Yes!Stukfruit schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 19:32:
[...]
Maar ik zou bedrijfstrips naar Vanuatu bieden ipv een pingpongtafel.
Niet heel veel, maar per maand is het een leuk extraatje. ik vind het wel leuk om te tweaken met hardware en ze draaien een groot deel van de dag op de zonnepanelen. Zit nu met randomx algo rond 30-35kH/s met cpu mining.ByteMe_ schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 19:41:
[...]
Levert minen iets op nog tegenwoordig? Ik dacht dat dat was weggelegd voor stagiaires die stage lopen bij datacentra en stiekem de hardware misbruiken.
mijn MUMU trades op de weekly
/f/image/yhr7rK91bgaPtqc2jB3zqhuj.png?f=fotoalbum_large)
iig altijd buy low en sell high geweest

/f/image/yhr7rK91bgaPtqc2jB3zqhuj.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 19-10-2024 20:39 ]
nothing stops this train
Net even de keynote van Rational Root terug gekeken op bitcoin Amsterdam. Best een gave visualisatie van de 4 jaars cyclus.
Ik vind zijn analyses altijd wel verhelderend en concreet
Ik vind zijn analyses altijd wel verhelderend en concreet
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dan kan je dat ook heel mooi op een lager timeframe laten zienKol Nedra schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 20:39:
mijn MUMU trades op de weekly![]()
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
uhm ja iddTaro schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 20:52:
[...]
Dan kan je dat ook heel mooi op een lager timeframe laten zien
zoiets?
/f/image/WtOgxmvQXoZjh9JZK2w4Of50.png?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Zoals wel vaker gezegd: De B staat vaak onderin, de S bovenin, dat geeft sowieso al een positief/positiever beeld (Edit: Bij deze exchange niet het geval). Ik zie vooral heel veel trades met natuurlijk wel sells bij die mega piek, maar verder niet echt buy low en sell highs? Hoeveel heb je nou echt verdiend als je ook de fee's meerekent?
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 19-10-2024 21:29 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
weet niet precies, maar de fees zijn verwaarloosbaar. meestal probeer ik met 0.00007 SOL lukt toch 30% vd gevallen, als het niet lukt zet ik de fee op 0.00025 en dan lukt het altijd welTaro schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 21:24:
[...]
Zoals wel vaker gezegd: De B staat vaak onderin, de S bovenin, dat geeft sowieso al een positief/positiever beeld (Edit: Bij deze exchange niet het geval). Ik zie vooral heel veel trades met natuurlijk wel sells bij die mega piek, maar verder niet echt buy low en sell highs? Hoeveel heb je nou echt verdiend als je ook de fee's meerekent?
nothing stops this train
Hij is in te huren voor hand en spandiensten begreep ik van @NgangatarStukfruit schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 19:06:
[...]
Geen probleem, iemand die overal yes op zegt neem ik graag in dienst.
Nice 
I just turned $447 into $375k in 24hrs
— investmint (@investminter) 19 oktober 2024
Thanks for playing. pic.twitter.com/IHO8MWKBQn
Staat ook in de reacties inderdaad, ze geven aan dat ze hem verdenken van een "rug pull" of het shillen van een eigen coin.
eigen coin maken op SOL netwerk wordt extreem veel gedaan het staat er vol mee.
https://birdeye.so/?chain=solana
extreem high risk, maar je kan hier wel zien welke coins het goed doen op SOL netwerk
extreem high risk, maar je kan hier wel zien welke coins het goed doen op SOL netwerk
nothing stops this train
Haha letterlijk de 1e die ik aanklik onder trending:Kol Nedra schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:06:
eigen coin maken op SOL netwerk wordt extreem veel gedaan het staat er vol mee.
/f/image/lmaIGwRWmZn8MtYMtwWoUyV0.png?f=fotoalbum_large)
Perfect budget voor het financieel onafhankelijk schema van 7 dagen coke + bitches.
Kan geen toeval zijn, deze persoon lurkt hier mee.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
kleine reminder hoe klein BTC nog is: 0.1%

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 19-10-2024 23:40 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 23:40:
kleine reminder hoe klein BTC nog is: 0.1%
[YouTube: Michael Saylor Bitcoin 2024 Keynote Speech]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L8VM8kbToFxR9q1Z8opgpAZO.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je plaatje is uit zijn verband gerukt.
Nog steede een beitel met hamer pakken..Darrell schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:39:
[...]
Dat is fijn maar wat doe je dan als je ze wil vervangen?
Bitcoin naar 6 cent!
''Bitcoin in gevaar? Eerste crypto-codes gekraakt met kwantumcomputer''
https://www.crypto-inside...aakt-met-kwantumcomputer/
maar wat ik denk, dan zijn banken en overheden 1000x meer en sneller in gevaar! want die hebben niet de beste beveiliging
maar wat ik denk, dan zijn banken en overheden 1000x meer en sneller in gevaar! want die hebben niet de beste beveiliging
[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 20-10-2024 11:44 ]
nothing stops this train
Bla bla bla, al sinds 1e dag btc hoor je mensen praten over quatumcomputers die het btc netwerk zouden kunnen kraken. Nu 15 jaar later is er nog geen enkel bewijs. Ondertussen is het BTC sterken dan ooit. By far het best beveiligde netwerk ter wereld.Kol Nedra schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 11:43:
Bitcoin naar 6 cent!![]()
Banken, overheden, spelers als google, microfsoft, amazon enz zijn vele malen kwetsbaarder.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik betwijfel of de auteur van dat artikel ook maar iets begrijpt van wat 'ie heeft geschrevenKol Nedra schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 11:43:
Bitcoin naar 6 cent!![]()
Long story short: nee, voorlopig hoef je hier echt niet bang voor te zijn. Bangmakerij dit soort nieuwsberichten: het lijkt vooral een aardig theoretisch onderzoekje en leuke publiciteit voor de universiteit.
Heb ook even een van de oorspronkelijke artikelen erbij gezocht: daar klinkt het al weer veel minder indrukwekkend. Het gaat hier om een aanval die ze op een 22-bit key hebben toegepast, waar een 256-bit key bij AES eigenlijk wel de standaard is. Dat verschil in key size is extreem en daardoor niet simpelweg te extrapoleren.
Zelfs al worden quantum computers komende decennia krachtiger, de verwachting nu is dat dit geen betekenisvolle impact zal hebben op de benodigde tijd om AES256 te kraken.
Oké, en nu weer memes maken graagGuere schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 12:26:
[...]
Ik betwijfel of de auteur van dat artikel ook maar iets begrijpt van wat 'ie heeft geschrevenSterker nog, het leest een beetje alsof crypto-insiders vooral een ander artikel heeft vertaald/overgetikt.
Long story short: nee, voorlopig hoef je hier echt niet bang voor te zijn. Bangmakerij dit soort nieuwsberichten: het lijkt vooral een aardig theoretisch onderzoekje en leuke publiciteit voor de universiteit.
Heb ook even een van de oorspronkelijke artikelen erbij gezocht: daar klinkt het al weer veel minder indrukwekkend. Het gaat hier om een aanval die ze op een 22-bit key hebben toegepast, waar een 256-bit key bij AES eigenlijk wel de standaard is. Dat verschil in key size is extreem en daardoor niet simpelweg te extrapoleren.
Zelfs al worden quantum computers komende decennia krachtiger, de verwachting nu is dat dit geen betekenisvolle impact zal hebben op de benodigde tijd om AES256 te kraken.
Gewoon beide. Quantum fysica erop los. Charts zie je 2 lijnen en net voor weekly komen ze weer samenanti elppa schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 12:56:
gaap.....benieuwd of we vanavond voor de weekly close 1 vd 2 kanten op gaan zoeken
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
aangepast
[ Voor 97% gewijzigd door Kol Nedra op 20-10-2024 14:18 ]
nothing stops this train
Denken dat je iets geweldigs ontvangen hebt - scams.Technofreakz schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:10:
[Afbeelding]
Kan iemand mij uitleggen waarom ik van deze onzin dingen op m’n Uniswap krijg? En wat het doel daar van is?
Bedoel je de hidden tokens? Dat is een lokkertje om ze te ‘claimen’ of iets gaat verzenden naar dat adres. Scam dus en links laten liggen. Heb er zelf 46 staanTechnofreakz schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:10:
[Afbeelding]
Kan iemand mij uitleggen waarom ik van deze onzin dingen op m’n Uniswap krijg? En wat het doel daar van is?
Best wel saaie dag/stil hierzo:
nothing stops this train
De ETF inflow was deze week sinds langere tijd weer lekker hoog. Totaal $2,13 miljard, dat zijn toch serieuze getallen.
Bij onderstaande plaatjes worden ze vervolgens op Twitter/X helemaal fox wild, maar snap dat eigenlijk niet zo goed. Ondanks alle inflow sinds januari staat er nog 2,6 miljoen BTC te "wachten" van de eerder 3,3 miljoen BTC.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die beurzen die 2,6 miljoen BTC zelf hebben, want dan zijn ze zelf aan het speculeren. Het lijkt me logischer dat het van hun klanten is, toch?
Bij onderstaande plaatjes worden ze vervolgens op Twitter/X helemaal fox wild, maar snap dat eigenlijk niet zo goed. Ondanks alle inflow sinds januari staat er nog 2,6 miljoen BTC te "wachten" van de eerder 3,3 miljoen BTC.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die beurzen die 2,6 miljoen BTC zelf hebben, want dan zijn ze zelf aan het speculeren. Het lijkt me logischer dat het van hun klanten is, toch?
:strip_exif()/f/image/CEsFAxkwQw4jaYNnr4al3TdR.jpg?f=fotoalbum_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
Een beurs verdient aan het handelen van hun klanten en daar een fee voor te rekenen. Speculeren met assets werd bijv. wel door een FTX gedaan.Numbers schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:24:
Een BlackRock handelt niet voor zichzelf, ze kopen en verkopen voor klanten. En dat ze een keer wat vertraging inbouwen kan natuurlijk een enorm risico vormen. Wat als Bitcoin vannacht 10k daalt en ze hebben gewacht met 10.000 stuks te verkopen? Volgens mij is de regel dat ze het binnen zoveel uur na sluiting van de beurs moeten settelen. Daar nog een keer zelf mee speculeren zou veel te grote risico's creëren die niet geoorloofd zijn.
Ja precies, helemaal mee eens. Dat zou betekenen dat die 2,6 miljoen BTC op de beurzen gewoon van klanten zijn, en helemaal niks zegt over een mogelijke aanstaande supply shock.Taro schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:43:
[...]
Een beurs verdient aan het handelen van hun klanten en daar een fee voor te rekenen. Speculeren met assets werd bijv. wel door een FTX gedaan.
Een BlackRock handelt niet voor zichzelf, ze kopen en verkopen voor klanten. En dat ze een keer wat vertraging inbouwen kan natuurlijk een enorm risico vormen. Wat als Bitcoin vannacht 10k daalt en ze hebben gewacht met 10.000 stuks te verkopen? Volgens mij is de regel dat ze het binnen zoveel uur na sluiting van de beurs moeten settelen. Daar nog een keer zelf mee speculeren zou veel te grote risico's creëren die niet geoorloofd zijn.
Hypothetisch gezien zullen die 2,6 miljoen BTC überhaupt niet zomaar zijn opgekocht. Ze vertegenwoordigen nu een waarde van 176,8 miljard Dollar. Ofwel, met de inflow van afgelopen week nog 83 weken om die allemaal op te kopen, en in de tussentijd zal de prijs nog stijgen waardoor het nog langer gaat duren
Dat laatste is aannemelijk. Alleen blackrock is wel bijzonder gezien ze maar 3 minuscule outflow dagen gehad hebben sinds de etf live ging. Daar is eigenlijk geen verklaring voor anders dan dat ze gewoon dik bufferen. Die kopers hebben namelijk nooit allemaal diamant hands. En zolang ze hun ledger niet delen komen we er nooit achter. Voor alle andere etf's klopt idd jou verhaal.Taro schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:43:
[...]
Een beurs verdient aan het handelen van hun klanten en daar een fee voor te rekenen. Speculeren met assets werd bijv. wel door een FTX gedaan.
Mbt de vraag hierboven. Die "voorraad" op exchanges is geen vrij te verhandelen voorraad. Das namelijk gewoon van mensen die er handelen en het niet zelf in een coldstore hardware wallet gestopt hebben.
Eigenlijk zouden we de otc voorraad te weten moeten zien te komen. Dat zegt namelijk veel meer.
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 20-10-2024 16:01 ]
https://www.bitget.com/news/detail/12560604256488anti elppa schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:54:
[...]
En zolang ze hun ledger niet delen komen we er nooit achter. Voor alle andere etf's klopt idd jou verhaal.
Is niets nieuws. Is al maanden bekend. Sinds dag 1 van de etf. Ze moeten hun etf waarde exact koppelen aan btc waarde. Dus ook daily in en outflow. Ledger dus. Gok dat er best wat handige harries zijn die het op high level wel na kunnen bouwen.
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 20-10-2024 16:07 ]
Dat zou een hele interessante zijn inderdaad, maar is de OTC desk niet eigenlijk een soort service van de beurzen? Ze brengen een verkoper en aankoper buiten de normale handel bij elkaar? Of zou dat vergelijkbaar zijn met het beeld dat wij zien bij een beurs alleen dan zonder ons?anti elppa schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:54:
[...]
Eigenlijk zouden we de otc voorraad te weten moeten zien te komen. Dat zegt namelijk veel meer.
Brengen idd koper en verkoper bij elkaar. Bv saylor aan us gov silkroad bag.Numbers schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:03:
[...]
Dat zou een hele interessante zijn inderdaad, maar is de OTC desk niet eigenlijk een soort service van de beurzen? Ze brengen een verkoper en aankoper buiten de normale handel bij elkaar? Of zou dat vergelijkbaar zijn met het beeld dat wij zien bij een beurs alleen dan zonder ons?
Dat mag Blackrock niet vanwege conflict-of-interest risico, zijn blijkbaar gewoon diamond hands daar.anti elppa schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:54:
[...]
Alleen blackrock is wel bijzonder gezien ze maar 3 minuscule outflow dagen gehad hebben sinds de etf live ging. Daar is eigenlijk geen verklaring voor anders dan dat ze gewoon dik bufferen.
Let's go, die laatste ook nog ff pakken en natuurlijk daarna geen probleem om nog verder te stijgen 
:strip_exif()/f/image/e4Xmu72wEPQbqlBx1rnNQwWa.png?f=user_large)
Ether 2700. Nog 2200 te gaan voor ath.

:strip_exif()/f/image/2v7Cc0TnXXH1KxFiN0eUQ4nE.png?f=user_large)
Alts moon? +3%. BTC.D geeft een beetje gas terug zoals verwacht om vervolgens door de 60% te rammen.knakworst schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:13:
Ondertussen gaan alts moon em btc.d naar beneden
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daar heb ik er 70+ vanz het gaat mij om die transactie confirmed die ken ik nog niet.Alpina schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 14:22:
[...]
Bedoel je de hidden tokens? Dat is een lokkertje om ze te ‘claimen’ of iets gaat verzenden naar dat adres. Scam dus en links laten liggen. Heb er zelf 46 staan
Als het idd niet mag vanuit COI dan moeten het diamond hands zijn. Wel bijzonder dat alle diamond hand bij blackrock zitten en niet bij 1 van de andere ETF's. Waar je wel gewoon outflow ziet als de F&G weer eens onder de 30 staat.knakworst schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:11:
[...]
Dat mag Blackrock niet vanwege conflict-of-interest risico, zijn blijkbaar gewoon diamond hands daar.
Eigenlijk willen we het volume op de OTC desks weten. Dat zou een mooie indicator kunnen zijn voor wat er gaat gebeuren in de markt. Daar zie ik incidenteel wel grafieken van in een rapport, maar niet één die constant op te vragen is.anti elppa schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:05:
[...]
Brengen idd koper en verkoper bij elkaar. Bv saylor aan us gov silkroad bag.
Heb ik er ook best wat van staan.Technofreakz schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:27:
[...]
Daar heb ik er 70+ vanz het gaat mij om die transactie confirmed die ken ik nog niet.
:strip_exif()/f/image/JFrplTTreBxBqSj7nvuwBgko.jpg?f=fotoalbum_large)
Niks mee doen.
Waarom bel je dan niet gewoon ff met de BTC OTC helpdesk?Numbers schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:36:
[...]
Eigenlijk willen we het volume op de OTC desks weten. Dat zou een mooie indicator kunnen zijn voor wat er gaat gebeuren in de markt. Daar zie ik incidenteel wel grafieken van in een rapport, maar niet één die constant op te vragen is.
Nou, lekker hoor. Heel het weekend even mooi zitten rangen en dan gas erop.
Don Guacamole schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 16:45:
[...]
Waarom bel je dan niet gewoon ff met de BTC OTC helpdesk?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9vSoMcfksCKQ0JF3GLPsHdQw.gif?f=user_large)
2e keer ook net niet geraakt
:strip_exif()/f/image/Flu9CW34ujjr06WTPYhFGLDC.png?f=user_large)
Edit: Maar handmatig verkocht, alsnog met +6%.

:strip_exif()/f/image/Flu9CW34ujjr06WTPYhFGLDC.png?f=user_large)
Edit: Maar handmatig verkocht, alsnog met +6%.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 20-10-2024 17:22 ]
weekly close op dit niveau zou iig heel erg mooi zijn om de nieuwe week mee te starten. En fijn dat we niet teveel doorgeschoten zijn afgelopen dagen. Funding is nog neutraal, RSI nog niet idioot ook. Perfect eigenlijk
10 week candles flirten met 68k / 68.5k niveau.anti elppa schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:05:
weekly close op dit niveau zou iig heel erg mooi zijn om de nieuwe week mee te starten. En fijn dat we niet teveel doorgeschoten zijn afgelopen dagen. Funding is nog neutraal, RSI nog niet idioot ook. Perfect eigenlijk
Dit houden zou prachtig zijn om dan vanaf volgende week te dienen als stevige support.
Ik denk wel dat wat ‘kracht’ nodig zal zijn om naar de 70k te gaan.
naar de 70 is niet zo'n probleem. Op 70 ligt spot een dikke muur. 1x door de 70 zie ik dus ook niet zomaar gebeurenMasstje schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:22:
[...]
10 week candles flirten met 68k / 68.5k niveau.
Dit houden zou prachtig zijn om dan vanaf volgende week te dienen als stevige support.
Ik denk wel dat wat ‘kracht’ nodig zal zijn om naar de 70k te gaan.
100%anti elppa schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:36:
[...]
naar de 70 is niet zo'n probleem. Op 70 ligt spot een dikke muur. 1x door de 70 zie ik dus ook niet zomaar gebeuren
Die muur verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Daar helpt het bij dat zwembroek weer gaat instappen. Als een mes door de boter.Aeronaut schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:43:
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 20-10-2024 19:46 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nop, die blijft er wel, maar daarboven is de road open naar een nieuwe ATH.Aeronaut schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:43:
Dikste volumes komen bij de dikste walls, want arbitrage is dan het makkelijksttomtom901 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 19:49:
[...]
Nop, die blijft er wel, maar daarboven is de road open naar een nieuwe ATH.
Klopt maar ligt echt veel confluence op die 70k. No way dat we daar in 1 poging doorheen komen en als dat wel is, is de bull vol aan.Aeronaut schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:07:
[...]
Dikste volumes komen bij de dikste walls, want arbitrage is dan het makkelijkst
69420 had ook 3 pogingen nodig, maar zelfs dan is dat snel zat
Trouwens, wat is ETH zn probleem. Hoezo pompen
Iedereen wordt weleens wakker na een lange winterslaap. Is gezond.Aeronaut schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:40:
ETH moet door de 3k om een beetje geloofwaardig mee te komen met BTC... alles daar onder blijft het vastgeroeste stront.Aeronaut schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:40:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Haha als die 2% voortaan pompen is, weet je dat de coin dood isAeronaut schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:40:
Beren ontwaken uit hun winterslaap om te gaan eten. Wil je zeggen dat beren die Bitcoin eten gezond is?Wispe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:44:
[...]
Iedereen wordt weleens wakker na een lange winterslaap. Is gezond.
Dat zit wel Schnorr.
Gewoon liquiditeit wat goed beweegt in de btc/eth paar. Voorspeld leuks voor komende weekOepsje schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:46:
[...]
Haha als die 2% voortaan pompen is, weet je dat de coin dood is
Stukfruit schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 21:49:
[...]
Beren ontwaken uit hun winterslaap om te gaan eten. Wil je zeggen dat beren die Bitcoin eten gezond is?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/yRVv3pUCs0PFQuNFIri6uoSt.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fHsnEZMDoUNPlMi9NfFi3bVf.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fHsnEZMDoUNPlMi9NfFi3bVf.jpg?f=user_large)
Morgenochtend 70k?
/f/image/0xsJ00rOk5j7Zp5sgyJyxibS.png?f=fotoalbum_large)
Haha ja was mooi relletje. Had nog wat +jes gegevenTaro schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:22:
[Afbeelding] Weekly close groen
[Afbeelding] @anti elppa Is nog steeds bullish
[Afbeelding] @tomtom901 Op bezoek bij Porsche
[Afbeelding] @Taro Ruzie gemaakt in het Tesla topic
Morgenochtend 70k?
[Afbeelding]
Ja, graaf jezelf maar in. Je wil gewoon dat de koers naar 6 cent gaat he? Ik heb je door.
Dat zit wel Schnorr.
De ETH pump van vandaag is grotendeels perps driven schijnbaar, ben benieuwd of dat stand weet te houden. Al hebben we wel gekkere pumps gezien en ETH loopt wel hopeloos achter op bitcoin.
https://x.com/byzgeneral/...&t=GaQylpqdqYP2Xck0wk9DDA
https://x.com/byzgeneral/...&t=GaQylpqdqYP2Xck0wk9DDA
wacht eens, relletje? waar? Ik hou wel van een goede showTaro schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:22:
[Afbeelding] Weekly close groen
[Afbeelding] @anti elppa Is nog steeds bullish
[Afbeelding] @tomtom901 Op bezoek bij Porsche
[Afbeelding] @Taro Ruzie gemaakt in het Tesla topic
Morgenochtend 70k?
[Afbeelding]
nothing stops this train
Is het bij iedereen pagina 420?
Dan zou 69k zo ook moeten lukken.
Hier wel.Alpina schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:51:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DHi2QmmaibVG4Yg6oyW4HTRl.jpg?f=user_large)
[ Voor 28% gewijzigd door souljah1h op 20-10-2024 22:56 ]
210 hierAlpina schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:51:
Dikke BNB! boven de $600
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LGrFwuXbadtKrT0R90Md3Elu.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Alpina schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:51:
:strip_exif()/f/image/f22K7nroBDFo0gd932usi7Cm.png?f=user_large)
nothing stops this train
105, maar ik wil wel 4 tabs aanhoudenAlpina schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:51:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
gaat RAY uitbreken? voor zekerheid klein flufje winst genomen
nothing stops this train
@Ray_ ?Kol Nedra schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:15:
Met een boormachine?Kol Nedra schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:15:
Jaappio was ook net al in het tesla topic aan het gluren..ouwe rellertKol Nedra schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:49:
[...]
wacht eens, relletje? waar? Ik hou wel van een goede show
Raydium 
voor MUMU ook klein plukje winst erbij
voor MUMU ook klein plukje winst erbij
nothing stops this train
Het is hier in Indonesië nu 4:20 en mensen zijn net klaar met het ochtendgebed.
Ik vind dat wel een duidelijk teken.
Ik vind dat wel een duidelijk teken.
Dat zit wel Schnorr.
Wen/69k ?Kol Nedra schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:34:
WEN/USD op de 4 hourly....... interesting
fluffje van winst hierin gestopt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t8B0KmzV2UkuGcFj92HRUzPU.jpg?f=user_large)
Als Bitcoin nou eens die 69k slacht godverdomme, wat een nutteloos stuk lamlendig oud schroot. Schrale atser onwaardig, je kan nog beter chocolade munten en pernoten kopen.
Komt serieuzer over als lange termijn investering dan dit ellendige stuk enen en nullen.
Hoop dat die quantum computers snel de boel hacken, ben ik er af.
Komt serieuzer over als lange termijn investering dan dit ellendige stuk enen en nullen.
Hoop dat die quantum computers snel de boel hacken, ben ik er af.
69.5 voorlopige top. Nu doorzetten naar nieuwe ath.
First we pump then we dump.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!