Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-05 22:54
Atsiz schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:04:
[...]

Dan bestel ik gewoon via OnePlus zelf wel _/-\o_

Edit: Via OnePlus heb je alleen een van 120w :o maar wel met 2 poorten. Deze is beide kanten USB-C.
Wel duurder 70 euro...

Edit 2: Geen direct order...word 1 weekje wachten :O
Je kan die ook van Realme via Amazon kopen. Werkt ook met SUPERVOOC en is dus geschikt voor OnePlus smartphones. Kost €30, maar nu staat er helaas bij dat het 6 tot 7 maanden kan duren voordat het verzonden wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:48
Weet iemand of de problemen met de notification badge counters al opgelost zijn?
Ik ben voornemens om dit toestel de bestellen maar het is wel handig om te kunnen zien hoeveel gemiste calls of whatsapp berichten je hebt gehad…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:45

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Yohost! schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:48:
Weet iemand of de problemen met de notification badge counters al opgelost zijn?
Ik ben voornemens om dit toestel de bestellen maar het is wel handig om te kunnen zien hoeveel gemiste calls of whatsapp berichten je hebt gehad…
Ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoeld, het is niet iets wat ik mis als het er niet is.
Atsiz schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:04:
[...]

Dan bestel ik gewoon via OnePlus zelf wel _/-\o_
Met mijn Ugreen 100W lader laadt ie ook behoorlijk snel, ik heb daar geen betere ervaringen mee dan de 50w (??) lader die bij mijn vorige oneplus zat.

Wel heb ik een Nilkin hoesje van Ome Ali binnengekregen, die heerst toch echt over alle andere die ik heb, compacter, houdt fijn vast, geweldig. Aanrader!

https://a.aliexpress.com/_EQnvX8z

(wel iets duurder)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Telin
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 16:20
Yohost! schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:48:
Is (nog) niet opgelost.
Als je counter kiest zie je helemaal geen notification badges meer voor 98% van de apps.
Standaard badges werken wel voor iedere app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16:00
Heeft OnePlus of Android toestellen geen iPhone Pro formaat toestellen?
Ik vind de Nord 4 wel enorm lang vergeleken met mn iPhone 14 pro.

Qua hoogte dan.

Past net in m'n broekzak...en bediening is het enige wat niet echt lukt.

Voor de rest best een leuk apart toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Atsiz schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:19:
Heeft OnePlus of Android toestellen geen iPhone Pro formaat toestellen?
Ik vind de Nord 4 wel enorm lang vergeleken met mn iPhone 14 pro.

Qua hoogte dan.

Past net in m'n broekzak...en bediening is het enige wat niet echt lukt.

Voor de rest best een leuk apart toestel.
iPhone 14 pro is heeft een 6.1" scherm en Nord 4 heeft een 6.74" scherm, daar wordt de Nord 4 dus automatisch langer door.

Heel veel Androids met een 6.1" scherm zitten rond hetzelfde formaat als een iPhone 14 Pro. Als dat formaat belangrijk voor jou is moet je dus kijken naar Androids met een 6.1" scherm en niet naar Androids met een 6.7+" scherm zoals de Nord 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16:00
Telin schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:34:
[...]

iPhone 14 pro is heeft een 6.1" scherm en Nord 4 heeft een 6.74" scherm, daar wordt de Nord 4 dus automatisch langer door.

Heel veel Androids met een 6.1" scherm zitten rond hetzelfde formaat als een iPhone 14 Pro. Als dat formaat belangrijk voor jou is moet je dus kijken naar Androids met een 6.1" scherm en niet naar Androids met een 6.7+" scherm zoals de Nord 4.
Ik zat te kijken naar alle andere OnePlus mobielen en ze waren allemaal circa 6.7 inch.

Het is misschien gewoon ff wennen. Maar de 5500 mah accu is ook lekker dankzij het formaat.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piewy
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15-05 21:17
Ja dat is vrijwel dezelfde (y)

• Grrrrrene
  • Niet online
Zijn er meer mensen met het volgende probleem? Vaak als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal en op de powerknop druk, komt de vingerafdrukscanner niet tevoorschijn. Het icoontje op het scherm verschijnt niet en ik kan mijn vinger niet scannen. Vooral heel irritant als ik in een parkeergarage wil betalen met mijn telefoon en je bent een halve minuut aan het klooien met een paar wachtende auto's achter je :(

Ik heb het idee dat er "iets" in sleep mode gaat ofzo, niet actief mag blijven in de achtergrond, maar het gebeurt ook niet iedere keer. Als ik hierop zoek, vind ik vooral oplossingen om je vingerafdrukscanner sneller te laten werken, maar die werkt snel genoeg (als de telefoon het vingerafdrukicoontje weergeeft).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Telin
Grrrrrene schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:32:
Zijn er meer mensen met het volgende probleem? Vaak als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haal en op de powerknop druk, komt de vingerafdrukscanner niet tevoorschijn. Het icoontje op het scherm verschijnt niet en ik kan mijn vinger niet scannen.
Bij mij komt het icoontje om je vinger te scannen al tevoorschijn wanneer de telefoon beweging detecteert, daarvoor hoef ik niet eerst op de powerknop te drukken.
Heb er tot nu toe niet echt naar gekeken wat voor instelling dit dan is (als er überhaupt een instelling voor is).

• Grrrrrene
  • Niet online
Telin schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:43:
[...]

Bij mij komt het icoontje om je vinger te scannen al tevoorschijn wanneer de telefoon beweging detecteert, daarvoor hoef ik niet eerst op de powerknop te drukken.
Heb er tot nu toe niet echt naar gekeken wat voor instelling dit dan is (als er überhaupt een instelling voor is).
Dat doet hij bij mij normaal ook, maar soms duurt het op een heel onhandig moment gewoon echt heel lang. Dan druk ik op de powerknop en gebeurt er nog niks. Pas als ik de powerknop ingedrukt houd en de Google assistent naar voren forceer, krijg ik ineens een vingerafdruk logootje en doet hij het.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsYugLte1NXPEDw2oSskGvIyvrM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BzbbafHij6UbSIu4TBOXUUE2.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had toch een betere batterijduur verwacht met de combi van deze soc en een grote accu.
Schijnt dat A15 verbetering brengt, is er al nieuws?
Deze gekocht in afwachting van de 13.

[ Voor 8% gewijzigd door LeStef op 02-12-2024 08:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:32
De mijne is er ook! Ik had al een OG Oneplus Nord, die was inmiddels vier jaar oud en daar wilde ik de vijf mee halen, maar die heeft het wisselen van een screenprotector niet overleefd ;(

In de tussentijd de Galaxy A53 gebruikt van mijn werk, beetje in afwachting van de Pixel 9a, maar die A53 is zo'n woestmakend slechte telefoon dat ik er helemaal klaar mee was en de Nord 4 heb besteld.

Wat een verademing O+

Vind hem erg prettig. Beetje glad maar te doen, bloedsnel en de 'feel' zit wel echt goed. Wat ik altijd er belangrijk vind maar waar in reviews weinig aandacht voor is, is de haptische feedback. Die is ook lekker strak.

Ik ga er eens lekker mee spelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Komt net weer een security update binnen rollen. Fijn natuurlijk, maar aangezien de Nord 4's in India al lang en breed op OOS15 zitten had ik iets anders verwacht toen het update schermpje tevoorschijn kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
doltishDuke schreef op maandag 16 december 2024 @ 10:13:
Komt net weer een security update binnen rollen. Fijn natuurlijk, maar aangezien de Nord 4's in India al lang en breed op OOS15 zitten had ik iets anders verwacht toen het update schermpje tevoorschijn kwam.
Want de telefoon is nu opeens compleet onbruikbaar...??
A15 komt wanneer het komt, boeit mij echt niet of dat nu volgende week is of over 2 maanden of 6 maanden. Voor dagelijks gebruik verandert er tegenwoordig heel erg weinig meer tussen verschillende android versies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doltishDuke
Telin schreef op maandag 16 december 2024 @ 16:47:
[...]

Want de telefoon is nu opeens compleet onbruikbaar...??
A15 komt wanneer het komt, boeit mij echt niet of dat nu volgende week is of over 2 maanden of 6 maanden. Voor dagelijks gebruik verandert er tegenwoordig heel erg weinig meer tussen verschillende android versies.
Waar zie je mij dat schrijven? Doe eens rustig joh :')

Ik vind dat mooi, software ontwikkelingen. Ben benieuwd wat ze met de interface hebben gedaan, hoe nieuwe functies werken en er zijn wat minor bugs waarvan ik hoop dat ze die fixen.

De telefoon werkt heerlijk, ben er enorm blij mee. Dan mag ik toch nog wel uitkijken naar een software update? Sjonge jonge zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikz.nl
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06 12:17

Erikz.nl

professioneel prutser

Sinds twee dagen eigenaar van een Nord 4. Ik ben niet heel tevreden over de camera app. Zijn er tweakers die een goede alternatieve camera app gebruiken en daar tevreden over zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingLex
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 17:19
Ik heb deze besteld (12/256GB versie) via Proximus voor €369. Wel benieuwd, voorheen iPhone en Samsungs gehad maar nu wou ik toch eens iets anders. Ik maak ook al een jaar of 2 gebruik van een galaxy watch 4 maar denk erover om die ook te vervangen door een oneplus watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Erikz.nl schreef op zondag 5 januari 2025 @ 16:50:
Sinds twee dagen eigenaar van een Nord 4. Ik ben niet heel tevreden over de camera app. Zijn er tweakers die een goede alternatieve camera app gebruiken en daar tevreden over zijn?
https://www.celsoazevedo....oogle-camera/dev-BigKaka/

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Erikz.nl schreef op zondag 5 januari 2025 @ 16:50:
"Niet tevreden over" is nogal vaag.
Wat is er niet goed aan de app en/of wat mis je eraan wat er wel/anders in een alternatief zou moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

Ik krijg net OOS15 in Oxygen Updater: CPH2663_15.0.0.401(EX01)

Maar gezien de reviews uit India durf ik het nog niet echt aan. Camera schijnt erg slecht te werken. Iemand hier al geüpdatet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Padvinder schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:03:

Maar gezien de reviews uit India durf ik het nog niet echt aan. Camera schijnt erg slecht te werken. Iemand hier al geüpdatet?
Ik denk @KingLex gezien zijn camera ervaringen. (ik ben tevreden, maar ik maak dan ook alleen maar kiekjes)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 22:02

skate master

Autodesk Educator Expert

Padvinder schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:03:

Ik ben net over, camera nog niet getest dus geen idee of deze slecht werkt.
Wel heb ik nu met deze update ineens weer de optie bellen via Wi-Fi wat eerder niet werkte in combinatie met Hollandsnieuwe.

Layout is iets gewijzigd en er zit wat meer kleur hier en daar. Verder nog niet heel schokkende wijzigingen ontdekt, vanavond maar eens kijken wat er nu daadwerkelijk gewijzigd is.

Wel een irritatie puntje ontdekt.
Als ik een app open vanuit een map op mijn start scherm en deze app vervolgens "sluit" kom in terug in de map vanwaar ik de app heb geopend in plaats van op mijn startscherm. Iemand een idee of dit een instelling kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mn vader heeft de update ook geïnstalleerd maar heeft nu in bepaalde apps dat bij wijze van spreken een klein gedeelte uit het scherm valt.

Bijv de menu knoppen die normaal onderin boven de navigatiebalk staan vallen nu in de navigatiebalk.

Heb de resolutie al eens veranderd en ook de tekst grote etc maar helpt niks.
Misschien dat de app gewoon een update moet hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 06-01-2025 19:33 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

Weet iemand of de Nord 4 iets van een desktop mode heeft (à la Samsung Dex?) Ik heb hier een USB-c > HDMI kabel van Samsung, maar er komt niets door op m'n scherm, ook niet als ik in developer options "desktop modus afdwingen" aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master

skate master

Autodesk Educator Expert

Padvinder schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 13:54:
Weet iemand of de Nord 4 iets van een desktop mode heeft (à la Samsung Dex?) Ik heb hier een USB-c > HDMI kabel van Samsung, maar er komt niets door op m'n scherm, ook niet als ik in developer options "desktop modus afdwingen" aanzet.
Ik verwacht niet dat dit gaat werken aangezien er (voor zover ik weet) een usb 2.0 type c aansluiting op zit waardoor dit niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwingoRacer
  • Laatst online: 01-04 20:15
Wat is jullie ervaring met de software van de OnePlus? Ik heb vorig jaar september een Realme 6T GT gekocht. Was daar enorm tevreden mee, totdat Realme een update uitbracht en ik nu met een telefoon zit die steeds alle notificaties "weg gooit". De meldingen verdwijnen te pas en te onpas uit de berichtenlade.
lk heb al geprobeerd contact te hebben met Realme, maar dat is een uitdaging. Ze reageren wel, maar lezen niet. Dus ben nu na 2 maanden geen steek verder. Dus ik overweeg om over te stappen naar een ander toestel. Alleen .... ik ben een beetje huiverig voor Chinese software nu :? Ik hoor graag jullie ervaring hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:20
Over notificaties gesproken: bij mij staat zowel always-on-display als wake screen when a notification is received uit. Toch krijg ik na de nieuwste update iedere keer notificaties op mijn scherm terwijl mijn telefoonscherm uit staat, en dat wil ik niet. Ik bekijk notificaties wanneer ik er zelf tijd voor neem, niet wanneer iets of iemand bepaalt dat ik naar m'n telefoon moet kijken. Volgens mij ging dit voor de laatste update gewoon goed.

Hoe zet ik dat definitief uit?

[ Voor 4% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 27-01-2025 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Bark_At_The_Cat schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:28:
Over notificaties gesproken: bij mij staat zowel always-on-display als wake screen when a notification is received uit. Toch krijg ik na de nieuwste update iedere keer notificaties op mijn scherm terwijl mijn telefoonscherm uit staat, en dat wil ik niet. Ik bekijk notificaties wanneer ik er zelf tijd voor neem, niet wanneer iets of iemand bepaalt dat ik naar m'n telefoon moet kijken. Volgens mij ging dit voor de laatste update gewoon goed.

Hoe zet ik dat definitief uit?
Je bedoelt niet toevallig "Scherm activeren wanneer er een melding wordt ontvangen"?
AOD gebruik ik niet dus daar durf ik niets over te zeggen.

ps.
Van het weekend per ongeluk OOS15 geinstalleerd.
Technisch (nog) geen problemen ondervonden. Esthetisch vind ik het niet echt een vooruitgang. De klok op het lockscreen bijvoorbeeld is nu een versie voor slechtziende geworden. De pictogrammen en tekststijl op homescreen vind ik ook maar meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:20
Telin schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:10:
[...]

Je bedoelt niet toevallig "Scherm activeren wanneer er een melding wordt ontvangen"?
AOD gebruik ik niet dus daar durf ik niets over te zeggen.

ps.
Van het weekend per ongeluk OOS15 geinstalleerd.
Technisch (nog) geen problemen ondervonden. Esthetisch vind ik het niet echt een vooruitgang. De klok op het lockscreen bijvoorbeeld is nu een versie voor slechtziende geworden. De pictogrammen en tekststijl op homescreen vind ik ook maar meh.
Dat is inderdaad wake screen when a notification is received (heb 'm even op het Nederlands gezet) en dat staat bij mij uit. Ik ben zo iemand die zijn telefoon ergens rond 2010 op stil heeft gezet en nooit meer er vanaf heeft gehaald. Ik wil 0.0 notificaties/ledjes/lampjes zien, tenzij ik in de notification drawer kijk.

Ik zit nu dus ook op 15, maar ben ook nog niet tevreden. Sowieso vanwege de notificaties, maar ook zeker vanwege de lettergrootte die je met je ogen dicht nog kan zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 27-01-2025 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dtrierum
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 20-06 13:09
Hij staat bij mij op de pricewatch en ik zie een vrij scherpe deal bij mediamarkt eur 329 voor de 12/256 of eur 354 voor de 16/512

Die 25 euro er maar bijschuiven denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Dtrierum schreef op maandag 27 januari 2025 @ 23:50:
Hij staat bij mij op de pricewatch en ik zie een vrij scherpe deal bij mediamarkt eur 329 voor de 12/256 of eur 354 voor de 16/512

Die 25 euro er maar bijschuiven denk ik?
Als je dit toestel wilt kopen, en je kan die 25 extra besteden, en je wil er ook die 5,5 jaar die hij nog aan support krijgt mee doen, en je maakt veel foto's en synct playlists (Netflix, Spotify, Deezer etc) dan is 512 wel verstandig denk ik.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:49
TwingoRacer schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:55:
Wat is jullie ervaring met de software van de OnePlus? Ik heb vorig jaar september een Realme 6T GT gekocht. Was daar enorm tevreden mee, totdat Realme een update uitbracht en ik nu met een telefoon zit die steeds alle notificaties "weg gooit". De meldingen verdwijnen te pas en te onpas uit de berichtenlade.
lk heb al geprobeerd contact te hebben met Realme, maar dat is een uitdaging. Ze reageren wel, maar lezen niet. Dus ben nu na 2 maanden geen steek verder. Dus ik overweeg om over te stappen naar een ander toestel. Alleen .... ik ben een beetje huiverig voor Chinese software nu :? Ik hoor graag jullie ervaring hiermee
Ik heb bij OnePlus nog nooit meegemaakt dat de notificaties zomaar verdwenen waren dus wat dat betreft zit je wel goed.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwingoRacer
  • Laatst online: 01-04 20:15
Bull schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:12:
[...]

Ik heb bij OnePlus nog nooit meegemaakt dat de notificaties zomaar verdwenen waren dus wat dat betreft zit je wel goed.
En qua andere soorten bugs bij updates? Nog soort van 'ok'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
TwingoRacer schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:33:
[...]

En qua andere soorten bugs bij updates? Nog soort van 'ok'?
Ik heb sinds versie 15 niks te klagen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50
OOS 15 werkt prima. Geen bugs, thans niet dat ik ze heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiran
  • Laatst online: 17-06 20:58
Same here, OOS15 werkt hier al een paar weken vlekkenloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat vinden jullie van de camera van dit toestel? Ik ben in de markt voor een midrange en de Nord 4 komt vaak naar voren. Ik ben benieuwd of jullie vòòr jullie Nord4 een flahship toestel hadden ter vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Camera is niet de beste maar voor mij persoonlijk meer dan voldoende. 95% van de plaatjes die ik schiet zijn toch voor wat te delen op Whatsapp o.i.d. en dan is de kwaliteit voldoende/goed.
Voor het pixel hunten of als het mooie foto's moeten zijn om te bewaren haal ik nog steeds mijn DSLR van stal, daar kan ook een flagship telefoon van >€2000 niet aan tippen.

Hiervoor heb ik een Samsung S10 gehad en daarvoor een iPhone XS Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb28
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-01 14:10
100 W laders voor de oneplus nord 4 veel uitverkocht?

Kan iemand mij de beste lader aanraden voor de oneplus nord 4 en waar zijn deze te verkrijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skate master

skate master

Autodesk Educator Expert

mb28 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 06:56:
100 W laders voor de oneplus nord 4 veel uitverkocht?

Kan iemand mij de beste lader aanraden voor de oneplus nord 4 en waar zijn deze te verkrijgen?
Deze heb ik en doet t uitstekend.
https://www.belsimpel.nl/...-usb-a-snellader-100w-wit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keiran
Ik heb de originele lader van OP bij de telefoon besteld en die is echt top. Beetje groot, maar wel een USB-A en C aansluiting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsLuke
€50 voor een lader...als ik erover nadenk is het eigenlijk best veel geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• itsmeallright
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Of je koopt voor €30 een 120W realme lader op Amazon, is een goed merk en ook supervooc...

[ Voor 13% gewijzigd door itsmeallright op 01-02-2025 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThijsLuke
Zelf heb ik de ACOCOBUY 100 W Supervooc oplader gekocht bij Amazone. Heel degelijk en doet wat die moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:51
Je kunt ze ook bij Ali X bestellen mocht je dat geen probleem vinden voor 15 euro, ik heb verschillende originele van OP zelf en nu ook 160W supervooc van Ali voor mijn Nord 4, hebben beide op het oog dezelfde werking,uiterlijk en snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsmeallright
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Ik weet wel dat al dat spul uit China komt, maar heb persoonlijk toch liever een "echt merk", en realme komt ook uit de BBK stal... wel zo veilig...
Er staat trouwens bij die ACOCOBUY een beoordeling bij dat de telefoon wel 100W aangeeft maar in werkelijkheid geladen wordt met 30W...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o-1WpS21P9JO9wFi5D_vMadZV9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VhtbtHUekoZFisTWhuOjrfpZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door itsmeallright op 31-01-2025 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanpaulh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-06 07:26
itsmeallright schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:34:
Ik weet wel dat al dat spul uit China komt, maar heb persoonlijk toch liever een "echt merk", en realme komt ook uit de BBK stal... wel zo veilig...
Er staat trouwens bij die ACOCOBUY een beoordeling bij dat de telefoon wel 100W aangeeft maar in werkelijkheid geladen wordt met 30W...

[Afbeelding]
Exact! Ik heb deze ook gekocht bij Amazon. En bij de verkoper aangegeven dat het een 30W lader is, geen 100W.

De volgende dag had ik mijn volledige aankoopbedrag teruggestort gekregen.
Prima lader dus voor dat geld :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keiran
Ik zie hier mensen die het over goedkoop spul hebben, maar persoonlijk koop ik liever originele laders en helemaal niet van die rommel uit China. Ik probeer zuinig te zijn op mijn telefoon(s), dus dan ga ik voor wat meer zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanpaulh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-06 07:26
Heeft iemand ervaring met de af-fabriek screenprotector die er op zit?
Die van mij krast al vrij vlot terwijl ik er toch altijd voorzichtig mee omga.

Is de standaard protector makkelijk los te trekken en te vervangen door een andere/betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master

skate master

Autodesk Educator Expert

jeanpaulh schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:14:

Is de standaard protector makkelijk los te trekken en te vervangen door een andere/betere?
Heb hier de originele protector er nog op zitten.
Geen last van krassen, blijft prima zitten.
Heb geen idee of deze eenvoudig te vervangen is, maar dat lijkt me wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Telin
jeanpaulh schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:14:

Heb de fabriek screenprotector er nog opzitten.
Ik heb ook de officiële OnePlus tempered glass screen protector nog in de la liggen. Vooralsnog geen reden gehad om de fabriek screenprotector te vervangen. Zitten twee kleine krasjes aan de bovenkant maar stoort mij voor de rest niet.

Over het algemeen zijn (fabriek) screenprotectors er makkelijk te verwijderen, zie geen reden om aan te nemen dat dit voor de Nord 4 anders zou zijn.

Persoonlijk vind ik het plaatsen van een screenprotector altijd een stress momentje. :o
Als er ook maar een stofdeeltje onder zit of niet perfect recht zit is wat mij betreft de plaatsing al mislukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doltishDuke
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 22:30:
Wat vinden jullie van de camera van dit toestel? Ik ben in de markt voor een midrange en de Nord 4 komt vaak naar voren. Ik ben benieuwd of jullie vòòr jullie Nord4 een flahship toestel hadden ter vergelijking.
Het is wel de reden dat ik de aankondiging van de 13T/mini wel in de gaten zit te houden. De camera is slechter dan van mijn OG Nord, inmiddels 4 jaar oud en ook toen natuurlijk geen flagship.

Overdag prima, al kun je natuurlijk niet echt zoomen. Maar het hoeft maar een klein beetje te schemeren en het gaat heel erg hard bergafwaarts.

En closeup fotograferen zit er niet echt in. Ik loop hier tegenaan in een wat specifieke usecase: ik heb een piercing in m'n oor en maak daar foto's van om het helingsproces in de gaten te kunnen houden. Dat is hooguit buiten in fel zonlicht te doen. Moet ook op minstens een centimeter of 30 afstand anders stelt ie niet goed scherp.

Ik vind ze echt ondermaats. Tevens wel ook echt het enige nadeel aan deze telefoon wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrike
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21-06 21:32
Komend van een s20fe is het toestel een verademing. Performance is snappy en over opslagruimte hoef ik me geen zorgen te maken. Maar och, wat is die camera een teleurstelling. Dat valt wel mee, dacht ik eerst. Maar het is toch echt een monsterlijke aanfluiting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Een misser van jewelste in dit prettige toestel is het ontbreken van ondersteuning voor esims. Weet ik sinds dat ik in een land ben geweest wat niet in mijn abo valt. 🙄

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 16:23
Vandaag mijn Nord4 binnengekregen.
Kleine teleurstelling dat er geen Siliconen case meer is meegeleverd daar ik deze wel in diverse unboxing videos heb gezien.

Iemand enig idee of de originele ook los verkocht wordt? Heb voor mijn 8T ook diverse aftermarket siliconen hoesjes geprobeerd ter vervanging van de originele maar die passen allemaal net niet zo lekker ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
JayZeeTie schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:49:
Kleine teleurstelling dat er geen Siliconen case meer is meegeleverd daar ik deze wel in diverse unboxing videos heb gezien.

Iemand enig idee of de originele ook los verkocht wordt? Heb voor mijn 8T ook diverse aftermarket siliconen hoesjes geprobeerd ter vervanging van de originele maar die passen allemaal net niet zo lekker ....
Zover ik weet wordt alleen de Sandstone bumper case en de Aramid fiber case first party aftermarket verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master

skate master

Autodesk Educator Expert

JayZeeTie schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:49:

Ik heb zelf een aftermarket hoesje, bevalt mij prima. Dunne randen en prettig in de hand.
https://www.gsm-hoesjes.n...-nord-4-hoesje-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Ik gebruik nu de Aramid fiber case.
Is wel ok maar moet wel bedenken deze (zeer) ruime uitsparingen heeft aan alle kanten (boven en onder eigenlijk alleen maar de hoeken beschermd) en daarmee dus naar mijn mening meer een backcover is dan een echte case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mijn ma gebruikt gewoon een doorzichtig hoesje van Ali, werkt prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb een Nilkin van Ali, had mijn vorige en vorige en vorige en vorige (etc) ook.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrike
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21-06 21:32
Chrike schreef op maandag 17 februari 2025 @ 23:12:
Komend van een s20fe is het toestel een verademing. Performance is snappy en over opslagruimte hoef ik me geen zorgen te maken. Maar och, wat is die camera een teleurstelling. Dat valt wel mee, dacht ik eerst. Maar het is toch echt een monsterlijke aanfluiting.
Nog even een toevoeging op mijn comment omdat ik toch nog een belletje kreeg op deze post. Na wat wikken en wegen heb ik besloten om het toestel te retourneren. In eerste instantie verwachtte ik niet dat die camera zo'n dealbreker zou zijn, maar ik kon er echt niet overheen. Dat, en het sausje wat over Android zit zijn uiteindelijk de redenen geweest voor vertrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Anonymoussaurus schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:51:
Mijn ma gebruikt gewoon een doorzichtig hoesje van Ali, werkt prima.
Als het goed gaat heel mooi!
Mijn ervaring met dat soort hoesjes is echter dat deze vaak na 6 maanden meer geel dan doorzichtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 16:23
Het valt mij op dat in de volle zon, met de brightness helemaal open dat het scherm om de zoveel seconden donkerder en weer lichter wordt.
Met mijn oude 8T ervaarde ik dit ook.

Iemand enig idee waar dit vandaan komt?
Als ik Google kom ik uit op DC-Dimmimg maar kan daar verder geen instel optie voor vinden

Hz of scherm resolutie veranderen maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskepatrick
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:27
Vandaag gezien dat de OnePlus Nord 4, 16GB ram, 512GB opslag Zwart al " nooit meer leverbaar is" Toestel nog geen jaar oud? Twijfel sterk om dit aan te kopen, deze week. Wat zit er hier achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

joskepatrick schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:37:
Vandaag gezien dat de OnePlus Nord 4, 16GB ram, 512GB opslag Zwart al " nooit meer leverbaar is" Toestel nog geen jaar oud? Twijfel sterk om dit aan te kopen, deze week. Wat zit er hier achter?
De leverancier waar je kijkt verkoopt hem niet meer omdat ze bonje met Oneplus hebben. (ofzo)

Hier is hij gewoon te bestellen:
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-nord-4

Ik zou hem niet meer kopen nu (al ben ik een heeeel tevreden gebruiker), er zijn al zoveel nieuwere devices..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskepatrick
Bedankt voor de link, maar staat daar natuurlijk 60 euro duurder. Wat bedoel je met "bonje met Oneplus hebben "? Winkel is Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

joskepatrick schreef op donderdag 10 april 2025 @ 18:12:
Bedankt voor de link, maar staat daar natuurlijk 60 euro duurder. Wat bedoel je met "bonje met Oneplus hebben "? Winkel is Coolblue.
‘Wij van oneplus vinden het niet leuk dat je het voor 60 euro minder verkoopt en gaan deze niet meer aan jullie leveren!’ ‘Ok!’

Das bonje, ruzie, meningsverschil of onmin.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joskepatrick
Oké, dat is een andere zaak natuurlijk.
Ik dacht dat het aan het toestel zelf lag (bv productieprobleem), waarom ze deze "nooit meer leveren " Dus kan ik deze nu met goede gemoedsrust aankopen toch ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Telin
In de Pricewatch is die nog bij meerdere winkels direct leverbaar.
Zie (nog) geen reden om dit toestel niet te kopen, hetzij bij een wederverkoper of direct bij OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-06 19:59
Als ik de systeemtaal op de Nord 4 wijzig naar Engels kan ik kiezen tussen Roboto, One Sans en OnePlus Sans fonts. Maar zodra ik de taal verander naar Nederlands is alleen Roboto beschikbaar. Is er iemand bekend met een fix voor dit probleem?

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Angelo2510 schreef op zondag 20 april 2025 @ 10:53:
Als ik de systeemtaal op de Nord 4 wijzig naar Engels kan ik kiezen tussen Roboto, One Sans en OnePlus Sans fonts. Maar zodra ik de taal verander naar Nederlands is alleen Roboto beschikbaar. Is er iemand bekend met een fix voor dit probleem?
Daar is naar mijn weten geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Gisteren viel mij op dat er nu toch een behoorlijke kras in de screenprotector zit, links iets uit het midden. Geen idee hoe die ontstaan is maar zit er wel.

Van het weekend dan toch maar een stress momentje inplannen en de tempered glass screenprotector uit de la halen en die erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Telin schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:01:
Gisteren viel mij op dat er nu toch een behoorlijke kras in de screenprotector zit, links iets uit het midden. Geen idee hoe die ontstaan is maar zit er wel.

Van het weekend dan toch maar een stress momentje inplannen en de tempered glass screenprotector uit de la halen en die erop te zetten.
Op 1 of andere manier is de protector die er standaard op zat gaan schuiven op mijn toestel - ik moet hetzelfde doen. Mijn resultaten zijn .. matig, ik heb er altijd wel een flufje onder helaas.

Gisteren nog weer een update. "Maakt het systeem stabieler."

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
pjottum schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:08:
[...]
Vanochtend de update geïnstalleerd, merk (vooralsnog) 0.0 verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlexZa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:49
pjottum schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:08:
[...]

Op 1 of andere manier is de protector die er standaard op zat gaan schuiven op mijn toestel - ik moet hetzelfde doen. Mijn resultaten zijn .. matig, ik heb er altijd wel een flufje onder helaas.

Hier sinds vorige week de "fabrieks-protector" vervangen. Nu de protector van OnePlus er op (had ik erbij besteld int begin), apart systeem waarmee je hem erop plakt, maar wel helemaal recht, en belangrijker: zonder stofjes eronder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Telin
Nou ik heb het geprobeerd en... compleet gefaald.

Screenprotector zit er recht op
Screenprotector zit er op zonder stof onder de protector

Tot zover goed, maar voor wat voor reden dan ook wil de bijna complete lange rechterzijde niet hechten :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FbOHM6sgWVsf2BQsYqy6s6by90E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q8EiQkaOCsMxJKmrSZYYvieE.jpg?f=fotoalbum_large

Dus wat mij betreft een complete faal -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Van mijn collega een officiële OnePlus screenprotector gekregen omdat die er toch niets mee deed...
Vanmiddag erop gezet en... nog erger dan de eerste :|
Nu niet alleen aan de rechter lange zijde waar de protector niet wil hechten maar ook de hoek rechtsonder en een stukje aan de rechteronderkant.

Ben bang dat de conclusie wordt dat ik maar moet leven met een telefoon zonder screenprotector erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Mijn vrouw gebruikt nu bijna een jaar met veel tevredenheid de OnePlus Nord 3 en ik zag gisteren dat er al een OnePlus Nord 4 uit is, direct op mijn wensenlijst gezet voor als mijn huidige telefoon (Realme GT Neo 3T) het begeeft. Want die Nord 3 van mijn vrouw is echt ontzettend snel en fijn om te bedienen dus de opvolger moet dan haast nog beter zijn.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:15
ik zou je wensenlijstje voorzien van de Nord 5, verwachting is juni, dat is over een week of 6-8 :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

G_Dragon schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:33:
Mijn vrouw gebruikt nu bijna een jaar met veel tevredenheid de OnePlus Nord 3 en ik zag gisteren dat er al een OnePlus Nord 4 uit is, direct op mijn wensenlijst gezet voor als mijn huidige telefoon (Realme GT Neo 3T) het begeeft. Want die Nord 3 van mijn vrouw is echt ontzettend snel en fijn om te bedienen dus de opvolger moet dan haast nog beter zijn.
Klopt, maar de Nord 5 zit zoals @Bockelaar schrijft in de pijplijn, zou ik even op wachten.. Aan de andere kant is de 4 dan waarschijnlijk meteeen goedkoper, dus..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:27

Detmer

Professioneel prutser

Iedere tempered glass screenprotector verschuift op den duur naar rechts, tot op het punt dat het hoesje de screenprotector tegenhoud. Ik heb nu de originele in gebruik en die doet dat ook :( . Iemand nog een goede aanrader?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

pjottum schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:43:
[...]

Klopt, maar de Nord 5 zit zoals @Bockelaar schrijft in de pijplijn, zou ik even op wachten.. Aan de andere kant is de 4 dan waarschijnlijk meteeen goedkoper, dus..
Maak het nou niet nog moeilijker haha :P
Wel hele goede punten, mijn huidige telefoon uit 2022 werkt momenteel nog wel naar behoren maar het is nooit verkeerd om alvast rond te kijken. Is er al bekend wanneer ze de Nord 5 uit willen brengen? Hoop wel dat ze vasthouden aan die 16GB ram :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Detmer schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:47:
Iedere tempered glass screenprotector verschuift op den duur naar rechts, tot op het punt dat het hoesje de screenprotector tegenhoud. Ik heb nu de originele in gebruik en die doet dat ook :( . Iemand nog een goede aanrader?
Heb ik ook, maar goed, nu na een jaar ..

Ik ben nu toe aan het vervangen van de originele, ik gebruik al jaren de brotect airglass dinges van protectionfilms24 - let op: er is altijd een kortingsbon ergens te vinden.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:15
Nord 2: beschikbaar vanaf 2 augustus
Nord 3: beschikbaar vanaf 6 juli
Nord 4: beschikbaar vanaf 18 juli

Zeg jij het maar :P

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M5J-C_aazL6jbX7Ar6JjfEB7BGE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhchH9PVuK0WvQnBWspuKot2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zeYFbTUh2zRRCZgAjwG4v76kTIs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/llSHaTDgHn8H7LQ6NJ5Jt5iI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7qXCzsGJ_yOtiStc-m3v-wVmNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MM9wNEKmlOXUPez1cJrqJKXP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoSrUV7LZxgwL7UKTRo1e97ADpA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8jOMZ7CHbHSYIDOpbrIyA1Eu.jpg?f=fotoalbum_large

De OnePlus Nord 5 is zojuist aangekondigd met een releasedatum van 8 juli.

Er lijkt met name in te worden gezet op gaming, vandaar ook de rappe soc. Dit zal de prijs hoogstwaarschijnlijk geen goed gaan doen maar het is nog even afwachten.

Daarnaast komt er op dezelfde datum ook een OnePlus Nord CE5 uit.

Oh ja, ook de OnePlus Buds 4 komt eraan.

[ Voor 5% gewijzigd door Bull op 16-06-2025 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Ik zou het jammer vinden als deze gaming hype ten kosten gaat van de rest van de specificaties en met name de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Telin schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:10:
Ik zou het jammer vinden als deze gaming hype ten kosten gaat van de rest van de specificaties en met name de prijs.
Nou ja, even geen AI is ook wel eens prettig.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Telin
De reden voor mij om toen de tijd voor de Nord 4 te kiezen was een prijs en de hoeveelheid telefoon die je daarvoor krijgt. Voor die prijs kan/kon ik de mindere camera wel door de vingers zien.
Als de nieuwe Nord 5 wel flink duurder wordt door de SOC bump maar de rest, zoals camera, blijven achter wordt het mijns inziens lastiger om die slechtere camera te blijven verantwoorden.
Daarnaast zou de Nord 5 dan ook duidelijk in het vaarwater komen van andere modellen als die door de SOC bump duurder wordt.

Hele AI in de huidige staat interesseert mijn geen bal. Mogen ze van mij er compleet uitlaten. Gaat nooit gebeuren natuurlijk omdat AI tegenwoordig het toverwoord is waardoor alles maar duurder kan/mag worden.

Meer on topic:
Ik kan niet vinden of er op de Nord 4 ook mogelijkheden zijn om in te stellen of een BT apparaat wel al dan niet automatisch verbindt.
Ik heb nu mijn soundbar en buds via BT gekoppeld aan de Nord 4. Als ik nu in de woonkamer ben en BT aanzet op mijn telefoon gaat die automatisch verbinden met mijn soundbar. Dit wil ik niet, ik wil (alleen) verbinden met mijn buds. Kan je ergens instellen dat ik zelf bepaal met wat de telefoon wel al dan niet automatisch verbindt?

Bij Samsung telefoons kan je bij BT-opties per apparaat aanvinken of die automatisch verbindt of niet, deze optie mis ik op de Nord 4.
Enige wat ik nu kan doen om dit te voorkomen is de koppeling met mijn soundbar verwijderen... maar dan moet ik iedere keer als ik mijn soundbar wel wil gebruiken eerst weer handmatig koppelen, niet echt gebruiksvriendelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Telin op 16-06-2025 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Het gaat trouwens om de Buds 4, niet de Buds 5. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Bull schreef op maandag 16 juni 2025 @ 13:31:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De OnePlus Nord 5 is zojuist aangekondigd met een releasedatum van 8 juli.

Er lijkt met name in te worden gezet op gaming, vandaar ook de rappe soc. Dit zal de prijs hoogstwaarschijnlijk geen goed gaan doen maar het is nog even afwachten.

Daarnaast komt er op dezelfde datum ook een OnePlus Nord CE5 uit.

Oh ja, ook de OnePlus Buds 5 komt eraan.
Oeh nu hopen op een mooie prijs, ben nog wel benieuwd of er weer 16gb Ram in word gegooid. Merk bij de telefoon van mijn vrouw dat het daardoor wel heel soepel werkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Anonymoussaurus schreef op maandag 16 juni 2025 @ 14:35:
Het gaat trouwens om de Buds 4, niet de Buds 5. ;)
He jammer, ik zat zo mooi in de 5 flow. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 12:13
pjottum schreef op donderdag 10 april 2025 @ 18:01:
[...]

Ik zou hem niet meer kopen nu (al ben ik een heeeel tevreden gebruiker), er zijn al zoveel nieuwere devices..
Welke nieuwere devices zijn concurrenten voor deze Nord 4?

Was eigenlijk klaar om voor deze te gaan maar toch enkele dingen die me tegenhouden:
- Geen wireless charge
- Geen esim
- Matige camera volgens sommige reacties hier
- Aankondiging Nord 5 (wrs beter, maar prijs?) en daardoor waarschijnlijk (?) prijsdaling Nord 4
- Aankondiging Amazon Prime days

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskepatrick
Ik wacht nu ook eindelijk op een spoedige prijsdalingen van de Nord 4 via pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superjef
joskepatrick schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 20:14:
Ik wacht nu ook eindelijk op een spoedige prijsdalingen van de Nord 4 via pricewatch
Hoe laag hoop je dat de prijzen gaan dalen? De 16-512GB staat nu op Bol voor 409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o.dam
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-06 11:11
Superjef schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:44:
[...]

Hoe laag hoop je dat de prijzen gaan dalen? De 16-512GB staat nu op Bol voor 409
Is nu voor €285,- te krijgen via Ali levering vanuit Spanje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superjef
o.dam schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 21:57:
[...]

Is nu voor €285,- te krijgen via Ali levering vanuit Spanje
Dat is de 256GB versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik ben nog steeds blij met het toestel en hoop dat ie nog jaren mee kan.

Foto’s zijn best prima, kan altijd beter maar daar heb ik een camera voor. Als,kiekofoon is het als gezegd best prima.

eSIM vind ik jammer, maar goed, misschien is dat een premium feature geworden….

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o.dam
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-06 11:11
Ohh ja ik zie het nu ook, alsnog mooie prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
Superjef schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:00:
[...]
- Matige camera volgens sommige reacties hier
In normale/ideale omstandigheden is de camera gewoon goed. Wanneer het wat matiger wordt is wanneer de (licht)omstandigheden minder ideaal zijn. Is de camera dan gelijk matig of slecht? Dit hangt vooral af van de usecase denk ik.

Ik schiet af en toe een plaatje dat wordt gedeeld in de chatgroep en heeel af en toe op social media.
Dan is zelfs de "matige" camera van de Nord 4 meer dan afdoende, niemand gaat het verschil merken/zien in de chatgroep van een plaatje geschoten met de Nord 4 of de beste (en duurste) flagship telefoon van dit moment.

Als je echt gaat pixel hunten dan zal zelfs de duurste flagship telefoon van dit moment nog door de mand vallen met oneffenheden enz.

Persoonlijk gebruik ik nog steeds een DSLR als ik echte foto's wil maken tijdens/voor bijzondere momenten die ik later nog terug wil kijken. Een degelijke DSLR maakt nog steeds vele malen betere foto's dan een flagship telefoon die 3x zoveel kost.
Pagina: 1 2 3 Laatste