Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:56
Er!k schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:16:
Ik kan de Watch 8 nu met korting voor 309 aanschaffen. Doen of zakt de prijs zo snel dat ik beter 2 maanden kan wachten?
Met inruilen van mn watch7 en de kortingscode kom ik zelfs op €231,- maar dan nog vind ik het echt compleet zinloos. Afgezien van een ander uiterlijk en meer opslag (ik gebruik totaal niks van de 32gb die ik nu heb) is er niets veranderd of toegevoegd? Zelfs de sensoren zijn hetzelfde begrijp ik. Dus waar ze nou het lef vandaal halen om de prijs zo op te voeren is mij een raadsel, of is de Watch7 met een veel te kleine marge of zelfs verliesgevende prijs in de markt gezet?

Heel apart.

[ Voor 3% gewijzigd door sn0x0r op 11-07-2025 04:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Persoonlijk vind ik de Watch 7 niet zo mooi in groen of beige. Ik vind de vorm van de 8 juist wel weer mooi en de kleur grafiet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sn0x0r
Er!k schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:37:
Persoonlijk vind ik de Watch 7 niet zo mooi in groen of beige. Ik vind de vorm van de 8 juist wel weer mooi en de kleur grafiet.
En dat is natuurlijk prima! Ik kan alleen puur voor een ander uiterlijk niet een dergelijke prijsverhoging rechtvaardigen. Maar voor mensen die van een ouder model komen en aan vervanging toe zijn is het uiteraard ook een andere situatie.

Het zou mij niet verbazen als deze niet zo goed gaat verkopen overigens, dus wie weet hoe snel hij in prijs gaat dalen. Mocht iemand mijn Samsung kortingscode willen van het unpacked event, stuur even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23:19

g86

*knip* Dit is niet de bedoeling hier. Spullen aanbieden kan in V&A.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 12-07-2025 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:43
Ik heb deze sinds gisteren in gebruik en dan de standaard versie die ik heb gekregen bij de preorder van mijn galaxy S25 plus.

Is er ergens een activiteit voor krachttraining? Kan het nergens vinden.

Iemand een suggestie voor een horloge bandje? Die er bijzit zit niet lekker.
Heb de 40mm horloge.

Is het trouwens uit te zetten de melding in de statusbalk van mijn telefoon dat het horloge niet is verbonden met de galaxy watch 7 manager?

[ Voor 18% gewijzigd door satshow op 12-07-2025 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Komt er nog een: [Samsung Galaxy Ultra & Watch 8 serie] Ervaringen&Discussie Topic ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:48

Marc H

- - Is wakker - -

Albert020 schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 10:59:
Komt er nog een: [Samsung Galaxy Ultra & Watch 8 serie] Ervaringen&Discussie Topic ?
Wat mij betreft niet.

Omdat de 7 en 8 voor zover ik weet technisch (vrijwel) identiek zijn en 7 ook de software van 8 gaat krijgen vraag ik mij af of het nuttig is om een specifiek Watch 8 topic aan te maken, omdat er zoveel overlap is tussen de modellen.

Hernoem dit topic naar bijvoorbeeld:

[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 & 8 serie] Ervaringen&Discussie

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:34
Iemand al Wear OS 6 ontvangen op zijn galaxy Watch 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:26
tsjarlie schreef op maandag 14 juli 2025 @ 09:54:
Iemand al Wear OS 6 ontvangen op zijn galaxy Watch 7?
Die is volgens mij nog in bèta momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 10:59
Ik heb wel de 8 besteld, en de 7 gaat door naar mijn vriendin. De 6 ruil in ik.
Het was dat ik een goeie deal kon maken anders had ik de 8 overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

Marc H schreef op zondag 13 juli 2025 @ 14:23:
[...]

Wat mij betreft niet.

Omdat de 7 en 8 voor zover ik weet technisch (vrijwel) identiek zijn en 7 ook de software van 8 gaat krijgen vraag ik mij af of het nuttig is om een specifiek Watch 8 topic aan te maken, omdat er zoveel overlap is tussen de modellen.

Hernoem dit topic naar bijvoorbeeld:

[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 & 8 serie] Ervaringen&Discussie
@Huigie eens? :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Topicstarter
Welja, iets aangepast, is nu ook een apart topic geopend zag ik.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBNMK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47
satshow schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 07:18:
Is er ergens een activiteit voor krachttraining? Kan het nergens vinden.
Ik gebruik hier altijd de "Other workout" voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Iemand toevallig al Gemini op de Watch 7…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:50
Roost schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:36:
Iemand toevallig al Gemini op de Watch 7…?
Ja, softwarematig staat ie al op de watch volgens de Wear playstore, maar Google Assistant wordt nog uitgevoerd. De overgang naar Gemini zal wel centraal worden geactiveerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
RBNMK schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 07:23:
[...]

Ik gebruik hier altijd de "Other workout" voor.
Dank je wel. Ik lees dat je deze achteraf een naam kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17
Ik heb net een 44mm overgenomen, maar vraag me nu af of er al een screen protector op zit of niet. Het lijkt er op, maar kan ook onderdeel zijn van de constructie.
Weten jullie dat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAF7OM9DK1jLb2GYCwaQslbkIzI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/r1gIoaQ4WGpSjjFZpM0rnLKF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Kijk zelf maar. Dit is mijn 7, 40 mm zonder screen protector:

Afbeeldingslocatie: https://fotostek.nl/zooi/20250716_105523.jpg

Lijkt mij dat de jouwe er ook geen heeft.

(volgende keer even een doekje er overheen halen vóórdat ik een foto maak.... :) )

[ Voor 20% gewijzigd door Marc H op 16-07-2025 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Laatst online: 15:17
Duidelijk; geen protector - dank voor je foto/reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Iemand een idee hoe ik wijzerplaten die ik geïnstalleerd heb via mijn watch 7 over kan zetten na een watch 8?

Worden deze ergens opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ik heb een watch 7, waarmee ik via google Pay wil betalen in de supermarkt. Net als op mijn galaxy a55, waar het prima werkt, alles ingesteld (rabobank trouwens)

Nu komt het; elke keer als ik met de watch wil betalen, bij bijv lidl of albert heijn, crasht de betaalautomaat (verifone). Start opnieuw op, caissière in de stress. Uiteindelijk lukt betalen wel met de a55, maar de rij achter me wordt er niet korter van....

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037
  • Laatst online: 19:08

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

Een betaalautomaat hoort nooit door een foute tag (zoals je horloge) te crashen. Ik denk dat de betreffende fabrikant intresse toont als je dit meldt.
Lijkt me niet dat je iets fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

koelkast schreef op zondag 20 juli 2025 @ 09:14:
Ik heb een watch 7, waarmee ik via google Pay wil betalen in de supermarkt. Net als op mijn galaxy a55, waar het prima werkt, alles ingesteld (rabobank trouwens)

Nu komt het; elke keer als ik met de watch wil betalen, bij bijv lidl of albert heijn, crasht de betaalautomaat (verifone). Start opnieuw op, caissière in de stress. Uiteindelijk lukt betalen wel met de a55, maar de rij achter me wordt er niet korter van....

Doe ik iets fout?
Ook een tijdje gehad bij de Jumbo. Is spontaan verholpen uiteindelijk. Ook verifone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:40
De running coach gaat ook naar de Watch 7 komen in de Samsung Health app (review: Samsung Galaxy Watch8 - Zelfde basis, vernieuwd design), echter zie ik de beta versie al in de app staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zw0puRopqdlQDS68kuEqaqPqqU0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BY7tIS8tOBj8kHnOEdzpc8yR.png?f=fotoalbum_large

Iemand hier al ervaring mee? Je moet eerst 12 minuten gaan lopen en op basis daarvan gaat het een schema voorstellen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:58
Uitrol One UI 8 lijkt begonnen te zijn voor de Watch Ultra nu in de US.

https://www.samsungmobile...ra-now-has-one-ui-8-watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:22
gerbenp schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 15:50:
Uitrol One UI 8 lijkt begonnen te zijn voor de Watch Ultra nu in de US.

https://www.samsungmobile...ra-now-has-one-ui-8-watch
Ik ben benieuwd hoe lang dit duurt dat het hier in Nederland beschikbaar komt

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:14
Gynnad schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:39:
De running coach gaat ook naar de Watch 7 komen in de Samsung Health app (review: Samsung Galaxy Watch8 - Zelfde basis, vernieuwd design), echter zie ik de beta versie al in de app staan.

[Afbeelding]

Iemand hier al ervaring mee? Je moet eerst 12 minuten gaan lopen en op basis daarvan gaat het een schema voorstellen.
werkt niet zolang er geen one UI 8 op je watch staat, heb het al geprobeerd :-)

ik ben er ook heel benieuwd naar en de running coach zal het eerste zijn dat ik ga testen van zodra de update op mijn ultra staat. Ik loop al zo'n 20 jaar met een garmin net vanwege de de goede suggesties en plannen die je daarop hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
glenner schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:36:
[...]

werkt niet zolang er geen one UI 8 op je watch staat, heb het al geprobeerd :-)

ik ben er ook heel benieuwd naar en de running coach zal het eerste zijn dat ik ga testen van zodra de update op mijn ultra staat. Ik loop al zo'n 20 jaar met een garmin net vanwege de de goede suggesties en plannen die je daarop hebt.
Nog even wachten dan dus. Mocht je de update hebben, dan ben ik benieuwd naar je bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Gynnad schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 12:54:
[...]

Nog even wachten dan dus. Mocht je de update hebben, dan ben ik benieuwd naar je bevindingen!
zal ik zeker doen, verwacht de update elke dag. In USA is hij al aan het uitrollen voor de wactch ultra dus hopelijk deze week nog Europa

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vachan
  • Nu online
One UI 8.0 is er!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FTRVgPVjjzQ3gC1IkReqCuYfcYY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QFpyBH6JpEEfiv8O2bzvJ6Fq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Nice, dat ie er nu al is voor de Ultra.

Hopelijk komt de update ook snel voor de reguliere Watch 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Maar ik heb nog geen Gemini onder de knop van de Ultra....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:50
Roost schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:52:
Maar ik heb nog geen Gemini onder de knop van de Ultra....
Zojuist verscheen melding op mijn Watch 7, dat Gemini nu de standaard is. Ik moest wel Google Home (opnieuw) koppelen met Gemini. Ook de aangename Gemini stem is nu te horen op de Watch, en wordt overgenomen van de phone instellingen.

Mogelijk is er een voorwaarde, dat Gemini ook al als standaard op je telefoon is geinstalleerd, maar dat was bij mij al het geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Amersfoort op 24-07-2025 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Op de 7 heb ik hem ook. Maar niet op de Ultra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glenner
Roost schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:47:
Op de 7 heb ik hem ook. Maar niet op de Ultra.
kijk eens naar eventuele app updates in de playstore op je watch? Gemini komt namelijk als een update via die weg door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:44

Renate1970

Lef is Leven

Watch Ultra hier en de update loopt nu ook binnen hier

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
glenner schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:32:
[...]

kijk eens naar eventuele app updates in de playstore op je watch? Gemini komt namelijk als een update via die weg door...
Alles is up to date. Heb nog van niemand in NL gehoord dat hij of zij Gemini heeft op de Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vachan
  • Nu online
Ik heb hem sinds dinsdag op mijn ultra, misschien ligt het aan de regio van de watch waar hij vandaan komtAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CR9KnHfsKJsjPtURW6idCJ7yug=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9hx22e2IYZd42EBBg19dX2Q2.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Laatst online: 16:14

MartNL

Roost schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:53:
[...]

Alles is up to date. Heb nog van niemand in NL gehoord dat hij of zij Gemini heeft op de Ultra.
Ik heb hem al hoor. Je kunt hem via de Playstore updaten daarna de ui8 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Playstore zegt dat ik Gemini heb, maar hij opent nig als de Assistant...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glenner
Roost schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:11:
Playstore zegt dat ik Gemini heb, maar hij opent nig als de Assistant...
ja klopt, dat is de eerste fase. Er zou nog een update onderweg zijn dan wordt ie helemaal Gemini.
ik kon eerlijk gezegd niet wachten, dus had hem vorige week al gesideload :9~
Maar volgens mij heeft mijn vrouw de update gisteren gehad op haar watch 6 dus is zeker komende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
MartNL schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:59:
[...]

Ik heb hem al hoor. Je kunt hem via de Playstore updaten daarna de ui8 update.
Heb jij hem op de Ultra en is dat de regionale NL versie van de Watch Ultra?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
Hier zojuist ook binnen de update naar One-UI 8.0 Watch voor op mijn Galaxy Watch Ultra. Best groot bijna 2GB!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fFmRXhkf5sHg5LStzkZb-SmtMrk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NENCFHRAvEx3XvzPTpvYslve.jpg?f=fotoalbum_large

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glenner
Gynnad schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 12:54:
[...]

gisteren de update geinstalleerd en 's avonds meteen aan de slag gegaan met de running coach.
Heb de 12 minuten test afgelegd. Komt erop neer om na een opwarming 12 minuten zo snel mogelijk te lopen. Nadien krijg je dan een score (een soort van level) op basis van die test en stelt hij een trainingsplan voor.

Ik had er niet teveel vertrouwen in, maar moet zeggen dat de inschatting van mijn niveau alvast zeer accuraat is. Ik loop al vele jaren, met periodes wat intensiever dan andere periodes en momenteel op een redelijk laag niveau (focus wat meer op fitness) en ik kreeg niveau 6 (op 10) beoordeeld. Daarbij stelt de running coach een trainingsplan voor om een halve marathon te kunnen lopen binnen een bepaalde tijd. Toevallig ook hetzelfde doel wat ik enkele maanden geleden was gestart via een garmin plan.

Als ik de komende trainingen dan bekijk lijken ze me zeer realistisch, duur en snelheid komen zeer goed overeen met hoe ik nu loop.. Dus ben eigenlijk wel onder de indruk. We zullen zien hoe de trainingen evolueren, en of ze zich eventueel nog aanpassen ofzo...

Het enige wat vreemd was, toch bij de 12 minuten test, is de opwarmingsfase. Vanaf je de test start krijg je meteen een vraag of je de opwarming al voltooid hebt ja of nee. Als je nee klikt stopt de training. Als je ja klikt begint de effectieve 12 minuten test 8)7
Dus best op voorhand al 'opwarmen'. Het is niet zo dat de test start met bv 10 minuten rustig joggen ofzo...

Je kan blijkbaar ook zelf kiezen wanneer je de trainingen doet, het is dus niet zo dat hij je kalender volsteekt met trainingen die je dan maar moet lopen die dag. Dat vind ik ook wel positief, gewoon zien dat je minstens 4 trainingen per week voltooid op de dagen die je zelf kiest..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rene037

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

Misschien heb ik iets gemist, maar ik kijk op mijn watch 7, automatische updates staat aan, ik zie Versie One UI 6.0 systeemversie 14 Wear OS 5.0.
Hebben we 7.0 overgeslagen?
Niveau beveiligingspatch 1 maart 2025. Is dat ook niet wat oud?
Als ik automatische updates uit zet en dan op update klik zegt hij dat horloge op 10 juni voor het laatst is bijgewerkt en up-to-date is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:31
rene037 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 10:33:
Misschien heb ik iets gemist, maar ik kijk op mijn watch 7, automatische updates staat aan, ik zie Versie One UI 6.0 systeemversie 14 Wear OS 5.0.
Hebben we 7.0 overgeslagen?
Niveau beveiligingspatch 1 maart 2025. Is dat ook niet wat oud?
Als ik automatische updates uit zet en dan op update klik zegt hij dat horloge op 10 juni voor het laatst is bijgewerkt en up-to-date is.
Klopt helemaal. Zelfde versie heb ik ook. 7.0 Is inderdaad overgeslagen. Als het goed is komt 8 binnenkort ook uit voor de watch 7.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizarre410
  • Registratie: Januari 2010
Ik krijg met geen mogelijkheid Spotify op de Watch Ultra werkend.
App start op, mijn account komt in beeld. Klik er op, "Er is iets fout gegaan". Van alles geprobeerd, apps op watch en telefoon verwijderd, opnieuw geinstalleerd, via andere inlog mogelijkheden geprobeerd met code, niets werkt. Iemand een oplossing?

Verder nu dagje verder met UI8, vind de meldingen en de tegels wel mooie update.

Vanochtend wel iets raars. Gefietst naar het werk, automatisch opgenomen door het horloge, maar ging niet auto afsluiten en ook niet handmatig. Klok opnieuw opstarten was enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
bizarre410 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 14:51:
Ik krijg met geen mogelijkheid Spotify op de Watch Ultra werkend.
App start op, mijn account komt in beeld. Klik er op, "Er is iets fout gegaan". Van alles geprobeerd, apps op watch en telefoon verwijderd, opnieuw geinstalleerd, via andere inlog mogelijkheden geprobeerd met code, niets werkt. Iemand een oplossing?

Verder nu dagje verder met UI8, vind de meldingen en de tegels wel mooie update.

Vanochtend wel iets raars. Gefietst naar het werk, automatisch opgenomen door het horloge, maar ging niet auto afsluiten en ook niet handmatig. Klok opnieuw opstarten was enige oplossing.
hier geen probleem op oneUI 8. Spotify start en net een podcast getest, speelt zelfs via de watch speaker af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamsterhein
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-08 12:15
wij schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 11:00:
[...]

Het is niet heel ingewikkeld. In de Wear-app kun je de knop de knop 'Code gebruiken' kiezen in het scherm 'Een mobiel abonnement instellen'. Dan kun je een QR-code scannen, of de achterliggende code invoeren en wordt de SIM geactiveerd. Ook moest ik nog het APN aanmaken op het horloge zelf.

De knop 'Code gebruiken' is standaard niet zichtbaar. Om deze te zien moet je eerst 'TEST E-SIM FEATURE > QR TEST MODE = ON' aanzetten in een verborgen menu in de wear-app. Dat heb ik gedaan door de knop onderin de app te gebruiken, dan 'Instellingen Galaxy Wearable' en vervolgens 'Over Galaxy Wearable. En dan vijf keer op de dikgedrukte tekst 'Galaxy Wearable' te tikken.

Je moet dus wel een ESIM provider hebben die een QR-code geeft om de esim toe te voegen aan een apparaat. Ik weet niet of alle providers dat doen. Met BNESIM kan het in ieder geval wel.
Werkt dit trucje ook op een samsung galaxy 23? De ontwikkelaarsoptie heb ik geactiveerd, De dukgedrukte tekst wearable is niet zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizarre410
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zhjlw9GeSLJu0siVQu0rDkk0ZFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OnvfSjaY8QFD7Aw2kHm8Fft1.jpg?f=fotoalbum_large

Deze knop moet je gebruiken in de wear app op je telefoon.
Rechts staan dan 3 puntjes, dan op instellingen drukken, dik gedrukte Galaxy Wearable paar keer drukken, kom je in het menu terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamsterhein
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-08 12:15
bizarre410 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 16:42:
[Afbeelding]

Deze knop moet je gebruiken in de wear app op je telefoon.
Rechts staan dan 3 puntjes, dan op instellingen drukken, dik gedrukte Galaxy Wearable paar keer drukken, kom je in het menu terecht.
Gelukt. Dankjewel. Kan je ook een (aparte) unieke whatsapp instellen voor de galaxy watch 7? Dus eentje voor mn S23 en een voor de galaxy watch 7 (met de bnesim e-sim)

[ Voor 6% gewijzigd door Hamsterhein op 25-07-2025 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Toch nog even voor alle duidelijkheid: klopt het nu wel of niet dat de meeste mensen met een Ultra 2024 (NL/Europa) nog NIET Gemini werkend onder de knop hebben (Playstore geeft wel aan dat Gemini geïnstalleerd is, maar de app opent nog steeds de "oude" Assistant)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnti
  • Laatst online: 29-07 10:24
Hier de Ultra 7 (2024)

Gemini doet het prima. Zowel met knop als met "Hey Google"
Ik heb wel Google home op mijn watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvdw01
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 16:35
Zoals eerder in dit topic benoemd gaat het opladen van de 7 met (de meeste?) alternatieve laders trager en wordt de watch veel warmer.

Is de originele lader van Samsung echt de enige lader die goed functioneert? Of zijn er toch nog redelijke alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
glenner schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 08:42:
[...]

gisteren de update geinstalleerd en 's avonds meteen aan de slag gegaan met de running coach.
Heb de 12 minuten test afgelegd. Komt erop neer om na een opwarming 12 minuten zo snel mogelijk te lopen. Nadien krijg je dan een score (een soort van level) op basis van die test en stelt hij een trainingsplan voor.

Ik had er niet teveel vertrouwen in, maar moet zeggen dat de inschatting van mijn niveau alvast zeer accuraat is. Ik loop al vele jaren, met periodes wat intensiever dan andere periodes en momenteel op een redelijk laag niveau (focus wat meer op fitness) en ik kreeg niveau 6 (op 10) beoordeeld. Daarbij stelt de running coach een trainingsplan voor om een halve marathon te kunnen lopen binnen een bepaalde tijd. Toevallig ook hetzelfde doel wat ik enkele maanden geleden was gestart via een garmin plan.

Als ik de komende trainingen dan bekijk lijken ze me zeer realistisch, duur en snelheid komen zeer goed overeen met hoe ik nu loop.. Dus ben eigenlijk wel onder de indruk. We zullen zien hoe de trainingen evolueren, en of ze zich eventueel nog aanpassen ofzo...
Ah dit is exact waar ik naar op zoek ben voor de Watch 7, dus mooi dat dit er nu dus lijkt te zijn. In de huidige versie (of vorige versie voor jou) kun je zelf wel wat trainingen maken, maar dat is toch behoorlijk omslachtig, mooi dat er een flinke verbeterslag overheen is gegaan!
glenner schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 08:42:
Het enige wat vreemd was, toch bij de 12 minuten test, is de opwarmingsfase. Vanaf je de test start krijg je meteen een vraag of je de opwarming al voltooid hebt ja of nee. Als je nee klikt stopt de training. Als je ja klikt begint de effectieve 12 minuten test 8)7
Dus best op voorhand al 'opwarmen'. Het is niet zo dat de test start met bv 10 minuten rustig joggen ofzo...

Je kan blijkbaar ook zelf kiezen wanneer je de trainingen doet, het is dus niet zo dat hij je kalender volsteekt met trainingen die je dan maar moet lopen die dag. Dat vind ik ook wel positief, gewoon zien dat je minstens 4 trainingen per week voltooid op de dagen die je zelf kiest..
Ah dat is wel wat vreemd, want wat ik tot nu toe gelezen had leek het erop alsof je eerst een soort van warming-up training krijgt voordat de test echt gaat beginnen, maar dat is dus helemaal niet het geval. Goed om te weten in elk geval.

Thanks voor het delen van je bevindingen tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:59
One UI8 op m'n watch Ultra 2024 heeft wel wat verbeteringen die nergens in release notes o.i.d. stonden.
  • (slaap) HRV monitoring/detectie is vele malen beter. In de grafiek bij energy score was er vaker geen detectie dan wel voor de update. Nu is dit constant.
  • HRV, mogelijk door bovenstaande, een stuk hoger.
  • VO2 max berekening nu ook bij het tracken van fietsen (met gps).
Ik las op reddit ook nog iets over betere detectie van HR bij activiteit maar heb daar zelf nog geen verschil gezien (ook nooit problemen mee gehad).

Nog meer mensen verbeteringen gemerkt?

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18:10
Heeft iemand hier de Buienradar app werkend op de Watch Ultra 2024? Zodra ik de app op mijn horloge wil openen verschijnt Buienradar in het scherm met de plaatsnaam van de locatie waar ik op dat moment ben om vervolgens weer af te sluiten.

Zoekerman, zoek op meerdere zoekmachines tegelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roost
Ik heb al gemeld bij Buienradar dat de app op OneUI 8 niet werkt. Verstandig om zelf ook even via de app store te melden.

Edit... Zojuist werd een update uitgerold. Werkt weer!

[ Voor 19% gewijzigd door Roost op 31-07-2025 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
Mijn oude Galaxy Watch 3 Classic is vanaf nu met pensioen 😎
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kff1Idqy--kEGUoXrUm6z4cfwMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xNCExCkP8FhQ4PNurmf0mMzy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Vanochtend de Health Monitor app geüpdatet. De slaap apneu functie komt daarmee tevoorschijn, maar op mijn Galaxy Watch 7 wil het nog niet werken. Zie: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqV3Px_cvt2W4NrLs2y90ful0Bs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g0v4cSLAZxLGpS2I62kFKxRJ.jpg?f=fotoalbum_large

[Edit]
Zag dat de bijbehorende app op het horloge zelf ook geüpdatet kan worden. Na dit gedaan te hebben werkt het wel!

[ Voor 10% gewijzigd door sn0x0r op 01-08-2025 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joggum
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:27
Op m'n Fold 7 nog geen update. Nu health aan het updaten op de Ultra. Nog niks. :? |:(

Health Monitor |:( Nu werkt tie 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Joggum op 01-08-2025 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vachan
  • Nu online
sn0x0r schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 07:27:
Vanochtend de Health Monitor app geüpdatet. De slaap apneu functie komt daarmee tevoorschijn, maar op mijn Galaxy Watch 7 wil het nog niet werken. Zie: [Afbeelding]

[Edit]
Zag dat de bijbehorende app op het horloge zelf ook geüpdatet kan worden. Na dit gedaan te hebben werkt het wel!
Ik heb zowel de app op de telefoon en watch geüpdate.nu werkt het wel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZyHE6cv8JcWDlWXfA0ZBbrINQA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MQ87clTMeHP0Tsv7wDf4iifZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Nog steeds geen Gemini op mijn Ultra 2024. Als ik op de telefoon even van Gemini naar Assistent schakel en weer terug, dan heb ik Gemini op mijn Ultra. Maar als de verbinding met de telefoon een tijdje verbroken is geweest, dan is de Ultra weer teruggeschakeld naar de Assistent... Beats me!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:31
Heeft het nut om WiFi aan te laten wanneer je de telefon eigenlijk altijd bij hebt ?of is het verbruik ervan minimaal en kan je hem het beste gewoon aan laten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0x0r
lifeguard schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:07:
Heeft het nut om WiFi aan te laten wanneer je de telefon eigenlijk altijd bij hebt ?of is het verbruik ervan minimaal en kan je hem het beste gewoon aan laten ?
Je kan hem altijd aan laten staan, want je horloge bepaald zelf of hij hem wel of niet gaat gebruiken (tenminste, dat staat op het scherm als je het WiFi scherm opent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Dan laat ik hem ook aan. Dacht dat er misschien wel wat energie mee bespaard kon worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:35
lifeguard schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:54:
Dan laat ik hem ook aan. Dacht dat er misschien wel wat energie mee bespaard kon worden.
Ik denk dat het wel energie bespaard, maar heel weinig omdat ie toch met je telefoon connect (en wifi dus niet gebruikt).

Ik heb het uit, wifi heeft voor mij geen waarde omdat ik mijn telefoon ook altijd bij me heb, en als ik dat een keer vergeten ben dan heb ik ook geen wifi dus voegt het ook niks toe (maar dan gaat ie er dus wel naar zoeken steeds en dus energie verspillen).

[ Voor 6% gewijzigd door watercoolertje op 05-08-2025 11:19 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peer_76
lifeguard schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 09:07:
Heeft het nut om WiFi aan te laten wanneer je de telefon eigenlijk altijd bij hebt ?
Dit zal voornamelijk een toegevoegde waarde hebben als de smartwatch als standalone wordt gebruikt (met e-sim) om mobiele data te besparen. Verder kan het handig zijn indien de telefoon op de lader ligt en het Bluetooth signaal niet voldoende is (zoals op een andere verdieping zijn dan waar de telefoon ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Laatst online: 23:19

g86

Iemand die weet of de kidsmodus actief is in NL/BE voor Watch 7 LTE? Iemand ervaring hiermee?
https://www.google.com/am...oor-galaxy-watch-7/%3famp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
Peer_76 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:19:
[...]

Dit zal voornamelijk een toegevoegde waarde hebben als de smartwatch als standalone wordt gebruikt (met e-sim) om mobiele data te besparen. Verder kan het handig zijn indien de telefoon op de lader ligt en het Bluetooth signaal niet voldoende is (zoals op een andere verdieping zijn dan waar de telefoon ligt).
Ik heb het twee dagen getest met WiFi en twee dagen zonder, en merkte vrij weinig verscil.
Met beide haal ik met gemak 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

FF iets dat al eerder aan bod gekomen is volgens mij, maar waar ik nu weer tegenaan loop. Als het accuniveau beneden bepaald punt raakt, schakelt de watch 7 over naar bespaarmodus. Als je dat niet in de gaten hebt en je laadt hem weer op, blijft hij in bespaarmodus en dan mis je dus al je health data.
Waarom schakelt hij na het opladen niet automatisch terug als het overschakelen het gevolg is van laag accuniveau? Als je hem handmatig in spaarmodus zet, bijv omdat je weet dat je voorlopig niet kunt laden, is het minder een probleem.
Een gerelateerd probleem is dat als hij echt leeg was en je daarnaa oplaadt, het display aan blijft en de accu vrij snel weer leeg is, tot je de pincode intypt, dan pas werken de andere functies weer. (Je moet er dus bij nadenken om pincode in te typen als je hem na die situatie van de lader haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
rene037 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:52:
FF iets dat al eerder aan bod gekomen is volgens mij, maar waar ik nu weer tegenaan loop. Als het accuniveau beneden bepaald punt raakt, schakelt de watch 7 over naar bespaarmodus. Als je dat niet in de gaten hebt en je laadt hem weer op, blijft hij in bespaarmodus en dan mis je dus al je health data.
Waarom schakelt hij na het opladen niet automatisch terug als het overschakelen het gevolg is van laag accuniveau? Als je hem handmatig in spaarmodus zet, bijv omdat je weet dat je voorlopig niet kunt laden, is het minder een probleem.
Een gerelateerd probleem is dat als hij echt leeg was en je daarnaa oplaadt, het display aan blijft en de accu vrij snel weer leeg is, tot je de pincode intypt, dan pas werken de andere functies weer. (Je moet er dus bij nadenken om pincode in te typen als je hem na die situatie van de lader haalt.
Eerste issue zou je wel kunnen oplossen met een automation volgens mij.

En die 2de herken ik niet, de ene keer dat mijn horloge helemaal leeg was bleef die gewoon uit tijdens het laden en moest ik hem zelf weer aanzetten. En als het toestel niet uit is gaat het scherm uit als die op 100% zit. In beide gevallen is en blijft ie gewoon 100% op de lader.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

Bij mij blijft hij dan ook uit, moet hem zelf aanzetten. Hij geeft tijd weer in de geselecteerde wijzerplaat.
Maar heb jij pincode op je wijzerplaat? Ik heb dat gedaan omdat ik anders nogal eens er ongeluk iets aanraakte, niet om dat ik behoefte aan beveiliging heb daarvoor. Zodra ik pincode intyp voltooit hij het opstartproces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
rene037 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 11:30:
Bij mij blijft hij dan ook uit, moet hem zelf aanzetten. Hij geeft tijd weer in de geselecteerde wijzerplaat.
Maar heb jij pincode op je wijzerplaat? Ik heb dat gedaan omdat ik anders nogal eens er ongeluk iets aanraakte, niet om dat ik behoefte aan beveiliging heb daarvoor. Zodra ik pincode intyp voltooit hij het opstartproces.
Nee dat heb ik niet, dus daar zit mogelijk het verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:48
Hallo iedereen, aangezien m'n (nog perfect functionele) Garmin Fenix 5 plus intussen 5 jaar geworden is, ben ik aan het uitkijken voor een vervanger/aanvulling. Mijn oog is daarom gevallen op een Watch Ultra (2024), vooral omwille van de zeer uitgebreide set aan gezondheidsdata (ook al is het nut daarvan misschien discutabel), en de mogelijkheid om via 5G te connecteren. 'k Besef dat ik hiervoor de luxe van het 1/week opladen ga moeten opgeven, maar als ik dezelfde routine aan kan houden als bij m'n smartphone, zie ik geen probleem hier.

Echter, ik zit nog met enkele vragen, belangrijk om de knoop door te kunnen hakken:

1. is er buiten de grootte van het intern geheugen geen verschil tussen de 2024 en 2025 editie? Zijn er bij de 2025 versie bvb geen extra leds toegevoegd om nog extra metrics via de pols te verzamelen?
2. zijn er intussen al apps voor WearOS beschikbaar die het mogelijk maken om te navigeren via offline maps, beetje zoals het bij Garmin Fenix gebeurt? Of zal ik op dat vlak opmerkelijk moeten inleveren?
3. bestaat er, naast Strava, een goed platform om de gezondheidsdata van zowel m'n Garmin als die van Samsung bij te houden?

Alvast bedankt!

• Peer_76
Ik heb gisteren automatisch detectie voor fietsen ingesteld, maar na het fietsen stopt het dus niet. Handmatig beëindigen werkt ook niet. Horloge uitschakelen en opnieuw opstarten is dan de enige optie. Zijn er meerdere die hier last van hebben op hun Watch Ultra (2024)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:32
Peer_76 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 22:05:
Ik heb gisteren automatisch detectie voor fietsen ingesteld, maar na het fietsen stopt het dus niet. Handmatig beëindigen werkt ook niet. Horloge uitschakelen en opnieuw opstarten is dan de enige optie. Zijn er meerdere die hier last van hebben op hun Watch Ultra (2024)?
Ja hier ook al sinds de laatste update, alleen bij fietsen andere activiteiten gaan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Ik heb sinds vandaag de Galaxy Watch 7 (leuke upgrade van de 5), maar VO2 max is blijkbaar niet mogelijk? ziet het iig niet bij mijn hardloopmomentjes of wandelingen staan.. Is dit iets wat niet werkt voor NL/EU?

(Heb trouwens nog UI6)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Basekid schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 22:12:
Ik heb sinds vandaag de Galaxy Watch 7 (leuke upgrade van de 5), maar VO2 max is blijkbaar niet mogelijk? ziet het iig niet bij mijn hardloopmomentjes of wandelingen staan.. Is dit iets wat niet werkt voor NL/EU?

(Heb trouwens nog UI6)
Het zou gewoon moeten werken op een watch 7.
Je moet alleen minimaal 4 KM per uur gaan met een minimale duur van 10 minuten met een goede GPS verbinding volgens dit YouTube filmpje

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Peer_76 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 22:05:
Hier hetzelfde.
Ik vind dat automatisch detecteren sowieso maar magertjes werken. Heb het ook uitgezet daarom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peer_76
Het niet automatisch detecteren schijnt door de laatste update te zijn ontstaan. Hopelijk komt er snel een nieuwe update waardoor het weer wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Megapaul schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 10:26:
[...]

Het zou gewoon moeten werken op een watch 7.
Je moet alleen minimaal 4 KM per uur gaan met een minimale duur van 10 minuten met een goede GPS verbinding volgens dit YouTube filmpje
Hmm ik zie dat hele blok niet wbt vo2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oObG1QrYpPQQ5JBMdFc9t5l0Arw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c7OTNbUErFjS5aDXG7PbpW6o.jpg?f=fotoalbum_large

Zag wel dat ik location recording uit had staan (kaart toonde niet maar afstand was wel goed berekend...) dus heb dat nu aangezet.

Hebben jullie wel allemaal VO2 als meting ertussen? Hoeft nergens apart aan toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Basekid op 25-08-2025 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNMK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47
Basekid schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:20:
[...]

Hmm ik zie dat hele blok niet wbt vo2
[Afbeelding]

Zag wel dat ik location recording uit had staan (kaart toonde niet maar afstand was wel goed berekend...) dus heb dat nu aangezet.

Hebben jullie wel allemaal VO2 als meting ertussen? Hoeft nergens apart aan toch?
Dit is wel vreemd. Op mijn Ultra toont hij het overal, wandelen (ook bij auto), loopband, hardlopen (nog nooit niet handmatig gestart). Ik denk dat het wel met locatie recording te maken heeft. Er zal wel een 'berekening' zijn die hij doet op basis van gps, stappen en HR om je VO2Max te bepalen. Zelf ben ik niet te spreken over de meting, maar misschien ligt dat wel aan mij, hahaha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:06
Probleem met AOD: als deze is geactiveerd, worden de gegevens op het scherm niet bijgewerkt, behalve de actuele tijd. Bij gebruik van Google Maps en bijvoorbeeld Wereldtijd gebeurt dit ook. Je moet het scherm aanraken en dan springt hij met enige vertraging naar de juiste locatie. Iemand een oplossing? Het gaat om de Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Mijn Samsung Health app raakt nu voor de 2e keer binnen een paar dagen de verbinding met Strava kwijt, deze staat in de Samsung Health app dan ook uit. Wanneer ik hem weer aanzet moet ik ook weer opnieuw connectie leggen met Strava.. meer mensen hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc H

Marc H

- - Is wakker - -

Firmware update beschikbaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vNY9gmPoQ5hWgHirj0YP6ic13C8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hD61CzenCtA8NPWqcB2cZJoU.png?f=fotoalbum_large

Nog geen UI 8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Marc H schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:38:
Firmware update beschikbaar:

[Afbeelding]

Nog geen UI 8...
Misschien ter voorbereiding op ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

De Galaxy Watch 7 (non-Ultra) One UI 8 stable versie wordt ergens in september 2025 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Chocoball schreef op maandag 1 september 2025 @ 21:52:
De Galaxy Watch 7 (non-Ultra) One UI 8 stable versie wordt ergens in september 2025 verwacht.
Bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Er zijn meerdere meldingen over september maar geen van allen noemen een bron. Ook sites als SamMobile of Sammyfans melden er niks over. Enige waar ik het naar kan herleiden is een melding van iemand op Reddit. Vorige week is beta 3 uitgekomen voor de Watch 7 non-ultra, dus in theorie zou het deze maand nog kunnen hoewel ook de release van One UI 8 voor de S25 series plaatsvindt. Samengevat geen officiële bron dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Als ik op mijn telefoon even naar de Assistent schakel en dan weer terug naar Gemini, dan heb ik Gemini op mijn Watch 7. Maar... Na ongeveer een dag, of wanneer de Watch 7 losgekoppeld is geweest, is de Watch weer teruggeschakeld naar Google Assistant. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
Zojuist op mijn privé horloge (Watch Ultra 2024) een update binnen gekregen, niveau Android-beveiligingspatch 1 augustus 2025. Vanavond mijn werk horloge ook maar eens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Zojuist een update binnen op mijn Samsung Galaxy Watch Ultra (2024)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZIsvuJMnZJYoWL0QjsV_xdZtS4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EdnXMCc90oaLMHDNYQSdolKe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwiI9BUeT7N45nIo2NdTHCGkrCM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fr45DcQDmNVN289i0M49QyiO.jpg?f=fotoalbum_large

Is de grote update voor One-UI versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Van der Berg schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:24:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nee, dit is een security patch van augustus. Niks spannends verder helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vachan
  • Nu online
Van der Berg schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:24:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Deze is al geweest in de vorm van One ui 8.0 voor de, ultra 2024 versie. Ongeveer een maand geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Want volgens deze berichtgeving zouden wij nog een update verwachten in september/oktober voor de Watch Ultra (2024 & 2025)

https://tweakers.net/nieu...el-telefoons-brengen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vachan
  • Nu online
Van der Berg schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:37:
Want volgens deze berichtgeving zouden wij nog een update verwachten in september/oktober voor de Watch Ultra (2024 & 2025)

https://tweakers.net/nieu...el-telefoons-brengen.html
Ik zie in de berichtgeving niets staan over de watch 7 ultra (2024) (tenzij ik er overheen lees 8)7 ). Alleen de normale watch 7 dat deze one ui 8.0 zal krijgen in oktober. De watch 8 ultra (2025) wordt standaard geleverd met one ui 8.0. Ik verwachte dit jaar grote updates meer voor watch ultra bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizarre410
De Ultra 2024 heeft al 8.0, eigenlijk vrij snel na de release van de nieuwe Watch serie.
Waarschijnlijk omdat de klok van 2024 en 2025 ongeveer identiek zijn.
De rest moet nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
bizarre410 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:53:
De Ultra 2024 heeft al 8.0, eigenlijk vrij snel na de release van de nieuwe Watch serie.
Waarschijnlijk omdat de klok van 2024 en 2025 ongeveer identiek zijn.
De rest moet nog even wachten.
Klopt ik herinner mij nu ook dat ik de update naar One-UI 8.0 heb gekregen op mijn Watch Ultra (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Laatst online: 16:14

MartNL

Peer_76 schreef op zondag 7 september 2025 @ 17:43:
Zojuist op mijn privé horloge (Watch Ultra 2024) een update binnen gekregen, niveau Android-beveiligingspatch 1 augustus 2025. Vanavond mijn werk horloge ook maar eens updaten.
Het zal wel handig zijn als je eerst even kijkt als dit nog niet vermeld is.
Dit is al uit nieuws nl gedoe om niks.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 7 / Ultra series] Levering & Prijzen