Bij mij werd twee dagen niets geregistreerd. Horloge een keer opnieuw opstartte herstelde het voor mijFrieda schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:53:
[...]
ja heb ik ook. is sinds er een nieuwe iteratie van samsung health is volgens mij. hopelijk fixen ze het snel.
Had ik ook. Bleek dat mijn horloge op spaarstand stond. Van spaarstand afhalen loste het op voor mij.anc schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:29:
Ik loop tegen een issue aan waar ik niets over kan vinden.
Sinds een aantal dagen(5?) zijn er bij een deel van de slaap informatie geen gegevens.
T/m huidtemperatuur is het ingevuld, maar bij hartslag staat "Geen hartslaggegevens", bij ademhalingsfrequentie staat "Geen gegevens over ademhalingsfrequentie" en ook de slaapconsistentie is niet gevuld. De prestatie daaronder weer wel. Toon ik de gegevevns op mijn telefoon dan zijn die er wel!
Heeft iemand anders dit ook en weten op te lossen?
waar vind ik die instelling ergens?jagroep schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 00:33:
[...]
Had ik ook. Bleek dat mijn horloge op spaarstand stond. Van spaarstand afhalen loste het op voor mij.
Bij mij staat hij ook niet in spaarstand, maar meet hij bloedzuurstof niet meer.
Ik kan geen instelling vinden die dat onderdeel aan of uit zet, gezondheid staat op continu...
Ik kan geen instelling vinden die dat onderdeel aan of uit zet, gezondheid staat op continu...
Op de watch naar het health icoontjerene037 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 11:04:
Bij mij staat hij ook niet in spaarstand, maar meet hij bloedzuurstof niet meer.
Scroll naar beneden, Instellingen
Slaap
Bloedzuurstof tijdens slaap
Die staat aan... (Het rode licht dat ik altijd zag, zie ik nu ook niet.)jagroep schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 11:14:
[...]
Op de watch naar het health icoontje
Scroll naar beneden, Instellingen
Slaap
Bloedzuurstof tijdens slaap
[ Voor 10% gewijzigd door rene037 op 09-11-2024 13:19 ]
Het is echt balen dat galaxy watch dat niet automatisch kan doen zoals op hun telefoons. Ik probeer het ook altijd zo te doen maar ik vergeet hem altijd van de lader te halen tot ik de notificatie krijg dat hij vol is.FietsFanaat33 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 18:24:
[...]
Ik laadt 'm elke avond op tot 80 a 85% (ivm levensduur)
En dan is ie 24 uur later weer nog op 35 a 45%
AOD niet aan.
Ja echt belachelijk hé. Op telefoons kunnen ze het wel. Ze hopen natuurlijk dat de batterij snel gaar zodat zodat je weer een nieuwe koopt.Llopigat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 16:11:
[...]
Het is echt balen dat galaxy watch dat niet automatisch kan doen zoals op hun telefoons. Ik probeer het ook altijd zo te doen maar ik vergeet hem altijd van de lader te halen tot ik de notificatie krijg dat hij vol is.
Ik gebruik trouwens de app: watch charging notification. Deze stel ik in op 80%. Dan trilt de telefoon 1x bij 80%. Helaas is dit maar kort dus mis het regelmatig en dan zit ie weer op 90% ofzo. Maar je kan sws makkelijk in het drop down menu op je foon het batterij percentage zien
ff geprobeerd, dat doet hij wel.
Sinds 2 dagen werkt het ineens weer.
Hartslag, Ademhalingsfrequentie en slaapconsisitentie worden weer getoond op mijn horloge.
Geen update gezien of wat dan ook.
Hartslag, Ademhalingsfrequentie en slaapconsisitentie worden weer getoond op mijn horloge.
Bij mij ook.... apart.anc schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:24:
Sinds 2 dagen werkt het ineens weer.
ik heb ineens eczeem onder mijn Watch7 horlogebandje, nog meer mensen last van? Ik gebruik de athleisure band, volgens Samsung is die gemaakt van HNBR en SUS. Volgens Google gaat het dan om gehydrogeneerd nitrilrubber en roestvrij staal (wat dan weer bestaat uit chroom en nikkel). ik zit natuurlijk niet te wachten op een nieuwe contactallergie, nog meer mensen last van toevallig?
:strip_exif()/f/image/kmru2OFI85STNhxNwYFX6D6B.jpg?f=fotoalbum_large)
Is van het merk Pitaka, hier een youtube filmpje :
YouTube: Awesome Strap for Samsung Galaxy Watch Ultra / Watch 7 / 6 / 5 / 4
UPDATE :
Had deze besteld maar zie er toch maar vanaf, dus geannuleerd. Was bang dat het materiaal te glad zou zijn en teveel gaat schuiven tijdens het dragen. Laat de overige info wel staan, bericht mag ook verwijderd worden om het overzichtelijk te houden.
[ Voor 41% gewijzigd door ipje op 18-11-2024 12:47 ]
Na wat wikken en wegen heb ik ook gekozen voor de GW 7 44mm. Alleen de batterijduur lijkt het nadeel.
Wellicht voor andere potentiele kopers. Ik heb de watch in de samsung android shop gekocht voor 220.21 euro. Black friday deal + 5% eerste aankoop korting + 5% korting na voltooien black friday spel.
Nergens anderd vond ik deze deal.
Wellicht voor andere potentiele kopers. Ik heb de watch in de samsung android shop gekocht voor 220.21 euro. Black friday deal + 5% eerste aankoop korting + 5% korting na voltooien black friday spel.
[ Voor 3% gewijzigd door VivaAtloni op 22-11-2024 10:19 ]
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Mee eens!! Van de week ook de Galaxy Watch 7 40MM LTE gekocht voor m'n vriendin. Uiteindelijk met de black friday korting, 5% eerste aankoop, 5% Black Friday spel, 5% kortingscode en inruiltoesteln uiteindelijk 172 betaald.VivaAtloni schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:00:
Wellicht voor andere potentiele kopers. Ik heb de watch in de samsung android shop gekocht voor 202.21 euro. Black friday deal + 5% eerste aankoop korting + 5% korting na voltooien black friday spel.
Verwacht niet dat er een andere Black friday deal komt met nog meer korting hierop
Heb 'm vandaag ook geïnstalleerd. Niet echt veel spannends vgm. Puur security updates.sn0x0r schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:15:
Nieuwe update is er.
Ik heb de 47mm Watch7.
[Afbeelding]
Net even gecheckt maar niet op mijn Watch Ultra?
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Hier ook niet, vorige keer was de reguliere versie ook weekje eerder.Van der Berg schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:58:
Net even gecheckt maar niet op mijn Watch Ultra?
Vind het maar traag, naar mijn idee kreeg mijn watch 4 en Gear vaker updates. Nu op security patch van 1 juni, vind ik wel beetje sneu voor een apparaat wat ze voor 700+ probeerde te verkopen (heb ik niet betaald gelukkig).
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Is het mogelijk om mbv duosim oid, de Watch7 LTE te gebruiken met hetzelde nr als in mijn Galaxy S22, dus dat ik kan bellen of gebeld worden op mijn smartphone nummer, terwijl ik de smartphone niet bij heb?
Als je hetzelfde nummer wilt gebruiken als op je smartphone heb je multi-sim nodig dan ben je onafhankelijk van beide apparaten bereikbaar (dit heeft wel extra kosten, ik heb odido multisim 5 euro per maand, ik verbruik dan hetzelfde bundel en op hetzelfde nummer bereikbaar)doggy1 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:22:
Is het mogelijk om mbv duosim oid, de Watch7 LTE te gebruiken met hetzelde nr als in mijn Galaxy S22, dus dat ik kan bellen of gebeld worden op mijn smartphone nummer, terwijl ik de smartphone niet bij heb?
Vraag je wel af of je het echt nodig hebt in situaties waarbij je de smartphone niet bij je hebt.
Ik heb het voor sporten, en mocht ik een van de apparaten eens kwijt zijn of verliezen dat ik ze kan traceren.
[ Voor 27% gewijzigd door 42dpi op 27-11-2024 15:50 ]
Si vis pacem, para bellum
Afhankelijk van je provider kan dat ja, bij Odido en KPN werd dit bij launch al aangeboden. Bij Vodafone was het toen nog niet mogelijk, geen idee of daar in de tussentijd iets veranderd is.doggy1 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:22:
Bij 'virtuele' providers kan het volgens mij vaak niet.
Zelf heb ik nog (naar alle tevredenheid) de Watch 3 Classic 45mm. Accu doet het nog steeds prima ondanks dat het toch nagenoeg dagelijks tot 100% wordt opgeladen en ik de horloge al weer ruim 3 jaar dagelijks gebruik.
Wel ben ik zo nu een eventuele vervanger aan het overwegen waarbij ik de Watch 3 waarschijnlijk voor het werk blijf gebruiken.
Aangezien ik een Samsung telefoon heb en een aantal functies daarbij alleen op een Samsung smartwatch schijnen te werken zal ik om die reden ook bij Samsung moeten blijven. Een goede accuduur vind ik wel belangrijk. De Watch Ultra vind ik eerlijk gezegd een gedrocht van een horloge, dus die valt voor mij al af. Is de Watch 7 ook van een draaibare bezel voorzien, en hoe is de accuduur hierbij?
Wel ben ik zo nu een eventuele vervanger aan het overwegen waarbij ik de Watch 3 waarschijnlijk voor het werk blijf gebruiken.
Aangezien ik een Samsung telefoon heb en een aantal functies daarbij alleen op een Samsung smartwatch schijnen te werken zal ik om die reden ook bij Samsung moeten blijven. Een goede accuduur vind ik wel belangrijk. De Watch Ultra vind ik eerlijk gezegd een gedrocht van een horloge, dus die valt voor mij al af. Is de Watch 7 ook van een draaibare bezel voorzien, en hoe is de accuduur hierbij?
Geen draaibare bezel. Met de 44mm zou ik twee dagen moeten kunnen redden. Maar ja dit is ontzettend afhankelijk van hoe jij je horloge gebruikt of dit te halen is voor jou.Peer_76 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:00:
Zelf heb ik nog (naar alle tevredenheid) de Watch 3 Classic 45mm. Accu doet het nog steeds prima ondanks dat het toch nagenoeg dagelijks tot 100% wordt opgeladen en ik de horloge al weer ruim 3 jaar dagelijks gebruik.
Ik zou zeggen, lees en kijk wat reviews (dan had je ook al het antwoord op de bezel geweten).
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heeft er hier iemand ervaring met de Galaxy Watch 7, en zo'n 3in1 standaard om alles draadloos op te laden. Zit op Amazon te kijken maar zie wel erg veel vage merken namelijk. Ook veel die alleen dan weer werken met de Apple Watch.
Ik ben begonnen met hardlopen, waarbij ik de training ingeef via de Watch 7.
Momenteel nog volop aan het opbouwen, dus altijd interval, vb: 1 minuut lopen, 1 minuut wandelen, 10 keer herhalen.
Dat kan ik instellen, maar ik krijg geen melding als ik moet wisselen. Ik zou graag hebben dat hij even trilt, dan weet ik dat ik moet kijken.
Heeft iemand een idee of dat dit mogelijk is?
Online vond ik niet direct iets terug.
<edit> ik zie net dat mijn horloge op stil stond... Ik heb ze nu op trillen gezet, binnenkort eens testen. Hopelijk was het zo dom
.
Momenteel nog volop aan het opbouwen, dus altijd interval, vb: 1 minuut lopen, 1 minuut wandelen, 10 keer herhalen.
Dat kan ik instellen, maar ik krijg geen melding als ik moet wisselen. Ik zou graag hebben dat hij even trilt, dan weet ik dat ik moet kijken.
Heeft iemand een idee of dat dit mogelijk is?
Online vond ik niet direct iets terug.
<edit> ik zie net dat mijn horloge op stil stond... Ik heb ze nu op trillen gezet, binnenkort eens testen. Hopelijk was het zo dom

[ Voor 14% gewijzigd door 3_s op 03-12-2024 13:49 ]
Iemand enig idee wat het oranje vlakje betekend dat af en toe in beeld komt naast de oranje knop. Als ik op de oranje knop druk verdwijnt dat oranje vlakje. Als ik op dat oranje vlakje druk of swipe gebeurt er niks.
Maar waarvoor is dat stomme oranje vlakje, wat is de functie ervan
Dit is bij de galaxy watch ultra.
:strip_exif()/f/image/uzyCWcuLReZFiMm504o6AHXb.png?f=user_large)
Aan je hartslag te zien maak je je er nogal druk om LOL. Maar wel aan je stappendoel gekomen...
Neem hier eens een kijkje, voor de ultra uitvoering voor mij helaas geen optie omdat door het bandje van het horloge contact niet mogelijk is met het oplaad gedeelte. Weet niet hoe dit zit met de watch 7. In het verleden wel goede ervaringen mee gehad in combinatie met de watch 5 pro.vangoghnl schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:40:
Heeft er hier iemand ervaring met de Galaxy Watch 7, en zo'n 3in1 standaard om alles draadloos op te laden. Zit op Amazon te kijken maar zie wel erg veel vage merken namelijk. Ook veel die alleen dan weer werken met de Apple Watch.
https://icharger.store/
Update:
Zie nu dat ze een uitvoering hebben die misschien het probleem oplost met het bandje van de Ultra. Inmiddels besteld en hopelijk werkt het :
https://icharger.store/pr...rger-samsungs-pro-edition
[ Voor 14% gewijzigd door ipje op 04-12-2024 11:37 ]
Ik heb nu een paar weken de Watch 7 (44mm) in gebruik. Hiervoor had ik een Watch 4 (44mm) met een Ringke Metal One bandje waar ik erg tevreden over was. Heb geprobeerd het bandje over te zetten, maar dat past helaas niet. Iemand hier wellicht een goed alternatief? Ringke heeft nog geen versie voor de Watch 7.
Er schijnen adapters op de markt te zijn waardoor je bandjes geschikt kunt maken voor de watch 7.Witlof schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:24:
Ik heb nu een paar weken de Watch 7 (44mm) in gebruik. Hiervoor had ik een Watch 4 (44mm) met een Ringke Metal One bandje waar ik erg tevreden over was. Heb geprobeerd het bandje over te zetten, maar dat past helaas niet. Iemand hier wellicht een goed alternatief? Ringke heeft nog geen versie voor de Watch 7.
Je action button die grote midde knop als je die indrukt komt dat in beeld, geen idee meer welke standaard actie daar aan zit( ik heb de zaklamp functie bindend op zitten)Gabriel_Knight schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:21:
Iemand enig idee wat het oranje vlakje betekend dat af en toe in beeld komt naast de oranje knop. Als ik op de oranje knop druk verdwijnt dat oranje vlakje. Als ik op dat oranje vlakje druk of swipe gebeurt er niks.
[Afbeelding]
Als ik op de oranje knop druk, komt dat oranje vlakje inderdaad heel kort in beeld en daarna verdwijnt het oranje vlakje weer voor een tijdje.42dpi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:31:
[...]
Je action button die grote midde knop als je die indrukt komt dat in beeld, geen idee meer welke standaard actie daar aan zit( ik heb de zaklamp functie bindend op zitten)
En na een paar dagen is het weer terug, en staat het oranje vlakje weer in beeld, net zolang totdat ik weer op die oranje fysieke knop druk.
Maar de vraag is dus "Waarom komt dat oranje vlakje sowieso in beeld?"
In de handleiding wordt er niet gesproken over dat oranje vlakje.
Samsung heeft dit oranje vlakje geprogrammeerd met een reden, echter tot nu toe kan ik er niet achter komen wat de reden is.

Bij instellingen en dan knoppen er gebaren of buttons and gestures kun je acties aan de action button toewijzen of zien wat die doet, bij mij een keer is bevestigen dat die een keer is ingedrukt ik moet twee keer klikken voor mijn ingestelde actie. (zo ver ik kan zien is dat ook niet uit te zetten wat er ook of niet aan zit gekoppeld dat oranje blokje is om te bevestigen dat je de knop hebt ingedrukt)Gabriel_Knight schreef op woensdag 4 december 2024 @ 12:39:
[...]
Als ik op de oranje knop druk, komt dat oranje vlakje inderdaad heel kort in beeld en daarna verdwijnt het oranje vlakje weer voor een tijdje.
En na een paar dagen is het weer terug, en staat het oranje vlakje weer in beeld, net zolang totdat ik weer op die oranje fysieke knop druk.
Maar de vraag is dus "Waarom komt dat oranje vlakje sowieso in beeld?"
In de handleiding wordt er niet gesproken over dat oranje vlakje.
Samsung heeft dit oranje vlakje geprogrammeerd met een reden, echter tot nu toe kan ik er niet achter komen wat de reden is.
[ Voor 7% gewijzigd door 42dpi op 04-12-2024 12:43 ]
stomme vraag. als ik de gewone watch 7 wil hebben maar heb een xiaomi telefoon. mis ik dan heel veel in functionaliteit?
Dit is wel wat ik zoek. Maar heb er liever eentje rond de €35. Die heb ik nu ook en werkt perfect alleen past de watch er niet op.ipje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:19:
[...]
Neem hier eens een kijkje, voor de ultra uitvoering voor mij helaas geen optie omdat door het bandje van het horloge contact niet mogelijk is met het oplaad gedeelte. Weet niet hoe dit zit met de watch 7. In het verleden wel goede ervaringen mee gehad in combinatie met de watch 5 pro.
https://icharger.store/
Update:
Zie nu dat ze een uitvoering hebben die misschien het probleem oplost met het bandje van de Ultra. Inmiddels besteld en hopelijk werkt het :
https://icharger.store/pr...rger-samsungs-pro-edition
Als je de samsung health app en Wear App kunt draaien nee dan mis je niks qua functionalteit, misschien bixby maar wie gebruikt dat.gupfishy schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:08:
stomme vraag. als ik de gewone watch 7 wil hebben maar heb een xiaomi telefoon. mis ik dan heel veel in functionaliteit?
Ah ja Samsung Health app werkt alleen native op Samsung telefoons en versies op niet Samsung telefoons hebben beperkingen, maar schijnt work around voor te zijn qua bloedruk meter, Samsung Pay werkt niet op non samsung telefoons maar in Nederland werkt niemand met Samsung Pay maar via de bank/app via Google Pay.
Ai en Bixby werken sowieso niet met non samsung telefoons en gaan alleen via de telefoon dus niet standalone op de watch.
[ Voor 37% gewijzigd door 42dpi op 04-12-2024 16:28 ]
Dat is niet helemaal waar, je mist dan wel de ECG functionaliteit, die werkt alleen in combinatie met Galaxy telefoons. En de bloeddruk ook (al is dat zo onnauwkeurig dat je er weinig aan hebt). En Samsung Pay, maar dat is niet iets dat relevant is in Nederland (Belgie misschien wel?).42dpi schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:40:
[...]
Als je de samsung health app en Wear App kunt draaien nee dan mis je niks qua functionalteit, misschien bixby maar wie gebruikt dat.
Uit: https://www.samsung.com/l...-the-galaxy-watch-series/This feature is only available on Samsung Galaxy products with Android OS 9.0 or later (third-party products are not supported).
[ Voor 40% gewijzigd door Llopigat op 04-12-2024 16:22 ]
Ik heb nu een paar maanden de Watch Ultra en ik ben er echt ontzettend blij mee. Het horloge is echt heel krasvast. Ik ben soms niet even voorzichtig maar er zit geen beschadiging op.
Ook de batterij is echt super. Ik haal nu 3 volle dagen. Ik heb AOD uit staan maar de rest staat aan. Ik bel regelmatig met het horloge, en zit ook zo nu en dan op 4G omdat mijn telefoon dan te ver weg is.
Ik hoop dat toekomstige updates de batterijduur niet om zeep helpen.
Ook de batterij is echt super. Ik haal nu 3 volle dagen. Ik heb AOD uit staan maar de rest staat aan. Ik bel regelmatig met het horloge, en zit ook zo nu en dan op 4G omdat mijn telefoon dan te ver weg is.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik gebruik op mijn Watch Ultra een glazen screenprotector als extra bescherming. Het werkt perfect. Ik ben ook zeer tevreden met een groot scherm. Accuduur van 4 dagen. Bij mij heb ik LTE uit gezet in de instellingen. Bellen en gebeld worden gaat hier bij mij via BluetoothJassy schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:31:
Ik heb nu een paar maanden de Watch Ultra en ik ben er echt ontzettend blij mee. Het horloge is echt heel krasvast. Ik ben soms niet even voorzichtig maar er zit geen beschadiging op.
[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 12-12-2024 00:53 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Omdat ik een apk wilde sideloaden naar mijn Watch 7 wilde ik wireless debugging aanzetten. Dit krijg ik maar niet voor elkaar.
Ik selecteer bij verbindingen het wifi netwerk waar ik op zit, er is verbinding, ga naar de developer options en selecteer wireless debugging waarna er vervolgens de melding komt dat ik met een wifi netwerk verbonden moet zijn. Wanneer ik dan terug ga na de wifi instellingen lijkt het horloge de wifi verbinding weer verbroken te hebben en kan bovenstaande weer opnieuw beginnen.
Automatisch wifi verbreken staat uit en toch lijkt het er op dat zodra ik de wifi instellingen verlaat de wifi verbinding niet in stand gehouden wordt. Wanneer ik in de wifi instellingen blijf dan lijkt ook de verbinding behouden te blijven.
Iemand soort gelijke ervaringen en een oplossing hiervoor?
Edit:
Nog wat verder zoekende zou het met de Bluetooth te maken kunnen hebben waarbij het uitzetten hiervan de wifi verbinding in stand zou moeten houden. Ik ga verder testen.
Ik selecteer bij verbindingen het wifi netwerk waar ik op zit, er is verbinding, ga naar de developer options en selecteer wireless debugging waarna er vervolgens de melding komt dat ik met een wifi netwerk verbonden moet zijn. Wanneer ik dan terug ga na de wifi instellingen lijkt het horloge de wifi verbinding weer verbroken te hebben en kan bovenstaande weer opnieuw beginnen.
Automatisch wifi verbreken staat uit en toch lijkt het er op dat zodra ik de wifi instellingen verlaat de wifi verbinding niet in stand gehouden wordt. Wanneer ik in de wifi instellingen blijf dan lijkt ook de verbinding behouden te blijven.
Iemand soort gelijke ervaringen en een oplossing hiervoor?
Edit:
Nog wat verder zoekende zou het met de Bluetooth te maken kunnen hebben waarbij het uitzetten hiervan de wifi verbinding in stand zou moeten houden. Ik ga verder testen.
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 12-12-2024 10:10 ]
Idem voor de Ultra!elomen schreef op maandag 16 december 2024 @ 08:28:
Update voor watch 7 LTE 44mm te downloaden.[Afbeelding]

Een vraag voor de mensen die een Watch7 hebben: is internet echt vereist om een GPS locatie te krijgen?
Volgens https://www.samsung.com/n...?modelCode=SM-L300NZGAEUB
op puntje8. Voor de gps-functie is een internetverbinding vereist.
Dan zou je zonder je telefoon niet de GPS locatie kunnen vinden, en dus ook je route van bijvoorbeeld je wandeling niet achteraf kunnen zien?
Klopt dat? Het lijkt mij namelijk niet meer van deze tijd ...
Dan zou je zonder je telefoon niet de GPS locatie kunnen vinden, en dus ook je route van bijvoorbeeld je wandeling niet achteraf kunnen zien?

Neuh is niet nodig, ik loop regelmatig hard met alleen de GWU zonder internet. GPS wordt netjes gevonden en opgeslagen.Mattie84 schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:10:
Een vraag voor de mensen die een Watch7 hebben: is internet echt vereist om een GPS locatie te krijgen?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Zal dan toch alleen voor de LTE versies zijn, want bij mij (Wifi/Bluetooth variant) geen update.
De non LTE variant had deze update een kleine 3 weken geleden al: sn0x0r in "[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 serie] Ervaringen&Discussie"Robinho96 schreef op maandag 16 december 2024 @ 23:02:
[...]
Zal dan toch alleen voor de LTE versies zijn, want bij mij (Wifi/Bluetooth variant) geen update.
Las net een artikel over dat de duurder horloge steeds meer pfas verwerken in de horloge bandjes. Zou dat ook gelden voor de Samsung Ultra? Is dit ergens te checken bij Samsung op de site?
Nee. je zal het specifiekemoeten vragen.Dennis 12 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:52:
Las net een artikel over dat de duurder horloge steeds meer pfas verwerken in de horloge bandjes. Zou dat ook gelden voor de Samsung Ultra? Is dit ergens te checken bij Samsung op de site?
Nee zal het antwoord zijn.
Dan kopen en laten testen, en persoonlijk denk ik dat je je heel veel zorgen hoeft te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door jack zomer op 20-12-2024 01:06 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
November update is eindelijk beschikbaar.
Jamesbond007uk
Die heb ik 27 nov blijkbaar al geïnstalleerd.jamesbond007uk schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:15:
November update is eindelijk beschikbaar.
:strip_exif()/f/image/oxRdLl1F5EzOdsVXwe4MUaY5.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan was ie zeker erg vroeg bij jou. Is net enkele dagen beschikbaar in NL. Maar goed we zijn van juni naar november gegaan...13art schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:51:
[...]
Die heb ik 27 nov blijkbaar al geïnstalleerd.
[Afbeelding]
Jamesbond007uk
Haha geen idee, heb hem gekocht bij Samsung zelf en op de dag van ontvangst en het instellen was de update er.jamesbond007uk schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:01:
[...]
Dan was ie zeker erg vroeg bij jou. Is net enkele dagen beschikbaar in NL. Maar goed we zijn van juni naar november gegaan...
Heb je wel een LTE versie? Want de Non-LTE versie is altijd een paar weken eerder qua update.13art schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:22:
[...]
Haha geen idee, heb hem gekocht bij Samsung zelf en op de dag van ontvangst en het instellen was de update er.
Ik heb de ultra. Watch 7 is anders. Eigenlijk zou dit draad gesplitst moeten worden met watch 7 en Ultra. Twee verschillende horloges
Jamesbond007uk
Ik heb de watch 7 vandaag op mn verjaardag gekregen de LTE versie 44mm zilver.Mooi ding,lol ik wou hem opladen met mn draadloze lader die ik ook voor mn foon gebruik en niet dat kleine ding gebruiken wat dr bij zit maar die werkt niet lijkt,eerst wel te laden dan wordt onderbroken,welke draadloze lader is er wel geschikt voor,niet dat kleine ding wat dr bij zit,vink niet handig.
Sinds afgelopen maandag in het bezit van de ultra.
Wou wachten tot de ultra 2, maar mijn watch 4 begon spontaan uit te vallen, dus via mp voor een koopje op de kop kunnen tikken.
Wat een verschil kwa snelheid helderheid en looks . Het stainless steel bandje maakt het helemaal af . Het witte marine bandje gebruik ik alleen voor het sporten.
:strip_exif()/f/image/KKycNkq6bWFaq3yswu9dRoXG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rF4fWnOgqOuAgIGD4vkHyD5o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y0DIVuo6tWjm0XbXTgRqKR0t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SxzcR4Cfj1zBH8eB6o9s8To8.jpg?f=fotoalbum_large)
Wou wachten tot de ultra 2, maar mijn watch 4 begon spontaan uit te vallen, dus via mp voor een koopje op de kop kunnen tikken.
Wat een verschil kwa snelheid helderheid en looks . Het stainless steel bandje maakt het helemaal af . Het witte marine bandje gebruik ik alleen voor het sporten.
:strip_exif()/f/image/KKycNkq6bWFaq3yswu9dRoXG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rF4fWnOgqOuAgIGD4vkHyD5o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y0DIVuo6tWjm0XbXTgRqKR0t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SxzcR4Cfj1zBH8eB6o9s8To8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rHlLqLOk4KUHwETCJBirPhmc.jpg?f=fotoalbum_large)
Het was me niet duidelijk dat het om de LTE ging. Ik heb idd de non LTE.Dennism schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 20:49:
[...]
Heb je wel een LTE versie? Want de Non-LTE versie is altijd een paar weken eerder qua update.
Of mensen zeggen bij de updatemelding even welk horloge ze gebruiken, dat maakt het posten van een update imo een stuk zinniger.jamesbond007uk schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:48:
Ik heb de ultra. Watch 7 is anders. Eigenlijk zou dit draad gesplitst moeten worden met watch 7 en Ultra. Twee verschillende horloges
Nu meer dode mussen gehad dan updates

Verder is de overlap tussen de watches (en issues) imo wel groot genoeg dat het 1 topic kan blijven naar mijn idee, anders heb je 2 topics waar dezelfde zaken gevraagd/gemeld worden.
[ Voor 17% gewijzigd door watercoolertje op 22-12-2024 12:00 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Heb je hier nog iets mee gedaan, bijvoorbeeld een melding bij Samsung voor retour?ikookhier schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:39:
Zijn er hier meer mensen met een branderige geur aan hun 40mm watch 7 ? Zit vooral aan de kant van de knoppen.
Heb m geretourneerd maar vraag mij toch af hoevaak dit voor komt, Voor dat ik een nieuwe bestel
Ik heb sinds een week ook een Watch 7 en merk dat ik continu een brandlucht ruik. Heel vreemd, want met mijn andere horloge had ik dat nooit.
Zijn er tweakers welke multisim gebruiken op de galaxy watch ultra?
Bij het instellen vanaf mijn S22 ultra krijg ik foutmelding 2001 zoals in deze thread vermeld : https://community.kpn.com...ng-watch-fout-2001-626599
Iemand die hier wellicht een oplossing voor weet?
Bij het instellen vanaf mijn S22 ultra krijg ik foutmelding 2001 zoals in deze thread vermeld : https://community.kpn.com...ng-watch-fout-2001-626599
Ik heb exact het zelfde probleem....pitchdown schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 15:44:
Zijn er tweakers welke multisim gebruiken op de galaxy watch ultra?
Op reddit zeggen ze dat het te maken heeft met dat de wearable app geïnstalleerd moet worden via de playstore en niet de galaxy store. Maar dit krijg ik niet voor elkaar
:strip_exif()/f/image/PTfosjEBUnk4yc8sAEeGeg5g.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat dit niet het probleem is.Vachan schreef op maandag 13 januari 2025 @ 19:55:
[...]
Ik heb exact het zelfde probleem....
Op reddit zeggen ze dat het te maken heeft met dat de wearable app geïnstalleerd moet worden via de playstore en niet de galaxy store. Maar dit krijg ik niet voor elkaar
[Afbeelding]
Ik heb eerder eenzelfde setup gehad, zonder problemen met een andere galaxy watch ultra.
De app staat nog steeds op mijn telefoon en is gewoon geïnstalleerd via de playstore.
Het is of een probleem met de samsung-watch, of KPN.
Ik denk zelf dat er iets bij KPN niet goed gaat.
We zouden het eigenlijk moeten uitsluiten door op een andere telefoon (het liefst niet samsung) dezelfde setup te doorlopen.
Wellicht dat een andere tweaker dit kan proberen?
Maar als je hem via de playstore installeerd dan download hij 'm ook of via de Galaxy store. Maar ik heb gelezen dat mensen die hem via de playstore hebben kunnen downloaden zonder dat hij via de galaxystore is, gedownload geen problemen meer hebben met de error 2001pitchdown schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:55:
[...]
Ik denk dat dit niet het probleem is.
Ik heb eerder eenzelfde setup gehad, zonder problemen met een andere galaxy watch ultra.
De app staat nog steeds op mijn telefoon en is gewoon geïnstalleerd via de playstore.
Het is of een probleem met de samsung-watch, of KPN.
Ik denk zelf dat er iets bij KPN niet goed gaat.
We zouden het eigenlijk moeten uitsluiten door op een andere telefoon (het liefst niet samsung) dezelfde setup te doorlopen.
Wellicht dat een andere tweaker dit kan proberen?
Heb m geretourneerd en melding gemaakt bij de verkopende partij en bij Samsung.jeffoe schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 20:13:
[...]
Heb je hier nog iets mee gedaan, bijvoorbeeld een melding bij Samsung voor retour?
Ik heb sinds een week ook een Watch 7 en merk dat ik continu een brandlucht ruik. Heel vreemd, want met mijn andere horloge had ik dat nooit.
Ondertussen een andere aangekocht die de geur niet heeft.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Een vraag aan jullie over de krasbestendigheid van het oled schermpje van de watch 7. Valt daar iets over te zeggen in positieve of negatieve zin?
Liefhebber van Tweakers
Ik heb de 7 (nog) niet maar met de 6 geen problemen. Na een jaar geen krasje erop. Vergeet niet dat dat schermpje onder saffierglas zit. Dat is erg goed bestand tegen krassen (maar minder tegen breken!)pino85 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:04:
Een vraag aan jullie over de krasbestendigheid van het oled schermpje van de watch 7. Valt daar iets over te zeggen in positieve of negatieve zin?
[ Voor 3% gewijzigd door Llopigat op 14-01-2025 20:11 ]
Goed om te weten, met paar lompe dieren thuis moet ik mocht ik voor de watch 7 gaan er echt aan denken deze veilig weg te leggen, zou zonde zijn als hij een keer valt en direct breekt.😅
Ik twijfel nog tussen de watch 7 en de Google pixel2/3.
Maar voor de prijs krijg je best veel bij de watch 7.
Liefhebber van Tweakers
Ja klopt, breken is dus wel echt een ding met saffier. Helaas. Ze komen vaak langs op reddit "hij viel maar van 50cm hoog en helemaal stuk".pino85 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:18:
Goed om te weten, met paar lompe dieren thuis moet ik mocht ik voor de watch 7 gaan er echt aan denken deze veilig weg te leggen, zou zonde zijn als hij een keer valt en direct breekt.😅
Maar als je geeft om kwetsbaarheid dan zou ik zeker niet voor de pixel watch gaan want die is natuurlijk extreem kwetsbaar met dat gebogen glas. Reparatie heeft Google ook geen zin in.
Om mijn Galaxy Watch heb ik trouwens een Spigen case, die helpt ook heel goed je vinger goed aan de rand te houden (voor de "touch bezel"). Zonder vind ik het moeilijker die te bedienen. Die beschermt ook wel tegen tikken en met name op de grond vallen omdat hij uitsteekt. Met vallen op een vlakke vloer kan hij dan eigenlijk nooit het scherm raken. Tegen scherpe voorwerpen aan tikken doet hij alleen niks tegen natuurlijk. Je hebt ook screenprotectors maar ik heb die moeite niet genomen. Als er wat kleine krasjes op zitten boeit me dat niet zo, ik ga er toch geen hele films op kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Llopigat op 14-01-2025 20:31 ]
Ik heb al jaren een Garmin. Echter om mijn gewandelde kilometers per jaar in te zien moet ik naar Strava toe.
Nu heb ik deze week met een collega in Samsung Health gekeken en de getoonde data ziet er goed uit. Zij kon filteren op wandelen en zag daarna de gewandelde kilometers van dit kalenderjaar. Bij Garmin kun je een jaar zien (dus 16-01-2024 t/m 15-01-2025). De wijze van tonen van Garmin wil ik niet.
Weet iemand of alleen de wandel workouts worden getoond of zetten ze de geregistreerde stappen om in kilometers en tellen die zodoende ook mee?
Ik wil alleen de kilometers van mijn wandel "workouts".
Nu heb ik deze week met een collega in Samsung Health gekeken en de getoonde data ziet er goed uit. Zij kon filteren op wandelen en zag daarna de gewandelde kilometers van dit kalenderjaar. Bij Garmin kun je een jaar zien (dus 16-01-2024 t/m 15-01-2025). De wijze van tonen van Garmin wil ik niet.
Weet iemand of alleen de wandel workouts worden getoond of zetten ze de geregistreerde stappen om in kilometers en tellen die zodoende ook mee?
Als je kijkt naar de workouts op de kalender (dan zie je kilometers per maand enzo) dan zie je inderdaad alleen de trips die echt als workout zijn opgeslagen.Roodey schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:33:
Je moet alleen wel opletten dat "auto detect workouts" uit staat anders zal hij na een paar minuten lopen de wandel workout automatisch inschakelen. Al moet ik wel zeggen dat die dat niet zo heel snel zal detecteren als je gewoon door de stad loopt. Bij mij niet in elk geval (ik zie nu dat het aan staat maar hij heeft geen wandelingen gedetecteerd die ik niet zelf heb geactiveerd).
[ Voor 15% gewijzigd door Llopigat op 15-01-2025 11:09 ]
Dank voor de nuttige reactie.Llopigat schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:07:
[...]
Als je kijkt naar de workouts op de kalender (dan zie je kilometers per maand enzo) dan zie je inderdaad alleen de trips die echt als workout zijn opgeslagen.
Je moet alleen wel opletten dat "auto detect workouts" uit staat anders zal hij na een paar minuten lopen de wandel workout automatisch inschakelen. Al moet ik wel zeggen dat die dat niet zo heel snel zal detecteren als je gewoon door de stad loopt. Bij mij niet in elk geval (ik zie nu dat het aan staat maar hij heeft geen wandelingen gedetecteerd die ik niet zelf heb geactiveerd).
Super, dank!rene037 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:15:
Als voorbeeld een paar (gedeeltes van) screenshots..[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb je misschien ook wat screens zoals:
YouTube: The ONLY Samsung Health Video You'll Ever Need @ 33m22s
Gaat om all exercises scherm waar je kunt filteren op activiteittype en daar zie je totale KM toch per jaar/maand?
Edit:
Laat maar. Filmpje wordt daarna nog duidelijker. Dit soort statistieken mis ik bij Garmin.
Edit2:
Vorderingsoverzicht ontdekt bij Garmin

[ Voor 8% gewijzigd door Roodey op 15-01-2025 12:10 ]
vanaf vandaag opeens heel erg last van battery drain op mijn watch 7 en dan specifiek voor de always on display item. 14,2% inmiddels.
Andere mensen hier ook last van opeens?
ik had dit laatst ook, toen bleek dat ik perongelijk de wifi en date op always on had gezet.fredgroes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:35:
vanaf vandaag opeens heel erg last van battery drain op mijn watch 7 en dan specifiek voor de always on display item. 14,2% inmiddels.
De zon schijnt weer eens, dat heeft wel impact op de helderheid (ook van aod). Zelfs als je binnen zit en er is lichtinval zal het aantal lux toenemen en kost dus meer stroom.fredgroes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:35:
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
zo erg heb ik het nog nooit gehad, binnen 1 dag helemaal leeg. Voorheen deed ik 2 dagen met het horloge. Nu dus maar de AOD maar uit gezet en weg probleem.
Misschien onlangs een andere watchface geïnstalleerd/ in gebruik genomen? Het verbruik bij AOD kan per watchface verschillen.fredgroes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:03:
zo erg heb ik het nog nooit gehad, binnen 1 dag helemaal leeg. Voorheen deed ik 2 dagen met het horloge. Nu dus maar de AOD maar uit gezet en weg probleem.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Had ik gisteren ook, weet niet of het komt omdat ik nu de S25+ heeft. Heb AOD maar uit gezet.fredgroes schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:35:
Misschien moet hij weer een beetje batterijverbruik kalibreren oid?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wat mij nog weleens gebeurt is dat als ik hem oplaad als hij (vrijwel) helemaal leeg is en hem dam omdoe, ik vergeet hem 'op te starten'. Dan blijft het display aan en is de accu na een relatief korte tijd leeg en zijn de apps zoals health niet gestart. (Noot: ik heb pincode op horloge om te voorkomen dat ik per ongeluk dingen start.) Maar ik vind dat vrij irritant.
dat zou bij mij ook wel eens het probleem geweest kunnen zijn... Nu dat je het zo zegt. Hij is van het weekend echt leeg gegaan, en dat gebeurt eigenlijk niet zo vaak.Ook hier pincode op watch ivm betalen via google payrene037 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:52:
Wat mij nog weleens gebeurt is dat als ik hem oplaad als hij (vrijwel) helemaal leeg is en hem dam omdoe, ik vergeet hem 'op te starten'. Dan blijft het display aan en is de accu na een relatief korte tijd leeg en zijn de apps zoals health niet gestart. (Noot: ik heb pincode op horloge om te voorkomen dat ik per ongeluk dingen start.) Maar ik vind dat vrij irritant.
Sinds gisteren hier ook een GW7 om de arm.
Mijn eerste smartwatch dus het is nog even wennen.
Om de speech to text te kunnen gebruiken heb ik Gboard geïnstalleerd maar in krijg het niet voor elkaar een extra taal toe te voegen.
Als ik long press spacebar doe kom ik wel in het menu maar bij als ik in language settings selecteer crasht ie meteen.
Ben benieuwd of dit bij anderen wel werkt.
Mijn eerste smartwatch dus het is nog even wennen.
Om de speech to text te kunnen gebruiken heb ik Gboard geïnstalleerd maar in krijg het niet voor elkaar een extra taal toe te voegen.
Als ik long press spacebar doe kom ik wel in het menu maar bij als ik in language settings selecteer crasht ie meteen.
Ben benieuwd of dit bij anderen wel werkt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Is er iemand die weet hoe je het volume van de Audiogids harder kan zetten? Ik hoor tijdens het wandelen niets van de gesproken teksten...
Goedenavond allen...ik heb vandaag mijn ultra binnen gekregen via BOL en vraag mij af wat het verschil is tussen mijn fabrikant code SM-L705FDAAEUE & SM-L705FDAAEUB, m.a.w. een E of een B op het einde.
Ik heb de E uitvoering ontvangen, maar zie overal de B staan, moet ik mij zorgen maken in NL?
Ik heb de E uitvoering ontvangen, maar zie overal de B staan, moet ik mij zorgen maken in NL?
Zal waarschijnlijk grijze import zijn.VmaxBob schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:56:
Goedenavond allen...ik heb vandaag mijn ultra binnen gekregen via BOL en vraag mij af wat het verschil is tussen mijn fabrikant code SM-L705FDAAEUE & SM-L705FDAAEUB, m.a.w. een E of een B op het einde.
EUB is namelijk Benelux. Maar waar EUE voor staat... geen idee. Verschil zal waarschijnlijk nihil zijn.
Heb je het via Bol zelf gekocht? Of via een 3rd party seller?
Dank voor reactie, idd via Bol, maar via andere verkoper. Ik wacht even op email reactie leverancier (veheshop) alvorens ik de doos openmaak voor de zekerheid. Zag trouwens wel hier op tweakers dat onderaan bij kenmerken het (E) nummer wel wordt vermeld bij SKU, dus dan zou het wel goed zijn hoop ik.kyunikeon schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Zal waarschijnlijk grijze import zijn.
EUB is namelijk Benelux. Maar waar EUE voor staat... geen idee. Verschil zal waarschijnlijk nihil zijn.
Heb je het via Bol zelf gekocht? Of via een 3rd party seller?
Volgens mij is het gewoon SKU SM-L705FDAADBT, SM-L705FDAAEUB, SM-L705FDAAEUE hier in nederland worden ze met die codes verkocht, en SKU is gewoon gebruikt als stock codes en niet de landcode daar is de CSC voor
:strip_exif()/f/image/m2HZDc33CXCfWGA2YM3Tm5LR.png?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door 42dpi op 06-02-2025 00:38 ]
mooi hoor!...DM89 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:36:
Sinds een week weer in bezit van een Watch Ultra en omdat ik een case niet mooi vind passen bij dit horloge maar gekozen voor een Ringke premium bezel als bescherming.
[Afbeelding]
ik had nog even gekeken naar je advies inzake de korting via de app, echter is momenteel alleen de witte uitvoering op voorraad/te koop bij samsung
Ik zie het inderdaad, dat is jammer. Was toch nog een behoorlijk kortingVmaxBob schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:24:
[...]
mooi hoor!...![]()
ik had nog even gekeken naar je advies inzake de korting via de app, echter is momenteel alleen de witte uitvoering op voorraad/te koop bij samsung
Ik heb de schermbeveiliging aanstaan, omdat ik soms per ongeluk aan het swipen ben (als ik met m'n armen over elkaar zit, ofzo).
Soms duurt het lang vooraleer die opspringt. Kan ik dat ergens forceren? Zoals met mijn gsm: knopje duwen en scherm gaat uit & vergrendeld.
<edit> ik heb de Watch 7.
Soms duurt het lang vooraleer die opspringt. Kan ik dat ergens forceren? Zoals met mijn gsm: knopje duwen en scherm gaat uit & vergrendeld.
<edit> ik heb de Watch 7.
[ Voor 4% gewijzigd door 3_s op 06-02-2025 14:57 ]
Het bandje van mijn Galaxy Watch Ultra is helaas gebroken. Ik heb gekeken voor een zelfde bandje orjane wat geleverd is. Echter kost dit bij Samsung €79. Zijn de prijzen voor een nieuwe los bandje zo duur vraag ik mij af
Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring hiermee?
[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 08-02-2025 13:35 ]
Geen idee hoe het komt afgelopen dan spring aod in eens aan zonder dat ik het bewust heb aangezet nu al twee keer gebeurd (heb aod sowieso altijd bewust uit) en ging de watch vrij rap door de accu heen.
Het standaard bandje valt mij ook "vies" tegen niet meer weg te krijgen op de randen qua smerigheid en ik zit absoluut niet de hele dag ik kolen te graven en wissel regelmatig van bandje.
Op de ronding is geen shaduw dat is gewoon donker laagje en dat voor bandjes die ze verkopen voor veel geld ( zit er dan standaard bij ) maar valt me erg tegen qua kwaliteit.
Het standaard bandje valt mij ook "vies" tegen niet meer weg te krijgen op de randen qua smerigheid en ik zit absoluut niet de hele dag ik kolen te graven en wissel regelmatig van bandje.
Op de ronding is geen shaduw dat is gewoon donker laagje en dat voor bandjes die ze verkopen voor veel geld ( zit er dan standaard bij ) maar valt me erg tegen qua kwaliteit.
:strip_exif()/f/image/E1O6FT8wT52jdB1kpphoBMML.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 68% gewijzigd door 42dpi op 08-02-2025 13:44 ]
Ja dat zijn ze. Heb op alie 6 bandjes besteld maanden terug en wissel elke paar dagen van kleur voor de fun. Paar euro per stuk. Zijn bijna niet te onderscheiden, zou zeggen 90% van de kwaliteit. Heb wel youtube video's gezien van bandjes die wel veel minder zijn, bijvoorbeeld veel meer uitrekken als je er wat kracht op zet. Maar de mijne zijn bijna net zo stug als de originele en nog allemaal in perfecte staat.Van der Berg schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:33:
Het bandje van mijn Galaxy Watch Ultra is helaas gebroken. Ik heb gekeken voor een zelfde bandje orjane wat geleverd is. Echter kost dit bij Samsung €79. Zijn de prijzen voor een nieuwe los bandje zo duur vraag ik mij af
Iemand ervaring hiermee?
Sinterklaas wil bier !
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 7 / Ultra series] Levering & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 7 / Ultra series] Levering & Prijzen