[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.768 views

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:03:
ik kan me niet verbeelden. heb je een afbeelding voor me?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G6POw2zwJRJ898wA2oOWJyVE5SU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9nKpVvmJqJMUHX97E4l2VuzY.png?f=user_large

[ Voor 32% gewijzigd door Guere op 18-10-2024 16:23 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
Wispe schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:14:
[...]

Kun je niet weer hypotheek nemen en als een whale gedragen voor ons?
Dat was wel leuker. Maar geen spijt hier hoor. I'll be back 8)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Zojuist gespammed door een Legit KPN nummer, daarna een engels bandje met european banking bla bla, u will be forwarderd. Hang op , Klik Weg, MOFOS ! Gelijk nummer GERAPPARTEERD aan KPN ABUSE. Hang em high !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:18:
[...]

Meh, niet echt. Helaas. Bezig gegaan met m'n huis. Dat had al ruim 10 jaar geen onderhoud gehad. Allemaal niet goedkoop. Dat zit er nu wel bijna allemaal op. En het geld is voor de komende maanden ook eigenlijk wel op.

Dus wat dan? In maart voor een paar duizend kopen tewijl Bitcoin tegen die tijd boven de $100k staat? Of lekker met Zwembroek samen beren en weer de volgende bodem zien te vissen. Ik ben daar nog niet over uit :P
hier thuis wilt vrouwlief ook onderhoud doen aan huis (nieuwe vloerbedekking enzo, en buiten huis opnieuw schilderen) maar daar zit ik echt niet op te wachten.... en veel geld heb ik niet meer op de bank maar wil nog niet aan mijn investeringen komen...

in een huis investeren is eigenlijk maar een matige investering, rendamenten elders makkelijker te halen.
ik lig dus dwars, en blijf ik eigenlijk ook doen. het is niet zo dat onze liefdesrelatie zo geweldig is :/

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2024 16:33 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:22:
[...]

hier thuis wilt vrouwlief ook onderhoud doen aan huis (nieuwe vloerbedekking enzo, en buiten huis opnieuw schilderen) maar daar zit ik echt niet op te wachten.... en veel geld heb ik niet meer op de bank maar wil nog niet aan mijn investeringen komen...
Dat was ook mijn strategie, "we gaan echt been Bitcoin verkopen voor die onzin. Helemaal nu niet!" En dat heeft me ook zeker geen windeieren gelegd.

Ik kreeg van de schilder wel op m'n kop, die heeft van alles uit de kast moeten halen om houtwerk te repareren. Toch hier ook zeker geen spijt van. Die Bitcoin gains van eerder staan niet in verhouding tot z'n factuur :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
het is niet zo dat onze liefdesrelatie zo geweldig is :/
Dat was toen ook al zo. En je weet hoe dat bij mij afgelopen is. Sterkte daarmee kerel (y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:58
Ik zit al vast klaar voor 69k ork miem

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:51
[...]

in een huis investeren is eigenlijk maar een matige investering, rendamenten elders makkelijker te halen.
ik lig dus dwars, en blijf ik eigenlijk ook doen. het is niet zo dat onze liefdesrelatie zo geweldig is :/
Absoluut niet doen. Want als je relatie wel op de klippen loopt en je huis in de taxatie gaat mag je dus nog een keer de helft daarvan aftikken.
Tenzij je relatie op de klippen gaat omdat je zo’n schrale atser bent, maar geef haar dan gewoon een bloemetje.
(Gratis bij de jumbo met je spaarpunten, scheelt weer sats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
M000n

Maar wordt de 69k niet veel te vroeg opgezocht?
Dat kan ook zomaar een hele lelijke rejection worden zo vlak voor de weekly close?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:39:
M000n

Maar wordt de 69k niet veel te vroeg opgezocht?
Dat kan ook zomaar een hele lelijke rejection worden zo vlak voor de weekly close?
Nee hoor, structure is prima zo.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

in een huis investeren is eigenlijk maar een matige investering, rendementen elders makkelijker te halen.
Totdat je kozijnen eruit rotten, je muren vol vocht trekken en de schimmel achter je bank groeit. Dan is het rendement nog minder.

Oprecht zonde om je huis op die manier te laten verpauperen omdat elders een beter rendement lurkt, beetje hetzelfde als Bitcoin kopen om te hodlen en op een exchange laten staan voor de gieren.

Een schilder laten komen is duur maar kozijnen schuren/verven is ook geen hogere wiskunde. Voor een bankje of 3 heb je 2.5 liter goede verf + 2.5 liter goede grondverf en met een paar dagen tot een weekje werk kunnen je kozijnen/houtwerk er zo weer 5+ jaartjes tegenaan.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:42:
[...]

Nee hoor, structure is prima zo.
Eens. Btc d, go, funding go, rsi go. Zit bij 69k beetje liquiditeit en bij 70 een spot sell wall. 71 tot 72 gigantische berg liquiditeit

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:57
Mijn vrouw is volledig op de hoogte. Heel blij dat ze mee kan gaan in mijn bitcoin visie / fundamentalisme. Het meest lastige is om HODL erin te houden nu bitcoin 20% van ons totale vermogen is geworden (en stijgende). Heel hard moon roepen werkte niet en een Saylortje dat bitcoin digital capital is ook niet... dus nu is mijn tactiek dat we iets willen nalaten voor de kinderen. Voor mij is bitcoin een mogelijkheid die maar eens in je leven voorbij komt, maar met een gezin moet ik ook een belangrijk aandeel houden in de fiatwereld. Ik ben inmiddels wel zo verpest dat ik mijn aandelen portfolio en woningwaarde in bitcoin omreken. Ai...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:45:
[...]

Eens. Btc d, go, funding go, rsi go. Zit bij 69k beetje liquiditeit en bij 70 een spot sell wall. 71 tot 72 gigantische berg liquiditeit
69.5-70 is mijn volgende target :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:44:
[...]

Totdat je kozijnen eruit rotten, je muren vol vocht trekken en de schimmel achter je bank groeit. Dan is het rendement nog minder.

Oprecht zonde om je huis op die manier te laten verpauperen omdat elders een beter rendement lurkt, beetje hetzelfde als Bitcoin kopen om te hodlen en op een exchange laten staan voor de gieren.

Een schilder laten komen is duur maar kozijnen schuren/verven is ook geen hogere wiskunde. Voor een bankje of 3 heb je 2.5 liter goede verf + 2.5 liter goede grondverf en met een paar dagen tot een weekje werk kunnen je kozijnen/houtwerk er zo weer 5+ jaartjes tegenaan.
Dat klinkt alsof @Kol Nedra jou kan inhuren ipv een peperdure schilder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:21
[...]

hier thuis wilt vrouwlief ook onderhoud

Wat let je >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0TLgwDOtJCsAugW_dvE7khgy2ys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UDRmgR6d4IYiRP51ZfpEoFm6.jpg?f=fotoalbum_large

Prima middagje zo

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 22:22
Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:03:
[...]

ik kan me niet verbeelden. heb je een afbeelding voor me?
Na afloop zag het er zo uit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OgG_4byA7YZdvjnuPCvFy0TA9SY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NfvnEEuWzKFxcw9mdUjLJ45W.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:49:
[...]

Dat klinkt alsof @Kol Nedra jou kan inhuren ipv een peperdure schilder.
haha nou, dan heb ik zeker een schilder +iemand die goed met een boormachine kan werken, nee dank je :p

maar idd @FrambozenTaart die schilder voor buiten is wel wat moet mee eens, maar bijv nieuwe vloerbedekking in mom van: "deze vind ik niet mooi" is toch wel anders

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2024 17:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Magpie schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:46:
Mijn vrouw is volledig op de hoogte. Heel blij dat ze mee kan gaan in mijn bitcoin visie / fundamentalisme. Het meest lastige is om HODL erin te houden nu bitcoin 20% van ons totale vermogen is geworden (en stijgende). Heel hard moon roepen werkte niet en een Saylortje dat bitcoin digital capital is ook niet... dus nu is mijn tactiek dat we iets willen nalaten voor de kinderen. Voor mij is bitcoin een mogelijkheid die maar eens in je leven voorbij komt, maar met een gezin moet ik ook een belangrijk aandeel houden in de fiatwereld. Ik ben inmiddels wel zo verpest dat ik mijn aandelen portfolio en woningwaarde in bitcoin omreken. Ai...
Idem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:00:
[...]

haha nou, dan heb ik zeker een schilder +iemand die goed met een boormachine kan werken, nee dank je :p

maar idd @FrambozenTaart die schilder voor buiten is wel wat moet mee eens, maar bijv nieuwe vloerbedekking in mom van: "deze vind ik niet mooi" is toch wel anders
Ja absoluut mee eens. Als mijn vrouw over nutteloze zaken zoals plinten of nieuw kleurtje op de muur begint dan bof ik hem gewoon vol op die ogen. Niet met de platte hand, gewoon *pats* met de vuist.

Leert ze het zo af. Je moet wat dat betreft gewoon streng maar rechtvaardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
Bullflag op de 3min. Edit: breakout.

[ Voor 66% gewijzigd door cooLopke op 18-10-2024 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eriksk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:54:
Dank! Ik heb juist alles overgezet van USDT naar BTC om dat naat bitonic te krijgen en ik wilde juist geen beurs gebruiken. Het mag ook best wel iets kosten, maar niet de hoofdprijs. Ik dacht dat het een half uurtje werk was, maar dat valt nu wel tegen

Achtergrond; ik heb crypto achterhaald van een vriend die is overleden en ik handel in opdracht van de executeur om dat om te zetten naar geld en op zijn rekening te krijgen. Ik kan dus geen nieuwe accounts aanmaken en ik wil er persoonlijk (belastingdienst, etc) niets mee te maken hebben
Als je nog meer vragen hebt over deze ponzi dan horen we het wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:20:
[...]

Ja absoluut mee eens. Als mijn vrouw over nutteloze zaken zoals plinten of nieuw kleurtje op de muur begint dan bof ik hem gewoon vol op die ogen. Niet met de platte hand, gewoon *pats* met de vuist.

Leert ze het zo af. Je moet wat dat betreft gewoon streng maar rechtvaardig zijn.
Graafsewijk :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
073 represents

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Niet best was dat he, die vent was echt schorem. Sloeg haar regelmatig de tering in, had haar dochter sexueel misbruikt en op zolder leefde zijn GHB verslaafde junkenzoon.

Liefdevol gezinnetje.

Bleek ook nog eens de schuld van de Rabobank.

[ Voor 6% gewijzigd door FrambozenTaart op 18-10-2024 17:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:25:
[...]

Niet best was dat he, die vent was echt schorem. Sloeg haar regelmatig de tering in, had haar dochter sexueel misbruikt en op zolder leefde zijn GHB verslaafde junkenzoon.

Liefdevol gezinnetje.

Bleek ook nog eens de schuld van de Rabobank.
Ja dat was wel triest. Kees uit Woensel was mooier. Je ziet Japie alles gaat hier gemoedelijk in het zuiden:

https://www.nu.nl/binnenl...akt-door-raketwerper.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:59
Amens schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:47:
[...]

Vanmiddag rond 15.00 pamp, dan weer een damp omdat de yanks wakker zijn en dan in een streep door naar 70k+
Het gaat precies zoals met de weersvoorspelling, weer compleet andersom. Moon!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
bijna er door

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqAbgie9piQJ3JD_JloVOmD2fjw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HEDZlDpHq3Aj9RKTgXzkb8ks.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
MUMU gaat ook lekker, zo straks na het werk winst nemen 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:40:
MUMU gaat ook lekker, zo straks na het werk winst nemen 👍
Jij bent nog wel een paar uurtjes aan het schuren las ik net... Hoop dat je op tijd bent.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Guere heb je nu een gouden troon? Veel poep plezier gewenst! :w

BTC:
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSW3rRjGyqYTcf_VRiIe7K5dt_qkQM1s5u1rpl1efREFe7Xt-mUKKofeLO_&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:41

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:20:
[...]

Hm die tip had ik eerder moeten krijgen. Heb net nog plinten staan zagen. En dat moesten dan natuurlijk van die extra hoge zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Zo, lekker weekend, proost!!!
Gaan we eindelijk uit de range breken jongs?
Begint er wel op te lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

toilet_paper schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:53:
Zo, lekker weekend, proost!!!
Gaan we eindelijk uit de range breken jongs?
Begint er wel op te lijken...
Het begint er echt op te lijken. Weekly close erboven, volgende week ATH. Dan kan de bull zomaar echt beginnen!

Echter zal het wel weer REKT worden ergens onderweg :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:52
Darrell schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:49:
[...]

Hm die tip had ik eerder moeten krijgen. Heb net nog plinten staan zagen. En dat moesten dan natuurlijk van die extra hoge zijn....
Yes hier ook en wat denk je passen niet onder de afkortzaag. Dus met de handzaag en een verstekbak.

Dit is weer anders dan hypotheken en zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
DJ-Promo schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:57:
[...]

Yes hier ook en wat denk je passen niet onder de afkortzaag. Dus met de handzaag en een verstekbak.

Dit is weer anders dan hypotheken en zonnepanelen.
Leg je ze toch plat eronder? Of kan je afkortzaag niet onder een hoek?

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:52
Numbers schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:59:
[...]
Leg je ze toch plat eronder? Of kan je afkortzaag niet onder een hoek?
Zeker maar is een goedkoop model en die wijkt plat flink af.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhuHANO-HW-BU-fgipkEWJW1yjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wImwFJseVj15cEndIr1KVpys.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Het is zo simpel. Nu een rondje lopen om de rotte kozijnen te spotten. Als er over 6 maanden stijgers tegen de gevel staan weet je waar je moet aankloppen met je boormachine.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 18:24:
[...]

Het is zo simpel. Nu een rondje lopen om de rotte kozijnen te spotten. Als er over 6 maanden stijgers tegen de gevel staan weet je waar je moet aankloppen met je boormachine.
Sympathiek idee, om te helpen klussen als je financieel onafhankelijk bent en na 4 weken continu coke + bitches toch op zoek bent naar wat meer dagbesteding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xkiNZpreSuYsNHcdAYHwLso-4s=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ACojiCSggF1KPWc6YwNFZuuV.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Het gaat echt met een kruipsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 18:47:
[...]

Het gaat echt met een kruipsnelheid.
Ja 10k candles zijn verleden tijd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
Gewoon beetje smeren en doen alsof je uurtje hard werkt , mag je daarna weer paar kratjes in crypto kiepen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rAZFAo2bCrsOr0nr3IlSNyZI4Fg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPcuPmidslkjMcDNphPWmQf3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1iIfPMqrqKuCANkTmErMpb70wrM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mHRAp56eTLEl2UI0Z8BehrfF.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOYAEvH55qmmWb6VSrAJBIHCygI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jxVUXn5qj3CupEw3XuQgEY0z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OWbU4oa7e8ioAb4jyZcPZtovTJI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/D26ysG2kBvjLbhNfJ2aA1XBV.gif?f=user_large
?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Als BTC nu doorpakt, luister ik nooit meer naar TA influencers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1qTTLlcxKgJQ1PbFI2ov-A_n1p4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dxgw9wh30ZeQzEOLSFMmUuSo.jpg?f=fotoalbum_large en kijk ik alleen nog maar naar mijn eigen lijntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
En on topic:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AESOyptY0j_iJXtTQUI_OyHfptc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bUN0JNkDytnvOCKVsowuHSeJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
jongens zo erg is de staat niet zeg daaaamn :P
je ziet niet eens scheuren erin

aaaand done, MUMU winsten in the pocket!!

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2024 19:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Eerst die 70k maar eens beslechten voor de bull weer aan js

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Moiety schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:18:
Als BTC nu doorpakt, luister ik nooit meer naar TA influencers.
moet je sowieso niet doen. Alleen Bob kan ik aanraden. En soms invest answers omdat die gewoon met data komt. Rest gewoon ver van weg blijven en je eigen plan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:24:
[...]

moet je sowieso niet doen. Alleen Bob kan ik aanraden. En soms invest answers omdat die gewoon met data komt. Rest gewoon ver van weg blijven en je eigen plan trekken.
Bob ken ik niet, invest wel, die komt altijd met data

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Yamas, 69k back on the menu. Tijd voor mijn laatste avondje ouzo / raki :9B Morgen gewoon weer HJ klappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:31:
[...]

Bob ken ik niet, invest wel, die komt altijd met data
bob loukas. komt maar 1x in de 3 a 4 maanden met een filmpje. Hij trade alleen maar de cycles. Geen paniek, geschreeuw, geshill of wat dan ook. Pure rust.

https://www.youtube.com/@bobloukas3493

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPICA5-yKHZb7qQsUleG217tR8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fAi53ypqaKQRZMSkbhNNySRr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Heerlijke permaBULL is het ook he:

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

De beste man krijgt de Nobel prijs van 2030, mark my words.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bw_uT8mMbZUFK5XExc4wYkNGnJ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9KFDnKJEHg4eSNYbq1yeuvgQ.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Hebben jullie plinten?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vis schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:20:
[...]

De beste man krijgt de Nobel prijs van 2030, mark my words.

[Afbeelding]
Of de prijs voor grootste promotor van de ponzi There is no second best.

Twee opties, 1 gaat uitspelen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
Plinten en pinten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1-mP5BuaK0HsA-9ZOsoCOGtjF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iPaQhizayUnuyELbS1x9vWaK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 20:18

NeoflexNL

Forever young

Op kucoin stond ie heel even op de borden! Staat die ork al klaar?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Laatst online: 25-09 21:43
Happy 69k everybody!!!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:03

YES

Moderator General Chat
BTC schuurt er weer lekker tegenaan hoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q96ut1puw77l_mDl4-v_3o4vh6c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VjXuVX273agaEpaKp9BMWHbF.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Jammer. Ik had een zooitje orks verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
was wel een hele korte jammer genoeg :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Is het er te hard tegenaan geklotst? Irritant als dat gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:54:
[...]

was wel een hele korte jammer genoeg :o
The first one is a sacrifice :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sdWPiilvm942_I6NwtCYPMescy8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MkE9vl3aqFi6Ul2PIc6637gE.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
YES schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:55:
[...]

Is het er te hard tegenaan geklotst? Irritant als dat gebeurt!
Ja, worldcoin klotste er tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemdeZijger
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:53:
[...]

Nee, da's 68k. Die hebben we al gehad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 12:17
Moooooon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wo8PDl9IlEU-EAdmPqwJWeL8Z9c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mcaiq0q3Vy0Mk0SqPcH8iLAq.jpg?f=fotoalbum_large

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Bitcoin beren vannacht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PSGfrsEhnqi7ZM8aupyrB69OMK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5PWwfgfnLRYJbxnZTLccLvQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 12:17
Maak je toekomstige wensput afbeeldingen maar gereed. Ik stop er niet mee 😂

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:16
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:24:
[...]

Cred komt ook met data. :) En zelfs Bob verwachtte nog een flinke pullback in zijn laatste video. Alleen als men te kritisch wordt is het ineens slechte TA, terwijl zo'n Cred meer verdient heeft met traden dan wij allemaal bij elkaar verdienen. Maar sowieso met je altijd je eigen plan trekken. Het beste blijft DCA. De markt kan je toch niet timen. Volgende week knalt er een kerncentrale in Iran uit elkaar en dan kan je TA weer de prullenbak in.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:12:
Maak je toekomstige wensput afbeeldingen maar gereed. Ik stop er niet mee 😂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SU4lIkhJI-UL7JVKcUo-OWl4nRo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PMaVKG3OrghIip7JWAprNfMm.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:14:
[...]

Cred komt ook met data. :) En zelfs Bob verwachtte nog een flinke pullback in zijn laatste video. Alleen als men te kritisch wordt is het ineens slechte TA, terwijl zo'n Cred meer verdient heeft met traden dan wij allemaal bij elkaar verdienen. Maar sowieso met je altijd je eigen plan trekken. Het beste blijft DCA. De markt kan je toch niet timen. Volgende week knalt er een kerncentrale in Iran uit elkaar en dan kan je TA weer de prullenbak in.
Nee bob verwachte dat helemaal niet. Hij had een aantal scenarios waar dat er 1 van was...en die gaf ie de minst grote kans.

Maar idd dca is by far the best

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/x4ojfuk6p5y41.jpg

T lijkt wel vrijdag. De dag dat het bijna 70k werd

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Don Guacamole
Nu weten we t well..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBIIqebIS_VwAkhgMaCM3liFVn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4vW0oc9q8u1G0g1jVoJroci.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ok sorry nog eentje dan..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbZMLNiN6GMiTGhX_6nj6dvNifs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pap1OEDTPfPIS1F9UpF5yKe5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
Nou jongens nu is het toch welletjes geweest.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:56:
Nou jongens nu is het toch welletjes geweest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKeq_162NvHBNCl7i1ZUbtMpkx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sbo7A75HMvzGAHft1M4Alv8q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9T0tDud4Ah3OGib52xD6fJZWg0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/apR1Wkx9im6Qf8GQ01xv1N6H.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Ik doe maar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f18z2FnmvrhaS4AkV3clgUfwXLM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/puuhWXatJgLg0WizUe6gIEY8.gif?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
We gaan naar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mCDT1C9ljHVIgT5UWMr6bU4sVaU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/teTrMVa4AfnFohIaIm4UglCw.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemdeZijger
Nou, tot de volgende allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Hoe gaat het met de BTC-D jongens?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:36:
Hoe gaat het met de BTC-D jongens?
Ik ga geen puns mbt "the D" plaatsen, ben nog niet toe aan een permaban.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:11
YES schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:39:
[...]

Ik ga geen puns mbt "the D" plaatsen, ben nog niet toe aan een permaban.
YES is on fire 🔥😂

[ Voor 1% gewijzigd door Taro op 18-10-2024 23:10 . Reden: Op verzoek aangepast. ]

Pagina: 1 ... 103 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!