renzo4000 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:16:
[...]
Tja het is het altijd wel gedoe wat betreft batterij. Ik denk dat jij een van de weinigen bent met een dergelijke accuduur met je gw5. Google maar eens "galaxy watch 5 battery reddit". Een snelle scan leert mij dat de gemiddelde duur eerder 1,5 dag is dan 3 dagen.
Dat vind ik dan wel weer weinig, maar het bij @
Van der Berg wel weer heel veel.
Ik denk dat mijn GW5 Pro +-2-2.5 dag mee gaat, dat is met gemiddeld zo'n 12-15k stappen per dag. alle sensoren aan (ook tijdens slapen) en eigenlijk alleen AOD standaard uit qua besparing. Wifi e.d. staat wel aan, maar het horloge bepaald of het aangaat of niet.
Maar dit soort zaken zijn natuurlijk lastig te bepalen, als je alles uitzet, het horloge s'nachts afdoet en ook nog eens weinig actief bent zal het natuurlijk veel langer mee gaan dan wanneer je meer stock runt, dagelijks een paar uur activiteit tracked, s'nachts de slaap tracked e.d.
Waarbij ik een beetje vermoed dat het gebruik van @
Van der Berg niet heel erg standaard gaat zijn inderdaad voor de gemiddelde watch 5 pro gebruiker. En ik vermoed dat zijn specifieke gebruik dan ook niet heel snel terug zal komen in reviews.
Vanmorgen trouwens de Ultra van de lader gepakt, en deze heeft, met dezelfde settings als de 5 Pro nu na een dag nog 80% over, echter moet ik er wel bij zeggen dat ik momenteel de Ultra alleen overdag gebruik, na het opstaan om de pols terwijl dan s'avonds de 5 Pro omgaat (wil met de Ultra nog niet in mijn slaap tegen de muur aanklappen

wat namelijk voor wat 'wear and tear' op de 5 Pro heeft gezorgd).