[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.772 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:51:
[...]

Vooral exchanges hanteren flinke withdrawal fees omdat ze de network fees erg hoog inzetten en daarin verwerken. Zo worden door de hoge fees withdrawals snel opgepakt door een netwerk en dat gaat de klant ten goede want die zit vaak na 15 minuten al tickets naar support te schieten met zwetende handjes.

Vooral bij de oudere tragere munten zoals Bitcoin en Ethereum zijn de fees nu eenmaal exorbitant hoog op momenten dat de halve cryptospace funds verplaatst.

Maar ook de trading fees zijn over het algemeen hoog wanneer je niet in de hogere tiers zit.

Is ook gewoon een verdienmodel, die exchanges harken echt wel een lekkere bult centen naar binnen.

Vanuit cold storage naar een exchange/fiat ramp kun je zelf een fee hoogte bepalen maar andersom niet.
Voordeel is wel dat de fee grafiek een hulpmiddel is voor het bepalen van de top:

https://bitinfocharts.com...nsactionfees.html#alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 06:48:
on-ge-kend hoeveel inflow er is. Had gisteren wel verwacht dat er een neutrale dag zou zijn.....nou nee dus

[Afbeelding]
Je zou bijna denken dat de 9 maanden due diligence periode van alle institutionele beleggers is afgelopen en dat die nu aan het instappen zijn. ff 2 miljard in 5 handelsdagen erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Eriksk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:54:
Dank! Ik heb juist alles overgezet van USDT naar BTC om dat naat bitonic te krijgen en ik wilde juist geen beurs gebruiken. Het mag ook best wel iets kosten, maar niet de hoofdprijs. Ik dacht dat het een half uurtje werk was, maar dat valt nu wel tegen

Achtergrond; ik heb crypto achterhaald van een vriend die is overleden en ik handel in opdracht van de executeur om dat om te zetten naar geld en op zijn rekening te krijgen. Ik kan dus geen nieuwe accounts aanmaken en ik wil er persoonlijk (belastingdienst, etc) niets mee te maken hebben
Hmm dat maakt de situatie wel iets complexer idd.

5 jaar geleden kon je op iedere hoek van het internet nog 'anoniem' cashen maar tegenwoordig gaat het allemaal gecombineerd met KYC procedures.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:51
Dank! Ik heb juist alles overgezet van USDT naar BTC om dat naat bitonic te krijgen en ik wilde juist geen beurs gebruiken. Het mag ook best wel iets kosten, maar niet de hoofdprijs. Ik dacht dat het een half uurtje werk was, maar dat valt nu wel tegen

Achtergrond; ik heb crypto achterhaald van een vriend die is overleden en ik handel in opdracht van de executeur om dat om te zetten naar geld en op zijn rekening te krijgen. Ik kan dus geen nieuwe accounts aanmaken en ik wil er persoonlijk (belastingdienst, etc) niets mee te maken hebben
Gecondoleerd. Mooi dat je dit doet.
Ook wel bijzonder dat de overleden vriend het zo geregeld heeft dat jij er bij kon.
Als ik naar de eeuwige jachtvelden vertrek gaat niemand ook 1 cent terugvinden van mijn crypto avontuur, maar durf dat ook niet vast te leggen in een testament, ik heb recent gelezen dat daar niet altijd heel discreet mee omgegaan wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:57

knakworst

Get more sats!

Coinbase - btc naar euro - naar rekening. That's it. Kosten vallen mee toch?

Edit: oh poloniex. Dat is complexer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:07
Anyone Tia ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDURvG6-7NHVk9IRdgbG1nTEQKw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSKUB9uFj5Cc44kzbaAJsIrD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
MicroWhale schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:55:
[...]

70k+ misschien wel deze maand, maar 74k+ zal iets zijn voor einde jaar of begin volgend jaar.

[Afbeelding]
en nu andere kant van munt:

waarom zou de FEB-APR kaars niet weer gebeuren? zit je op 90k voor het einde van het jaar.. en dat is ook ongeveer waar je wilt zijn voor de begin van de blowtop

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ik zou mijn ADA daar naar over zetten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:41
MicroWhale schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:55:
[...]

70k+ misschien wel deze maand, maar 74k+ zal iets zijn voor einde jaar of begin volgend jaar.

[Afbeelding]
als we echt stevig door de dalend trend gegaan zijn, en gesloten op de weekly, krijg je echt geen terug test meer richting de 63k. BTC kijkt dan namelijk niet meer om, en gaat vol gas richting de 100k. Alleen al de shortsqueeze rond de 72k gaat gigantisch veel brandstof geven

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 18-10-2024 10:04 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:59:
[...]

Coinbase - btc naar euro - naar rekening. That's it. Kosten vallen mee toch?
Het staat op Poloniex en die ondersteunt al een tijdje geen SEPA/Euro meer.

Dus het zal eerst van Poloniex naar een fiat ramp moeten, maar zonder nieuw account/KYC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
TakutoRadiance schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:47:
[...]

Ik zie zat mensen hier volledig achter Ben aan gaan, dus ik dacht ik noem dat even om duidelijk te maken dat hij het ook niet altijd bij het juiste eind heeft ook al ziet hij iets als het meest aannemelijke scenario.
Het sentiment is hier grotendeels dat hij gelijk heeft met zijn #1 scenario...
Volgens mij ben ik zowat de enige hier. Noem eens iemand anders? En ook ik vaar daar niet blind op. Het is alleen een scenario waar ik wel rekening mee moet houden. Ik weet niet hoeveel jij in deze ponzi hebt zitten maar als ik nu een keuze voor mezelf moet maken om een jaarsalaris in een shitcoin te stoppen dan moet ik wel aan iets van riskmanagement doen denk je niet? Het is voor veel mensen zo makkelijk om moon te roepen. Vooral als je met een klein deel van je vermogen instapt. En zit jij vanaf 20k volledig in Bitcoin dan kijk je wat anders tegen deze top of de range aan dan iemand die nog aan de zijlijn staat en moet instappen. De vorige 5 keren hebben we de ATH niet verbroken. We zijn nog een klein percentage verwijderd om dat nu wel te doen. Dan kan je in mijn geval maar beter wachten op de uitbraak of op de 6e afwijzing. En zelfs Ben zegt i am wrong all the time. This is just one of the scenarios.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:02:
[...]

Ik zou mijn ADA daar naar over zetten ;)
Leugenaar jij koos Sei gister ;)

En ik ben na 473 Bokbier gewoon nog ADA baghodler ;) Wel met nog meer extra koppijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 18-10-2024 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Gipsy King schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:04:
[...]

Leugenaar jij koos Sei gister ;)

En ik ben na 473 Bokbier gewoon nog ADA baghodler ;)
Haha op basis van jouw suggestie. Die ik overigens goed vond.
TIA ook aan gedacht vanwege deze chart - maar bij TIA denk ik altijd aan allerlei hersen problemen, ik wil dus geen tia.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:04:
[...]

Het staat op Poloniex en die ondersteunt al een tijdje geen SEPA/Euro meer.

Dus het zal eerst van Poloniex naar een fiat ramp moeten, maar zonder nieuw account/KYC.
Dan zal de executeur een account moeten aanmaken. Daar is deze persoon verantwoordelijk voor lijkt me in deze. Alles zal sowieso goed beschreven moeten worden voor de administratie. Over de fees zou ik niet inzitten. Het gaat er nu om dat de schuldeisers, als die er zijn, aan hun geld komen. En anders de erfgenamen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:07:
[...]

Haha op basis van jouw suggestie. Die ik overigens goed vond.
TIA ook aan gedacht vanwege deze chart - maar bij TIA denk ik altijd aan allerlei hersen problemen, ik wil dus geen tia.
hahah zo voel ik me nu ook , een Bier TIA.

Maar Sei favor ik ook meer in deze schets. 100%

Kwam dit ook nog tegen : https://app.sei.io/stake

Eens even rondsnuffen vandaag tussen het werk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:04:
[...]

Volgens mij ben ik zowat de enige hier. Noem eens iemand anders? En ook ik vaar daar niet blind op. Het is alleen een scenario waar ik wel rekening mee moet houden. Ik weet niet hoeveel jij in deze ponzi hebt zitten maar als ik nu een keuze voor mezelf moet maken om een jaarsalaris in een shitcoin te stoppen dan moet ik wel aan iets van riskmanagement doen denk je niet? Het is voor veel mensen zo makkelijk om moon te roepen. Vooral als je met een klein deel van je vermogen instapt. En zit jij vanaf 20k volledig in Bitcoin dan kijk je wat anders tegen deze top of de range aan dan iemand die nog aan de zijlijn staat en moet instappen. De vorige 5 keren hebben we de ATH niet verbroken. We zijn nog een klein percentage verwijderd om dat nu wel te doen. Dan kan je in mijn geval maar beter wachten op de uitbraak of op de 6e afwijzing. En zelfs Ben zegt i am wrong all the time. This is just one of the scenarios.
wat ik dan niet snap. je volgt ben op de millimeter. Als hij zegt we gaan richting de boven trend vanaf 60k. stap je toch in op 60k, stap uit op 66k. nu heb je 110% fiat. Nu breken we WEL 72k maar koers staat weer 10% hoger.. Dan stap je weer in met 110% fiat. minder BTC wel, maar boeie

Ik ben maar een holder hoor, ik trade maar paar keer per jaar, dus zelfs verkopen heb ik moeite mee, maar als ik een kans zie pak ik die wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 18-10-2024 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:04:
[...]

Mensen vallen Ben aan omdat hij qua timing niet altijd goed zit, maar met name omdat hij in een groot deel van de cycle bearish is over shitcoins.

Zijn belangrijkste thema, BTC dominance, speelt ondertussen perfect uit (60% dominance noemt hij al maanden).

Ik vind hem in ieder geval een verademing ten opzichte van andere crypto Youtubers die het alleen moeten hebben van gestolen charts en overdreven thumbnails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:08:
[...]

Dan zal de executeur een account moeten aanmaken. Daar is deze persoon verantwoordelijk voor lijkt me in deze. Alles zal sowieso goed beschreven moeten worden voor de administratie. Over de fees zou ik niet inzitten. Het gaat er nu om dat de schuldeisers, als die er zijn, aan hun geld komen. En anders de erfgenamen.
Ik denk idd dat dit de beste oplossing is als je alles wettelijk goed vastgelegd wilt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gipsy King schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]

hahah zo voel ik me nu ook , een Bier TIA.

Maar Sei favor ik ook meer in deze schets. 100%

Kwam dit ook nog tegen : https://app.sei.io/stake

Eens even rondsnuffen vandaag tussen het werk door.
Is wellicht ook wat voor mij, ik leid aan een chronische vorm van omgekeerde FOMO bij die shitcoins. Verkoop altijd te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52

Liberteh

All your base belong to me

Gecondoleerd. Dan het beste gewoon aanhouden wat je al in gedachten had als dat pad al te bewandelen is.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]

wat ik dan niet snap. je volgt ben op de millimeter. Als hij zegt we gaan richting de boven trend vanaf 60k. stap je toch in op 60k, stap uit op 66k. nu heb je 110% fiat. Nu breken we WEL 72k maar koers staat weer 10% hoger.. Dan stap je weer in met 110% fiat. minder BTC wel, maar boeie

Ik ben maar een holder hoor, ik trade maar paar keer per jaar, dus zelfs verkopen heb ik moeite mee, maar als ik een kans zie pak ik die wel.
Ik pak zeker zo nu en dan een spot trade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
check de fees van LTC, en LTC is PoW...... jaja daarom zal LTC lekker goed doen, zeker als men het liever niet wilt doen via BTC netwerk omdat het flink duurder is.

in het verleden velen netwerken gebruikt, ook XLM enzo. maar LTC wordt eigenlijk wel overal ondersteund.
TRX is ook een hele goede netwerk, ook niks mis mee

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2024 10:18 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
eerst maar gainen, zit nu tegen resistance aan, nu is het moment om juist winst te pakken

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:17:
check de fees van LTC, en LTC is PoW...... jaja daarom zal LTC lekker goed doen, zeker als men het liever niet wilt doen via BTC netwerk omdat het flink duurder is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxQPngFzqQYuWYpGWkwBfqmH1kU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1SvqMSHV3dsxdO5dripEAKa8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VjE8TJupwBG0MpfA-GDDAOUJm84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQY62ojkbm93bMT4ZOYgapEC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

in het verleden velen netwerken gebruikt, ook XLM enzo. maar LTC wordt eigenlijk wel overal ondersteund.
TRX is ook een hele goede netwerk, ook niks mis mee
Poloniex berekent 0,035 btc voor een withdrawal, 200 euro. Een withdrawal on-chain kost momenteel centen. Scam-waardige tarieven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb het over verplaatsen he, niet over store of value :P

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:28:
[...]

Poloniex berekent 0,035 btc voor een withdrawal, 200 euro. Een withdrawal on-chain kost momenteel centen. Scam-waardige tarieven.
Vind ik nog best meevallen aangezien 0,035 ruim 2k euro is.

Dus voor 200 euro is dat een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:51
Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]

Long term is holden (en dips kopen) imo altijd beter dan te proberen swingtraden.
Zelfde met futures trouwens. Steek futures geld spot in BTC en je gaat 99% van de tijd beter af zijn.

Tenzij je natuurlijk een absolute pro swing/future trader bent.
knakworst schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:28:
[...]

Staat dan ook bekend als een scam exchange. Geen idee waarom iemand daar funds zou willen holden.

[ Voor 18% gewijzigd door Nubtrix op 18-10-2024 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:35:
[...]

ik heb het over verplaatsen he, niet over store of value :P
Pomp dan nu eens het volume van BTC in USD door die chain en bereken dan eens de fees als het ook 6 blokken per uur zou zijn.

*insert suprised pikachu*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:01:
[...]

en nu andere kant van munt:

waarom zou de FEB-APR kaars niet weer gebeuren? zit je op 90k voor het einde van het jaar.. en dat is ook ongeveer waar je wilt zijn voor de begin van de blowtop
Die kaars heb ik gebruikt inderdaad. Dezelfde leg komt uit op 115k... Maar dat is absoluut...... vergelijkend met % stijging toen zou dat ongeveer een 3x betekenen tov de huidige koers, wat op 200k+ uit komt!

Dit vind ik zelf erg onwaarschijnlijk. De adoptie heeft nu veel conservatief handelende bedrijven/funds aangetrokken. Een 300% zie ik dus niet zo snel gebeuren, vandaar dat ik hem (zie plaatje) over één jaar heb uitgesmeerd in plaats van 2 maanden.

(merk op dat de weergave logaritmisch is, de oranje verticale staven in 2025 zijn even lang en geven de stijging van feb-apr weer, deze is 3x gedaan om de procentuele stijging van toen na te apen)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyVrZ9Lh6eO5qWuLcnfY5fYU6Ns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bw1GlDVhiWoMrsTzfUSPtXsi.png?f=fotoalbum_large

Mocht je wel gelijk hebben vind ik het ook prima hoor. :P
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:03:
[...]

als we echt stevig door de dalend trend gegaan zijn, en gesloten op de weekly, krijg je echt geen terug test meer richting de 63k. BTC kijkt dan namelijk niet meer om, en gaat vol gas richting de 100k. Alleen al de shortsqueeze rond de 72k gaat gigantisch veel brandstof geven
Geen TA-er hier, maar je hebt helemaal gelijk. :+

[ Voor 17% gewijzigd door MicroWhale op 18-10-2024 10:51 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Bitcoin: Exchange Reserve - All Exchanges
https://cryptoquant.com/a...le=linear&chartStyle=line
Terwijl de Bitcoin (BTC) koers deze week langzaam stijgt, valt er iets op bij de grote crypto exchanges: de hoeveelheid Bitcoin die daar wordt aangehouden, neemt snel af.

Volgens gegevens van CryptoQuant zijn de BTC reserves op exchanges gedaald tot een historisch dieptepunt van minder dan 2,7 miljoen BTC. Ter vergelijking, bijna drie jaar geleden was dit aantal nog meer dan 3,3 miljoen BTC.

[ Voor 47% gewijzigd door Gipsy King op 18-10-2024 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Zegt mij niet zoveel.

Verstorende factor: ETF's. Henk & Ingrid die een ETF kopen in plaats van hun muntjes op Binance stallen.

Verstorende factor: custody services, deels wederom door ETF's. Coinbase heeft bijna 1 miljoen BTC, waarvan een flink deel in custody. Coinbase is voor de meeste ETF's ook custody partner.

Los daarvan, voor mij is dat geen indicator dat "de whales klaar zijn met verkopen" of "supply shock".

Als je genoeg fee mee geeft heb je als whale je muntjes binnen een kwartier op een exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Als we op dit niveau de week afsluiten zijn we uit de broadening wedge? Even een retest als validatie en dan up only!!11!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
PHPResource schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:16:
Als we op dit niveau de week afsluiten zijn we uit de broadening wedge? Even een retest als validatie en dan up only!!11!!
BeAriSh ScENArio iNvaLiDatiE!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Twee observaties:
1. De linker schaal begint niet op 0. De afname tov 2022 is 25% en 14% vanaf Februari 2024... niet zo dramatisch als de grafiek doet vermoeden.
2. 10 januari 2024 werd de Bitcoin ETF goedgekeurd. Dit betekent dat er vanaf toen een natuurlijke verschuiving plaats aan het vinden is van het beschikbare Bitcoins op exchanges naar dit nieuwe handelsplatform (want daar zit meer handel en werkt dus als een magneet). De handel is meer obscuur geworden dus.
De enige conclusie die je kan trekken is dat exchanges weinig tot geen toekomst hebben, omdat Bitcoin als product via een ETF opgenomen is in de financiële wereld.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:22:
[...]

Twee observaties:
1. De linker schaal begint niet op 0. De afname tov 2022 is 25% en 14% vanaf Februari 2024... niet zo dramatisch als de grafiek doet vermoeden.
2. 10 januari 2024 werd de Bitcoin ETF goedgekeurd. Dit betekent dat er vanaf toen een natuurlijke verschuiving plaats aan het vinden is van het beschikbare Bitcoins op exchanges naar dit nieuwe handelsplatform (want daar zit meer handel en werkt dus als een magneet). De handel is meer obscuur geworden dus.
De enige conclusie die je kan trekken is dat exchanges weinig tot geen toekomst hebben, omdat Bitcoin als product via een ETF opgenomen is in de financiële wereld.
Party pooper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Goud dikke ATH

18 oktober 2024
€ 80.482,32

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZFGKFAGzYx0GLSCcVqZV06Y10oo=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/VcdjzYMzP6ETKL8I74Y43DkA.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Gipsy King schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:41:
Goud dikke ATH

18 oktober 2024
€ 80.482,32

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVBeNF9d_VL8s4p7lbvjxAXFMEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wehpxM5TKn31R2Y0IjrxzTaz.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Don Guacamole schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:59:
[...]

Gecondoleerd. Mooi dat je dit doet.
Ook wel bijzonder dat de overleden vriend het zo geregeld heeft dat jij er bij kon.
Als ik naar de eeuwige jachtvelden vertrek gaat niemand ook 1 cent terugvinden van mijn crypto avontuur, maar durf dat ook niet vast te leggen in een testament, ik heb recent gelezen dat daar niet altijd heel discreet mee omgegaan wordt..
Dank!
Nou, nee... maar 1 kleine ingang is vaak genoeg en ik hou wel van een uitdaging >:)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 20:18

NeoflexNL

Forever young

Eriksk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:01:
[...]

Dank!
Nou, nee... maar 1 kleine ingang is vaak genoeg en ik hou wel van een uitdaging >:)
Dat zei ik gisteravond ook tegen mijn vrouw maar dat werd toch niet helemaal gewaardeerd..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:31
ORN heeft de swap naar LUMIA gemaakt op binance (RWA asset tokenization, tot liquidity aggregation). kleine pumperino van 100% op andere exchanges waar de swap nog niet heeft plaatsgevonden (Coinbase, Kucoin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hi mede Lambo eigenaren! Ik zag net nog iemand voorbij scheuren met een Huracan, wie van jullie heeft toevallig een mat zwarte? :+

Hoe is t met de run? Hebben we al de 420k? Of lekkere consolidatie dagje?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:20
Bijna biertijd, toch? Of toch dat kratje maar in BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
NeoflexNL schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:06:
[...]

Dat zei ik gisteravond ook tegen mijn vrouw maar dat werd toch niet helemaal gewaardeerd..
Dit was te verwachten... :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
CornermanNL schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 12:55:
Bijna biertijd, toch? Of toch dat kratje maar in BTC?
tja blijft een dillema, ga je jezelf nu verwennen met 1 kratje, of ga je toekomstige ik verwennen met 3 kratjes bier voor eigenlijk hetzelfde bedrag :)

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGOVOrVUCvzmudszbnzW9JNRY_E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/M3Ad6RmLjuSTX3GrHkXpxuEv.gif?f=user_large

Waar kan ik tekenen voor 200-250k? Komt aardig in de buurt van mijn raad de bitcoin top inzending.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:06:
[Twitter]

[Afbeelding]

Waar kan ik tekenen voor 200-250k? Komt aardig in de buurt van mijn raad de bitcoin top inzending.
PlanB heeft bovendien altijd gelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
[Twitter]

[Afbeelding]

ik had 245 geroepen. Dat zijn iig wel waardes dat ik heel sterk ga overwegen om te stoppen met werken. Voor iig een aardige periode. Helemaal nooit meer werken is denk ik niet te doen voor mij. Maar is dat iig een keuze

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:14:
[...]

ik had 245 geroepen. Dat zijn iig wel waardes dat ik heel sterk ga overwegen om te stoppen met werken. Voor iig een aardige periode. Helemaal nooit meer werken is denk ik niet te doen voor mij. Maar is dat iig een keuze
Ik stop bij 150. Eerst een rondje Australië met een jeep of camper van een paar maanden. Daarna zie ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
knakworst schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:23:
[...]

Ik stop bij 150. Eerst een rondje Australië met een jeep of camper van een paar maanden. Daarna zie ik wel verder.
ja ik had ook verwacht dat ik vorige bullrun al wel een sabbatical van een jaar zou doen. Had ook toen al prima 10 jaar vol kunnen houden. Maar toch niet gedaan. Veel te veel leuke dingen aan het doen op het werk. En ik heb geen job waar ik ff half jaar weg kan. Dan is het echt opzeggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Net voor 100k begin ik met verkopen. Hopelijk weer veel te vroeg.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
Gister een nieuwe Ferrari gezien. Aangezien je er 3 al moet hebben om deze te kopen begin ik met uitladderen vanaf 10 miljoen per BTC.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Pelox schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:27:
Net voor 100k begin ik met verkopen. Hopelijk weer veel te vroeg.
Ahaa! De Pelox indicator. Dan kan er nog minimaal 50k bij. Komt mooi in de buurt van mijn 142.069 voorspelling :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
Ik had wel meer verwacht vandaag eigenlijk... Waar blijft die pamp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
verder wel saai dagje tot nu toe. Is verder prima natuurlijk. Wat ik schreef gisteren, beter ff hier tot maandag hangen. Maar saai is het wel.

Wellicht gaan die rukkers aan de overkant van de oceaan weer wat beweging brengen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:59
cooLopke schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:41:
Ik had wel meer verwacht vandaag eigenlijk... Waar blijft die pamp??
Vanmiddag rond 15.00 pamp, dan weer een damp omdat de yanks wakker zijn en dan in een streep door naar 70k+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:14:
[...]

Helemaal nooit meer werken is toch saai ook?! Zit je achter de geraniums weg te kwijnen. In je op de buitenmuur gemonteerde spiegeltje te kijken of er misschien nog iets gebeurt in de straat. Mij niet gezien!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• zwembroek
MicroWhale schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:03:
[...]

Helemaal nooit meer werken is toch saai ook?! Zit je achter de geraniums weg te kwijnen. In je op de buitenmuur gemonteerde spiegeltje te kijken of er misschien nog iets gebeurt in de straat. Mij niet gezien!
Heb jij geen hobby's? Ik zou mij geen seconde vervelen. Ik vind het echt pure tijdverspilling dat werken. Een noodzakelijk iets. Ik heb genoeg te doen om mij niet te vervelen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[...]

Dat je niet werkt betekent toch niet dat je stilzit? Ik heb veel te veel hobbies waar ik veel meer tijd voor zou willen hebben.

En daarnaast, dit topic bijhouden is haast al een fulltime baan

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

dag 1: Golven
dag 2: Bridgen op je Yacht
dag 3: Coke and bitches!
dag 4: bijkomen/rustdag
dag 5: uit eten met vrienden
dag 6: racen op het circuit
dag 7: op visite bij je ouders

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:10:
[...]

Heb jij geen hobby's? Ik zou mij geen seconde vervelen. Ik vind het echt pure tijdverspilling dat werken. Een noodzakelijk iets. Ik heb genoeg te doen om mij niet te vervelen.
ik zou me de eerste maanden zeker niet vervelen. Maar ik haal ook heel veel uit mijn werk. En ik denk dat ik dat wel zou missen op den duur

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:13:
[...]

Mooi schema, ik zou wel punt 7 willen vervangen voor nog een keer punt 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:10:
[...]

Ik heb 100 hobbies.... maar daar voel ik me niet nuttig door.

Ik moet iets toevoegen waar mensen beter van worden. Bijvoorbeeld een eigen bedrijf beginnen en mijn eigen software (laten) bouwen en verkopen. Daar ben ik nu ook al mee bezig, maar dat voelt dan niet meer als werken omdat ik dan van mijn werk mijn hobby heb gemaakt. :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:13:
[...]

ik zou me de eerste maanden zeker niet vervelen. Maar ik haal ook heel veel uit mijn werk. En ik denk dat ik dat wel zou missen op den duur
Ik heb daar oprecht bewondering voor. Ik vind werken gewoon niet leuk. En dat heeft niet te maken met het werk wat ik nu doe. Want daar kan ik alleen maar heel erg blij mee zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:13:
[...]

Ik denk echt dat dit schema je na een paar maanden al je strot uit komt.

Enneuh, waarom wil je bij mijn ouders op bezoek?

[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 18-10-2024 14:21 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Don Guacamole
MicroWhale schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:20:
[...]

Zo beter?

dag 1: Coke and bitches!
dag 2: Coke and bitches!
dag 4: Coke and bitches!
dag 5: Coke and bitches!
dag 6: Coke and bitches!
dag 7: Coke and bitches!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
MicroWhale schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:20:
[...]

dag 7 doe ik al, nu de rest nog _O-

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
MicroWhale schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:19:
[...]

maar daar voel ik me niet nuttig door.

Ik moet iets toevoegen waar mensen beter van worden.
Hahahaha schitterend. Ik ben geen wereldverbeteraar. Ik heb ook geen enkele behoefte om mezelf nuttig te voelen. En ik heb al helemaal niet het gevoel dat ik iets moet toevoegen waar mensen beter van worden. Zoveel mensen zoveel wensen. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:20:
[...]

Ik heb daar oprecht bewondering voor. Ik vind werken gewoon niet leuk. En dat heeft niet te maken met het werk wat ik nu doe. Want daar kan ik alleen maar heel erg blij mee zijn.
Alsof ik mezelf hoor haha, ik heb ook helemaal niks met werken en vind er ook echt helemaal niks aan. Ik heb echt geen werk nodig om mezelf de rest van het leven te moeten of kunnen vermaken.

Ik zo wel iets terug doen als in, 2 dagen op een zorgboerderij mensen het syndroom van donw een mooie dag bezorgen.

Maar werken? Nee niet mijn ding... ":+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
als ik echt gruwelijk veel geld zou hebben zou ik als werk wel een moto3 of moto2 team op willen zetten en willen managen. Lijkt me ook echt prachtig mooi om te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hy6bV028As2LhDIfPZLlKziLsvQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/udyuwIJv5O75PiQnjl6ub9bQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
Werken vind ik ook echt heel leuk, haal er voldoening uit en enorm veel sociale contacten, wat je mist als je niks doet.
Maar goed, als ik 100 miljoen heb kan ik het ook echt niet meer opbrengen om naar de zaak te gaan, dan ga ik toch iets van een verliesgevend restaurant/bar runnen op een tropisch eiland en het schema van Kol Nedra uitproberen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik ben maar een simpele man:

If BTC == up only:
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSoD_mvn8hrWCiHBYDksmuLpsJz0x7hsBajTg&s

Mijn vrouw hoopt om de een of andere reden dat onze oranje munt naar 6 cent gaat. :?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:40:
Werken vind ik ook echt heel leuk, haal er voldoening uit en enorm veel sociale contacten, wat je mist als je niks doet.
Maar goed, als ik 100 miljoen heb kan ik het ook echt niet meer opbrengen om naar de zaak te gaan, dan ga ik toch iets van een verliesgevend restaurant/bar runnen op een tropisch eiland en het schema van Kol Nedra uitproberen.
Don Bilzarian schakeld de Bears wel effe uit zie ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3wjdo_4dpsWX23hszUQJk5tSIIA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jtLIlCRiDsSvtVFtSjciDziA.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
sjorremans schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:33:
[...]

Alsof ik mezelf hoor haha, ik heb ook helemaal niks met werken en vind er ook echt helemaal niks aan. Ik heb echt geen werk nodig om mezelf de rest van het leven te moeten of kunnen vermaken.

Ik zo wel iets terug doen als in, 2 dagen op een zorgboerderij mensen het syndroom van donw een mooie dag bezorgen.

Maar werken? Nee niet mijn ding... ":+
Had ik ook altijd, nu voor het eerst sinds 2006 een baan waar ik bovengemiddeld voldoening uithaal. Weet niet of het zo blijft natuurlijk uiteindelijk zal het ook wel weer afzwakken.

Maar als ik echt kan stoppen met werken dan zal ik dat wel doen verwacht ik. Met crypto gaat dat nooit lukken.. dus moet ik alleen de staatsloterij even winnen.

Tot die tijd, zo vaak als mogelijk op vakantie want we leven nu :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 18-10-2024 15:07 ]

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:31
Iemand nog op zoek naar een beeld voor z'n oprit: https://www.troostwijkauctions.com/l/sculptuur-A1-24894-114
Bieden tot komende woensdag.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nlIth5e.png

En voor de mensen die geen plek hebben voor zo'n grote hebben ze ook nog een maatje kleiner: https://www.troostwijkauctions.com/l/sculptuur-A1-24894-306

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1IcG19x.png

[ Voor 35% gewijzigd door markisoke op 18-10-2024 15:12 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Don Guacamole schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:22:
[...]

Zo beter?

Goed schema en dan heb je ook maar 350k nodig ofzo om dit 2 jaar vol te houden voordat je het loodje legt, dus het is realiseerbaar met een goede run.

- 73k om 2 jaar iedere dag 2 gram te nakken (kan goedkoper bij grote inkoop maar ervaring is dat je dan ook meer gaat tikken)
- 219k om 2 jaar lang iedere dag 300 uit te geven aan escortjes
- 58k voor bier en patat, meer dan genoeg want door de coke heb je minder trek

Mooi doel.

Zou er zelf 400k van maken om ook nog peuken te kunnen halen voor 2 jaar, wel in Duitsland halen anders is het budget aan de krappe kant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Don Guacamole schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:22:
[...]

Zo beter?

Nope, zie Liam Payne

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:24:
[...]

Hahahaha schitterend. Ik ben geen wereldverbeteraar. Ik heb ook geen enkele behoefte om mezelf nuttig te voelen. En ik heb al helemaal niet het gevoel dat ik iets moet toevoegen waar mensen beter van worden. Zoveel mensen zoveel wensen. :)
Nu ben ik jaloers en wil ik ook een zwembroek zijn O+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
jongens.. even teruglanden naar aarde.

zolang je verkoop fees onder 4000$ is ben je er nog lang niet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
nieuws: FBI houdt 25-jarige man aan wegens hacken X-account van beurstoezicht...

Mooi Zo'n 25 jarige die even de Bitcoin wereld op z'n kop zet _/-\o_

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Door een sim swap :X niveautje daar bij de SEC...

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:50
[Twitter]

[Afbeelding]

Daar trap ik niet nog een keer in, ik maar wachten op 100k "10k spikes incoming" (ik zie die post nog voor me) en toen lekker de bear in :X .

PS5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52

Coldcat

HODL

Uit ervaring kan ik zeggen dat niet werken gewoon helemaal kut is. Het is geen vakantie maar ook gewoon een baan.

Nu ben ik een schrale atser met genoeg geld om het een jaar te kunnen uitzingen. Echter moet er daarna wel weer brood op de plank komen. Misschien dat onbeperkt geld je gelukkiger maakt. Het zou je meer bezig kunnen houden en je hebt de zaakjes op het droge.

Echter zou ik altijd 2/3 dagen m’n hersenen aan het werk willen zetten. Je gaat die stimulering missen na een paar maanden die bovenpan nutteloos te laten ronddraaien.

Misschien is het anders als je een wijf hebt die je de hele dag door je geil aankijkt. Dan moet je BTC koers echt wel even doorpompen zodat je beide niet hoeft te werken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Zo, halve middag bezig geweest met een klote toiletbril*, maar net mooi op tijd terug voor bier, chips en nieuwe poging om de 68k definitief te beslechten?

*Dat ding zat los, denk je ff 10 minuten om 'm weer vast te zetten. Nou nee hoor, typisch weer zo'n mini klusje dat van 10 min naar 3 uur gaat. Fucking inbussleuteltje brak af in het schroefje, ding zat muurvast. Uiteindelijk die hele unit eraf gerost en nieuwe gehaald bij de bouwmarkt... zucht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
MicroWhale schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:12:
[...]

Nu ben ik jaloers en wil ik ook een zwembroek zijn O+
In bepaalde omstandigheden kan een zwembroek best nuttig zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:48:
Zo, halve middag bezig geweest met een klote toiletbril*, maar net mooi op tijd terug voor bier, chips en nieuwe poging om de 68k definitief te beslechten?

*Dat ding zat los, denk je ff 10 minuten om 'm weer vast te zetten. Nou nee hoor, typisch weer zo'n mini klusje dat van 10 min naar 3 uur gaat. Fucking inbussleuteltje brak af in het schroefje, ding zat muurvast. Uiteindelijk die hele unit eraf gerost en nieuwe gehaald bij de bouwmarkt... zucht.
Ik zie dit helemaal voor me in die strips van jou. Kom hier iets te vaak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Guere schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:48:

ik kan me niet verbeelden. heb je een afbeelding voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattyNL
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 10:09
69k incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
De raket is in gang geschoten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
$69.420 inc!

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
$70k vanavond, makkelijk haalbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
Aeronaut schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:04:
[...]

Lekkah -10% sinds aankoop.
Houd jullie wel op de hoogte :P
eindelijk weer quitte.. ish. prima.
als ik mn aankoop 6 uur had kunnen uitstellen.. had ik 10-20% meer gekocht. ach.. zo is natuur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Alweer in positie ouwe reus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kun je niet weer hypotheek nemen en als een whale gedragen voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Een aantal dikke longs geliquideerd. Tijd om terug up te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 18-10-2024 16:16 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
NeoflexNL schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:12:
[...]

Alweer in positie ouwe reus?
Meh, niet echt. Helaas. Bezig gegaan met m'n huis. Dat had al ruim 10 jaar geen onderhoud gehad. Allemaal niet goedkoop. Dat zit er nu wel bijna allemaal op. En het geld is voor de komende maanden ook eigenlijk wel op.

Dus wat dan? In maart voor een paar duizend kopen tewijl Bitcoin tegen die tijd boven de $100k staat? Of lekker met Zwembroek samen beren en weer de volgende bodem zien te vissen. Ik ben daar nog niet over uit :P

Pagina: 1 ... 102 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!