Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

[OnePlus Nord 5] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQ-F5_FEPLZOXNH6RBoOn6-vdU0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DWRO94n7H93i4URNnbRHhKTs.jpg?f=user_large

De OnePlus Nord 5 wordt voorzien van een 6,83"-amoledscherm met een resolutie van 2800x1272 pixels en een refreshrate van 144Hz. Het is daarmee het eerste OnePlus-toestel met die refreshrate; voorgaande Nord-toestellen en de OnePlus 13 bieden 120Hz-schermen. Volgens het bedrijf haalt de display maximale helderheden tot 1400cd/m² op het hele scherm en kan hij de volledige DCI-P3-kleurruimte weergeven.

De Nord 5 krijgt daarnaast een Qualcomm Snapdragon 8S Gen 3-soc van vorig jaar. De soc beschikt daarmee over een Cortex-X4-core op 3,0GHz, die wordt bijgestaan door vier A720-kernen op 2,8GHz en drie A520-cores op 2,0GHz. Het toestel wordt daarnaast geleverd in twee varianten: een met 8GB ram en 256GB opslag en een met 12GB ram en 512GB opslag.

Verder krijgt de telefoon een 5200mAh-accu, die opgeladen kan worden met maximaal 80W. Aan de achterkant van het toestel zit een primaire 50-megapixelcamera en een ultragroothoekcamera van 8 megapixel. De selfiecamera aan de voorkant van het toestel krijgt een 50-megapixelsensor. De Nord 5 met 8GB ram en 256GB opslag komt beschikbaar vanaf 449 euro, terwijl de 12GB-variant met 512GB opslag 549 euro gaat kosten. De telefoons kunnen al besteld worden en worden volgens de OnePlus-website vanaf volgende week geleverd.

Terug naar Inhoudsopgave

https://www.gsmarena.com/oneplus_nord_5_5g-13992.php

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.012-07-2025Topic aangemaaktAnonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
To-do: accessoire en leveringen topic (?).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jur gen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:12
Ik heb sinds 2 dagen mijn nieuwe Nord 5 met 12Gb RAM en 512Gb opslag. Fijn toestel, ligt fijn in de hand, maakt prima foto's en is qua performance een meer dan prima toestel voor mij (ben absoluut geen gamer). Na alles te hebben ingesteld, merk ik nu dat als mensen mij bellen, zij direct in mijn voicemail belanden. Na het activeren en deactiveren van de vliegtuigstand, gaat ie daarna wel weer over, maar enkele minuten later is het probleem weer terug. Ik merkte het ook al met het instellen van apps en accounts waarbij ik geen direct sms ontving met een twee-traps beveiliging. Ook hier gold dat als ik de vliegtuigstand aan en uit zette, ik kort even netwerk verbinding leek te hebben en kort daarna niet meer. Uitbellen gaat wel altijd goed, dat is het vreemde. Ik ga nog wat verschillende voorkeursnetwerken proberen, maar als iemand met een nieuwe Nord 5 ditzelfde ervaart, dan verneem ik dat graag.

Verder iedereen veel plezier met zijn/haar nieuwe toestel.

Polestar 2 | OnePlus Nord 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:19
nee, maar ik word ook nauwelijks gebeld :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...