Zo te lezen de laatste weken hier zit men nogal met zijn zware alt bags. Komt hier dagelijks wel iemand langsGipsy King schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 19:22:
[...]
Zouden die nog niet gedumpt zijn in Maart (deels) ?
Laatste jaar ada vs seiDon Guacamole schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:22:
[...]
Dit is Sei. Heeft net zoals alle andere alts het tot maart prima gedaan. Daarna had je ze kunnen oppakken voor iets boven de 20 cent. Ja dan is er een stijging geweest, maar goed vergelijk het eens met $SUI, die is recent veel harder gegaan.
Als Ada met z’n huidige mc een x3 gaat doen zitten we in een maximaal alt season. De mc van Sei is veel lager.
Geen garantie voor succes, maar die dinocoins moet je lozen. Kijk voor de grap ook eens naar $Dot.
Zoals de Engelsen zeggen, same sheet and suit.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/kPhErdh2sSE4iaxoIZ4LlnSr.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik niet, zolang er een RML P39 bestaat:tomtom901 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:02:
Nou, wie is de 1e hier?
[YouTube: Introducing the Ferrari F80]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U5xGpg7PbpTa5ST7uMrX97lV.jpg?f=user_large)
Maktub
Hier ook een ADA holder. Positie vergroot in de bearmarket vanaf fiat dca, dus kijk puur naar de fiat waarde (schande eigenlijk). De bags staan nog in de plus dus maar vast blijven houden.
Overigens heeft Taro helemaal gelijk. Nu omzetten naar BTC is veel lucratiever. Elke bullrun begint met een pump in BTC, dan de large caps, vervolgens de midcaps en later de smallcaps
Overigens heeft Taro helemaal gelijk. Nu omzetten naar BTC is veel lucratiever. Elke bullrun begint met een pump in BTC, dan de large caps, vervolgens de midcaps en later de smallcaps
Heerlijk om alleen maar BTC, ETH en SOL te hebben en achterover te leunen ipv dagelijks je druk te maken om al die shitcoins en of wanneer je moet/kan lozen.
Kreeg weer een aangename verrassing, Inloggen bij kraken, staan er nog wat flufjes btc, zeker een keer vergeten naar lightning te zetten.
Morgen weer luxe beleg op het brood
.
Morgen weer luxe beleg op het brood

https://vitalik.eth.limo/general/2024/10/17/futures2.htmlPossible futures for the Ethereum protocol, part 2: The Surge
Jij hebt gelijk geleerd van de besteWispe schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 19:42:
Heerlijk om alleen maar BTC, ETH en SOL te hebben en achterover te leunen ipv dagelijks je druk te maken om al die shitcoins en of wanneer je moet/kan lozen.
Goede oude, maar nog zeker toepaselijk in huidige markt
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
PEPE heb ik idd ook nog maar ik maak me niet druk om de 3 tientjes die ik erin heb gegooid. Van mij mag ie maar zero.Pinsa schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 19:49:
[...]
Jij hebt gelijk geleerd van de beste, maar je vergeet Pepe en SOL vind ik persoonlijk ook een shitcoin
Dus al het gepraat over zware zakken… wie heeft het grootste verlies PF?
Dat moet bsmpower zijn.Aeronaut schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:00:
Ik sta nog ruim in de plus , zelfs met mijn dikke ADA bagg.Aeronaut schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:00:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GsYMBO1GEPh4kjyrhyfuZT2G.jpg?f=user_large)
Echter ga ik vannacht nadat ik 473 bokbier op heb toch eens goed denken wat ik ga doen next days. Ben mental broken door al dat gepest van @Guere
Heb haar maar verteld dat ze der shirt kan wegjanken nu.
:strip_exif()/f/image/07bbO8zj6lKVz9GYCpcQScPP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoor hier ook niemand meer over al die geweldige L2's die het gingen maken zoals ARB, OP, METIS etc. heeft iemand daar nog een idee over? Is die hype ook alweer over of een mooie optie om de zware bags voor in te wisselen?
@Skrunsies Zeg kerel, hoe is het daar?
Ik zie alleen maar het gure ADA voorbij komen, maar jij had/hebt toch een ander ALT-kamp?
Ik zie alleen maar het gure ADA voorbij komen, maar jij had/hebt toch een ander ALT-kamp?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Is vertrokken jammer genoeg.D_Jeff schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:24:
@Skrunsies Zeg kerel, hoe is het daar?
Denk dat de narrative nu bij decentralized AI ligt.Oepsje schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:17:
Ik hoor hier ook niemand meer over al die geweldige L2's die het gingen maken zoals ARB, OP, METIS etc. heeft iemand daar nog een idee over? Is die hype ook alweer over of een mooie optie om de zware bags voor in te wisselen?
Maar pin me er niet op vast
Huh?
Too much sh*t ?
Die man heeft belangrijker zaken om voor te leven, dan een forum met bagholders en een fictieve BBQ.
We wensen hem veel succes en liefs.
Maktub
Gipsy King schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:16:
Echter ga ik vannacht nadat ik 473 bokbier op heb toch eens goed denken wat ik ga doen next days. Ben mental broken door al dat gepest van @Guere
Overigens, zie het maar als een compliment als je vaak onderwerp bent van memes. Zonder die mix van al die mooie karakters hier in de SC had ik nul inspiratie om er satire van te maken!
Ik vraag mij soms af: waar haalt ie het vandaan?Guere schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:37:
[...]
Ik zal de ADA grapjes voorlopig even achterwege laten. Uiteraard is het slechts plagen, maar dat weet je
Overigens, zie het maar als een compliment als je vaak onderwerp bent van memes. Zonder die mix van al die mooie karakters hier in de SC had ik nul inspiratie om er satire van te maken!
Zoveel prachtige creativiteit om perfect binnen te knallen
Excellent! 60% en ATH confirmed. Zie eerdere post van een aantal maanden geleden van mij.anti elppa schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 19:33:
btc d bijna 59% nu
[ Voor 20% gewijzigd door cooLopke op 17-10-2024 20:51 ]
Haha die Benjamin Cowen is lekker bezig op Twitter. Jaagt alle shitcoiners op de kast. Voor altseason is nodig: Nieuwe sterke Bitcoin ATH's, BTC.D minimaal 60% en QE. Die rente verlagingen alleen zijn niet genoeg voor alts. Misschien in 2025. Ook houdt hij nog steeds rekening met de 100 week SMA voor Bitcoin. ETH/BTC naar 0.036 of nog lager. 0.03 verwacht hij niet. Alts usd waarde kan nog minimaal 30% af. De man zit plezier te maken op Twitter.
Wat ik wel echt knap vind is dat hij op 2 januari 2024 een voorspelling van de markt heeft gemaakt die tot nu toe spot on is. Ik hoop alleen niet dat hij het tot het eind goed heeft.
Wat ik wel echt knap vind is dat hij op 2 januari 2024 een voorspelling van de markt heeft gemaakt die tot nu toe spot on is. Ik hoop alleen niet dat hij het tot het eind goed heeft.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Is beetje halve waarheid. Ja we hebben de mijlpalen bereikt, maar de wereld had even meer nodig dan alleen het USA markt dat verslechterd.
Het is beetje planB.. beetje correct.. beetje niet. Maar alleen op de correcte voorspellingen betreffende golf surfen
Het is beetje planB.. beetje correct.. beetje niet. Maar alleen op de correcte voorspellingen betreffende golf surfen
Ik heb mijn ADA bag verdubbeld met een flinke ladder tussen € 0,40 en € 0,60 en sindsdien wil ik niet met verlies verkopen. Vertik het! Maar had natuurlijk al lang omgezet moeten zijn
als iedereen nu z'n ADA's verkoopt HODL ik nog wel even in de hoop dat veel mensen weer in FOMO-en. Nu krijg je er sowieso de laagste prijs voor natuurlijk
Oepsje schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:12:
als iedereen nu z'n ADA's verkoopt HODL ik nog wel even in de hoop dat veel mensen weer in FOMO-en. Nu krijg je er sowieso de laagste prijs voor natuurlijk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TVhLGu6zNhBXHrFDqJVs18ff.jpg?f=user_large)
Waar this niet het muntje is, maar de persoon... En totdat ie nog lager staat natuurlijk. Also known als hardleers.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
BREAKING NEWS
— Gold Telegraph ⚡ (@GoldTelegraph_) 17 oktober 2024
BANK OF AMERICA IS WARNING THAT GOLD IS THE LAST SAFE HAVEN AS TREASURYS FACE RISKS FROM SOARING UNITED STATES DEBT
Everything is starting to come together.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dh2RcvkGyX6zpU6NQoFiRiWp.gif?f=user_large)
Hoe zit jij er tegenwoordig in?Pelox schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:37:
Ik heb eerder mijn ada verkocht omdat hij dood was. Daar ging hij x20.
Nog één keer een kleine plus, of hebben we de top al gehad?
Nog een significant portfolio of aan de zijlijn? Maxi of ook wat alts?
Maktub
Het lijkt de ADA slowchat wel, wel grappig wat Cardano altijd te weeg brengt hier, toch maar een crowdfunding opstarten om een gedenkplaats voor ADA holders te laten realiseren puur als steunbetuiging voor al die bittere tijden dat ze hebben moeten door holden.
Ik heb zelf ook nog niet verkocht overigens
Ik heb zelf ook nog niet verkocht overigens
75% maxiMrMrq schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:40:
[...]
Hoe zit jij er tegenwoordig in?
Nog één keer een kleine plus, of hebben we de top al gehad?
Nog een significant portfolio of aan de zijlijn? Maxi of ook wat alts?
20% ETH
5% troep
En met de troep wacht ik af of er nog iets gaat gebeuren.. verkopen doe ik niet in ieder geval.
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 17-10-2024 22:07 ]
Zero.
Over het afgelopen uur staat $ADA 0,4% in de plus. $SEI 1%. Do the math..
Elk uur dat je wacht kost je geld.
Elk uur dat je wacht kost je geld.
If #BTC continues to follow what it did last cycle (through the lens of monetary policy), then this scenario should at least be on your radar.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 17 oktober 2024
The monetary policy view is in stark contrast to the cyclical view of #BTC, where it normally goes up in Q4 of the halving year.… pic.twitter.com/XCRWgyMBQU

:gifsicle():strip_exif()/f/image/1bBsbqC7a8mTQNnHc0o09iBK.gif?f=user_large)
Een conclusie op basis van één eerder punt, op een ander punt in de cycle, in een ander macro economisch klimaat…?
Maktub
Wilde et zelfde gaan tikken. Je was me voor. Scheelt me weer tijd.MrMrq schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:05:
[...]
[Afbeelding]
Een conclusie op basis van één eerder punt, op een ander punt in de cycle, in een ander macro economisch klimaat…?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Niet als je dan dit soort bevestigingen achter laat….anti elppa schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:08:
[...]
Wilde et zelfde gaan tikken. Je was me voor. Scheelt me weer tijd.
Maktub
Ik dacht ik post hem even zodat je nu wel echt een goede reden hebt om die gif te posten. En het gaat om monetairy policy. Dat is wat hij bedoelt.MrMrq schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:05:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 17-10-2024 22:17 ]
Always keep open minded sir.anti elppa schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:08:
[...]
Wilde et zelfde gaan tikken. Je was me voor. Scheelt me weer tijd.

Was toch nog halve zinMrMrq schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:13:
[...]
Niet als je dan dit soort bevestigingen achter laat….
Wisten we al dat het vandaag een super volle maan is? Volle oogst maan of zoiets lees ik net.. oogsten dus.
Zero.
Bull moon.Pelox schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:33:
Wisten we al dat het vandaag een super volle maan is? Volle oogst maan of zoiets lees ik net.. oogsten dus.
Oogsten is winst nemenPelox schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:33:
Krijg hier @zwembroek vibes van
Weer een nieuwe van Cowen over BTC.D.
Ik pak de volgende oogst maan wel.. #baghodler4lifeMasstje schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:38:
[...]
Oogsten is winst nemen![]()
Krijg hier @zwembroek vibes van
Zero.
Kan jij hier serieus een uur naar zitten kijken?zwembroek schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:39:
Weer een nieuwe van Cowen over BTC.D.
[YouTube: Bitcoin Dominance: 59 Percent!]
Zeker!tomtom901 schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 22:57:
[...]
Kan jij hier serieus een uur naar zitten kijken?
Waarom zou ltc deze week gaan uitbreken?Kol Nedra schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 23:44:
letten we deze week ff op LTC? uitbraak inc?
Oepsje schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 20:17:
Base is now the Largest L2 ✈️@base has reached an all-time high in TVL of ~$2.5 billion, according to @DefiLlama, making it the largest Ethereum Layer 2.
— Aerodrome (@AerodromeFi) 16 oktober 2024
Aerodrome accounts for just over half of this TVL, servicing multiple liquidity needs for protocols and traders. 🔵 pic.twitter.com/LtJeZb4KAB
Shill voor @Aeronaut
on-ge-kend hoeveel inflow er is. Had gisteren wel verwacht dat er een neutrale dag zou zijn.....nou nee dus
:fill(white):strip_exif()/f/image/Dk8kQYxLPbxysPXRGcsxcVFt.png?f=user_large)
anti elppa schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 06:48:
on-ge-kend hoeveel inflow er is. Had gisteren wel verwacht dat er een neutrale dag zou zijn.....nou nee dus
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/reStBP2sR3XcThqFR1mkEnKL.png?f=user_large)
Dit voelt aan als de pump 25k tot 73k.
Zou eens die etf inflow moeten samen leggen met btc chart om zeker te zijn.
Trouwens, ik herinner me ook dat alts in zelfde periode plots vertrokken als een speer.
Ik doe n gokje en open alvast wat longs met een x5 met een klein flufje.
Trouwens, ik herinner me ook dat alts in zelfde periode plots vertrokken als een speer.
73k is prima hoorMasstje schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:13:
Dit voelt aan als de pump 25k tot 73k.
Cardano is net als ETH.
Een hoop praatjes en plaatjes, maar na al die jaren nog 0,0 usecase.
Charles zit vanachter zijn computer te oreren in zijn cowboyblouse en alle hodlers zijn weer tevreden.
Terwijl de waarde van de muntjes, toegangskaartjes voor gebruik van het netwerk, langzaam naar 0 zakt.
Boiling frog effect pur sang.
Ook goedemorgen allen!
Een hoop praatjes en plaatjes, maar na al die jaren nog 0,0 usecase.
Charles zit vanachter zijn computer te oreren in zijn cowboyblouse en alle hodlers zijn weer tevreden.
Terwijl de waarde van de muntjes, toegangskaartjes voor gebruik van het netwerk, langzaam naar 0 zakt.
Boiling frog effect pur sang.
Ook goedemorgen allen!
[ Voor 59% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-10-2024 07:23 ]
Was Ben trouwens niet die gast die er de vorige top helemaal naast zat? Mogge trouwens
[ Voor 11% gewijzigd door TakutoRadiance op 18-10-2024 07:31 ]
Hoezo moet je het nog aan mij shillen 😭
Zit er vuistdiep erin, sorry mijn hoofd steekt er nog uit. Lichaamsdiep
correctTakutoRadiance schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:30:
Was Ben trouwens niet die gast die er de vorige top helemaal naast zat? Mogge trouwens
Dat was hij inderdaad. Net als die ene gast. En die andere gast. En die andere 18374828 gasten.TakutoRadiance schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:30:
Aeronaut schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:32:
[...]
Hoezo moet je het nog aan mij shillen 😭
Zit er vuistdiep erin, sorry mijn hoofd steekt er nog uit. Lichaamsdiep

Oke, was namens jou bedoel ik.
Is ook wel makkelijk om dat nu te roepen, niemand heeft een glazen bol.TakutoRadiance schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:30:
Nou ik ben laatst bij een waarzegster geweest, die had t toch aardig goed:tomtom901 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:37:
[...]
Is ook wel makkelijk om dat nu te roepen, niemand heeft een glazen bol.
:strip_exif()/f/image/me8dSBfYdFu3uG8BtQfAbFgV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zie zat mensen hier volledig achter Ben aan gaan, dus ik dacht ik noem dat even om duidelijk te maken dat hij het ook niet altijd bij het juiste eind heeft ook al ziet hij iets als het meest aannemelijke scenario.tomtom901 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:37:
[...]
Is ook wel makkelijk om dat nu te roepen, niemand heeft een glazen bol.
Dus misschien makkelijk, maar wellicht ook een goede reminder dat het ook anders kan lopen. Ook al gaat nu iedereen zeggen dat ze dat ook wel weten en altijd rekening houden met meerdere scenario's. Het sentiment is hier grootdeneels dat hij gelijk heeft met zijn #1 scenario...
Niveau van je posts gaat dus vanaf 15u zwaar de lucht inDon Guacamole schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:41:
[...]
Nou ik ben laatst bij een waarzegster geweest, die had t toch aardig goed:
[Afbeelding]
68. Lekker begin zo vlak voor het weekend.
Dat is een kleine 30k btc en ik dacht dat er nog 400k op de plank lagen.knakworst schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:06:
2 miljard dollar aan inflow laatste 5 dagen. Mining laatste 5 dagen 135 miljoen dollar. Supply shock.
Hebben nog wel wat van dit soort weekjes te gaan voor we daar van kunnen spreken.
weet je wat lekker is om mee te beginnen? 69 natuurlijkknakworst schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 07:58:
68. Lekker begin zo vlak voor het weekend.
goedemorgen allemaal

nothing stops this train
Doe maar ff sideways. Oppompen voor die moonshot.
New ATH here we come?
New ATH here we come?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De afgelopen weken is de vrijdag altijd positief verlopen voor Bitcoin, als dat vandaag weer zo uitpakt dan ziet het er goed uit en kunnen we misschien wel een higher high neerzetten. 74k is waarschijnlijk wat veel gevraagd in een dagje, maar die zien we vanzelf wel weer 
/f/image/KAJMhpIT8nfpqOXTcLdRrik7.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik ben er al even uit uit dat hele kopen en verkopen... 5 jaar geleden BTC gekocht en zou dat nu stilaan willen verkopen maar... mijn crypto staat op coinbase. Als ik dat wil verkopen betaal ik redelijk wat fees. Kijk ik online zegt men dat je advanced trading moet doen op coinbase en je zo minder fees betaald maar dat lijkt bij mij net hetzelfde te zijn ?!
In 2019 gekocht? Lekker rendamentje toch?Rebbelx schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:35:
Ik ben er al even uit uit dat hele kopen en verkopen... 5 jaar geleden BTC gekocht en zou dat nu stilaan willen verkopen maar... mijn crypto staat op coinbase. Als ik dat wil verkopen betaal ik redelijk wat fees. Kijk ik online zegt men dat je advanced trading moet doen op coinbase en je zo minder fees betaald maar dat lijkt bij mij net hetzelfde te zijn ?!
Zo hoog zijn die fees toch niet..?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De fees zijn daar wel hoog in de lage tiers. 0.4% of 0.6% dacht ik. Je kan het altijd omgooien naar Bybit bijvoorbeeld. Echter gaat de koers ook makkelijk met diezelfde percentages op en neer. Als je de coins 5 jaar hebt zou ik me niet te druk maken.Rebbelx schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:35:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Niet druk maken.... als het om een significant bedrag gaat....Zijn die fees ineens niet meer iets om je niet druk over te makenColdcat schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:43:
[...]
De fees zijn daar wel hoog in de lage tiers. 0.4% of 0.6% dacht ik. Je kan het altijd omgooien naar Bybit bijvoorbeeld. Echter gaat de koers ook makkelijk met diezelfde percentages op en neer. Als je de coins 5 jaar hebt zou ik me niet te druk maken.
fees zijn zeer hoog bij normale app, via menu naar advanced overschakelen en je begint met hetzelfde fee hoogtes als normal.Rebbelx schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:35:
je moet gewoon volume verkopen en dan gaan de fees in stappen omlaag.
eerste 4 fee treden zijn 0 - 1 - 10 - 50k $ volume en voor elke level omlaag moet je eerst volume hebben, dus lump sump verkopen is het slechtste wat je kunt doen. maar eerst 1k, dan 9k en dan 40k verkopen/kopen haal je de beste uit de fees om zsm zo laag mogelijike fees te hebben.
50k vol zit je al op 0.15/0.25%.
volume - % maker/taker fee
0k - 0.60/1.20
1k - 0.35/0.75
10k - 0.25/0.40
50k - 0.15/0.25
500k - 0.10/0.20
1kk - 0.07/0.16
etc
etc
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 18-10-2024 08:55 ]
Zitten we maandenlang sideways te gaan, staan we op uitbreken wordt er hier weer een whale wakker die alles met een market sell het orderboek in wil gooien.
Houdt het dan nooit op?
Houdt het dan nooit op?
Nee..BTC100K2021 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:55:
Zitten we maandenlang sideways te gaan, staan we op uitbreken wordt er hier weer een whale wakker die alles met een market sell het orderboek in wil gooien.
Houdt het dan nooit op?
Shrimp life is hard life.BTC100K2021 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:55:
Houdt het dan nooit op?
:strip_exif()/f/image/OKDAHovW3WvdoLR4Gwvu4WSc.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben al een tijdje niet meer zo actief in de crypto markt, maar wegens trieste omstandigheden moet ik crypto laten uitbetalen. Bij Poloniex heb ik alles omgezet in BTC. Nu wil ik dit laten uitbetalen, bij bijvoorbeeld Bitonic.
Ik doe een withdraw en via het BTC network met ik een fee aftikken van bij 200 eur; zo'n 15% van de complete waarde. Is er een andere manier om dit eenvoudig over te maken zonder al te veel kosten. Ik zie TRON als network staan, maar dat 'ondersteunt' Bittonic niet (?)
Ik doe een withdraw en via het BTC network met ik een fee aftikken van bij 200 eur; zo'n 15% van de complete waarde. Is er een andere manier om dit eenvoudig over te maken zonder al te veel kosten. Ik zie TRON als network staan, maar dat 'ondersteunt' Bittonic niet (?)
Zoals Aeronaut ook al aangeeft kun je beter in stappen verkopen dan alles in 1 keer. Hiermee creëer je volume en daarmee kom je in goedkopere tiers.Rebbelx schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:51:
[...]
Niet druk maken.... als het om een significant bedrag gaat....Zijn die fees ineens niet meer iets om je niet druk over te maken
Wat ook nog van belang is zijn de taker/maker fees. Maker is altijd goedkoper. Dus niet je munten in een market sell dumpen, maar via een limit sell waar de koers naartoe moet bewegen.
Market sell = taker = hogere fees
(je voegt niets toe aan het orderboek van het tradingpair op Coinbase en dumpt je munten direct op de markt tegen de eerste beste beschikbare prijs in het orderboek)
Limit sell = maker = lagere fees
(je voert het aantal munten dat je wilt verkopen in, en de koers waartegen je ze wilt verkopen. Dan verkoop je pas als de koers naar je orderprijs beweegt, en zo voeg je dus volume toe aan het orderboek van het tradingpair op Coinbase)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Bittonic is zover ik weet Bitcoin only. Dus als je daar wil laten uitbetalen is er helaas geen andere optie mogelijk.Eriksk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:19:
Ik ben al een tijdje niet meer zo actief in de crypto markt, maar wegens trieste omstandigheden moet ik crypto laten uitbetalen. Bij Poloniex heb ik alles omgezet in BTC. Nu wil ik dit laten uitbetalen, bij bijvoorbeeld Bitonic.
Wat je wel kunt doen is via bijvoorbeeld Bitvavo, ByBit, Kraken of Coinbase laten uitbetalen.
Of zij het Tron network voor een Bitcoin transfer ondersteunen durf ik niet te zeggen... Ik zou daarvoor persoonlijk ook geen Bitcoin gebruiken, maar eerder iets als een stable zoals USDT of USDC. Deze hebben vaak meerdere netwerken om uit te kiezen bij de meeste aanbieders.
Poloniex ondersteund geen SEPA withdrawals, dus even een exchange zoeken die dat wel doet. Ik gebruik zelf (nog altijd) Bybit want het is beide kanten op instant. Je kan dan je vermogen inderdaad naar de nieuwe exchange sturen via TRON bijvoorbeeld als je dit even omzet waardoor je transactiekosten bijna nihil zijn.Eriksk schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:19:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
en mijn moonwell krijgen ze ook niet
Eens, Tron is wat dat betreft een fantastisch netwerk om te gebruiken - kost aan fees ook 1 tron. Dat is echt niks.Liberteh schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:31:
[...]
Poloniex ondersteund geen SEPA withdrawals, dus even een exchange zoeken die dat wel doet. Ik gebruik zelf (nog altijd) Bybit want het is beide kanten op instant. Je kan dan je vermogen inderdaad naar de nieuwe exchange sturen via TRON bijvoorbeeld als je dit even omzet waardoor je transactiekosten bijna nihil zijn.
XLM heb ik in het verleden ook wel gebruikt, ging ook wel goed, maar Tron is beter.
Dat is inderdaad een belangrijke reden waarom ik de `basispot´ btc - na uitbreiding - in cold storage zet en dan long term hodl. De rest voor bijvoorbeeld het herbalanceren van aandeel btc in totale beleggingen gaat via de ETF route. Het verschil in provisies tussen handelen op mijn IBKR account voor beleggingen en cryptobeurzen is enorm, ik schrok echt als instappende boomer met alleen een beleggingsaccount... Bij IBKR betaal ik vaak minder dan een dollar voor een transactie en deze loopt maar licht op met toenemende grootte. Als ik dan hier lees hoeveel er wordt gehandeld, wordt er heel wat aan fees weggepist ten koste van rendament.Rebbelx schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:51:
[...]
Niet druk maken.... als het om een significant bedrag gaat....Zijn die fees ineens niet meer iets om je niet druk over te maken
Nu heb je ook USDT over TON wat vrijwel overal compleet gratis isDon Guacamole schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:37:
[...]
Eens, Tron is wat dat betreft een fantastisch netwerk om te gebruiken - kost aan fees ook 1 tron. Dat is echt niks.
XLM heb ik in het verleden ook wel gebruikt, ging ook wel goed, maar Tron is beter.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Klopt, daarmee elimineer je ook de koerswisseling die TRX natuurlijk wel heeft als je het omzet.Liberteh schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:45:
[...]
Nu heb je ook USDT over TON wat vrijwel overal compleet gratis is![]()
Zitten er hier al mensen op de NR 1 MEMEcoin op BTC ? DOG ?
https://coinmarketcap.com.../dog-go-to-the-moon-rune/
https://coinmarketcap.com.../dog-go-to-the-moon-rune/
Vooral exchanges hanteren flinke withdrawal fees omdat ze de network fees erg hoog inzetten en daarin verwerken. Zo worden door de hoge fees withdrawals snel opgepakt door een netwerk en dat gaat de klant ten goede want die zit vaak na 15 minuten al tickets naar support te schieten met zwetende handjes.Magpie schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:40:
[...]
Dat is inderdaad een belangrijke reden waarom ik de `basispot´ btc - na uitbreiding - in cold storage zet en dan long term hodl. De rest voor bijvoorbeeld het herbalanceren van aandeel btc in totale beleggingen gaat via de ETF route. Het verschil in provisies tussen handelen op mijn IBKR account voor beleggingen en cryptobeurzen is enorm, ik schrok echt als instappende boomer met alleen een beleggingsaccount... Bij IBKR betaal ik vaak minder dan een dollar voor een transactie en deze loopt maar licht op met toenemende grootte. Als ik dan hier lees hoeveel er wordt gehandeld, wordt er heel wat aan fees weggepist ten koste van rendament.
Vooral bij de oudere tragere munten zoals Bitcoin en Ethereum zijn de fees nu eenmaal exorbitant hoog op momenten dat de halve cryptospace funds verplaatst.
Maar ook de trading fees zijn over het algemeen hoog wanneer je niet in de hogere tiers zit.
Is ook gewoon een verdienmodel, die exchanges harken echt wel een lekkere bult centen naar binnen.
Vanuit cold storage naar een exchange/fiat ramp kun je zelf een fee hoogte bepalen maar andersom niet.
Dank! Ik heb juist alles overgezet van USDT naar BTC om dat naat bitonic te krijgen en ik wilde juist geen beurs gebruiken. Het mag ook best wel iets kosten, maar niet de hoofdprijs. Ik dacht dat het een half uurtje werk was, maar dat valt nu wel tegen
Achtergrond; ik heb crypto achterhaald van een vriend die is overleden en ik handel in opdracht van de executeur om dat om te zetten naar geld en op zijn rekening te krijgen. Ik kan dus geen nieuwe accounts aanmaken en ik wil er persoonlijk (belastingdienst, etc) niets mee te maken hebben
Achtergrond; ik heb crypto achterhaald van een vriend die is overleden en ik handel in opdracht van de executeur om dat om te zetten naar geld en op zijn rekening te krijgen. Ik kan dus geen nieuwe accounts aanmaken en ik wil er persoonlijk (belastingdienst, etc) niets mee te maken hebben
70k+ misschien wel deze maand, maar 74k+ zal iets zijn voor einde jaar of begin volgend jaar.Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:35:
De afgelopen weken is de vrijdag altijd positief verlopen voor Bitcoin, als dat vandaag weer zo uitpakt dan ziet het er goed uit en kunnen we misschien wel een higher high neerzetten. 74k is waarschijnlijk wat veel gevraagd in een dagje, maar die zien we vanzelf wel weer
[Afbeelding]
/f/image/ajwGbxdpcuB7vEkAgZfwAmOa.png?f=fotoalbum_large)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!