rene037 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 22:19:
Ik heb hetzelfde bandje, en heb nog niets van zichtbare schade. Ik heb hem bij de introductie gekocht en het andere bandje dat ik er oen bij kreeg nog nooit gebruikt. Ook draag ik hem dag en nacht, overdag even af voor het opladen.
Ik ben met je eens dat de bandjes bij Samsung aardig aan de prijs zijn, maar dat je rechtsbijstand voor zo'n bedrag niet zoveel dal doen denk ik. Of zegt 'Zullen we u € 20 vergoeden?' één briefje sturen is voor hun duurder en de kans op winst minimaal.
Dat laatste haha. Achmea is vrij simpel met dit soort dingen en kopen tot een bepaald bedrag (in de tijd dat ik er zelf nog werkte rond de 1250 euro) standaard alles af. Dan moet je alleen een brief ondertekenen dat je afstand doet van de kwestie en niet alsnog verhaal gaat proberen te halen. Achmea doet bij de meeste zaken vervolgens niets (je moet wel de juiste informatie aanleveren natuurlijk om te bewijzen dat je daadwerkelijk iets gekocht en in je bezit hebt en het product daadwerkelijk defect is). Dan doen ze steekproeven om bepaalde zaken te controleren. In zo'n geval als dit gaan ze uiteraard niets ondernemen naar Samsung. (Tenzij het heel vaak zou gebeuren)
Enige wat ik nu zie is dat het bandje voor een veel lager bedrag op de factuur staat haha (€ 23,77 incl btw) Dus ik betwijfel het indienen nu nog meer.
Heb van het merk Strap-It een nieuwe besteld overigens. Voor nu alleen een siliconen bandje, binnenkort ook een leren bandje uitzoeken.
[Edit]
En die zoek ik wel op AliExpress uit, waar het bandje wat ik heb uitgezocht ook gewoon vandaan komt haha. Die foto functie is wel echt heel handig.
[
Voor 5% gewijzigd door
sn0x0r op 19-06-2025 09:02
]