Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taipau666
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:26
Telin schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:48:
[...]

:?
Als ik em aan de lader hang komt er even dat splash cirkeltje in beeld die het batterijpercentage aangeeft en daarna gaat het scherm helemaal op zwart/uit en blijft uit ook wanneer het laden klaar is en de batterij vol is.

Maar goed ook want mijn Nord ligt op mijn nachtkastje naast mij omdat ik deze als wekker gebruik. Uit moet dan ook uit zijn en geen gedoe :)
Hier hetzelfde behalve dan dat ik wel met een lichtgevend scherm zit kennelijk. Ik snap ook niet waarom je uberhaupt zou willen dat je scherm aanstaat tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-09 08:17
Taipau666 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:12:
[...]

Hier hetzelfde behalve dan dat ik wel met een lichtgevend scherm zit kennelijk. Ik snap ook niet waarom je uberhaupt zou willen dat je scherm aanstaat tijdens het laden.
Ik heb tijdens de lunch nog eens door de instellingen zitten bladeren maar ik kan eigenlijk geen enkele optie vinden die hier mee te maken heeft.

Aangezien dit niet de normale werking is zou je denken dater ergens een hiccup is ontstaan. Telefoon helemaal opnieuw opstarten zal je vast al wel geprobeerd hebben denk ik... Software opnieuw installeren en/of reset naar fabrieksinstellingen is misschien wel weer heel erg drastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:59

skate master

Autodesk Educator Expert

Taipau666 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:12:
[...]

Ik denk dat je dit moet zoeken onder de AOD Always On Display instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taipau666
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:26
Naar mijn beste weten staan mijn AOD instellingen uit.

Maar ik heb het probleem weten te recreeeren. Dat is altijd een goede stap.

Het gebeurt wanneer de telefoon aan de oplader hangt en ik krijg een notificatie.
eerst doet hij normaal hij licht even op. Laat het bericht zien. en gaat weer uit.
Om vervolgens dat disco scherm te laten zien wat pas uit gaat als je hem weer locked met de power knop.

[ Voor 3% gewijzigd door Taipau666 op 12-08-2025 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-09 08:17
Taipau666 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:23:

Het gebeurt wanneer de telefoon aan de oplader hangt en ik krijg een notificatie.
eerst doet hij normaal hij licht even op. Laat het bericht zien. en gaat weer uit.
Om vervolgens dat disco scherm te laten zien wat pas uit gaat als je hem weer locked met de power knop.
Ik heb AOD (ook) uitstaan.

Ik heb dit probleem geprobeerd te recreëren maar mij lukt het niet.
Mijn telefoon hangt aan de lader en scherm is zwart/uit. Ik krijg een notificatie en daardoor licht het scherm op om deze weer te geven. Na een paar seconde gaat het scherm weer op zwart/uit.
Dit lijkt mij de verwachte en gewenste werking.

Is het met alle notificaties of alleen bij een bepaalde notificties en/of notificaties van een bepaalde app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 10:42
Taipau666 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:23:

Er zijn best wel wat cases te vinden op het web, als je met je screenshot zoekt en "oneplus issue" typt bv. Ik kom oa hier uit https://www.reddit.com/r/...bow_colors_when_charging/
Het lijkt een oudere Android feature te zijn die aan staat, maar niet in de huidige menu's meer is terug te vinden. Je zult dus wat dieper moeten graven in het systeem.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste