op BTC te zitten (40 miljard), ik denk dat we een 20% crash tegemoet kunnen zien zodat deze worden geliquideerd en daarna weer omhoog, kan er natuurlijk ook naast zitten.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Coldcat schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:40:
[...]
Op dit moment moet je denk ik niet gokken maar even wachten tot er richting wordt gekozen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1dQo482J0bDgJa2xPYCfgzPk.jpg?f=user_large)
Eigenlijk zien we meer van hetzelfde: Leveraged longs blijven toenemen (stijgende CVD + stijgende prijs + stijgende OI), terwijl spot bij elke pump blijft verkopen (spot-CVD blijft lower lows maken en retraced bij elke stijging). Dit zag je ook bij de 69-70k in juli vóór de daling naar 49k en bij 65k in augustus vóór de daling naar 52k. Daarom ben ik sceptisch wat betreft deze stijging en verwacht ik een flinke correctie.
Q_7 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:36:

Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door @Wispe .
[ Voor 102% gewijzigd door dehardstyler op 21-10-2024 12:41 ]
Funding is nog steeds neutraal. Niets aan de hand duszwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:02:
[...]
Eigenlijk zien we meer van hetzelfde: Leveraged longs blijven toenemen (stijgende CVD + stijgende prijs + stijgende OI), terwijl spot bij elke pump blijft verkopen (spot-CVD blijft lower lows maken en retraced bij elke stijging). Dit zag je ook bij de 69-70k in juli vóór de daling naar 49k en bij 65k in augustus vóór de daling naar 52k. Daarom ben ik sceptisch wat betreft deze stijging en verwacht ik een flinke correctie.
Ik zie wat je zegt, in elk geval onderbouwd, maar laten we wel wezen, de daily en zelfs 4H structure is gewoon nog intact zolang de lows niet gebroken worden (respectievelijk 68k en 66.5k). Zolang we daar niet onder closen is de trend gewoon bullish en werkt het meer voor je om daarin mee te traden. Ik denk niet dat dit al het moment is om aan een short te denken, zeker niet een 20% diepe retrace omdat er veel leveraged longs zitten.zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:02:
[...]
Als we zouden retracen naar een 67k, wat zeker kan binnen de huidige structuur pakken we al een paar honderd miljoen longs, en dan is de trend nog steeds bullish.
POV: you lost all your money on meme coinspic.twitter.com/9IVOW8Gxlv
— LilMoonLambo (@LilMoonLambo) 20 oktober 2024
nothing stops this train
Je moet hem lokaal opslaan en dan uploaden naar hier.dehardstyler schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:04:
[...]
[Embed]
Ik krijg die kut GIF niet geembed, dus je moet het even met de link doen.
Hoeft niet hoor, kan ook in img-tags.Darrell schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:31:
[...]
Je moet hem lokaal opslaan en dan uploaden naar hier.

Thanks! Jij gebruikt ook een iets diepere link zie ik, waar je echt alleen de .gif ziet.Wispe schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:32:
[...]
Hoeft niet hoor, kan ook in img-tags.
[Afbeelding]
Op Apple kan je op het plaatje klikken en dan op "Kopieer locatie van afbeelding". Dan krijg je die link eindigend met .gif.dehardstyler schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:42:
[...]
Thanks! Jij gebruikt ook een iets diepere link zie ik, waar je echt alleen de .gif ziet.
Ah thanks dat wist ik niet.Wispe schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:32:
[...]
Hoeft niet hoor, kan ook in img-tags.
[Afbeelding]
Heb inmiddels een aardige opslag bij tweakers gegenereerd
zwembroek schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:05:
Stocks kleuren ook rood.
:strip_exif()/f/image/BM9cpHCyUi26SXTRbl1cqS97.jpg?f=fotoalbum_large)
Goud en zilver FTW.
Goud en zilver doen het altijd goed in onstuimige tijden, blijven toch de traditionele 'safe havens'. Als er escalatie blijft komen dan vermoed ik dat stonks/crypto nog wel meer leeg gaan lopen en vrijgekomen vermogen in goud/zilver verdwijnen.
Al zal menig portfolio al een gezond aandeel hebben.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!