Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:03:
ik kan me niet verbeelden. heb je een afbeelding voor me?
:strip_exif()/f/image/9nKpVvmJqJMUHX97E4l2VuzY.png?f=user_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Guere op 18-10-2024 16:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:03:
[ Voor 32% gewijzigd door Guere op 18-10-2024 16:23 ]
Dat was wel leuker. Maar geen spijt hier hoor. I'll be backWispe schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:14:
[...]
Kun je niet weer hypotheek nemen en als een whale gedragen voor ons?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
hier thuis wilt vrouwlief ook onderhoud doen aan huis (nieuwe vloerbedekking enzo, en buiten huis opnieuw schilderen) maar daar zit ik echt niet op te wachten.... en veel geld heb ik niet meer op de bank maar wil nog niet aan mijn investeringen komen...Gelukszoekr schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:18:
[...]
Meh, niet echt. Helaas. Bezig gegaan met m'n huis. Dat had al ruim 10 jaar geen onderhoud gehad. Allemaal niet goedkoop. Dat zit er nu wel bijna allemaal op. En het geld is voor de komende maanden ook eigenlijk wel op.
Dus wat dan? In maart voor een paar duizend kopen tewijl Bitcoin tegen die tijd boven de $100k staat? Of lekker met Zwembroek samen beren en weer de volgende bodem zien te vissen. Ik ben daar nog niet over uit
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2024 16:33 ]
nothing stops this train
Dat was ook mijn strategie, "we gaan echt been Bitcoin verkopen voor die onzin. Helemaal nu niet!" En dat heeft me ook zeker geen windeieren gelegd.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:22:
[...]
hier thuis wilt vrouwlief ook onderhoud doen aan huis (nieuwe vloerbedekking enzo, en buiten huis opnieuw schilderen) maar daar zit ik echt niet op te wachten.... en veel geld heb ik niet meer op de bank maar wil nog niet aan mijn investeringen komen...
Dat was toen ook al zo. En je weet hoe dat bij mij afgelopen is. Sterkte daarmee kerelKol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:22:
het is niet zo dat onze liefdesrelatie zo geweldig is
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Absoluut niet doen. Want als je relatie wel op de klippen loopt en je huis in de taxatie gaat mag je dus nog een keer de helft daarvan aftikken.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:22:
[...]
hier thuis wilt vrouwlief ook onderhoud doen aan huis (nieuwe vloerbedekking enzo, en buiten huis opnieuw schilderen) maar daar zit ik echt niet op te wachten.... en veel geld heb ik niet meer op de bank maar wil nog niet aan mijn investeringen komen...
in een huis investeren is eigenlijk maar een matige investering, rendamenten elders makkelijker te halen.
ik lig dus dwars, en blijf ik eigenlijk ook doen. het is niet zo dat onze liefdesrelatie zo geweldig is
Nee hoor, structure is prima zo.PHPResource schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:39:
M000n
Maar wordt de 69k niet veel te vroeg opgezocht?
Dat kan ook zomaar een hele lelijke rejection worden zo vlak voor de weekly close?
Totdat je kozijnen eruit rotten, je muren vol vocht trekken en de schimmel achter je bank groeit. Dan is het rendement nog minder.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:22:
[...]
in een huis investeren is eigenlijk maar een matige investering, rendementen elders makkelijker te halen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Eens. Btc d, go, funding go, rsi go. Zit bij 69k beetje liquiditeit en bij 70 een spot sell wall. 71 tot 72 gigantische berg liquiditeit
69.5-70 is mijn volgende targetanti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:45:
[...]
Eens. Btc d, go, funding go, rsi go. Zit bij 69k beetje liquiditeit en bij 70 een spot sell wall. 71 tot 72 gigantische berg liquiditeit
Dat klinkt alsof @Kol Nedra jou kan inhuren ipv een peperdure schilder.FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:44:
[...]
Totdat je kozijnen eruit rotten, je muren vol vocht trekken en de schimmel achter je bank groeit. Dan is het rendement nog minder.
Oprecht zonde om je huis op die manier te laten verpauperen omdat elders een beter rendement lurkt, beetje hetzelfde als Bitcoin kopen om te hodlen en op een exchange laten staan voor de gieren.
Een schilder laten komen is duur maar kozijnen schuren/verven is ook geen hogere wiskunde. Voor een bankje of 3 heb je 2.5 liter goede verf + 2.5 liter goede grondverf en met een paar dagen tot een weekje werk kunnen je kozijnen/houtwerk er zo weer 5+ jaartjes tegenaan.
hier thuis wilt vrouwlief ook onderhoudKol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:22:
[...]
in een huis investeren is eigenlijk maar een matige investering, rendamenten elders makkelijker te halen.
ik lig dus dwars, en blijf ik eigenlijk ook doen. het is niet zo dat onze liefdesrelatie zo geweldig is
Na afloop zag het er zo uitAeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:03:
[...]
haha nou, dan heb ik zeker een schilder +iemand die goed met een boormachine kan werken, nee dank jeWispe schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:49:
[...]
Dat klinkt alsof @Kol Nedra jou kan inhuren ipv een peperdure schilder.
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2024 17:05 ]
nothing stops this train
Idem.Magpie schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:46:
Mijn vrouw is volledig op de hoogte. Heel blij dat ze mee kan gaan in mijn bitcoin visie / fundamentalisme. Het meest lastige is om HODL erin te houden nu bitcoin 20% van ons totale vermogen is geworden (en stijgende). Heel hard moon roepen werkte niet en een Saylortje dat bitcoin digital capital is ook niet... dus nu is mijn tactiek dat we iets willen nalaten voor de kinderen. Voor mij is bitcoin een mogelijkheid die maar eens in je leven voorbij komt, maar met een gezin moet ik ook een belangrijk aandeel houden in de fiatwereld. Ik ben inmiddels wel zo verpest dat ik mijn aandelen portfolio en woningwaarde in bitcoin omreken. Ai...
Ja absoluut mee eens. Als mijn vrouw over nutteloze zaken zoals plinten of nieuw kleurtje op de muur begint dan bof ik hem gewoon vol op die ogen. Niet met de platte hand, gewoon *pats* met de vuist.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:00:
[...]
haha nou, dan heb ik zeker een schilder +iemand die goed met een boormachine kan werken, nee dank je
maar idd @FrambozenTaart die schilder voor buiten is wel wat moet mee eens, maar bijv nieuwe vloerbedekking in mom van: "deze vind ik niet mooi" is toch wel anders
[ Voor 66% gewijzigd door cooLopke op 18-10-2024 17:24 ]
Als je nog meer vragen hebt over deze ponzi dan horen we het welEriksk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:54:
Dank! Ik heb juist alles overgezet van USDT naar BTC om dat naat bitonic te krijgen en ik wilde juist geen beurs gebruiken. Het mag ook best wel iets kosten, maar niet de hoofdprijs. Ik dacht dat het een half uurtje werk was, maar dat valt nu wel tegen
Achtergrond; ik heb crypto achterhaald van een vriend die is overleden en ik handel in opdracht van de executeur om dat om te zetten naar geld en op zijn rekening te krijgen. Ik kan dus geen nieuwe accounts aanmaken en ik wil er persoonlijk (belastingdienst, etc) niets mee te maken hebben
GraafsewijkFrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:20:
[...]
Ja absoluut mee eens. Als mijn vrouw over nutteloze zaken zoals plinten of nieuw kleurtje op de muur begint dan bof ik hem gewoon vol op die ogen. Niet met de platte hand, gewoon *pats* met de vuist.
Leert ze het zo af. Je moet wat dat betreft gewoon streng maar rechtvaardig zijn.
Niet best was dat he, die vent was echt schorem. Sloeg haar regelmatig de tering in, had haar dochter sexueel misbruikt en op zolder leefde zijn GHB verslaafde junkenzoon.
[ Voor 6% gewijzigd door FrambozenTaart op 18-10-2024 17:26 ]
Ja dat was wel triest. Kees uit Woensel was mooier. Je ziet Japie alles gaat hier gemoedelijk in het zuiden:FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:25:
[...]
Niet best was dat he, die vent was echt schorem. Sloeg haar regelmatig de tering in, had haar dochter sexueel misbruikt en op zolder leefde zijn GHB verslaafde junkenzoon.
Liefdevol gezinnetje.
Bleek ook nog eens de schuld van de Rabobank.
Het gaat precies zoals met de weersvoorspelling, weer compleet andersom. Moon!Amens schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 13:47:
[...]
Vanmiddag rond 15.00 pamp, dan weer een damp omdat de yanks wakker zijn en dan in een streep door naar 70k+
Jij bent nog wel een paar uurtjes aan het schuren las ik net... Hoop dat je op tijd bent.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:40:
MUMU gaat ook lekker, zo straks na het werk winst nemen 👍
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hm die tip had ik eerder moeten krijgen. Heb net nog plinten staan zagen. En dat moesten dan natuurlijk van die extra hoge zijn....FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:20:
[...]
Ja absoluut mee eens. Als mijn vrouw over nutteloze zaken zoals plinten of nieuw kleurtje op de muur begint dan bof ik hem gewoon vol op die ogen. Niet met de platte hand, gewoon *pats* met de vuist.
Leert ze het zo af. Je moet wat dat betreft gewoon streng maar rechtvaardig zijn.
Het begint er echt op te lijken. Weekly close erboven, volgende week ATH. Dan kan de bull zomaar echt beginnen!toilet_paper schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:53:
Zo, lekker weekend, proost!!!
Gaan we eindelijk uit de range breken jongs?
Begint er wel op te lijken...
Yes hier ook en wat denk je passen niet onder de afkortzaag. Dus met de handzaag en een verstekbak.Darrell schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:49:
[...]
Hm die tip had ik eerder moeten krijgen. Heb net nog plinten staan zagen. En dat moesten dan natuurlijk van die extra hoge zijn....
Leg je ze toch plat eronder? Of kan je afkortzaag niet onder een hoek?DJ-Promo schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:57:
[...]
Yes hier ook en wat denk je passen niet onder de afkortzaag. Dus met de handzaag en een verstekbak.
Dit is weer anders dan hypotheken en zonnepanelen.
Trust me when I say this is only the beginning.
Zeker maar is een goedkoop model en die wijkt plat flink af.Numbers schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 17:59:
[...]
Leg je ze toch plat eronder? Of kan je afkortzaag niet onder een hoek?
Het is zo simpel. Nu een rondje lopen om de rotte kozijnen te spotten. Als er over 6 maanden stijgers tegen de gevel staan weet je waar je moet aankloppen met je boormachine.
Sympathiek idee, om te helpen klussen als je financieel onafhankelijk bent en na 4 weken continu coke + bitches toch op zoek bent naar wat meer dagbesteding.Coldcat schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 18:24:
[...]
Het is zo simpel. Nu een rondje lopen om de rotte kozijnen te spotten. Als er over 6 maanden stijgers tegen de gevel staan weet je waar je moet aankloppen met je boormachine.
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 18-10-2024 19:24 ]
nothing stops this train
moet je sowieso niet doen. Alleen Bob kan ik aanraden. En soms invest answers omdat die gewoon met data komt. Rest gewoon ver van weg blijven en je eigen plan trekken.Moiety schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:18:
Als BTC nu doorpakt, luister ik nooit meer naar TA influencers.
Bob ken ik niet, invest wel, die komt altijd met dataanti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:24:
[...]
moet je sowieso niet doen. Alleen Bob kan ik aanraden. En soms invest answers omdat die gewoon met data komt. Rest gewoon ver van weg blijven en je eigen plan trekken.
nothing stops this train
bob loukas. komt maar 1x in de 3 a 4 maanden met een filmpje. Hij trade alleen maar de cycles. Geen paniek, geschreeuw, geshill of wat dan ook. Pure rust.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:31:
[...]
Bob ken ik niet, invest wel, die komt altijd met data
De beste man krijgt de Nobel prijs van 2030, mark my words.Kol Nedra schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:14:
Heerlijke permaBULL is het ook he:
[YouTube: Bitcoin: There Is No Second Best | Michael Saylor at Bitcoin for Corporations]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Of de prijs voor grootste promotor van de ponzi There is no second best.Vis schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:20:
[...]
De beste man krijgt de Nobel prijs van 2030, mark my words.
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Jammer. Ik had een zooitje orks verwachtWillemdeZijger schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:46:
Happy 69k everybody!!!
was wel een hele korte jammer genoegWillemdeZijger schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:46:
Happy 69k everybody!!!
nothing stops this train
Is het er te hard tegenaan geklotst? Irritant als dat gebeurt!
The first one is a sacrifice
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:53:
[...]
Jammer. Ik had een zooitje orks verwacht
Ja, worldcoin klotste er tegenaan.YES schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:55:
[...]
Is het er te hard tegenaan geklotst? Irritant als dat gebeurt!
Nee, da's 68k. Die hebben we al gehad.anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:53:
[...]
Jammer. Ik had een zooitje orks verwacht
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Let’s Hawk Tuah some cash into the world. pic.twitter.com/dcj2lyMuFN
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 18 oktober 2024
nothing stops this train
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Cred komt ook met data.anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:24:
[...]
moet je sowieso niet doen. Alleen Bob kan ik aanraden. En soms invest answers omdat die gewoon met data komt. Rest gewoon ver van weg blijven en je eigen plan trekken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:12:
Maak je toekomstige wensput afbeeldingen maar gereed. Ik stop er niet mee 😂
Nee bob verwachte dat helemaal niet. Hij had een aantal scenarios waar dat er 1 van was...en die gaf ie de minst grote kans.zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:14:
[...]
Cred komt ook met data.En zelfs Bob verwachtte nog een flinke pullback in zijn laatste video. Alleen als men te kritisch wordt is het ineens slechte TA, terwijl zo'n Cred meer verdient heeft met traden dan wij allemaal bij elkaar verdienen. Maar sowieso met je altijd je eigen plan trekken. Het beste blijft DCA. De markt kan je toch niet timen. Volgende week knalt er een kerncentrale in Iran uit elkaar en dan kan je TA weer de prullenbak in.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 21:56:
Nou jongens nu is het toch welletjes geweest.
Ik ga geen puns mbt "the D" plaatsen, ben nog niet toe aan een permaban.Vis schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:36:
Hoe gaat het met de BTC-D jongens?
YES is on fire 🔥😂YES schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:39:
[...]
Ik ga geen puns mbt "the D" plaatsen, ben nog niet toe aan een permaban.
[ Voor 1% gewijzigd door Taro op 18-10-2024 23:10 . Reden: Op verzoek aangepast. ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq