Bij mij was hij vanochtend rond 8.00 offline, ongeveer 10 minuten lang. Daarna volledig onlineMicronikje schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 18:15:
Zijn er meer mensen waarbij de batterij offline is?
Bij nu ongeveer een uur. Kiki zegt dat er geen storingen zijn en wil dat ik de batterij opnieuw opstart.
Bij mij is het statuslampje op de batterij oranje en de lampjes van beide dongles zijn uit. De batterij heb ik opnieuw opgestart volgens de aanwijzingen van kiki. Ook nog een reserve dongle geprobeerd. Geen succes. Morgen maar een medewerker laten kijken.
Ik had ook regelmatig dat er een dongel uitviel met een paars brandend led en offline als gevolg.Micronikje schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 18:15:
Zijn er meer mensen waarbij de batterij offline is?
Bij nu ongeveer een uur. Kiki zegt dat er geen storingen zijn en wil dat ik de batterij opnieuw opstart.
Meestal ging hij na wat friemelen aan het stekkerblokje van de dongels wel weer groen branden en dan was het probleem weer even verholpen.
Er zit behoorlijk wat speling tussen de stekkertje en de stekkerblokjes, sinds ik de stekkertjes d.m.v. een paar tye-ribs onder spanning heb gezet en ze verder niet aanraak, maken ze beter contact en heb ik zelden nog een paars brandende dongel.
Vrijst. woning 1953, 3 x 25ah, 10400WP (45 panelen), van het gas af, full electric Adlar Castra 6kW, LTV wandverwarming Warp Systems gestuct met leem, Zonnestroomboiler 160 l., Zappi EV lader, Hyundai Kona Electric, Nexus 20 kWh, fan van Homewizard.