• RBNMK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-01 13:06
pitchdown schreef op zondag 4 januari 2026 @ 13:24:
Ik wil graag een routine hebben waarbij elke nacht bluetooth uitstaat...is dit mogelijk? ik heb dit in de slaapstand niet gezien....iemand?
Ik gebruik een Samsung telefoon en daar kan ik allerlei acties in de Routines toevoegen als ik mijn horloge in slaapstand zet. Ik heb bijvoorbeeld spaarstand aan en raise to wake uit toegevoegd en natuurlijk weer ongedaan maken bij het deactiveren van de slaapmodus. Ik zie dat jij een OnePlus gebruikt dus ik weet niet zeker of dit ook mogelijk is.
pitchdown schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 07:59:
Ik probeer op de galaxy watch whatsapp werkend te krijgen.
Ook inclusief reset van het horloge loop ik tegen het volgende aan:
Bij het watchapp koppelen tussen telefoon en smartwatch :
Op Telefoon (oneplus 13) - Blijft hangen op "nieuw apparaat koppelen".
Op smatwatch : chats worden geladen, vervolgens : "er is iets mis gegaan". en daarna :
Whatsapp updaten.
Deze versie van whatsapp is verouderd.

Het is echter de laatste versie van de app.
Ieman die hier een oplossing voor weet?
Ik heb op mijn Watch Ultra ook altijd problemen met de WhatsApp native app op WearOS, het werkt vaker niet goed dan wel. Ik heb dan ook de WhatsApp app maar verwijderd en red het prima met de 'nornale' notificaties die ik via de telefoon op m'n horloge krijg. Geen positief bericht, maar misschien dan ervaringen van anderen beter zijn..

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-01 15:30
pitchdown schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 07:59:
Ik probeer op de galaxy watch whatsapp werkend te krijgen.
Ook inclusief reset van het horloge loop ik tegen het volgende aan:
Bij het watchapp koppelen tussen telefoon en smartwatch :
Op Telefoon (oneplus 13) - Blijft hangen op "nieuw apparaat koppelen".
Op smatwatch : chats worden geladen, vervolgens : "er is iets mis gegaan". en daarna :
Whatsapp updaten.
Deze versie van whatsapp is verouderd.

Het is echter de laatste versie van de app.
Ieman die hier een oplossing voor weet?
Dit heb ik vorige week ook gehad. Ik heb whatsapp van de watch verwijderd en opnieuw geinstalleerd via de app store op het horloge en toen ging het goed.

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57
jagroep schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 08:40:
[...]

Dit heb ik vorige week ook gehad. Ik heb whatsapp van de watch verwijderd en opnieuw geinstalleerd via de app store op het horloge en toen ging het goed.
Ook al gedaan is...ik loop elke keer tegen hetzelfde aan.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 7 / Ultra series] Levering & Prijzen