Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
Ik werd gisteren speciaal door de ACM gebeld dat zij mijn vragen hebben ontvangen, en dat het antwoord nog even op zich laat wachten. Dat is wel héél netjes, na +/-7 dagen bellen dat ze er mee bezig zijn.
Je schreef eerder dat je al anderhalf jaar geen gas meer gebruikte. Dus wel een beetje zonde dat je niet eerder gestopt bent met betalen.Darkbullet schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 07:18:
Voelt nu een beetje als newkids, vanaf nu betalen we helemaal nergens meer voor 😂
Verpest zijn/haar halfvolle glas nou niet.Truus01 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 09:53:
[...]
Je schreef eerder dat je al anderhalf jaar geen gas meer gebruikte. Dus wel een beetje zonde dat je niet eerder gestopt bent met betalen.
Klopt, was alleen niet op de hoogte van het feit dat je dit simpelweg kan stopzetten. Ik heb dit wel eens met iemand besproken en daarbij werdt dan vrij snel gezegd dat zowel meter als leiding volledig verwijderd werden en dit vond ik gezien onze nieuwe inrit en tonzon vloerisolatie niet zo handig, dus vandaar mijn afwachtende houding.Truus01 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 09:53:
[...]
Je schreef eerder dat je al anderhalf jaar geen gas meer gebruikte. Dus wel een beetje zonde dat je niet eerder gestopt bent met betalen.
Dat is voorlopig nog een brug te ver 😂😂Hippe Lip schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 08:28:
[...]
Ha! Je gaat je aansluiten bij de soevereinen?
Let op:
Ja, via mijnaansluiting.nl is het ook kostenloos, dat is niet het punt van dit topic
Ja, via mijnaansluiting.nl is het ook kostenloos, dat is niet het punt van dit topic