Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Samsung Galaxy Z Fold 6 / Z Flip 6

De Samsung Galaxy Z Fold 6 / Z Flip 6 komt op 19 juli 2024 uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gT07X5Kgk7258kpJPJEZtQIapOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U79jDhUFz0VxEUSmOL0jmtbw.jpg?f=fotoalbum_large

Tweakers review

De conclusie van de tweakers review. Zie de complete review hier.
De Samsung Galaxy Z Fold6 en Flip6 zijn bepaald geen enorme updates ten opzichte van hun voorgangers, maar het foldable concept an sich is nog steeds leuk en vernieuwend ten opzichte van de meeste andere smartphones. Beide toestellen voelen steviger aan en de vouw in het scherm lijkt minder zichtbaar dan bij eerdere Galaxy Flip- en Fold-telefoons. Dat mag ook wel, want de Chinese concurrentie heeft dit al jaren voor elkaar. De Galaxy Z Flip6 bevat nog een aantal praktische verbeteringen die het gebruik op papier een stukje fijner beloven te maken: een betere hoofdcamera, grotere accu en een soc die beter wordt gekoeld en daarmee hopelijk wat minder throttlet. Pariteit met het normale topmodel uit de Galaxy S-serie bereikt de Z Flip6 daarmee nog niet. De specificaties zijn in sommige opzichten minder dan de goedkoopste Galaxy S uit de FE-serie, terwijl de prijs nog steeds hoger ligt dan bij de duurste Galaxy S24 Ultra.

Bij de Galaxy Z Fold6 is de grootste vernieuwing de bredere display, waarbij het voorscherm wat netter aansluit op de randen van het toestel. Het is een kleinere verandering dan ik vooraf had verwacht. Behalve de gebruikelijke specbump naar de nieuwste en snelste Qualcomm Snapdragon-soc is er verder niet zoveel veranderd, terwijl het toestel met een vanafprijs van bijna 2000 euro duurder is dan ooit. Een Z Fold5 heb je nu al voor zo'n 1250 euro. We vragen ons af of de nieuwe versie dat enorme prijsverschil waard zal zijn. Daarbij moet gezegd worden dat Samsung ongetwijfeld weer met aanbiedingen komt om de prijs te verlichten. We zagen de prijs van de Galaxy Z Fold5 in de eerste maanden na introductie enorm zakken. Als we deze trend doortrekken naar de Fold6, dan zou die met kerst ongeveer hetzelfde kunnen kosten als de Fold5 nu. Een laatste argument om toch voor het nieuwe model te gaan, is de beduidend langere updateperiode van zeven jaar in plaats van nu nog vier jaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYXVO5MKrmut2-UBCSQ19dFQLNU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00viMP0WwAKuvb63i3yZpOAP.jpg?f=fotoalbum_large

Tweakers links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-03 07:05
Twijfel, twijfel.. ben nu in het bezit van een iPhone 15 pro Max en vind het fold systeem een leuke innovatie. Ook nu met 500 euro korting bij Vodafone wordt het wel interessant.. moet nog wat renenen voor vinden om daadwerkelijk over te gaan stappen.., wil geen spijt krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heb de fold 6 met flinke korting kunnen bestellen, vrijdag komt ie.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
HaterFrame schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 20:18:
Heb de fold 6 met flinke korting kunnen bestellen, vrijdag komt ie.
Al een e-mail van Samsung gehad dat hij vrijdag komt? Of een sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
niels2322 schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 19:05:
Twijfel, twijfel.. ben nu in het bezit van een iPhone 15 pro Max en vind het fold systeem een leuke innovatie. Ook nu met 500 euro korting bij Vodafone wordt het wel interessant.. moet nog wat renenen voor vinden om daadwerkelijk over te gaan stappen.., wil geen spijt krijgen
Ik heb ook de iPhone 15 pro Max samen met de Apple Watch Ultra 2… ik stap over naar de Fold6 en de Watch 7 ultra van Samsung.
Heb eerder een Fold gehad, geen spijt van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

038Robijno schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 23:25:
[...]

Al een e-mail van Samsung gehad dat hij vrijdag komt? Of een sms?
Yep, dynalogic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:31
Afgelopen zaterdag zowel een sms als email. (Bestelling van de 10e laat op de avond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heriox
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-04 19:24
Krijg zojuist onderstaand bericht;
Sorry voor het ongemak! We kunnen je Samsung Galaxy Z Flip6 5G 256GB Silver Shadow helaas niet meteen leveren. Dit lossen we zo snel mogelijk op! Op vodafone.nl/levertijd vind je de verwachte levertijden. Je hoort snel weer van ons.

Verplaatst naar het levertijden topic.

[ Voor 7% gewijzigd door heriox op 15-07-2024 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik krijg net bericht dat ik m woensdag ga ontvangen ipv vrijdag. Besteld bij Samsung zelf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heriox
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-04 19:24
Dus toch nog een betere aanbieding: https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 13:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-04 17:50
Hier net binnen gekomen: Fold 6 1TB, Buds 3 Pro, Watch Ultra, S pen case en folie!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-04 11:04
Rohit schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:40:
Hier net binnen gekomen: Fold 6 1TB, Buds 3 Pro, Watch Ultra, S pen case en folie!
Waarom gekozen voor de buds 3 pro?

Heb net de sennheiser momentum true wireless gehaald, omdat het het best zou zijn qua geluid, maar de buds 3 pro heeft wel interesante features....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hier vanavond ook binnengekomen, komende van de S23U is het wel fijn wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-04 12:59
Wat een gave telefoon zeg, die fold 6. Wel ondanks ik weet dat dit de lichtste en dunste iteratie van de fold serie is, als nieuwkomer (komende van een S21) even wennen aan gewicht, dikte etc.

Voelt wel erg degelijk. Heb de S Pen case, maar heb het gevoel dat ie daardoor erg bulky is. Ook zit het randje op de voorkant niet perfect vast, omdat dat deel zo dun is. Toch maar een Pitaka aramid case overwegen denk ik.

Maar over de telefoon zelf: heel erg impressive. De AI features werken ook echt goed. Camera valt me niet tegen. Maar het binnen scherm steelt echt de show. Dat werkt heel prettig!

Ben benieuwd hoe dit de komende weken gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 23-04 18:45
Ik heb geen ervaring met een Flip phone, maar kan je nu wel of geen berichten aflezen op het buitenscherm? Ik lees op diverse fora dat het niet kan. Kan iemand hier duidelijkheid over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-04 14:45
HaterFrame schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 22:19:
Hier vanavond ook binnengekomen, komende van de S23U is het wel fijn wennen.
Ik twijfel aan de zelfde "upgrade" hoe bevalt het tot nu toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Robi schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:50:
[...]

Ik twijfel aan de zelfde "upgrade" hoe bevalt het tot nu toe?
Heel erg wennen aan het kleinere scherm aan de voorkant. Maar het opengeslagen scherm maakt dat wel weer goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
SamSid schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:46:
Ik heb geen ervaring met een Flip phone, maar kan je nu wel of geen berichten aflezen op het buitenscherm? Ik lees op diverse fora dat het niet kan. Kan iemand hier duidelijkheid over geven?
Op de flip 5 kun je meldingen inzien op het buitenscherm, en van de berichten-app en whatsapp is ook een app voor dat scherm waar je gewoon WhatsApp in het klein hebt, en als je echt wilt ook kunt antwoorden enzo (maar handig is anders). De notificaties zijn wel heel fijn, en er is een verschil in gelockte notificaties zonder inhoud en wanneer je je vingerafdruk gebruikt, dan kun je ook de inhoud zien.

Ik verwacht dus minimaal deze opties op de flip 6, mogelijk nog wat extra app-support van andere apps

Screenshots buitenscherm:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WRqX_TcLouM74ADtGKlOqT6KLQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bbfvmpd05MCA2f3xdOSe7tnT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hNxMlA4YtTf6ZRiya-IQPnfpa1c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2gvN1qQSvRjKibP1NpK0biRI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VK3hJA6isJlwGw8h8iEJu4iALT8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/abcijp910PoOxSoYYm45sovt.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SamSid schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:46:
Als dat geen basisfunctie zou zijn wat is dan het nut van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 23-04 18:45
Rohit schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:24:
[...]

Als dat geen basisfunctie zou zijn wat is dan het nut van het scherm?
@Sanny1987 @Rohit Ik had de context niet goed gelezen online. Daar ging het meer over de discussie met de Razr 50. Met de Motorola kan je het buitenscherm gebruiken in plaats van het binnenscherm. Dat wil zeggen dat je apps kan starten en doen zoals met binnenscherm. Dat kan dus niet met de Flip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
SamSid schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:28:
[...]
@Sanny1987 @Rohit Ik had de context niet goed gelezen online. Daar ging het meer over de discussie met de Razr 50. Met de Motorola kan je het buitenscherm gebruiken in plaats van het binnenscherm. Dat wil zeggen dat je apps kan starten en doen zoals met binnenscherm. Dat kan dus niet met de Flip.
In ieder geval niet in de volle breedte. Wel kun je bijvoorbeeld Google maps, WhatsApp of YouTube in het klein openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
SamSid schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:28:
[...]

Kan je wel met de Flip.
YouTube: Trick To Use EVERY App On The Cover Screen: Galaxy Z Flip5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik probeer de 4 cijferige code zonder OK te drukken werkend te krijgen met de workarounds op internet maar het lukt hier niet.. Op de Fold 5 werkt het wel gewoon..
Iemand nog een tip? Heb al geprobeerd om eerst 6 cijfers te pakken en dan het vinkje uit en aan te zetten, daarna de laatste 2 cijfers weg halen en doorgaan klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mijn Fold zit op de Google play system update van 1 april, krijg ook geen updates.meer mensen met hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:54
Ja, dat is normaal bij Samsung-telefoons, dat de Play-updates soms maanden tot een jaar achterlopen. Lees maar de S22, 23, 24 topics er op na. Soms werkt geforceerd updaten van de Play Services, soms niet. Er is (nog) geen permanente oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Of-Aaargh schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 07:25:
Ja, dat is normaal bij Samsung-telefoons, dat de Play-updates soms maanden tot een jaar achterlopen. Lees maar de S22, 23, 24 topics er op na. Soms werkt geforceerd updaten van de Play Services, soms niet. Er is (nog) geen permanente oplossing voor.
Heb de s23U gehad en daar nooit n issue mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Het achterlopen van de Play-update is ook geen issue dat veel invloed heeft. Als je er niet actief naar op zoek gaat merk je het niet. Maar ja, wij zijn tweakers. Ik had op zowel mijn S23 ultra als mijn S24 Ultra dat de play update maanden achterliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:06

jefjef

learning by doing

Mm ik heb de fold 6 nu en ik moet zeggen dat de accu wel.erg snel minder wordt, in 3 uur tijd van 100 naar 80%. Iemand meer deze ervaring?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-04 18:50

ParaWM

Pro Prutser

jefjef schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:40:
Mm ik heb de fold 6 nu en ik moet zeggen dat de accu wel.erg snel minder wordt, in 3 uur tijd van 100 naar 80%. Iemand meer deze ervaring?
Despacito :+ Geeft het een weekje om je gedrag te leren. Dag één zegt niets.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

jefjef schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:40:
Ja dat lijkt hier ook het geval. Komende van een s23u en daarmee vergeleken is het niet best. Maar goed, ff een weekje de tijd geven maar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-04 14:33

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Heb de flip6 binnen. Had een 4. Toch wel een flinke upgraden! Dat grote coverscreen is echt heerlijk. Genoeg momenten dat ik hem niet eens open. Accu ook een stuk beter! Ook zie ik een flinke verbetering in de vouw van het scherm.

Maar nu een vraag aan mede flippers. Ik heb het idee dat er wat speling zit in het scharnier. Als ik hem 90 graden open klapen en dan heel subtiel beweeg, voel ik wat speling. Meer mensen die dit ervaren?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-04 00:55

ykz

Ik heb deze week de fold6 ontvangen, mijn eerste foldable en weer voor het eerst een Samsung toestel sinds de Note 4.
Is het nog steeds aan te raden te debloaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-04 11:15
Hier sinds vrijdag een flip 6 in gebruik. In vergelijking met mijn vorige iPhone 14 is de batterij toch wel een beetje een drama voor mij. Ik zie de % jes dalen tijdens het surfen.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
kloon schreef op zondag 21 juli 2024 @ 21:45:
Hier sinds vrijdag een flip 6 in gebruik. In vergelijking met mijn vorige iPhone 14 is de batterij toch wel een beetje een drama voor mij. Ik zie de % jes dalen tijdens het surfen.
Eerste week a twee is ie nog aan het leren hoe je je telefoon gebruikt.
Daarnaast blijven apps gezien de hoeveel ram toch in de achtergrond actief, in de instellingen kan je kiezen welke apps niet actief in de achtergrond kunnen blijven draaien, zoals facebook. Ik zou synchronisatie uitzetten als het niet nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
ykz schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:14:
Ik heb deze week de fold6 ontvangen, mijn eerste foldable en weer voor het eerst een Samsung toestel sinds de Note 4.
Is het nog steeds aan te raden te debloaten?
Als je dat bij al je telefoons tot nu toe deed, ga je gang. Er is nog een kleine groep die erbij zweert en het als hobby heeft. Maar het huidige OneUI is een heel andere schil als het Touchwiz van vroeger. Je kunt de meegeleverde bloatware (bv. Facebook, Linkedin) in tegenstelling tot vroeger ook eenvoudig de-installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:32

Wimo.

Shake and Bake!

Gebruiken jullie een case voor de fold 6 ? Het is mijn eerste fold maar het voelt allemaal wat fragiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 16:53
Ik gebruik wel een case voor mijn flips. Die voelen toch wat kwetsbaarder dan de slab Phone flagships van tegenwoordig.

Op dit moment gebruik ik een Samsung case met hinge protection, maar ik ben er niet tevreden over. Hij blijft niet goed zitten, ondanks de plakstrips, en ik heb het gevoel dat hij net niet goed genoeg past. Is wel voor de flip 6 uiteraard.

Mijn vorige flip had een caseology nano pop case die ik heel prettig vond, maar die is voor de 6 nog niet uit, heeft kleuren die me minder aanstaan, en heeft zo'n stomme ring die ik niet wil. De parallax bekoort me niet.
Dus wachten op de Rinke cases of kijken of Spigen dit jaar wat leuks heeft (in niet-zwart/sombere kleuren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Ik ben dus (weer) overgestapt van Apple iphone 13 naar de fold 6, wat een genot ;) Wat ik me wel afvraag; op de iphone kan ik dus in berichten, in webpagina's enz.. teksten, stukken teksten selecteren en kopieren, dat lukt me in de fold niet, of moet ik nog iets aan zetten? Verder wat me wel tegen valt is dat in tegenstelling met de iphone dat het geluid van een film, muziek en telefoon (bij opnemen) niet meer te streamen is naar mijn gehoorappaaat (Bernafon). In de app Bernafon werkt deze wel gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geekess
  • Laatst online: 25-04 16:53
Selecteren: Ik heb dan wel een Flip en geen Fold, maar het zou op iedere Android hetzelfde moeten werken: long press op de tekst, dan selecteert hij een stukje (meestal een woord) en dan met de druppels de tekstselectie aanpassen (indien nodig) en kiezen voor copy.

Met een S-pen kan je volgens mij ook omcircelen/met de knop kiezen voor kopieren, maar de laatste die ik had was op mijn note, dus dat kan veranderd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:40

DON PAPA

Tweaker-fan

jefjef schreef op maandag 22 juli 2024 @ 09:57:
Wat ik me wel afvraag; op de iphone kan ik dus in berichten, in webpagina's enz.. teksten, stukken teksten selecteren en kopieren, dat lukt me in de fold niet, of moet ik nog iets aan zetten?
Als je de middelste knop in de onder balk wat langer indrukt, dan verschijnt er een zoekbalk. Om cirkel nu de tekst die je wilt kopiëren. Je heb nu verschillende opties, je kunt zoeken naar de inhoud van de tekst of je kunt de tekst laten vertalen of je kunt de tekst kopiëren.

Dit kun je zelfs doen met tekst op een foto/plaatje die je bijvoorbeeld op een website tegenkomt. Ik gebruik dat vaak als ik in het buitenland ben en ik wil bijvoorbeeld de menulijst even snel vertalen. Dan maak ik hier een foto van en selecteer de tekst op de foto en kies voor vertalen. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door DON PAPA op 22-07-2024 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 20:21
jefjef schreef op maandag 22 juli 2024 @ 09:57:
Ik ben dus (weer) overgestapt van Apple iphone 13 naar de fold 6, wat een genot ;) Wat ik me wel afvraag; op de iphone kan ik dus in berichten, in webpagina's enz.. teksten, stukken teksten selecteren en kopieren, dat lukt me in de fold niet, of moet ik nog iets aan zetten? Verder wat me wel tegen valt is dat in tegenstelling met de iphone dat het geluid van een film, muziek en telefoon (bij opnemen) niet meer te streamen is naar mijn gehoorappaaat (Bernafon). In de app Bernafon werkt deze wel gewoon.
Ik wou net vragen of er iemand die vanaf een Iphone overkomt naar een fold6 een kleine review alvast kon schrijven.
Sta op het punt ook te bestellen komende vanaf een 14 pro.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Geekess schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:00:
Selecteren: Ik heb dan wel een Flip en geen Fold, maar het zou op iedere Android hetzelfde moeten werken: long press op de tekst, dan selecteert hij een stukje (meestal een woord) en dan met de druppels de tekstselectie aanpassen (indien nodig) en kiezen voor copy.

Met een S-pen kan je volgens mij ook omcircelen/met de knop kiezen voor kopieren, maar de laatste die ik had was op mijn note, dus dat kan veranderd zijn.
Ok ben dus achtergekomen dat het in normale websites / mail berichten enz. wel lukt maar in 1 specifieke app (in mijn geval een ATS ) niet dus...dat is wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

sten123 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:15:
[...]

Ik wou net vragen of er iemand die vanaf een Iphone overkomt naar een fold6 een kleine review alvast kon schrijven.
Doen! Ik kom van d 13 Pro Max af (daarvoor de fold 3 en 4) en moet zeggen, gebruiksgemak, grootte van het scherm heel fijn. En de kleine beperking van Apple (dat alles is dichtgetimmerd/beveiligd enz..) mis ik totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Voor wie nog opzoek is naar accessoires, Samsung heeft nu 25% korting op de smarttag 2. Voor het voorscherm is de spigen glasprotector ideal and werkt goed met de og hoesjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-03 07:05
sten123 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 10:15:
[...]

Ik ben ook overgestapt van 14 pro max naar de fold 6. Heerlijk om een telefoon en mini tablet in 1 te hebben, totaal geen spijt van. Het toestel is erg vlot en foto's zijn meer dan prima. Surfen op het internet is een stuk overzichtelijker zo. Ik merk geen verschil met de iPhone qua camera, maar ben daar ook niet zo kritisch daarop. Op vakanties heb ik toch altijd nog een fototoestel bij.

Mbt Android auto moet ik nog even wennen, maar dat is denk ik kwestie van tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• blue13x
Voor wie de originele wallpapers gebruikt (vooral mensen met de crafted black): er zit links onderaan een witte streep in de wallpaper. Dacht dat ik een lijn met dode pixels had, schrok me dood.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UAlw3DONooyNlrDB_N7aK5oGNeg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s1xaC61BZj7QOMIQANsOQvul.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Iemand die al een oplossing heeft voor de 4 cijferige pincode zonder ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris-Jansen
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-04 02:04
Rohit schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:29:
Iemand die al een oplossing heeft voor de 4 cijferige pincode zonder ok?
Ik ben hier ook op zoek naar maar kan nog geen oplossing vinden. Heb de overstap gemaakt van iphone naar samsung dus ik mis dat wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-04 23:10
Dat is apart dat het niet wil werken. Laatst een paar Samsungs geinstalleerd en in de setup kreeg je de keuze of je dit met of zonder bevestigen wilde. aarna geen optie meer te vinden.

Krijg je bij de setup van een nieuw toestel de keuze ook totaal niet meer nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
ucsdcom schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:19:
Dat is apart dat het niet wil werken. Laatst een paar Samsungs geinstalleerd en in de setup kreeg je de keuze of je dit met of zonder bevestigen wilde. aarna geen optie meer te vinden.

Krijg je bij de setup van een nieuw toestel de keuze ook totaal niet meer nu?
Dit is in Android 14 aangepast naar enkel bij 6 digit pins. Bij een 4 digit pin verdwijnt de optie om de 'ok' knop over te slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Ik heb even lopen rommelen en mogelijk een manier gevonden om een 4-digit pin zonder OK te forceren.
Edit: nevermind, dit werkt kennelijk niet op One UI 6.1.1

1. Ga naar Instellingen
2. Ga naar Lock Screen
3. Ga naar Screen Lock Type
4. Vul je huidige PIN in
5. Druk op PIN
6. Vul hier je gewenste 4 cijferige PIN in. Druk nog NIET op next.
7. Plak er vervolgens 2 random cijfers achter. Je zit dan de 'Confirm PIN without tapping ok' optie verschijnen.
8. Zet deze optie UIT.
9. Zet deze optie weer AAN.
10. Verwijder/backspace de laatste 2 PIN cijfers zodat je weer je gewenste 4 digit pin hebt.
11. Druk op Continue
12. Vul je 4 cijferige PIN in ter bevestiging.
13. Je nieuwe 4 digit PIN is nu actief.
13. Lock je telefoon en hopelijk heb je nu een 4 digit PIN die zonder OK automatisch unlockt.

Dit werkt nu correct op m'n S24 Ultra op One UI 6.1, dus zou ook voor een Flip of Fold zo moeten zijn hoop ik

[ Voor 16% gewijzigd door stin00 op 23-07-2024 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Joris-Jansen schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:10:
[...]

Ik ben hier ook op zoek naar maar kan nog geen oplossing vinden. Heb de overstap gemaakt van iphone naar samsung dus ik mis dat wel heel erg.
stin00 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:21:
[...]

Dit is in Android 14 aangepast naar enkel bij 6 digit pins. Bij een 4 digit pin verdwijnt de optie om de 'ok' knop over te slaan.
Ik denk dat het vanaf OneUI 6.1.1 niet meer werkt. ook niet met de work around.

[ Voor 26% gewijzigd door Rohit op 23-07-2024 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Rohit schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:31:
[...]

[...]

Ik denk dat het vanaf OneUI 6.1.1 niet meer werkt. ook niet met de work around.
Oh balen, dat hebben ze dan van OneUI 6.1 naar 6.1.1 aangepast :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-04 14:33

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Tusk schreef op zondag 21 juli 2024 @ 19:25:
Heb de flip6 binnen. Had een 4. Toch wel een flinke upgraden! Dat grote coverscreen is echt heerlijk. Genoeg momenten dat ik hem niet eens open. Accu ook een stuk beter! Ook zie ik een flinke verbetering in de vouw van het scherm.

Maar nu een vraag aan mede flippers. Ik heb het idee dat er wat speling zit in het scharnier. Als ik hem 90 graden open klapen en dan heel subtiel beweeg, voel ik wat speling. Meer mensen die dit ervaren?
Gisteren in 3 winkels getest met andere toestellen. 2 hadden geen speling, 1 een heeeel klein beetje. Nu vind ik dat een dergelijk speling niet hoort op een toestel van 1000 piek. Maar een nieuwe krijgen is geen optie bij Odido (Vodafone overigens ook niet). Nee dan moet ie gerepareerd worden...en daar heb ik geen trek in. Ding een keer open geweest. Geen enkele reparateur in NL heeft dat vernieuwde scharnier al een keer in zn handen gehand. Zit ik met een slecht gerepareerd toestel van 1000 euro.

Wat zijn mijn opties? Ik heb al wat gegoogled waarin ik vind dat als een product bij aankoop niet deugt, ik recht heb op reparatie of een nieuwe... maarja wie bepaalt wat?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Krijg hier net de care+ en inruil gegevens binnen. Telefoon sinds vrijdag in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pandorian schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 14:56:
Krijg hier net de care+ en inruil gegevens binnen. Telefoon sinds vrijdag in bezit.
hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-04 09:14
stin00 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:33:
[...]

Oh balen, dat hebben ze dan van OneUI 6.1 naar 6.1.1 aangepast :o
Lukt mij dus ook niet meer. Vraag me echt af waarom dit nu eruit is gesloopt...? Heel erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:50

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb nu een dag de fold6 met een clearcase in handen gehad, de clearcase achterkant top met het handvat de voorkant is echt ruk blijft er slecht op zitten, gesture is zwaar irritant met zo'n dikke rand.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
42dpi schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 01:06:
Ik heb nu een dag de fold6 met een clearcase in handen gehad, de clearcase achterkant top met het handvat de voorkant is echt ruk blijft er slecht op zitten, gesture is zwaar irritant met zo'n dikke rand.
Ik heb de die voorkant er ooit opgehad op de Fold 2, na een tijdje had ik alleen maar krassen omdat een gedeelte los zat en steeds ging schuiven. Sindsdien nooit meer op me andere Folds een front case erop gezet. Nu ook op de 6 alleen een spen case achter. Toestel is ook zoveel fijner zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 01:47
Rohit schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 09:59:
[...]

Ik heb de die voorkant er ooit opgehad op de Fold 2, na een tijdje had ik alleen maar krassen omdat een gedeelte los zat en steeds ging schuiven. Sindsdien nooit meer op me andere Folds een front case erop gezet. Nu ook op de 6 alleen een spen case achter. Toestel is ook zoveel fijner zo.
Ah klinkt prima mocht het heel erg zijn dan laten vervangen of zelf vervangen. Genoeg opties!

Hoe zijn de ervaringen met een magsafe case, overal in huis gebruik ik nu magsafe(geen apple producten maar fan van de magneet, zo ook in de auto)?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaaloo1974
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-02 22:25
Wil de schermen van extra screen protector voorzien. Iemand al ervaring mee?
Aanbevelingen voor screen protectors.?

[ Voor 20% gewijzigd door gaaloo1974 op 27-07-2024 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 01:47
gaaloo1974 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 23:16:
Voor het buitenscherm heb ik de originele van Samsung er op zitten. Bevalt prima. Voor binnen doe ik niets omdat er standaard één geïnstalleerd is.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Niet online
Geen idee of je een Flip of Fold hebt, maar voor de Flip buitenschermen heb ik deze besteld, de binnenste die meegeleverd is.. simpelweg niet gebruiken, als die ooit vervangen moet worden, ff langs een samsing store :) https://nl.aliexpress.com/item/1005007266639069.html
Het fijne van deze versus die van Samsung is dat deze veel meer covered, ook om de cameralenzen heen en een cover voor de onderste helft. Omdat ik geen hoesje gebruik heb ik graag zoveel mogelijk coverage.

[ Voor 7% gewijzigd door Sanny1987 op 28-07-2024 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Voor buitenscherm, de glazen protector van spigen en zijn heel makkelijk aan te brengen en zijn samsung hoesje friendly: https://www.amazon.nl/Spi...en+fold%2Caps%2C80&sr=8-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ykz

ykz

42dpi schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 01:06:
Behalve dat irriteer ik mij aan het smalle linker randje die vaak van zijn plek af wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

ykz schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:20:
[...]

Behalve dat irriteer ik mij aan het smalle linker randje die vaak van zijn plek af wil gaan.
Same here, blijft slecht zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:59
Hebben meerdere mensen met de Flip6 dat je een soort klikje hoort (alsof er een luchtbel zit) als je links op het scherm naast het scharnier zachtjes wrijft?

[ Voor 18% gewijzigd door danda op 29-07-2024 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Pruttelaar
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 22:43
danda schreef op zondag 28 juli 2024 @ 23:37:
Hebben meerdere mensen met de Flip6 dat je een soort klikje (alsof er een luchtbel zit) hoort als je op het scherm links van het scharnier zachtjes wrijft?
Yep zelfde hier, iets wat ik met de vorige flip niet had. Het is niet echt super storend maar overweeg toch aktie te ondernemen als erger wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robi
ykz schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:20:
[...]

Klopt, ik lees op forums dat je deze het beste vast kan plakken met dun dubbelzijdig tape. Anders kan het krassen op het scherm veroorzaken door vuil wat er tussen komt. 8)7 Bij mij zit die ook los met de spigen slim armor case.

[ Voor 6% gewijzigd door Robi op 29-07-2024 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:49

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Kom er net achter dat de Flip 6 de nieuwe Dex mode ondersteunt. Tis in ieder geval bruikbaar. En een stuk beter dan alleen het sharen van scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
42dpi schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:31:
[...]

Same here, blijft slecht zitten.
Ik ga dit hoesje ook terug sturen naar Samsung.. belachelijk dat het kwalitatief best tegen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04:24
EXCalibur_EeK schreef op maandag 29 juli 2024 @ 11:26:
Kom er net achter dat de Flip 6 de nieuwe Dex mode ondersteunt. Tis in ieder geval bruikbaar. En een stuk beter dan alleen het sharen van scherm.
Hoe activeer je dit? Is er een speciale kabel nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:49

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Gelukszak schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:20:
[...]

Hoe activeer je dit? Is er een speciale kabel nodig?
Developer Mode unlocken en dan in de Developer options "Force deskop mode" aanzetten.
De meegeleverde kabel kun je gebruiken. Een normale USB datakabel werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 16:38
O nice, dat belooft wat! Werkt nog niet helemaal zoals het hoort merk ik, maar wellicht dat dat wel gaat komen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njl8bezVozVu0CUobP-z0ByeDFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XvIsIsX5bfWLZLuyiBwyGxX8.jpg?f=fotoalbum_large

Meer mensen die dit net even in beeld kregen en poef reboot, onvrijwillig ota?

Stond geen update klaar of iets.

[ Voor 6% gewijzigd door 42dpi op 29-07-2024 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
42dpi schreef op maandag 29 juli 2024 @ 21:54:
[Afbeelding]

Misschien even scannen met malwarebytes o.i.d. heb dit nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 25-04 16:11
Hallo,

Zijn er mensen die ook gewoon lage snelheden behalen via wifi?
Op mijn poco haal ik met speedtest 1100, maar op mijn flip6 haal ik maar 450 op hetzelfde netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Fordius schreef op maandag 29 juli 2024 @ 22:28:
Hallo,

Zijn er mensen die ook gewoon lage snelheden behalve via wifi?
Op mijn poco haal ik met speedtest 1100, maar op mijn flip6 haal ik maar 450 op hetzelfde netwerk?
1100Mbps op je poco via wat 5G?
Robi schreef op maandag 29 juli 2024 @ 22:09:
[...]

Misschien even scannen met malwarebytes o.i.d. heb dit nog nooit gezien.
Niks geks en ik heb geen exotische apps geïnstalleerd of iets.

[ Voor 29% gewijzigd door 42dpi op 29-07-2024 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
42dpi schreef op maandag 29 juli 2024 @ 23:10:
[...]

1100Mbps op je poco via wat 5G?

[...]

Niks geks en ik heb geen exotische apps geïnstalleerd of iets.
Hehe vraag ging over wifi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Fordius schreef op maandag 29 juli 2024 @ 23:14:
[...]

Hehe vraag ging over wifi :P
Ik lees
behalve via wifi?
als niet op de wifi, ik heb hier op al mijn mobile devices zelfde snelheid, Fold6, S22U, TAB7 via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
42dpi schreef op maandag 29 juli 2024 @ 23:24:
[...]

Ik lees
[...]
als niet op de wifi, ik heb hier op al mijn mobile devices zelfde snelheid, Fold6, S22U, TAB7 via wifi.
Owh duh dom van me haha. Zal het even aanpassen, bedankt, maar het gaat idd om de wifi die laag scoort.
( moest behalen zijn )

[ Voor 3% gewijzigd door Fordius op 29-07-2024 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

Robi schreef op maandag 29 juli 2024 @ 10:53:
[...]

Klopt, ik lees op forums dat je deze het beste vast kan plakken met dun dubbelzijdig tape. Anders kan het krassen op het scherm veroorzaken door vuil wat er tussen komt. 8)7 Bij mij zit die ook los met de spigen slim armor case.
Oh goed om te weten! Ik heb dat gelijk gedaan in afwachting tot een andere case die ik heb besteld. Nou hopen dat die dat beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
42dpi schreef op maandag 29 juli 2024 @ 21:54:
[Afbeelding]

Kreeg ik tijdens het installeren. Tijdens de restore, en niet te stoppen. Was bijna klaar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCFProd
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-04 19:07
Merkt iemand op dat de Galaxy Flip 6 slechtere verbinding heeft op mobiele data?

Ik merk dat mijn 4/5G weleens weg valt in sommige gebieden. Ik kan kan niet precies zeggen of mijn Pixel 8a dit ook weleens had, volgensmij niet.

Dan duurt het soms weleens tot 2-3 minuten voordat het weer een beetje werkt. Kan een Vodafone dingetje zijn? Weet het niet.

[ Voor 22% gewijzigd door RCFProd op 30-07-2024 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
RCFProd schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 15:45:
Merkt iemand op dat de Galaxy Flip 6 slechtere verbinding heeft op mobiele data?

Ik merk dat mijn 4/5G weleens weg valt in sommige gebieden. Ik kan kan niet precies zeggen of mijn Pixel 8a dit ook weleens had, volgensmij niet.

Dan duurt het soms weleens tot 2-3 minuten voordat het weer een beetje werkt. Kan een Vodafone dingetje zijn? Weet het niet.
Kan aan je sim kaart liggen of Odido (als dat je provider is). Als je een fysieke simkaart hebt, een nieuwe vragen of amders overstappen naar eSIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCFProd
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-04 19:07
blue13x schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:21:
[...]

Kan aan je sim kaart liggen of Odido (als dat je provider is). Als je een fysieke simkaart hebt, een nieuwe vragen of amders overstappen naar eSIM.
Ja wacht even dit klopt. Het moet de simkaart zijn. Ik heb een duo sim van Vodafone waarbij de tweede sim die in een iPhone zat ook raar gedrag vertoonde omtreffend mobiele data bereik. Deze heb ik in de Flip 6 gezet, die doet dat nu ook.

Ik ga even de eerste sim erin zetten. Dan zou het opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:13

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik zou graag willen dat bij mijn Fold6 het volume van de speaker iets harder was. Zo kan ik handsfree gesprekken soms erg moeilijk te verstaan. Ook wanneer er geen omgevingsgeluid is. Bij jullie ook herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Oemfoefoe schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 22:06:
Ik zou graag willen dat bij mijn Fold6 het volume van de speaker iets harder was. Zo kan ik handsfree gesprekken soms erg moeilijk te verstaan. Ook wanneer er geen omgevingsgeluid is. Bij jullie ook herkenbaar?
Zet dolby atmos aan/auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
RCFProd schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 21:52:
[...]

Ja wacht even dit klopt. Het moet de simkaart zijn. Ik heb een duo sim van Vodafone waarbij de tweede sim die in een iPhone zat ook raar gedrag vertoonde omtreffend mobiele data bereik. Deze heb ik in de Flip 6 gezet, die doet dat nu ook.

Ik ga even de eerste sim erin zetten. Dan zou het opgelost moeten zijn.
All een tijdje geleden overgestapt naar Vodafone eSIM en beste beslissing ooit. Je moet puur dat kaartje scannen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:13

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

blue13x schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 22:42:
[...]

Zet dolby atmos aan/auto.
Dat is het dus, die staat aan. Net als de opite 'Boost dialogue' en 'Loudness normalisation'. De laatste twee wellicht niet heel relevant voor dit probleem, maar je moet toch iets proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 25-04 15:00
RCFProd schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 15:45:

heb ik ook, heb de Flip6 nu net geen 2 weken en al 2 keer gemerkt met wegrijden naar het werk dat er geen verbinding was, ook VF hier. Goed om te zien dat het makkelijk op te lossen is.

Ik ga ook een eSim aanvragen, moet de fysieke sim er dan uit?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Svennie schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 08:16:
[...]

Ik ga ook een eSim aanvragen, moet de fysieke sim er dan uit?
Ja, je krijgt een QR code en die moet je scannen. Fysieke sim moet deruit, zorg daarom dat je wel wifi verbinding hebt om te activeren.

Ik moest wel wennen aan het feit dat ik letterlijk geen fysieke sim in mijn toestel heb en het werkt toch. Is ook makkelijk: meerdere sims in je toestel en geen hoesje deraf of een sim ejector tool.

[ Voor 26% gewijzigd door blue13x op 31-07-2024 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Hoe is het eigenlijk gesteld met het binnenste screen protector van de Fold5 van een S pen gebruiker? Zijn er krassen zichtbaar bij gebruik hiervan?

Wil er namelijk 1 kopen voor de Fold6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
038Robijno schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 19:29:
Hoe is het eigenlijk gesteld met het binnenste screen protector van de Fold5 van een S pen gebruiker? Zijn er krassen zichtbaar bij gebruik hiervan?

Wil er namelijk 1 kopen voor de Fold6..
Geen krassen. Ik zou alleen niet swipen. Gebruik alleen de fold edition s-pen of s-pen pro.

[ Voor 6% gewijzigd door blue13x op 31-07-2024 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
blue13x schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 22:06:
[...]

Geen krassen. Ik zou alleen niet swipen. Gebruik alleen de fold edition s-pen of s-pen pro.
Nee, wou ook de speciale case voor de fold6 kopen met de s-pen erin.
Daarmee kun je wel gewoon swipen zonder krassen neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
038Robijno schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 22:58:
[...]

Nee, wou ook de speciale case voor de fold6 kopen met de s-pen erin.
Daarmee kun je wel gewoon swipen zonder krassen neem ik aan?
Met de fold 4 kreeg ik toch krassen door omhoog vegen van onderaan. Maar met de fold 5 is het heel erg verbeterd, ik zou toch voorzichtig zijn als je geen microkrasse wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik heb de s-pen op mijn Folds altijd gebruikt zonder enige krassen op het scherm. De punt van de pens is van zachter plastic dan dat van de screenprotector. Het enige dat kan krassen zijn stofjes/korreltjes zand tussen de penpunt en het scherm. Maar dan kun je met je vinger ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Wat is de accu van de fold 6 toch een sof. Loopt vrij snel leeg, vanaf in gebruik name rond 06:00 tot 15:00 niets anders dan telefoneren en in de ochtend alleen flitsmeister aan rond 1500 op 10% 1500 naar huis. Telefoon op de oplader. Door gebruik FM vrijwel geen toename in accu hoeveelheid dan alleen ontzettend warm worden, thuis gekomen en aan de samsung snellader duurt het nog zeker 4 uur tot 100%. In de 4 min dat ik nu aan het typen ben is al 7% opgesoupeerd..de watch ultra daarintegen 2 a 3 dagen zeker haalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
jefjef schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:58:
Wat is de accu van de fold 6 toch een sof. Loopt vrij snel leeg, vanaf in gebruik name rond 06:00 tot 15:00 niets anders dan telefoneren en in de ochtend alleen flitsmeister aan rond 1500 op 10% 1500 naar huis. Telefoon op de oplader. Door gebruik FM vrijwel geen toename in accu hoeveelheid dan alleen ontzettend warm worden, thuis gekomen en aan de samsung snellader duurt het nog zeker 4 uur tot 100%. In de 4 min dat ik nu aan het typen ben is al 7% opgesoupeerd..de watch ultra daarintegen 2 a 3 dagen zeker haalbaar
4 uur tot 100% charge??? Dan lijkt het mij dat er iets mis is met je fold6 8)7
Pagina: 1 2 3 4 Laatste