Is het een idee om je doelen in samsung health onrealistisch hoog te zetten? Standaard is volgens mij 6000 stappen, de andere doelen weet ik zo niet. Maar het is ook maar een idee, niet getest.Ronald38 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:36:
Heeft iemand de gouden tip om de aanmoedigende meldingen van Samsung health uit te zetten? [Afbeelding]
Kijkende naar de post Manon96 in "[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 serie] Ervaringen&Discussie" en mijn voorgaande post zal dat mogelijk niet helpen. Ik haal de standaard doelen makkelijk (heb ze zelfs verhoogd) iedere dag en ik heb nog nooit zo'n melding gezien. Het lijkt er dus eerder op dat je de meldingen niet krijgt als je simpelweg de doelen haalt.rene037 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:15:
[...]
Is het een idee om je doelen in samsung health onrealistisch hoog te zetten? Standaard is volgens mij 6000 stappen, de andere doelen weet ik zo niet. Maar het is ook maar een idee, niet getest.
Misschien dat het omgekeerde dan wel helpt, zet de doelen heel laag zodat je ze iedere dag allemaal makkelijk haalt.
Probleem is al verholpen in de Beta versie als ik zo het internet afstruin, het is dan weer mogelijk om deze melding over je doelen weer uitteschakelen. Samsung was al op de hoogte van deze bug.
Dus even wachten tot waarschijnlijk volgende maand en dan zal dit ook opgelost zijn in de reguliere update versie.
Dus even wachten tot waarschijnlijk volgende maand en dan zal dit ook opgelost zijn in de reguliere update versie.
Culemborg, 2.720Wp Zuidzijde; PV Output
Dat heet Work Profile, alhoewel Samsung er nog een "Knox" sausje overheen giet, is het gewoon een standaard Android functie die zelfs in AOSP zonder google zit (zoals lineageos). Nou is het wel iets dat Samsung ooit heeft uitgevonden en toen door Google is nagebouwd. Sindsdien gebruikt Samsung de google implementatie met hun eigen branding eroverheen.watercoolertje schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 08:14:
[...]
Op je mobiel heb je Dual Messenger (even zoeken in settings), daarin kan je (beperkt) apps activeren die 'dubbel' mag draaien. Weet niet hoe goed en of dat met de watch werkt verder. Daarnaast heb je op mobiel ook nog een soort werkomgeving (dmv knox, weet de naam niet) daarin kan je alle apps installeren die je ook al prive gebruikt, ook daarvan weet ik niet hoe dat incm een smartwatch werkt.
Je kan het ook met de Island app zelf aanmaken en op die manier een soort aparte container maken met de meest privacygevoelige apps. Die kunnen dan niet buiten die container kijken en omgekeerd. Bij normaal gebruik wordt de container door de MDM app van je werk aangemaakt.
Je kan ook met 1 druk op de knop de hele work profile en alle apps en notificaties daarbinnen uitzetten. En je kan ook binnen de work profile een andere VPN draaien dan daarbuiten (dus twee aparte VPN's, wat standaard op Android niet mogelijk is). Of een VPN binnen de work profile maar op je 'gewone' telefoon gedeelte geen VPN. Het is een heel krachtige functie.
Eigenlijk gebruikt de double messenger (en secure folder) van Samsung een dergelijke techniek. Het zijn allemaal gewoon andere user accounts onder Android, alleen met het verschil dat je de apps tegelijk ziet (dus je hoeft niet te switchen zoals een normaal android userprofiel).
Edit: Oh en nee dat werkt allemaal niet lekker met de watch. De outlook die in mijn work profile draait, wil bijvoorbeeld niet connecten met mijn watch outlook. Dan moet die echt in het hoofdgedeelte van de telefoon draaien.
[ Voor 9% gewijzigd door Llopigat op 24-08-2024 23:26 ]
Ik heb sinds 2 dagen ook de Watch Ultra icm multisim van KPN. Is het dan nog wel nodig om een bluetooth verbinding met je telefoon te hebben?
Ik merk wel dat wanneer je geen bluetooth verbinding hebt je niet alle opties voor het aanpassen voor je wijzerplaten kan doen. Maar dit doe je ook niet elke dag natuurlijk.
Ik merk wel dat wanneer je geen bluetooth verbinding hebt je niet alle opties voor het aanpassen voor je wijzerplaten kan doen. Maar dit doe je ook niet elke dag natuurlijk.
Komt deze van ali express https://a.aliexpress.com/_Ewxhpz7 en zo ja, welke kleur heb je dan genomen? Titanium?
https://a.aliexpress.com/_EQsvbrrkenniani schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:53:
[...]
Komt deze van ali express https://a.aliexpress.com/_Ewxhpz7 en zo ja, welke kleur heb je dan genomen? Titanium?
Kleur titanium, is dezelfde kleur als het horloge.
vanaf je niet meer met bluetooth verbonden bent zal de watch overschakelen op LTE (of wifi indien beschikbaar), mar dit kost veel batterij om constant op LTE verbonden te zijn. Batterijduur wordt letterlijk een factor 10 korter... Dus best gewoon in de buurt van de telefoon bluetooth aanlaten; het is vooral handig als je een tijdje uit de buurt bent van je telefoon, je blijft gewoon verbonden en die omschakeling van bluetooth naar LTE en andersom gebeurt volledig automatisch...zo is het bedoelt...kenniani schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:50:
Ik heb sinds 2 dagen ook de Watch Ultra icm multisim van KPN. Is het dan nog wel nodig om een bluetooth verbinding met je telefoon te hebben?
Weet iemand eigenlijk of dit wel echt werkt? Laat bij mij echt nooit wat anders zien behalve 1 week dezelfde waarde maar wel een andere dan wat je in de screenshot ziet.
:strip_exif()/f/image/Dg26YZ5W6bTufFuguruWs8x2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door sn0x0r op 29-08-2024 19:24 ]
Ik heb exact hetzelfde, maar ik denk dat iedereen dat heeft. In de Tweakers review komt het ook al terug.. denk dat het wachten is op een update OF informatie over hoe je het moet intreperteren.. (schijnt heel langzaam te veranderen over een lange periode las ik op Reddit)sn0x0r schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:23:
Weet iemand eigenlijk of dit wel echt werkt? Laat bij mij echt nooit wat anders zien behalve 1 week dezelfde waarde maar wel een andere dan wat je in de screenshot ziet.
[Afbeelding]
Hier doet het wel iets, maar wat weet ik niet.RBNMK schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:43:
[...]
Ik heb exact hetzelfde, maar ik denk dat iedereen dat heeft. In de Tweakers review komt het ook al terug.. denk dat het wachten is op een update OF informatie over hoe je het moet intreperteren.. (schijnt heel langzaam te veranderen over een lange periode las ik op Reddit)
Dit is mijne:
:strip_exif()/f/image/z2VmkUgmZnpJyGUW2AMES3VN.jpg?f=fotoalbum_large)
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Tja hier ook iets maar weinig variaties. Samsung was bij de release nogal popie jopie over maar overal wordt er over geklaagd dat het bijna niks doet (zie ook tweakers review).
:strip_exif()/f/image/hRx4hXyj0oI3ioJoNHbQku7D.jpg?f=fotoalbum_large)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Zijn er hier meer mensen met een branderige geur aan hun 40mm watch 7 ? Zit vooral aan de kant van de knoppen.
Heb m geretourneerd maar vraag mij toch af hoevaak dit voor komt, Voor dat ik een nieuwe bestel
Heb m geretourneerd maar vraag mij toch af hoevaak dit voor komt, Voor dat ik een nieuwe bestel
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
ja hier ook. ik heb de groene versie. ik ruik het heel licht als ik m'n neus er bovenop zit. hoe erg is het bij jou dan?ikookhier schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:39:
Zijn er hier meer mensen met een branderige geur aan hun 40mm watch 7 ? Zit vooral aan de kant van de knoppen.
Bij gebruik soms wel op 30 cm te ruiken, (ook de groene) Als test ook een aantal uur uitgezet, Dan was de geur minder. Toch raarFrieda schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:19:
[...]
ja hier ook. ik heb de groene versie. ik ruik het heel licht als ik m'n neus er bovenop zit. hoe erg is het bij jou dan?

Renzo4000 ziet nu heel veel tweakers aan hun horloge ruiken... helemaal niet akward ofzoFrieda schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:19:
[...]
ja hier ook. ik heb de groene versie. ik ruik het heel licht als ik m'n neus er bovenop zit. hoe erg is het bij jou dan?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
serieus?? nee dat heeft mijne niet zo erg, ik ruik echt maar een mini zweempje. heb je hem voor reparatie aangemeld of gewoon geretourneerd?ikookhier schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:40:
[...]
Bij gebruik soms wel op 30 cm te ruiken, (ook de groene) Als test ook een aantal uur uitgezet, Dan was de geur minder. Toch raar
renzo4000 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 18:42:
[...]
Renzo4000 ziet nu heel veel tweakers aan hun horloge ruiken... helemaal niet akward ofzo![]()

Heb m geretourneerd.Frieda schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:11:
[...]
serieus?? nee dat heeft mijne niet zo erg, ik ruik echt maar een mini zweempje. heb je hem voor reparatie aangemeld of gewoon geretourneerd?
oh, eigenlijk jammer dat je dan niet komt te weten wat er mis mee was! ik zal na het weekend nog een geurrapport voor je uitbrengen
even wat anders, is er trouwens iemand die de athleisure band heeft in maat M/L en even de lengte van de band tot aan het eerste (strakste) gaatje voor mij zou willen opmeten? Ik wil die lichtblauwe graag maar weet niet of hij wel past op mijn mini pols
Ja volgens mij is dat het enige wat helpt. Gewoon de doelen naar beneden zetten en dan krijg je ze niet meer 's ochtends vroeg😅.Dennism schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:27:
[...]
Kijkende naar de post Manon96 in "[Samsung Galaxy Ultra & Watch 7 serie] Ervaringen&Discussie" en mijn voorgaande post zal dat mogelijk niet helpen. Ik haal de standaard doelen makkelijk (heb ze zelfs verhoogd) iedere dag en ik heb nog nooit zo'n melding gezien. Het lijkt er dus eerder op dat je de meldingen niet krijgt als je simpelweg de doelen haalt.
Misschien dat het omgekeerde dan wel helpt, zet de doelen heel laag zodat je ze iedere dag allemaal makkelijk haalt.
Mijn Watch Ultra had met aanraking met mijn armband meteen al een kras er op zitten. Wel op de knoppen niet op de kast dus dat kan misschien nog wel wat uitmaken.d0s schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:12:
[...]
Mijn ervaring met krasgevoeligheid:
Watch 6 Classic Zwart: stuk beter, maar nog steeds krasgevoelig. Wellicht dat de draaibare bezel hier wel wat bescherming diende.
Watch 7 (nog) geen ervaring mee.
Mijn Watch 6 Classic viel reuze mee wel wat krassen maar niet minder dan dat ik heb met een normaal horloge.
Mijn watch 7 loopt 3s voor op m'n S24U. En de tijd is gesynct met telefoon. Nog iemand last van?
Bij mij is het verschil net iets meer dan 1 seconde. Geen idee waar dit vandaan komt.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Hier ook iets van 1 seconde inderdaad, nooit opgevallen.
Trage verbinding tussen smartphone en watch 🤪Hmtsjmftsch schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:50:
Bij mij is het verschil net iets meer dan 1 seconde. Geen idee waar dit vandaan komt.
Is er eigenlijk al een update die de annoying sportcoach kan uitzetten? Vind het er vrij stil over worden...
Here's to you Nicola and Bart
Heb het horloge opnieuw opgestart. Nu loopt ie idd 1s voor op m'n foon
Hoe krijg nfc van de watch werkend met rabobank? Wtf word nu ineens niet meer ondersteund?
Werkt hier prima hoor. Is je rabobank pas gekoppeld aan je Google pay op je telefoon? Dan zou ie ook gewoon gekoppeld moeten kunnen worden op je watch(ging bij mij moeiteloos).FietsFanaat33 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:47:
Hoe krijg nfc van de watch werkend met rabobank? Wtf word nu ineens niet meer ondersteund?
In de rabo app staat dat ik ik gekoppeld ben aan Google pay. Kan ook gewoon met telefoon betalen. Wat moet ik installeren op de watch?renzo4000 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 22:07:
[...]
Werkt hier prima hoor. Is je rabobank pas gekoppeld aan je Google pay op je telefoon? Dan zou ie ook gewoon gekoppeld moeten kunnen worden op je watch(ging bij mij moeiteloos).
In Google Wallet word rabo iig niet meer ondersteund.
Google pay = wallet en wordt zeker nog wel ondersteund. Heb je zeker weten een Nederlandse gw7? Gooi anders ff al je kaarten weg uit de wallet en verwijderd de app op de telefoon en je watch en begin helemaal opnieuw met toevoegen.
Je moet het apart activeren op de watch, in de Google Pay app.FietsFanaat33 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 22:10:
[...]
In de rabo app staat dat ik ik gekoppeld ben aan Google pay. Kan ook gewoon met telefoon betalen. Wat moet ik installeren op de watch?
In Google Wallet word rabo iig niet meer ondersteund.
In Google wallet op foon staat de rabopas erin. Echter als ik Google wallet op de watch open en kaart toevoeg gaat ie verder op foon om in te stellen. Dan betaalpas toevoegen. En hier zie ik niet de rabo tussen staan. Handmatig toevoegen gaat niet en inlezen met nfc lukt ook niet. Hij trilt wel dat ie wat leest maar kreeg het er niet in 
Staat bij jullie de rabo kaart gewoon on de watch?
Edit: lees heel veel recente klachten bij recensies van Google wallet in de play store.
Staat bij jullie de rabo kaart gewoon on de watch?
Edit: lees heel veel recente klachten bij recensies van Google wallet in de play store.
[ Voor 17% gewijzigd door FietsFanaat33 op 11-09-2024 23:16 ]
Ja staat er gewoon in op mijn Watch...heb je mijn tips opgevolgd?
Nee nog niet. Ik durf eigenlijk niet zo. Dalijk krijg ik 'm ook niet meer op m'n foon geïnstalleerd gezien de recensies.renzo4000 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 23:31:
Ja staat er gewoon in op mijn Watch...heb je mijn tips opgevolgd?
Ik ga het vanavond even bekijken.
Even voor de zekerheid: op de watch staat volgens mij standaard Samsung wallet geactiveerd. Ben je niet per ongeluk daar mee aan de slag gegaan?
Ik gebruik ook de W7 met Google Wallet en Rabobank. Dit werkt bij mij in elk geval probleemloos.
Ik gebruik ook de W7 met Google Wallet en Rabobank. Dit werkt bij mij in elk geval probleemloos.
[ Voor 25% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 12-09-2024 10:36 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ik heb zeker gewoon de Google wallet. Ik ga het vanavond proberen. Gelukkig dat het wel werkt bij jullie
Het is gelukt! Ik moest het 19 cijferige kaartnummer hebben. Die vind je alleen in de rabo app.
De rabopas inscannen lukte niet met nfc raar genoeg
Kan ik er nu van genieten als ik ga tanken met de motor. Geen foon meer uit de tas halen
Kan ik er nu van genieten als ik ga tanken met de motor. Geen foon meer uit de tas halen
Het is geweldig. Naast betalen ook meteen al je pasjes toevoegen. Airmiles, Praxis etc etc. Zelfs boarding passes voor het vliegen. Wat een weeldeFietsFanaat33 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:25:
Het is gelukt! Ik moest het 19 cijferige kaartnummer hebben. Die vind je alleen in de rabo app.
Sinterklaas wil bier !
Krijg je dat ook te zien op je watch? Op de watch kan ik alleen ov (Amerikaans) en betaalkaart opties te zien.ParaWM schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:45:
[...]
Het is geweldig. Naast betalen ook meteen al je pasjes toevoegen. Airmiles, Praxis etc etc. Zelfs boarding passes voor het vliegen. Wat een weelde
Op de wallet op m'n foon krijg ik wel gamma en alles te zien
ah thanks die code zocht ik ook. vond het al raar dat ik alleen mijn CC kon toevoegen, maar nu gelukkig ook mijn bankpas.FietsFanaat33 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 19:25:
Hallo!
Iemand al ervaring met de medicatie feature? Heeft een speciale manier en externe app nodig om te activeren.
Werkt het? En is het de moeite waard?
YouTube: Samsung Health - Enabling Medications Feature on your Phone
PS: Accu is niet echt impressive. Voor het slapen gaan opgeladen tot 100%. Nu in de middag zit ie al op 12%.
Iemand al ervaring met de medicatie feature? Heeft een speciale manier en externe app nodig om te activeren.
Werkt het? En is het de moeite waard?
YouTube: Samsung Health - Enabling Medications Feature on your Phone
PS: Accu is niet echt impressive. Voor het slapen gaan opgeladen tot 100%. Nu in de middag zit ie al op 12%.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu
update al gedaan?jhhest schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:13:
Jazeker, Helaas met weinig succes. Direct na het openen van de doos. Heb nu de spaarmodus aanstaan met alle tracking functies aan. Lijkt erop dat ik daar een dag mee moet kunnen redden.
Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu
Ik heb via Samsung een mooie aanbieding gekregen op de Watch 7 Ultra. Samsung Galaxy Watch 7 Ultra eerst €475,15 nu €315,98 omdat ik een Tab S10+ 512 heb gekocht in combinatie met de Buds 3 Pro en een Book Cover Keyboard met een trackpad.
De Watch 7 Ultra waar het omgaat heeft LTE. Ik heb nog nooit eerder voor LTE gekozen en daarom vraag ik mij af, gebruikt deze nu meer accuduur dan zijn Bluetooth variant? Ik kan LTE toch ook uitzetten heb ik begrepen in de instellingen van de Watch 7?
De Watch 7 Ultra waar het omgaat heeft LTE. Ik heb nog nooit eerder voor LTE gekozen en daarom vraag ik mij af, gebruikt deze nu meer accuduur dan zijn Bluetooth variant? Ik kan LTE toch ook uitzetten heb ik begrepen in de instellingen van de Watch 7?
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Het is gewoon Watch Ultra. Geen 7 aanwezig in de naam. De 7 serie is losstaand. De Watch Ultra is er alleen in LTE variant. Heb er zelf net als de meesten zover ik lees geen esim in zitten. Dus dan is LTE niet actief.Van der Berg schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:05:
Ik heb via Samsung een mooie aanbieding gekregen op de Watch 7 Ultra. Samsung Galaxy Watch 7 Ultra eerst €475,15 nu €315,98 omdat ik een Tab S10+ 512 heb gekocht in combinatie met de Buds 3 Pro en een Book Cover Keyboard met een trackpad.
Sinterklaas wil bier !
Hi allen!!
Zijn er mensen die de esim functie gebruiken? Welke provider gebruiken jullie of hoeveel data?
Momenteel ondersteund mijn provider geen esim voor de Galaxy Watch dus ik ben een beetje zoekende naar jullie ervaring
Zijn er mensen die de esim functie gebruiken? Welke provider gebruiken jullie of hoeveel data?
Momenteel ondersteund mijn provider geen esim voor de Galaxy Watch dus ik ben een beetje zoekende naar jullie ervaring
Hier Odido, gaat prima. Verbruik niet veel data, gebruik het wel regelmatig om op te nemen als de telefoon even niet in de buurt is of om bijvoorbeeld te appen.
Wat wil je weten? Het werkt prima.jerjer schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 15:50:
Hi allen!!
Ik heb uitgeschakeld op mijn nieuwe Watch Ultra. Ik heb het volgende uit gezet op een nog betere accuduur:
• Mobiele Netwerken LTE altijd uit
• Locatie GPS uit
• NFC uit
• WI-FI uit
• Always On-Display uit
• Time-out scherm 30 seconden
Ik ga morgenochtend op 100% accu kijken hoeveel dagen ik met de accu kan doen met bovenstaande instellingen. Op mijn Watch 5 Pro bijna 5-dagen.
Alleen Bluetooth staat aan en ik gebruik geen spaar standen
Nu claimt Samsung op dezelfde accucapaciteit van 590mAh, door van 5nm bij Watch 5 Pro naar 3nm bij de Watch Ultra nu nog betere accuduur krijg
• Locatie GPS uit
• NFC uit
• WI-FI uit
• Always On-Display uit
Ik ga morgenochtend op 100% accu kijken hoeveel dagen ik met de accu kan doen met bovenstaande instellingen. Op mijn Watch 5 Pro bijna 5-dagen.
Nu claimt Samsung op dezelfde accucapaciteit van 590mAh, door van 5nm bij Watch 5 Pro naar 3nm bij de Watch Ultra nu nog betere accuduur krijg
[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 03-10-2024 00:10 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Wifi, bt, nfc en locatie hier gewoon aan en doe er 4 dagen mee.Van der Berg schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:05:
Ik heb uitgeschakeld op mijn nieuwe Watch Ultra. Ik heb het volgende uit gezet op een nog betere accuduur:
• Locatie GPS uit
• NFC uit
• WI-FI uit
• Always On-Display uit
Nu claimt Samsung door van 5nm bij Watch 5 Pro naar 3nm bij de Watch Ultra nu nog betere accuduur krijg
Sinterklaas wil bier !
Oke dat is best netjes, maar als je dat uitzet, krijg je dan niet een nog betere accuduur?ParaWM schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:10:
[...]
Wifi, bt, nfc en locatie hier gewoon aan en doe er 4 dagen mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 03-10-2024 00:14 ]
Als je alles uitzet kun je net zo goed en gewone horloge kopen.Van der Berg schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:11:
[...]
Oke dat is best netjes, maar als je dat uitzet, krijg je dan niet een nog betere accuduur?
En wat is het probleem om hem af en toe een keer op te laden?
Ik vind het ontvangen van de notificaties belangrijk dat heb je niet op een analoge horloge en de fitness en rapporten.MartNL schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:30:
[...]
Als je alles uitzet kun je net zo goed en gewone horloge kopen.![]()
En wat is het probleem om hem af en toe een keer op te laden?
Laden opzich is geen probleem. Er is door de jaren heen de vooruitgang op accuduur zo langzaam vooruitgang gegaan. Wij hebben nog geen Samsung of Apple gezien waarbij 7 dagen op 1 lading kan
[ Voor 20% gewijzigd door Van der Berg op 03-10-2024 00:44 ]
Geen idee, maar ik wil wel alle functionaliteit. Betaal ermee en 4 dagen loopt mooi synchroon met mijn phone die ik om de dag laad.Van der Berg schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:11:
[...]
Oke dat is best netjes, maar als je dat uitzet, krijg je dan niet een nog betere accuduur?
Sinterklaas wil bier !
Ik ben mijn test begonnen vandaag op donderdag 3 Oktober om 10:35 met 100% acculading en ik ben benieuwd
[ Voor 13% gewijzigd door Van der Berg op 03-10-2024 12:56 ]
Ik ga ook antwoord geven op je vraag 😉 ik zit bij KPN, je betaald wel extra voor de eSIM en per maand opzegbaar. Zat nog vast aan Vodafone maar die ondersteund alleen 🍏. Dus Vodafone gebruik ik nu op mijn tablet.
Moest natuurlijk wel even de moeite nemen om iedereen op de hoogte te brengen van wijziging telefoonnummer. Maar wilde niet wachten op einde contract en dan nummer porteren. Ben ongeduldig mannetje op dat gebied 🤪.
Het werkt prima, meldingen komen door als ik op pad ben en telefoon thuis ligt. Instelling staat op automatisch verbinden met lte als er geen verbinding is met wifi netwerk of bluetooth.
Batterij verbruik maak ik mij nooit druk over, doe er gemiddeld twee a drie dagen mee. En als ie leeg is dan is ie leeg en gaat aan de oplader.
Ik vind het handig tijdens wandelen, sporten of andere buitenactiviteiten waarbij telefoon meer in de weg zit dan noodzakelijk is. Ook betalingen met nfc werkt prima tijdens lte.
ik kom van een Apple Watch Ultra en een iPhone 13 pro Max af en heb deze dus ingeruild tegen een Samsung watch Ultra en een Fold 6. over de Fold 6 niets anders dan lof, maar de watch? waarom draaid de originele Samsung mail niet op de watch maar outlook weer wel? op de Apple Watch kon ik de Google Nest beelden terug zien. op de Apple Watch weer niet enz.. is toch een enige deceptie
Een update van het verloop van mijn test tot heden op mijn nieuwe Watch Ultra, nu 15:20 en ik zit nu op 75% accu resterend. Ik ben benieuwd of mijn record van de Watch 5 Pro met 590mAh op 5nm wordt verslagen 
Watch Ultra met dezelfde 590mAh op 3nm, hier claimt Samsung door de stap van 5nm naar 3nm een nog betere accuduur.
Watch Ultra met dezelfde 590mAh op 3nm, hier claimt Samsung door de stap van 5nm naar 3nm een nog betere accuduur.
[ Voor 92% gewijzigd door Van der Berg op 04-10-2024 16:17 ]
Sinds donderdag is contactloos betalen met je Samsung smartwatch mogelijk bij ING.
Met creditcard werkte al en nu dus ook met je betaalpas van ING.
Gisteren voor het eerst gebruikt bij de Jumbo en het werkt snel en goed. Je moet alleen wel Google Wallet op je watch openen.
nieuws: ING maakt Google Pay voor Wear OS-smartwatches beschikbaar
Met creditcard werkte al en nu dus ook met je betaalpas van ING.
Gisteren voor het eerst gebruikt bij de Jumbo en het werkt snel en goed. Je moet alleen wel Google Wallet op je watch openen.
nieuws: ING maakt Google Pay voor Wear OS-smartwatches beschikbaar
Rabobank heeft het ook maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Rabobank weet het ook niet maar weet wel af van het probleem met de Samsung watch Ultra. Het is in behandeling bij hun. Sommige lukt het wel maar een hoop ook niet. Bij de watch 5 pro geen probleem. Werkte vlekkeloos.
En ja, ik heb alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, andere pas etc etc. Mijn watch ultra is een EUB.
Telefoon is een Pixel 8 pro
En ja, ik heb alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, andere pas etc etc. Mijn watch ultra is een EUB.
Hier ook hetzelfde probleem. Ik heb het zovaak geprobeerd op mijn Watch 7, maar het lukt maar niet met RabobankJohnti schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:39:
Rabobank heeft het ook maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Rabobank weet het ook niet maar weet wel af van het probleem met de Samsung watch Ultra. Het is in behandeling bij hun. Sommige lukt het wel maar een hoop ook niet. Bij de watch 5 pro geen probleem. Werkte vlekkeloos.

Edit:
Eindelijk gelukt! Wat posts terug gekeken. Ik moest het 19 cijferige kaartnummer invullen en deze vind je alleen in de rabo app.
[ Voor 9% gewijzigd door Mstiic op 06-10-2024 18:59 ]
Helaas.Lukt niet met deze tip.
Alle andere pasjes: Gamma, Kruidvat, Albert Heijn etc zitten er wel in. Die worden wel gesynchroniseerd.
Alle andere pasjes: Gamma, Kruidvat, Albert Heijn etc zitten er wel in. Die worden wel gesynchroniseerd.
[ Voor 63% gewijzigd door Johnti op 06-10-2024 21:41 ]
Op Donderdag 3 Oktober 2024 om 10:35 was ik begonnen met het testen van mijn accuduur op mijn nieuwe Galaxy Watch Ultra op 100%.
• Locatie GPS uit
• NFC uit
• WI-FI uit
• Always On-Display uit
• Alleen Bluetooth aan
Inmiddels is mijn test afgerond. Vandaag maandag 7 Oktober 2024 om 10:35 heb ik nog 6% aan accu over. 4 dagen kan ik met de bovenstaande instellingen doen zonder te hoeven te laden. Ik had gehoopt op meer, maar dit is netjes en goed. Daarbij heb ik geen spaarstand gebruikt op mijn Watch Ultra.
Ik heb van het weekend op mijn Watch Ultra een glazen screenprotector erop geplakt. Ging heel makkelijk en zelf erop geïnstalleerd.
Opladen vanaf 6% 1u35 tot vol (Ik gebruik daarbij de Samsung 45W adapter)
• Locatie GPS uit
• NFC uit
• WI-FI uit
• Always On-Display uit
• Alleen Bluetooth aan
Inmiddels is mijn test afgerond. Vandaag maandag 7 Oktober 2024 om 10:35 heb ik nog 6% aan accu over. 4 dagen kan ik met de bovenstaande instellingen doen zonder te hoeven te laden. Ik had gehoopt op meer, maar dit is netjes en goed. Daarbij heb ik geen spaarstand gebruikt op mijn Watch Ultra.
Ik heb van het weekend op mijn Watch Ultra een glazen screenprotector erop geplakt. Ging heel makkelijk en zelf erop geïnstalleerd.
Opladen vanaf 6% 1u35 tot vol (Ik gebruik daarbij de Samsung 45W adapter)
[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 07-10-2024 10:45 ]
Ik merkte steeds dat ik toch met mij ultra tegen dingen aan het aantikken was trap reling en dan tegen de muur en van alles en wou toch wel iets zuiniger of beschermd zijn.
Op de wel bekende china webshop ome Ali een protector gekocht en verassend het past perfect en niet eens heel bulky, ik heb dan al een beste pols dus valt al niet op en voor die paar euro blij.
Knoppen links moet je wel iets meer indrukken met de protector voelt iets minder makkelijk maar positief daar aan is dat voorkomt dat de action knop te snel ingedrukt wat nog wel eens gebeurde bij mij met de zaklamp functie, en ja ik gebruik de zaklamp functie regelmatig (zuigt wel batterij)
:strip_exif()/f/image/66NLDkz9dOFpoC4KuCzVDCjD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yVnwd36OJd2kAV86xyWI5Cab.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aaXTJljgz4vUDJHH39dT6BDm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook paar bandjes gekocht in verschillende kleuren voor onder 3 euro meteen maar 3 besteld eentje beviel de kleur niet dus die geprobeerd kapot te trekken en dat ging met moeite dus kwaliteit prima voor de prijs en ze zijn minder stijf dan de originele, dacht eerst die zullen wel chemisch stinken maar niks daar van, ze klikken en sluiten prima aan. Alleen de verf op de sluitingen van de bandjes op wrijfpunten vergaat wel snel (1week in gebruik)
:strip_exif()/f/image/Uez4bwN4jqfySCPw251z0p5Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Metaal is wel aluminium, het is niet magnetisch dus kan niet roesten.
Op de wel bekende china webshop ome Ali een protector gekocht en verassend het past perfect en niet eens heel bulky, ik heb dan al een beste pols dus valt al niet op en voor die paar euro blij.
Knoppen links moet je wel iets meer indrukken met de protector voelt iets minder makkelijk maar positief daar aan is dat voorkomt dat de action knop te snel ingedrukt wat nog wel eens gebeurde bij mij met de zaklamp functie, en ja ik gebruik de zaklamp functie regelmatig (zuigt wel batterij)
:strip_exif()/f/image/66NLDkz9dOFpoC4KuCzVDCjD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yVnwd36OJd2kAV86xyWI5Cab.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aaXTJljgz4vUDJHH39dT6BDm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook paar bandjes gekocht in verschillende kleuren voor onder 3 euro meteen maar 3 besteld eentje beviel de kleur niet dus die geprobeerd kapot te trekken en dat ging met moeite dus kwaliteit prima voor de prijs en ze zijn minder stijf dan de originele, dacht eerst die zullen wel chemisch stinken maar niks daar van, ze klikken en sluiten prima aan. Alleen de verf op de sluitingen van de bandjes op wrijfpunten vergaat wel snel (1week in gebruik)
:strip_exif()/f/image/Uez4bwN4jqfySCPw251z0p5Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Metaal is wel aluminium, het is niet magnetisch dus kan niet roesten.
[ Voor 6% gewijzigd door 42dpi op 11-10-2024 15:13 ]
Si vis pacem, para bellum
Een vraag over de accuduur tussen de watch 7 40mm en 44mm. Ik zie dat de accu bij de 44mm een stuk groter is, maar het scherm natuurlijk ook.
Weet iemand of er veel verschik zit in accuduur?
24x sf175s + gw5000-dt op oost
ik doe iets van 26 uur met 1x laden met de 40mm. de 44 weet ik niet precies.VivaAtloni schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:14:
Een vraag over de accuduur tussen de watch 7 40mm en 44mm. Ik zie dat de accu bij de 44mm een stuk groter is, maar het scherm natuurlijk ook.
Ja dit is een irritant dingetje aan Samsung. Ze zijn al hun eigen apps aan het afstoten en hebben een dealtje gemaakt met Microsoft. Hun eigen cloud opslag is ook al vervangen door OneDrive. Alleen de mail app is nog niet van de telefoons gehaald. Gaat vast ook wel gebeuren.jefjef schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:56:
waarom draaid de originele Samsung mail niet op de watch maar outlook weer wel?
Wat me nog het meeste irriteert is dat ze nu sinds het dealtje met Google op de smartwatch alleen nog maar de google play store ondersteunen, de samsung store is verdwenen. Ik gebruik geen google account op mijn telefoon vanwege privacy (ik installeer alles via Aurora Store) en daarom kan ik geen apps op mijn watch installeren, helaas, behalve open-source apps die ik gewoon kan sideloaden zoals Home Assistant.
In de Tizen tijd had Samsung nog gewoon een eigen store waar je niet eens een account nodig had voor gratis apps.
Heb niet oneindig veel reviews gekeken op YouTube. Maar wat me er van bij stond was dat de accuduur min of meer gelijk was tot iets gunstiger voor de 44mm variant.VivaAtloni schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:14:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ok. Ik lees wisselende reviews.13art schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:49:
[...]
Heb niet oneindig veel reviews gekeken op YouTube. Maar wat me er van bij stond was dat de accuduur min of meer gelijk was tot iets gunstiger voor de 44mm variant.
Voordeel van de 40mm is dat deze best veel op MP te koop staan.
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Ja die werd geleverd bij een nieuwe telefoon dus vandaar dat er een flink aanbod is op het moment.VivaAtloni schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 12:02:
[...]
Ok. Ik lees wisselende reviews.
Voordeel van de 40mm is dat deze best veel op MP te koop staan.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ja? Je watch 7 fungeert dan als microfoon en speaker via bluetooth niks meer niks minder, je telefoon belt dan nog steeds en moet aanstaan gaat niet over de lte "modem" van je smartwatch.richajax schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:11:
Is het normaal dat ik als ik via bluetooth verbonden ben met mijn S24u kan bellen en gebeld worden op de watch 7 lte? 🤔
Wifi staat uit.
Provider is Vodafone welke nog geem esim ondersteunen.
Ik kwam er vandaag achter en was hoogst verbaast...
[Afbeelding]
Ok, duidelijk 42dpi 👍🏼
Ik moet zeggen dat ik hier prima mee kan leven tot Vodafone esim heeft.
🖐🏽
🖐🏽
Oh damn ik dacht dat Vodafone het wel had. Blijken ze alleen apple te ondersteunen. Bijzonder dat het bij hen zo lang moet duren dan.richajax schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:51:
Ok, duidelijk 42dpi 👍🏼
🖐🏽
Ja maar niet voor de watch (maar dus wel voor telefoons) van Samsung, ik neem aan dat het daarom gaat, helaas bieden ze dat nog niet aan voor de watches van Samsung (wel Apple).42dpi schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:28:
Vodafone heeft ook eSIM ze adverteren zelfs met Samsung telefoons [Afbeelding]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik gok dat het de combinatie is ''multi-sim'' wat ze niet ondersteunen dat het een kopie is van je bestaande (e)simkaart en die beiden werken op het netwerk met hetzelfde telefoonnummer. Dat hebben providers ook het liefst niks meer leveren dan een digitale koppeling van een simkaart nummer aan je account en wel geld kunnen vragen, beetje als SMS kosten in rekening brengen en alles toch al via dezelfde lijn data stream laten lopen amper kosten maximale profit.watercoolertje schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:30:
[...]
Ja maar niet voor de watch (maar dus wel voor telefoons) van Samsung, ik neem aan dat het daarom gaat, helaas bieden ze dat nog niet aan voor de watches van Samsung (wel Apple).
Want in theorie zou je gewoon een Esim moeten kunnen toevoegen op je smartwatch alleen dan met een ander nummer.
(ik heb Odido multisim, ik betaald 5 euro extra p/m om van mijn eigen bundel gebruik te kunnen maken
[ Voor 36% gewijzigd door 42dpi op 17-10-2024 13:42 ]
Dat is inderdaad de theorie maar in de praktijk kan dat dus niet (iig niet via de normale wegen). Geen losse esim en ook geen gedeelde esim op je watch 7 van Samsung.42dpi schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:35:
[...]
Ik gok dat het de combinatie is ''multi-sim'' wat ze niet ondersteunen dat het een kopie is van je bestaande (e)simkaart en die beiden werken op het netwerk met hetzelfde telefoonnummer.
Want in theorie zou je gewoon een Esim moeten kunnen toevoegen op je smartwatch alleen dan met een ander nummer.
https://www.vodafone.nl/smartwatch/smartwatch-met-simkaart
Op dit moment werken alleen Apple Watch Cellular Series 4 of nieuwer met onze eSIM.
e-sim is een standaard werkt hetzelfde op een Apple watch als Samsung, het is niks anders dan een chip die een identificatie nummer heeft en zich identificeert op de masten, alleen die koppeling van mulitsim kunnen ze waarschijnlijk niet definiëren op Android toestellen en wel op Apple watches.watercoolertje schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:42:
[...]
Dat is inderdaad de theorie maar in de praktijk kan dat dus niet (iig niet via de normale wegen). Geen losse esim en ook geen gedeelde esim op je watch 7 van Samsung.
https://www.vodafone.nl/smartwatch/smartwatch-met-simkaart
[...]
Providers hebben liever dat je multisim gebruikt (speciale abbonement) ipv twee simkaarten dus zeggen "is niet mogelijk" maar technisch gezien is het gewoon mogelijk een losse eSIM op smartwatch te koppelen.
En ja praktisch is het makkelijker en gebruiks vriendelijker een multisim te gebruiken anders heb je twee nummers en gaat bellen via je smartwatch complex zijn in de koppeling met je telefoon.
Hetzelfde was voorheen toen mensen simkaarten gingen gebruiken enkel voor hun tablet en of laptop unlimited data bundels zonder te bellen of te doen, technisch werkt dat gewoon maar providers vonden dat niet leuk en hebben we toen speciale abbonementen van gemaakt "data-only" praktisch hetzelfde maar dan duurder want "speciaal" (providers vonden tablets en laptops niet leuk omdat je gewoon weg meer data verbruikt dan zij denken en willen dat je gebruikt ook al betaal je er voor, unlimited is ook eens onderuit getrapt met FUP omdat er te veel gebruikers meer gingen verbruiken dan providers eigenlijk wouden dat je vergebruikte en zagen kans inkomsten te verhogen met limieten en voorwaarden, ook als glasvezel afknijpen maar goed zo kan ik nog tig andere dingen benoemen.)
[ Voor 49% gewijzigd door 42dpi op 17-10-2024 14:06 ]
De conclusie van dat verhaal is dus wat ik al 2 keer aangeef:42dpi schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:47:
e-sim is een standaard werkt hetzelfde op een Apple watch als Samsung, het is niks anders dan een chip die een identificatie nummer heeft en zich identificeert op de masten, alleen die koppeling van mulitsim kunnen ze waarschijnlijk niet definiëren op Android toestellen en wel op Apple watches.
[...]
En:Ja maar niet voor de watch (maar dus wel voor telefoons) van Samsung, ik neem aan dat het daarom gaat, helaas bieden ze dat nog niet aan voor de watches van Samsung (wel Apple).
@richajax Don't get your hopes up, ze zeggen al jaren dat het binnenkort mogelijk moet zijn, ik heb daar dus weinig vertrouwen in Vodafone helaas. Ik hoop dat het wel komt want ik heb zelf dus ook een LTE model maar heb aan dat LTE dus niks (Ultra dus zit er standaard op).Dat is inderdaad de theorie maar in de praktijk kan dat dus niet (iig niet via de normale wegen). Geen losse esim en ook geen gedeelde esim op je watch 7 van Samsung.
Ja, ik weet het. 😕watercoolertje schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:55:
@richajax Don't get your hopes up, ze zeggen al jaren dat het binnenkort mogelijk moet zijn, ik heb daar dus weinig vertrouwen in Vodafone helaas.
Anders hadden ze vast wel aan kunnen geven hoe ver ze ongeveer zijn in het proces.
Vodafone medewerkers geven totaal geen update
Hoi , Ik heb een Samsung watch7 lte hij voldoet aan de verwachting alleen met Whatsapp heb ik het probleem dat ik geen spraakoproep kan doen en ook niet kan ontvangen (bellen via whatsapp dus) voor de rest werkt Whatsapp goed.
Ik heb de app als opnieuw geïnstalleerd maar ook dit heeft niet geholpen .
Is er hier iemand die een oplossing weet , of hebben er meer mensen dit probleem.
Daar ik in het buitenland woon is bellen via Whatsapp voor mij veel gunstiger qua kosten .
Wie heeft er de oplossing?
Is er hier iemand die een oplossing weet , of hebben er meer mensen dit probleem.
Daar ik in het buitenland woon is bellen via Whatsapp voor mij veel gunstiger qua kosten .
heb het net even getest maar ik heb de whatsapp niet op mijn watch staan maar ik kan wel whatsapp spraakoproepen opnemen op mijn watch..probeer eens whatsapp te deinstalleren van je watch.eltasa schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 17:21:
Hoi , Ik heb een Samsung watch7 lte hij voldoet aan de verwachting alleen met Whatsapp heb ik het probleem dat ik geen spraakoproep kan doen en ook niet kan ontvangen (bellen via whatsapp dus) voor de rest werkt Whatsapp goed.
Als je bluetooth aan hebt staan zou dit wel gaan , maar ik heb dit altijd uitstaan maar bij mij staat er ook geen hoorntje in de whatsapp
eltasa schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 17:21:
:strip_exif()/f/image/Ls8GBegNcCC4KhtBjchebQUR.jpg?f=fotoalbum_large)
Staat deze aan bij bluetooth en dan op het tandwieltje drukken. (Bij mij is die blauw omdat mijn thema kleur blauw is kan dus verschillen zolang die naar rechts staat is het goed)
Instellingen>verbindingen>bluetooth en dan rechts tandwiel op de watch.
Bellen met whatsapp gaat altijd over bluetooth en gekoppeld apparaat smartphone/pc/laptop je watch kan geen oproepen doen of ontvangen standalone via whatsapp (ondersteuning in de whatsapp app op wear os heeft dit gewoon weg niet als functie net als dat je geen video's kan bekijken)
Technisch mogelijk yep ondersteund nope.
[ Voor 16% gewijzigd door 42dpi op 17-10-2024 18:41 ]
Was op zoek naar een bureaulader/houder voor de watch, ik vertrouw laders van Aliexpress of third-party niet helemaal (over algemeen elke lader niet die cheap is) maar goed 50+ uitgeven aan een plastic fantastic was ook geen optie(vind het gewoon te duur), en kwam uit op deze houders waar de originele lader in past. Verrassend van kwaliteit silicone (stinkt niet wel even schoongemaakt) prima ding en geen plastic wonky houder en dat voor paar euro van ome Ali uit China, zeer content mee.
:strip_exif()/f/image/6XCzioDLfgt4I9g3nabm3V4E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pE9PaKAojRkUW8oFb2bTEeW5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UkPRoUMRi4yTNnTia6OcvzdT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WPJBhk4WvinMyN8J58SlZesd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MhfYp7UoLiYWTGxf1nSqx9NU.jpg?f=fotoalbum_large)
(Viezigheid komt van mijn bureau nog geen doekje overheen gehaald)
:strip_exif()/f/image/6XCzioDLfgt4I9g3nabm3V4E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pE9PaKAojRkUW8oFb2bTEeW5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UkPRoUMRi4yTNnTia6OcvzdT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WPJBhk4WvinMyN8J58SlZesd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MhfYp7UoLiYWTGxf1nSqx9NU.jpg?f=fotoalbum_large)
(Viezigheid komt van mijn bureau nog geen doekje overheen gehaald)
Ik zou niet twijfelen en zeker de 44mm kiezen als de polsen het toelaten. In het begin heb ik wel getwijfeld ivm niet zo dikke polsen (17cm). Maar ben nu heel blij dat ik gewoon de 44mm heb gekozen. Heb er wel het kleinere bandje bij gepakt en het past prima.VivaAtloni schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:14:
Sws is een groter scherm altijd voordeel.
Ik laadt 'm elke avond op tot 80 a 85% (ivm levensduur)
En dan is ie 24 uur later weer nog op 35 a 45%
AOD niet aan.
Verkeerde topic
[ Voor 97% gewijzigd door SkyFlyer op 25-10-2024 08:48 ]
Sinds de wintertijd iets geks, de Always On klok geeft zomertijd eenmaal wakker springt hij naar wintertijd. Terug naar always on is hij weer zomertijd 😂
Dat heb ik ook, ik was net op weg naar dit topic om te vragen of anderen dit ook hebben🤣.
Ja dus.
Aod aan en uit zetten lost het probleem niet op.
Edit:
Terwijl ik op reddit aan het zoeken was heeft mijn aod besloten de juiste tijd aan te gaan geven. Dus misschien dat toggelen wel heeft geholpen.
Ik heb ook op mijn telefoon de aod aan en uit gezet. Die gaf de correcte tijd aan. Maar misschien dat het oo de achtergrond aan elkaar verbonden is. Dus dat kan je ook nog proberen.
Ja dus.
Aod aan en uit zetten lost het probleem niet op.
Edit:
Terwijl ik op reddit aan het zoeken was heeft mijn aod besloten de juiste tijd aan te gaan geven. Dus misschien dat toggelen wel heeft geholpen.
Ik heb ook op mijn telefoon de aod aan en uit gezet. Die gaf de correcte tijd aan. Maar misschien dat het oo de achtergrond aan elkaar verbonden is. Dus dat kan je ook nog proberen.
[ Voor 52% gewijzigd door Edgenumber op 27-10-2024 11:26 ]
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Ik loop tegen een issue aan waar ik niets over kan vinden.
Sinds een aantal dagen(5?) zijn er bij een deel van de slaap informatie geen gegevens.
T/m huidtemperatuur is het ingevuld, maar bij hartslag staat "Geen hartslaggegevens", bij ademhalingsfrequentie staat "Geen gegevens over ademhalingsfrequentie" en ook de slaapconsistentie is niet gevuld. De prestatie daaronder weer wel. Toon ik de gegevevns op mijn telefoon dan zijn die er wel!
Heeft iemand anders dit ook en weten op te lossen?
Sinds een aantal dagen(5?) zijn er bij een deel van de slaap informatie geen gegevens.
T/m huidtemperatuur is het ingevuld, maar bij hartslag staat "Geen hartslaggegevens", bij ademhalingsfrequentie staat "Geen gegevens over ademhalingsfrequentie" en ook de slaapconsistentie is niet gevuld. De prestatie daaronder weer wel. Toon ik de gegevevns op mijn telefoon dan zijn die er wel!
Het 44mm model heeft ook een iets groter scherm, dat gebruik ook wat meer energie. Per saldo zal het verschil klein zijn.13art schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 10:49:
[...]
Heb niet oneindig veel reviews gekeken op YouTube. Maar wat me er van bij stond was dat de accuduur min of meer gelijk was tot iets gunstiger voor de 44mm variant.
Ikzelf heb wel liever een wat groter scherm. 44mm is voor mij een mooie maat.
Heb de 44mm LTE versie voor € 288,- gekocht via ING bij Samsung webshop. Prima prijs lijkt mij.
[ Voor 18% gewijzigd door Pegasus op 08-11-2024 19:49 ]
ja heb ik ook. is sinds er een nieuwe iteratie van samsung health is volgens mij. hopelijk fixen ze het snel.anc schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:29:
Ik loop tegen een issue aan waar ik niets over kan vinden.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 7 / Ultra series] Levering & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 7 / Ultra series] Levering & Prijzen