Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
42dpi schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:41:
Geen idee hoe het komt afgelopen dan spring aod in eens aan zonder dat ik het bewust heb aangezet nu al twee keer gebeurd (heb aod sowieso altijd bewust uit) en ging de watch vrij rap door de accu heen.

Het standaard bandje valt mij ook "vies" tegen niet meer weg te krijgen op de randen qua smerigheid en ik zit absoluut niet de hele dag ik kolen te graven en wissel regelmatig van bandje.

Op de ronding is geen shaduw dat is gewoon donker laagje en dat voor bandjes die ze verkopen voor veel geld ( zit er dan standaard bij ) maar valt me erg tegen qua kwaliteit.
[Afbeelding]
met een gummetje wil dat er nog wel eens af te krijgen zijn. zachte gum, voor potlood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:29
ParaWM schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:14:
[...]

Ja dat zijn ze. Heb op alie 6 bandjes besteld maanden terug en wissel elke paar dagen van kleur voor de fun. Paar euro per stuk. Zijn bijna niet te onderscheiden, zou zeggen 90% van de kwaliteit. Heb wel youtube video's gezien van bandjes die wel veel minder zijn, bijvoorbeeld veel meer uitrekken als je er wat kracht op zet. Maar de mijne zijn bijna net zo stug als de originele en nog allemaal in perfecte staat.
Heb je een linkje van de bandjes die je besteld hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:40

ParaWM

Pro Prutser

jagroep schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:44:
[...]

Heb je een linkje van de bandjes die je besteld hebt?
Verkoper was jansin watchband Store.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Ik heb op mijn S25 telefoon Gemini in gebruik, maar nu kan ik niet meer op de Watch 7 (via de Google Assistant op dat horloge) met spraak commando een Whatsapp bericht sturen...

• belcour
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-07 15:33
Vraag... Is samsung watch serie 7 alleen via samsung telefoon te gebruiken? Of is deze ook compatibel met bv. Motorola Edge 30 pro?
Android versie 14?

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:48
belcour schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 17:14:
Vraag... Is samsung watch serie 7 alleen via samsung telefoon te gebruiken? Of is deze ook compatibel met bv. Motorola Edge 30 pro?
Android versie 14?
Je zal vermoedelijk wel de exclusieve technieken missen die werken alleen op een Samsung. Verder weet ik niet wat er verder wel en niet kan

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:14

MartNL

belcour schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 17:14:
Android versie 14?
Dat werkt prima hoor je kunt de benodigde software downloaden uit de Google Play Store.

• belcour
Dank voor je reactie...

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:40
Is het niet zo dat het health gedeelte alleen werk met samsung health. Of is samsung health ook inmiddels voor andere telefoons beschikbaar?

Ik gebruik health zelf overigens niet op mijn s24. Dus het is ook maar net wat je in een watch zoek.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

• belcour
Ja dat is ook zo. Via play Store is software te downloaden dus lijkt er op dat dit op Android telefoons werkt...

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
belcour schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 19:59:
Ja dat is ook zo. Via play Store is software te downloaden dus lijkt er op dat dit op Android telefoons werkt...
Je mist op niet-samsung toestellen wel enkele functies zoals de ECG. Dus hou daar rekening mee. En de "bloeddrukmeting" maar dat is uberhaupt niets meer dan een dikke duim op basis van een recente meting met een echte bloeddrukmeter, dus daar zou ik me niet zoveel bij voorstellen. De ECG is wel aardig maar ik zou me daar ook niet zo druk over maken tenzij je echt bang bent dat je een hartprobleem hebt (en in dat geval koop je dan waarschijnlijk liever een echte multichannel ECG).

Ook Samsung Pay werkt niet zonder Samsung telefoon (al werkt het wel losstaand op de watch als het eenmaal gekoppeld is!) maar dat is voor zover ik weet niet beschikbaar in Nederland en Belgie. Hier in Spanje wel en ik gebruik het dan ook.

[ Voor 51% gewijzigd door Llopigat op 20-02-2025 21:24 ]

• belcour
Dank je wel. Zo dat is duidelijk.
Voor mij belangrijke functies.
Zal ws. overstappen naar een samsung telefoon en dan de watch als tweede aanschaf.

[ Voor 13% gewijzigd door belcour op 21-02-2025 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
belcour schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 21:44:
Dank je wel. Zo dat is duidelijk.
Voor mij belangrijke functies.
Zal ws. overstappen naar een samsung telefoon en dan de watch als tweede aanschaf.
Nouja het enige dat in Nederland echt van belang is, is de ECG. Die kan op zich inderdaad wel indicaties van hartritmestoornis geven (AFib). Het blijft een zeer beperkte meting met maar 1 channel maar het is wel een echte ECG. Het is overigens niet iets dat continu werkt. Je moet er echt voor gaan zitten, en elke kleine beweging verstoort de meting enorm. Dus verwacht niet dat je aan het sporten bent en een melding krijgt dat er misschien iets niet goed gaat. Maar als je je niet goed voelt is het wel iets dat je kan checken voor de zekerheid. Overigens, let wel dat het maar 1 hartprobleem kan diagnoseren. Bijvoorbeeld een hartaanval kan hij niet detecteren en dat staat er ook duidelijk bij.

De "bloeddrukmeting" is echt maar een natte vinger. Wat ze doen is gewoon je elke 2 maanden je echte bloeddruk laten meten (3x) en te checken wat je hartslag is (en waarschijnlijk SpO2). Dan laten ze er daarna gewoon een algoritme op los. Ze nemen de gemeten hartslag als basis en doen een beetje een inschattingsalgoritme "Als je hartslag 10% hoger is dan zal je bloeddruk wel X% hoger zijn") zegmaar. Dit is sowieso al niet meer dan een inschatting en de sensoren op de watch zijn sowieso al niet zo accuraat dus je houdt een inschatting gebaseerd op slechte data over. De echte bloeddruk kun je gewoon niet meten zonder een druk-armband.

Als je geeft om je bloeddruk dan zou ik gewoon een echte meter gebruiken. Die je sowieso nodig hebt om deze funcie uberhaupt te kunnen gebruiken. Want hier krijg je echt geen betrouwbare data uit. Het is zo, of je geeft er niet zo om en dan is het gewoon een gimmick, of je hebt echt bloeddrukproblemen en dan heb je gewoon een echte meter nodig.

En Samsung pay mis je dus ook maar die is er in Nederland sowieso niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Llopigat op 22-02-2025 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belcour
Dank voor deze uitgebreide info. Zoals eerder vermeld wacht ik nog ff met de overstap. Mijn iwatch 6 serie + iPhone x (die ik alleen voor de watch gebruik) voldoen nog wel een poosje en zie nu niet zo'n geweldige vooruitgang aan mogelijkheden en accu duur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:47
Vandaag de galaxy watch ultra ontvangen, en heb een klein probleempje met whatsapp.
Ik krijg de berichten gewoon binnen op mijn watch en mijn Vivo x200 pro(global versie) , maar als ik bijvoorbeeld het icoontje van whatsapp op mijn wijzerplaat aanklik, geeft die een aantal cijfers aan, maar krijg tegelijkertijd een bericht op mijn vivo: kan deze link niet openen..... Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Vraagje 2 dagen geleden deed ik in de ochtend toen ik net wakker was mijn ultra af om op te laden en toen zag ik dat ik een rode plek had zitten waar de ultra altijd zit. Ik dacht eerst dat het een irritatie was en heb er een plijster op geplakt. Nu 2 dagen later zit het er nog steeds en lijkt het wel een brand plek oid. Ik ga vandaag een afspraak maken met de huisarts om er achter te komen wat het is. Zijn er meer mensen of is het bekend bij meer mensen die zo iets hebben ?[Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ij-6BIbY2oEsFP7Y-UlUGp0Wogs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2fiKTfDeDW3u5WFT39Q9pMv1.jpg?f=fotoalbum_large

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 20:42
indofk schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 14:58:
Vraagje 2 dagen geleden deed ik in de ochtend toen ik net wakker was mijn ultra af om op te laden en toen zag ik dat ik een rode plek had zitten waar de ultra altijd zit. Ik dacht eerst dat het een irritatie was en heb er een plijster op geplakt. Nu 2 dagen later zit het er nog steeds en lijkt het wel een brand plek oid. Ik ga vandaag een afspraak maken met de huisarts om er achter te komen wat het is. Zijn er meer mensen of is het bekend bij meer mensen die zo iets hebben ?[[Afbeelding]
Wow, ziet er heftig uit!
Nee ik heb het niet zo erg als jou, maar ik de Watch7 zorgt bij mij wel voor meer irritatie dan andere horloges die ik gehad heb. De huid onder mijn horloge ziet een klein beetje eczeem-achtig uit. Lees ook vaker klachten hierover op reddit.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
xtreme_lunatic schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:33:
[...]

Wow, ziet er heftig uit!
Nee ik heb het niet zo erg als jou, maar ik de Watch7 zorgt bij mij wel voor meer irritatie dan andere horloges die ik gehad heb. De huid onder mijn horloge ziet een klein beetje eczeem-achtig uit. Lees ook vaker klachten hierover op reddit.
Ik had een foto naar de huisarts gestuurd en dit was zijn reactie er op.

[Het lijkt het meest op contacteczeem door het materiaal van de smartwatch. Vooral nikkel is een veel voorkomende oorzaak. Als dit erin zit dan kunt u het horloge niet meer dragen, want dit gaat nooit meer over. Als het alleen kunststof is dan kan u het weer proberen als de plek weg is. Ik heb een hormooncreme naar uw apotheek gestuurd om er 2x per dag op te smeren tot het over is (ongeveer 2 weken). Sterkte.

Mocht het inderdaad zo zijn dan zou ik het metalen gedeelte van de onderkant wat mijn huis aan raakt kunnen afplakken. Heb nog nooit eczeem of dat ik gevoelig ben voor iets gehad, dus voor mij komt dit als een totale verrassing.

Ben ook benieuwd of de hormooncreme gaat helpen.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
indofk schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 15:54:
[...]

Ik had een foto naar de huisarts gestuurd en dit was zijn reactie er op.

[Het lijkt het meest op contacteczeem door het materiaal van de smartwatch. Vooral nikkel is een veel voorkomende oorzaak. Als dit erin zit dan kunt u het horloge niet meer dragen, want dit gaat nooit meer over. Als het alleen kunststof is dan kan u het weer proberen als de plek weg is. Ik heb een hormooncreme naar uw apotheek gestuurd om er 2x per dag op te smeren tot het over is (ongeveer 2 weken). Sterkte.

Mocht het inderdaad zo zijn dan zou ik het metalen gedeelte van de onderkant wat mijn huis aan raakt kunnen afplakken. Heb nog nooit eczeem of dat ik gevoelig ben voor iets gehad, dus voor mij komt dit als een totale verrassing.

Ben ook benieuwd of de hormooncreme gaat helpen.
Hoe lang heb je de watch al? En is dit ineens? Het kan ook komen door zweet/viezigheid. Je ziet wel meer mensen met dit probleem (en dat is niet persé te wijten aan een Samsung Watch overigens). Maar google maar eens op "galaxy watch 7 skin irritation reddit". Daar staan ook best veel nuttige tips in de draadjes.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Frieda
  • Niet online
@indofk ik heb dat met het bandje van de watch7, die irriteert enorm bij mij. maar geen allergie, komt bij mij van zweet dat niet kan opdrogen doordat het bandje niet ventileert.

je zou je smartwatch eens goed met isopropylalcohol kunnen schoonmaken en dan een tijdje aan je andere pols dragen. een nikkelallergie moet je wel even goed laten uitsluiten bij een allergoloog, nikkel zit echt overal in, van muntgeld tot bestek.

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Werkt slaapapneu functie ondertussen al op de watch7 voor Benelux? Kan het niet direkt terugvinden

• indofk
renzo4000 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 16:43:
[...]

Hoe lang heb je de watch al? En is dit ineens? Het kan ook komen door zweet/viezigheid. Je ziet wel meer mensen met dit probleem (en dat is niet persé te wijten aan een Samsung Watch overigens). Maar google maar eens op "galaxy watch 7 skin irritation reddit". Daar staan ook best veel nuttige tips in de draadjes.
Ik heb de watch een kleine 2 maanden.

Ja het was in eens. Ik laad mijn watch elke ochtend op, en de vorige ochtend was er nog helemaal niks. Ook geen irritatie oid.

Dat het kan komen door zweet/viezigheid kan ook heel aannemelijk zijn. Ik sport regelmatig en zweet dan uiteraard. Tis wel zo dat ik de watch af doe als ik ga douchen.

Ik zal eens op "galaxy watch 7 skin irritation reddit" googlen zoals je aangaf. Dankjewel voor de tips.

• indofk
Frieda schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:07:
@indofk ik heb dat met het bandje van de watch7, die irriteert enorm bij mij. maar geen allergie, komt bij mij van zweet dat niet kan opdrogen doordat het bandje niet ventileert.

je zou je smartwatch eens goed met isopropylalcohol kunnen schoonmaken en dan een tijdje aan je andere pols dragen. een nikkelallergie moet je wel even goed laten uitsluiten bij een allergoloog, nikkel zit echt overal in, van muntgeld tot bestek.
Dankjewel voor de tips.

Dat zweet en niet kunnen opdrogen klinkt heel aannemelijk.

Draag de watch overigens al wel op mijn andere
pols. Denk dat ik inderdaad een nikkel allergie ga laten uitsluiten. Vraag me overigens wel af waar die nikkel bij de ultra in moet zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Nou, net een Watch 7 binnengekregen. Toch maar gekocht omdat de trage CPU en vooral de slechte GPS van de oude me irriteerde.

De eSIM truc van @wij werkt nog steeds. Daar ben ik blij mee. Tot nu toe had ik geen LTE model.

Wat me wel negatief opvalt... Het watch 7 scherm heeft ontzettend veel last van PWM. Dat is het constnat aan/uit schakelen van het display om te "dimmen". Dat is bij lage frequenties zeer merkbaar. Dat is super irritant voor mij want ik ben daar enorm gevoelig voor. Bij de watch 6 zie ik het letterlijk niet. Bij de watch 7 zie ik het enorm :'( Ik hoop dat ik er aan wen. Gelukkig is het maar een horloge waar ik toch niet de hele dag naar zit te turen, maar bij een telefoon zou deze voor mij onbruikbaar zijn.

Edit: Ik heb er wat beter naar gekeken. Wat er gebeurt is dat de watch 7 het scherm tijdens de 'downtime' van de PWM helemaal uit zet, terwijl de 6 hem alleen wat dimt. De frequentie is iets hoger bij de 7 (110Hz vs 60Hz) maar het is hierdoor toch veel meer te zien.

Hier is iemand op reddit die het vastgelegd heeft: https://www.reddit.com/r/..._screen_flickering_issue/ Daar is het een 5 vs 7 maar met mijn 6 vs 7 zie ik hetzelfde :'(

Samsung is trouwens al de slechtste op het gebied van PWM. De meeste andere merken gebruiken of andere dimming methoden, of hogere frequenties.

Ik zal eens kijken of ik dit verschil duidelijk in beeld kan krijgen. Het is nogal lastig op een camera te vangen omdat die heel anders werken dan onze ogen (camera's hebben rolling shutter).

De notebookcheck review noemt het trouwens ook heel duidelijk. Stom want normaal lees ik die altijd. Ze hebben echt de Duitse grundlichkeit. Geen impressies maar feiten.

Voor de rest nog geen ervaringen. Ik merk dat ik geen twee watches aan samsung pay kan koppelen via dezelfde telefoon :'( Hopelijk kan dat op de andere telefoon (je kan dus WEL meerdere telefoons koppelen) wel. Ga ik proberen. Want ik wil de oude gaan gebruiken voor uitgaan en pay is dan een super optie. Google gebruik ik niet.

Overigens is het zonder google wel lastig om apps te installeren. Op de oude watches had Samsung zelf een store. Die is er met android helemaal niet :-( Dus je moet alles sideloaden.
DorkoTheBeast schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:25:
Werkt slaapapneu functie ondertussen al op de watch7 voor Benelux? Kan het niet direkt terugvinden
Dit wil ik ook wel graag weten. Ik heb snaapapneu. Maar ik heb er een machine voor, dus hij moet het dan kunnen herkennen als die niet goed is afgesteld. Met de watch 6 kon ik dat trouwens ook al aardig zien met de slaap-SpO2.

[ Voor 43% gewijzigd door Llopigat op 28-02-2025 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:06
indofk schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 22:36:
[...]

Dankjewel voor de tips.

Dat zweet en niet kunnen opdrogen klinkt heel aannemelijk.

Draag de watch overigens al wel op mijn andere
pols. Denk dat ik inderdaad een nikkel allergie ga laten uitsluiten. Vraag me overigens wel af waar die nikkel bij de ultra in moet zitten ?
Die rode plek, zit die ongeveer op de plek waar de sensor van de smartwatch zit, en meet deze continu iets, bijvoorbeeld het hartritme? Ik had een rood plekje toen ik de smartwatch 's nachts droeg om mijn slaapritme te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:29

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Llopigat schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 00:30:

De eSIM truc van @wij werkt nog steeds. Daar ben ik blij mee. Tot nu toe had ik geen LTE model.
Over welke truc hebben we t dan ?

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
robotjoek schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:19:
[...]
Over welke truc hebben we t dan ?
Deze: wij in "[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 serie] Ervaringen&Discussie"

Wat de 'truc' inhoudt is dit: Normaal gezien moet je per se een speciaal watch abonnement hebben dat aan je telefoon abonnement is gekoppeld. Ik zeg abonnement, want letterlijk geen enkele provider biedt dit op prepay, in elk geval niet waar ik woon :( Ik doe alleen maar prepay.

Maar @wij had dus een hele mooi truc gevonden om dit te doen. Via een debugging menu kan je een normale eSim QR code enrolment aanzetten voor de watch. Dit kan *alleen* met QR code enrolments, mobiele provider apps met esim werken nog steeds niet. Maar dat is dus wat BNESIM doet.

Het mooie ook van BNESIM is dat ze lifetime pakketten doen. Dus je betaalt zeg 13 euro voor een 10GB pakket maar dat hoef je dus niet maandelijks op te waarderen. Het vervalt gewoon als je 10GB op is, maar zo'n watch verbruikt helemaal niet veel data dus dat gaat echt lang duren. Het vervalt dus niet na een maand. Let trouwens op: De landelijke pakketten (voor bijv. alleen Spanje) zijn even duur als de regionale (hele EU) pakketten dus ik zou natuurlijk altijd die laatste pakken voor als je een keer op reis bent.

Nadeel is dat er geen voice op zit. Dat kan BNESIM gewoon niet, het is echt voor data. Op zich boeit mij dat totaal niet, ik heb echt geen zin om a la Knight Rider met mijn horloge te bellen. En telefoontjes doe ik eigenlijk toch nooit meer, al mijn belverkeer gaat via whatsapp behalve als de dokter ofzo belt.

Het enige nadeel eraan is dat je dus ook geen 112 kan bellen en *dat* was nou wel een verrekte handige functie geweest op een moment dat je alleen de watch mee hebt of je telefoon leeg is. -O-. Maarja, het is niet anders.

PS: De watch met LTE ingeschakeld gaat verrekte snel leeg dus de kans dat je telefoon leeg is voor de watch dat is, is niet zo groot :+ Maar je kan hem natuurlijk altijd vergeten mee te nemen.

Vooralsnog denk ik er over om de Watch 7 te retourneren. Beetje stom maar dat PWM gebeuren irriteeert me echt enorm. Ik zie het altijd vanuit mijn ooghoek elke keer als ik mijn pols beweeg. En dat went nooit, weet ik uit ervaring met andere PWM dingetjes (zoals die rukgoedkope action LED lampen die gewoon de 50 Hz van het lichtnet pakken als PWM sync).

Een ander ding dat ik erg jammer vind is dat je niet kan opladen vanaf je telefoon in noodgevallen. Kijk, het werkte toch al ranzig slecht, je kon het niet doen terwijl je telefoon zelf aan de bedrade oplader ging, het duurde echt een eeuwigheid, en alles werd er bloedheet van. Maar het kon tenminste als je het echt even nodig had. Maargoed dit punt wist ik al en is geen dealbreaker.

Maar ik ga het nog even overdenken, ik heb nog ruim de tijd en bovendien heb ik hem toch al uitgepakt en in gebruik genomen (volgens de EU richtlijn moet dat geen probleem zijn overigens). Ik wil ook even bekijken hoeveel beter de verbeterde dingen zijn ten opzichte van de watch 6, zoals de snellere (en nu dualcore!) processor, de nu dualband (L1+L5) GPS, en de nieuwe bodysensor die tot nu toe iets van 3 generaties niet veranderd was. Daar moet ik nog even wat meer voor proberen. Maar ik gebruik hem vooralsnog wel alleen thuis zodat ik hem niet bekras ofzo.

PS: Nog 1 irritant dingetje: Als je het LTE model neemt en je activeert de SIM voor noodgevallen maar gebruikt hem in normaal gebruik niet, dan zet je normaal de airplane mode aan en dan BT/WiFi aan. Want in volgorde van energieverbruik is het BT < WiFi < LTE. Maar dan heb je dus wel constant dat vliegtuigje op de wijzerplaat staan bovenop je normale klok scherm. Ook niet fijn met een LTE scherm (al boeit inbranden me op een horloge niet zo, ik ga er toch geen films op kijken).

Maarja die PWM dus. Extreem veel merkbaarder dan bij de watch 6. Dat zit me echt dwars. Ik zag het ook meteen. Alleen bij 100% brightness heb je er geen last van, maarja hoe vaak komt dat nou voor.

[ Voor 38% gewijzigd door Llopigat op 28-02-2025 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Laatst online: 04-09 18:15
ipje schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 02:05:
[...]

Die rode plek, zit die ongeveer op de plek waar de sensor van de smartwatch zit, en meet deze continu iets, bijvoorbeeld het hartritme? Ik had een rood plekje toen ik de smartwatch 's nachts droeg om mijn slaapritme te controleren.
Ja klopt het hele gebied waar de watch contact maakt met mijn pols. Dus ook waar de sensoren zitten. Had van mijn huisarts een hormonen zalf gekregen en sindsdien is het wel al redelijk weggetrokken. Er onder is het nog wel hard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Ct5DunbjQ4HOeNp073jCinufLc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OF2ooE0CPYViZbPiCBtrnt96.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:06
jay enmo schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 08:35:
[...]

Ja klopt het hele gebied waar de watch contact maakt met mijn pols. Dus ook waar de sensoren zitten. Had van mijn huisarts een hormonen zalf gekregen en sindsdien is het wel al redelijk weggetrokken. Er onder is het nog wel hard

[Afbeelding]
Ik heb de watch 1 keer in de nacht onthouden en slaapritme laten meten. Maar toen ik dat plekje zag, alleen nog om als ik wakker ben. En sensoren laat ik zo weinig mogelijk meten.
Succes met herstel en als het niet over gaat, zou ik naar alternatieven gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Laatst online: 04-09 18:15
ipje schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:06:
[...]

Ik heb de watch 1 keer in de nacht onthouden en slaapritme laten meten. Maar toen ik dat plekje zag, alleen nog om als ik wakker ben. En sensoren laat ik zo weinig mogelijk meten.
Succes met herstel en als het niet over gaat, zou ik naar alternatieven gaan zoeken.
Ik draag mijn W7U sindsdien om mijn rechter pols en tot nu toe geen problemen. Draag hem sowieso slechts en probeer hem op de dag meerdere malen af te doen zodat mijn huid rust krijgt. Tot nu toe geen problemen. Ik zou me als ik jou was niet direct zorgen maken. Tenzij je huid gevoelig is voor aandoeningen.

Huid geneest voorspoedig. Smeer 2x per dag met hormooncreme

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWuIIhvMU5Xp1PbS0IGCfG0O5h8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hBuDRlotKeQRcV9yrulXI1BF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:37
Wat een afgrijselijke dingen lees ik hier. Ik zoek een opvolger voor mijn Fitbit Versa uit 2018 die overigens nog prima werkt. Een wens hierbij is om ook een browser app te kunnen gebruiken. Ik schrik echter wat ik hier allemaal lees, zeer matige batterijduur, huidverminking (bizar) en een pulserend display. Ik wacht nog wel even, helaas.

Web Enrichment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
Wietsee. schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:15:
Wat een afgrijselijke dingen lees ik hier. Ik zoek een opvolger voor mijn Fitbit Versa uit 2018 die overigens nog prima werkt. Een wens hierbij is om ook een browser app te kunnen gebruiken. Ik schrik echter wat ik hier allemaal lees, zeer matige batterijduur, huidverminking (bizar) en een pulserend display. Ik wacht nog wel even, helaas.
Van deze dingen heb ik allemaal geen last, batterij gaat 3 dagen mee met alleen bluetooth verbonden, als ik LTE of wifi gebruik gaat het iets harder. Pulserend display ook geen last van, misschien niet gevoelig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
momenteel gebruikt mijn vriendin een apple watch in combinatie met een app genaamd TachyMon
https://www.whipdev.com/tachymon Dit gebruikt ze om haar hartslag in de gaten te houden IVM POTS. nu wil ze graag naar samsung, mede omdat het bedienen van de telefoon makkelijker is. Is er iemand die weet of er een alternatieve app is die het zelfde doet? ik heb het nog niet kunnen vinden helaas.

het gaat vooral om de volgende functionaliteit:
alerts you when it reaches a certain number of beats per minute (BPM) or when it increases (or decreases) a certain number of BPM above (or below) a recent average.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
golden1988 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:30:
momenteel gebruikt mijn vriendin een apple watch in combinatie met een app genaamd TachyMon
https://www.whipdev.com/tachymon Dit gebruikt ze om haar hartslag in de gaten te houden IVM POTS. nu wil ze graag naar samsung, mede omdat het bedienen van de telefoon makkelijker is. Is er iemand die weet of er een alternatieve app is die het zelfde doet? ik heb het nog niet kunnen vinden helaas.

het gaat vooral om de volgende functionaliteit:
alerts you when it reaches a certain number of beats per minute (BPM) or when it increases (or decreases) a certain number of BPM above (or below) a recent average.
er zit een soortgelijke functie in de standaard app, maar je kunt maar 1 threshold waarde ingeven geloof ik voor de bovengrens. de hartslagmeter loopt ongeveer één tot anderhalve seconde achter. als je deze functie de hele dag door laat meten moet je de watch wel elke dag opladen. heb zelf PEM gehad dus ook een tijd blijven meten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
Frieda schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:38:
[...]

er zit een soortgelijke functie in de standaard app, maar je kunt maar 1 threshold waarde ingeven geloof ik voor de bovengrens. de hartslagmeter loopt ongeveer één tot anderhalve seconde achter. als je deze functie de hele dag door laat meten moet je de watch wel elke dag opladen. heb zelf PEM gehad dus ook een tijd blijven meten :)
Bedankt voor de reactie, dat hij opgeladen moet worden elke dag, of soms zelfs halverwege de dag is niet zo erg, dat gebeurt nu ook wel:) maar mochten er nog meer ideen of apps zijn, zijn die welkom! 1 threshold is helaas niet passend voor haar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Ik ben een vrij grote man en de standaard bijgeleverde banden passen allemaal net niet om mijn pols heen. Ik heb dit forum even snel doorgescand maar kon geen info vinden over extra lange horlogebanden. heeft iemand hier ervaring mee of een linkje naar langere horlogebanden? Ik heb een 40 mm watch 7.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Laatst online: 15:17
jay enmo schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 06:49:
[...]

Ik draag mijn W7U sindsdien om mijn rechter pols en tot nu toe geen problemen. Draag hem sowieso slechts en probeer hem op de dag meerdere malen af te doen zodat mijn huid rust krijgt. Tot nu toe geen problemen. Ik zou me als ik jou was niet direct zorgen maken. Tenzij je huid gevoelig is voor aandoeningen.

Huid geneest voorspoedig. Smeer 2x per dag met hormooncreme

[Afbeelding]
Ik heb een Withings horloge met siliconen band. Heb een tijdje deze ook 's nachts gedragen om mn slaap te registreren maar kreeg ook zo'n soort uitslag onder het siliconen bandje. Niet 1 plek, maar dus een hele band. Erg pijnlijk.
Tijd het horloge niet gedragen, het heeft echt vele maanden gekost om te verdwijnen. Nu draag ik hem alleen nog overdag. Ça. 5x per week.
Een ander bandje (leer) zou het probleem wel oplossen denk ik.

Ik heb nog een vraagje over het te koppelen toestel.
Is er nog verschil tussen de S serie en de A ?
Ik heb bv de A55, kan ik daarmee ook de ecg functie gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Ik heb net een galaxy watch 7 van iemand via marktplaats overgenomen. Bij thuiskomst blijkt het de lte versie te zijn ipv de normale.
Ik zit zelf bij HollandsNieuwe en die hebben geen eSIM blijkbaar.

Kan ik deze watch ook zonder eSIM gebruiken?
Zitten hier nog nadelen aan?
Hou ik dan telkens zo’n vliegtuigstand icoontje in beeld(las hier net iets over op het forum)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Supershiva schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 20:28:
Ik heb net een galaxy watch 7 van iemand via marktplaats overgenomen. Bij thuiskomst blijkt het de lte versie te zijn ipv de normale.
Ik zit zelf bij HollandsNieuwe en die hebben geen eSIM blijkbaar.

Kan ik deze watch ook zonder eSIM gebruiken?
Zitten hier nog nadelen aan?
Hou ik dan telkens zo’n vliegtuigstand icoontje in beeld(las hier net iets over op het forum)
Ja je kan hem zonder eSIM gebruiken. Je kan het zonder icoontje doen als je mobile data op Always Off zet onder de Instellingen -> Connections.

Als je vliegtuigmode gebruikt dan blijf je dat icoontje wel houden ja.

Wat je ook kan doen is een eSIM van een andere provider gebruiken. Ik gebruik BNESIM hiervoor op aanraden van een andere tweaker. Daar kan je een Europese eSIM krijgen van bijv. 10GB die nooit verloopt (alleen als de databundel op is), en zo'n watch verbruikt niet zoveel. Je moet wel een trucje gebruiken om hem aan te melden, want normaal kan je alleen een eSIM aanmelden van de provider die ook op je telefoon zit.

Zie hier de post van @wij met meer info: wij in "[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 serie] Ervaringen&Discussie"

Vergeet alleen niet roaming aan te zetten zoals ik eerst vergat want anders werkt het niet.

Ik heb dus zo'n BNESIM in de mijne en heb hem op airplane mode staan, als ik de telefoon niet bij me heb, zet ik die airplane mode gewoon ff uit. Dan is dat icoontje ook weer handig om te zien in welke mode hij staat.

[ Voor 13% gewijzigd door Llopigat op 27-03-2025 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Ah fijn dat ik hem wel kan gebruiken zonder eSIM zonder dat ik hem op vliegtuigmodus moet zetten. Ik zou helemaal gek worden van dat vliegtuig icoontje continu in beeld.
Stel ik dat in op m’n telefoon of op die watch?

Ik heb altijd m’n telefoon bij me dus heb die LTE functionaliteit helemaal niet nodig.
Evengoed bedankt voor die BNESIM tip!

[ Voor 11% gewijzigd door Supershiva op 27-03-2025 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markies
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-09 10:21
Als je een liefhebber bent van een lege batterij en je het leuk vindt meer te kijken of je batterij al leeg is dan andere functies en het iedere dag opladen is dit een aanrader, anders niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
migros schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:10:
Ik ben een vrij grote man en de standaard bijgeleverde banden passen allemaal net niet om mijn pols heen. Ik heb dit forum even snel doorgescand maar kon geen info vinden over extra lange horlogebanden. heeft iemand hier ervaring mee of een linkje naar langere horlogebanden? Ik heb een 40 mm watch 7.
Ik ben nog maar net aan het rondkijken (heb ook dat probleem).
Dit bv? https://www.bol.com/be/nl...Q-DDz376eMIkaAqTQEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20:21

3_s

Je kan hier een langer bandje bestellen, heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
markies schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 10:29:
Als je een liefhebber bent van een lege batterij en je het leuk vindt meer te kijken of je batterij al leeg is dan andere functies en het iedere dag opladen is dit een aanrader, anders niet doen
Dus gewoon deze watch blijven gebruiken alleen geen lte activeren? Dan gaat de batterij net zo lang mee als een watch zonder lte?

Ben er vandaag mee aan de slag, geinig ding maar wel veel uitzoeken nog.

Heb nu bijvoorbeeld continu een download icoontje onder in beeld wat niet meer weg gaat, ook niet na een herstart.
Weet iemand hoe ik dit icoontje kan verwijderen? Heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Supershiva schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 22:32:
[...]

Dus gewoon deze watch blijven gebruiken alleen geen lte activeren? Dan gaat de batterij net zo lang mee als een watch zonder lte?

Ben er vandaag mee aan de slag, geinig ding maar wel veel uitzoeken nog.

Heb nu bijvoorbeeld continu een download icoontje onder in beeld wat niet meer weg gaat, ook niet na een herstart.
Weet iemand hoe ik dit icoontje kan verwijderen? Heel irritant
Ja je moet wel de LTE uitzetten natuurlijk. Mijn Watch 7 LTE gaat langer mee dan mijn Watch 6 zonder LTE (beiden 44mm). Dus het is geen probleem om die module te hebben.

Ik weet alleen niet of hij ook nog zo lang meegaat met flight mode uit maar mobiele data op Always Off. Ik heb dat eerlijk gezegd nooit geprobeerd. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Immers is dat ook een besparingsfunctie. Maar dat kan je dan beter even proberen. In elk geval met flight mode aan werkt het perfect zonder extra accuverbruik, maar je hebt dus wel de optie om LTE te gebruiken als je het een keer wel nodig hebt. Maar met flight mode aan heb je dan wel dat icoontje ja.. Zoals ik al zei heb ik daar zelf geen last van omdat ik de LTE af en toe wel gebruik. Ik kom wel eens op lokaties waar je je telefoon moet inleveren (ivm camera) en dan is het super handig.

Ik zou het gewoon eerst even proberen met Mobile Data op Always Off (Onder Instellingen -> Connections, ik weet niet hoe het in het Nederlands heet). Moet je op de watch doen inderdaad.

[ Voor 16% gewijzigd door Llopigat op 29-03-2025 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik heb een nieuwe bandje voor de Watch Ultra. Galaxy Watch Ultra Marine Band Groen (Green). Best prijzige bandje €79,99 direct bij Samsung gekocht. Maar ik verwacht goede kwaliteit en waterdicht. De nieuwe kleur vind ik mooier. Mijn oude bandje was kapot gegaan aan de bovenzijde en kreeg hem niet meer erop en was aan de zijkant aan de bovenzijde gescheurd. De Watch Ultra heb ik in combinatie met 50% korting gekocht bij mijn Tab S10+ op 1 oktober 2024 ontvangen en na paar maanden is het bandje kapot gegaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMeW8Jtek8iIsbAKFx__DfrbExs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ufmnhsgEMYtCaIL3rkt7x5yH.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk kan ik mijn Watch Ultra weer gebruiken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Van der Berg op 29-03-2025 22:04 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rene037
  • Laatst online: 19:08

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

Kennelijk is de zomertijdbug nog niet opgelost. Op het AOD staat de wintertijd, zodra je toets aanraakt komt de goed tijd er te staan. Kan me van vorig jaar herinneren dat het een dag duurde voor het goed was. Staat wel een beetje gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Nee geen last van.

Zowel bij mijn watch ultra als bij mijn s24 ultra staat de tijd gewoon goed bij aod

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Edgenumber schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:19:
Nee geen last van.

Zowel bij mijn watch ultra als bij mijn s24 ultra staat de tijd gewoon goed bij aod
Hier ook niet. Gewone watch 7 en S23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

Llopigat schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:02:
[...]

Hier ook niet. Gewone watch 7 en S23.
Oh, vreemd. Net als voig jaar staat hij op de dag van DST wissel uur verkeerd, tot je beweegt of aanraakt, dan schiet hij uur vooruit.
[Video: https://1drv.ms/v/s!AgoN8UZ5Va0ZjL0uQQ4pMcIf8eQzmA?e=DcphcF]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
rene037 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:51:
[...]

Oh, vreemd. Net als voig jaar staat hij op de dag van DST wissel uur verkeerd, tot je beweegt of aanraakt, dan schiet hij uur vooruit.
[Video]
Ja vreemd. Ik heb wel de analoge versie, die andere staat er niet eens op. Misschien maakt dat nog uit (maar het lijkt me niet als het een OS bug is).

Ik zit alleen niet in Nederland (maar wel in CEST), misschien maakt dat ook nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:50
rene037 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:51:
[...]

[Video]
Ik had het vanmorgen ook. Als de watch weer in rustmode (gedimd scherm) gaat, laat ie weer de wintertijd zien. Een watch reboot zorgde ervoor dat de tijd voortdurend juist werd getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-09 00:00
Ik en mijn vrouw hebben allebei deze watch alleen mijn vrouw de LTE versie.
Ik heb geen last van de tijd. Mijn vrouw ziet gedimd nog wel de wintertijd. Mogelijk zit daar het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

vangoghnl schreef op zondag 30 maart 2025 @ 16:26:
Ik en mijn vrouw hebben allebei deze watch alleen mijn vrouw de LTE versie.
Ik heb geen last van de tijd. Mijn vrouw ziet gedimd nog wel de wintertijd. Mogelijk zit daar het verschil?
Ik heb niet de LTE-versie. Maar wellicht hebben jullie verschillende wijzerplaat? Het zou kunnen liggen aan de manier waarop de wijzerplaat de tijd ophaalt. Vreemd dat dat tussen de 'rust' mode en 'aan' mode verschil zit, maar dat is nu eenmaal dat een aantal van ons ziet en een ander deel niet. (Of niet goed kijkt 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat SmartSwitch elke nacht een backup van je watch maakt, zonder SmartSwitch in zijn geheel te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:35
rene037 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 17:44:
[...]

Ik heb niet de LTE-versie. Maar wellicht hebben jullie verschillende wijzerplaat? Het zou kunnen liggen aan de manier waarop de wijzerplaat de tijd ophaalt. Vreemd dat dat tussen de 'rust' mode en 'aan' mode verschil zit, maar dat is nu eenmaal dat een aantal van ons ziet en een ander deel niet. (Of niet goed kijkt 8)7 )
Nog steeds? Ik had het de eerste dag maar in de loop van de dag had het zich wel opgelost.

Of de manier van ophalen verschilt weet ik niet, lijkt me een stuk minder frequent maar dat zou enkel minder (op de seconde) accuraat te maken.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

Nee, net als de vorige keer was het alleen de dag van het wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47

Chocoball

瞧好吧!

Naast One UI 7 uitrol schijnt er ook een maart 2025 update voor de Watch 7 en Ultra te komen. Op 9 april was Zuid-Korea al aan de beurt en de rest moet daarna volgen. In het update log staat niet veel maar met 900 MB is de update best wel groot.

Galaxy Watch March 2025 Update Log

1. Stability Code Applied
Stability-related code has been applied to improve device performance.

2. Security Code Applied
Security-related stability code has been implemented.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:56
De update is bij mij nu aan het installeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvGcQ8ce7TjcwtoAe-cMUPuWWVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EwI2Rlr7FTXzCBkM6kDxY6jH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:34
sn0x0r schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:56:

[Afbeelding]
Dank voor de info. Ik heb hem nu manueel binnen .gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-09 12:19
andrevano schreef op maandag 14 april 2025 @ 17:09:
[...]

Dank voor de info. Ik heb hem nu manueel binnen .gehaald.
Gek dat die nog niet gepushed word aangezien het ook deels een security update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 19:31
sn0x0r schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:56:

[Afbeelding]
Wat is je ervaring met een activiteit met deze nieuwe update? Ik hoor verschillende mensen klagen over dat het scherm bevriest bij een activiteit. Dus geen live data zoals HS/Tempo/SPM..
Voor mij een reden om even te wachten met het updaten van mijn Ultra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Soepknook schreef op woensdag 16 april 2025 @ 08:04:
[...]

Gek dat die nog niet gepushed word aangezien het ook deels een security update is.
Heb hem gisteren al binnen gekregen, niet zelf binnengehaald, gewoon middels een melding. Dus wordt wel gepusht maar niet naar iedereen tegelijk.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elomen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 06:47
Update watch 7 44mm LTE te downloaden.
Nu het goede bestand toegevoegd. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZLgIXDFsUSWUZSY6NIg-ptDMiv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ZLiyjAUf7z8KU6lkIzDnv8G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door elomen op 23-04-2025 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Volgens mij loop je een beetje achter? Deze zegt dat hij een security patch level heeft van juni 2024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Zojuist ook binnen voor op mijn Watch Ultra:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gjN2NFolMTl7aloanme78y6Da2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pVhUVI8wqbCZw2sOGLOSot1b.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elomen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 06:47
sn0x0r schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:20:
Volgens mij loop je een beetje achter? Deze zegt dat hij een security patch level heeft van juni 2024?
Ach, niet goed opgelet. Verkeerd bestand bijgevoegd.🫢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
m0nkm0nk schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:10:
[...]

Wat is je ervaring met een activiteit met deze nieuwe update? Ik hoor verschillende mensen klagen over dat het scherm bevriest bij een activiteit. Dus geen live data zoals HS/Tempo/SPM..
Voor mij een reden om even te wachten met het updaten van mijn Ultra :)
Gisteren heeft de update zichzelf geïnstalleerd :Y)
Goed, vandaag getest. Always On Display werkt dus inderdaad niet goed. Tijdens het hardlopen valt het scherm uit. Ook na het handmatig activeren van het scherm duurt het enkele seconden totdat data ververst is.
Fijn Samsung. Ultra.. noemen ze dat dan. :(

https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/s/SWY48W6g2w

[ Voor 3% gewijzigd door m0nkm0nk op 24-04-2025 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Fijne update. Alles werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15
m0nkm0nk schreef op donderdag 24 april 2025 @ 23:32:
[...]

Gisteren heeft de update zichzelf geïnstalleerd :Y)
Goed, vandaag getest. Always On Display werkt dus inderdaad niet goed. Tijdens het hardlopen valt het scherm uit. Ook na het handmatig activeren van het scherm duurt het enkele seconden totdat data ververst is.
Fijn Samsung. Ultra.. noemen ze dat dan. :(

https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/s/SWY48W6g2w
Ik sinds gister ook de nieuwe update maar always on werkte bij mij altijd al niet goed,scherm valt vaak uit en snachts sowieso,of gaat die wel uit als dr geen licht opvalt?

De hartslag meter doet bij mij alleen goed in ruststand zo gauw je gaat fietsen of veel inspant komt die vaak niet boven de 80 uit terwijl met fietsen echt wel ver boven de 100 is,bij mij tenminst,lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
marcel2112 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 00:23:
[...]

Ik sinds gister ook de nieuwe update maar always on werkte bij mij altijd al niet goed,scherm valt vaak uit en snachts sowieso,of gaat die wel uit als dr geen licht opvalt?

De hartslag meter doet bij mij alleen goed in ruststand zo gauw je gaat fietsen of veel inspant komt die vaak niet boven de 80 uit terwijl met fietsen echt wel ver boven de 100 is,bij mij tenminst,lol.
Wat betreft AOD, ik gebruik dat alleen tijdens een workout. Heb het display verder altijd uit staan. Activeren doe ik via een knop.
AOD gebruik ik wél voor workouts.. want trainen/hardlopen op HS zonder live HS informatie is vrij lastig :+
Fietsen kreeg volgens mij niet echt goede reviews in combi met HS. Ook daar een gemiste kans voor Samsung namelijk: de hartslagband (waar je vroeger op elke Samsung nog ANT+ kon koppelen..).

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat Samsung de Ultra qua software hetzelfde weg zet als de Watch 7.
Laat Samsung hier is wat meer moeite voor doen, kijk naar Garmin. Minder naar Apple. Potentie genoeg.

Ben altijd redelijk fanboy geweest maar het brokkelt snel af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
marcel2112 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 00:23:
[...]

Zet je wellicht je telefoon in de slaapstand? Hierdoor gaat het horloge automatisch mee in slaapstand wat o.a. betekent: scherm uit en geen lift to wake.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:15
13art schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 12:33:
[...]

Zet je wellicht je telefoon in de slaapstand? Hierdoor gaat het horloge automatisch mee in slaapstand wat o.a. betekent: scherm uit en geen lift to wake.
Ik kan alleen een spaarstand vinden en die staat uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:35
Hier valt het scherm/AOD ook steeds weg bij workouts sinds de update, geen spaarstand aan. En idd als je slaapt maar dat doet ie dacht ik bewust (dat ding ziet dat je slaapt dmv hartslag ofso, vind ik persoonlijk wel fijn).

[ Voor 13% gewijzigd door watercoolertje op 26-04-2025 08:38 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:59
Hier merk ik dat mijn hartslagmeter niet altijd meer up-to-date is, maakt niet uit of ik zit of in beweging ben. Hij lijkt af en toe vast te lopen en random werkt ie wel weer normaal dus kan er niet echt een oorzaak uit halen.. Restart van de watch werkt maar soms maar voor enkele minuten.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0nkm0nk
watercoolertje schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 08:37:
Hier valt het scherm/AOD ook steeds weg bij workouts sinds de update, geen spaarstand aan. En idd als je slaapt maar dat doet ie dacht ik bewust (dat ding ziet dat je slaapt dmv hartslag ofso, vind ik persoonlijk wel fijn).
https://www.reddit.com/r/...4r/gw7_aod_freeze_update/

10 mei een update wat de AOD bug gaat verhelpen als het goed is.
Nog steeds duurt dat veel te lang in mijn ogen... maar er is een reactie :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 13:14
m0nkm0nk schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 15:42:
[...]

https://www.reddit.com/r/...4r/gw7_aod_freeze_update/

10 mei een update wat de AOD bug gaat verhelpen als het goed is.
Nog steeds duurt dat veel te lang in mijn ogen... maar er is een reactie :z
er zou ondertussen een Samsung Health update moeten zijn die dit probleem zou oplossen. Ik heb even mijn watch niet aan dus kan het zelf niet checken. Je kan checken voor die update op de watch zelf, onder instellingen, apps, update samsung apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nkm0nk
glenner schreef op woensdag 30 april 2025 @ 09:30:
[...]

er zou ondertussen een Samsung Health update moeten zijn die dit probleem zou oplossen. Ik heb even mijn watch niet aan dus kan het zelf niet checken. Je kan checken voor die update op de watch zelf, onder instellingen, apps, update samsung apps.
Zag het inderdaad! Heb de update inmiddels geïnstalleerd, vanmiddag eens even testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

De activiteidetectie zit er soms naast... ik had wat planken geschilderd en kreeg de melding fietsen beëindigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
Een vraag aan de watch ultra gebruikers.
Hoe is de accuduur met LTE en het streamen van muziek?

Ik heb nu een 40mm watch 6 en als ik ga sporten laat ik de telefoon thuis. Het horloge is na 2 uur waarvan 40 minuten youtube music al nagenoeg leeg

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnti
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 29-07 10:24
Hoe de accuduur is weet ik niet maar de wifi moet je uitzetten als je de telefoon thuis laat. Anders blijft ie je telefoon aan het zoeken en dan gaat het hard met de accu. Mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
Johnti schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 10:21:
Hoe de accuduur is weet ik niet maar de wifi moet je uitzetten als je de telefoon thuis laat. Anders blijft ie je telefoon aan het zoeken en dan gaat het hard met de accu. Mijn ervaring.
dank je. ik heb dit uitgezet en ga hem zo testen

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 05:26
Youfone ondersteunt Esim en ik heb deze nu geactiveerd via de Youfone app op mijn telefoon.

Ik wil hier op mijn Watch 7 ook gebruik van maken. Probleem is dat Youfone geen QRcode of activeringscode meestuurt (gaat allemaal alleen via de app).

Heeft iemand hier een oplossing voor, zodat ik de Esim ook werkend krijg op mijn watch 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Je hebt doorgaans een aparte esim of uitbreiding contract (multisim) nodig voor je watch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
red1 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 23:28:
Youfone ondersteunt Esim en ik heb deze nu geactiveerd via de Youfone app op mijn telefoon.

Ik wil hier op mijn Watch 7 ook gebruik van maken. Probleem is dat Youfone geen QRcode of activeringscode meestuurt (gaat allemaal alleen via de app).

Heeft iemand hier een oplossing voor, zodat ik de Esim ook werkend krijg op mijn watch 7?
Er zijn twee manieren zoals @d0s zegt, ik wou het alleen een beetje uitgebreider specificeren:

- De normale manier: een speciaal smartphone contract van je provider. Dit kan bijna nooit op prepay (waardoor deze optie voor mij al verviel want ik hou niet van abonnementen). In dit geval krijg je een speciale eSIM met de juiste vorm van code, die gekoppeld is aan hetzelfde nummer waardoor je ook kan bellen op je smartwatch. Dit is eigenlijk de meest ideale optie. Meestal kost de add-on iets van 5 euro per maand. Maar je provider moet het specifiek ondersteunen.

- Een third-party eSIM. Hierbij heeft je watch een ander nummer (of helemaal geen bij gebruik van een data-ESIM). Dus dan is het alleen om data te kunnen gebruiken. Als je telefoon ergens ligt waar hij data heeft, kan hij wel de notificaties doorsturen naar je watch (!). Dat is wel een mooie functie van samsung, en is niet 5G afhankelijk, het werkt ook als je met je watch ergens op wifi zit. Deze optie werkt alleen met een QR code enrolment die verder geen verificatie nodig heeft, niet met eSIM enrolment via een app.

Echter: Deze optie is niet officieel ondersteund door Samsung. Zij ondersteunen alleen eSIMs met speciaal watch abonnement, en hierbij kan je dan ook alleen esims enrollen terwijl je een sim of esim van dezelfde provider in je toestel hebt. Maar er is een trucje om dit te omzeilen zodat je elke eSIM kan gebruiken.

Dit trucje wordt uitgelegd door @wij in deze post: wij in "[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 serie] Ervaringen&Discussie"

Ik gebruik ook de provider die @wij aanraadt in deze post, BNESIM. Dit is een prepay eSIM provider met de extra handige optie dat de bundels die je koopt niet vervallen (mits je een lifetime data bundle koopt, let op want de standaard optie die zij verkopen verloopt gewoon na 30 dagen!). Dus dan koop je een SIM met 10GB en die verloopt pas als die 10GB echt op is. Dat is best ideaal voor een watch die heel weinig data verbruikt (je gaat er immers niet op netflix streamen ofzo) en bovendien gebruik ik de 5G optie sowieso helemaal niet veel. Maar af en toe wel en dan is het super handig deze te hebben. Ze hebben deze ook met regionale capabiliteit.

PS: Let wel op dat je de data roaming functie moet inschakelen, die staat standaard uit. Want BNESIM is een global roaming provider dus je zit nooit op hun 'thuisnetwerk' want dat hebben ze niet eens.

[ Voor 3% gewijzigd door Llopigat op 05-05-2025 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 05:26
Llopigat schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:32:
[...]

Er zijn twee manieren zoals @d0s zegt, ik wou het alleen een beetje uitgebreider specificeren:

- De normale manier: een speciaal smartphone contract van je provider. Dit kan bijna nooit op prepay (waardoor deze optie voor mij al verviel want ik hou niet van abonnementen). In dit geval krijg je een speciale eSIM met de juiste vorm van code, die gekoppeld is aan hetzelfde nummer waardoor je ook kan bellen op je smartwatch. Dit is eigenlijk de meest ideale optie. Meestal kost de add-on iets van 5 euro per maand. Maar je provider moet het specifiek ondersteunen.

- Een third-party eSIM. Hierbij heeft je watch een ander nummer (of helemaal geen bij gebruik van een data-ESIM). Dus dan is het alleen om data te kunnen gebruiken. Als je telefoon ergens ligt waar hij data heeft, kan hij wel de notificaties doorsturen naar je watch (!). Dat is wel een mooie functie van samsung, en is niet 5G afhankelijk, het werkt ook als je met je watch ergens op wifi zit. Deze optie werkt alleen met een QR code enrolment die verder geen verificatie nodig heeft, niet met eSIM enrolment via een app.

Echter: Deze optie is niet officieel ondersteund door Samsung. Zij ondersteunen alleen eSIMs met speciaal watch abonnement, en hierbij kan je dan ook alleen esims enrollen terwijl je een sim of esim van dezelfde provider in je toestel hebt. Maar er is een trucje om dit te omzeilen zodat je elke eSIM kan gebruiken.

Dit trucje wordt uitgelegd door @wij in deze post: wij in "[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 serie] Ervaringen&Discussie"

Ik gebruik ook de provider die @wij aanraadt in deze post, BNESIM. Dit is een prepay eSIM provider met de extra handige optie dat de bundels die je koopt niet vervallen (mits je een lifetime data bundle koopt, let op want de standaard optie die zij verkopen verloopt gewoon na 30 dagen!). Dus dan koop je een SIM met 10GB en die verloopt pas als die 10GB echt op is. Dat is best ideaal voor een watch die heel weinig data verbruikt (je gaat er immers niet op netflix streamen ofzo) en bovendien gebruik ik de 5G optie sowieso helemaal niet veel. Maar af en toe wel en dan is het super handig deze te hebben. Ze hebben deze ook met regionale capabiliteit.

PS: Let wel op dat je de data roaming functie moet inschakelen, die staat standaard uit. Want BNESIM is een global roaming provider dus je zit nooit op hun 'thuisnetwerk' want dat hebben ze niet eens.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Ik vind het jammer dat Youfone (eindelijk) Esim ondersteund, maar de installatie ervan dus alleen via de app gaat. Dus geen QRcode of verificatiecode, waarmee ik de Esim ook op het horloge zou kunnen installeren. Ik snap dat het horloge eigenlijk een watch abonnement verlangt, maar met de workaround zou het moeten werken, nu kan dat helaas niet.

Ik ben bekend met BNEsim (haal hier mijn data voor in het buitenland waar mijn bundel niet werkt), en heb voor NL nu ook een lifetime Esim afgesloten voor het horloge. Maar het liefste gebruik ik natuurlijk mijn eigen Youfone abonnement en kan dan bijvoorbeeld ook bellen met het horloge. Heb ik dat echt nodig? Nee, kaar de optie zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sinds de laatste patch deed mijn watch 7 ultra ook enorm raar, sinds vannacht ineens dat bluethooth verbinding wel / niet werkte om de paar seconden. Je zag gewoon in de android bluetooth settings de hele tijd de verbinding wegvallen en weer terugkomen. Heel raar.

Daarnaast klopt volgens mij het percentage dat de watch is opgeladen niet. Tijdens de ''storing'' gaf hij 100% aan.. zojuist de watch een rest gegeven zonder back-up te gebruiken en het installatie proces weer doorlopen.. daarna gaf de batterij 40% aan.

Bekend issue bij iemand?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:00
Afgelopen week de Galaxy watch 7 gekocht.

Fijn horloge schrok de eerste dag wel even hoe snel de accu leeg was maar had gelezen dat hij moest inleren..

Vanaf de volgende dag ging het perfect.

Na 24 uur draaien staat hij op 52% dus gaat wel lekker.

Moet nog even wennen hoe alles werkt maar eerste reacties zijn positief.

App werk goed ook de healt voor zover ik kan zien.wel veel negatieve reviews over die app gelezen dacht wel effe of ik wel een goede keuze gemaakt had.

Eerst smart watch en positief ervaren en lekker snel laden dat is super.

Alle updates zitten er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor de mensen die de Watch7 40mm via een actie hebben ontvangen: welke maat heeft de band die in de doos zit? Is dat S/M of M/L? Zie helaas geen sticker oid op de doos waaraan ik het kan aflezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferry1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Daar zit een S/M bandje aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:00
S_Chief schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:25:
Voor de mensen die de Watch7 40mm via een actie hebben ontvangen: welke maat heeft de band die in de doos zit? Is dat S/M of M/L? Zie helaas geen sticker oid op de doos waaraan ik het kan aflezen.
Hoi,

Het is een s/m dus de korte. Die paste bij mij net op het laatste gaatje.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
brownyster schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:37:
[...]
Hoi,
Het is een s/m dus de korte. Die paste bij mij net op het laatste gaatje.
Succes
Bij mij zat er de M/L band bij :? Of is dat omdat ik de 44mm heb? Ik wist niet dat er verschillende banden bij geleverd werden.

Bij mijn oude Galaxy Active zaten zelfs gewoon beide bandjes erbij. Jammer dat ze dat niet gewoon doen. Het is maar een stukje plastic/silicoon immers.

[ Voor 28% gewijzigd door Llopigat op 08-06-2025 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
S_Chief schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:25:
Het staat in je bandje. Ik kon bij het bestellen met de actie gewoon een maat kiezen overigens. Dus ik heb M/L gekozen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QF-fcfmWAOrgjh8LLgbOgP8q_5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cqusJv5ZjveDWSMgzF99WDEa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@allen dank voor de reacties.
Llopigat schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:43:
[...]

Bij mij zat er de M/L band bij :? Of is dat omdat ik de 44mm heb? Ik wist niet dat er verschillende banden bij geleverd werden.

Bij mijn oude Galaxy Active zaten zelfs gewoon beide bandjes erbij. Jammer dat ze dat niet gewoon doen. Het is maar een stukje plastic/silicoon immers.
Klopt, bij m'n Galaxy Watch (1) zaten destijds ook meerdere maten. Tegenwoordig niet meer.

Denk dat 44mm idd met een grotere band komt.
sn0x0r schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:57:
[...]

Het staat in je bandje. Ik kon bij het bestellen met de actie gewoon een maat kiezen overigens. Dus ik heb M/L gekozen.

[Afbeelding]
Ik wil de doos niet openen omdat ik 'm cadeau wil doen aan iemand anders. Zelf had ik die keuze niet bij het bestellen voor zover ik weet (cadeau bij een S25 Ultra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 00:17
Llopigat schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:43:
[...]

De watch 7 44 mm komt inderdaad standaard met een M/L bandje/

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand de functie om slaap apneu te detecteren al gezien?
De aankondiging is inmiddels al even geleden maar ik zie nog steeds niets helaas.
Ben wel benieuwd of iemand anders dit al wel ziet in de health monitor app.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Er is wel een update voor je horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hoi mede watch 7 44mm bezitters. Vraagje, ben ik nou zo lomp? (Waarschijnlijk)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBrj-Mt-_bML_ziUJHK1r0dpJVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47bylWWETKWxk51AcsIiF8AX.jpg?f=fotoalbum_large

De bovenste is dus aan een kant gescheurd (en onbruikbaar) en die daaronder is gewoon van het ene op het andere moment zojuist helemaal weggescheurd.

Heb de watch7 sinds release en draag hem elke dag, elke ochtend laad ik het horloge op. Af en toe zwemmen, maar verder weinig boeiends.

Voor dit bandje kijken of ik onder garantie een nieuwe kan krijgen. Maar ik ga geen 50 euro neerleggen voor een nieuwe. Voor ditzelfde type bandje in dat geval suggesties van anderen hier met een vriendelijkere prijs?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Johnti
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 29-07 10:24
Ik heb deze nu al een half jaar aan mijn Ultra zitten. Helemaal tevreden. Destijds voor nylon gekozen omdat die niet zo zweten. Klittenband doet het nog prima. Voor die prijs!!!
Ik heb er 2 meebesteld bij een ander item van Ali anders ben je veel meer kwijt aan verzendkosten.

https://nl.aliexpress.com/item/1005007693034611.html

[ Voor 9% gewijzigd door Johnti op 17-06-2025 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Het scheuren van de notches is gebruiksschade en wordt dus niet gedekt door garantie. Ik heb het bandje volgens hen te strak aangetrokken en daarom scheurt het. Deze prut kwaliteit bandjes van Samsung is wat mij betreft wel klaar. Ik dien hem lekker bij de rechtsbijstand in, want ik heb echt geen zin om dit zelf verder na te jagen. Ondertussen maar verder zoeken naar iets nieuws dat bevalt.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 7 / Ultra series] Levering & Prijzen